Forum » Loža » Motorne in električne rikše v Sloveniji?
Motorne in električne rikše v Sloveniji?
K0l1br1 ::
Nimaš občutka koliko je 5 jurjev na leto.... ZA AVTO tipa SMART!! Pri 300 urah na leto (upošteval sem povprečno kilometrino slovenca in da se furaš po mestu) je mal več kot 5000 € na leto, kar je 100.000 € v 20 letih!!Spet neka brezvezna statistika. Prej skiro. Sedaj rikša.
Zamešal si me z nekom, sem pa bral tisti forum.Nič te ni zamešal. Očitno je spet luna.
Marko40 ::
Nimaš občutka koliko je 5 jurjev na leto.... ZA AVTO tipa SMART!!
Ti nimaš občutka kolk stane avto, in kolk na 100 km. Avto tipa smart stane 12 jurjev (pustimo, da smart stane v resnici še več, ampak recimo), že to je jurja na leto. V eni uri pokuri 5-7 litrov bencina, to je 10 evrov (ti si napisal, da ne smemo upoštevat recesijske cene). Kasko, gume, servis, itd., stane še jurja na leto. Se pravi, da moraš 2 jurja na leto razdelit na ure in prištet 10 evrom za bencin. če bo v pogonu 1000 ur na leto, je to 2 evra, in smo na 12. Nekaj morajo normalno tudi oni še zaslužit, nekaj stroška je s premikanjem avta od lokacije do lokacije, najem parkingov v mestih itd. Normalno pa da je najem avta dražji od lastništva, če ga rabiš tolk, da z njim prevoziš 15,000 letno. Če prevoziš 3000 letno, je pa ta najem zastonj.
Zamešal si me z nekom, sem pa bral tisti forum.
Nič te nisem zamešal.
Zakaj za hudiča na bencin?
Zato, ker tega nimaš pri nas na elektriko. Oz. nisi imel v 90ih, pa se tudi takrat, ko je bila veliko večja revščina, ni nihče vozil s čim podobnim. 10 let nazaj so nekateri že uvažali ta kitajska jajca za 8 do 10 jurjev. Očitno se ni strašno prijelo, ker zadnja leta jih ne vidim več na avto.netu. Lahko pa ti še enkrat poskusiš.
Za koji kurac si zdej bencinarja upošteval?! WTF dude... avto za izosojo je ELEKTRIČNI!! V eni uri po mestu naredi mogoče 60 km (če maš tolk povprečne po mestu si že dober), kar je 7 kWh, kar stane 0,6 EUR!! Ostane 16 EUR. Glede na to da takle kitajski prdec ne stane več kot 5 jurjev (splov v večjih količinah), se zadeva odplača v cca treh letih. Cena je zlatarska za ta avto. Ne, ti nimaš občutka koliko je to sto jurjev evrov v 20 letih za enega pofukanega smarta. Pa je celo še veliko cenejši od smarta, ker je nek mini električni kitajski avto. Si zamešal.
Na bencin se ni noben hotel s tem voziti zato, ker je poraba malih bencinskih motorjev skoraj enaka kot pri normalno velikem avtu. Seveda se ni hotel noben peljati, če je pa vožnja stala enako. Majhni bencinski motorji so izredno neučinkoviti. Pri električnih je zgodba popolnoma obratna, tudi majhni električni motorji imajo cca enak izkoristek kot veliki, kar pomeni izredo velik izkoristek in zelo poceni vožnjo.
Tvoj izjava da "če bi se kdo hotel vozit s tem, se bi že zdavnaj na bencin. Pa se noče." je najmanj popolnoma glupa in brezpredmetna, po vsej verjetnosti pa kaže na nerazumevanje tehničnega področja.
Nimaš občutka koliko je 5 jurjev na leto.... ZA AVTO tipa SMART!! Pri 300 urah na leto (upošteval sem povprečno kilometrino slovenca in da se furaš po mestu) je mal več kot 5000 € na leto, kar je 100.000 € v 20 letih!!Spet neka brezvezna statistika. Prej skiro. Sedaj rikša.
Zamešal si me z nekom, sem pa bral tisti forum.Nič te ni zamešal. Očitno je spet luna.
Ne smeši se, statistika je ključna v znanosti in tehniki. Žal tega dvojega ne razumeš kot je videt.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Marko40 ()
Utk ::
Za koji kurac si zdej bencinarja upošteval?! WTF dude... avto za izosojo je ELEKTRIČNI!!
Konkurenca temu je ICE privat avto. Ne privat elektro sekret. Zato je cena takšna kot je. Zakaj ne bi računali 16,8 evrov (tolk je itak v Italiji, ne v Sloveniji), če je to na nivoju ICE avta, kot ga ima vsak zdaj? Niso vsi tako neumni kot ti.
Na bencin se ni noben hotel s tem voziti zato, ker je poraba malih bencinskih motorjev skoraj enaka kot pri normalno velikem avtu.
Ne, nihče se ni hotel vozit s tem, ker je to sekret, ne pa avto. Cena nima nič s tem. Cena bencina je majhen del stroška avta, še posebej, če delaš malo km. Če jih delaš veliko, se pa tudi ne boš s tem vozil.
Tvoj izjava da "če bi se kdo hotel vozit s tem, se bi že zdavnaj na bencin. Pa se noče." je najmanj popolnoma glupa in brezpredmetna, po vsej verjetnosti pa kaže na nerazumevanje tehničnega področja.
Tvoja izjava pa kaže na nerazumevanje zdrave pameti in človekovega razmišljanja.
Marko40 ::
Ja sam to je 6 jurjev, pa še na elektriko ni. Jaz bi nekaj kar je že original na elektriko. Ali pa če ne, da je izredno poceni, ker pol so tukaj še stroški elektromotorja in baterij.
Pol pa ti ostane samo nekaj v tem stilu to je elektrika https://etukfactory.com/distributor pa vrjetno je še kaka druga stran tudi sem neke nemce videl pa še se bi jih našlo.
Al pa kaj takega pa E-Kolo recimo v turbo načinu bi to šlo lepo.
Prva vrjanata un električni tuk tuk ni švoh dejansko. :) Za po mestu kot drugi avto bi bilo top. Ali pa kaj takšnega, če se kje dobi poceni?
