Forum » Loža » Mini električni avto, prihodnost mestne mobilnesti tudi v Sloveniji?
Mini električni avto, prihodnost mestne mobilnesti tudi v Sloveniji?
-valvoline- ::
Erik39 ::
Te opali na prevozen km.
A ker števca se pa kao ne da "prevrteti nazaj"? Vrtene kilometre ima tri četrt vseh avtomobilov ki se prodajajo, pa misliš da jih nebodo vrteli. Naivnost ne pozna meja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
WizzardOfOZ ::
Erik39 ::
-valvoline- je izjavil:
Aja, sej ti nabijejo takso CO2 si jo kar sam placas ko tankas, 4c na liter, lepo je tam napisano.
Ta CO2 taksa ni ta taksa za emisijske kupone, ker kuponov sploh še ne plačujemo. Poleg kuponov so še kazni poleg, prav kazne po desetine ali stotine miljonov evrov (se ne spomnim točno, bi moral preverit).
-valvoline- ::
Te opali na prevozen km.
A ker števca se pa kao ne da "prevrteti nazaj"? Vrtene kilometre ima tri četrt vseh avtomobilov ki se prodajajo, pa misliš da jih nebodo vrteli. Naivnost ne pozna meja.
Ce se hoce, se jutri se lahko tole na eu nivoju konca. Zaporna kazen najmanj 10 let za goljufe, pa uvedbo elektronskega cestninjenja ( itak bo, pa ne bo vec vinjet in taksa za uporabo cest, vse bo placano na prevozen km)
Erik39 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Te opali na prevozen km.
A ker števca se pa kao ne da "prevrteti nazaj"? Vrtene kilometre ima tri četrt vseh avtomobilov ki se prodajajo, pa misliš da jih nebodo vrteli. Naivnost ne pozna meja.
Za en prevrten kilometer nazaj 1000EUR kazni. Pol nej pa kdo prevrti nazaj, če upa.
Saj te ne morejo dobit, če veš kaj delaš (vrtiš pred vsakim servisom). Tega sam ne delam, samo povem pa da se da zelo enostavno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
IL_DIAVOLO ::
WizzardOfOZ je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Nobenemu ni v interesu da se elektrika kot celota dvigne. Smo vsi na slabsem.
Samo tisti se nabije trošarina, ki je za polnjenje avtomobilov, ker tista takrat postane "gorivo" in na gorivo se plača trošarina.
In kako bi se to vedlo, ce bi polnil doma?
V avtu imaš števec, pa se od tam polnjenje zaračuna. Je potem vseeno, kje tanka.
Ehh nefunkcionalno.
Erik39 ::
-valvoline- je izjavil:
Te opali na prevozen km.
A ker števca se pa kao ne da "prevrteti nazaj"? Vrtene kilometre ima tri četrt vseh avtomobilov ki se prodajajo, pa misliš da jih nebodo vrteli. Naivnost ne pozna meja.
Ce se hoce, se jutri se lahko tole na eu nivoju konca. Zaporna kazen najmanj 10 let za goljufe, pa uvedbo elektronskega cestninjenja ( itak bo, pa ne bo vec vinjet in taksa za uporabo cest, vse bo placano na prevozen km)
S čimerkoli bi povzročil destimuliranje prodaje EV-jev, bi povzročil veliko več škode, kot pa bi več pobral denarja. Sploh sedaj ko so evropski proizvajalci investirali skupaj po več kot 100 miljard(!) evrov v razvoj električnih avtombilov.
Realno je dobro za vse nas da je EV-jev čim več. Štrom za osebne avte in tovornjake do 500 km, ter za vse vlake, metan in vodik za vse ostalo. This is the way to go.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Te opali na prevozen km.
A ker števca se pa kao ne da "prevrteti nazaj"? Vrtene kilometre ima tri četrt vseh avtomobilov ki se prodajajo, pa misliš da jih nebodo vrteli. Naivnost ne pozna meja.
Za en prevrten kilometer nazaj 1000EUR kazni. Pol nej pa kdo prevrti nazaj, če upa.
Saj te ne morejo dobit, če veš kaj delaš (vrtiš pred vsakim servisom). Tega sam ne delam, samo povem pa da se da zelo enostavno.
Računalnik kamor se kilometri zapišejo. Pa naj bo zaplombirana in potem.ne moreš spreminjati.
-valvoline- je izjavil:
Te opali na prevozen km.
A ker števca se pa kao ne da "prevrteti nazaj"? Vrtene kilometre ima tri četrt vseh avtomobilov ki se prodajajo, pa misliš da jih nebodo vrteli. Naivnost ne pozna meja.
