Forum » Na cesti » Po optiki pri Španu je volan še vedno v levo
Po optiki pri Španu je volan še vedno v levo
Sheteentz ::
Včeraj so mi delali na C5 X7 hidravličarju optiko pri Španu, eno uro so šraufali, bože mili. Možno, da jim je delal probleme malo višji zadnji del. Optiko sem šel delat zato, ker sem menjal levo pušo, ki je bila fuč, in je spredaj ob grbinah klonkalo.
Prilagam še fotko izvida, kjer je razvidno, da so po posegu spredaj odmiki v zaostajanju - caster in geometrijski osi vožnje (sploh ne vem, kaj to pomeni). Očitno imam zvito eno od prednjih vilic ali fuč puše?
Avto se je po opravljenem posegu kake par sto metrov peljal z volanom na sredini, nato pa sem spet volan moral držati malo v levo, da gre naravnost.
A je to, da moram volan po opravljeni optiki še vedno držat za kakšen centimeter v levo, vredno reklamacije pri Španu?
Prilagam še fotko izvida, kjer je razvidno, da so po posegu spredaj odmiki v zaostajanju - caster in geometrijski osi vožnje (sploh ne vem, kaj to pomeni). Očitno imam zvito eno od prednjih vilic ali fuč puše?
Avto se je po opravljenem posegu kake par sto metrov peljal z volanom na sredini, nato pa sem spet volan moral držati malo v levo, da gre naravnost.
A je to, da moram volan po opravljeni optiki še vedno držat za kakšen centimeter v levo, vredno reklamacije pri Španu?
Sheteentz ::
Nič niso povedali. Ženska na šalterju, kjer sem plačal, je rekla, da so izvidi v avtu in čao miki.
fikus_ ::
Tisto, kar si obkrožil, sploh niso popravljali! Takšne razlike prej-potem so zaradi nenatančnosti/odstopanj merjenja.
IL_DIAVOLO ::
Hidravlični citroen je specifičen avto in je priporočljivo, da se ga pelje tja, kjer že po simptomih vejo kaj je narobe.
Sheteentz ::
Torej, še enkrat: a je to, da moram volan po opravljeni optiki še vedno držat za kakšen centimeter v levo, vredno reklamacije pri Španu?
steev ::
To pa vsekakor. Za to zna biti kriva tudi zadnja os, samo nisem preppričan, kaj se da nastavljati zadaj.
:|
kixs ::
Volan ti morajo poravnati, nima to veze z nastavitvijo podvozja.
Zanimo pa je, da sem dal enkrat delat optiko in po optiki sem imel malo postrani volan. Ker je bila noc, nisem tega takoj opazil. Potem je minilo par let, pac nisem nic vozil v ta konec. Pred kaksnim mesecem mi je mehanik menjal volanski koncnik in grem spet k temu na optiko. Ko je skoraj koncal, ga vprasam, ce so poravnali volan in ga je sele potem. Ocitno ni to nek standardni postopek - avtomatizem. Ce ne reces, ne dobis :grrr:
ž
Zanimo pa je, da sem dal enkrat delat optiko in po optiki sem imel malo postrani volan. Ker je bila noc, nisem tega takoj opazil. Potem je minilo par let, pac nisem nic vozil v ta konec. Pred kaksnim mesecem mi je mehanik menjal volanski koncnik in grem spet k temu na optiko. Ko je skoraj koncal, ga vprasam, ce so poravnali volan in ga je sele potem. Ocitno ni to nek standardni postopek - avtomatizem. Ce ne reces, ne dobis :grrr:
ž
Sheteentz ::
Volan je bil pri meni ene par sto metrov poravnan po posegu pri Španu, nato pa ne več. Očitno optika pri meni ni povsem "prijela"?
insolvenec ::
To tudi mene zanima. Ne razumem pa natančno vprašanja - na optiki volan fiksira, torej ga nastavi točno. Če avto vleče v eno smer in ga je potrebno popravljati, potem je lahko tudi s podvozjem kaj narobe? Enkrat sem povozil večji kamen (in uničil prednjo gumo + obroč ter še zadnjo gumo). Potem sem po zamenjavi gum in obroča odpeljal še na optiko,kjer je rekel da ne more nastaviti točno, ker naj bi bil zvit amortizer in da bo avto najbrž vlekel v eno stran namesto da bi šel naravnost. V bistvu je avto potem šel naravnost in tudi obrabe gum ni bilo.