Tale je še bl fanj:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Marko40 ()
hojnikb ::
Drgač pa ta avto na linku NOV baje stane jurja. Za jurja se mi zdi tole kr dober deal. Za po mestu kot drugi avto.
Jurja ja. Direkt iz fabrike brez baterij. Uvozna cena z baterijim plus vso birokracijo je pršla v US blizu 3 jurjev.
"Jalopnik’s Jason Torchinsky ordered what has to be the world’s cheapest new, fully functional electric vehicle, from a Chinese manufacturer called Changli for just $930 ($1,200 with the battery pack included)."
Torej 1200 $ z vključenimi baterijami. Kar je samo 1060 €. Jurja takorekoč. Pri dostavi pa moraš najti dober deal, aka da ima nekdo še del prostora v ladijskem kontejnerju prostega in si delita stroške. Nekateri pač razmetavajo z denarjem, ker se jim ne da ukvarjat s tem.
conveniently si pa pozabo povedat, da vsa papirologija, shipping in ostalo sranje, ki te ćaka, da uvoziš avto stane 3x tega. Sj lepo pove v videu, cena na cesti je preko 3 jurje.
Takšen avto pri nas na cesto ne spraviš pod 2 jurja. Če lahko, kr gas :)
#brezpodpisa
Kvinta ::
Za po mestu sploh ,če si na obali doma je meni nekaj ala Renault Twizy top
Al pa Seat Minimo ma mislim da že šipe na strani
Vrjetno jih je še več ne poznam pa kolkor sem nazadne tega Twizija gledal so ble cene 5000€ za novega.
Al pa Seat Minimo ma mislim da že šipe na strani
Vrjetno jih je še več ne poznam pa kolkor sem nazadne tega Twizija gledal so ble cene 5000€ za novega.
A.C.A.B
Marko40 ::
Za koji kurac si zdej bencinarja upošteval?! WTF dude... avto za izosojo je ELEKTRIČNI!!
Konkurenca temu je ICE privat avto. Ne privat elektro sekret. Zato je cena takšna kot je. Zakaj ne bi računali 16,8 evrov (tolk je itak v Italiji, ne v Sloveniji), če je to na nivoju ICE avta, kot ga ima vsak zdaj? Niso vsi tako neumni kot ti.
Na bencin se ni noben hotel s tem voziti zato, ker je poraba malih bencinskih motorjev skoraj enaka kot pri normalno velikem avtu.
Ne, nihče se ni hotel vozit s tem, ker je to sekret, ne pa avto. Cena nima nič s tem. Cena bencina je majhen del stroška avta, še posebej, če delaš malo km. Če jih delaš veliko, se pa tudi ne boš s tem vozil.
Tvoj izjava da "če bi se kdo hotel vozit s tem, se bi že zdavnaj na bencin. Pa se noče." je najmanj popolnoma glupa in brezpredmetna, po vsej verjetnosti pa kaže na nerazumevanje tehničnega področja.
Tvoja izjava pa kaže na nerazumevanje zdrave pameti in človekovega razmišljanja.
Konkurenca temu je ICE privat avto.
Ne, ni. Primeja se lastniški mini električni avto za 5 jurjev uvožen, proti temu za 16,8 € na uro. Sem pameten, neumnen pa si tukaj edinole ti. Žal je tako.
Ne, nihče se ni hotel vozit s tem, ker je to sekret, ne pa avto.
Ni res, nihče se ni hotel vozit s tem ker ni s tem nič profitiral. Navaden avto mu je žrl 6 litrov, to pa 5 litrov. Ni bilo haska da bi to vozil. Gleda se price performance razmerje. Price je cca enak, performance manjši pri tem mini bencinskem avtu. Če pa bi to lahko vozil z ekvivalentno porabo 0,25 litra na 100 km, bi marsikdo za po mestu si omislil kaj takega. Pod pogojem da bi se to dalo enostavno v Sloveniji kupit seveda. Z drugimi besedami: pri električnem mini avtu je price goriva 40 manjši, performance pa samo nekaj manjši.
voja izjava pa kaže na nerazumevanje zdrave pameti in človekovega razmišljanja.
Zdravo pamet imam, dobro razmišljanje prav tako, kar glede na tvoje izjave za tebe ne moremo trditi. Moja izjava je na mestu in zdrži logično presojo. Zdrava pamet ti pravi da ni price performance v 1500 kg težki kravi za po mestu, ki ti kuri 10 € na 100 km. To ni smotrno ne z ekološkega, kot tudi ne z finančnega vidika. Če misliš da je smotrno po mestu poleg tvojih 90 kil prenašati še 1500 dodatnih kil, se zelo motiš.
Drgač pa ta avto na linku NOV baje stane jurja. Za jurja se mi zdi tole kr dober deal. Za po mestu kot drugi avto.
Jurja ja. Direkt iz fabrike brez baterij. Uvozna cena z baterijim plus vso birokracijo je pršla v US blizu 3 jurjev.
"Jalopnik’s Jason Torchinsky ordered what has to be the world’s cheapest new, fully functional electric vehicle, from a Chinese manufacturer called Changli for just $930 ($1,200 with the battery pack included)."
Torej 1200 $ z vključenimi baterijami. Kar je samo 1060 €. Jurja takorekoč. Pri dostavi pa moraš najti dober deal, aka da ima nekdo še del prostora v ladijskem kontejnerju prostega in si delita stroške. Nekateri pač razmetavajo z denarjem, ker se jim ne da ukvarjat s tem.
conveniently si pa pozabo povedat, da vsa papirologija, shipping in ostalo sranje, ki te ćaka, da uvoziš avto stane 3x tega. Sj lepo pove v videu, cena na cesti je preko 3 jurje.
Takšen avto pri nas na cesto ne spraviš pod 2 jurja. Če lahko, kr gas :)
Pomoje da če se podrudiš se za 2 jurja da :) Ampak jst bi raje kaj takega, ampak da je poceni seveda:
Pa res poglej posnetek brez predsodkov, ker ko pomisliš dobr zadeva za po mestu kot je Ljubljana (ki je majhno mesto) dejansko ne bi bila švoh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Marko40 ()
Utk ::
Če je 16,8 nerealna cena za Italijo, se bo pojavil nekdo drug in to ponujal za 5 evrov. Bomo videli. Jaz stavim na to, da se ne bo tak pojavil. Nekaj cenejše zmeraj gre, za nek drobiž, kot ti fantaziraš, pa ne bo šlo.
