» »

Nov ali rabljen avto, 45k letno

Nov ali rabljen avto, 45k letno

«
1
2

Cru32 ::

Letno bi naredil 40-45.000 km, pretežno po avtocesti (140 dnevno AC, ostalo lokalne ceste). Bencinar tako skoraj sigurno odpade, kajne?

Budget za rabljen avtomobil cca. 15k (v tovarniški garanciji, torej bi bilo fajn da ni starejši npr. od dveh let), za novega sem morda pripravljen dodat še dodatnih 5k. Je kaj v tem rangu, kar bi priporočili? Nihče ne more zagotoviti, da bo vozilo delovalo brezhibno, pa vendar me zanima kaj bi bila najbolj zanesljiva opcija z relativno poceni vzdrževanjem? Avto.net kaže na kakšnega megana, ali kaj podobnega. Vaša mnenja?

dripac ::

Za tak obseg kilometrov bi kupil verjetno kar novega, če bi imel proračun do 20k, kot praviš da ga imaš. Garancija, mogoče kak že v ceno vštet redni servis in vse kar pride zraven pač.

hojnikb ::

škoda scala dizl? Nova pride glih ~20k
#brezpodpisa

FTad ::

Definitivno diesel ja.

Jaz bi gledal Octavio. Ker delas veliko km ze dnevno, bi ti DSG menjalnik, radarski tempomat in lane assist izredno pripomogla k manj stresni voznji. Cene se pa vrtijo okrog 20kEUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: FTad ()

KAVINSKY ::

Tipo 1.6 JTD - cca 15 jurjev
Astra dizel - cca 15500
Golf 1.6TDI - cca 16000
Megan 110 dci - 15000

Novega dobiš precej, potem izvisi koliko opreme namečeš gor.

Kvatebrigic ::

Moj glas gre za novi Hyundai i30 diesel. 5 let garancije brez omejitve kilometrov, servis na 30k...

Zgodovina sprememb…

manta ::

Jaz sem letos kupil novo hondo civi dizl za 20k eur, delam pa cca 50kkm letno, vecinoma avtocesta. Zaenkrat vse ok, samo servisni interval je 10kkm.

Kupil sem jo ker je ima aktivni tempomat, kia/hyundai ga ima samo z avtomatikom, ki je pa precej drazji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: manta ()

Cru32 ::

Še to. Kar se opreme tiče, fino bi bilo če ima aktivni tempomant, lane assitant bi bil velik +.

Hvala vsem za feedback! ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cru32 ()

FTad ::

manta je izjavil:

Jaz sem letos kupil novo hondo civi dizl za 20k eur, delam pa cca 50kkm letno, vecinoma avtocesta. Zaenkrat vse ok, samo servisni interval je 10kkm.

Kupil sem jo ker je ima aktivni tempomat, kia/hyundai ga ima samo z avtomatikom, ki je pa precej drazji.


Tako majhen? Kako je pa to mozno?

dj_uro ::

kaj točno naredita lane assist in acc manj stresno? - vožnje zagotovo ne
morda sem jaz eden teh čudakov, ki mu ta dva sistema ravno ne prizanašata...

Lane assist vsaj pri VAG grupi do 60.000€ ni izpopolnjen za stress-free izkušnjo, prav tako acc ne.
Dražjih porschejev, lambotov in ultra najdražjih audijev nisem uspel stestirati..
Lahko pa govorim za A4, Q5 ipd...

kljub temu, da imam na eco mode nastavljen acc, ta prepozno zavira (npr. med klasičnimi popoldanskimi zastoji v LJ)
Lane assist pa preagresivno včasih pripomore k popravljanju smeri, kar privede do rahlega zibanja vozila levo-desno med vožnjo...sila nerodno

recimo tako... v normalnih pogojih oba delujeta pribl 75%
vw-klub.si

doctor78 ::

Aktivni tempomap v kombinaciji z lane assist se zelo pozna predvsem na daljši vožnji in še predvsem v slabših pogojih kot je megla, močno deževje in tudi tema. Vsaj v mojem primeru sem opazil, da pridem na cilj veliko manj utrujen. Zelo priporočam to dvoje, če finance dopuščajo.

KAVINSKY ::

Line asist sploh dela v slabših pogojih? Kot vem pobira podatke iz kamere?

manta ::

Pri meni lane assist dela samo nad cca 65km/h, ce pada mocan dez (krajsi interval brisalcev) se izkljuci.
Pa se to, lane assist pri hondi dela dobro samo pri blagih ovinkih (avtocesta).

Meni je acc in lane assist super, nastavim na 130 in to je to, ne rabis gasa/bremze. Deluje tudi ce prestavljas (rocni menjalnik).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: manta ()

avtek ::

Imam podobno situacijo kot OP, sicer cca 30-35k, ampak se sprašujem podobna vprašanja.

