» »

Rabljen karavan do 18000 ojrov

Rabljen karavan do 18000 ojrov

«
1
2

Ciklamen ::

Pozdravljeni,

Po 20 letih VW Passata bo končno napočil čas za menjavo. Nekaj sem že brskal, premišljeval, se odločil za nek ožji izbor sledečih in če ima kdo morda kakšne izkušnje bi prosil, da deli. Vsi avtomobili so oziroma je pogoj avtomatik, delalo se bo od 15 do 20000 kilometrov letno. Večina vožnje ni po AC, dnevno 60 km minimum.

Škoda Superb 2.0 tdi DSG- mislim, da tu ni kaj razglabljati, več kot odličen avto za neko normalno ceno in dobro opremo

VW Passat 2.0 tdi DSG - kot Superb, malce dražji, mašina ista

Mazda 6 2.2 cd auto - na izgled zelo lepa, 150 ali 175 konjski motor super, malo večja poraba kot zgornja dva, vendar bolj zabavna, edino kar me skrbi je rjavenje, so Mazde kar znane po tem

BMW 318d 2.0 auto - bolj premium, najbrz zelo zabaven za vozit, kaj me skrbi so stroški servisov (če so precej dražji kot ostali zgoraj, ali ni več tako velikih razlik) in veriga na motorju (zgolj če bi jo bilo potrebno zamenjati, je potem enormni strošek)

Mercedes Benz C200 g-tronic - podobno kot bmw, nimam podatkov kako dragi so servisi, sem pa že od nekdaj želel ravno c klaso mercedesa, mi je pač zelo lep.

Skratka, izkušnje če ima kdo s katerim izmed teh avtomobilov, bi bil zelo hvaležen za informacije.

Bi bil zainteresiran še za kakšnega francoza, ampak 1.6 mašine so mi odvratne in 2.0 za nekega dizla se mi zdi a must.

Če sem kaj pozabil bom naknadno dopisal.

P.s. prosim brez trolanja, dajmo se držat nekega nivoja, brez zbadanja ostalih, ki se ne strinjajo z vašo preferenco

P.s.s: kaj se splača s starim avtomobilom. Registracija poteče čez par dni, naj ga prodam ali dam v razgradnjo?
- End of the Post ->
  • spremenil: Ciklamen ()

Miki N ::

Glej raje kak Subaru Outback - itak je to zdaj že skoraj edini pravi "oldschool" karavan. Za 18 jurjev bi se moralo najti tudi že kaj ne preveč zbitega - pa ti avti so dokaj trpežni, edino novi so predragi. Bencin je pa itak zadnje čase poceni. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

shinko ::

Razmisli še kako dolgo ga boš vozil.
Če se boš odločil za strategijo, da ga čez par let prodaš, takrat dodaš par k€ ter zopet kupiš *novejšega, *boljšega,... kupi tistega, ki bolj "drži" ceno. Praviloma, klišejsko.... Nemca. Če pa ga misliš "zvozit", kot si sedaj 20 let starega Passata, pa kupi znamko, ki si si jo vedno želel voziti. 20 let je dolga doba :)

Ciklamen ::

Vsaj 10 let, nisem človek ki vsake toliko zamenja avto, zgolj zato ker ima nov neki gadget ki ga jaz nimam. Če kaj, potem raje malo manj elektronike, da se manj pokvari :))

Miki hvala za predlog, bom tudi subaruja pogledal!
- End of the Post ->

hojnikb ::

G21 z b47 motorjem nebo mel tezav, redni servisi so cenovno primerljivi z ostalimi avti v istem razredu. Bo pa drazji od VAG koncerna, to pa. Imas pa zato mogoce kak step up boljso notranjost, rwd in odlicn ZF8 menjalnik (prakticno standard pri vseh izvedbah).
Defenitivno test drajvi vse, da vidis kaj ti sede.
#brezpodpisa

HotBurek ::

Glede na to, da še nisi imel BMWja; kupi ga, živi se samo enkrat.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

IL_DIAVOLO ::

Skoda je hvalezen voz.