Marko40 ::
Za po mestu sploh ,če si na obali doma je meni nekaj ala Renault Twizy top
Al pa Seat Minimo ma mislim da že šipe na strani
Vrjetno jih je še več ne poznam pa kolkor sem nazadne tega Twizija gledal so ble cene 5000€ za novega.
Ja Twizzy je top in se splača tudi finančno na dolgi rok, vendar to ne spremeni dejstva da je Renaultova cena totalni nateg. Torej z drugimi besedami: prišparaš kjub temu da te Renault pri ceni nategne. Sam jst nočem da me Renault nateguje..realna cena za to je 2,5 k max.
Marko40 ::
Če je 16,8 nerealna cena za Italijo, se bo pojavil nekdo drug in to ponujal za 5 evrov. Bomo videli. Jaz stavim na to, da se ne bo tak pojavil. Nekaj cenejše zmeraj gre, za nek drobiž, kot ti fantaziraš, pa ne bo šlo.
Trdim da če bi občina kupila take mini električne avte in jih neprofitno ponudila svojim prebivalcem, bi bila lahko cena 1 EUR na uro. Zračunaj sam in boš videl. Tak mini električni avto dobiš za 5 jurjev uvoženega z kitajske, nekaj malega za servise, upoštevaj ene 8 ur zasedenosti na dan (pri taki ceni zagotovo bi ljudje pograbili). Privatna firma bo seveda hotela ornk zaslužiti... zato bo cena mnogo višja..
To bi morala občina kupiti tako kot je vrjatna izposoja koles LPP Bicikelj LJ.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Marko40 ()
Gagatronix ::
> Zadeva bi se mogla prodajat za 2 jurja, kar je čisto realna cena in kupcev bi bilo sem prepričan da mnogo! :)
Prakticno vsi mikro avtomobili se prodajajo za podobne zneske, vcasih tudi visje od navadnega osebnega avtomobila.
Recimo Smart ForTwo ki je sicer bencinar, se je leta 2017 prodajal od nekje 9,000 EUR naprej pa vse do 20,000 EUR.
Prakticno vsi mikro avtomobili se prodajajo za podobne zneske, vcasih tudi visje od navadnega osebnega avtomobila.
Recimo Smart ForTwo ki je sicer bencinar, se je leta 2017 prodajal od nekje 9,000 EUR naprej pa vse do 20,000 EUR.
Marko40 ::
Gagatronix je izjavil:
> Zadeva bi se mogla prodajat za 2 jurja, kar je čisto realna cena in kupcev bi bilo sem prepričan da mnogo! :)
Prakticno vsi mikro avtomobili se prodajajo za podobne zneske, vcasih tudi visje od navadnega osebnega avtomobila.
Recimo Smart ForTwo ki je sicer bencinar, se je leta 2017 prodajal od nekje 9,000 EUR naprej pa vse do 20,000 EUR.
Ja vem da se prodajajo za zlatarske cene, ker so marže proizvajalcev mnogo, amapk res MNOGO višje pri teh mini avtih.. ampak ne bi smelo biti tako. Realna cena je cca 2 jurja.
Utk ::
Trdim da če bi občina kupila take mini električne avte in jih neprofitno ponudila svojim prebivalcem, bi bila lahko cena 1 EUR na uro.
Ja občine so znane po učinkovitosti. Kubik vode ti računajo 2 evra, ti se bi pa vozil za evro na dan. Kako da ne...
To bi morala občina kupiti tako kot je vrjatna izposoja koles LPP Bicikelj LJ.
Ja, dobro da si omenil, še biciklj stane več kot evro na uro...
Marko40 ::
Gagatronix je izjavil:
> Zadeva bi se mogla prodajat za 2 jurja, kar je čisto realna cena in kupcev bi bilo sem prepričan da mnogo! :)
Prakticno vsi mikro avtomobili se prodajajo za podobne zneske, vcasih tudi visje od navadnega osebnega avtomobila.
Recimo Smart ForTwo ki je sicer bencinar, se je leta 2017 prodajal od nekje 9,000 EUR naprej pa vse do 20,000 EUR.
Zlatarske cene teh mini avtomobilov (požrešnost proizvajalcev) so tudi razlog da se mikro avtomobili še niso uveljavili v večjem obsegu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Marko40 ()
pegasus ::
Marko40 ::
Trdim da če bi občina kupila take mini električne avte in jih neprofitno ponudila svojim prebivalcem, bi bila lahko cena 1 EUR na uro.
Ja občine so znane po učinkovitosti. Kubik vode ti računajo 2 evra, ti se bi pa vozil za evro na dan. Kako da ne...
To bi morala občina kupiti tako kot je vrjatna izposoja koles LPP Bicikelj LJ.
Ja, dobro da si omenil, še biciklj stane več kot evro na uro...
Za 3 EUR NA LETO, si lahko celo leto izposojaš Bicikelj LJ. Edini pogoj je da je vožnja krajša od ene ure. Kar valda je brez problema (to je narejeno sam zato da folk vrne kolo ko ga ne rabi).
Nikoli nisem trdil da so občine znane po učinkovitosti. Omenil sem samo da zasebno podjetje bi seveda hotelo masten profit.
Na leto lahko upoštevaš cca 3000 ur izposoje (pri ceni 1 EUR bi bilo še precej več). Glede na povprečno hitrost gibanja po mestu in dejstvo da pri taki ceni, bi ljudje tudi šli recimo v trgovini in bi avto stal, lahko upoštevamo 0,5 EUR štroma na uro (nizka tarifa čez noč, za to ceno dobiš 6,25 kwh, poraba na 100 km je recimo 10 kWh tako kot pri Twizzyju, računaj da bi vsaj tretjino časa stal, ko bi bil folk po opravkih, pa verjeno celo veliko več kot tretjino. Verjetno bi stal polovico časa. Ampak upoštevajmo tretjino da smo na varni strani. Upoštevaj recimo povprečno čez mesto 50 km/h, pa še to sem preveč rekel. To pomeni 5 kWh. Upoštevamo še da se giba samo 2/3 časa, pride 3,3 kWh, kar bi stalo 0,26 EUR. Sem zaokrožil na 0,5 EUR samo zato da nebo kdo rekel da sem premalo upošteval). Torej to je 1500 EUR prihodka na leto (1 EUR na uro bi stala izposoja). Tak avto ti zdrži 15 let brez problema. Če stane 5 jurjev (uvožneni s kitajske so toliko) to pomeni da se odplača v dobrih treh letih.
