Forum » Znanost in tehnologija » Primerjava samostojne voznje Autpilot in Openpilot
Primerjava samostojne voznje Autpilot in Openpilot
Temo vidijo: vsi
BigWhale ::
Dva sistema, eden Teslin v Modelu 3 s FSD opcijo (v2019.36.2.1), drug pa kot dodatek Toyoti Coroli v obliki OpenPilota (v0.6.6). Test so delali novembra lani. OpenPilot stane $1000 in se ga lahko namesti na nekaj razlicnih avtomobilov. Za voznjo uporablja eno kamero, ki gleda naprej in radar/senzorje v avtomobilu za tempomat.
Precej zanimiva primerjava vodilnega in underdoga. :)
Precej zanimiva primerjava vodilnega in underdoga. :)
s1m0n ::
Glede na to kar je Openpilotu na razpolago od senzorjev je tole kar dober rezultat. Kakšen bi bil rezultat, če bi sistem imel tudi kakšne dodatne senzorje (kamere na straneh in zadaj. Not bad...
BigWhale ::
Ja, v bistvu deluje presenetljivo dobro, plus za vse pogovarjanje z avtomobili so morali narediti kar precej reverse engineeringa.
Qcube ::
Ravno včeraj gledal videe na youtubeu o tem avtopilotu. Izgleda zanimivo, in moj avto je tudi podprt. Škoda ker nima tudi prepoznavanja znakov oz. auto upošteval omejitve hitrosti.
Ima že kdo v Sloveniji? Mnenja?
Ima že kdo v Sloveniji? Mnenja?
BigWhale ::
Jaz sem videl, da je community ze naredil support za Leafa 2018-2019 in mal razmisljam, da bi vzel, ker me zanima kako dela v primerjavi s ProPilotom.
12c0 ::
Kot zanimivost, da ne bo kdo mislil, da pred Teslo nihče ni pomislil na strojni vid in avtonomno vožnjo:
Še povezava do osnovne strani z menijem: http://www.argo.ce.unipr.it/ARGO/englis...
Projekt se začne v sklopu projekta Eureka Prometheus ('87-'95), po koncu projekta ekipa VisLaba nadaljuje z delom s projektom Argo, '15 Ambarella kupi VIslab za nekih $30mio.
The main goal of the MilleMiglia in Automatico tour is to demonstrate the state of a project in the field of Road Safety and to demonstrate that the integration of systems for automatic (or supervised) driving will be feasible in the near future.Vir: http://www.argo.ce.unipr.it/ARGO/englis...
The tour covered six days: departed from Parma on June 1, 1998, it passed through Piacenza, Torino, Milano, Pavia, Padova, Ferrara, Bologna, Ancona, Pescara, Roma, Firenze, Bologna, and headed back to Parma a week later, after driving for more than 2000 km in automatic mode.
Lancia Thema 2000Vir: http://www.argo.ce.unipr.it/ARGO/englis...
Low cost commercial black/white cameras, f=6.0mm, 360 lines
Trinocular acquisition system (acquires three images with a resolution of 786 x 576 pixels, 8bit/pixel, graylevel)
Odometer, Hall effect
PC Pentium MMX, 200MHz, 32 MegaBytes RAM, Linux operating system
Še povezava do osnovne strani z menijem: http://www.argo.ce.unipr.it/ARGO/englis...
Projekt se začne v sklopu projekta Eureka Prometheus ('87-'95), po koncu projekta ekipa VisLaba nadaljuje z delom s projektom Argo, '15 Ambarella kupi VIslab za nekih $30mio.
Qcube ::
Jaz sem videl, da je community ze naredil support za Leafa 2018-2019 in mal razmisljam, da bi vzel, ker me zanima kako dela v primerjavi s ProPilotom.
Ko sem gledal stari live stream od commeai sem opazil da samo vstavijo smartphone v črno ohišje z ventilatorjem. Dejansko če bi ugotovil kateri model je bi lahko naložil gor sam za stvar malo pogledat kako izgleda. Harness kabel od kamere bi bilo mogoče izdelati sam. Edino kabel in dva adapterja ki pride iz OBDII bi bilo potrebno kupiti pri njih ker bi bilo malo prezahtevno izdelati tisto vezje(ali pa tudi ne).
Zdaj poskušam ugotoviti kateri smartphone ustavljajo noter. V stari verziji so imeli OnePlus 3, zdaj sumim da je Samsung A8 ker je edini ki sem našel da ima dve front kamere. Moram še malo raziskat.
Edino moteča stvar ker se posnetki vožnje pošiljajo na njihove strežnike za "kao" namen izboljšati AI. V redu samo dokler kdo ne zlorabi zadeve in začne obračati volan na remote.
Qcube ::
Sem našel kateri smartphone je noter na githubu: LeEco LePro 3 , nisem še nikoli slišal zanj https://github.com/commaai/eon-neos-bui...
BigWhale ::
Vidim, da imajo ves hardware in software cist open in da so jih eni kitajci ze forkal in delajo svoj fork, ki je preveden v kitajscino. :)
Pa zgleda, da bi se radi znebili android layerja in sli na cisti Linux in direkt na hardware. Kar je v bistvu cist smiselna poteza.