JGandolfini ::

Mater, enojni izpuh na M-Sportu izgleda res bogo. Drugače pa dobiš ogromno avta za tak denar.

hojnikb ::

JGandolfini je izjavil:

Mater, enojni izpuh na M-Sportu izgleda res bogo. Drugače pa dobiš ogromno avta za tak denar.


ja kaj bi pa mel, 4 izpuhe za vsak cilindr posebaj svojga:))
#brezpodpisa

HotBurek ::

JGandolfini, to kritiko sem že slišal in se strinjam.

E90 ima "palačinko".



Ena serija novejši imajo pa (pre)majhno cev, in nekateri to pomodificirajo da dajo gor dve cevi in je potem isto kot 330.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

JGandolfini ::

hojnikb je izjavil:

JGandolfini je izjavil:

Mater, enojni izpuh na M-Sportu izgleda res bogo. Drugače pa dobiš ogromno avta za tak denar.


ja kaj bi pa mel, 4 izpuhe za vsak cilindr posebaj svojga:))


Ja, tako kot Abarth 595 :D ne vem, dva rora na 185 konjskem avtu se mi zdita čisto ok.

Raptor F16 ::

Mercedes C Touring 220cdi
+
Avtomatik.

To je to. Do 5 let starega bi moral dobit za ta budget. Ni primerjave s passatom.

Subarija ne kupuj, če ti 4x4 ne pomeni dosti... so predragi in neudobni.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

pegasus ::

Kolega, dolgoletnega bmw fahrerja, sem nekoč vozil z imprezo 1200km po evropi. Naslednji mesec je bmwja prodal in si omislil outbacka.

Outback je tudi moja tretja izbira, za aptero in id.buzz.

M-XXXX ::

Talisman, Initiale paris.

Utk ::

pegasus je izjavil:

Kolega, dolgoletnega bmw fahrerja, sem nekoč vozil z imprezo 1200km po evropi. Naslednji mesec je bmwja prodal in si omislil outbacka.

Najbrž bi bilo isto če ga bi peljal s čimerkoli kar ni nemško.

Buggy ::

Ostalih avtov sicer ne poznam bi pa morda v razmislek podal Opla ki ga poznam. Za ta denar bi se nasla namrec nova Insignia B (2017) z avtomatiko. Ce ze vztrajas pri dizlu je novejsi 170KM 2.0 motor zelo kultiviran, tih in varcen, poleg tega pa tudi preverjen od leta 2014. Tudi 1.6 136KM je zelo varcen in se vedno Oplov...in ne PSA.
Dobis tudi izjemne luci, sedeze, prostora ter nasplosno veliko opreme za svoj denar. V bolj dinamicnih ovinkih je tudi presenetljivo agilna za svojo velikost.
Servisi so ugodni..tuning potencial pa tudi imas, ce te to zanima. (2.0cdti~200Km, 1.6cdti~170KM)
Na moji relaciji in z mojo voznjo z 2.0 nisem prisel cez 7,2 z 1.6 pa ne cez 5,8 l/100km, pa imam hrib/ovinek/tezko nogo :D

...na isti relaciji imam s svojo se staro Insignio A 2.0 TB 4x4 cca 11-12l/100km

WizzardOfOZ ::

Miki N je izjavil:

Glej raje kak Subaru Outback - itak je to zdaj že skoraj edini pravi "oldschool" karavan. Za 18 jurjev bi se moralo najti tudi že kaj ne preveč zbitega - pa ti avti so dokaj trpežni, edino novi so predragi. Bencin je pa itak zadnje čase poceni. ;)


Tukaj se pa tudi jaz pridružujem mnenju. Sem imel sedaj nekaj let outbacka, pa je res udoben in varen avto za vozit.
Menjal sem ga, ker sem šel manjšega subaruja (skoraj 40cm krajši) - subaru XV.

pobcc ::

Mene prav tako zanima podoben izbor kot OP-ja. Še najbolj pa se nagibam k MB (sicer vsaj 220d), pa nisem še našel nekih hib tega avta. Mogoče kdo kaj več ve o teh avtomobilih? Jaz bi prav tako kupil avta za vsaj ene 7let

WizzardOfOZ ::

Zakaj dizla? Razlike v porabi so vedno manjše. Za nižje kilometrine se niti ne splača več.