Ne samo da bi cena brez profita lahko bila 1 EUR na uro, še celo precej manj bi lahko bila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Marko40 ()
Gagatronix ::
Gagatronix je izjavil:
> Zadeva bi se mogla prodajat za 2 jurja, kar je čisto realna cena in kupcev bi bilo sem prepričan da mnogo! :)
Prakticno vsi mikro avtomobili se prodajajo za podobne zneske, vcasih tudi visje od navadnega osebnega avtomobila.
Recimo Smart ForTwo ki je sicer bencinar, se je leta 2017 prodajal od nekje 9,000 EUR naprej pa vse do 20,000 EUR.
Ja vem da se prodajajo za zlatarske cene, ker so marže proizvajalcev mnogo, amapk res MNOGO višje pri teh mini avtih.. ampak ne bi smelo biti tako. Realna cena je cca 2 jurja.
Tu se ne gre samo za marze ampak tudi zato, ker vsaka firma ki zacne s temi mikro avtomobili izumlja toplo vodo. Pri normalnih avtomobilih je konkurenca kradla ideje drug drugemu.
Marko40 ::
Gagatronix je izjavil:
Gagatronix je izjavil:
> Zadeva bi se mogla prodajat za 2 jurja, kar je čisto realna cena in kupcev bi bilo sem prepričan da mnogo! :)
Prakticno vsi mikro avtomobili se prodajajo za podobne zneske, vcasih tudi visje od navadnega osebnega avtomobila.
Recimo Smart ForTwo ki je sicer bencinar, se je leta 2017 prodajal od nekje 9,000 EUR naprej pa vse do 20,000 EUR.
Ja vem da se prodajajo za zlatarske cene, ker so marže proizvajalcev mnogo, amapk res MNOGO višje pri teh mini avtih.. ampak ne bi smelo biti tako. Realna cena je cca 2 jurja.
Tu se ne gre samo za marze ampak tudi zato, ker vsaka firma ki zacne s temi mikro avtomobili izumlja toplo vodo. Pri normalnih avtomobilih je konkurenca kradla ideje drug drugemu.
Kk to misliš? Do elaborate.
Marko40 ::
ti se bi pa vozil za evro na dan.
Rekel sem evro na uro. Bolje beri. Ali pa nehaj zanalašč narobe brat.
Če upoštevaš realne postavke bi cena lahko bila ne samo 1 EUR na uro, ampak celo samo cca 0,5 EUR na uro (glej izračun zgoraj). Na uro, ne na dan. Cena 23 EUR na uro kot jo ima za Smarta Avant2go pa je navadno oderuštvo. Da jih sram ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Marko40 ()
Utk ::
Ja sej, evro na dan, ker ura na dan ti je načeloma dovolj. No, ne bo se to zgodilo, brez skrbi. Za evro na uro se ne voziš niti z LPP.
K0l1br1 ::
Marko40 ::
Ja sej, evro na dan, ker ura na dan ti je načeloma dovolj. No, ne bo se to zgodilo, brez skrbi. Za evro na uro se ne voziš niti z LPP.
To da se ne bo zgodilo mi je jasno. Moj point je da je toliko realna cena, če bi se taka mini električna vozila kupilo kot javno dobro, brez da kdo profitira (razen proizvajalec avtomobilov in njegovi dobavitelji, avto bi se namreč kupilo na trgu in uvozilo z kitajske za 5000 EUR, kar je realna cena in po toliko so tam.). ..Vsak pameten gleda price performance. Bogataši so postali bogati ravno zaradi tega. Reveži ne gledajo price performance razmerja, reveži konstantno čez cel lajf delajo neumne in neracionalne kupne odločitve.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Marko40 ()
Urbano#Desno ::
Če je 16,8 nerealna cena za Italijo, se bo pojavil nekdo drug in to ponujal za 5 evrov. Bomo videli. Jaz stavim na to, da se ne bo tak pojavil. Nekaj cenejše zmeraj gre, za nek drobiž, kot ti fantaziraš, pa ne bo šlo.
Itak da ne. Meni se že sedaj zdi nerealno poceni. Nekaterim enostavno ni jasno koliko stane avto, zato so pa skoz brez denarja in kupujejo rikše. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Urbano#Desno ()
m0LN4r ::
And so should order it also Marko40 ASAP !!!Drgač pa ta avto na linku NOV baje stane jurja. Za jurja se mi zdi tole kr dober deal. Za po mestu kot drugi avto.
Jurja ja. Direkt iz fabrike brez baterij. Uvozna cena z baterijim plus vso birokracijo je pršla v US blizu 3 jurjev.
"Jalopnik’s Jason Torchinsky ordered what has to be the world’s cheapest new, fully functional electric vehicle, from a Chinese manufacturer called Changli for just $930 ($1,200 with the battery pack included)."
Torej 1200 $ z vključenimi baterijami. Kar je samo 1060 €. Jurja takorekoč. Pri dostavi pa moraš najti dober deal, aka da ima nekdo še del prostora v ladijskem kontejnerju prostega in si delita stroške. Nekateri pač razmetavajo z denarjem, ker se jim ne da ukvarjat s tem.
Pa ustrezajo ta kinderjajcka Evropskim standardom za prometno varnosti, kaksen imajo Euro NCAP in ali ustrezajo standardom prebivalstva, ki so vajeni kolkotolko kvalitetnega sedenja in transporta, ne pa da znotraj slisis kako se sraufi premikajo v podvozju in iz sosednjega avta radijsko postajo.Če je 16,8 nerealna cena za Italijo, se bo pojavil nekdo drug in to ponujal za 5 evrov. Bomo videli. Jaz stavim na to, da se ne bo tak pojavil. Nekaj cenejše zmeraj gre, za nek drobiž, kot ti fantaziraš, pa ne bo šlo.
