» »

Mini električni avto, prihodnost mestne mobilnesti tudi v Sloveniji?

Mini električni avto, prihodnost mestne mobilnesti tudi v Sloveniji?

Temo vidijo: vsi
««
3 / 10
»»

zavajon ::

Edino glede cene carsharinga se strinjam s tabo. Ni mi jasno, kako povprečen človek naredi 5 jurjev letno po mestu. Jaz naredim 9.000 letno overall, veliko večino seveda izven mesta.

Utk ::

Tako je. Če delaš 5000 km letno po mestu, potem delaš nekaj narobe. Če da 1000 ali 2000, pa tudi ne boš kaj dost prišparal. Ja ja, zdaj bo tist psiho začel kričat 40xxxx!!!, pa kaj je to, pri treh tankih goriva...

vostok_1 ::

J.McLane je izjavil:

Dobro da si je Marko aka. Engineer odprl svojo temo. Evo še moj prispevek na mini električne avte. Čez Atlatnitk se veliko govori o firmi Arcimoto, imajo kar nekaj vernikov, kotirajo na borzi (FUV).

Njihov produkt:


Sicer se bomo pri nas še konkretno načakali, da pride v naše kraje, kdor pa močno verjame v tak način mobilnosti, pa lahko vseeno že danes kupi njihove delnice.


Ni slab koncept. Vsekakor neprimerno boljši od smeti, ki smo jih skozi leta videvali...kaj je že bil tisti nizozemski trikolesnik, ki se nagiba...

Skratka. Podpiram.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

iso2000 ::

A v Sloveniji so mesta? :D
Jaz vidim problem teh avtkov v tem, da so resnično uporabni bolj kot ne za mestno vožnjo. Pri nas pa zelo veliko prometa v mestih generirajo vozači, ki se pripeljejo po avtocestah in regionalnih cestah, kjer so ti avti pogojno uporabni. Dodatno so cene teh avtomobilov relativno visoke za njihovo omejeno uporabnost (v primerjavi s klasičnimi avtomobili). Zase vem, da če bi živel v mestu, kjer bi opravil večino poti bi uporabljal kolo.

vostok_1 ::

Specsi pravijo 70-130 milj dosega.
Kar je vrh glave za slovenijo, to greš skoraj 10x Vrhnika-Lj. Ali 3x Logatec-Lj.

Če mene vprašaš, completely acceptable.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Marko40 ::

Utk je izjavil:

Tako je. Če delaš 5000 km letno po mestu, potem delaš nekaj narobe. Če da 1000 ali 2000, pa tudi ne boš kaj dost prišparal. Ja ja, zdaj bo tist psiho začel kričat 40xxxx!!!, pa kaj je to, pri treh tankih goriva...


Podatki kažejo da ni tako kot si napisal. Povprečna kilometrina Slovenca je cca 15.000 km na leto. Povprečna hitrost je 32,9 km/h (izračunaj iz vira ven). Glede na to da je tako nizka povprečna hitrost, lahko sklepamo da je recimo vsaj 70 % poti po mestu. To znese več kot 10.000 km po mestu. Tudi če upoštevaš 50 % poti po mestu je to še vedno 7500 km..definitivno ocena 5000 km po mestu ni prevelika, kvečjemu je premajhna..pač ne smeš upoštevat svojega primera, ta za statistiko ni relevanten, važno je kako je pri večini ljudi.

https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...

Prišparano na samo na gorivu, v resnici prišparaš še na servisih zaradi manjše kilometrine ICE-ja, ampak samo na gorivu prišparaš: 20 x 9,5 EUR x 100 = 19.000 EUR v 20 letih. To je skor 20 povprečnih plač.. to je veliko.

iso2000 je izjavil:

A v Sloveniji so mesta? :D
Jaz vidim problem teh avtkov v tem, da so resnično uporabni bolj kot ne za mestno vožnjo. Pri nas pa zelo veliko prometa v mestih generirajo vozači, ki se pripeljejo po avtocestah in regionalnih cestah, kjer so ti avti pogojno uporabni. Dodatno so cene teh avtomobilov relativno visoke za njihovo omejeno uporabnost (v primerjavi s klasičnimi avtomobili). Zase vem, da če bi živel v mestu, kjer bi opravil večino poti bi uporabljal kolo.