Zimonem ::
Koliko dajo pa garancije. Pelješ nazaj pa testna vožnja. Sicer optika ne pomeni servis krmilnega mehanizma ali vzmetenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zimonem ()
cvalsr ::
Zimonem je "zadel tarčo":
Sheteentz, kaj so ti "šraufali eno uro"? Ste se nedvoumno jasno dogovorili, kaj bi rad?
a) Si naročil, naj ti popravijo podvozje? Pelji nazaj in reklamiraj.
b) Si naročil, da ti "naredijo optiko" = pomerijo podvozje? Pelji nazaj ali pa kam drugam in naroči, naj ti popravijo napako, odkrito na "optiki".
Sheteentz, kaj so ti "šraufali eno uro"? Ste se nedvoumno jasno dogovorili, kaj bi rad?
a) Si naročil, naj ti popravijo podvozje? Pelji nazaj in reklamiraj.
b) Si naročil, da ti "naredijo optiko" = pomerijo podvozje? Pelji nazaj ali pa kam drugam in naroči, naj ti popravijo napako, odkrito na "optiki".
SambaShare ::
Najbrž zaradi rje na eni strani niso mogli nastaviti končnika in so nastavili samo na drugi strani. Volan pa posledično ni centriran.
Sheteentz ::
Zimonem je "zadel tarčo":
Sheteentz, kaj so ti "šraufali eno uro"? Ste se nedvoumno jasno dogovorili, kaj bi rad?
a) Si naročil, naj ti popravijo podvozje? Pelji nazaj in reklamiraj.
b) Si naročil, da ti "naredijo optiko" = pomerijo podvozje? Pelji nazaj ali pa kam drugam in naroči, naj ti popravijo napako, odkrito na "optiki".
Šel sem na nastavitev optike po menjavi puše, in zaradi volana malo v levo. Po vsakem posegu na podvozju je itak nujno treba opraviti optiko.
https://www.span.si/Opticne_nastavitve_...
Kaj so mi šraufali eno uro je njihov problem. No, tudi moj, ker sem moral čakati. Seveda jih nisem šel učit, kako se dela optiko, saj so profesionalci.
Torej, recimo, da so optiko opravili kot se spodobi. To pomeni, da moram it nekomu delat servis krmilnega mehanizma, ali pa pač to lepo ignorirat in volan malo držat v levo.
Pri Španu mi pa lahko rečejo, če bom uveljavljal reklamacijo, da so optiko opravili tako kot se spodobi, kot je razvidno iz izvida - glej stekanje, in da sem ruknil kakšen robnik na poti domov, in bom spet plačeval 45,01€.
A je možno, da bi zaradi zjebanih gum, npr. nesimetrične obrabe, avto šel malo po svoje?
Glede centriranja gum: če ne bi bile dobro centrirane, bi se moralo kaj tresti, pa se nič ne trese.
darkolord ::
da so optiko opravili tako kot se spodobi, kot je razvidno iz izvida - glej stekanjeTudi stekanje je izven ciljnega območja spredaj ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
fikus_ ::
Zaradi razlike tlaka v gumah ti lahko vleče volan, lahko so neenakomerno zrabljene gume, . . . Lahko da so kakšen vijak premalo privili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
krucymucy ::
Pelji nazaj.
Pred 15. leti sem doma menjal komplet podvozje pri enem avtu in peljal k njim na optiko, ker sem dobil tako priporocilo.
Volan je bil po opravljenem postopku zamaknjen, sem reklamiral in so popravili, le da mi je potem trosilo pnevmatike na notranjem robu. Ko sem po nekaj tednih peljal nazaj zopet, so rekli da reklamacije ne bodo upostevali, da lahko da sem ze udaril v robnik ali luknjo na cesti.
