» »

Problem s kodo za streljanje v pygame-u

Problem s kodo za streljanje v pygame-u

Jonatan ::

Trenutno razvijam igro. Med programiranjem sem naletel na napako, zaradi katere si že dolgo belim glavo. Ko nasprotna podmornica ustreli torpedo le-to noče držati smeri, temveč se obrne proti nasprotniku(ki ga je izstrelil). Imam pa poleg tega problema še enega; zanka if namreč ne zazna da je glavnega igralca zadelo torpedo, če se nanj ne premakne. Prosil bi vas, da mi pomagate pri reševanju te napake.
Še koda:
 class nasprotnik():
        def __init__(self, x, y, v):
            self.x = x
            self.y = y
            self.v = v
            self.zac = 2500
            self.konc = 2000
            self.levo = True
            self.levom = self.levo
            self.desno = False
            self.desnom = self.desno
            self.smer = -1
            self.patronx = x
            self.patrony = y
            self.strel = False
            self.okvir = (self.x, self.y, 200, 92)
            self.smerm = self.smer
            self.zivljenje = 300
        def strelej(self):
            if self.strel:
                strel.play()
                if self.levom:
                    screen.blit(torpL, (self.patronx, self.patrony + 40))
                    self.patronx += 10 * self.smerm                    
                if self.desnom:
                    screen.blit(torpD, (self.patronx, self.patrony + 40))
                    self.patronx += 10 * self.smerm
                if self.patronx > 1024 or self.patronx < 0:
                    self.strel = False
                    self.patronx = self.x
                    self.patrony = self.y
                if self.patronx > igralec.okvir[0] and self.patronx < igralec.okvir[0] + igralec.okvir[2]:
                    if self.patrony > igralec.okvir[1] and self.patrony < igralec.okvir[1] + igralec.okvir[3]:
                        screen.blit(ekspl, (self.patronx - 10, self.patrony))
                        igralec.ziv -= 6
                        self.strel = False
                        self.patronx = self.x
                        self.patrony = self.y  
  • spremenil: Jonatan ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

[Python3] Izvajanje ukazov po določenem času

Oddelek: Programiranje
211321 (931) noraguta
»

python osnova

Oddelek: Programiranje
212182 (1495) detroit
»

[Python]Naloga z razredi in dedovanjem

Oddelek: Programiranje
101067 (819) ktka
»

python -slovar

Oddelek: Programiranje
222998 (1977) Valex86
»

python pomoč

Oddelek: Programiranje
111638 (1458) jype

Več podobnih tem