» »

zavijanje v desno pri rdeči na semaforju

zavijanje v desno pri rdeči na semaforju

Tidule ::

49106 je izjavil:

Tidule je izjavil:

49106 je izjavil:

Ni ravno gostinska, ker učijo v avtošoli.

Sure thing... za katerim sankom si to slisal?


Od inštruktorja. Zakaj si tak drek, ki takoj projicira?

Se vedno ne vem kje sta ga pila s tem "instruktorjem". Pa kaj bi bilo tudi dobro vedet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

49106 ::

Pokliči kakšno avtošolo preden pametuješ.

Gre za podobno zadevo kot 10 do dveh, ki z zakonom nima veliko skupnega, učijo pa vendarle.

In ja, zgolj ustaviti se moramo, čeprav nas v avtošolah trenirajo, da se moramo ustaviti za 3s.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

starfotr ::

Pravila so taka, kakršna so.

Če si pameten strokovnjak pojdi v svet za preventivno v cestnem prometu in skupaj boste spremenili signalizacijo. Tak kjer so stop znaki se jih odstrani ali nadomesti pa še sprememba pomena stop znaka lahko naredite spotoma, da bomo prihranili izpuste.

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

Pravila so taka, kakršna so.

Če si pameten strokovnjak pojdi v svet za preventivno v cestnem prometu in skupaj boste spremenili signalizacijo. Tak kjer so stop znaki se jih odstrani ali nadomesti pa še sprememba pomena stop znaka lahko naredite spotoma, da bomo prihranili izpuste.


Ne razumeš... Svet za preventivno varnost v cestnem prometu ne pogleda celostno na situacijo... oni ocenjujejo kot fijakarski konji... enako kot delajo to ljudje za ekologijo in zmanjšanje izpuhov...

Če ti skoz med vasjo in naslednjo vasjo pospešuješ in bremzaš iz 50 na 90 in obratno je to proizvajanje dodatnih izpuhov, sploh če je cesta prazna... ker to zahteva od tebe CPP... če bi bila non stop hitrost po tempomatu 75 (recimo) bi bila poraba za cca 15% nižja pretočnost pa tudi 100x boljša...

Ampak tega svet za preventivno varnost v prometu ne pomisli, oni pomislijo ali je varno 70 peljat tam ali dajo na 50... in to je narobe... ker ni celostno
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

feryz ::

GupeM je izjavil:

Za bolj varno križišče, na takšno mesto namestiš semafor v obliki zelene puščice, ki jih poznamo že dolgo časa. Fiksno zeleno puščico pa daš v križišče, kjer v določeni smeri ni veliko prometa, pa da ni potrebno gledati 16 cest, s katerih lahko kdo pripelje. V nasprotnem primeru bo prej ali slej prišlo do nesreče, ali pa ljudje ne bojo koristili zelene puščice, ker se bojo bali.
Zelena puščica na semaforju bi pomenila, da imaš ti prednost pri zavijanju desno, pred tistim, ki zavija levo zaradi praznjenja križišča.
Se pravi ravno kontra kot sedaj in bi zagotovo spremenilo smisel zelene za zavijanje levo.

starfotr ::

Mato989 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Pravila so taka, kakršna so.

Če si pameten strokovnjak pojdi v svet za preventivno v cestnem prometu in skupaj boste spremenili signalizacijo. Tak kjer so stop znaki se jih odstrani ali nadomesti pa še sprememba pomena stop znaka lahko naredite spotoma, da bomo prihranili izpuste.


Ne razumeš... Svet za preventivno varnost v cestnem prometu ne pogleda celostno na situacijo... oni ocenjujejo kot fijakarski konji... enako kot delajo to ljudje za ekologijo in zmanjšanje izpuhov...

Če ti skoz med vasjo in naslednjo vasjo pospešuješ in bremzaš iz 50 na 90 in obratno je to proizvajanje dodatnih izpuhov, sploh če je cesta prazna... ker to zahteva od tebe CPP... če bi bila non stop hitrost po tempomatu 75 (recimo) bi bila poraba za cca 15% nižja pretočnost pa tudi 100x boljša...