Ce se hoce, se jutri se lahko tole na eu nivoju konca. Zaporna kazen najmanj 10 let za goljufe, pa uvedbo elektronskega cestninjenja ( itak bo, pa ne bo vec vinjet in taksa za uporabo cest, vse bo placano na prevozen km)
S čimerkoli bi povzročil destimuliranje prodaje EV-jev, bi povzročil veliko več škode, kot pa bi več pobral denarja. Sploh sedaj ko so evropski proizvajalci investirali skupaj po več kot 100 miljard(!) evrov v razvoj električnih avtombilov.
Realno je dobro za vse nas da je EV-jev čim več. Štrom za osebne avte in tovornjake do 500 km, ter za vse vlake, metan in vodik za vse ostalo. This is the way to go.
Nope. Samo vodik, vse ostalo stran.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Erik39 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Te opali na prevozen km.
A ker števca se pa kao ne da "prevrteti nazaj"? Vrtene kilometre ima tri četrt vseh avtomobilov ki se prodajajo, pa misliš da jih nebodo vrteli. Naivnost ne pozna meja.
Za en prevrten kilometer nazaj 1000EUR kazni. Pol nej pa kdo prevrti nazaj, če upa.
Saj te ne morejo dobit, če veš kaj delaš (vrtiš pred vsakim servisom). Tega sam ne delam, samo povem pa da se da zelo enostavno.
Računalnik kamor se kilometri zapišejo. Pa naj bo zaplombirana in potem.ne moreš spreminjati.
V računalniku se zadevo da spremiti. Naiven si če misliš da ne bodo tehnično podkovani ljudje odkrili načina kako se rešiti te "zaplomiranosti".
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Te opali na prevozen km.
A ker števca se pa kao ne da "prevrteti nazaj"? Vrtene kilometre ima tri četrt vseh avtomobilov ki se prodajajo, pa misliš da jih nebodo vrteli. Naivnost ne pozna meja.
Ce se hoce, se jutri se lahko tole na eu nivoju konca. Zaporna kazen najmanj 10 let za goljufe, pa uvedbo elektronskega cestninjenja ( itak bo, pa ne bo vec vinjet in taksa za uporabo cest, vse bo placano na prevozen km)
S čimerkoli bi povzročil destimuliranje prodaje EV-jev, bi povzročil veliko več škode, kot pa bi več pobral denarja. Sploh sedaj ko so evropski proizvajalci investirali skupaj po več kot 100 miljard(!) evrov v razvoj električnih avtombilov.
Realno je dobro za vse nas da je EV-jev čim več. Štrom za osebne avte in tovornjake do 500 km, ter za vse vlake, metan in vodik za vse ostalo. This is the way to go.
Dobro je samo za izkoriscevalske lopove. Ukine se subvencije za nakup, uvede se znesek na prevozen km poj pa naj komunajzarji placajo svoj zapitek in e podaljske.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Erik39 ::
Nope. Samo vodik, vse ostalo stran.
Vodik za osebne avte? Saj to se hecaš ane? Reci da se hecaš?
-valvoline- je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Te opali na prevozen km.
A ker števca se pa kao ne da "prevrteti nazaj"? Vrtene kilometre ima tri četrt vseh avtomobilov ki se prodajajo, pa misliš da jih nebodo vrteli. Naivnost ne pozna meja.
Ce se hoce, se jutri se lahko tole na eu nivoju konca. Zaporna kazen najmanj 10 let za goljufe, pa uvedbo elektronskega cestninjenja ( itak bo, pa ne bo vec vinjet in taksa za uporabo cest, vse bo placano na prevozen km)
S čimerkoli bi povzročil destimuliranje prodaje EV-jev, bi povzročil veliko več škode, kot pa bi več pobral denarja. Sploh sedaj ko so evropski proizvajalci investirali skupaj po več kot 100 miljard(!) evrov v razvoj električnih avtombilov.
Realno je dobro za vse nas da je EV-jev čim več. Štrom za osebne avte in tovornjake do 500 km, ter za vse vlake, metan in vodik za vse ostalo. This is the way to go.
Dobro je samo za izkoriscevalske lopove. Ukine se subvencije za nakup, uvede se znesek na prevozen km poj pa naj komunajzarji placajo svoj zapitek in e podaljske.
Ni res, dobro je za vse prebivalce, predvsem tiste v mestih, ker se bo kakovost zraka znatno izboljšala. Zakaj voznike EV-jev zmerjaš z komunajzarji? Velika večina ni nobenih komunajzarjev. Ukine naj se dodatek za prevoz.