A v Sloveniji so mesta?


ahahahah :))

Drugač pa te avti niso samo za mestno vožnjo, nekateri grejo tudi po 120 km/h in več in bi ga komot imeč za vozit ve v službo iz Kranja v Lj, ali iz Vrhnike v Lj ali pač karkokoli že. Lahko bi ga imel za dnevne vožnje vsak dan na šiht.

To da so cene teh avtomobilov visoke se pa strinjam (razen na kitajskem so baje poceni po par jurjev, vprašanje če smeš tukaj jih registirirat). Kot drugi avto so taki avtomobili perfect, samo stat morajo največ par jurjev kot je to na kitajskem..pol bojo top. To bi jih moral nekdo uvažati iz Kitajske, to bi blo fanj. Pa država ne sme metal polen pod noge pri registraciji, če to slučajno sedaj dela..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

IL_DIAVOLO ::

Raje se vozim x100 drazje, kot pa da se fijakam v tej jajcni lupini.

Marko40 ::

Lej ti se raje voziš 100x dražje, eni imajo pa rajši 20 jurjev več ane :) Kokr hočeš..

Utk ::

Podatki kažejo da ni tako kot si napisal. Povprečna kilometrina Slovenca je cca 15.000 km na leto. Povprečna hitrost je 32,9 km/h (izračunaj iz vira ven).

To ti nič ne pove. Če se voziš samo znotraj Ljubljane, imaš povprečno hitrost še bistveno nižjo od 30. Če ne greš v mesto, jo imaš recimo 50-60, do 80, če si več na avtocesti. Iz tega ti lahko potegneš povprečje 32 in 15,000 letno, ampak to ne pomeni, da večina tolk naredi pri taki hitrosti, niti, da je takih sploh kakšen omembe vreden delež. Če imamo enega, ki se vozi samo po Lj in naredi 2000 km po Ljubljani in še 5000 izven, in enega, ki se vozi iz Celja in naredi 25,000 letno, bomo imeli povprečje med njima kot si ga napisal, ampak niti za enega niti za drugega ta minicar ni primeren. Za prvega je predrag, ker občasno pa rabi pravi avto, za drugega pa...no faking way.
Šlo bi za drugi avto, če bi to stalo res 5 jurjev in če bi šel do 80-90 (da greš lahko na obvoznico).

UganiKdo ::

To bi jih moral nekdo uvažati iz Kitajske, to bi blo fanj.

kaj čakaš?

Pa država ne sme metal polen pod noge pri registraciji, če to slučajno sedaj dela..

Izpolnjevanje varnostnih in tehničnih standardov niti poda razno ni metanje polen pod noge.

Podatki kažejo da ni tako kot si napisal. Povprečna kilometrina Slovenca je cca 15.000 km na leto. Povprečna hitrost je 32,9 km/h (izračunaj iz vira ven). Glede na to da je tako nizka povprečna hitrost, lahko sklepamo da je recimo vsaj 70 % poti po mestu.

Katero šolo si končal, osnovno? Ker drugače ne vem kak osi lahko prišel do tako zgrešenih zaključkov. 30 km/h je pšovprečna hitrost, ki jo ima povprečen dnevni migrant, ki se pelje v službo v Ljubljano. In naredi 80% kilometrov na reginalki/avtocesti, potem pa za zadnjih 20% stoji v koloni.

Pri dejansko prevoženih 2/3 km znotraj mesta bo povprečna bližje 20km/h.

Utk je izjavil:

Podatki kažejo da ni tako kot si napisal. Povprečna kilometrina Slovenca je cca 15.000 km na leto. Povprečna hitrost je 32,9 km/h (izračunaj iz vira ven).