Pa zgleda, da bi se radi znebili android layerja in sli na cisti Linux in direkt na hardware. Kar je v bistvu cist smiselna poteza.
freesty ::
To je edina tema, ki omenja OpenPilot. Zdaj 4 leta kasneje od odprtja teme, a uporablja kdo openpilot?
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
BigWhale ::
Stvar je se vedno tako nisna in komplicirana za vgradnjo, da se najbrz redki lotevajo tega.
BigWhale ::
kow ::
V funkcionalnosti.
Comma.ai je odlicen projekt, vendar odprokodni projekti ne morejo konkurirati firmam. Nimajo dovolj virov. Vedno bodo nekaj let zadaj - s tem ni nic narobe.
Comma.ai je odlicen projekt, vendar odprokodni projekti ne morejo konkurirati firmam. Nimajo dovolj virov. Vedno bodo nekaj let zadaj - s tem ni nic narobe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
BigWhale ::
Sama licenca programske opreme je tukaj nepomembna. Comma je firma nekaj deset zanesenjakov ali pa se to ne, Tesla je multi billion company.
V bistvu je bizarno to, da imajo lane assist in radarski tempomat, ki je primerljiv s Teslinim.
V bistvu je bizarno to, da imajo lane assist in radarski tempomat, ki je primerljiv s Teslinim.
Gambino ::
Noben. Tesla je medtem povozila konkurenco.
Teslo še kvaliteta jebe, toliko problemov, ki jih preberem na slovenski FB strani, kupcev tesel, da ne morem verjet, kako nekakovostni so ti "avtomobili"!
Mnenja kot so;
Nikdar v 30 letih nisem redno mazal gum okoli vrat, pri Tesli pa pri novi škripa.
Ne najde Bluetooth povezave med telefonom in avtom... Je imel kdo kaj podobnega? Kako rešiti zadevo?
A je že imel kdo to na volanu? Wtf? Zdaj sem opazil. K da bi se mal pomečkal (naguban volan je zelo pogost pri Teslah)
Ste imeli pri novi trojki (HL) že kakšne probleme/razloge za reklamacijo? Pri stoječem avtu in spuščenem senčniku je izpadlo ogledalo (obviselo na el kablih), avto je stal sicer na soncu, malo neumno bi bilo doživeti to med vožnjo. Čiščenje pri zmernih ali nizkih temperaturah med volanom in šipo. Oblazinjenje voznikovega sedeža deformirano, guma na stranskem delu sedala pri 7500km. Od prvega dne neenakomerno, skakajoče zapiranje pokrova od polnilnega priključka. Kakovost laka na odbijačih, avto še ni videl snega, pa je na mestih barva predrta in plastika odkhrnjena.
Za zadnjim kolesm je za odbijač nujno potrebna folija, ker vse iz ceste, gume zabrišejo z visoko hitrostjo v barvo.
Tudi meni črička od novega pod volanom v armaturi. Po 14 dnevih nakupa razneslo zgornjo strešno steklo kabine, ko je bil prvič na soncu., Tesla pa ni upoštevala garancije, strošek 1950E.. Takoj ob nakupu vleklo v desno, ter treslo gume (servis opravil napako)
Zaščita pred pregrevanjem enkrat deluje drugič ne.
Odstopajo leder podloge, tam ko roko gor držiš, na vratih. 6 mesecev.... 14.000km....volan se lupi.
Zanima me ali tudi vam škripajo amortizerji ob nizki hitrosti, kaj narediti?
Nova posodobitev. Ko odprete aplikacijo, se avto ne bo prebudil šele po poslani zahtevi.
In tega je res ogromno!
Res ne vem v čem je Tesla povozila konkurenco?
Gambino ::
pegasus ::
Da da ... isti oddelek krivi in švasa pleh, lota vezja in trenira AI. Samo v balkanski logiki ...
Invictus ::
No ja, če delovni proces šepa skoraj v vseh sektorjih, kako lahko pričakuješ, da ravno development, kler zelo radi outsourcajo zadeve, tam pa vse špila?!?!?!?! Malo morgen pač...
Predolgo sem že v IT vodah, da bi bil navdušen nad novo tehnologijo, sploh to kar dajejo ven startupi... Sicer Tesla ni več startup, ampak Muska avti ne zanimajo več, svoj čas vlaga v SpaceX...
Sicer se pa meni zdijo vsa ta elektronska pomagala nepotrebna...
Predolgo sem že v IT vodah, da bi bil navdušen nad novo tehnologijo, sploh to kar dajejo ven startupi... Sicer Tesla ni več startup, ampak Muska avti ne zanimajo več, svoj čas vlaga v SpaceX...
Sicer se pa meni zdijo vsa ta elektronska pomagala nepotrebna...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Torx ::
Sem jih par let spremljal in spomladi ugriznil v jabolko (1450$ C3X + 200$ harnes)+22% DDV.