Vodik za osebne avte in tovornjake do 500 km je neumnost brez primere.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
https://insideevs.com/news/406676/batte...
Ta slika pove vse, da ti je jasno da se vodikovi osebni avtomobili nikoli ne bodo uveljavili, ker so v primerjavi z električnimi totalna neumnost.
The hydrogen fuel cell requires 2-3 times more energy to drive the same distance, as the overall Well-to-Wheel efficiency is from 25-35%.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
-valvoline- ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Erik39 ::
Volkswagen explains why batteries, not fuel cells, are the right choice for passenger cars:
https://chargedevs.com/newswire/volkswa...
https://www.volkswagenag.com/en/news/st...
Erik39 ::
-valvoline- je izjavil:
Edini smiseln fuel cell bi biv metan/strom, ne vodik. Tudi na tem se dela. Je pa v trenutku precejsni razvoj in napredek pri elektrolizi in pridobivanju vodika z raznimi katalizatorji, podporniki fcev racunajo na to da se bo v naslednjih 10 let vodik zelo pocenil zarad novih tehnologij in da bo vsaj pol cenejsi primerjano fosilnim gorivom.
Metan je že fanj za čezoceanske zadeve, tudi vodik bi bil smiselen za čezocenska letala in čezoceanske ladje, če imaš v mislih da imaš poceni obnovljive energije in kadar je energije preveč v omrežju produciraš vodik, ki ga nato "skuriš" v ladjah in letalih na dolge razdalje.
podporniki fcev racunajo na to da se bo v naslednjih 10 let vodik zelo pocenil zarad novih tehnologij in da bo vsaj pol cenejsi primerjano fosilnim gorivom.
Prvič: ne bo pol cenejši nikoli, vsaj v 30 naslednjih letih ne. Njegova cena danes je po 3x dražja od bencina, morda zna cena pasti na ceno primerljivo z bencinom. Sploh pa za osebne avte to nima veze da bo vodil primerljiv ceni bencina, in je vseno tudi če bi bil 2x cenejši od cene bencina (pa ne bo), ker je elektrika 7x cenejša od cene bencina.
-valvoline- je izjavil:
Zakaj bi kdorkoli nabavil to iz posnetka namesto električnega? Ni nobenega racinalnega razloga, električnega se dost bolj splača.
Sam poglej to sliko..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
-valvoline- je izjavil:
https://www.motor1.com/news/143725/toyo...
To bi znalo bit zanimivo, ne vodik.
Take gorivne celice na plin se že uporablja v podatkovnih centrih. Vendarle pa z plinom si energetsko odvisen, z elektriko pa si lahko energetsko neodvisen. Poleg tega bi bil vodik proizveden z sočnimi celicami ali veternimi elektranami in shranjen ko so viški cenejši kot pa metan.
Sicer pa za osebne avte je fizika takšna da ni dvoma: šrom in nič drugega je prihodnost in enina smiselna zadeva.
Za vlake: elektrificine proge in štrom za vse
za tovornjake: elektrika, morda delno metan na zelo dolge razdalje, pa še to samo v prehodnem obdobju, dokler cena baterij ne pade še bolj.
Za letala na krajše razdalje do 1000 km: štrom.
Za letala na daljše razdalje: vodik
Za ladje na krajše razdalje: štrom
Za ladje na dalje razdalje: vodik
Morda kakšna država kot je Rusija bo raje namesto vodika šla v metan. Za ostale pa mislim da se bi cenovno in ekološko bolj splačal vodik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
-valvoline- ::
Erik39 ::
-valvoline- je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Nobenemu ni v interesu da se elektrika kot celota dvigne. Smo vsi na slabsem.
Nobenemu ni v interesu da je 3/4 cene goriva davkov pa je. (no razen drzavi)
Saj ni 3/4 davkov v ceni goriva. Veliko manj, vir;
https://www.gov.si/teme/cene-naftnih-de...
Trenutno je neobdavceno gorivo 40c, z davki pa 1e.
To je samo trenutno. In 40 centov ni enako 3/4 (tri četrtine), nikoli bilo, nikoli ne bo.
-valvoline- je izjavil:
Noben energent tudi strom ne se more primerjat metanovim 10c na kg. To je 1c za kwh. Cena za gospodinjstva, industrijsko rabo, vozila itn je izkljucno politicna, borzna cena pomete z vso ostalo energijo na trgu (razen ce gre nafta spet v minusu :V ).