Pa Nemčija obljublja da bo dizelsko gorivo do 30% dražje kot bencin. Pa če oni obljubljajo, bodo naši naredili enako, ker se vedno samo po zeljarjih zgledujejo. Boš na koncu plačeval konkretno več, avta pa ti niti nihče ne bo odkupil (mogoče kak afričan, če mu ga boš dostavil v maroko), ker je dizel.

T-h-o-r ::

mazda 6 all the way
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

pobcc ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Zakaj dizla? Razlike v porabi so vedno manjše. Za nižje kilometrine se niti ne splača več.

Pa Nemčija obljublja da bo dizelsko gorivo do 30% dražje kot bencin. Pa če oni obljubljajo, bodo naši naredili enako, ker se vedno samo po zeljarjih zgledujejo. Boš na koncu plačeval konkretno več, avta pa ti niti nihče ne bo odkupil (mogoče kak afričan, če mu ga boš dostavil v maroko), ker je dizel.


Ker v tem izboru bencinarjev skoraj ni(avto.net).
Če izberem MB C karavan z avtomatskim menjalnikom, mi ne ponudi niti enega bencinarja, passata sta 2, superbi 3, ...

WizzardOfOZ ::

Če pa samo nemce gledaš. To je napaka. Zeljarji niti ne znajo dobrih bencinarjev delat (tako kot japonci ne dizlov).

Daj malo poglej japonce (mazda, toyota, subaru, suzuki).

Ciklamen ::

Hvala za predloge, nasvete.

Od vseh, ki so avtomatiki je na avto.net-u 255 dizlov in en hibrid, za karavane (vsaj to kaj jaz zase gledam). Tudi če bi hotel gledat za bencincem, ga nimam na izbiro.

Dajmo fantje malo brzdat zbadanje in insultanje, ne koristi nikomur.

Morda še kakšne izkušnje v zvezi z avtohišami / prodajalci, katerih se izogibat, kateri so zanesljivi?
- End of the Post ->

HotBurek ::

Izkušnje z avtohišami pri nas pravijo, da je opcija no.1 nakup avta direktno v nemčiji.

Je ceneje, varneje. Pri taki ceni avta prišparaš jurija.

Pred nakupom (oz. ogledom) od prodajalca dobiš VIN, s katerim na servisu narediš izpis.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Ciklamen ::

Problem je, da v Nemčiji ne morem lizinga vzet, tu ga pa lahko :)

Pozabil oziroma nisem podal podatka, da ne mislim skeširat 18.000€ iz prve, ampak vzamem leasing 30% pologa, ostalo odplačujem čez 5-7 let.

Pa tudi pri nas marsikdo podaja že VIN zraven v oglas avtomobila, tako da se da tudi preverit.
- End of the Post ->

Fritz ::

Pred kratkim vzel 3 leta starega Volvota V60 D4 (2.0 dizel avtomatik) ravno tako na leasing (16kEUR) v RBA Škofljica kot zamenjavo za starega V70. V60 je glede prtljažnika manjši od V70 ali pasata, v vsem ostalem je pa čisto v redu avto.

P.S.
Vozil tudi Superba in je ravno tako čisto v redu avtomobil.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fritz ()

2dark ::

Fritz je izjavil:

Pred kratkim vzel 3 leta starega Volvota V60 D4 (2.0 dizel avtomatik) ravno tako na leasing (16kEUR) v RBA Škofljica kot zamenjavo za starega V70. V60 je glede prtljažnika manjši od V70 ali pasata, v vsem ostalem je pa čisto v redu avto.

P.S.
Vozil tudi Superba in je ravno tako čisto v redu avtomobil.