Ampak tega svet za preventivno varnost v prometu ne pomisli, oni pomislijo ali je varno 70 peljat tam ali dajo na 50... in to je narobe... ker ni celostno


Lahko se naredi vse povsod omejitev 30 in minimalno 4 ljudje v vozilu. Prihranek goriva ogromen.

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

Mato989 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Pravila so taka, kakršna so.

Če si pameten strokovnjak pojdi v svet za preventivno v cestnem prometu in skupaj boste spremenili signalizacijo. Tak kjer so stop znaki se jih odstrani ali nadomesti pa še sprememba pomena stop znaka lahko naredite spotoma, da bomo prihranili izpuste.


Ne razumeš... Svet za preventivno varnost v cestnem prometu ne pogleda celostno na situacijo... oni ocenjujejo kot fijakarski konji... enako kot delajo to ljudje za ekologijo in zmanjšanje izpuhov...

Če ti skoz med vasjo in naslednjo vasjo pospešuješ in bremzaš iz 50 na 90 in obratno je to proizvajanje dodatnih izpuhov, sploh če je cesta prazna... ker to zahteva od tebe CPP... če bi bila non stop hitrost po tempomatu 75 (recimo) bi bila poraba za cca 15% nižja pretočnost pa tudi 100x boljša...

Ampak tega svet za preventivno varnost v prometu ne pomisli, oni pomislijo ali je varno 70 peljat tam ali dajo na 50... in to je narobe... ker ni celostno


Lahko se naredi vse povsod omejitev 30 in minimalno 4 ljudje v vozilu. Prihranek goriva ogromen.


Dovolj je da se

1. Neha izdajat dovoljenja oz. vozniške 99% folka ampak se teste praktične naredi težje da se izognemo jajcarjem in nesposobnim
2. Uredi CPP promet tako da je v mestih omejitev 60 drugje po vaseh pa ni več preklopov 70 - 50 - 90 ampak vsepovsod izven mest dat na 80 fix in je to to... itak ICE najbolj optimalno laufa na 50 - 80 km/h
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

mirator ::

Mato989 je izjavil:

Dovolj je da se

1. Neha izdajat dovoljenja oz. vozniške 99% folka ampak se teste praktične naredi težje da se izognemo jajcarjem in nesposobnim

Pa si prepričan, da bi potem ti bil med tistimi, ki bi dobili vozniško dovoljenje?:D:D

Mato989 ::

mirator je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Dovolj je da se

1. Neha izdajat dovoljenja oz. vozniške 99% folka ampak se teste praktične naredi težje da se izognemo jajcarjem in nesposobnim

Pa si prepričan, da bi potem ti bil med tistimi, ki bi dobili vozniško dovoljenje?:D:D


Nisem ampak to ni bistvo, še vedno bi pomagalo če se te spremembe uvedejo...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

GupeM ::

feryz je izjavil:

Zelena puščica na semaforju bi pomenila, da imaš ti prednost pri zavijanju desno, pred tistim, ki zavija levo zaradi praznjenja križišča.
Se pravi ravno kontra kot sedaj in bi zagotovo spremenilo smisel zelene za zavijanje levo.

Mešaš zadeve. Imamo zeleno luč v obliki puščice, ki je kot dopolnilni znak na semaforju. Ta ti ne daje prednosti, lahko pa greš. To ne pomeni, da je smer prosta. Podobno kot ta nova zelena puščica, le da ti nova zelena puščica dovoljuje takšno vožnjo ves čas, zelena luč v obliki puščice pa samo takrat, ko gori. Zato bi bila ta puščica ugasnjena, dokler imajo nasproti vozeči zeleno. Prižgala bi se šele takrat, ko bi nasproti vozeči imeli rdečo luč.

Če pa je semafor sestavljen iz treh luči v obliki puščice (rdeča, rumena in zelena), pa pomeni, da imaš prosto smer in če ostali vozijo po pravilih, ne bi smel nikogar ovirati oz je smer prosta.

Utk je izjavil:

V mojem primeru sem videl kako je neka ženska zavila desno ko je nekdo nasproti zavijal levo. Ni dost manjkalo. Zakaj bi zarad par bedakov vsi drugi celo življenje čakali tam, ko bi pa lahko šli tudi varno desno?