To ti nič ne pove. Če se voziš samo znotraj Ljubljane, imaš povprečno hitrost še bistveno nižjo od 30. Če ne greš v mesto, jo imaš recimo 50-60, do 80, če si več na avtocesti. Iz tega ti lahko potegneš povprečje 32 in 15,000 letno, ampak to ne pomeni, da večina tolk naredi pri taki hitrosti, niti, da je takih sploh kakšen omembe vreden delež. Če imamo enega, ki se vozi samo po Lj in naredi 2000 km po Ljubljani in še 5000 izven, in enega, ki se vozi iz Celja in naredi 25,000 letno, bomo imeli povprečje med njima kot si ga napisal, ampak niti za enega niti za drugega ta minicar ni primeren. Za prvega je predrag, ker občasno pa rabi pravi avto, za drugega pa...no faking way.
Šlo bi za drugi avto, če bi to stalo res 5 jurjev in če bi šel do 80-90 (da greš lahko na obvoznico).


ja, za drugi avto bi mogoče bilo lahko teoretično uporabno, sam kaj ko pa potem prideš do tega, da je carshare/skiro še bistveno cenejša varianta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

IL_DIAVOLO ::

Marko40 je izjavil:

Lej ti se raje voziš 100x dražje, eni imajo pa rajši 20 jurjev več ane :) Kokr hočeš..


20 jurjev in 3 metre pod zemljo.

Totally worth it.

stara mama ::

Smo že vidli take avte :)
Sam motor je potrebno zamenjati za električnega, tamali problem.



https://www.carscoops.com/2019/10/bmws-...
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

Marko40 ::

Šlo bi za drugi avto, če bi to stalo res 5 jurjev in če bi šel do 80-90 (da greš lahko na obvoznico).


Saj nekateri te mini avti grejo 90 km/h in bi bilo okej za obvoznico in tudi kam stran (Vrhnika-Lj in podobne fore). Cena na kitajskem tudi je pod 5 jurjev, samo vprašanje če ti država tukaj ne meče kakšnih polen pod noge pri registraciji..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

Utk ::

Kaj je na Kitajskem, sem se že zdavnaj nehal obremenjevat. Nazadnje so te avte pri nas prodajali za 11 jurjev, ne pa 5.

Marko40 ::

Utk je izjavil:

Podatki kažejo da ni tako kot si napisal. Povprečna kilometrina Slovenca je cca 15.000 km na leto. Povprečna hitrost je 32,9 km/h (izračunaj iz vira ven).

To ti nič ne pove. Če se voziš samo znotraj Ljubljane, imaš povprečno hitrost še bistveno nižjo od 30. Če ne greš v mesto, jo imaš recimo 50-60, do 80, če si več na avtocesti. Iz tega ti lahko potegneš povprečje 32 in 15,000 letno, ampak to ne pomeni, da večina tolk naredi pri taki hitrosti, niti, da je takih sploh kakšen omembe vreden delež. Če imamo enega, ki se vozi samo po Lj in naredi 2000 km po Ljubljani in še 5000 izven, in enega, ki se vozi iz Celja in naredi 25,000 letno, bomo imeli povprečje med njima kot si ga napisal, ampak niti za enega niti za drugega ta minicar ni primeren. Za prvega je predrag, ker občasno pa rabi pravi avto, za drugega pa...no faking way.
Šlo bi za drugi avto, če bi to stalo res 5 jurjev in če bi šel do 80-90 (da greš lahko na obvoznico).


Tole pa ne drži kar si hotu implicirat: kakorkoli obračaš večina ljudi naredi več kot 5000 km po mestu, kar se je nekdo vsajal da sem kao preveč upošteval, pa ni res..

fikus_ ::

Mako, nobenih polen pod noge ne dobiš od države, samo EU/SLO zakonodaji mora takšno kitajsko vozilo zadostiti, samo homologacijo mora avto prestat.

Marko40 ::

Utk je izjavil:

Kaj je na Kitajskem, sem se že zdavnaj nehal obremenjevat. Nazadnje so te avte pri nas prodajali za 11 jurjev, ne pa 5.


Ja sej ane, in to je kurac. Če kitajci lahko take avte naredijo za 2 al 3 jurje, bi blo fanj da bi za dobro čistega zraka dovolila registracijo takih avtomobilov v Sloveniji, ne pa da meče polena pod noge (ali jih?).

fikus_ je izjavil:

Mako, nobenih polen pod noge ne dobiš od države, samo EU/SLO zakonodaji mora takšno kitajsko vozilo zadostiti, samo homologacijo mora avto prestat.