No to ni res. Kje imaš 10c na kg za metan v tvojem tanku dostavljen? Nikjer. Že sam za pogon kompresorja boš skuril cca 10 kWh, kar je 80 centov na kg.. Rabiš pa 5 kg za se furat..tko da..metan je okej. v primerjavi z bencinom in dizlom je super, ne pride pa niti blizu elektriki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
St235 ::
Še slikovni dokaz da si to res rekel: Rekel same nemarne laži. Ki sem jih v prejšnjih postih z dokazi in študijami ovrgel. Samo nekaj ontopic laži, ker v offtopic tvoje budalaštine se ne bom spuščal.
LAŽ 1: Nimamo več hidroenergetskega potenciala v Sloveniji.
LAŽ 2: Nimamo prostora za sončne elektrarne.
LAŽ 3: Električni avtomobili večkrat zagorijo od bencinskih.
LAŽ 4: Nimamo možnosti za 100 % samooskrbo z elektriko.
LAŽ 5: Lagal si da bi investicija za elektro infrastrukturo za električne avtomobile stala 20 miljard evrov, s tem si investicijo za cca 100x precenil. LAŽ 1: Nimamo več hidroenergetskega potenciala v Sloveniji.
in še mnogo podobnega..
In še kar slaboumno lažeš. To niti pod razno ni bila moja izjava. Razumem, da si ti navaden lažnjivec, ki mora objavljat pod 10 različnimi nicki ampak, da greš pa tak odirektno lagat ti mora pa kar precej v glavi manjkat.
Erik39 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
St235 ::
In ne ni bug, je metoda s katero se znebi tepcev, ki prodajajo meglo in potem morate slaboumno delat nove račune.
Laži ne prenesem, in kjerkoli se pojavi laž, sem jaz v isti sekundi na tipkovnici da jo z viri in znanstvenimi študijami ovržem.
zakaj potem, neprestano lažeš? znanstvene metode pa od blizu še nisi videl.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Erik39 ::
zakaj potem, neprestano lažeš? znanstvene metode pa od blizu še nisi videl.
Ne lažem, napisal sem dejstva, ki jih lahko vsakdo preveri. Seveda sem, sem tudi delal v znanosti en čas.
St235 ::
Seveda sem, sem tudi delal v znanosti en čas.
delal v življenju še nisi.
Ne lažem, napisal sem dejstva, ki jih lahko vsakdo preveri.
Tako kot lahko vsak vidi, da si lagal in mi podtikal izjave. In to je eno redkih in preverljivih dejstev v tej temi.
Da o neumnosti o 1EUR na uro stroška za car sharing service ne govorimo. Ali o tvojem neprestanem laganju glede izobrazbe.
Erik39 ::
delal v življenju še nisi.
Seveda sem. Motiš se o meni. Sicer pa kako se to karkoli skada s temo?!
Tako kot lahko vsak vidi, da si lagal in mi podtikal izjave. In to je eno redkih in preverljivih dejstev v tej temi.
Da o neumnosti o 1EUR na uro stroška za car sharing service ne govorimo. Ali o tvojem neprestanem laganju glede izobrazbe.
Ni res, nisem lagal. Napisal sem dejstva. 1 € za carsharing pa je samo velikost stoškov, na to moraš seveda nabit profit gor masivno. Ampak to je spet oftopic. Ne lažem o izobrazi, kot sem že povedal:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
St235 ::
1 € za carsharing pa je samo velikost stoškov,
in še kar naprej prodajaš isto laž, čeprav ti je bilo konkretno pokazano, da pri izračunih nisi upošteval 90% dejanskih stroškov. Žalostno. Kako naj ti človek potem verjame, da si končal osnovno šolo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Erik39 ::
Jaz lahko potrdim, da je bil Erik med top 5% najboljšimi študenti. Do fakultete na poljanski cesti 4, pa se je vozil z biciklom.
Ne trolaj, sploh poznaš me ne.
Ne vem, ti si začel z laganjem in podtikanjem izjav. Verjetno drugega pač ne znaš.
1 EUR za carsharing pa je samo velikost stoškov,
in še kar naprej prodajaš isto laž, čeprav ti je bilo konkretno pokazano, da pri izračunih nisi upošteval 90% dejanskih stroškov. Žalostno. Kako naj ti človek potem verjame, da si končal osnovno šolo?
Ni res. nisem začel z laganjem in podtikanjem izjav. Končano imam fakulteto za stojništvo in upošteval sem vse stroške. Spadam tudi med 5 % najboljših študentov, za kar lahko priznanje vidiš tudi osebno. Napiši telefonsko, meni ni problem dokazati da je to kar govorim resnica (sem pa že prilepil skenirano priznanje na ta forum, že ene 3x do sedaj.)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
Še to se manjka da bo vsako leto 100.000 baterij za zmetat v smeti.