Trdim da če bi občina kupila take mini električne avte in jih neprofitno ponudila svojim prebivalcem, bi bila lahko cena 1 EUR na uro. Zračunaj sam in boš videl. Tak mini električni avto dobiš za 5 jurjev uvoženega z kitajske, nekaj malega za servise, upoštevaj ene 8 ur zasedenosti na dan (pri taki ceni zagotovo bi ljudje pograbili). Privatna firma bo seveda hotela ornk zaslužiti... zato bo cena mnogo višja..
To bi morala občina kupiti tako kot je vrjatna izposoja koles LPP Bicikelj LJ.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Urbano#Desno ::
Pa ustrezajo ta kinderjajcka Evropskim standardom za prometno varnosti, kaksen imajo Euro NCAP in ali ustrezajo standardom prebivalstva, ki so vajeni kolkotolko kvalitetnega sedenja in transporta, ne pa da znotraj slisis kako se sraufi premikajo v podvozju in iz sosednjega avta radijsko postajo.
Močno dvomim
okoli 2 minute, snameta prvo kolo in jaz ne vidim sprednjih zavor? Zadaj ima definitivno bobne samo spredaj je pa samo os
Mislim da v tem primeru ne dobiš homologacije (prasci ki onemogočajo poštenega človeka da bi se poceni vozil )
m0LN4r ::
PS:
Ce je tebi dol visi za razliko v udobju in varnosti, pa se kaj drugega med nekim kitajskim jajcem za 2-3 jurje in enim npr. elektricnim smartom, je razumljivo. To pa pac ne pomeni, da avtomatsko dol visi vsem drugim. Nima veze al se vozis 5 minut al 15.
Tako kot ti verjetno ni vseeno ali sedis doma na leseni prucki pred televizijo ali v fotelju.
Pa sej po udobju in varnosti, bi se bil kaksen plinski vilicar ali golf cart na istem nivoju.
Pa ta kitajska plastika, bi se poleti stopila v ljubljani na asfaltu
Ce je tebi dol visi za razliko v udobju in varnosti, pa se kaj drugega med nekim kitajskim jajcem za 2-3 jurje in enim npr. elektricnim smartom, je razumljivo. To pa pac ne pomeni, da avtomatsko dol visi vsem drugim. Nima veze al se vozis 5 minut al 15.
Tako kot ti verjetno ni vseeno ali sedis doma na leseni prucki pred televizijo ali v fotelju.
Pa sej po udobju in varnosti, bi se bil kaksen plinski vilicar ali golf cart na istem nivoju.
Pa ta kitajska plastika, bi se poleti stopila v ljubljani na asfaltu
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Marko40 ::
Urbano#Desno je izjavil:
Če je 16,8 nerealna cena za Italijo, se bo pojavil nekdo drug in to ponujal za 5 evrov. Bomo videli. Jaz stavim na to, da se ne bo tak pojavil. Nekaj cenejše zmeraj gre, za nek drobiž, kot ti fantaziraš, pa ne bo šlo.
Itak da ne. Meni se že sedaj zdi nerealno poceni. Nekaterim enostavno ni jasno koliko stane avto, zato so pa skoz brez denarja in kupujejo rikše. :)
Realni stroški so 1 EUR na uro, cena pa je 16,8 EUR na uro. Zelo poceni samo v tvojem pravljičnem svetu :D Cena je dobesedno zlatarska. Precenjeno u pizdo mater, da jih sram ni. Meni je jasno koliko stane avto, jasno mi je tudi so stroški obratovanja ELEKTRIČNEGA avta, kar ta ki ga majo na posojo JE ELEKTRIČNI. To so mini kitajski električni avti za 5000 EUR uvoženi iz Kitajske. Rikšo kupujem ne zato ker moram, ampak zato ker hočem.
And so should order it also Marko40 ASAP !!!
Vprašanje če se to lahko legalno vozi po slovenskih cestah (ta zadeva za jurja nov mislim, katere link je dal Urbano#Desno)....Če ja, pol zadeva ni švoh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Marko40 ()
Marko40 ::
Pa ustrezajo ta kinderjajcka Evropskim standardom za prometno varnosti, kaksen imajo Euro NCAP in ali ustrezajo standardom prebivalstva, ki so vajeni kolkotolko kvalitetnega sedenja in transporta, ne pa da znotraj slisis kako se sraufi premikajo v podvozju in iz sosednjega avta radijsko postajo.
Glede da zadeva že uspešno obratuje v Italiji predvidevam da ustrezajo evropskim standardom. Tvoji pomislike so pa samo tvoje nerealne fantazije. Klik: https://www.delo.si/lokalno/ljubljana-i...
Zgleda popolnoma normalen mini avto. Pa še električen je, kar je bistvo.
Urbano#Desno ::
Realni stroški so 1 EUR na uro, cena pa je 16,8 EUR na uro. Zelo poceni samo v tvojem pravljičnem svetu :D Cena je dobesedno zlatarska. Precenjeno u pizdo mater, da jih sram ni. Meni je jasno koliko stane avto, jasno mi je tudi so stroški obratovanja ELEKTRIČNEGA avta, kar ta ki ga majo na posojo JE ELEKTRIČNI. To so mini kitajski električni avti za 5000 EUR uvoženi iz Kitajske. Rikšo kupujem ne zato ker moram, ampak zato ker hočem.
And so should order it also Marko40 ASAP !!!
Potem imaš krasno poslovno priložnost. Postaviš ceno na ene 5 evrov in mastno kasiras. Samo ko boš predstavil poslovni model bodo investitorji zbežali iz sobe tako da bo potrebno v to iti z lastnim kapitalom.
V zda pa mislim da tudi pri nas so el. skiroje skosojali tam po ene 10 centov na minuto in so delali vsaj v zda veliko bulo. Tako da se ti tudi sanja ne koliko je realen strošek avtomobila in ostali stroški z takšnim poslom.
Marko40 ::
PS:
Ce je tebi dol visi za razliko v udobju in varnosti, pa se kaj drugega med nekim kitajskim jajcem za 2-3 jurje in enim npr. elektricnim smartom, je razumljivo. To pa pac ne pomeni, da avtomatsko dol visi vsem drugim. Nima veze al se vozis 5 minut al 15.
Tako kot ti verjetno ni vseeno ali sedis doma na leseni prucki pred televizijo ali v fotelju.
