» »

[vba, excel] izbrani Range kot ločen .xlsx

[vba, excel] izbrani Range kot ločen .xlsx

japol ::

Imam izbrane celice (range), ki se jih tiska. Potrebujem rešitev VBA da lahko ta izbrani range shranim kot ločen .xlsx z vrednostmi, z vsem oblikovanjem itd. (kot je vidno v predogledu tiska). Ali je to sploh možno?
Ta koda:
ActiveWorkbook.SaveCopyAs Filename:=XPath & "\" & "ShranjenaDatoteka" & "_" & StVrstice & ".xls"

shrani celotni Sheet, ne pa izbrane celice.

prtenjam ::

Pozdravljeni,

Ne razumem, kaj natančno in zakaj to počnete, vendar je rešitev preprosta. V nov delovni zvezek skopirajte celoten list in na kopiranam listu pobrišite vse celice, razen izbranega območja. Na ta način vam bo na listu ostalo samo - prej izbrano - območje.
Matjaž Prtenjak
https://mnet.si

japol ::

Gre za to da je tabela (baza) in za vsako se Range ene strani izpolni. Je pa za vsak vnos zase potrebno ločeno shraniti vrednosti, oblikovanje itd. v ločeno .xls datoteko.

prtenjam ::

Torej je moj nasvet rešitev vašega problema ali ne?
Matjaž Prtenjak
https://mnet.si

japol ::

ne.

ejresnevem ::

Gre za to da je tabela (baza) in za vsako se Range ene strani izpolni. Je pa za vsak vnos zase potrebno ločeno shraniti vrednosti, oblikovanje itd. v ločeno .xls datoteko.


Hmm, ne razumem vprašanja, lahko bolj konkretno? XY matrika, naj bi se shranila vsaka posamezna vrstica (glede na ShranjenaDatoteka_StVrstice) v svoj excel workbook? Torej je namen razcepitev XY matrike v več datotek po vrsticah? In te vrstice so na istem mestu v vsaki od ShranjenaDatoteka ali na istem mestu kot v originali datoteki? Možno zelo verjetno je, če ne drugače, da se razmnoži osnovna tabela in se vedno ohrani samo ena vrstica, ostale se pobrišejo. Morda ne bi bilo odveč, če se doda kakšen primer s fake podatki.

japol ::

Dodajam sliko:

Imam en sheet, na njem so označene celice (območje tiskanja). Ob njem pa je tabela kot baza uporabnikov. S klikom na gumb "shrani v .pdf" vsakega uporabnika iz baze vnese v celice in shrani stran. To ponavlja kolikor je vpisanih v bazo. Shrani vsakega na svojo ločeno stran/datoteko. Enako želim da stori še v excel datoteko. Za .pdf imam rešeno, ampak da pa generira za vsakega svojo excel datoteko pa je drugače, ker nočem da prenese tudi makroje, mora pa ohraniti velikost in stil pisave, pa še da ohrani velikost vrstice oz. celice ker so nekatere širše zaradi količine teksta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: japol ()

sloxl8 ::

Ne vem sicer, zakaj želiš list shraniti ravno v Excel, ampak to, kar opisuješ, je preprosteje narediti v Wordu. Tak dokument sicer lahko shraniš le v PDF, ne pa v Excel.

prtenjam ::

Torej naredite natanko to, kar sem vam že prvič svetoval.

Na isti način kot generirate PDF-e - torej v neki zanki - generirajte tudi delovne liste. Ko ustvarite nek delovni list ga preprosto SKOPIRAJTE v nov delovni zvezek in delovni zvezek shranite. Na ta način boste dobili N delovnih zvezkov s po enim listom, brez mmakrov in podobnega...
Matjaž Prtenjak
https://mnet.si


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Excel kopiranje vsebine iz zaklenjene celice brez odklepa

Oddelek: Pomoč in nasveti
151680 (1418) mirator
»

Excel obfuscation

Oddelek: Programska oprema
141977 (1672) SeMiNeSanja
»

excel

Oddelek: Programska oprema
324749 (3358) xtrat
»

[Excel]Vrednost celice = ime dokumenta

Oddelek: Programska oprema
314726 (4148) veteran
»

Visual Basic in Excel

Oddelek: Programiranje
262669 (2235) Vesoljc

Več podobnih tem