EKO fašisti mislite na vse, razen na ekologijo.
Nisem noben ekofašit. Noben ne bo vrgel več 1000 EUR vredne rabljene baterije v smeti. Rabljena baterija ima še vedno veliko kapacitete, recimo 50 % in je uporabna za aplikacije kjer teža ni bistvena: grid storage, zaloga energije za solarne sisteme in off grid aplikacije. Destvo je da električni avtomobil onasnaži vsaj 10x manj v življenski dobi, baterije pa se po urporabi v avtomobilih da v grid storage za nadaljnih 20 let. Nato se jih reciklira, obrati za to že obstajajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
St235 ::
Ni res. nisem začel z laganjem in podtikanjem izjav.
Zakaj lažeš, če lahko vsi v tej temi vidijo, da si mi podtaknil izjave, ki niso moje? Pri tebi je laganje očitno že čisto patološka stvar.
Erik39 ::
V praksi pa je povprečna moč nižja in sicer znaša 200 kWh na leto na kvadratni meter sončnih celic ( cca 0,55 kWh na dan).Tole si zračunal, kot da je sonce tudi ponoči. 0,55/,2=?
Ne. Nevem kaj ti mučakaš in kje si se zajebal. Ti si narobe izračunal. 1 KW inštalirane moči proizvede cca 1100 kWh na leto. En kvadraten meter pa proizvede 200-220 kWh na leto. To je cca 0,55 kWh na dan. To so uradni podatki za realne resnične sončne elektrarne. Toliko proizvede na dan, noč je vračunana že v v samem podatku da kvadratni meter proizvede 200 kWh na leto.
Kvadratni meter pri polni osvetljenosti od sebe daje 200 W, če bi hipotetično ga osvetljevali celih 24 ur, bi proizvedel 24h x 200 W = 4800 Wh = 5,8 kWh. Tako pa proizvede samo 0,55 kWh, kar je 10x manj kot bi, če bi ga, hipotetično seveda, osvetljevali 24 ur.
Še z tretjimi besedami:
kvadratni meter sončnih celic bi svojo povprečno proizvodnjo oddelal že v slabih treh urah pri polni osvetljenosti. Ker pa osvetlitev ni polna proizvede samo 0,55 kWh na dan, kar sem že v prvem postu jasno zapisal. Kje si se ti zajebal mi pa ni jasn.
Ni res. nisem začel z laganjem in podtikanjem izjav.
Zakaj lažeš, če lahko vsi v tej temi vidijo, da si mi podtaknil izjave, ki niso moje? Pri tebi je laganje očitno že čisto patološka stvar.
Saj vsi vemo da si ti in WizzardOfOZ ista oseba, ne zanikaj! Nič ne lažem, lažeš ti in to kar naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
;-) ::
Torej ce zakljucim, ker nocem v tem sekretu umret ker bom prepocasi speljal s krizisca, zato ker me bo povozil tovornjak sredi maribora ker bom pocasen, ker nocem glave razpacane po prvem kandelabru ce zletim s ceste, zato da bom prihranil 200€ na mesec. Hvala lepa.
fikus_ ::
Je bila kar LiFePO4 in je veselo gorela.
Sem delal z LiFePO4 baterijami in jih vezal, tako da vem, za kaj se gre!
St235 ::
Ni res. nisem začel z laganjem in podtikanjem izjav.
Zakaj lažeš, če lahko vsi v tej temi vidijo, da si mi podtaknil izjave, ki niso moje? Pri tebi je laganje očitno že čisto patološka stvar.
Saj vsi vemo da si ti in WizzardOfOZ ista oseba, ne zanikaj! Nič ne lažem, lažeš ti in to kar naprej.
Da to ni res je preverljivo dejstvo, posledično si ti navaden lažnjivec. In to patološki, ki ni sposoben povedat dvastavka brez da se zlaže.
Edini tukaj, ki mora lagat in pisat pod različnimi vzdevki si ti. In tudi to je preverljivo dejstvo.
Erik39 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Kot vedno, se tudi sedaj motiš.
Motiš se, nič se ne motim. Vse kar se tehničnih stvari sem zapisal gola dejstva, ki jih lahko vsakdo preveri v znanstveni literaturi. Obstaja pa neka zelo majhna možnost da ti in st235 nista ista oseba, vendar trolata pa oba in to ob istem času!
Ni res. nisem začel z laganjem in podtikanjem izjav.