Nekako si želim avtomatika in malo daljšo izvedbo (octavia, passat ipd). Azijskega trga res še nisem (nikoli) preverjal, ampak zaenkrat se nekako najbolj nagibam k nakupu v DE, pa da stisnem cca 20k za rabljenega leto, mogoče dve.
Ali pa če ima morda kdo drug predlog? Videl sem da Scalo, ki mi je res premajhna (družina).

Cr00k ::

FTad je izjavil:

manta je izjavil:

Jaz sem letos kupil novo hondo civi dizl za 20k eur, delam pa cca 50kkm letno, vecinoma avtocesta. Zaenkrat vse ok, samo servisni interval je 10kkm.

Kupil sem jo ker je ima aktivni tempomat, kia/hyundai ga ima samo z avtomatikom, ki je pa precej drazji.


Tako majhen? Kako je pa to mozno?


Olje je olje, se potroši. Jaz menjam na 10-15kkm neglede na predpisane intervale. Ko sem še na kakšen dirkališče šel, sem pa še skrajšal interval. Tudi v menjalniku je fajn na vsake tolk menjat.

Jaz ne verjamem, da je motor BP, če do glavnega servisa dvakrat olje zamenjaš... tistih 20-30kkm je precej marketinško nastrojeno in razni renaulti so ravno zaradi tega crkovali, ko so ojnični ležaji zaribali... Veliko ljudi itak še tovarniške invervale podaljša za kakšnih 5kkm, potem pa pri 120kkm prodajo naprej pa je bil trikrat olje in filter menjan. Ko crkne turbina, zaribajo ležaji,... je vse ostalo krivo s proizvajalcem na čelu, samo pravilno mazanje ne.

Cru32 ::

avtek je izjavil:

Imam podobno situacijo kot OP, sicer cca 30-35k, ampak se sprašujem podobna vprašanja.

Nekako si želim avtomatika in malo daljšo izvedbo (octavia, passat ipd). Azijskega trga res še nisem (nikoli) preverjal, ampak zaenkrat se nekako najbolj nagibam k nakupu v DE, pa da stisnem cca 20k za rabljenega leto, mogoče dve.
Ali pa če ima morda kdo drug predlog? Videl sem da Scalo, ki mi je res premajhna (družina).


Octavia ok, samo za 20k ne dobiš nove z avtomatikom ter npr. acc. Scala je v podobnem rangu.

Kvatebrigic je izjavil:

Moj glas gre za novi Hyundai i30 diesel. 5 let garancije brez omejitve kilometrov, servis na 30k...

Hvala, tudi tega sem imel v mislih. Kateri nivo opreme pa si izbral in kateri motor? Poraba, ocena na sploh, kar se tiče udobnosti ipd.? Kakšen minus, ki bi ga izpostavil?

Sparkxl ::

Na udobnost na avtocesti pri 20k budgetu in 45k km lahko pozabiš. Sprejmeš lahko le kompromise.

Za 20k ne dobiš novo, udobno, da malo pije in ima vso možno tehnologijo not. Tega ni.

Prvo kaj je tu problem je zvočna zatesnjenost tega razreda v kombinaciji z dizlom in hitrostmi na ac.
Jaz sem testiral octavio 1.6tdi in sem res bil hvaležen po 20km da je konec testne vožnje

TheBlueOne ::

Nekaj takega iscem ze nekaj casa sam za mojo, ker bo menjala sluzbo in se nekaj casa vozila nekoliko dlje.

V glavnem za 15.000€ star po dve leti z Aktivnim tempomatom, kar je praviloma v premium paketih z avtomatskim menjalnikom ne bos nasel kaj pametnega. Tam okoli 20.000€ so taki Pasati stari kaksna tri leta. Morda najdes nekje vmes kaksno Octavio, ki pa je ne priporocam.

Ce bi lahko bil bencinar bi morda padlo na radar se kaj v smislu Mazde.

Morda je se za pogledat Renault Talisman. Ampak bo pravtako okoli 20k€ rahlo rabljen.

FTad ::

Sparkxl je izjavil:

Na udobnost na avtocesti pri 20k budgetu in 45k km lahko pozabiš. Sprejmeš lahko le kompromise.

Za 20k ne dobiš novo, udobno, da malo pije in ima vso možno tehnologijo not. Tega ni.

Prvo kaj je tu problem je zvočna zatesnjenost tega razreda v kombinaciji z dizlom in hitrostmi na ac.
Jaz sem testiral octavio 1.6tdi in sem res bil hvaležen po 20km da je konec testne vožnje


Zato pa rabis 2.0tdi, 150km, ce zelis udobnejso voznjo po ac.

