Forum » Programiranje » Izdelava iger
Izdelava iger
Microsoft ::
Mene pa zanima, če se kdo od vas ukvarja s tem, da pač sam izdela kakšno igro. Sam s tem ne mislim na kej tazga, ko je Doom 3, ampak na takšne, kot je tetris & co.
Pa če se ker ukvarja s tem, naj malo opiše postopek izdelave igre.
by Miha
Pa če se ker ukvarja s tem, naj malo opiše postopek izdelave igre.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Person ::
Tu so slovenski amterji na tem podorčju:
http://www.slogamedev.net
http://www.slogamedev.net
Let's make something useful!
BigWhale ::
Dj: Kaj pa je na tistem site-u? ;) videl sem celo en code snippet za C... No, bi bilo lepo, ce bi stvar zazivela...
Jimi: V bistvu pa igro naredis tako, da se najprej odlocis za okolje v katerem bos delal... (jasno po tem, ko ze imas idejo kaj bi naredil... ;>)
Jasno, je to libSDL z vsemi dodatki... :P potem pa zacnes pisat. :)
Jimi: V bistvu pa igro naredis tako, da se najprej odlocis za okolje v katerem bos delal... (jasno po tem, ko ze imas idejo kaj bi naredil... ;>)
Jasno, je to libSDL z vsemi dodatki... :P potem pa zacnes pisat. :)
Alec999 ::
preproste igre kokr so ksni pucli pa ksne namizne igre, kjer ni zlo pomembna hitrost izrisa
se lahko za Windows okolje naredi z Visual C++, ce hoces pa kj bl naprednega naprimer 2d igrico uporabi DirectDraw iz npr. DX7 za lazje ucenje .... ce pa hoces 3d igrice uporabi poleg Visual C++ se DX8 ali 9. Ce te pa mikajo DOS igrice pa snemi DJGPP in zabava se zacne :) skupaj z DJGPP lahko uporabis tudi Allegro knjizice, da ti nebo treba pogrevat tople vode ;)
se lahko za Windows okolje naredi z Visual C++, ce hoces pa kj bl naprednega naprimer 2d igrico uporabi DirectDraw iz npr. DX7 za lazje ucenje .... ce pa hoces 3d igrice uporabi poleg Visual C++ se DX8 ali 9. Ce te pa mikajo DOS igrice pa snemi DJGPP in zabava se zacne :) skupaj z DJGPP lahko uporabis tudi Allegro knjizice, da ti nebo treba pogrevat tople vode ;)
Microsoft ::
In kje v evropi pol kej delajo take ta zaresne igrce? Pa kolko je kej zahtevna takšna stvar, kolko ljudi sodeluje pri takem projektu?
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Alec999 ::
v Sloveniji je drgac poleg Arxla sedaj se ZootFly drgac pa v Evropi bi reku , da je se najbols v Angliji glede igrc.
Izdelava iger je zelo zahtevna tko od oka ti lahko povem, da sam razvoj dobre igre traja 3-leta +-1 leto. Glede stevila ljudi pri izdelavi pa zelo varira recmo, da jih majo ponavad firme med 40-50 ljudi ... npr. Arxel je mel ene 40-45 ljudi v casu Ringa i think ... zdej mislm, da jih je dost mn neki jih je celo slo k ZootFly-u ... tm jih je pa 18 redno zaposlenih + 5 zunanjih sodelavcev pa se ene par jih rabjo s tem da zvok jim bo posodila skupina Siddharta tako da za to podrocje ne rabijo ljudi.
lp,
Alec999
P.S.
o denarcih raj nebi govoru
Izdelava iger je zelo zahtevna tko od oka ti lahko povem, da sam razvoj dobre igre traja 3-leta +-1 leto. Glede stevila ljudi pri izdelavi pa zelo varira recmo, da jih majo ponavad firme med 40-50 ljudi ... npr. Arxel je mel ene 40-45 ljudi v casu Ringa i think ... zdej mislm, da jih je dost mn neki jih je celo slo k ZootFly-u ... tm jih je pa 18 redno zaposlenih + 5 zunanjih sodelavcev pa se ene par jih rabjo s tem da zvok jim bo posodila skupina Siddharta tako da za to podrocje ne rabijo ljudi.
lp,
Alec999
P.S.
o denarcih raj nebi govoru
Microsoft ::
Alec999, zakaj o denarcih raje nebi govoril? So tako veliki ali majhni?
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Alec999 ::
JimiBtn >> hehe ker so tok veliki stroski izdelave iger :) ... kr predstavli si firmo z 25-40 zaposlenimi pa 2-3 leta usazga placuje po 1000 evrou/mesec pa 40% od plac da drzavi usak mesec ... stevilke so men ogromne se posebi ce vkluces prostore/opremo/stroske :)
Eni naprimer kupijo tudi engin za igro, kar se poveca strosek za vsaj 16-65 miljonov za nekatere engine.
Kasni so pa dobicki od prodaje spilov (ce ta sploh izide) srednih in manj uspesnih igrc more pa ksn drug povedat k nimam pojma.
lp,
Alec999
Eni naprimer kupijo tudi engin za igro, kar se poveca strosek za vsaj 16-65 miljonov za nekatere engine.
Kasni so pa dobicki od prodaje spilov (ce ta sploh izide) srednih in manj uspesnih igrc more pa ksn drug povedat k nimam pojma.
lp,
Alec999
kyon ::
Ravno zato pa tako radi izkoriscajo studentarijo , vsaj pri Arxel tribe-u je tako.
Nihce ni omenil razmerja med delavci. Programerjev je le pescica, ostalo so risarji in modelarji.
Nihce ni omenil razmerja med delavci. Programerjev je le pescica, ostalo so risarji in modelarji.
Alec999 ::
yah 12% davka na studensto placo je proti ostalim resitvam zelo ugodna in mamljiva poteza za podjetja ni pa najbolsa .. ker se ponavad tak kader hitro menjava pa se student lohka neha delat kdr hoce :)
kyon ::
To je zadnje case za programerska podjetja vse manj resnicno. Zdaj morajo studentje podpisati pogodbo recimo, da bodo podjetje vsaj 3 mesece pred odhodom obvestili. Firme so se zacele varovati pred takimi studenti, ki bi delali samo obcasno. Kolikor jaz vem, vecina
podjetij od studentov zahteva, da pri njih delajo vsaj 100 ur na mesec(5 ur na dan). No ja, saj s tem si studentje ponavadi itak zasijejo vse moznosti normalnega univerzitetnega studija. Veliko takih poznam, so pa tudi izjeme.
podjetij od studentov zahteva, da pri njih delajo vsaj 100 ur na mesec(5 ur na dan). No ja, saj s tem si studentje ponavadi itak zasijejo vse moznosti normalnega univerzitetnega studija. Veliko takih poznam, so pa tudi izjeme.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hannibal in Arxel TribeOddelek: Igre | 1794 (1092) | Nahodni |
» | Slovensko podjetje,ki dela igreOddelek: Igre | 2389 (1342) | donfilipo |
» | Visual C++Oddelek: Programiranje | 999 (905) | SasoS |
» | Iscem delo, delanje iger.Oddelek: Programiranje | 2224 (1789) | BigWhale |
» | Izdelava iger; na splošnoOddelek: Programiranje | 919 (767) | BigWhale |