Prevozil dobrih 5000km do zdej in sem kar zadovoljen, po AC je suveren, po magistralkah gre skozi bolj zaprte ovinke 10-20km/h počasneje/previdneje kot bi šel sam (zoprno, če imaš koga za sabo), delno uporaben tudi po mestu.
Stock software je relativno omejen/restriktiven, sunnypilot fork še najbolj končnemu izdelku podoben, za avanturiste pa frogpilot... HW install je res 5 minut..najdlje traja sušenje lepila za nosilec..
Prevozil dobrih 5000km do zdej in sem kar zadovoljen, po AC je suveren, po magistralkah gre skozi bolj zaprte ovinke 10-20km/h počasneje/previdneje kot bi šel sam (zoprno, če imaš koga za sabo), delno uporaben tudi po mestu.
Stock software je relativno omejen/restriktiven, sunnypilot fork še najbolj končnemu izdelku podoben, za avanturiste pa frogpilot... HW install je res 5 minut..najdlje traja sušenje lepila za nosilec..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Torx ()
freesty ::
Sem jih par let spremljal in spomladi ugriznil v jabolko (1450$ C3X + 200$ harnes)+22% DDV.
Prevozil dobrih 5000km do zdej in sem kar zadovoljen, po AC je suveren, po magistralkah gre skozi bolj zaprte ovinke 10-20km/h počasneje/previdneje kot bi šel sam (zoprno, če imaš koga za sabo), delno uporaben tudi po mestu.
Stock software je relativno omejen/restriktiven, sunnypilot fork še najbolj končnemu izdelku podoben, za avanturiste pa frogpilot... HW install je res 5 minut..najdlje traja sušenje lepila za nosilec..
Kateri avto pa imas? Baje je navor volana precej razlicen med avti, kar vpliva na hitrost s katero lahko sam pelje cez ovinek.
Sam berem ogromno pozitivnih komentarjev od kupcev.
V ovinku ko pravis, da gre pocasneje, to sem opazil tudi pri ostalih. Samo si predstavljam, da mu das malo gasa in je to to?
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Torx ::
Sem jih par let spremljal in spomladi ugriznil v jabolko (1450$ C3X + 200$ harnes)+22% DDV.
Prevozil dobrih 5000km do zdej in sem kar zadovoljen, po AC je suveren, po magistralkah gre skozi bolj zaprte ovinke 10-20km/h počasneje/previdneje kot bi šel sam (zoprno, če imaš koga za sabo), delno uporaben tudi po mestu.
Stock software je relativno omejen/restriktiven, sunnypilot fork še najbolj končnemu izdelku podoben, za avanturiste pa frogpilot... HW install je res 5 minut..najdlje traja sušenje lepila za nosilec..
Kateri avto pa imas? Baje je navor volana precej razlicen med avti, kar vpliva na hitrost s katero lahko sam pelje cez ovinek.
Sam berem ogromno pozitivnih komentarjev od kupcev.
V ovinku ko pravis, da gre pocasneje, to sem opazil tudi pri ostalih. Samo si predstavljam, da mu das malo gasa in je to to?
Načeloma drži - ga z gasom “preglasiš”, ampak moraš dobit občutek koliko navora zmore volan, ker ti sicer piska torque alarm. Imam Lexusa ES.
Mimogrede, ko začneš to uporabljat se ti pojavi 1000 novih vprašanj/ugotovitev - nejbolj me je presenetilo, da je lateralna kontrola keks, veliko večji problem pa longitudinalna - npr. nastaviš mu lahko prioriteto hitrostnih omejitev in za koliko jih lahko preseže - npr znaki, ki jih zazna avto > navigacija > openstreetmap, ampak lahko ti avto prebere na AC omejitev 80 iz nalepke na šleparju, ko ga prehitevaš in bo zmanjšal hitrost…
Isto pred ovinki, imas vision based turn control in map based turn control, če se ti da fine tunat se da zelo prikrojit obnašanje (lahko nastavljas tudi prehajanje med različnimi oblikami), ampak pol hitro zabredeš, ko tri parametre hkrati spremeniš in ti ni všeč rezultat..ne vprašaj kako vem..:) No, sej potem pač reset nastavitev in je..Aja pa presenetilo, da se ustavi pred rdečo lučjo (in sam spelje ob zeleni) in pred stop znaki (spelje samo na dotik gasa oz + na tempomatu, lahko pa nastaviš, da starta, ce starta avto pred tabo).
codeMonkey ::
Ze Tesla se igra na tem podrocju, da pa si tako stvar integriras, pa moras biti res omejen. Take bi morali kazensko preganjati.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prvi samovozeči avtomobil tretje stopnje v ZDA je mercedes (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 8193 (4767) | Gregor P |
» | Za predlansko nesrečo tesle odgovorna Tesla in voznik (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 14282 (9133) | Meizu |
» | Lanska prva smrtna žrtev asistenčnega sistema v Tesli odgovorna sama (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 26044 (21913) | codeMonkey |
» | Prva smrtna žrtev samovozečih avtomobilov, ki to niso (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 72517 (65261) | Mare2 |