Okej recimo da tole za 3 jurje uvozim iz Kitajske. A loh? Ne bo kakšenga sranja in polen pod noge s strani Slovenske države pri registraciji?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

fikus_ ::

Marko, ideja za biznis, naroči nekaj 10 teh EV s Kitajske za 2-3 k€ in jih prodajaj na začetku samo v SLO po 8-10 k€.

Marko40 ::

Izpolnjevanje varnostnih in tehničnih standardov niti poda razno ni metanje polen pod noge.


V tem primeru je. Kole je mnogo bolj nevarno kot tole, pa je dovoljeno. Torej je varnost samo izgovor birokracije.

fikus_ ::

"A loh? Ne bo kakšenga sranja in polen pod noge s strani Slovenske države pri registraciji?"

Lahko. Samo homologacijo moraš naredit.

Marko40 ::

Katero šolo si končal, osnovno? Ker drugače ne vem kak osi lahko prišel do tako zgrešenih zaključkov. 30 km/h je pšovprečna hitrost, ki jo ima povprečen dnevni migrant, ki se pelje v službo v Ljubljano. In naredi 80% kilometrov na reginalki/avtocesti, potem pa za zadnjih 20% stoji v koloni.

Pri dejansko prevoženih 2/3 km znotraj mesta bo povprečna bližje 20km/h.


Končan imam tehnični faks. Govori zase in ne žali, ker bom začel nazaj. Povprečna izven mesta je 100 km/h recmo, torej bo kar prav kar sem napisal. Vsekakor ni prav da se je en uporabnik vsajal da sem preveč napisal 5000 km po mestu na leto, ko pa večina uporabnikov vozil po mestu na leto naredi več kot 5000 km..dojami že..

fikus_ je izjavil:

"A loh? Ne bo kakšenga sranja in polen pod noge s strani Slovenske države pri registraciji?"

Lahko. Samo homologacijo moraš naredit.


Kolk to stane?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

fikus_ ::

"Kolk to stane?"

To me pa preveč sprašuješ.

stara mama ::

EU ni interes uvažanja poceni kitajskih avtov, ker bi to bil udarec za domačo avto industrijo. (eden izmed razlogov za vse možne predpise, TUV certifikate, homologacije proizvodenj (kar je zelo drag hec in si ga ne more privoščit vsaka firma), itd, itd...), poleg tega pa so avtomobili v določenem procentu iz recikliranih materialov. Skratka, vse je pod nadzorom, iz kitajske pa ne more bit.
Če kdo umre v prometni nesreči zaradi mehanske odpovedi, lahko gre preiskava vse do začetka proizvodnje, da se najde krivca. Sploh, ko se to zgodi v ameriki.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

Marko40 ::

ja, za drugi avto bi mogoče bilo lahko teoretično uporabno, sam kaj ko pa potem prideš do tega, da je carshare/skiro še bistveno cenejša varianta.


Ni. Carshare te pride po 20 € na uro. Če pride taka zadeva 3 jurje, se ti to povrne v pol leta če voziš slabo uro na dan.. Skiro je pa poceni, sam spet, skiro ni avto, morš robo dat v nahrbtnik, ni to isto kot če jo fukneš v pritljažnik, pri avtu sediš pa tko. Je pa skiro fanj drgač. Sam še vseen, taka zadeva bi prišla zelo prav za drugi avto, ne samo teoretično, ampak v praksi:

fikus_ ::

Če ustreza zakonodaji, je EV lahko tudi s Kitajske. Težava je pa v tem, da za ceno 2-3 k€ zelo verjetno niti približno ne ustrezajo EU zakonodaji in ne dobiš homologacije.

UganiKdo ::

Carshare te pride po 20 € na uro.

Zakaj spet lažeš? V drugi temi trdiš, da te celoten carsharing stane manj kot 1€ na uro. Ne vem pa zakaj te izjemne priložnosti še nisis zagrabil in ne služiš milione, namesto da po forumih trolaš.

