Forum » Programiranje » Problem s kodo za streljanje v pygame-u
Problem s kodo za streljanje v pygame-u
Jonatan ::
Trenutno razvijam igro. Med programiranjem sem naletel na napako, zaradi katere si že dolgo belim glavo. Ko nasprotna podmornica ustreli torpedo le-to noče držati smeri, temveč se obrne proti nasprotniku(ki ga je izstrelil). Imam pa poleg tega problema še enega; zanka if namreč ne zazna da je glavnega igralca zadelo torpedo, če se nanj ne premakne. Prosil bi vas, da mi pomagate pri reševanju te napake.
Še koda:
Še koda:
class nasprotnik():
def __init__(self, x, y, v):
self.x = x
self.y = y
self.v = v
self.zac = 2500
self.konc = 2000
self.levo = True
self.levom = self.levo
self.desno = False
self.desnom = self.desno
self.smer = -1
self.patronx = x
self.patrony = y
self.strel = False
self.okvir = (self.x, self.y, 200, 92)
self.smerm = self.smer
self.zivljenje = 300
def strelej(self):
if self.strel:
strel.play()
if self.levom:
screen.blit(torpL, (self.patronx, self.patrony + 40))
self.patronx += 10 * self.smerm
if self.desnom:
screen.blit(torpD, (self.patronx, self.patrony + 40))
self.patronx += 10 * self.smerm
if self.patronx > 1024 or self.patronx < 0:
self.strel = False
self.patronx = self.x
self.patrony = self.y
if self.patronx > igralec.okvir[0] and self.patronx < igralec.okvir[0] + igralec.okvir[2]:
if self.patrony > igralec.okvir[1] and self.patrony < igralec.okvir[1] + igralec.okvir[3]:
screen.blit(ekspl, (self.patronx - 10, self.patrony))
igralec.ziv -= 6
self.strel = False
self.patronx = self.x
self.patrony = self.y - spremenil: Jonatan ()
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | [Python3] Izvajanje ukazov po določenem časuOddelek: Programiranje | 1600 (1210) | noraguta |
| » | python osnovaOddelek: Programiranje | 2559 (1872) | detroit |
| » | [Python]Naloga z razredi in dedovanjemOddelek: Programiranje | 1296 (1048) | ktka |
| » | python -slovarOddelek: Programiranje | 3355 (2334) | Valex86 |
| » | python pomočOddelek: Programiranje | 1901 (1721) | jype |