Servisi so za volvota dragi.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Fritz ::

Pri mojem serviserju ne. Avta, ki ni več v garanciji ne servisiram pri pooblaščencih razen kadar imajo kakšne ugodne akcije, kar se pri volvotu kar dogaja. Je pa avto vedno servisiran po določilih proizvajalca.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Buggy ::

HotBurek je izjavil:

Izkušnje z avtohišami pri nas pravijo, da je opcija no.1 nakup avta direktno v nemčiji.

Je ceneje, varneje. Pri taki ceni avta prišparaš jurija.

Pred nakupom (oz. ogledom) od prodajalca dobiš VIN, s katerim na servisu narediš izpis.


tole ne bo cisto drzalo. Morda velja v doloceni meri za pogoste avtomobile. V kolikor gledas kaj drugega kot "150KM dizla", te pa z vseni dajatvami in stroski pride isto ali celo drzaje, res pa je, da je praviloma izbira in oprema dosti boljsa.

Gledal sem za Insignio B GSI 2.0 4x4 ter Volvo V60 T5 AWD

2dark ::

Fritz je izjavil:

Je pa avto vedno servisiran po določilih proizvajalca.


Ni. ker daješ nanj kopije.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zvezdica27 ::

predvsem razmisli, kaj rabiš: Eni karavani so večji (če so otroci v igri), drugi so samo za okras. Sicer točno tvoje izbire ne poznam, ti pa lahko dam primerjavo starega Mondea, ki je bil ogromen in recimo bmw karavana 318 (tudi stari), ki je naš clio večji (se ne hecam). Ja, je bmw razred višje, dela kot urica... samo na morje z njim z družino pač ne moreš. Še na letališče sem jih jaz vozil z Berlingom, ker niti dveh kovčkov niso mogli dati not. Če pa se samo službeno voziš okoli, pa je spet drugo.

Od tu naprej so dandanes samo preference in kaj zna šravfati tvoj serviser. Bencin, dizel, who cares. MEd tvojo izbiro je meni prelep Mercedes C, slab pa tudi ne more biti (imamo 2 M pri hiši, coupe in oldija limuzino S560, oba neuporabna recimo za družino). Kolega ima Subija Outback, vse drago, je velik. Bi ga pa imel, ooo...

zz

aja še to - danes slabe Avtohiše skoraj ni. Samo glej katera banka je zadaj. Recimo reanult ima neko fransosko banko in se ne boš zmenil nič. Citroeni/Peugeot imajo SKB in se da - ker sem tudi sam, je potem vse skupaj šlo do osebnega bančnika in se da dogovoriti (odstopal sem od nekih zahtev za cca 20e, ker sem hotel določene roke itd). Pa še, če imajo zavarovalnico in house (pri obeh Triglav, a za Renault imajo nore akcije občasno).

Tudi to je faktor, konec koncev.

Z avtohišami okoli LJ jaz nimam ene slabe izkušnje v resnici.

zz

Zgodovina sprememb…

Ciklamen ::

Merc je tudi meni najlepši, me pa edino moti tist njihov infotainment na teh 2015-2019 letnikih, ki je kot neka zalepljena tablica na armaturko, pa tudi neki lagga kolk sem videl po videih.
- End of the Post ->

Cveto ::

Predvsem je faktor velikost. Če ti je vseeno, potem vzemi C-ja. Je odličen avto, zmogljiv, malo porabi itd... ČE rabiš večji avto vzemi Superba. Lahko tudi Passata, ima malo lepšo kabino in boljšo zatesnitev proti hrupu. Placa je nekaj manj kot v Superbu, a vseeno dovolj.

BMW meni vse prevečkrat deluje kot avto "južnih bratov" (pa sem ga imel tudi sam). Sicer je dober avto, zelo vozen, tudi dragi niso.