Zakaj lažeš, če lahko vsi v tej temi vidijo, da si mi podtaknil izjave, ki niso moje? Pri tebi je laganje očitno že čisto patološka stvar.
Saj vsi vemo da si ti in WizzardOfOZ ista oseba, ne zanikaj! Nič ne lažem, lažeš ti in to kar naprej.
Da to ni res je preverljivo dejstvo, posledično si ti navaden lažnjivec. In to patološki, ki ni sposoben povedat dvastavka brez da se zlaže.
Edini tukaj, ki mora lagat in pisat pod različnimi vzdevki si ti. In tudi to je preverljivo dejstvo.
Ni res, motiš se. Vse kar se tehničnih stvari sem zapisal gola dejstva, ki jih lahko vsakdo preveri v znanstveni literaturi, lažeš ti, ne jaz in to dokazano.Patološki lažnicec si ti, ne jaz in to je bilo z dokazano z argumenti in znanstvenimi študijami na vsako tvojo lažnivo trditev. Obstaja pa neka zelo majhna možnost da ti in st235 nista ista oseba, vendar trolata pa oba in to ob istem času!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Utk ::
Erik39 ::
Erik: "Kar si ti videl je predpotopna tehnologija. Sicer pa dvomim da je bila lifepo4, verjetno je bila lipo"
Je bila kar LiFePO4 in je veselo gorela.
Sem delal z LiFePO4 baterijami in jih vezal, tako da vem, za kaj se gre!
Ti verjamem da je bila LifePO4, čeprav je za to malo možnosti, ker so ponavadi delane tako, da niso vnetljive (odvisno od uporabljene tehnologije). Dejstvo pa ostaja da ta Lifepo4, ki je gorela je bila predpotopna tehnologija z predpotonim elektrolitom. Niso vse Lifepo4 iste, ravno tako niso vse Li-ion iste, obstajajo razlike kot noč in dan med njimi. V električnih avtih se uporablja manj reaktivno vrsto baterij. Solid state baterije, ki so še v razvoju, pa bodo popolnoma nereaktivne.
Poglej to:
Erik39 ::
Napisal si kup sranja. Preberi kaki so pogoji za mopede do 25 ali 50 na uro, in kakšni za avte, potem pa daj linke na kitajska jajca, ki temu ustrezajo, da vidimo what is what. Ker zdaj samo nabijaš kako oni naredijo avto za jurja. Kar NI res. Tisto ni avto, ampak moped, v večini primerov do 25 na uro. Pa ne zdaj rečt, ja, imaš pa pravi avto za 3 jurjev. Imaš kurac. Pokaži linke. Vsaj na alibabo, če že ne nekje v Evropi.
Zame je stvar ki gleda kot avto, se pelje kot avto in deluje kot avto, avto. Lahko pa da je klasificirana kot moped, but i don't care. Saj twizzy je tudi kao štirikolesnik, čeprav je v resnici avto. Moped do 50 na uro je več kot zadost za po mestu in okolici. Cena takega je 2 jurja dolarjev, v evrih še malo manj. Seveda toliko je na kitajskem, potem pa prišej še transport in take vse podobne fore.
Ko kupujem avto gledam vsaj malo na varnosts, ki je tu prakticno ni, potem uporabnost, ki je tukaj prakticno ni ker vecino casa kaj vozim v gepeku, na zadnjem mestu je poraba.
Torej ce zakljucim, ker nocem v tem sekretu umret ker bom prepocasi speljal s krizisca, zato ker me bo povozil tovornjak sredi maribora ker bom pocasen, ker nocem glave razpacane po prvem kandelabru ce zletim s ceste, zato da bom prihranil 200EUR na mesec. Hvala lepa.
Kar si napisal so izgovori in tvoja racionalizacija, ker napačno misliš da zadeva ne bo udobna. Tvoji možgani bodo naredili vse, navedli najbolj bullshit pomisleke, samo da ti ne bi bilo treba voziti z tem. Guess what: noben te ne sili. Čeprav bi ti pa 200 EUR na mesec sigurno prišlo zelo prav. 200 EUR na mesec je 50.000 EUR v 20 letih. 50 jurjev! Vendar kakor hočeš:
Tle se dobro vidi da gre zadeva zadost hitr in čist fanj šiba, pa za 3 folka ima placa, posnetek ima 15 miljonov ogledov in se ga splača pogledat:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
Takole to zgleda, kot drugi avto pa to:
Takole ga parkirajo kar o zgradbah, ker zasede tako malo prostora.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
St235 ::
Ni res. nisem začel z laganjem in podtikanjem izjav.
