» »

Motorne in električne rikše v Sloveniji?

Motorne in električne rikše v Sloveniji?

««
«
1 / 7
»»

Marko40 ::

Tukaj ob 2:04 tip predlaga motorne (in električne rikšne v Sloveniji). Ko mal pomisliš to sploh ni slaba ideja, strošek za gorivo pri električnih je samo 0,25 EUR na 100 km, kar je 40 manj kot pri avtu, poleg tega ne onesnažujejo zraka v mestih in za premikanje porabljajo zanemarljivo malo energije.

2:04 :



Nekaj takega kot je LPP-jev Ljubljanski kavalir, ki ima že 1,2 miljona prepeljanih potnikov:

https://www.blog.uporabnastran.si/2017/...

Zadeva za po mestu sploh ni slaba..zakaj za hudiča to ni bolj pogosto?



  • spremenil: Marko40 ()

Dag ::

Zadeva za po mestu sploh ni slaba..zakaj za hudiča to ni bolj pogosto?

Rikša pelje max. 4 ljudi, trola pa 100 ljudi. Strošek voznika je v obeh primerih enak. Rikša bi bila rentabilna samo s taxi cenami. Če pa plačaš taxi ceno, se želiš peljati v čem udobnejšem, kot je rikša, ki nima ne gretja, ne klime.

Kavalirja sicer plačuje MOL, za uporabnike je brezplačen. Vozi samo po centru in je namenjen predvsem prebivacem, ki živijo znotraj peš con, in turistom, nastanjenim v centru.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Dag ()

Marko40 ::

Jaz sem imel v mislil rikše za osebno uporabo, voznik si ti sam. Zakaj tega ni nikjer? Za po mestu je zadeva videt idealna, 40 krat cenejša vožnja kot z avtom, kaj pa še hočeš. :)

Pa tudi sicer je rikša bolj cenovno konkurenčna kot taksi, tudi pri vrjanti z voznikom, ker ima 40 manjši srošek za gorivo. Imaš tudi rikše ki imajo gretje in klimo, pokriti ljubljanski kavalir je že tak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

hojnikb ::

25c na 100km pomeni dobre 1,7kWh porabe to je poraba skiroja, ne pa rikse...

Tako da ce hoces nizko porabo za prevoz po mestu je e-skiro najcenejsi po porabljeni elektriki. Naslednja najblizja stvar bi bla pa kaksen e-skuter ali pa twizy, ce hoces 4 kolesa.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Dag ::

Jaz sem imel v mislil rikše za osebno uporabo, voznik si ti sam. Zakaj tega ni nikjer?

Saj imaš Avant2go car sharing. Imajo tudi Smarte, ki so po velikosti najbliže rikši :)

Če misliš za nakup, ima pa Renault eno tako električno rikšo, ki sliši na ime Twizy:
 twizy

twizy

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Dag ()

matobeli ::

"Rikš" ni pri nas nič ker jih ni na tržišču ali pa so izjemno drage.

Njabližje rikšam je bil tisti mali 3kolesni dostavnik z kasonom s katerim so branjevke vozile zelenjavo na tržnico. Pa tudi to se ni prijelo.

nek pokrit 3-cikel na elektriko za dve osebi bi bil komot del car-sharinga.

Za osebno uporabo so pa useless ker nimamo velikih mest in eventuelno moraš na regionalko/avtocesto. Razen v primeru da bi nadomestil drugi avto za pridt na drug konec ljubljane, ampak ta segment javni promet pokriva zadovoljivo.

Marko40 ::

hojnikb je izjavil:

25c na 100km pomeni dobre 1,7kWh porabe to je poraba skiroja, ne pa rikse...

Tako da ce hoces nizko porabo za prevoz po mestu je e-skiro najcenejsi po porabljeni elektriki. Naslednja najblizja stvar bi bla pa kaksen e-skuter ali pa twizy, ce hoces 4 kolesa.



25 centov pri nizki tarifi (malo pod 8 centov vse vključeno) pomeni 3 kWh na 100 km porabe in toliko so realne porabe električnih rikš. 14 centov ponoči je realna cena v ponekod v tujini, ne pa v Sloveniji. Pametni polnimo ponoči. Tudi podnevi pri Gen-i je cena 12 centov na kWh, ne pa 14.

E-skuter ima zelo majhen pritljžni prostor, Twizzy pa je drag za to kar tobiš, twizzy bi moral stat 2 jurja, ne pa 6.

Dag je izjavil:

Jaz sem imel v mislil rikše za osebno uporabo, voznik si ti sam. Zakaj tega ni nikjer?

Saj imaš Avant2go car sharing. Imajo tudi Smarte, ki so po velikosti najbliže rikši :)

Če misliš za nakup, ima pa Renault eno tako električno rikšo, ki sliši na ime Twizy:
 twizy

twizy



Ja tos pa tud predlagov za en k.. Avant2go ima zlatarske cene, 23 € na 100 km, kar je več kot 2x dražje od navadnega avta.. pa več kot 90 x dražje od električne rikše.. Twizzy pa je prokleto precenjen za to kar dobiš

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

Marko40 ::

matobeli je izjavil:

"Rikš" ni pri nas nič ker jih ni na tržišču ali pa so izjemno drage.

Njabližje rikšam je bil tisti mali 3kolesni dostavnik z kasonom s katerim so branjevke vozile zelenjavo na tržnico. Pa tudi to se ni prijelo.

nek pokrit 3-cikel na elektriko za dve osebi bi bil komot del car-sharinga.

