Forum » Programiranje » Izdelava iger; na splošno
Izdelava iger; na splošno
Microsoft ::
Včeraj zvečer sm kar tak malo zasurfal na strani, kjer izdelujejo igre. Pa sm se potem začel spraševati, kako to sploh izdelujejo.
Recimo v katerem programskem okolju? Pa kako potem skupaj spravijo grafiko, zvok, umetno inteligenco, menije,...
A to vsak piše svoj del kode, potem pa to nekako združijo?
Skratka, zanimam me na splošno o ustvarjanju iger. Pa recimo takih, kot so prvoosebne streljačine in podobno.
by Miha
Recimo v katerem programskem okolju? Pa kako potem skupaj spravijo grafiko, zvok, umetno inteligenco, menije,...
A to vsak piše svoj del kode, potem pa to nekako združijo?
Skratka, zanimam me na splošno o ustvarjanju iger. Pa recimo takih, kot so prvoosebne streljačine in podobno.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Vesoljc ::
igro lahko nardiš na recimo temu dva načina. prvi je tak, da se vsedeš ter napišeš komplet igro, recimo pacmana ali kaj podobnega. drugi, vedno bolj popularen je pa da napišeš splošen motor (engine), s katerim potem razviješ konkretno igro.
seveda ta motor lahko potem razdeliš na recimo grafični motor, ki skrbi za izrisovanje, fizikalni motor, etc...
mal več info
klik
seveda ta motor lahko potem razdeliš na recimo grafični motor, ki skrbi za izrisovanje, fizikalni motor, etc...
mal več info
klik
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
hatch ::
Nic kaj drugace od kateregakoli teamskega sofvterskega projekta...
Drugace je pa pri takih projektih se najlazja zadeva samo programiranje.. najtezje je pa postavitev ciljev, specifikacij , koordinacija folka.. itd.. -- ce so te zadeve na zacetku narobe definirane gre lahko tudi eno leto dela v void.
Glede samega programiranja..
Za kak FPS game pride v postev nic drugega kot C. Pogosta napaka katero delajo zacetniki je ta da grejo pisat spile z multithreadingom.. kar pri igrah povzorca nemalo problemov... in nesteta uporaba mutexov/semaforjev povrhu se prevec upocasni celo zadevo.
Drugace je pa pri takih projektih se najlazja zadeva samo programiranje.. najtezje je pa postavitev ciljev, specifikacij , koordinacija folka.. itd.. -- ce so te zadeve na zacetku narobe definirane gre lahko tudi eno leto dela v void.
Glede samega programiranja..
Za kak FPS game pride v postev nic drugega kot C. Pogosta napaka katero delajo zacetniki je ta da grejo pisat spile z multithreadingom.. kar pri igrah povzorca nemalo problemov... in nesteta uporaba mutexov/semaforjev povrhu se prevec upocasni celo zadevo.
hatch ::
void
adj.
1. Containing no matter; empty.
2. Not occupied; unfilled.
3. Completely lacking; devoid: void of understanding. See Synonyms at empty.
4. Ineffective; useless.
5. Having no legal force or validity; null: a contract rendered void.
6. Games. Lacking cards of a particular suit in a dealt hand.
n.
1.
1. An empty space.
2. A vacuum.
2. An open space or a break in continuity; a gap.
3. A feeling or state of emptiness, loneliness, or loss.
4. Games. Absence of cards of a particular suit in a dealt hand: a void in hearts.
pomojem je na mestu;) unix freaki bi sicer uporabljali /dev/null, meni je pac void bolj pri srcu.
adj.
1. Containing no matter; empty.
2. Not occupied; unfilled.
3. Completely lacking; devoid: void of understanding. See Synonyms at empty.
4. Ineffective; useless.
5. Having no legal force or validity; null: a contract rendered void.
6. Games. Lacking cards of a particular suit in a dealt hand.
n.
1.
1. An empty space.
2. A vacuum.
2. An open space or a break in continuity; a gap.
3. A feeling or state of emptiness, loneliness, or loss.
4. Games. Absence of cards of a particular suit in a dealt hand: a void in hearts.
pomojem je na mestu;) unix freaki bi sicer uporabljali /dev/null, meni je pac void bolj pri srcu.
jlpktnst ::
Reče se da grejo v /dev/null, ne void, če pa že vstrajaš naj te opomnem na to da je slo-tech še vedno slovenska stran
Vesoljc ::
močno zabavno ampak off topic, ja?
hmm, mislim, da je skrajen cajt, da naredimo eno temo za prevajanje vseh programerskih izrazov...
hmm, mislim, da je skrajen cajt, da naredimo eno temo za prevajanje vseh programerskih izrazov...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
BigWhale ::
> kaj pa ce ti mozgani delajo v win32 okolju, kjer
> /dev/null ne obstaja? HA!? ;)
Potem si pa tako ali tkao beyond all help, ker bos precej hitro zaribal...
"Your brain has performed an illegal operation and it will be shut down..."
"An exceptional error has occured..."
Mnjah...
> /dev/null ne obstaja? HA!? ;)
Potem si pa tako ali tkao beyond all help, ker bos precej hitro zaribal...
"Your brain has performed an illegal operation and it will be shut down..."
"An exceptional error has occured..."
Mnjah...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | [C#] Iskalno DrevoOddelek: Programiranje | 2105 (1671) | Ciklamen |
» | C# FailOddelek: Programiranje | 1289 (938) | nuclear |
» | [C++] Linker errorOddelek: Programiranje | 1293 (1293) | Quikee |
» | ADSL povezava pa še en problemček v GentooOddelek: Operacijski sistemi | 1248 (1094) | Brane2 |
» | [Java] Tezave s stringomOddelek: Programiranje | 1650 (1589) | Sergio |