Pa sej po udobju in varnosti, bi se bil kaksen plinski vilicar ali golf cart na istem nivoju.
Pa ta kitajska plastika, bi se poleti stopila v ljubljani na asfaltu
Takle pride 5 jurjev. Pa je čist kakovesten normalen mini avto. Na nivoju smarta.
2.
Tale za jurja+poštnina pa: udobje je zadostno za po mestu nekaj kilometrov. Če se pol sveta uspešno vozi na rikšah in to po veliko večje razdalje, potem tukaj ni nobenega problema. Moj point je: Električni smart za 22 jurjev definitivno ne upraviči svoje cene. Ta kitajski avto za jurja, če bi ga naredu v isti kakovosti kot smarta, bi stal največ 3 jurje. To je moj point. Električni smart za 22 jurjev je precenjen u pidzo mater.
Marko40 ::
Urbano#Desno je izjavil:
Realni stroški so 1 EUR na uro, cena pa je 16,8 EUR na uro. Zelo poceni samo v tvojem pravljičnem svetu :D Cena je dobesedno zlatarska. Precenjeno u pizdo mater, da jih sram ni. Meni je jasno koliko stane avto, jasno mi je tudi so stroški obratovanja ELEKTRIČNEGA avta, kar ta ki ga majo na posojo JE ELEKTRIČNI. To so mini kitajski električni avti za 5000 EUR uvoženi iz Kitajske. Rikšo kupujem ne zato ker moram, ampak zato ker hočem.
And so should order it also Marko40 ASAP !!!
Potem imaš krasno poslovno priložnost. Postaviš ceno na ene 5 evrov in mastno kasiras. Samo ko boš predstavil poslovni model bodo investitorji zbežali iz sobe tako da bo potrebno v to iti z lastnim kapitalom.
V zda pa mislim da tudi pri nas so el. skiroje skosojali tam po ene 10 centov na minuto in so delali vsaj v zda veliko bulo. Tako da se ti tudi sanja ne koliko je realen strošek avtomobila in ostali stroški z takšnim poslom.
Poslovna priložnost je dobra in razmišljam v tej smeri. Seveda se mi sanja kolikšen je strošek avtomobila, še bolj pa vem kolikešn je strošek ELEKTRIČNEGA avtomobila. Pri ceni 1 EUR na uro za isposojo, se ti takle električni povpre v dobrih treh letih. Brez vračunanega profita. Glej izračun par postov gor. Avto ti pa zdrži 15 let.
10 centov na minuto pa je prevelik strošek za skiro. Zato pa si ljudje ne sposojajo skirojev po taki ceni toliko kot bi blo treba in pol denarja ni.
10 centov na minuto, to je 6 EUR na uro, kar je cca 50 EUR na dan. V ene.m letu to znese 18250 EUR. Skiro pa stane 350 EUR. Skiro ti pa zdrži vsaj 5 let, če ga servisiraš. Recimo da za letne stroške servisov nameniš 50 EUR (pa sem rekel veliko preveč če sam servisiraš).
5 let x 18250 EUR = 91250 EUR
-5 let x 50EUR na leto za vzdrževnje = 250 EUR
-350 EUR nabavna cena skiroja = 90650 EUR profita v 5 letih.
90 EUR profita od enega skiroja. To je seveda račun od oka aka estimate (ki ima namen da se prikaže na 6 EUR na uro je velika cena), tud če je realna vrednost 20 % stran.. je to OGROMNEN denar. Seveda imaš pol stroške 400 EUR na mesec z prispevki, vendar imaš lahko tudi po 100 skirojev..
Firme ki imajo 10 centov na minuto skiro seveda služijo, vendar si tega ne prikažejo, kot večina firm..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Marko40 ()
Žiiiga ::
Urbano#Desno ::
No spet se motiš. Življenska doba tistih skirojev je bila nekje 1 mesec, pričakovali so pa pol leta. Tudi življenska doba avta ki ga sposojaš ne bo 15 let, amapak mnogo manj. Za te kitajčke bi bil presenečen če bodo zdržali 2 leti preden grejo na odpad (ljudje z tujo lastnino delajo k svija z mehom).
Realen posel ni pravljica kot tvoji izračuni.
Realen posel ni pravljica kot tvoji izračuni.
Marko40 ::
Urbano#Desno je izjavil:
No spet se motiš. Življenska doba tistih skirojev je bila nekje 1 mesec, pričakovali so pa pol leta. Tudi življenska doba avta ki ga sposojaš ne bo 15 let, amapak mnogo manj. Za te kitajčke bi bil presenečen če bodo zdržali 2 leti preden grejo na odpad (ljudje z tujo lastnino delajo k svija z mehom).
Realen posel ni pravljica kot tvoji izračuni.
Ne ne motim se in prodajaj mi ti bullshita. Ima prijatelj skiro že 4 leta. Ne rečem da zgleda čisto nov, ima znake obrabe, vendar vse normalno deluje. Za koji kurac samo 1 mesec, a pol pa IZPARI al kaj po tvoje?! Al je to una fora k se ti zračnica preluknja pa kr cel skiro stran fukneš al kako? Dej ne pribijaj neumnosti. A svoj avto maš tud sam za en mesec al kako? Če crkne samo en del, zamenjaš samo ta del. Če crkne samo ena baterijska celica od 30 celic, zamenjaš samo eno celico (strošek 2 EUR). Kolk pa rečejo da jim je skiro zdržal, razliko pa nekdo v žep pospravi pa me ne briga. Važno je koliko realno zdrži, 5 let zdrži brez problema. Tudi če bi 4 leta, point je: "preberi vse moje poste še enkrat."
O temle avtu za 5 jurjev govoriva, ne tisti za jurja:
Ta ti bo zdržal 15 let, o nekem vzdrževanju seveda (nevem če ti kdo zlomi brisalec ali razbije šipo mu pač to zaračunaš iz kavcije ane).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Marko40 ()
Urbano#Desno ::
Ne ne motim se in prodajaj mi ti bullshita. Ima prijatelj skiro že 4 leta. Ne rečem da zgleda čisto nov, ima znake obrabe, vendar vse normalno deluje. Za koji kurac samo 1 mesec, a pol pa IZPARI al kaj po tvoje?! Al je to una fora k se ti zračnica preluknja pa kr cel skiro stran fukneš al kako? Dej ne pribijaj neumnosti. A svoj avto maš tud sam za en mesec al kako? Kolk pa rečejo da jim je skiro zdržal, razliko pa nekdo v žep pospravi pa me ne briga. Važno je koliko realno zdrži, 5 let zdrži brez problema. Tudi če bi 4 leta, point je: "preberi vse moje poste še enkrat."