Zakaj lažeš, če lahko vsi v tej temi vidijo, da si mi podtaknil izjave, ki niso moje? Pri tebi je laganje očitno že čisto patološka stvar.
Saj vsi vemo da si ti in WizzardOfOZ ista oseba, ne zanikaj! Nič ne lažem, lažeš ti in to kar naprej.
Da to ni res je preverljivo dejstvo, posledično si ti navaden lažnjivec. In to patološki, ki ni sposoben povedat dvastavka brez da se zlaže.
Edini tukaj, ki mora lagat in pisat pod različnimi vzdevki si ti. In tudi to je preverljivo dejstvo.
Ni res, motiš se. Vse kar se tehničnih stvari sem zapisal gola dejstva, ki jih lahko vsakdo preveri v znanstveni literaturi, lažeš ti, ne jaz in to dokazano.Patološki lažnicec si ti, ne jaz in to je bilo z dokazano z argumenti in znanstvenimi študijami na vsako tvojo lažnivo trditev. Obstaja pa neka zelo majhna možnost da ti in st235 nista ista oseba, vendar trolata pa oba in to ob istem času!
A se ti je čisto skeglalo? Seveda sva st235 in st235 ista oseba? A si sploh pismen al kar tako malo v tri mlatiš po tipkovnici?
Drugače pa teli mini avtomobili so popularni na Nizozemskem (sicer tam kupujejo od evropskih proizvajalcev in je takšen mini avtomobil smatran kot drugi avto za bogataše). Tako da videti je da je napačna trditev ljudi, ki trdijo da se take zadeve ne bodo nikoli uveljavile v Evropi.
Takole to zgleda, kot drugi avto pa to:
Če so popularni ti ne bo težko postreči s številkami o njihovi prodaji in dostopnosti? al ibo to še ena v vrsti laži?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Erik39 ::
Tukaj je posnetek prav za to mesto.
Ni res. nisem začel z laganjem in podtikanjem izjav.
Zakaj lažeš, če lahko vsi v tej temi vidijo, da si mi podtaknil izjave, ki niso moje? Pri tebi je laganje očitno že čisto patološka stvar.
Saj vsi vemo da si ti in WizzardOfOZ ista oseba, ne zanikaj! Nič ne lažem, lažeš ti in to kar naprej.
Da to ni res je preverljivo dejstvo, posledično si ti navaden lažnjivec. In to patološki, ki ni sposoben povedat dvastavka brez da se zlaže.
Edini tukaj, ki mora lagat in pisat pod različnimi vzdevki si ti. In tudi to je preverljivo dejstvo.
Ni res, motiš se. Vse kar se tehničnih stvari sem zapisal gola dejstva, ki jih lahko vsakdo preveri v znanstveni literaturi, lažeš ti, ne jaz in to dokazano.Patološki lažnicec si ti, ne jaz in to je bilo z dokazano z argumenti in znanstvenimi študijami na vsako tvojo lažnivo trditev. Obstaja pa neka zelo majhna možnost da ti in st235 nista ista oseba, vendar trolata pa oba in to ob istem času!
A se ti je čisto skeglalo? Seveda sva st235 in st235 ista oseba? A si sploh pismen al kar tako malo v tri mlatiš po tipkovnici?
Drugače pa teli mini avtomobili so popularni na Nizozemskem (sicer tam kupujejo od evropskih proizvajalcev in je takšen mini avtomobil smatran kot drugi avto za bogataše). Tako da videti je da je napačna trditev ljudi, ki trdijo da se take zadeve ne bodo nikoli uveljavile v Evropi.
Takole to zgleda, kot drugi avto pa to:
Če so popularni ti ne bo težko postreči s številkami o njihovi prodaji in dostopnosti? al ibo to še ena v vrsti laži?
Seveda sem pismen, skegljalo se je edinole tebii. Nič kar tako ne mlatim po tipkovnici. Podatek da so miniavti popularni na Nizozemskem je iz videa, ki ga ti nisi pogledal. Za števike pa vprašaj avtoja videa, ali pa jih pridobi sam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
St235 ::
Zdaj tudi vidimo do kje znese tvoja sposobnost logičnega sklepanja. Samo totalen tepec pride do zaključka, da je nekaj dejstvo, samo zato ker to sliši v youtube filmčku. Dokler ne boš trditve, da se tile avtomobilčki popularni na nizozemskem, podprl s konkretnimi statističnimi podatki je to samo še ena laž v nizu.
Verodostojnost videa je še posebej vprašljiva ker v isti koš tlači Cante, ki so vozila za invalide (pa še električni niso).