Za osebno uporabo so pa useless ker nimamo velikih mest in eventuelno moraš na regionalko/avtocesto. Razen v primeru da bi nadomestil drugi avto za pridt na drug konec ljubljane, ampak ta segment javni promet pokriva zadovoljivo.


Njabližje rikšam je bil tisti mali 3kolesni dostavnik z kasonom s katerim so branjevke vozile zelenjavo na tržnico.


Imaš link do tistega ki si ga imel v mislih? :)

nek pokrit 3-cikel na elektriko za dve osebi bi bil komot del car-sharinga.


Se strinjam 100 %.


Za osebno uporabo so pa useless ker nimamo velikih mest in eventuelno moraš na regionalko/avtocesto. Razen v primeru da bi nadomestil drugi avto za pridt na drug konec ljubljane, ampak ta segment javni promet pokriva zadovoljivo.


Ni useless, bil bi kot drugi avto za po ljubljani. Javni promet je za en kurac ker je počasen za popizdit in to dobesedno. Rabiš 3x več časa kot pa bi rabil z rikšo..

Urbano#Desno ::

Težko verjamem da je poraba 3kwh, ker el. skiro pokuri tam nekje dobra 2kwh, ampak itak ni pomembno tudi če je 10kwh je zanemarljivo, ker te bo bistveno več prišlo ostalo (amortizacija, zavarovanje in vzdrževanje) kot pa energent. Primerjava z avant2go je smešna poleg tega da si zanemaril ostale stroške pri rikši pri avant2go plačaš nekaj za komfort da nisi lastnik kovinske kište ampak zgolj uporabnik ter seveda neko maržo. Meni se zdi cena uporabe avant2go ugodna, ker navaden lastniški avto te bo težko prišel pod 15-20 centov na km ko vračunaš vse stroške (večinoma bo precej dražje).

Marko40 ::

Poraba električnega skiroje je 1kWh na 100 km, izmerjeno, tako da 3 kWh na 100 km pri rikšah ni nič posebnega.

Primerjava z avant2go je popolnoma na mestu, avant2go ima zlatarske cene. Kaj pa so "ostali stroški" pri električni rikši, stroškov z vzdrževanjem praktično ni, nabavna cena je dobrega jurja na Kitajskem..Če opraviš povprečno kilometrino Slovenca, ki znaša 15.000 km z Avant2go, potem bi plačal letno 3450 €, rikša bi se ti povrnila že po manj kot pol leta..

Kako je teb 3450 € na leto za letno kilometrino ugodno, wtf. To je 70 jurjev v 20 letih..in to sam za po Ljubljani kot drugi avto, pa še pešačit moraš od oddajne postaje do lokacije..

Avant2go je prokleto drag in ni prav nič ugoden.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

Marko40 ::

Evo poraba prve zadeve k sm kliknu: pod 2,9 kWh na 100 km. Kapaciteta baterije je 3,69 kWh, doseg pa 129 km. (2,69 kWh /1,29 = 2,86 kWh na 100 km) https://www.mahindraelectric.com/vehicl...

Urbano#Desno ::

Marko40 je izjavil:

Poraba električnega skiroje je 1kWh na 100 km, izmerjeno, tako da 3 kWh na 100 km pri rikšah ni nič posebnega.

Moj izračun pravi 2kwh, ampak kot pravim to ni pomembno.

Marko40 je izjavil:


Primerjava z avant2go je popolnoma na mestu, avant2go ima zlatarske cene. Kaj pa so "ostali stroški" pri električni rikši, stroškov z vzdrževanjem praktično ni, nabavna cena je dobrega jurja na Kitajskem..Če opraviš povprečno kilometrino Slovenca, ki znaša 15.000 km z Avant2go, potem bi plačal letno 3450 €, rikša bi se ti povrnila že po manj kot pol leta..

Kako je teb 3450 € na leto za letno kilometrino ugodno, wtf. To je 70 jurjev v 20 letih..in to sam za po Ljubljani kot drugi avto, pa še pešačit moraš od oddajne postaje do lokacije..

Avant2go je prokleto drag in ni prav nič ugoden.


No ja avant2go ima avtomobile, kar pa rikša ni. Ja 3,5k za 15000 je ugodno lastniški avtomobil te ne bo prišel bistveno ceneje. Lej če so ti rikše vseč jo pač kupi in delaj z njo 15k km pa potem poročaj ali res gre brez vzdrževanja:)). Že samo cena kot praviš 1k je takšna da ne vliva ravno zaupanja v hudo kvaliteto in dolgoživost in zagotovo pomeni super cheap baterije ki ne bodo imele ravno veliko ciklov. Poleg tega ko gre kaj narobe kje boš dobil rezervne dele? Na aliexpressu z čakalno dobo 3 mesece?

Marko40 je izjavil:

Evo poraba prve zadeve k sm kliknu: pod 2,9 kWh na 100 km. Kapaciteta baterije je 3,69 kWh, doseg pa 129 km. (2,69 kWh /1,29 = 2,86 kWh na 100 km) https://www.mahindraelectric.com/vehicl...

Za moj skiro kitajci tudi pravijo 45km:)) pa tudi v sanjah ne narediš toliko. Je bolj polovica tega, kar je nekako v skladu s tem kar pravijo youtube testerji:D.

Zgodovina sprememb…

Marko40 ::

Tvoj izračun je napačen, ali pa konstantno bremzaš, imaš 150 kg in voziš s praznimi gumami. :)

Izračun, skiro M365:

Zmerjen doseg 29,4 km.
Velikost baterije: 280 Wh = 0,28 kWh

Poraba na km: 280 Wh / 29,4 km = 9,52 Wh / km

Poraba na 100 km = 952 wh = 0,952 kWh.