Od takrat naprej delam optiko z vrvico, ceneje in bolje.
Pred 15. leti sem doma menjal komplet podvozje pri enem avtu in peljal k njim na optiko, ker sem dobil tako priporocilo.
Volan je bil po opravljenem postopku zamaknjen, sem reklamiral in so popravili, le da mi je potem trosilo pnevmatike na notranjem robu. Ko sem po nekaj tednih peljal nazaj zopet, so rekli da reklamacije ne bodo upostevali, da lahko da sem ze udaril v robnik ali luknjo na cesti.
Od takrat naprej delam optiko z vrvico, ceneje in bolje.
bobiii16 ::
če gre avto naravnost potem je optika OK.Volan tu nima veze pač je nekdo pozabil naravnati volan preden so nazaj zategnili vijake na obesih
shadeT ::
Jaz sem zaradi zjebanega podvozja - polomljen amortizer in vzmet moral konkretno držat v eno smer. Žal ravno na poti v Francijo in sem šel tja in nazaj. Potem takoj k mehaniku in optiko, a je bilo prepozno.
Podvozje so popravili, optiko naredili ampak avto je šel skoraj identično v eno smer. Zamenjamo gume levo desno in gre v drugo smer. Gume so bile neenakomerno obrabljene. MEnjava gum spredaj je rešila problem.
Tako da čisto možno, da je optika narejena, samo gume imaš že neenakomerno obrabljene.
Morda probaj menjat levo desno spredaj (neglede na to, da se bodo vrtile v "napačno smer")
Podvozje so popravili, optiko naredili ampak avto je šel skoraj identično v eno smer. Zamenjamo gume levo desno in gre v drugo smer. Gume so bile neenakomerno obrabljene. MEnjava gum spredaj je rešila problem.
Tako da čisto možno, da je optika narejena, samo gume imaš že neenakomerno obrabljene.
Morda probaj menjat levo desno spredaj (neglede na to, da se bodo vrtile v "napačno smer")
shadeT ::
Pelji nazaj.
Pred 15. leti sem doma menjal komplet podvozje pri enem avtu in peljal k njim na optiko, ker sem dobil tako priporocilo.
Volan je bil po opravljenem postopku zamaknjen, sem reklamiral in so popravili, le da mi je potem trosilo pnevmatike na notranjem robu. Ko sem po nekaj tednih peljal nazaj zopet, so rekli da reklamacije ne bodo upostevali, da lahko da sem ze udaril v robnik ali luknjo na cesti.
Od takrat naprej delam optiko z vrvico, ceneje in bolje.
Kakšno vrvico :) me zanima več :)
Valvoline ::
Pelji nazaj.
Pred 15. leti sem doma menjal komplet podvozje pri enem avtu in peljal k njim na optiko, ker sem dobil tako priporocilo.
Volan je bil po opravljenem postopku zamaknjen, sem reklamiral in so popravili, le da mi je potem trosilo pnevmatike na notranjem robu. Ko sem po nekaj tednih peljal nazaj zopet, so rekli da reklamacije ne bodo upostevali, da lahko da sem ze udaril v robnik ali luknjo na cesti.
Od takrat naprej delam optiko z vrvico, ceneje in bolje.
Kakšno vrvico :) me zanima več :)
Zimonem je "zadel tarčo":
Sheteentz, kaj so ti "šraufali eno uro"? Ste se nedvoumno jasno dogovorili, kaj bi rad?
a) Si naročil, naj ti popravijo podvozje? Pelji nazaj in reklamiraj.
b) Si naročil, da ti "naredijo optiko" = pomerijo podvozje? Pelji nazaj ali pa kam drugam in naroči, naj ti popravijo napako, odkrito na "optiki".
Šel sem na nastavitev optike po menjavi puše, in zaradi volana malo v levo. Po vsakem posegu na podvozju je itak nujno treba opraviti optiko.
https://www.span.si/Opticne_nastavitve_...
Kaj so mi šraufali eno uro je njihov problem. No, tudi moj, ker sem moral čakati. Seveda jih nisem šel učit, kako se dela optiko, saj so profesionalci.