Exactly!!! Ravno zato pa zelena luč v obliki puščice. Da ne čakaš tam celo življenje in lahko pelješ, ko imajo tisti nasproti rdečo luč. Meni in tebi se ni problem prepričat, da je smer res prosta. Zgoraj opisana ženska pa očitno ima težave s tem. Če bi bila zelena luč v obliki puščice, jih pa ne bi imela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

LeQuack ::

Poleg tega ta stvar "lahko zaviješ ob rdeči, ni pa treba" v praksi ne deluje, ker začnejo tisti zadaj trobiti in kriliti z rokami. Potem pa ta spredaj ki sploh ne pozna mogoče pravil tega znaka vseeno gre naprej vseeno in naredi situacijo v križišču še bolj nevarno. Tako da zavijanje ob rdeči desno je precej slaba ideja.
Quack !

GupeM ::

Ne, zavijanje desno ob rdeči ni slaba ideja. Slaba ideja je trobljenje in kriljenje z rokami.

Rok Woot ::

GupeM je izjavil:

Ne, zavijanje desno ob rdeči ni slaba ideja. Slaba ideja je trobljenje in kriljenje z rokami.


Ja, še slabše se je pa na to odzvati. Če ti nekdo trobi vzadaj, ti zapelješ in se zabiješ, si pač sam kriv. Če trobijo agresivno, pa te vrže iz tira, pač mirno ugasneš avto daš štiri žmigavce in se lepo počasi organiziraš, boje kot delati bedarije.

Jaz sem enkrat čisto malo potrobil nekomu, ki je imel odprt prtljažnik na semaforju, pa je v križišče zapeljal in se skoraj zaletel. Tako, da sedaj potrobim komu, le če vidim, da ni nevarno za njih.

Gregor P ::

Z razlogom se moraš pri znaku stop ustaviti; ta je, da vsaj večinoma tudi pod razno ne veš, kaj te čaka na križišču z leve oz. desne in če bi zapeljal naprej, četudi le malo čez, bi te lahko zradiral škeper, ali pa bi ti npr. kolesarju nenadoma zaprl pot. Skratka tisti trenutek, ko se preventivno ustaviš, si lahko preprečil kakšno nepotrebno nesrečo zaradi nepreglednosti križišča.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mato989 ::

Gregor P je izjavil:

Z razlogom se moraš pri znaku stop ustaviti; ta je, da vsaj večinoma tudi pod razno ne veš, kaj te čaka na križišču z leve oz. desne in če bi zapeljal naprej, četudi le malo čez, bi te lahko zradiral škeper, ali pa bi ti npr. kolesarju nenadoma zaprl pot. Skratka tisti trenutek, ko se preventivno ustaviš, si lahko preprečil kakšno nepotrebno nesrečo zaradi nepreglednosti križišča.


Včasih je znak stop tudi na mestih kjer je vidljivost takšna da v kolikor avto ne pripelje po prekoračeni hitrosti ni potrebno ustavit.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

feryz ::

GupeM je izjavil:

feryz je izjavil:

Zelena puščica na semaforju bi pomenila, da imaš ti prednost pri zavijanju desno, pred tistim, ki zavija levo zaradi praznjenja križišča.
Se pravi ravno kontra kot sedaj in bi zagotovo spremenilo smisel zelene za zavijanje levo.

Mešaš zadeve. Imamo zeleno luč v obliki puščice, ki je kot dopolnilni znak na semaforju. Ta ti ne daje prednosti, lahko pa greš. To ne pomeni, da je smer prosta. Podobno kot ta nova zelena puščica, le da ti nova zelena puščica dovoljuje takšno vožnjo ves čas, zelena luč v obliki puščice pa samo takrat, ko gori. Zato bi bila ta puščica ugasnjena, dokler imajo nasproti vozeči zeleno. Prižgala bi se šele takrat, ko bi nasproti vozeči imeli rdečo luč.
Niti ne mešam.
Fora te puščice je, da "gori" cel čas.
Konkretno to križišče je izven rush hour, bolj ali manj, prazno. Zakaj bi torej čakal, da se nasprotna zelena odvije in se nato prižge dodatna zelena za zavijanje desno, če nikjer nikogar ni?

Tidule ::

49106 je izjavil:

Pokliči kakšno avtošolo preden pametuješ.

Gre za podobno zadevo kot 10 do dveh, ki z zakonom nima veliko skupnega, učijo pa vendarle.