Še izkoristek: 0,952 kWh /0,9 = 1,06 kWh na 100 km.

Avant2Go ima avtomobile seveda, vendar je izposoja prokleto draga.

70.000 EUR v 20 letih pri Avant2go, pri povprečni kilometrini ( in to v avtu tipa Smart!!) je ogromno in je mnogo dražje kot pa lastniški avtomobil. Pa še naprej rabiš it do sposojevalnice (lahko več km), nato pa delati še več kilometrov od izposojevalnice do doma...to niti približno ni niti primerljivo z lastniškim avtomobilom..torej Avant2go je mnogo dražji kot lastniški avtomobil in hkrati je še šit ker moraš zgubljat še pa još časa pri oddaji, mislim da je samo enih par oddajnih postaj v celi Ljubljani...

Avant2go je drag k svina za to kar ponuja.

Lej če so ti rikše vseč jo pač kupi in delaj z njo 15k km pa potem poročaj ali res gre brez vzdrževanja:)). Že samo cena kot praviš 1k je takšna da ne vliva ravno zaupanja v hudo kvaliteto in dolgoživost in zagotovo pomeni super cheap baterije ki ne bodo imele ravno veliko ciklov. Poleg tega ko gre kaj narobe kje boš dobil rezervne dele? Na aliexpressu z čakalno dobo 3 mesece?


Nisi dobro prebral, nisem napisal brez stroškov vzdrževanja, amapk praktično brez stroškov. To pomeni da so stroški vzdrževanja zelo manjhni, kar drži. Ali si zanalašč narobe prebral, ali pa ti bralno razumevanje dela teževe pa vprašaj samega sebe. :)

Baterije pri rikši seveda vzameš Li-ionske (ne svinčene), življenska doba baterij pa je brez problema 100.000 km. Potrošni material rezervne dele seveda naročiš na zalogo, če je pa kaj drugega pa zimproviziraš, to ni problem. :)

Za moj skiro kitajci tudi pravijo 45km:)) pa tudi v sanjah ne narediš toliko. Je bolj polovica tega, kar je nekako v skladu s tem kar pravijo youtube testerji:D.


To je zato ker si bodisi kupil napačen skiro, bodisi imaš 150 kg, ali pa ga ne znaš učinkoviti voziti in ga voziš z praznimi gumami. Ali pa celo vse skupaj našteto. :) Pri meni M365 električni skiro naredi 29,4 km, kar je zelo blizu 30 km kot obljublja proizvajalec. Point so dobro napolnjene gume na 4,5 bara.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

Comandante ::

In kaj bos s tem, vozil okoli 40km/h in oviral vse ostale udelezence v prometu? Tako kot tisti dvotaktni skuter avteki, ki jih rad vozi kaksen nadobuden student? Gredo 45km/h, ruzijo in smrdijo. Cudovite zadeve.

Kupi raje kripo za tri jurije, se bos vsaj relativno varno in udobno vozil. Zavarovanje in registracija sta v Sloveniji smesno poceni.

Ce ne rabis vozila za relacije ampak za mesto, pa e-bicikl in dobro vetrovko, pa si dober za vsako vreme razen sneg. Enosledno vozilo je v mestu bomba, se vsak avto skrije ko se je potrebno zguzvati skozi promet ;)

Kvinta ::

Ma vespa model Ape će se ne motim pa malo predelaš maš takoj rikšo sicer so pa meni bolj všeč bubble avti
A.C.A.B

Marko40 ::

Saj se dobijo tudi rikše ki grejo 80 km/h ali celo več.Za po mestu vrh glave zadost.

Električne rikše nič ne smrdijo, smrdi tvoj diesel/bencinar, če smo že pri tem..

Kupi raje kripo za tri jurije, se bos vsaj relativno varno in udobno vozil. Zavarovanje in registracija sta v Sloveniji smesno poceni.


Pozabil si povedat da je strošek za gorivo 40 krat večji kot pri električni rikši. Štiridesetkrat. To je neprimerljivo med sabo, rikša stroškovno avto poseka na kose.

Ce ne rabis vozila za relacije ampak za mesto, pa e-bicikl in dobro vetrovko, pa si dober za vsako vreme razen sneg. Enosledno vozilo je v mestu bomba, se vsak avto skrije ko se je potrebno zguzvati skozi promet ;)


Tudi enosledno vozilo tudi že imam. Vendar bi z takšno rikšo mnogo lažje prenašal tudi robo iz trgovine in te zadeve. Enosledno vozilo in takšnale rikša nista primerljivi za namen uporabe. Vsaka stvar je za svoj namen uporabe. Choose the right tool for the job.

Kvinta je izjavil:

Ma vespa model Ape će se ne motim pa malo predelaš maš takoj rikšo sicer so pa meni bolj všeč bubble avti


O hudo, tole zgleda čist hudo :D Kolk pa stanejo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

m0LN4r ::

Ce se je v tem vozit 10 let udobno, varno in zadeva to sploh zdrzi, da ne odpadejo kolesa, sem jaz papez. Pol pa ti ga neki pijani studenti odnesejo v park, viole pa postavijo na streho, kot smo mi enga Fiata 126 dvignil pa odnesl na sredino mariborskega parka.

Pa tudi to se ni prijelo.
Normalno, da se niso. Porocaj, ko se bos 10 let jajcal v tem dreku naokoli.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Marko40 ::

Tole zgleda čist hudo:

m0LN4r ::

Ja kot iz neke komedije:


Haha.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Marko40 ::

m0LN4r je izjavil:

Ce se je v tem vozit 10 let udobno, varno in zadeva to sploh zdrzi, da ne odpadejo kolesa, sem jaz papez. Pol pa ti ga neki pijani studenti odnesejo v park, viole pa postavijo na streho, kot smo mi enga Fiata 126 dvignil pa odnesl na sredino mariborskega parka.