Curly ::

2.0tdi, 150km, nekaj opreme vključno z ACC - 15k€ ... Težka bo :D

Sparkxl ::

Ja jasno da bo težko, ne obstajajo za brezveze avtomobili 1 in 2 razreda višje. Ti so namenjeni takim kilometrom in so temu primerno opremljeni z seveda primerno ceno.
Astra, octavia, i30 in podobni niso namenjeni za 50k km na avtocesti

FTad ::

doctor78 je izjavil:

Aktivni tempomap v kombinaciji z lane assist se zelo pozna predvsem na daljši vožnji in še predvsem v slabših pogojih kot je megla, močno deževje in tudi tema. Vsaj v mojem primeru sem opazil, da pridem na cilj veliko manj utrujen. Zelo priporočam to dvoje, če finance dopuščajo.


ob megli (snegu ipd) je velik plus tudi side assist aka blind spot monitor.

IL_DIAVOLO ::

To že gre bolj proti 50k na leto(wtf). Si razmisljal o EV. Hyundai Kona recimo pride pod 30k s subvencijo.

Razlika se ti bo v povrnila 3 letih.

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

To že gre bolj proti 50k na leto(wtf). Si razmisljal o EV. Hyundai Kona recimo pride pod 30k s subvencijo.

Razlika se ti bo v povrnila 3 letih.

Haha, ko sm jaz v podobni temi omenil električnega..
Sicer za tak režim bi bil bolj primeren ioniq.

tony1 ::

Ker je jasno, da hrup motorja v električarju odpade, a obstaja kakšen, ki bi bil po kakovosti zvočne izolacije (torej izoliranja hrupa vetra in hrupa, s ceste, ki se prenaša prek koles/podvozja) enakovreden octaviji ali superbu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Sparkxl ::

Enako ali boljšo od octavie ima vsak, ker octavia ima zanič izolacijo. Superb je razred višje avto in temu primerna je tudi zvočna izolacija

tony1 ::

Okej, natančneje, ima kateri elektrikar tako dobro izolacijo kot superb?

IL_DIAVOLO ::

Je ne rabi?

tony1 ::

Tudi jaz sem tako mislil, pa sem se hudičevo zmotil. Zanima me naslednje: a obstaja kakšen, ki bi bil po kakovosti zvočne izolacije (torej izoliranja hrupa vetra in hrupa, s ceste, ki se prenaša prek koles/podvozja) enakovreden superbu?

Torej, vprašanje se nanaša na vožnjo po AC.

Spock83 ::

Baje ID.3 bo imel. So tudi to poštimali.

V resnici je EV tako tih, da te vsako škripanje gum in piš vetra moti.

Utk ::

https://www.auto-decibel-db.com/

Tu imaš pa brskaj. Po teh podatkih superb ni nič tako specialno tih, da bi cenejši električni bili glasnejši.

tony1 ::

Super, hvala!

Reaper ::

Imam Superba 2. generacije. Če pridem recimo iz Hyundaia i30 prve generacije v Superba je razlika očitna. Avto je dobro izoliran ni pa seveda v njem smrtna tišina. Predvidevam, da je v zadnji generaciji še boljše. Recimo Tiguan Highline zadnje generacije je še malo bolje izoliran po moje. Z električnim avtom se pa še nisem peljal, brat ima Ampero ampak mi še ni ratalo tako, da ne morem komentirati.

pikachu004 ::

Februarja kupil Renault Talisman, business oprema, 1.6 diesel. Za 20k. To je najcenejši avto v d segmentu. Pojdi na testno vožnjo po avtocesti, potem pa primerjaj z ostalimi avti iz c segmenta, ki so ti jih priporočali.

Utk ::

To je najcenejši avto v d segmentu.

Mrtve se šteje na koncu bitke.

IL_DIAVOLO ::

Reaper je izjavil:

Imam Superba 2. generacije. Če pridem recimo iz Hyundaia i30 prve generacije v Superba je razlika očitna. Avto je dobro izoliran ni pa seveda v njem smrtna tišina. Predvidevam, da je v zadnji generaciji še boljše. Recimo Tiguan Highline zadnje generacije je še malo bolje izoliran po moje. Z električnim avtom se pa še nisem peljal, brat ima Ampero ampak mi še ni ratalo tako, da ne morem komentirati.


Seveda je razlika med limuzino in hatchbackom.

Reaper ::

Imam karavana, dobim hrup tudi čez prtljažni prostor. Na splošno se čuti preskok med razredi vozil je pa seveda odvisno koliko si dovzeten za to. V i30 daš radio bolj na glas na avtocesti pa se ravno tako sliši ;)

b3D_950 ::

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

tony1 ::

Poznam Scottyja, ampak sam tega ne bom šel delat, mehanikov, ki bi to naredili kvalitetno (tj. vseeno mi je, če to počnejo prvič, da le ne bodo polomili pol avta zraven) in se lotili celo minimalno eksotičnega avta, pa žal ni...

