» »

Avto ciscenje pod pokrovom?

Avto ciscenje pod pokrovom?

gushto ::

Hej, ker noben od bliznjih niti sam nisem se nikoli prakticiral ciscenja (niti mi na misel ni prislo, do zdaj) s štrajfiksem avta pod pokrovom (mašine) me zanima kako je s tem, vaši nasveti, priporočila, je pametno/ni??? Hvala!
  • spremenilo: gushto ()

antartide ::

sesalec

Invictus ::

Obstaja neko čiščenje s paro...

Kako očisti, pa ne vem.

Rabljenih avtov s čisto mašino se pa ne kupuje ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Zakaj bi to delal?

Dag ::

Ni pametno, če nisi tega še nikoli delal. Pa tudi izkušenim se zgodi, da gre voda kam, kamor ne bi smela. Problematični so predvsem konektorji, računalnik, skratka vse okrog elektrike in elektronike. Naj bi bilo vodotesno, ampak leta in konstrukcijski faili naredijo svoje. Če te tako zelo moti, obriši s krpo tisto, kar lahko dosežeš in to je to. Če pa misliš to početi zaradi prodaje - don't. Opran motor pri rabljenem avtu je vedno znak za alarm.

Raptor F16 ::

Invictus je izjavil:

Obstaja neko čiščenje s paro...

Kako očisti, pa ne vem.

Rabljenih avtov s čisto mašino se pa ne kupuje ;).


Zanimivo, ko je en Srb prišel gledat avto in potem ko je vse prežnaral, mal vozil, pocukal, zbrcal, preklel odpreva še haubo mu potrpežljivo dam potrjeno servisno knjigo komplicira šta je to Aral ? Zašto nije Castrol... sem ga takrat mislil že domov nagnat.

Ko sm že vse potrpel je pa bleknil, a šta to sve mastno, ajajajja kako je prljav, ima koje probleme, treba menjati brtvu, ovo nije dobro...

Sem mu reku "Pa mogu, da ti ga operem ak ti sméta" ... Resno, avto ima 15 let, kaj kurca si pričakoval?

Nos do tal in šel. Kšeftar 100% ampak avto sem mislil prodat ne pa prodajat, ker je bil v planu nov. Cena že v osnovi dokaj nizka pa še malo je hotel izsilit. Očitno se mu zarad stroškov izvoza ne bi splačal, avto bi 100% šel za Bosno ali Srbijo ampak to mene ne briga kaj bo pol z njim.

No na koncu je padel sklep, da ga zvozim do konca in nato v razgradnjo.

gushto je izjavil:

Hej, ker noben od bliznjih niti sam nisem se nikoli prakticiral ciscenja (niti mi na misel ni prislo, do zdaj) s štrajfiksem avta pod pokrovom (mašine) me zanima kako je s tem, vaši nasveti, priporočila, je pametno/ni??? Hvala!


Spihaj z zrakom ali presesaj.

Odklopi in odstrani akumulator in s folijo pokrij vso elektroniko. Vzemi krtačko in čopič, ter s šamponirano vodo našpricaj po pokrovih, okoli robov itd. Pobriši s staro mikrokrpo.

Kaj več delat je škoda. Samega motorja ne peri. Tist prah in mast mu nič ne škodita, prej ščitita.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

gushto ::

Pred casom sem opazil nekaj nadebudnih pralcev svojih konjickov na bencinskih s. kako to prakticirajo. Pa se mi zdaj ne zdi slaba ideja pac hitr gre okoli pokrova to ze ampak tudi notri po masini in po vrhu...nevem da ne zaudarja masina po olju in mazivih ter notranjost ko je segreta po daljsih furah. Prodajat ga ne mislim samo prakticn se mi zdi lajku ^^ Ja sej elektronka to mal cvikam. Mogoc vseen probam ko bo spet nad 25~

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gushto ()

d4vid ::

Cliota l. 2003 sem opral 2x tudi pod havbo, enkrat sem ga samo prehitro uzgal in ni hotel lepo lavfat, ker je boda prisla do sveck in je prebijalo, drugace ni bilo problema...

Sedanji avto z ohoho elektronike vec, mi tudi na pamet ne pade, da bi pral kaj okrog masine.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

TehDucky ::

Evo v 20 min ti pokaže majster kako očistiti pod pokrovom.



Pa naredi before in after sliki, če se lotiš 8-)

tony1 ::

Meni je dizel mehanik pral motorni prostor bencinarja, menda stvar navade... Sfukal LMM in verjetno tudi senzor položaja odmične gredi... Si je zapomnil in naslednjič bolj pazil...

Skratka, če ni ravno cel motor totalno usran od nafte, ne priporočam. Če se gre za estetiko, v roke kompresor (sesalec?), mokro cunjo in čopič...

romex ::

pomembne električne dele in konektorje našpricaj z silikonskim sprejem, kjer imaš olje in podobno sranje pa z razmaščevalcem. pusti nekaj minut in nato operi. avtomobil naj med čiščenjem laufa. izogibaj se zračnega filtra.

gushto ::

Hvala za odgovore! Ocitno veselje s štrajfiksem odpade (vsaj po motorju) :/ ampak se mi dopadejo vaši nasveti in nasveti iz zgornjega videa (zascito kriticnih delov). Bom skombiniral neko varno varjanto. Upam da se spomnim poslikat ^^

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gushto ()

c3p0 ::

Malo boljši avti imajo zgoraj in spodaj pokrov. Zelo malo možnosti, da bi sploh kdaj bilo potrebno pranja.

blink ::

gushto je izjavil:

Hej, ker noben od bliznjih niti sam nisem se nikoli prakticiral ciscenja (niti mi na misel ni prislo, do zdaj) s štrajfiksem avta pod pokrovom (mašine) me zanima kako je s tem, vaši nasveti, priporočila, je pametno/ni??? Hvala!