Pa tudi to se ni prijelo.
Normalno, da se niso. Porocaj, ko se bos 10 let jajcal v tem dreku naokoli.


Za po mestu je vrh glave zadost, udobno zadost. Tko da lahko se po mestu furaš s tem kot drugi avto, nič ne odpade, tako kot pri tvojem avtu tudi ne (ali pač). Ves point je samo zmanjšati težo in volumen avta za po mestu in s tem porabit ekstra malo energije in denarja za prevažanje po mestu. Majhen avto je lahko brez problema enako kakovosten, ni nobenega tehničnega razloga da bi bil manj.

Price/performance vsekakor ni v 1500 kg, ali 2000 kg težki kravi za par kilometrov za po mestu.. ...

Za take vandale kot si ti pa obstajajo alarmni sistemi, lahko tudi taki ki posnetek kamere preko mobilne povezave oddajajo direktno v oblak.

Ne gledat komedij, ki niso realne, poglej realno uporabo :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

Marko40 ::

Baje da gre 100 km/h prav na posnetku. Za po mestu definitivno je to vrh glave zadost.

m0LN4r ::

Potem pa res nevem, zakaj si ze zdavni nisi nabavil zadeve, saj obstajajo ze 40 let taka mala jajca.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Urbano#Desno ::

Marko40 je izjavil:


To je zato ker si bodisi kupil napačen skiro, bodisi imaš 150 kg, ali pa ga ne znaš učinkoviti voziti in ga voziš z praznimi gumami. Ali pa celo vse skupaj našteto. :) Pri meni M365 električni skiro naredi 29,4 km, kar je zelo blizu 30 km kot obljublja proizvajalec. Point so dobro napolnjene gume na 4,5 bara.

M365pro po realnih testih naredis nekje polovico deklariranega dosega. Nič od zgornjega ne drži razen gume imam solid. Zistih 30 km na navadnem je znanstvena fantastika. Tovarniško deklariran doseg je na eko brzini (max 15 km/h) po ravnini brez premzanja (torej totalno nerealno)
. Jaz seveda vozim na speed in še malo odprt je (do 30 kmh)
Lastniški avto te komot pride 30 centov na km (plačana kilometrina ni kar tako dobrih 30 centov) tako da ja avant2go je zelo ugoden.

Baterije s katerimi boš naredil 100,000 bojo vsaj par jurjev.

m0LN4r je izjavil:

Potem pa res nevem, zakaj si ze zdavni nisi nabavil zadeve, saj obstajajo ze 40 let taka mala jajca.

Mah itak je enmu dolgčas pa trola. :))

Zgodovina sprememb…

Marko40 ::

m0LN4r je izjavil:

Potem pa res nevem, zakaj si ze zdavni nisi nabavil zadeve, saj obstajajo ze 40 let taka mala jajca.


Ne take električne zadeve je v Sloveniji nemogoče kupiti. Še Twizzy je 3x precenjen. To je treba pol uvažat, ne vem kako je pol tud z dovoljenji pa to..

m0LN4r ::

Pa bi zacel z neelektricnimi in jih predelal, da si naberes izkusnje kako je biti stisnjen v konzervo. Ce si tak zagrizen, prakticno ni nobene ovire in bi ze lahko zdavni speljal tak projekt od leta 1999 do danes.

CityEL 1987
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Marko40 ::

Urbano#Desno je izjavil:

Marko40 je izjavil:


To je zato ker si bodisi kupil napačen skiro, bodisi imaš 150 kg, ali pa ga ne znaš učinkoviti voziti in ga voziš z praznimi gumami. Ali pa celo vse skupaj našteto. :) Pri meni M365 električni skiro naredi 29,4 km, kar je zelo blizu 30 km kot obljublja proizvajalec. Point so dobro napolnjene gume na 4,5 bara.

M365pro po realnih testih naredis nekje polovico deklariranega dosega. Nič od zgornjega ne drži razen gume imam solid. Zistih 30 km na navadnem je znanstvena fantastika. Tovarniško deklariran doseg je na eko brzini (max 15 km/h) po ravnini brez premzanja (torej totalno nerealno)
. Jaz seveda vozim na speed in še malo odprt je (do 30 kmh)
Lastniški avto te komot pride 30 centov na km (plačana kilometrina ni kar tako dobrih 30 centov) tako da ja avant2go je zelo ugoden.

Baterije s katerimi boš naredil 100,000 bojo vsaj par jurjev.

m0LN4r je izjavil:

Potem pa res nevem, zakaj si ze zdavni nisi nabavil zadeve, saj obstajajo ze 40 let taka mala jajca.