In ja, zgolj ustaviti se moramo, čeprav nas v avtošolah trenirajo, da se moramo ustaviti za 3s.


Vidim, da si še eno gostilniško pravljico pobral o tem kaj naj v avtošoli svetovali glede rok. Pa je to spet še ena v vrsti budalaštin. Tako, da vzemi svoj nasvet in pojdi v avtošolo preden pametuješ.

GupeM ::

feryz je izjavil:

Niti ne mešam.

Seveda mešaš. Mešaš zeleno luč v obliki puščice, ki je kot pomožna na navadnem semaforju (ta ti ne daje prednosti, kot si ti napisal v prvem postu) s semaforjem, ki je sestavljen iz treh luči v obliki puščice (rdeča, rumena, zelena). Ta ti pa daje prednost.

feryz je izjavil:

Fora te puščice je, da "gori" cel čas.
Konkretno to križišče je izven rush hour, bolj ali manj, prazno. Zakaj bi torej čakal, da se nasprotna zelena odvije in se nato prižge dodatna zelena za zavijanje desno, če nikjer nikogar ni?

Ja, točno to sem jaz rekel. "gori" ves čas, tudi takrat, ko imaš ti rdečo, nasproti vozeči pa zeleno. In zato ni najbolj primerna.

Konkretnega križišča sicer ne poznam, ampak če je izven rush hour bolj ali manj prazno, potem je treba skrajšati ali celo izničiti razliko med tem, koliko časa nasproti vozečim še sveti zelena, po tem ko se tebi ugasne. Če ni prometa, je takšen sistem brez pomena.

Če je pa veliko prometa in veliko nasproti vozečih zavija levo, ti pa tista stalna zelena puščica itak nič ne pomaga, ker ti pot zapirajo nasproti vozeči.

49106 ::

Tidule je izjavil:

49106 je izjavil:

Pokliči kakšno avtošolo preden pametuješ.

Gre za podobno zadevo kot 10 do dveh, ki z zakonom nima veliko skupnega, učijo pa vendarle.

In ja, zgolj ustaviti se moramo, čeprav nas v avtošolah trenirajo, da se moramo ustaviti za 3s.


Vidim, da si še eno gostilniško pravljico pobral o tem kaj naj v avtošoli svetovali glede rok. Pa je to spet še ena v vrsti budalaštin. Tako, da vzemi svoj nasvet in pojdi v avtošolo preden pametuješ.


Res si trd. Pokliči eno ali dve in se prepričaj, nejeverni tomažek. Lahko ti jaz dam naslov takšnih, kjer to zagotovo učijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

nejc_nejc ::

49106 ::

Drži. Torej to, da v avtošolah učijo 10 do 2h, ni moja "budalaština".

Tidule ::

49106 je izjavil:

Tidule je izjavil:

49106 je izjavil:

Pokliči kakšno avtošolo preden pametuješ.

Gre za podobno zadevo kot 10 do dveh, ki z zakonom nima veliko skupnega, učijo pa vendarle.

In ja, zgolj ustaviti se moramo, čeprav nas v avtošolah trenirajo, da se moramo ustaviti za 3s.


Vidim, da si še eno gostilniško pravljico pobral o tem kaj naj v avtošoli svetovali glede rok. Pa je to spet še ena v vrsti budalaštin. Tako, da vzemi svoj nasvet in pojdi v avtošolo preden pametuješ.


Res si trd. Pokliči eno ali dve in se prepričaj, nejeverni tomažek. Lahko ti jaz dam naslov takšnih, kjer to zagotovo učijo.

Zakaj lazes? Ne ucino niti da moras stat 3s niti da je treba drzat voland deset do dveh. To so pac slaboumne gostilniske fore ki jih sirite lokalni pijancki.

49106 ::

Tidule je izjavil:

49106 je izjavil:

Tidule je izjavil:

49106 je izjavil:

Pokliči kakšno avtošolo preden pametuješ.

Gre za podobno zadevo kot 10 do dveh, ki z zakonom nima veliko skupnega, učijo pa vendarle.

In ja, zgolj ustaviti se moramo, čeprav nas v avtošolah trenirajo, da se moramo ustaviti za 3s.