De biro pa stane 15k, kar povsem poruši tvoje blodnje o tem kako poceni so ta vozila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
Podatek da so miniavti popularni na Nizozemskem je iz videa, ki ga ti nisi pogledal.
Prosim, če tole laž podpreš z konkretno navedbo iz vira. Ker v videu NIKJER ni omenjeno, da bi bila ta oblika prevoza popularna na Nizozemskem.
Tako, da spet lažeš in zavajaš.
Erik39 ::
Verodostojnost videa je še posebej vprašljiva ker v isti koš tlači Cante, ki so vozila za invalide (pa še električni niso).
Motiš se, ni vprašljiva, oboje je mini/mikro avto, o čemer tudi video ves čas razpravlja, cel point videa so mini/mikro avti.
De biro pa stane 15k, kar povsem poruši tvoje blodnje o tem kako poceni so ta vozila.
Ne, ničesar ne poruši. Kdaj boš z svojo neznatno pametjo končno dojel, da imajo avti različnih proizvajalcev različne cene? Na kitajskem podobne zadeve stanejo od jurja do 3 jurje. Poglej ta video (blodnje pa imaš ti, jaz ne):
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Utk ::
Zame je stvar ki gleda kot avto, se pelje kot avto in deluje kot avto, avto. Lahko pa da je klasificirana kot moped, but i don't care. Saj twizzy je tudi kao štirikolesnik, čeprav je v resnici avto. Moped do 50 na uro je več kot zadost za po mestu in okolici. Cena takega je 2 jurja dolarjev, v evrih še malo manj. Seveda toliko je na kitajskem, potem pa prišej še transport in take vse podobne fore.
To ne zgleda kot avto, max speed tistega z linka je 45, s tremi osebami najbrž 35. Po moje ima svinčene akumulatorje. Specsov pa itak ni nikjer. Daj specifikacije, ne pa slikice pa videe, a smo v vrtcu?
St235 ::
Ne, ničesar ne poruši. Kdaj boš z svojo neznatno pametjo končno dojel, da imajo avti različnih proizvajalcev različne cene? Na kitajskem podobne zadeve stanejo od jurja do 3 jurje. Poglej ta video (blodnje pa imaš ti, jaz ne):
Bistveno prej, kot boš ti dojel da ta krš za 3k nima kaj delat na evropskih cestah.
Dragi lažnjivec, še vedno čakam da pokažeš vir za tole laž: Podatek da so miniavti popularni na Nizozemskem je iz videa, ki ga ti nisi pogledal.
Ker v posnetku NIKJER ni rečeno, da so ti avtomobili popularni na nizozemskem. Še več jasno pojasni, da večina mikro vozil, ki so v prometu so vozila za invalide.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Erik39 ::
Evo ti avti :)
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
Zame je stvar ki gleda kot avto, se pelje kot avto in deluje kot avto, avto. Lahko pa da je klasificirana kot moped, but i don't care. Saj twizzy je tudi kao štirikolesnik, čeprav je v resnici avto. Moped do 50 na uro je več kot zadost za po mestu in okolici. Cena takega je 2 jurja dolarjev, v evrih še malo manj. Seveda toliko je na kitajskem, potem pa prišej še transport in take vse podobne fore.
To ne zgleda kot avto, max speed tistega z linka je 45, s tremi osebami najbrž 35. Po moje ima svinčene akumulatorje. Specsov pa itak ni nikjer. Daj specifikacije, ne pa slikice pa videe, a smo v vrtcu?
Max speed ki ga je dosegel v videu je bil 55 km/h in to z tremi ljudmi notri! Zadosti za ta use case za po mestu in okolici. Look!:) Specifikacije: google it, sem na telefonu trenutno in se mi ne da iskat na tem majhnem zaslonu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
St235 ::
Kje konkretno v videu pove, da so ti avtomobili popularni?
Tole je tvoja trditev: Podatek da so miniavti popularni na Nizozemskem je iz videa, ki ga ti nisi pogledal.
Prosim za vir kje konkretno v videu to reče. Al iboš končno priznal da lažeš?
Pogosti (kolikor toliko) pa na nizozemskem seveda so, ker gre pretežno za vozila za invalide. Samo to nima ničesar s popularnostjo, kot ti lažeš.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nemčija povečuje subvencije za električna vozila (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 17824 (13568) | tikitoki |
» | Inštitut Ifo: električni avtomobili za okolje slabši od konvencionalnih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 47975 (40827) | J.McLane |
» | Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 60665 (54991) | Jackass |