Mah itak je enmu dolgčas pa trola. :))


Po testih sem z M365 naredil 29,4 km. Fural sem 100 % ves čas, popolnoma brez bremzanja. Solid gume so shit, tudi dosega imaš zaradi slabega oprijema manj. Tovarniško je res na EKO pri 18 km/h, vendar je tudi z 2 bari pritiska. Pri 4,5 barih pritiska si mnogo mnogo bolj energijsko učinkovit, stestirano. Preden sem napolnil gume na 4,5 bare sem imel tudi jaz slab doseg. Ne vozi z na pol praznimi gumami ane, to je vsa umetnost :)

Urbano#Desno ::

Marko40 je izjavil:



Po testih sem z M365 naredil 29,4 km. Fural sem 100 % ves čas, popolnoma brez bremzanja. Solid gume so shit, tudi dosega imaš zaradi slabega oprijema manj. Tovarniško je res na EKO pri 18 km/h, vendar je tudi z 2 bari pritiska. Pri 4,5 barih pritiska si mnogo mnogo bolj energijsko učinkovit, stestirano. Preden sem napolnil gume na 4,5 bare sem imel tudi jaz slab doseg. Ne vozi z na pol praznimi gumami ane, to je vsa umetnost :)

:)):)):))
Aha vidim da si vse zelo dobro raziskal. Povej ko nabaviš rikšo in razne rezervne dele na zalogo. Znaš biti ene 3 dni prava ljubljanska atrakcija

Tole bi bla tudi opcija :D

matobeli ::

Marko40 je izjavil:



Imaš link do tistega ki si ga imel v mislih? :)



Sem komaj zbrskal, danes so res že redkost:



aja, seveda pa ni na elektriko. Sem pa ob brskanju našel tudi modernejšo -električno različico. Ampak to je že domena Azijskega trga

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

m0LN4r ::

Spominja me na sedenje na prikolici, po ritjo pa samo ena deka.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

matobeli ::

Hja, deka je, če jo tja sam namontiraš :))
Enkrat sem kukal v enega, notri je sedež kot na starem tomo vinkoviču.

Ampak za potrebo oskrbovalcev tržaške tržnice je top.

hojnikb ::

Marko40 je izjavil:

Urbano#Desno je izjavil:

Marko40 je izjavil:


To je zato ker si bodisi kupil napačen skiro, bodisi imaš 150 kg, ali pa ga ne znaš učinkoviti voziti in ga voziš z praznimi gumami. Ali pa celo vse skupaj našteto. :) Pri meni M365 električni skiro naredi 29,4 km, kar je zelo blizu 30 km kot obljublja proizvajalec. Point so dobro napolnjene gume na 4,5 bara.

M365pro po realnih testih naredis nekje polovico deklariranega dosega. Nič od zgornjega ne drži razen gume imam solid. Zistih 30 km na navadnem je znanstvena fantastika. Tovarniško deklariran doseg je na eko brzini (max 15 km/h) po ravnini brez premzanja (torej totalno nerealno)
. Jaz seveda vozim na speed in še malo odprt je (do 30 kmh)
Lastniški avto te komot pride 30 centov na km (plačana kilometrina ni kar tako dobrih 30 centov) tako da ja avant2go je zelo ugoden.

Baterije s katerimi boš naredil 100,000 bojo vsaj par jurjev.

m0LN4r je izjavil:

Potem pa res nevem, zakaj si ze zdavni nisi nabavil zadeve, saj obstajajo ze 40 let taka mala jajca.

Mah itak je enmu dolgčas pa trola. :))


Po testih sem z M365 naredil 29,4 km. Fural sem 100 % ves čas, popolnoma brez bremzanja. Solid gume so shit, tudi dosega imaš zaradi slabega oprijema manj. Tovarniško je res na EKO pri 18 km/h, vendar je tudi z 2 bari pritiska. Pri 4,5 barih pritiska si mnogo mnogo bolj energijsko učinkovit, stestirano. Preden sem napolnil gume na 4,5 bare sem imel tudi jaz slab doseg. Ne vozi z na pol praznimi gumami ane, to je vsa umetnost :)

pokazi telemetrijo tega runa z 29.4km
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Dag ::

Drugače imaš zdaj še en car sharing v Lj z nekimi malimi rumenimi električnimi avtki. Izgledajo kot tisti moped-avti, ki jih lahko voziš z izpitom za moped.

Edit: Tole: https://www.delo.si/lokalno/ljubljana-i...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Dag ()

Urbano#Desno ::

Dag je izjavil:

Drugače imaš zdaj še en car sharing v Lj z nekimi malimi rumenimi električnimi avtki. Izgledajo kot tisti moped-avti, ki jih lahko voziš z izpitom za moped.

Edit: Tole: https://www.delo.si/lokalno/ljubljana-i...

To bo verjetno predrago. On bi naredil 100.000km z rikšo za jurja in 3kwh štroma na 100km :))

Marko40 ::

Urbano#Desno je izjavil:

Marko40 je izjavil:



Po testih sem z M365 naredil 29,4 km. Fural sem 100 % ves čas, popolnoma brez bremzanja. Solid gume so shit, tudi dosega imaš zaradi slabega oprijema manj. Tovarniško je res na EKO pri 18 km/h, vendar je tudi z 2 bari pritiska. Pri 4,5 barih pritiska si mnogo mnogo bolj energijsko učinkovit, stestirano. Preden sem napolnil gume na 4,5 bare sem imel tudi jaz slab doseg. Ne vozi z na pol praznimi gumami ane, to je vsa umetnost :)

:)):)):))
Aha vidim da si vse zelo dobro raziskal. Povej ko nabaviš rikšo in razne rezervne dele na zalogo. Znaš biti ene 3 dni prava ljubljanska atrakcija

Tole bi bla tudi opcija :D


Sporočim, atrakcije so zakon :)):)):))

Drugač pa brez zajebancije: nafilej si gume na 4,5 bare, boš videl kakšna razlika je to :)

Drgač pa ta avto na linku NOV baje stane jurja. Za jurja se mi zdi tole kr dober deal. Za po mestu kot drugi avto.

hojnikb je izjavil:

Marko40 je izjavil:

Urbano#Desno je izjavil:

Marko40 je izjavil:


To je zato ker si bodisi kupil napačen skiro, bodisi imaš 150 kg, ali pa ga ne znaš učinkoviti voziti in ga voziš z praznimi gumami. Ali pa celo vse skupaj našteto. :) Pri meni M365 električni skiro naredi 29,4 km, kar je zelo blizu 30 km kot obljublja proizvajalec. Point so dobro napolnjene gume na 4,5 bara.