Vidim, da si še eno gostilniško pravljico pobral o tem kaj naj v avtošoli svetovali glede rok. Pa je to spet še ena v vrsti budalaštin. Tako, da vzemi svoj nasvet in pojdi v avtošolo preden pametuješ.


Res si trd. Pokliči eno ali dve in se prepričaj, nejeverni tomažek. Lahko ti jaz dam naslov takšnih, kjer to zagotovo učijo.

Zakaj lazes? Ne ucino niti da moras stat 3s niti da je treba drzat voland deset do dveh. To so pac slaboumne gostilniske fore ki jih sirite lokalni pijancki.


Seveda učijo, preberi link, ki ga je podal nejc predrn se spet oglasiš. Pijancek si kvecjemu ti

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Tidule ::

49106 je izjavil:

Drži. Torej to, da v avtošolah učijo 10 do 2h, ni moja "budalaština".


Drža obroča deset do dveh, zgoraj ali spodaj ter samo z eno roko je napačna, vam bo povedal vsak inštruktor varne vožnje
Just how dumb can you get?

49106 ::

Tidule je izjavil:

49106 je izjavil:

Drži. Torej to, da v avtošolah učijo 10 do 2h, ni moja "budalaština".


Drža obroča deset do dveh, zgoraj ali spodaj ter samo z eno roko je napačna, vam bo povedal vsak inštruktor varne vožnje
Just how dumb can you get?


Ne toliko kot ti, trdak, preberi link.

inšturktor varne vožnje se mi zdi ni tisti, ki uči v avtošoli, bednik :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Tidule ::

Kdo od naju je tako zabit da trdi da ucijo dest do dveh?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

49106 ::

Tidule je izjavil:

Kdo od naju je tako zabit da trdi da ucino dest do dveh?


Lolek, inštruktor varne vožnje na vranskem nima zveze z inštruktorjem v avtošoli.

Tidule ::

49106 je izjavil:

Tidule je izjavil:

Kdo od naju je tako zabit da trdi da ucino dest do dveh?


Lolek, inštruktor varne vožnje na vranskem nima zveze z inštruktorjem v avtošoli.


Kje v novice pise da avtosole ucijo deset do dveh? Dajmo idiotek, citat iz novice na plano.

V novice namrec pise da so inspektorji pozorni na pravilno drzo in da tudi instruktorje na to opozarjajo, ker niso dovolj pozorni na pravilno drzo.

Iz tega pa gostilniski bedaki prodajate neumnosti o tem da se uci dest do dveh in da se uci da treba stat 3s. Pac lokalni pijanci in slaboumne fore.

49106 ::

Spet bluziš z gostilnami, čeprav tudi inštruktor varne pravi, da napaka 10 do dveh prihaja iz avtošol :))

Zakaj potem novopečeni kandidati tega ne vedo?

Priagenciji za varnost v prometu AVP pravijo, da njihovi ocenjevalci na izpitni vožnji nadzirajo tudi položaj rok kandidata in so pozorni, ali jih držijo v položaju "15 do 3." Prav tako so za Žurnal24 zagotovili, da šole vožnje oziroma tamkajšnje inštruktorje na to opozarjajo pri strokovnih nadzorih. Inštruktor Brane Legan iz AMZS Centra varne vožnje Vransko meni, da napaka najverjetneje izvira iz šol voženj, saj da tam pravilni drži in razlagi, k čemu pripomore, dajejo premalo poudarka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Tidule ::

Rofl, nepismenost na nivoju najbolj zabitega gostilniskega pijanca. V novici za pismene lepo pise:

Inštruktor Brane Legan iz AMZS Centra varne vožnje Vransko meni, da napaka najverjetneje izvira iz šol voženj, saj da tam pravilni drži in razlagi, k čemu pripomore, dajejo premalo poudarka.

Ja, napaka izvira iz avtosole kjer na to niso dovolj pozorni in dosledni pri pravilni drzi. In tukaj moras bit res zabit, da preberes, da se v avtosoli namenoma uci deset do dveh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

49106 ::

Napisal sem, da se uči, namenoma ali ne, je popolnoma vseeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Tidule ::

49106 je izjavil:

Jaz sem napisal, da se uči, namenoma ali ne, je popolnoma vseeno.