IL_DIAVOLO ::

Zaradi takih genijalcev obstaja zakonodaja in minimalni standardi.

UganiKdo ::

Končan imam tehnični faks. Govori zase in ne žali, ker bom začel nazaj. Povprečna izven mesta je 100 km/h recmo, torej bo kar prav kar sem napisal. Vsekakor ni prav da se je en uporabnik vsajal da sem preveč napisal 5000 km po mestu na leto, ko pa večina uporabnikov vozil po mestu na leto naredi več kot 5000 km..dojami že..

ne jih ne, ljudi ki delajo tako velike številke izključno po mestu za osebno rabo je za preštet na prste ene roke. Razen če tudi smetarje šteješ zraven. A še nisi dojel, da samo zato, ker si ti izmisliš nekaj, to niti pod razno ne drži?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Marko40 ::

stara mama je izjavil:

Smo že vidli take avte :)
Sam motor je potrebno zamenjati za električnega, tamali problem.



https://www.carscoops.com/2019/10/bmws-...


Se strinjam, ni problem zamenjat motor. Problem je najti kakšen takšen mini avto poceni za predelavo.

Nekaj takšnega bi jaz imel, na elektriko predelan, tako kot je na tem posnetku:



Poznaš kje najti poceni tak avto za predelavo na elektriko?

UganiKdo je izjavil:

Carshare te pride po 20 € na uro.

Zakaj spet lažeš? V drugi temi trdiš, da te celoten carsharing stane manj kot 1€ na uro. Ne vem pa zakaj te izjemne priložnosti še nisis zagrabil in ne služiš milione, namesto da po forumih trolaš.


Nič ne lažem, poglej cenik Avant2go.. je kar 20 €, še čez lahko..https://avant2go.com/assets/cenik-7-201...

1 € je samih stroškov, 20 € je pa njihova cena ker mastno služijo. Prosim da razlikuješ dve očitno različni stvari: nekaj so stroški, nekaj je pa cena z profitom nabitim.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Zaradi takih genijalcev obstaja zakonodaja in minimalni standardi.


Kot ti je povedal že uporabnik "stara mama", zakonodaja in minimalni standardi primarno obstaja zaradi tega da ne bi poceni kitajska vozila odžirala avtomobilskega trga evropskim proizvajalcem, ne pa zaradi varnosti, primarno je tako:

EU ni interes uvažanja poceni kitajskih avtov, ker bi to bil udarec za domačo avto industrijo. (eden izmed razlogov za vse možne predpise, TUV certifikate, homologacije proizvodenj (kar je zelo drag hec in si ga ne more privoščit vsaka firma), itd, itd...), poleg tega pa so avtomobili v določenem procentu iz recikliranih materialov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

Marko40 ::

UganiKdo je izjavil:

Končan imam tehnični faks. Govori zase in ne žali, ker bom začel nazaj. Povprečna izven mesta je 100 km/h recmo, torej bo kar prav kar sem napisal. Vsekakor ni prav da se je en uporabnik vsajal da sem preveč napisal 5000 km po mestu na leto, ko pa večina uporabnikov vozil po mestu na leto naredi več kot 5000 km..dojami že..

ne jih ne, ljudi ki delajo tako velike številke izključno po mestu za osebno rabo je za preštet na prste ene roke. Razen če tudi smetarje šteješ zraven. A še nisi dojel, da samo zato, ker si ti izmisliš nekaj, to niti pod razno ne drži?


Ni res, ljudi ki delajo 13 km dnevno po mestu v povprečju (5000 km na leto) je večina, ne pa da jih prešteješ na prste ene roke, ne kvasi neumnosti. 5000 km na leto po mestu ni velika številka, to je samo 13,7 km na dan. Ni nič izmišljeno, a še nisi dojel da 5000 km na leto dela večina, pozanimaj se.