M365pro po realnih testih naredis nekje polovico deklariranega dosega. Nič od zgornjega ne drži razen gume imam solid. Zistih 30 km na navadnem je znanstvena fantastika. Tovarniško deklariran doseg je na eko brzini (max 15 km/h) po ravnini brez premzanja (torej totalno nerealno)
. Jaz seveda vozim na speed in še malo odprt je (do 30 kmh)
Lastniški avto te komot pride 30 centov na km (plačana kilometrina ni kar tako dobrih 30 centov) tako da ja avant2go je zelo ugoden.

Baterije s katerimi boš naredil 100,000 bojo vsaj par jurjev.

m0LN4r je izjavil:

Potem pa res nevem, zakaj si ze zdavni nisi nabavil zadeve, saj obstajajo ze 40 let taka mala jajca.

Mah itak je enmu dolgčas pa trola. :))


Po testih sem z M365 naredil 29,4 km. Fural sem 100 % ves čas, popolnoma brez bremzanja. Solid gume so shit, tudi dosega imaš zaradi slabega oprijema manj. Tovarniško je res na EKO pri 18 km/h, vendar je tudi z 2 bari pritiska. Pri 4,5 barih pritiska si mnogo mnogo bolj energijsko učinkovit, stestirano. Preden sem napolnil gume na 4,5 bare sem imel tudi jaz slab doseg. Ne vozi z na pol praznimi gumami ane, to je vsa umetnost :)

pokazi telemetrijo tega runa z 29.4km


Kvab ti rd zdej? :))

Evp nasveti kako dosežt 29 km dosega na Xiaomi M365 električnem skiroju:

- ne bit debel k svina
- če si debel k svina, shujšaj
- nafilaj si gume na 4,5 bare
-zberi tako progo kjer boš šel lahko z polno hitrostjo brez ustavljanja celo vožnjo.

Done. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

Marko40 ::

Urbano#Desno je izjavil:

Dag je izjavil:

Drugače imaš zdaj še en car sharing v Lj z nekimi malimi rumenimi električnimi avtki. Izgledajo kot tisti moped-avti, ki jih lahko voziš z izpitom za moped.

Edit: Tole: https://www.delo.si/lokalno/ljubljana-i...

To bo verjetno predrago. On bi naredil 100.000km z rikšo za jurja in 3kwh štroma na 100km :))


16,8 EUR na uro je definitivno zelo drago.

100.000 km z rikšo ni problem narest, vprašaj šoferje rikš v indiji, imajo po dosti dosti več kot to..

Rikša za jurja (ali dva), doesn't matter. To je vse poceni in to so realne cene rikš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

zasekamroz ::

To bi bilo uporabno, če bi lahko vozil brez registracije/izpita, kar se pa ne bo zgodilo

Kvinta ::

Tisti bubble zeleni je bil mensezdi delan za eno reklamo za grah če se ne motim :)) ne vem če se ga dobi za kupit.

Sicer pa sme prej že reko Piaggio Ape



pa malo predelaš pa maš takoj Tuk Tuk

Sem zadnjič vido enega na bolhi :))

Tista dva zgoraj pa sta izpeljanki iz BMW Isetta Isetta @ Wikipedia
Leta 1953 so oni že imeli električni avto :))
A.C.A.B

Ales ::

Kvinta je izjavil:

Leta 1953 so oni že imeli električni avto :))

Električni avtomobili so obstajali že konec 19. stoletja in še v začetku 20. stoletja jih je bilo več kot takih, ki so imeli motorje z notranjim izgorevanjem.

Utk ::

16,8 EUR na uro je definitivno zelo drago.

Nekdo, ki ne ve kolk stane avto, lahko to misli.

Twizzy pa je drag za to kar tobiš, twizzy bi moral stat 2 jurja, ne pa 6.

Lepo da si potrdil, kar smo ti en mesec zabijali v glavo.

Marko40 je izjavil:

Tole zgleda čist hudo:

Če bi se kdo hotel vozit s tem, se bi že zdavnaj na bencin. Pa se noče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

Drgač pa ta avto na linku NOV baje stane jurja. Za jurja se mi zdi tole kr dober deal. Za po mestu kot drugi avto.

Jurja ja. Direkt iz fabrike brez baterij. Uvozna cena z baterijim plus vso birokracijo je pršla v US blizu 3 jurjev.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Gagatronix ::

Marko40 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ce se je v tem vozit 10 let udobno, varno in zadeva to sploh zdrzi, da ne odpadejo kolesa, sem jaz papez. Pol pa ti ga neki pijani studenti odnesejo v park, viole pa postavijo na streho, kot smo mi enga Fiata 126 dvignil pa odnesl na sredino mariborskega parka.

Pa tudi to se ni prijelo.
Normalno, da se niso. Porocaj, ko se bos 10 let jajcal v tem dreku naokoli.


Za po mestu je vrh glave zadost, udobno zadost. Tko da lahko se po mestu furaš s tem kot drugi avto, nič ne odpade, tako kot pri tvojem avtu tudi ne (ali pač). Ves point je samo zmanjšati težo in volumen avta za po mestu in s tem porabit ekstra malo energije in denarja za prevažanje po mestu. Majhen avto je lahko brez problema enako kakovosten, ni nobenega tehničnega razloga da bi bil manj.