Glede stroškov zmaga Škoda. Za superba sem pooblaščeni servis plačeval 140-160 eur, deli za menjavo so zelo poceni (ker paše vse od golfa) itd... Za primerjavo: servisi na Hondi Acord so bili 350+ eur (navadni servis, olje in filtri), za Mercedesa pa okoli 250 eur (za A klaso, C je malo dražji).

Pri BMW, Mercedes in podobnih je treba upoštevati še drago ceno zavarovanja, nekaj zaradi moči, še bolj pa zaradi vrednosti avta (če je kasko, kar naj bi tak avto že bil). Osnovna cena kasko zavarovanja je recimo za Superba, ki je nov 30 jurjev, 810 eur, za 50 jurjev vrednega C-ja (50 je praktično vsak, če je vsaj 200-ka in avtomatik), pa 1350 eur.

hojnikb ::

BMW meni vse prevečkrat deluje kot avto "južnih bratov" (pa sem ga imel tudi sam). Sicer je dober avto, zelo vozen, tudi dragi niso.

isto lahko reces za vw koncern..
#brezpodpisa

Ciklamen ::

Za vsako znamko se najdejo neki poniževalni primeri, v končni fazi je važno kako tebi ugaja ter kakšne so tvoje potrebe :)

Samo še to, kaj se splača za star avto, glede na to da moram čez en teden iti skozi tehničnega in registracijo, se mi splača avto dati v reciklažo ali prodati? Registrirati, da ali ne?
- End of the Post ->

hojnikb ::

prodaj... vag dizl bo sel v eni uri
#brezpodpisa

Zvezdica27 ::

sam res, v enem dnevu ga boš pordal, sam oglasj daj na avto.net, daj v rangu spodnjih 20% in samo čakaj.

zz

duque ::

Cveto je izjavil:

Pri BMW, Mercedes in podobnih je treba upoštevati še drago ceno zavarovanja, nekaj zaradi moči, še bolj pa zaradi vrednosti avta (če je kasko, kar naj bi tak avto že bil). Osnovna cena kasko zavarovanja je recimo za Superba, ki je nov 30 jurjev, 810 eur, za 50 jurjev vrednega C-ja (50 je praktično vsak, če je vsaj 200-ka in avtomatik), pa 1350 eur.


Ni spet take razlike. Imam F31 (325d, ogromno opreme, avtomatik, inovation pack ... praktično vse razen M šminke: nabavna cena avta je bila 62k) in me pride polni kasko dve kavi in pir čez jurja. Mogoče nekomu 200€ vtem kontekstu nekaj pomeni, ampak ko vidiš da se generična škoda vozi kot kolmkišta napram bavarcu, hitro požreš ta znesek. Je pa res, da delam 40k+ letno, če bi delal manj, bi mogoče drugače gledal.

HotBurek ::

M šminka? Ok... :))

Katere zice imaš notri?



root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

hojnikb ::

in kaj je narobe z cloth zici? Za dolge ture sigurn boljš, kt pa sport zici, k te stisenjo k prasca...
#brezpodpisa

duque ::

HotBurek je izjavil:

M šminka? Ok... :))

Katere zice imaš notri?


športne (2.slika)... sam to ni pogojeno z M opremo

HotBurek ::

Z materialom ni nč narobe; blago + alkantara je dbest.

Tisto, kar zici na prvi sliki nimajo, je možnost podalšanja podpore za stegn. Če si meter 50, to ne rabiš. Ko maš pa dalše noge in dalše poti, pa to prav pride.

Drugo, kar pa ne vem; ali se da nastavljat naklon sedalne površine pri prvih zicih?

Jst imam recimo ta problem, da imam zic na normalni dolžini od pedalov, noge (stegne) imam pa v luft in ne počivajo na zicu. Če bi dal zic bol nazaj, sem predaleč od volana. In v takem primeru, če naklona zica ne moreš nastavit, jst sedim kot na eni klopci.

sam to ni pogojeno z M opremo

Sem mislil, da je.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

Fritz ::

2dark je izjavil:

Fritz je izjavil:

Je pa avto vedno servisiran po določilih proizvajalca.