Ne odkrivaj tople vode, 13 km na dan po mestu je zate veliko, pa kje ti živiš?! to je 15 minut po mestu ko greš na šiht, pa 15 minut ko greš iz šihta po mestu, pa je že več kot 13 km na dan, kar je 5000 km na leto-

Pa vedi da celo ljudje ne grejo sam na šiht in iz šihta, ljudje grejo še v trgovino, pa na banko pa po opravkih...13 km na dan po mestu je malo, jaz dosti dni z električnim skirojem naredim dosti več kot toliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

UganiKdo ::

13 km na ČISTO VSAK DAN, samo po mestu je ogromno. Kar ti pozabljaš je da so v statistiko zajeti tako tisti, ki dejansko oživijo v mestu in na delovni dan mogoče naredijo 10km in tisti, ki se vozijo iz MB v Ljubljano. Tako, da vleč tako zgrešene zaključke je pač posledica tvojega nepoznavanja tematike.

Marko40 ::

UganiKdo je izjavil:

13 km na ČISTO VSAK DAN, samo po mestu je ogromno. Kar ti pozabljaš je da so v statistiko zajeti tako tisti, ki dejansko oživijo v mestu in na delovni dan mogoče naredijo 10km in tisti, ki se vozijo iz MB v Ljubljano. Tako, da vleč tako zgrešene zaključke je pač posledica tvojega nepoznavanja tematike.


13 km po mestu ni veliko, to je ene dobre 20 minut na dan. To je povprečje, seveda folk ponavadi zapravi več kot 15 minut v eno smer ko gre na šiht. Pa lje so še vse trgovine za futr, shopping razno razni in podobno dalje, pa banke pa sploh vse.. kje ti živiš da ti je 13 km po mestu veliko, oziroma da celo lahko V CELI SLOVENIJI folk k naredi 13 km na dan po mestu KAO PREŠTEJEŠ na prste ene roke, daj ne smeši se..

UganiKdo ::

Tisti, ki se na delo vozi v Ljubljanao ni ciljna skupina za tvoje blodnje in posledično je zadeva povsem neuporaba. Izven ljubljane in recimo MAribora pa tako ali tako težko govorimo o mestih. Ne moreš vzet povprečja za celo državo in potem na podlagi te statistike privzemat obnašanja peščice v mestnem jedru.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Marko40 ::



Blodje imaš ti, jaz ne. Narobe imaš in narobe sklepaš: 65,4 % vse kilometrine je opravljene na na "ne avtocesta in hitrih cestah). To ti že veliko pove. 5000 jurjev po mestu pri 15 jurjev kilometrine je popolnoma realno. Bom poklical še na statisični urad zdajle..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

UganiKdo ::

Marko40 ::

Narobe imaš:

https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...

Kličem na statisitčni urad..

Tisti, ki se na delo vozi v Ljubljanao ni ciljna skupina za tvoje blodnje in posledično je zadeva povsem neuporaba.


Blodje imaš ti, jaz ne. Seveda je uporabna, parkira ICE-ja na obrobju in gre po mestu s tem, to bi država lahko naredila taka parkirišča za zmanjanje onesnaženja mest.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

UganiKdo ::

hmmm https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...

nekaj v tvojem nakaladanju ne gre skupaj: 7.200 kilometrov na prebivalca na leto na vsakodnevnih poteh

Marko40 ::

UganiKdo je izjavil:

https://imgflip.com/i/48g6kb


lažeš ti, jaz ne.

UganiKdo ::

Podatku SURS, ki sem jih linkal kažejo drugačno sliko.

Marko40 ::

Ne drži, ne kažejo drugačne slike. 16 km na leto je vse skupaj kilometrine na leto v povprečju, ravnokar sem izvedel na statisičnem uradu preko telefona. Da je slaba tretjina znotraj mesta je pomoje kar realno.