Torej, recimo, da so optiko opravili kot se spodobi. To pomeni, da moram it nekomu delat servis krmilnega mehanizma, ali pa pač to lepo ignorirat in volan malo držat v levo.
Pri Španu mi pa lahko rečejo, če bom uveljavljal reklamacijo, da so optiko opravili tako kot se spodobi, kot je razvidno iz izvida - glej stekanje, in da sem ruknil kakšen robnik na poti domov, in bom spet plačeval 45,01EUR.
A je možno, da bi zaradi zjebanih gum, npr. nesimetrične obrabe, avto šel malo po svoje?
Glede centriranja gum: če ne bi bile dobro centrirane, bi se moralo kaj tresti, pa se nič ne trese.
Zamenjaj gume komplet s platiscem, levo desno (verjetno bo po roraciji obratna smer kotalenja ampak nic hudega,tolk da sprobas ce se bo volan *poravnal*) al pa zadnje sprednje in obratno pa bo smer kot. ok.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
krucymucy ::
MadMax ::
"A fool with a tool is still a fool" žal velja za vedno več mehanikov.
Vrvica je super, pa vaservago (ali pa plajbo) še rabiš, moraš pa tudi za to imet nekaj znanja/razumevanja ter mehankarskih spretnosti, poleg osnovnega orodja in primernega prostora.
Za samo volan poravnat rabiš veliko manj, saj je korak navoja enak na levem in desnem končniku
Vrvica je super, pa vaservago (ali pa plajbo) še rabiš, moraš pa tudi za to imet nekaj znanja/razumevanja ter mehankarskih spretnosti, poleg osnovnega orodja in primernega prostora.
Za samo volan poravnat rabiš veliko manj, saj je korak navoja enak na levem in desnem končniku
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
cvalsr ::
""nastavitev optike po menjavi puše"" - če so to vedeli, bi morali 'zrihtati' v nulo ali pa povedati, zakaj se ne da.
Ni mi jasno, kaj misliš z ""volanom na sredini". Če gre samo za nesimetričen položaj obroča, je to samo lepotna napaka (in zanikrnost mehan'karja).
Če ti ga vleče in ga moraš aktivno držati v sredini, so pa omenili tudi čudno obrabljene gume ... Pa fikus je "zadel še eno možno tarčo":
Pred leti (khm, desetletji) so so mehaniki že dobivali epileptične napade od nastavljanja optike na znančevi stoenki, pa jo je še vedno vleklo v eno stran. Dokler ni nekdo v dežju opazil, da je sled mokre gume široka toliko kot od kakega bicikla. Bojda je bila nabutana na 7 barov ...
Ni mi jasno, kaj misliš z ""volanom na sredini". Če gre samo za nesimetričen položaj obroča, je to samo lepotna napaka (in zanikrnost mehan'karja).
Če ti ga vleče in ga moraš aktivno držati v sredini, so pa omenili tudi čudno obrabljene gume ... Pa fikus je "zadel še eno možno tarčo":
Pred leti (khm, desetletji) so so mehaniki že dobivali epileptične napade od nastavljanja optike na znančevi stoenki, pa jo je še vedno vleklo v eno stran. Dokler ni nekdo v dežju opazil, da je sled mokre gume široka toliko kot od kakega bicikla. Bojda je bila nabutana na 7 barov ...
TOP ::
Čist enostavno,greš nazaj in ti bodo volan poravnali sem imel podoben primer,ko je stric vozu s prazno gumo in je volan obrnilo malo v levo.Čist enostavno šel,k prijatelju in sva poravnala volan.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avtooptika vrednostiOddelek: Na cesti | 4665 (3468) | RED_line |
» | Rahlo tresenje avta med 70-80km/h (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17575 (12649) | Wonailabs |
» | Nakup jeklenih platišč za zimo, da ali ne? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15636 (13000) | nekoman |
» | Nalet v pločnikOddelek: Na cesti | 7293 (5443) | SplitCookie |
» | Zapečeni končniki na vozilu??Oddelek: Loža | 8505 (7873) | guest #44 |