Jaz očistim z visokotlačnim vodnim čistilcem, predvsem mastne predele, izogibam pa se električnim komponentam. Po čiščenju naredim en krog z avtom da toplota motorja osuši vlago.

Alfa Dog ::

Ma jaz sem ga dal oprat v lokalni avtopralnici. Tipo je rekel da pri večini avtov ni težav, ne dela pa tega pri renojih in pežojih :):)
Motor je našprical z nekim čistilom, počakal minuto in ga spral z visokotlačnim čistilcem z razdalje cca pol metra. Nobenih težav, strošek 5 eur.
Lahko pa kupiš tole in narediš sam: https://www.avtotrgovina.com/avtooprema...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Alfa Dog ()

Raptor F16 ::

c3p0 je izjavil:

Malo boljši avti imajo zgoraj in spodaj pokrov. Zelo malo možnosti, da bi sploh kdaj bilo potrebno pranja.


Pa saj. Če ga moti izgled je dovolj, če prah pobriše dol s plastike in po plehnatih robovih. Karkol it v neke hude detajle in še karkoli polirat je bedarija.

Pod haubo maš glih tok za pucat kokr je treba listja odstranit in prah pobrisat, če kaj rutinskega delaš (dotakanje tekočin, menjava filtra,...) , da nisi ves črn. Vsa umetnost.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

tony1 ::

c3p0 je izjavil:

Malo boljši avti imajo zgoraj in spodaj pokrov. Zelo malo možnosti, da bi sploh kdaj bilo potrebno pranja.


Vsi avti zadnjih 15 let so taki.

Motorni prostor pa se poleg estetike (kjer bi res lahko motil prah s ceste) običajno pere zato, da se opere vsa puščajoča olja in nafto, nato pa pusti kak dan in opazuje od kje bo olje na novo prikapljalo. (No, to puščanje se potem, upam, tudi odpravi.)

cvalsr ::

Vsako pomlad ga temeljito operem s 'štrajfiksom' z 'razpršilno' šobo z razdalje cca 1m; torej z 'meglo', ne z ostrim curkom. Zato, da ga razsolim. Potem pustim, da sonce cel dan sije pod odprto 'havbo' in to je to za eno leto.
Mehanik si ga sam opere, kadar noče biti preveč 'zašmiran'. Zna to narediti. Jaz tudi, če sam kaj 'šraufam'.
Sesalec, čopič, krtačka, mikrokrpa, ... o madona vendar! Ste vi tipkovničarji že kdaj pogledali kak avto pod 'havbo'?

Raptor F16 ::

cvalsr je izjavil:

Vsako pomlad ga temeljito operem s 'štrajfiksom' z 'razpršilno' šobo z razdalje cca 1m; torej z 'meglo', ne z ostrim curkom. Zato, da ga razsolim. Potem pustim, da sonce cel dan sije pod odprto 'havbo' in to je to za eno leto.
Mehanik si ga sam opere, kadar noče biti preveč 'zašmiran'. Zna to narediti. Jaz tudi, če sam kaj 'šraufam'.
Sesalec, čopič, krtačka, mikrokrpa, ... o madona vendar! Ste vi tipkovničarji že kdaj pogledali kak avto pod 'havbo'?


Ja za razliko od tebe bluzatorja smo nekateri že marsikaj preprali in nikomur ne bi svetoval z visokotlačnim čistilcem špricat pod motornim pokrovom.

Če se že hoče igrat bo lepo počasi prebrisal / skrtačil ti pa bodi pameten s svojim wapotom za 40 eur iz hoferja, dokler ne bo kaj odletelo ali česa zalilo. Bonus retard points če vrh vsega špricaš s kislinskimi šamponi za predpranje.

Sicer se pa tega ne dela. Pod haubo imaš samo kako listje za odstranit in mogoče prah spihat. Še najbolj enostavno gre s sesalcem.

Ampak ker si 2x v življenju filter zamenjal, olje dolil in gumo odšraufal si zdaj nek guru ali kaj klinca kurca matrnga čoknjenga.

tony1 je izjavil:

c3p0 je izjavil:

Malo boljši avti imajo zgoraj in spodaj pokrov. Zelo malo možnosti, da bi sploh kdaj bilo potrebno pranja.


Vsi avti zadnjih 15 let so taki.

Motorni prostor pa se poleg estetike (kjer bi res lahko motil prah s ceste) običajno pere zato, da se opere vsa puščajoča olja in nafto, nato pa pusti kak dan in opazuje od kje bo olje na novo prikapljalo. (No, to puščanje se potem, upam, tudi odpravi.)


Puščanje se jasno vidi tudi na usranem. Samo pogledaš, kje je vlažna sled. Če nisi slep bi moral to opazit.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mali servis - cena? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6324494 (22129) Tilen
»

Rjavenje podvozja - Mazda 6 letnik 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8112439 (9572) bambam20
»

Pranje avtomobila doma (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7524090 (13622) radmannsdorf
»

Puščanje olja golf 4

Oddelek: Na cesti
315482 (4818) xCore
»

PC neprijetno ruži

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
354248 (3691) nofaith

Več podobnih tem