Od obvoznice do centra je 6,5 km x 2 ker greš na šiht in nazaj, pa je že 13 km. Pol maš pa še vse razno razne opravke trgovine, banke, sem, tja ipd.

ti pa praviš da ljudi ki v celi sloveniji naredijo 13 km na dan znotraj mesta lahko preštejemo na prste ene roke, to pomeni da jih more bit manj kot 5, lažeš tukaj ti in samo ti..

https://www.google.com/maps/dir/McDonal...!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x4765329c7f508f67:0xd49954e834614f7b!2m2!1d14.5102802!2d46.0580108!1m5!1m1!1s0x47652dce91789ae5:0x5a57361825b17fd7!2m2!1d14.5403728!2d46.016107!3e0

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

facepalm ::

Marko40 je izjavil:

Tistih ostalih 10k km (avtocesta itd..) pa res ne vem kako bi prebavil s twizyjem:)


Twizzy če ga odkleneš gre od 110 km/h do 120 km/h, kar je zadosti za avtocesto, če smo že pri tem :D


Bolj je bilo misljeno na udobje. Ze Twingota je podvig voziti nad 100kmph ob mocnih (bocnih) sunkih burje. Dvomim, da je Twizy dovolj varen, da bi se mirno zapeljal 100km po AC.

Glede obdobja lastnistva 5ih let, sem ti ze povedal, da sem izbral tako obdobje zaradi veliko prevozenih km in dvomim, da Twizy zdrzi kaj vec kot 150kkm.

Baterija se "po renaultovo" steje za "fuc", ko pade kapaciteta pod 75% kar v RL pomeni doseg okoli 40km. Za marsikoga je to premalo za v sluzbo in nazaj.

Kje dobis original baterijo za Twizyja za 2.5k€? Na uradni strani imajo navedeno ceno 4.5k€.

Pa mimogrede.. govori se o teh elektro malckih kot nekaj idealnega za nekoga, ki zivi v mestu. V realnosti pa je idealen le za tiste, ki zivijo v hisi v blizini mesta. Tile imajo moznost parkirat pred hiso ali v garazi in ga polnit. V mestu pa je realnost taka, da je tezko dobiti parking v blizini stanovanja, skoraj nemogoce pa je dobiti parking takoj pri vhodu, da bi lahko vlekel podaljsek cez okno, do avta:)

Marko40 ::

Glede obdobja lastnistva 5ih let, sem ti ze povedal, da sem izbral tako obdobje zaradi veliko prevozenih km in dvomim, da Twizy zdrzi kaj vec kot 150kkm.
ž

Twizzy zdrži veliko več kot 150 kkm, če ga vsaj malo vzdržuješ, pa podmažeš zadeve vsake tolko, nima kaj bit.

Vgradiš lahko 18 kWh baterijo, ki ti da 250 km dosga (taka baterija stane 3 jurje aftermarket). Ko pade na 70 % je to še vedno 175 km, več kot zadosti. kaj se šteje po Renaultovo za fuč pa nima veze. Tudi 100 km (torej ko je kapaciteta samo še 40 % prvotne je še vedno zadosti). Do 40 % kapacitete baterija zdrži 4000 ciklov , tko da to je zadost da imap 15 let samo eno.

Kje dobis original baterijo za Twizyja za 2.5k€? Na uradni strani imajo navedeno ceno 4.5k€.


Klical sem avto salon in je rekel da odkup baterije pride 2,5k. Direktno je reku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

K0l1br1 ::

Marko40 je izjavil:

lahko preštejemo na prste ene roke, to pomeni da jih more bit manj kot 5,
Avtisti imajo take probleme z dobesednim razumevanjem. Si avtist?

Marko40 ::

Pa mimogrede.. govori se o teh elektro malckih kot nekaj idealnega za nekoga, ki zivi v mestu. V realnosti pa je idealen le za tiste, ki zivijo v hisi v blizini mesta. Tile imajo moznost parkirat pred hiso ali v garazi in ga polnit. V mestu pa je realnost taka, da je tezko dobiti parking v blizini stanovanja, skoraj nemogoce pa je dobiti parking takoj pri vhodu, da bi lahko vlekel podaljsek cez okno, do avta:)


Za tiste ki živijo v bližini mesta ali tudi v navadni hiši (ne v bloku). Je veliko navadnih hiš z garažo znotraj lj.

Pa tudi sicer ni noben tehničen problem inštalirati vtičnice pri vsakem parkplacu pri blokih, to je vse tehnično popolnoma enostavno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

K0l1br1 ::

Marko40 je izjavil:


Klical sem avto salon in je rekel da odkup baterije pride 2,5k. Direktno je reku.