Ni. ker daješ nanj kopije.

Valeo ali Sachs ipd. sta ista dela kot tista v škatlici z napisom Volvo, BMW ali VW. Ali res misliš, da ostali ne damo nič na lastno varnost in zanesljivost delovanja vozila? A misliš, da sem s prejšnjim vozilom brez kakršnihkoli večjih težav naredil 340kkm z zanemarjanjem vzdrževanja vozila?

Lej, če sebe prepričuješ v svoj prav zato, da opravičiš 2x višje račune servisov, tudi prav. Mene ne boš prepričal.

Skratka, ne vidim smisla v servisiranju avtov izven garancije pri dražjih pooblaščencih, zato pri nakupu bolj preverim kakšne so cene rezervnih delov. Včasih so ugotovitve zanimive in je dolgoročno za vzdrževanje cenejši avtomobil, ki velja za dragega (npr.svojčas je to veljalo za BMW serijo 5 v primerjavi z VAG skupino). To priporočam tudi avtorju teme.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Buggy ::

ne samo da je pravilom dolocen material iste kvalitete - rebrandani (eni so seveda tudi zanic generiki), doloceni so celo boljsi kot originalni. Pri filtrih prisegam na Mahle pri zavorah pa Zimmmermann in TRW pri olju pa na Mobil in pri sveckah na NGK, razni senzorji pa BOSCH ali NGK (lambda).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

WizzardOfOZ ::

Buggy je izjavil:

ne samo da je pravilom dolocen material iste kvalitete - rebrandani (eni so seveda tudi zanic generiki), doloceni so celo boljsi kot originalni. Pri filtrih prisegam na Mahle pri zavorah pa Zimmmermann in TRW pri olju pa na Mobil in pri sveckah na NGK, razni senzorji pa BOSCH ali NGK (lambda).


TRW že mogoče. Nipparts je reda dve stopnji cenejši, pa enako kvaliteten. In dobiš za ceno TRW že mnogo bolj kvalitetne zadeve (red stuff). Ostalo (bosch in ngk), je pa pod povprečjem. NGK je par let nazaj zamenjal nekaj v svečkah in so nam vsem avtomobili cukali. Ko smo prešaltali na Denso, se to ni več dogajalo. Enako z lambdami - Denso je tista kvalitetna roba, bosch je pa nekje pod povprečjem.

Tako da probaj preverit, ko boš kupoval zase, še Denso in nipparts.

Buggy ::

Pri NGK sveckah je dobro da imam za svoj motor tri razlicne vrste.
Sem vzel ene malo bolj hladne, ker je avto na plin in cipan. Pri svecah je pomembno da preveris razmek med elektrodam in ga po potrebi tudi popravis...jaz to naredim tudi na iridiumkah.
BOSCH senzor sem vzel za regulator pritiska goriva in je bil pol cenejsi od originala, na originalu je pa ista koda, Lambdo (zgornjo) pa od NGK in po specifikacijah drzi dlje kot original pa se cenej je bila dela pa v nulo :D
ZA bremze sem pri svojem avtu nasel sweet spot in ostajam na tem combotu Zimmermann CoatZ diski (navrtani) in TRW ploscice...ATE imam zadaj ker so ravno to imel takrat na servisu ker original ne dam gor ker so zanic.
Ko se nisem imel nastavljivega podvozja sem pa bil z amortizerji Monroe (ne tisti osnovni) tudi zelo zadovoljen.