Kvatebrigic ::

Reaper je izjavil:

Imam karavana, dobim hrup tudi čez prtljažni prostor. Na splošno se čuti preskok med razredi vozil je pa seveda odvisno koliko si dovzeten za to. V i30 daš radio bolj na glas na avtocesti pa se ravno tako sliši ;)


Pojdi sprobat tanovi model i30... Ne moreš primerjat avtov s po dvemi generacijami razlike. Nekateri so naredili velik preskok v tem času.

WhiteAngel ::

Kvatebrigic je izjavil:

Reaper je izjavil:

Imam karavana, dobim hrup tudi čez prtljažni prostor. Na splošno se čuti preskok med razredi vozil je pa seveda odvisno koliko si dovzeten za to. V i30 daš radio bolj na glas na avtocesti pa se ravno tako sliši ;)


Pojdi sprobat tanovi model i30... Ne moreš primerjat avtov s po dvemi generacijami razlike. Nekateri so naredili velik preskok v tem času.


Dizajn je pri Hyundaiju šel en korak nazaj v primerjavi s prejšnjo generacijo :|

 hyundai concept 2010

hyundai concept 2010



vs

 hyundai concept 2019

hyundai concept 2019



;((

KAVINSKY ::

V tolažbo, malo kateri koncept na koncu tudi zares izdelajo ;)

WhiteAngel ::

KAVINSKY je izjavil:

V tolažbo, malo kateri koncept na koncu tudi zares izdelajo ;)


Se bojim, da ne ;((

 i30 2012

i30 2012



 i30 2019

i30 2019



Trend gre očitno v škatljenje in dodajanje kroma. Wtf.

Reaper ::

Kvatebrigic je izjavil:

Reaper je izjavil:

Imam karavana, dobim hrup tudi čez prtljažni prostor. Na splošno se čuti preskok med razredi vozil je pa seveda odvisno koliko si dovzeten za to. V i30 daš radio bolj na glas na avtocesti pa se ravno tako sliši ;)


Pojdi sprobat tanovi model i30... Ne moreš primerjat avtov s po dvemi generacijami razlike. Nekateri so naredili velik preskok v tem času.


Zato sem pa napisal s katero generacijo i30 sem primerjal, da so stvari čiste ;)

IL_DIAVOLO ::

Clean look se prodaja za med, skrpucalo od civica in podobni felerji not so much.

Zato so nemški avto tako popularni, čeprav so bolj ali manj vsako leto isto lepi :)

b3D_950 ::

tony1 je izjavil:

Poznam Scottyja, ampak sam tega ne bom šel delat, mehanikov, ki bi to naredili kvalitetno (tj. vseeno mi je, če to počnejo prvič, da le ne bodo polomili pol avta zraven) in se lotili celo minimalno eksotičnega avta, pa žal ni...


To znajo tisti, ki se ukvarjajo z avtoakustiko. Avtomehaniki so drugo vesolje.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Cru32 ::

Kako bi se obnesel kakšen hibrid (corolla npr) na avtocesti? Kako bi bilo s porabo?

b3D_950 ::

Cru32 je izjavil:

Kako bi se obnesel kakšen hibrid (corolla npr) na avtocesti? Kako bi bilo s porabo?



Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

||_^_|| ::

Cru32 je izjavil:

Letno bi naredil 40-45.000 km, pretežno po avtocesti (140 dnevno AC, ostalo lokalne ceste). Bencinar tako skoraj sigurno odpade, kajne?

Budget za rabljen avtomobil cca. 15k (v tovarniški garanciji, torej bi bilo fajn da ni starejši npr. od dveh let), za novega sem morda pripravljen dodat še dodatnih 5k. Je kaj v tem rangu, kar bi priporočili? Nihče ne more zagotoviti, da bo vozilo delovalo brezhibno, pa vendar me zanima kaj bi bila najbolj zanesljiva opcija z relativno poceni vzdrževanjem? Avto.net kaže na kakšnega megana, ali kaj podobnega. Vaša mnenja?


Za 40-45kkm letno, glej avto s čimdaljšo medosno razdaljo. To zelo poveča udobje na AC.

ziga1990 ::

Cru32 je izjavil:

Kako bi se obnesel kakšen hibrid (corolla npr) na avtocesti? Kako bi bilo s porabo?



Uporabnik b3D_950 je objavil odličen posnetek glede porabe. Hibridi pridejo do izraza v vožnji čez mesta/vasi ampak an AC pa ravno ne
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Aktiven tempomat - Cruise Control (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
669279 (7549) jype
»

Hyundai Kona 1.0 tgdi 120 km Nakup, si kdo lasti?

Oddelek: Na cesti
145763 (4652) boro10
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16328820 (20070) Superboyy
»

Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10322079 (15513) sass628

Več podobnih tem