Kateri avtosalon in številka telefona? Ti se namreč občasno izmišljuješ.

Marko40 ::

K0l1br1 je izjavil:

Marko40 je izjavil:

lahko preštejemo na prste ene roke, to pomeni da jih more bit manj kot 5,
Avtisti imajo take probleme z dobesednim razumevanjem. Si avtist?


Nisem, samo groteskno sem prikazal kako se uprabnik debilno moti.

K0l1br1 je izjavil:

Marko40 je izjavil:


Klical sem avto salon in je rekel da odkup baterije pride 2,5k. Direktno je reku.

Kateri avtosalon in številka telefona? Ti se namreč občasno izmišljuješ.


Si ne izmišljujem, ena od tistih ki je na avto netu, klical pol leta nazaj. Ne obtožuj po krivem, se ti bo vrnilo, karma pato.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

K0l1br1 ::

Marko40 je izjavil:

Je veliko.
So ti povedali na statističnem uradu, kaj pomeni "veliko"? 1, 2, 3...?

Marko40 je izjavil:

Twizzy zdrži veliko več kot 150 kkm, če ga vsaj malo vzdržuješ, pa podmažeš zadeve
Ej, ne boš verjel, lojtrnik isto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

Utk ::

1. Končan imam tehnični faks.
2.Povprečna izven mesta je 100 km/h recmo

Vsaj ena od teh dveh stvari ne more bit res. Če je res prva, pa ni problem v drugi, ampak v prvi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Marko40 ::

Utk je izjavil:

1. Končan imam tehnični faks.
2.Povprečna izven mesta je 100 km/h recmo

Vsaj ena od teh dveh stvari ne more bit res.


Končan imam tehničen faks in spadam med 5 % najboljših študentov. Pod številko 2 pa je ocena preko palca. Če se ne strinjaš z oceno, podaj boljšo. Glede na to da je hitrost na avtocesti povprečna tam ene 130 km na uro (dost jih gre več, nekaj jih gre manj kot je omejitev..)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

UganiKdo ::

Marko40 je izjavil:

Ne drži, ne kažejo drugačne slike. 16 km na leto je vse skupaj kilometrine na leto v povprečju, ravnokar sem izvedel na statisičnem uradu preko telefona. Da je slaba tretjina znotraj mesta je pomoje kar realno.

Od obvoznice do centra je 6,5 km x 2 ker greš na šiht in nazaj, pa je že 13 km. Pol maš pa še vse razno razne opravke trgovine, banke, sem, tja ipd.

ti pa praviš da ljudi ki v celi sloveniji naredijo 13 km na dan znotraj mesta lahko preštejemo na prste ene roke, to pomeni da jih more bit manj kot 5, lažeš tukaj ti in samo ti..

https://www.google.com/maps/dir/McDonal...!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x4765329c7f508f67:0xd49954e834614f7b!2m2!1d14.5102802!2d46.0580108!1m5!1m1!1s0x47652dce91789ae5:0x5a57361825b17fd7!2m2!1d14.5403728!2d46.016107!3e0


16 km je povprečno število kilometrov, ki jih naredi prebivalec na dan? In iz tega si potegnil zaklčjuček, da je 13 km na dan za mest realno? Kako točno je 13 od 16 ena tretjina?

Kako je slaba tretjina realno? Dal sme ti podatek SURS, ki govori o povprečnem številu kilometrov 7200. Kak osi torej izračunal da je 1/3 od tega 5.000?

Od obvoznice do centra je 6,5 km x 2 ker greš na šiht in nazaj, pa je že 13 km. Pol maš pa še vse razno razne opravke trgovine, banke, sem, tja ipd.

Aha, ker 95% Ljubljena živi ob obvoznici in dela v centru? Edina bolj neuna stvar v tej temi od tvoje nesposobnosti pri logičnem sklepanju so tvoje že legendarne matematične zablode.
««
3 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nemčija povečuje subvencije za električna vozila (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5717824 (13568) tikitoki
»

Inštitut Ifo: električni avtomobili za okolje slabši od konvencionalnih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
18347975 (40827) J.McLane
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16960665 (54991) Jackass

Več podobnih tem