Iz gostilne so klical, sank sameva.

49106 ::

Komuniciraš, kot bi bil izoliran zelo dolgo časa. Poišči si kakšnega prijatelja ali prijateljico.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

cvalsr ::

Neha izdajat dovoljenja oz. vozniške 99% folka ampak se teste praktične naredi težje da se izognemo jajcarjem in nesposobnim

Seveda. Smisel prometa je vendar to, da se nekaj namišljenih 'večvrednežev' lahko goni po cestah po svojih željah, ne pa v tem, da se večina ljudi lahko giblje iz kraja v kraj. Če se ti želiš izogniti "jajcarjem in nesposobnim", pomeni, da si ti nesposoben normalne udeležbe v prometu, napihnjenec.

cvalsr ::

gostilniško pravljico pobral o tem kaj naj v avtošoli svetovali glede rok.

Zate je gostilniška pravljica. Meni pa je sivolas inštruktor rekel: Roke na 15 do treh, nikakor NE NA deset do dveh! Na moje začudenje, zakaj nikakor ne, je razložil: Že precej ljudi je dobilo opekline od plinov sprožene zračne blazine, ker se ta prazni točno v smeri rok 10 do 2 !

darkolord ::

No, to je vseeno neumnost.

1) Plin v zračni blazini se shladi izredno hitro, ko se razširi, tako da te ne opeče
2) Oddušnik je večinoma na vrhu (v smeri 12)

Te "opekline" so večinoma odrgnine od tega, ko te tkanina zračne blazine s 300 km/h podrsa po rokah

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Tidule ::

cvalsr je izjavil:

gostilniško pravljico pobral o tem kaj naj v avtošoli svetovali glede rok.

Zate je gostilniška pravljica. Meni pa je sivolas inštruktor rekel: Roke na 15 do treh, nikakor NE NA deset do dveh! Na moje začudenje, zakaj nikakor ne, je razložil: Že precej ljudi je dobilo opekline od plinov sprožene zračne blazine, ker se ta prazni točno v smeri rok 10 do 2 !


Ja, to da se v avto šoli uči, da se roke drži deset do dveh je gostilniška praljica, kar si tudi sam potrdil.

je pa to o plinih idiotizem, ki niti gostilniške dabete ni vreden. Opeklice, ki jih človek dobi zaradi odpiranja airbaga so primarno frikcijske opekline (odrgnine), ki se nastanejo zaradi histrosti s katero se odpre volan in napihne vreča. Tukaj je položaj rok še kako pomemben, saj je odpiranje airbagov prilagojeno pravilni drži volna 15 do treh. Roke višje ali nižje, povečajo verjetnost poškodb.

Samo manjši del opeklin odpade na kemične opekline s plinom, ki nastanejo kadar se zračna vreča predre neposredno ob napihovanju, ampak ta del je bolj kot ne random odvisno kje plini ugajajo. Predvsem pa je cel point ob napihovanju zračne blazine, da se čim več plina čim hitreje ujame v vrečo. Čemu bi torej služili namenski izpuhi? in po kakšnem idiotizmu naj bi jih namestili v tako nevarnen položaj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Mato989 ::

cvalsr je izjavil:

Neha izdajat dovoljenja oz. vozniške 99% folka ampak se teste praktične naredi težje da se izognemo jajcarjem in nesposobnim

Seveda. Smisel prometa je vendar to, da se nekaj namišljenih 'večvrednežev' lahko goni po cestah po svojih željah, ne pa v tem, da se večina ljudi lahko giblje iz kraja v kraj. Če se ti želiš izogniti "jajcarjem in nesposobnim", pomeni, da si ti nesposoben normalne udeležbe v prometu, napihnjenec.


Ne nekaj... večina... večina je ok voznikov do 65tega leta... ampak problem je tistih 15% voznikov ki

1. imajo vozniško predolgo
2. niso sposobni vozit smiselno hitro

Overall bi večino težav na cestah rešli če bi odstranili vse voznike ki gredo v penzijo da grejo na zastojn javni prevoz...saj jim ga častimo.

Potem ostanejo samo še pijančki ipd.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

GupeM ::

Mato989 je izjavil:

Overall bi večino težav na cestah rešli če bi odstranili vse voznike ki gredo v penzijo da grejo na zastojn javni prevoz...saj jim ga častimo.