O temle avtu za 5 jurjev govoriva, ne tisti za jurja:
Ta ti bo zdržal 15 let, o nekem vzdrževanju seveda (nevem če ti kdo zlomi brisalec ali razbije šipo mu pač to zaračunaš iz kavcije ane).
Pointa nimaš, navajaš neke pravljične izračune ki dokazano v realnem svetu ne delujejo.
Ja firme ki živijo od venture kapitala mešetarijo z preprodajo starih pokvarjenih skirijev. V 1-2 mesecih so pač dovolj zjahani da se ne splača plačevati za servis in gredo masovno po par 10 dolarjev v prodajo (al pa direkt na odpad). Delovna sila na zzapadu je mnogo dražja kot pa tam kjer jih naredijo
Najmanj kaj si pozabi v kalkulaciji poleg za vsaj 10X prenapihnjene življenske dobe
-te skiroje in tudi une kitajske rumenkote mora nekdo zvečer pobrat in nafilat (zjutraj pa nazaj razvozit) in te ljudi je potrebno plačat.
-plačevati je potrebno za razvoj mobile app-a
-plačevati je potrebno neko zavarovanje
-imeti moraš nek suport center
tole tako na hitro iz glave pa sem ziher še kaj pozabil.
Jaz bi te absolutno podpiral (sicer ne finančno) da greš v ta posel, če oddajaš avte za 5 evričev na uro bom tvoja redna stranka in se bom vozil super poceni dokler ti ne zmanjka denarja.
K0l1br1 ::
Rikšo kupujem ne zato ker moram, ampak zato ker hočem.Statistično povedano, ker si čudak.
o nekem vzdrževanju seveda (nevem če ti kdo zlomi brisalec ali razbije šipo mu pač to zaračunaš iz kavcije ane).Najdi čudaka, ki se bo s tem vozil in ti še plačal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
Utk ::
Meni to zgleda kot tisti avti z Vmax 50 km/h. Več kot 80 pa ziher ne grejo. Sej za po mestu ok, ampak splošno uporabno pa ni. Pa še to se moraš najbrž izogibat obvoznice.
Marko40 ::
Urbano#Desno je izjavil:
Ne ne motim se in prodajaj mi ti bullshita. Ima prijatelj skiro že 4 leta. Ne rečem da zgleda čisto nov, ima znake obrabe, vendar vse normalno deluje. Za koji kurac samo 1 mesec, a pol pa IZPARI al kaj po tvoje?! Al je to una fora k se ti zračnica preluknja pa kr cel skiro stran fukneš al kako? Dej ne pribijaj neumnosti. A svoj avto maš tud sam za en mesec al kako? Kolk pa rečejo da jim je skiro zdržal, razliko pa nekdo v žep pospravi pa me ne briga. Važno je koliko realno zdrži, 5 let zdrži brez problema. Tudi če bi 4 leta, point je: "preberi vse moje poste še enkrat."
O temle avtu za 5 jurjev govoriva, ne tisti za jurja:
Ta ti bo zdržal 15 let, o nekem vzdrževanju seveda (nevem če ti kdo zlomi brisalec ali razbije šipo mu pač to zaračunaš iz kavcije ane).
Pointa nimaš, navajaš neke pravljične izračune ki dokazano v realnem svetu ne delujejo.
Ja firme ki živijo od venture kapitala mešetarijo z preprodajo starih pokvarjenih skirijev. V 1-2 mesecih so pač dovolj zjahani da se ne splača plačevati za servis in gredo masovno po par 10 dolarjev v prodajo (al pa direkt na odpad). Delovna sila na zzapadu je mnogo dražja kot pa tam kjer jih naredijo
Najmanj kaj si pozabi v kalkulaciji poleg za vsaj 10X prenapihnjene življenske dobe
-te skiroje in tudi une kitajske rumenkote mora nekdo zvečer pobrat in nafilat (zjutraj pa nazaj razvozit) in te ljudi je potrebno plačat.
-plačevati je potrebno za razvoj mobile app-a
-plačevati je potrebno neko zavarovanje
-imeti moraš nek suport center
tole tako na hitro iz glave pa sem ziher še kaj pozabil.
Jaz bi te absolutno podpiral (sicer ne finančno) da greš v ta posel, če oddajaš avte za 5 evričev na uro bom tvoja redna stranka in se bom vozil super poceni dokler ti ne zmanjka denarja.
Point imam in to celo več njih, morda samo ti nimaš kapacitet da bi jih razbral..Point je da bi se dalo narediti za 3 jurje zelo kakovostno narejen mikro avto za po mestu. Kitajca ga seveda naredijo za jurja+poštnina, vendar dajva rečt 3 da bo zadeva enako dobro izdelana kot ostali avti.
V 1-2 mesecih so pač dovolj zjahani da se ne splača plačevati za servis
Daj povej ti pametnjakovič kaj se pri skiroju recimo M365 lahko pokvari v 1-2 mesecih da se ne splača popravljati in plačevati za servis?! Govoriš popolne debilizme. Vem celotno zgredbo in vse dele in njihove cene.
Vem pa kako te firme dostikrat delajo: prijatelji in znanci direktorja in zaposlenih si želijo novega skiroja, in hop skiro gre kao "v odpis" in direktno enemu mulcu v roke. Popolnoma dober skiro. Tako je to.
Ali pa druga vrjanta: Celica pri bateriji se zaradi vibracij "odlota" (zelo redek pojav sicer). Namest da bi se odprlo skiro in celico zaspajkalo nazaj: dela manj kot pol ure, se vrže stran celoten skiro.
Ali pa crkne kontroler (zelo zelo redko, morda en na 1000 skirojev), če v garanciji ti zamenjajo brezpačno. Mislim da je 2 leti garancije. Po tem času je cena novega kontrolerja 25 €, čas za menjavo pa 20 minut. Firma bo seveda skiro vrgala stran in kupila novega za 350 €..takih primerov je še mnogo.