Price/performance vsekakor ni v 1500 kg, ali 2000 kg težki kravi za par kilometrov za po mestu.. ...

Za take vandale kot si ti pa obstajajo alarmni sistemi, lahko tudi taki ki posnetek kamere preko mobilne povezave oddajajo direktno v oblak.

Ne gledat komedij, ki niso realne, poglej realno uporabo :)



Tole na videu ni nic drugega kot predelana Isetta.

m0LN4r ::

Marko40 je izjavil:

Urbano#Desno je izjavil:

Dag je izjavil:

Drugače imaš zdaj še en car sharing v Lj z nekimi malimi rumenimi električnimi avtki. Izgledajo kot tisti moped-avti, ki jih lahko voziš z izpitom za moped.

Edit: Tole: https://www.delo.si/lokalno/ljubljana-i...

To bo verjetno predrago. On bi naredil 100.000km z rikšo za jurja in 3kwh štroma na 100km :))


16,8 EUR na uro je definitivno zelo drago.

100.000 km z rikšo ni problem narest, vprašaj šoferje rikš v indiji, imajo po dosti dosti več kot to..

Rikša za jurja (ali dva), doesn't matter. To je vse poceni in to so realne cene rikš.
Rekl so da 100.000km ni problem, ce jih vsak mesec sraufas, ko kaj poci al odpade pa kaksi sraufi se razmajejo.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Gagatronix ::

Mimogrede, Microlino (torej fensi Isetta) se prodaja za 12,000 EUR.

Marko40 ::

Kvinta je izjavil:

Tisti bubble zeleni je bil mensezdi delan za eno reklamo za grah če se ne motim :)) ne vem če se ga dobi za kupit.

Sicer pa sme prej že reko Piaggio Ape



pa malo predelaš pa maš takoj Tuk Tuk

Sem zadnjič vido enega na bolhi :))

Tista dva zgoraj pa sta izpeljanki iz BMW Isetta Isetta @ Wikipedia
Leta 1953 so oni že imeli električni avto :))


Ja sam to je 6 jurjev, pa še na elektriko ni. Jaz bi nekaj kar je že original na elektriko. Ali pa če ne, da je izredno poceni, ker pol so tukaj še stroški elektromotorja in baterij.

Marko40 ::

Utk je izjavil:

16,8 EUR na uro je definitivno zelo drago.

Nekdo, ki ne ve kolk stane avto, lahko to misli.

Twizzy pa je drag za to kar tobiš, twizzy bi moral stat 2 jurja, ne pa 6.

Lepo da si potrdil, kar smo ti en mesec zabijali v glavo.

Marko40 je izjavil:

Tole zgleda čist hudo:

Če bi se kdo hotel vozit s tem, se bi že zdavnaj na bencin. Pa se noče.


Nekdo, ki ne ve kolk stane avto, lahko to misli.


Nimaš občutka koliko je 5 jurjev na leto.... ZA AVTO tipa SMART!! Pri 300 urah na leto (upošteval sem povprečno kilometrino slovenca in da se furaš po mestu) je mal več kot 5000 € na leto, kar je 100.000 € v 20 letih!! To je za avto tipa smart nezaslišano. Zlatarsko drago. Mnogo precenjeno. Nimaš občutka za vrednost denarja...

Lepo da si potrdil, kar smo ti en mesec zabijali v glavo.


Zamešal si me z nekom, sem pa bral tisti forum. Twizzy je pa še vedno dolgoročno investicija ki se finančno izplača, tega ne moreš zanikati če si zračunaš, čeprav je pa nateg z stran proizvajalca z ceno.

Če bi se kdo hotel vozit s tem, se bi že zdavnaj na bencin. Pa se noče.


Zakaj za hudiča na bencin? Vožnja na bencin ima mnogo večje stroške kot na elektriko! Ljudje se bi peljali z tem če bi to stvar lahko enostavno kupili v Sloveniji, pa je ne morejo. Verjemi da bi se.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

Marko40 ::

hojnikb je izjavil:

Drgač pa ta avto na linku NOV baje stane jurja. Za jurja se mi zdi tole kr dober deal. Za po mestu kot drugi avto.

Jurja ja. Direkt iz fabrike brez baterij. Uvozna cena z baterijim plus vso birokracijo je pršla v US blizu 3 jurjev.


"Jalopnik’s Jason Torchinsky ordered what has to be the world’s cheapest new, fully functional electric vehicle, from a Chinese manufacturer called Changli for just $930 ($1,200 with the battery pack included)."

Torej 1200 $ z vključenimi baterijami. Kar je samo 1060 €. Jurja takorekoč. Pri dostavi pa moraš najti dober deal, aka da ima nekdo še del prostora v ladijskem kontejnerju prostega in si delita stroške. Nekateri pač razmetavajo z denarjem, ker se jim ne da ukvarjat s tem.

Gagatronix ::

Marko40 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Drgač pa ta avto na linku NOV baje stane jurja. Za jurja se mi zdi tole kr dober deal. Za po mestu kot drugi avto.

Jurja ja. Direkt iz fabrike brez baterij. Uvozna cena z baterijim plus vso birokracijo je pršla v US blizu 3 jurjev.


"Jalopnik’s Jason Torchinsky ordered what has to be the world’s cheapest new, fully functional electric vehicle, from a Chinese manufacturer called Changli for just $930 ($1,200 with the battery pack included)."

Torej 1200 $ z vključenimi baterijami. Kar je samo 1060 €. Jurja takorekoč. Pri dostavi pa moraš najti dober deal, aka da ima nekdo še del prostora v ladijskem kontejnerju prostega in si delita stroške. Nekateri pač razmetavajo z denarjem, ker se jim ne da ukvarjat s tem.