Ampak to je zdej ze cisto offtopic..sry

Jan0 ::

Tudi jaz sem v podobni situaciji kot OP. Po 10 letih passata razmišljam o novem vozilu in tudi jaz imam podobne ideje. Zadnja generacija passata ali superba je "racionalni" nakup - s sedanjim passatom sem zelo zadovoljen in mislim, da je ta nov vsaj tako dober. Oba sta udobna, dovolj velika, ni pa to nič kaj luksuzen avto.
Potem je tu A4 - isti koncern, lepa zunanjost in notranjost, preverjen motor (2.0 TDI), skromna poraba.
Mercedes C mi je estetsko zelo všeč, je pa edini, katerega ne bi vzel v karavan različici. Diši mi tudi pogon na zadnji kolesi.
Verjamem da je tudi V60 na podobnem nivoju.
BMW-ji mi pa ne sedejo preveč.
Me pa pri nekaterih od teh avtov moti en banalen detajl, in sicer velikost posode za gorivo. Passat, Superb in C razred imajo posodo v rangu 65L, vsi ostali pa okrog 50. Marsikdo bo rekel, pa kaj, saj je črpalka na vsakem vogalu. A zame mora avto narediti 1000 km z enim rezervoarjem, če ne ni v redu.

hojnikb ::

pa sj to nardi tudi on z 50l rezervoarjem :)
#brezpodpisa

Fritz ::

hojnikb je izjavil:

pa sj to nardi tudi on z 50l rezervoarjem :)

Jp, zelo blizu :)

V60 ima 60l tank.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fritz ()

rok_p ::

Ciklamen je izjavil:

Pozdravljeni,

Po 20 letih VW Passata bo končno napočil čas za menjavo. Nekaj sem že brskal, premišljeval, se odločil za nek ožji izbor sledečih in če ima kdo morda kakšne izkušnje bi prosil, da deli. Vsi avtomobili so oziroma je pogoj avtomatik, delalo se bo od 15 do 20000 kilometrov letno. Večina vožnje ni po AC, dnevno 60 km minimum.

Škoda Superb 2.0 tdi DSG- mislim, da tu ni kaj razglabljati, več kot odličen avto za neko normalno ceno in dobro opremo

VW Passat 2.0 tdi DSG - kot Superb, malce dražji, mašina ista

Mazda 6 2.2 cd auto - na izgled zelo lepa, 150 ali 175 konjski motor super, malo večja poraba kot zgornja dva, vendar bolj zabavna, edino kar me skrbi je rjavenje, so Mazde kar znane po tem

BMW 318d 2.0 auto - bolj premium, najbrz zelo zabaven za vozit, kaj me skrbi so stroški servisov (če so precej dražji kot ostali zgoraj, ali ni več tako velikih razlik) in veriga na motorju (zgolj če bi jo bilo potrebno zamenjati, je potem enormni strošek)

Mercedes Benz C200 g-tronic - podobno kot bmw, nimam podatkov kako dragi so servisi, sem pa že od nekdaj želel ravno c klaso mercedesa, mi je pač zelo lep.

Skratka, izkušnje če ima kdo s katerim izmed teh avtomobilov, bi bil zelo hvaležen za informacije.

Bi bil zainteresiran še za kakšnega francoza, ampak 1.6 mašine so mi odvratne in 2.0 za nekega dizla se mi zdi a must.

Če sem kaj pozabil bom naknadno dopisal.

P.s. prosim brez trolanja, dajmo se držat nekega nivoja, brez zbadanja ostalih, ki se ne strinjajo z vašo preferenco

P.s.s: kaj se splača s starim avtomobilom. Registracija poteče čez par dni, naj ga prodam ali dam v razgradnjo?





Karkoli od tega je ok. Passat & Superb..to sta delovna avta, zelo praktična, veliko prostora ok vožnja. Uradni servis za Passata, zgolj menjava olja in oljnega filtra na pooblaščenem servisu 176 EUR.
BMW je užitek za ovinke, malo trši, zelo direkten, odlična lega. Na avtocesti me moti, da ga je potrebno vedno držati v rokah:) Veriga...je problem, glej da avto ni skurjen, da je redno servisiran.
Mercedes...vse ok, razen tiste štrleče navigacije:) avto ki gre, tudi ko bo star 20 let.)
rok
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Nasveti za nakup avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9511528 (7073) bluefish
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15525130 (20633) matobeli
»

Karavan do 13.000€ - kaj predlagate? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8111947 (8866) Utk
»

Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17338060 (31126) Superboyy

Več podobnih tem