Nič nisem pozabil, življenska doba ni nič prenapihnena, 5 let je popolnoma realna življenska doba.
Upam da tudi svojega avta ne pelješ v prešo takoj ko ti pokvarvari brisalec za vetrobransko steklo... Ker ti bi ga, ti bi rekel "kaj me boli kurac če je avto stal 20 jurjev, brisalec za 10 € se je pokvaril, peljite avto v prešo, to bi ti rekel, ravno toliko pameten si..
te skiroje in tudi une kitajske rumenkote mora nekdo zvečer pobrat in nafilat (zjutraj pa nazaj razvozit) in te ljudi je potrebno plačat.
To delam jaz osebno. Drugače pa firme plačujejo 2-3 € za en nafilan skiro. En skiro pa dobi 50 € prometa na dan.
plačevati je potrebno za razvoj mobile app-a
Zastonj ker rečem bratu na mi spiše, oziroma ajde če rečemo realna cena jurja, kar je zanemarljiv strošek pri celotnih prihodkih.
plačevati je potrebno neko zavarovanje
Skiro ne rabi zavarovanja. Ali misliš zavarovanje za primer kraje? To se reši z GPS.
imeti moraš nek suport center
To bi delal jaz osebno.
Jaz bi te absolutno podpiral (sicer ne finančno) da greš v ta posel, če oddajaš avte za 5 evričev na uro bom tvoja redna stranka in se bom vozil super poceni dokler ti ne zmanjka denarja.
Pri 5 € NA URO, ne bo denarja zmanjkalo nikoli. Dobesedno nikoli.
m0LN4r ::
A to so tisti iz kitajske za jurja?Pa ustrezajo ta kinderjajcka Evropskim standardom za prometno varnosti, kaksen imajo Euro NCAP in ali ustrezajo standardom prebivalstva, ki so vajeni kolkotolko kvalitetnega sedenja in transporta, ne pa da znotraj slisis kako se sraufi premikajo v podvozju in iz sosednjega avta radijsko postajo.
Glede da zadeva že uspešno obratuje v Italiji predvidevam da ustrezajo evropskim standardom. Tvoji pomislike so pa samo tvoje nerealne fantazije. Klik: https://www.delo.si/lokalno/ljubljana-i...
Zgleda popolnoma normalen mini avto. Pa še električen je, kar je bistvo.
Si to sprobal oba?
Takle pride 5 jurjev. Pa je čist kakovesten normalen mini avto. Na nivoju smarta.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Marko40 ::
Kripto mesi je izjavil:
Naš slavni inženir z izračuni iz riti aka Makita aka Sneznik je nazaj
Izračuni niso iz riti, to lahko reče samo bedak.
Da kličeš nekoga čudak ker se hoče po mestu kot drugi avto vozit z tem, moraš biti najmanj prismojen, po vsej verjetnosti pa ubog v duhu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Marko40 ()
Marko40 ::
A to so tisti iz kitajske za jurja?Pa ustrezajo ta kinderjajcka Evropskim standardom za prometno varnosti, kaksen imajo Euro NCAP in ali ustrezajo standardom prebivalstva, ki so vajeni kolkotolko kvalitetnega sedenja in transporta, ne pa da znotraj slisis kako se sraufi premikajo v podvozju in iz sosednjega avta radijsko postajo.
Glede da zadeva že uspešno obratuje v Italiji predvidevam da ustrezajo evropskim standardom. Tvoji pomislike so pa samo tvoje nerealne fantazije. Klik: https://www.delo.si/lokalno/ljubljana-i...
Zgleda popolnoma normalen mini avto. Pa še električen je, kar je bistvo.
Si to sprobal oba?
Takle pride 5 jurjev. Pa je čist kakovesten normalen mini avto. Na nivoju smarta.
Pozanimaj se in boš videl, jaz sem se. Ne to ni avto za jurja (kar menda veš), amapk za 5.
hojnikb ::
Ali pa druga vrjanta: Celica pri bateriji se zaradi vibracij "odlota" (zelo redek pojav sicer). Namest da bi se odprlo skiro in celico zaspajkalo nazaj: dela manj kot pol ure, se vrže stran celoten skiro.
lol, litijevih celic se niti slucajno ne lota, ampak svasa! Tako, da ce nimas spot welderja pozabi na popravilo le tega.
#brezpodpisa
hojnikb ::
spot weldov z spajkalnikom _nebos_ popravu. Z razlogom so te zadeve nasvasane in ne lotane.
#brezpodpisa
m0LN4r ::
Enkrat govoris o avtih za jurja, potem spet o nekih za 5 jurjev, pa da so primerljivi, poskusil si jih pa na youtubu.
Seem legit.
Predlagam, da najprej nabavis neko tako jajco za 2-3 jurje pa porocas po 5 letih lastnistva svoje izkusnje.
Seem legit.
Predlagam, da najprej nabavis neko tako jajco za 2-3 jurje pa porocas po 5 letih lastnistva svoje izkusnje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Marko40 ::
Ali pa druga vrjanta: Celica pri bateriji se zaradi vibracij "odlota" (zelo redek pojav sicer). Namest da bi se odprlo skiro in celico zaspajkalo nazaj: dela manj kot pol ure, se vrže stran celoten skiro.
lol, litijevih celic se niti slucajno ne lota, ampak svasa! Tako, da ce nimas spot welderja pozabi na popravilo le tega.
Dej ne bod pameten če nimaš POJMA!! Seveda se jih lahko zaspajka in to brez problema. Sem si zaspajko cel custom battey pack iz 30-tih 18650 celic.
hojnikb ::
razn ce si kako obdelu kontakte golih celic, jih itk niti nisi mogu zlotat, ker se cin tja gor ne prime lepo...
#brezpodpisa
Marko40 ::
Seveda se prime, moraš pa vedet kako je treba spajkat, fanj je je met močas spajkalnik in fanj je dodat mal fluksa. Ne smeš bit pa nesposoben.
Lej kako lepo zapajka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Marko40 ()
hojnikb ::
sam taksne celice potem niso za na skiro, kjer je ogromno vibracij. Z dobrim razlogom je industry standard weldanje, ne lotanje.
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | 24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 38269 (34147) | c3p0 |
» | Imeti avtoOddelek: Loža | 8370 (6224) | jype |