Kitajski avtomobili so narejeni za kitajske varnostne standarde, ki niti priblizno ne dosegajo evropskih. Se japonski tzv. "kei cars" niso dovoljeni v Evropi, pa imajo varnostne standarde neprimerno visje.

Marko40 ::

Gagatronix je izjavil:

Marko40 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Drgač pa ta avto na linku NOV baje stane jurja. Za jurja se mi zdi tole kr dober deal. Za po mestu kot drugi avto.

Jurja ja. Direkt iz fabrike brez baterij. Uvozna cena z baterijim plus vso birokracijo je pršla v US blizu 3 jurjev.


"Jalopnik’s Jason Torchinsky ordered what has to be the world’s cheapest new, fully functional electric vehicle, from a Chinese manufacturer called Changli for just $930 ($1,200 with the battery pack included)."

Torej 1200 $ z vključenimi baterijami. Kar je samo 1060 €. Jurja takorekoč. Pri dostavi pa moraš najti dober deal, aka da ima nekdo še del prostora v ladijskem kontejnerju prostega in si delita stroške. Nekateri pač razmetavajo z denarjem, ker se jim ne da ukvarjat s tem.



Kitajski avtomobili so narejeni za kitajske varnostne standarde, ki niti priblizno ne dosegajo evropskih. Se japonski tzv. "kei cars" niso dovoljeni v Evropi, pa imajo varnostne standarde neprimerno visje.


Vem kaj hočeš povedati. Vendar je keč. Ta avto stane jurja. Podoben z višjimi standardi bi bil mogoče dvakrat dražji. Torej dva jurja. Še vedno zelo poceni.

m0LN4r je izjavil:

Marko40 je izjavil:

Urbano#Desno je izjavil:

Dag je izjavil:

Drugače imaš zdaj še en car sharing v Lj z nekimi malimi rumenimi električnimi avtki. Izgledajo kot tisti moped-avti, ki jih lahko voziš z izpitom za moped.

Edit: Tole: https://www.delo.si/lokalno/ljubljana-i...

To bo verjetno predrago. On bi naredil 100.000km z rikšo za jurja in 3kwh štroma na 100km :))


16,8 EUR na uro je definitivno zelo drago.

100.000 km z rikšo ni problem narest, vprašaj šoferje rikš v indiji, imajo po dosti dosti več kot to..

Rikša za jurja (ali dva), doesn't matter. To je vse poceni in to so realne cene rikš.
Rekl so da 100.000km ni problem, ce jih vsak mesec sraufas, ko kaj poci al odpade pa kaksi sraufi se razmajejo.


Zgleda si spraševal lastnike bencinskih rikš. Pri električnih rikšah se skoraj nič ne kvari in jih nič ne rabiš "šraufat vsak mesec". Če boš vprašal lastnike električnih rikš boš videl da je res tako.

Gagatronix je izjavil:

Mimogrede, Microlino (torej fensi Isetta) se prodaja za 12,000 EUR.


UU mater, a je zlat?! Saj zato se pa ne prodaja! Zadeva bi se mogla prodajat za 2 jurja, kar je čisto realna cena in kupcev bi bilo sem prepričan da mnogo! :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marko40 ()

Utk ::

Nimaš občutka koliko je 5 jurjev na leto.... ZA AVTO tipa SMART!!

Ti nimaš občutka kolk stane avto, in kolk na 100 km. Avto tipa smart stane 12 jurjev (pustimo, da smart stane v resnici še več, ampak recimo), že to je jurja na leto. V eni uri pokuri 5-7 litrov bencina, to je 10 evrov (ti si napisal, da ne smemo upoštevat recesijske cene). Kasko, gume, servis, itd., stane še jurja na leto. Se pravi, da moraš 2 jurja na leto razdelit na ure in prištet 10 evrom za bencin. če bo v pogonu 1000 ur na leto, je to 2 evra, in smo na 12. Nekaj morajo normalno tudi oni še zaslužit, nekaj stroška je s premikanjem avta od lokacije do lokacije, najem parkingov v mestih itd. Normalno pa da je najem avta dražji od lastništva, če ga rabiš tolk, da z njim prevoziš 15,000 letno. Če prevoziš 3000 letno, je pa ta najem zastonj.

Zamešal si me z nekom, sem pa bral tisti forum.

Nič te nisem zamešal.

Zakaj za hudiča na bencin?

Zato, ker tega nimaš pri nas na elektriko. Oz. nisi imel v 90ih, pa se tudi takrat, ko je bila veliko večja revščina, ni nihče vozil s čim podobnim. 10 let nazaj so nekateri že uvažali ta kitajska jajca za 8 do 10 jurjev. Očitno se ni strašno prijelo, ker zadnja leta jih ne vidim več na avto.netu. Lahko pa ti še enkrat poskusiš.

Kvinta ::

Ja sam to je 6 jurjev, pa še na elektriko ni. Jaz bi nekaj kar je že original na elektriko. Ali pa če ne, da je izredno poceni, ker pol so tukaj še stroški elektromotorja in baterij.


Pol pa ti ostane samo nekaj v tem stilu to je elektrika https://etukfactory.com/distributor pa vrjetno je še kaka druga stran tudi sem neke nemce videl pa še se bi jih našlo.

Al pa kaj takega pa E-Kolo recimo v turbo načinu bi to šlo lepo.
A.C.A.B
««
«
1 / 7
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22810437 (6315) c3p0
»

Imeti avto

Oddelek: Loža
443546 (1400) jype

Več podobnih tem