Saj bi se strinjal s tem, ampak saj veš kako je z javnim prevozom v Sloveniji. Če nisi znotraj ljubljanskega obroča, je že težava. Celo znotraj obroča je težava. Da ne omenjam "vukojebin", kjer bus vozi na koledar (ali pa sploh ne), taxijev ni, ...

Mato989 ::

GupeM je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Overall bi večino težav na cestah rešli če bi odstranili vse voznike ki gredo v penzijo da grejo na zastojn javni prevoz...saj jim ga častimo.

Saj bi se strinjal s tem, ampak saj veš kako je z javnim prevozom v Sloveniji. Če nisi znotraj ljubljanskega obroča, je že težava. Celo znotraj obroča je težava. Da ne omenjam "vukojebin", kjer bus vozi na koledar (ali pa sploh ne), taxijev ni, ...


Penziči majo čas tudi čakat javne prevoze, saj so v penziji... v 90% niso vezani na uro, sploh če odmislimo zdravnika ipd zadeve... veliko občin pa ima tudi sofinanciranje onega ko pride po tebe nekdo in te pelje.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

donvito ::

Ja, to da se v avto šoli uči, da se roke drži deset do dveh je gostilniška praljica, kar si tudi sam potrdil.

je pa to o plinih idiotizem, ki niti gostilniške dabete ni vreden. Opeklice, ki jih človek dobi zaradi odpiranja airbaga so primarno frikcijske opekline (odrgnine), ki se nastanejo zaradi histrosti s katero se odpre volan in napihne vreča. Tukaj je položaj rok še kako pomemben, saj je odpiranje airbagov prilagojeno pravilni drži vol(a)na 15 do treh. Roke višje ali nižje, povečajo verjetnost poškodb.

In nesreče se zgodijo zmeraj v trenutku, ko imaš roke na 15 do treh? Kaj pa, če v tistem trenutku zavijaš in imaš eno roko na 10 do dveh?

Tidule ::

Kaj pa, če v tistem trenutku zavijaš in imaš eno roko na 10 do dveh?

boli, in če imaš eno roko na vrhu volana še bolj boli. petnajst do treh je pač optimalna drža, predvsem z vidika upravljanja z vozilom. In proizvajalci pač optimizirajo varnostne elemente na to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Utk ::

Če te preseneti, boš imel pač roke tam kjer jih imaš. Če vidiš da bo šlo vsaj kak trenutek prej, je bolje dat roke stran z volana. Nisem pa še bil v situaciji, da bi vedel ali je to realno izvedljivo.

Tidule ::

IMO ni, ce nimas v podzavesti da drzis volan pravilno potem v trenutku, ko se bo nekaj zgodilo ne bos imel casa razmisljat on tem kje imas roke.

LeQuack ::

Tem je sicer o zavijanju desno pri rdeči, ne kako roke držati na volanu.
Quack !

49106 ::

Zato ker Trdule ni sposoben dojeti, da je cel kup avtošol, ki učijo relikt imo iz časov, ko avtomobili praviloma niso imeli servo volana.

Tidule je izjavil:

IMO ni, ce nimas v podzavesti da drzis volan pravilno potem v trenutku, ko se bo nekaj zgodilo ne bos imel casa razmisljat on tem kje imas roke.


No, vidiš, da si tudi ti sposoben racinalnega razmišljanja, brez da bi pošiljal v gostilne :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

c23po ::

Mato989 je izjavil:

cvalsr je izjavil:

Neha izdajat dovoljenja oz. vozniške 99% folka ampak se teste praktične naredi težje da se izognemo jajcarjem in nesposobnim

Seveda. Smisel prometa je vendar to, da se nekaj namišljenih 'večvrednežev' lahko goni po cestah po svojih željah, ne pa v tem, da se večina ljudi lahko giblje iz kraja v kraj. Če se ti želiš izogniti "jajcarjem in nesposobnim", pomeni, da si ti nesposoben normalne udeležbe v prometu, napihnjenec.


Ne nekaj... večina... večina je ok voznikov do 65tega leta... ampak problem je tistih 15% voznikov ki

1. imajo vozniško predolgo
2. niso sposobni vozit smiselno hitro

Overall bi večino težav na cestah rešli če bi odstranili vse voznike ki gredo v penzijo da grejo na zastojn javni prevoz...saj jim ga častimo.

Potem ostanejo samo še pijančki ipd.


Rad bi vedel:
1. Od kod podatek o 15%? Solatkova statistika?
2. Koliko je to "predolgo imeti vozniško"?
3. Kaj je to "smiselno hitro"?
4. Kaj bi bil glavni cilj te odstranitve "vseh voznikov, ki gredo v penzijo"?
5. Kje je tukaj tistih 15% mlajših od 65? Kako njihovo nesposobnost rešujemo z odstranitvijo starejših?

Tidule ::

49106 je izjavil:

Zato ker Trdule ni sposoben dojeti, da je cel kup avtošol, ki učijo relikt imo iz časov, ko avtomobili praviloma niso imeli servo volana.

Tidule je izjavil:

IMO ni, ce nimas v podzavesti da drzis volan pravilno potem v trenutku, ko se bo nekaj zgodilo ne bos imel casa razmisljat on tem kje imas roke.


No, vidiš, da si tudi ti sposoben racinalnega razmišljanja, brez da bi pošiljal v gostilne :))

So ti gostilno zaprli, pa so revez nazaj s svojimi blodnjami o ucenju deset do dveh? Kaj ima zdaj pa servo zraven, pa raje natakarju prodajaj. On je placan da tvoje blodnje poslusa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

49106 ::

Tidule je izjavil:

49106 je izjavil:

Zato ker Trdule ni sposoben dojeti, da je cel kup avtošol, ki učijo relikt imo iz časov, ko avtomobili praviloma niso imeli servo volana.

Tidule je izjavil:

IMO ni, ce nimas v podzavesti da drzis volan pravilno potem v trenutku, ko se bo nekaj zgodilo ne bos imel casa razmisljat on tem kje imas roke.


No, vidiš, da si tudi ti sposoben racinalnega razmišljanja, brez da bi pošiljal v gostilne :))

So ti gostilno zaprli, pa so revez nazaj s svojimi blodnjami o ucenju deset do dveh? Kaj ima zdaj pa servo zraven, pa raje natakarju prodajaj. On je placan da tvoje blodnje poslusa.


V vsaki gostilni se najde kakšen trdule :))

Natakar je plačan za strežbo. in kljub vsem blamažam si ti tisti, ki drugim očita funcionalno nepismenost :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

WizzardOfOZ ::

Ja, to da se v avto šoli uči, da se roke drži deset do dveh je gostilniška praljica, kar si tudi sam potrdil.

je pa to o plinih idiotizem, ki niti gostilniške dabete ni vreden. Opeklice, ki jih človek dobi zaradi odpiranja airbaga so primarno frikcijske opekline (odrgnine), ki se nastanejo zaradi histrosti s katero se odpre volan in napihne vreča. Tukaj je položaj rok še kako pomemben, saj je odpiranje airbagov prilagojeno pravilni drži vol(a)na 15 do treh. Roke višje ali nižje, povečajo verjetnost poškodb.


Kaj pa stranska blazina? Kako naj držijo roke potniki, ko ti v bok prileti avto?

Praviš odrgnine?
Ko je človek prevozil rdečo luč in se zabil v desni bok mojega avta, je otrok na zadnjih sedežih imel od odpiranja stranske blazine opekline po obrazu, sicer samo drobne pikice, ampak bile so po celem obrazu in vratu, koder je bila gola koža. Pa se stranske blazine ni niti dotaknil z obrazom, ker je sedel v sedežu zapet s 5 točkovnim pasom in sedež je imel ogromno zaščito za glavo, kjer otrok brez da se odpne, ne more pogledat skozi stransko okno.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako se obravnavajo primeri ko bi nekdo lahko preprečil nesrečo pa je ne? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8113175 (10847) koyotee
»

Semafor-puščica v levo

Oddelek: Na cesti
165262 (4551) googleg1
»

[VIDEO] Kateri so novi prometni znaki, ki se jih morate naučiti?

Oddelek: Na cesti
185158 (4439) ahac
»

Kako so sprogramirani semaforji?

Oddelek: Na cesti
254288 (3274) luksorzi

Več podobnih tem