Forum » Na cesti » Apn6 izpuh
Apn6 izpuh
oo7 ::
Pozdravljeni
Danes sem z garaže po zelo dolgem času aktiviral svoj APN6 :) pa sem se namenil, da ga registriram.
Zdaj pa me zanima glede izpuha. Trenutno imam na svoji štirki original izpuh pa me zanima če bi kupil katerega drugega če bi šlo čez tehničnega ali bi moral homologirati in katere se, da homologirati ?
Hvala
Danes sem z garaže po zelo dolgem času aktiviral svoj APN6 :) pa sem se namenil, da ga registriram.
Zdaj pa me zanima glede izpuha. Trenutno imam na svoji štirki original izpuh pa me zanima če bi kupil katerega drugega če bi šlo čez tehničnega ali bi moral homologirati in katere se, da homologirati ?
Hvala
hojnikb ::
pozabi na homologacijo, daj original za cas tpja. original auspuh sluzi kot blogada do 45kmh
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
oo7 ::
pozabi na homologacijo, daj original za cas tpja. original auspuh sluzi kot blogada do 45kmh
Kaj pa potem oi tehničnem če zamenjam policaji fejst komplicirajo ?
To bi imel za vozit bolj po vaških poteh in gozdu ampak če bi moral kdaj iti na cesto, da ne bi imel prevelikih skrbi :)
hojnikb ::
pusti aftermarket izpuhe. original izpuh predelaj z protikonusom. bos mel original izgled in vec moci (seveda ne pozabi na nastavitev fergazrcka).
#brezpodpisa
oo7 ::
mikhail ::
hojnikb ::
pusti aftermarket izpuhe. original izpuh predelaj z protikonusom. bos mel original izgled in vec moci (seveda ne pozabi na nastavitev fergazrcka).
Obstaja kje kakšen video ali načrt kako se predela original izspuh ?
https://mopedist.si/viewtopic.php?f=14&...
evo tukaj bi mogu met infote..
To bi imel za vozit bolj po ... gozdu
A je res treba prdet in smrdet s temi jajci še po gozdu al kaj. Rajši pojdi peš, bo bolj zdravo zate in več boš videl, pa še napolnilo ti bo pljuča in zbistrilo um.
sj it tudi smrdiš in prdiš po gozdu, k greš peš :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
oo7 ::
pusti aftermarket izpuhe. original izpuh predelaj z protikonusom. bos mel original izgled in vec moci (seveda ne pozabi na nastavitev fergazrcka).
Obstaja kje kakšen video ali načrt kako se predela original izspuh ?
https://mopedist.si/viewtopic.php?f=14&...
evo tukaj bi mogu met infote..
To ja. Najlepša hvala :)
nsa_ag3nt ::
Če nima v pestu prvega kolesa polža, ti ne bo kaj veliko pomagal.In apn 6sga nima, alpina model ima števec (In smerokaze) serijsko.Slednji so imho veliko bolj pomembni, sploh ko zavijaš levo.
Montiraj najcenejši kolesarski števec sigma bc in to je to cena nekje 15 eur, imajo v intersport mercator (in še kje).
Montiraj najcenejši kolesarski števec sigma bc in to je to cena nekje 15 eur, imajo v intersport mercator (in še kje).
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
hojnikb ::
https://www.aliexpress.com/item/3298260...
tole si nabavi, če hočeš solidn števc. Zram maš še obratomer...
tole si nabavi, če hočeš solidn števc. Zram maš še obratomer...
#brezpodpisa
oo7 ::
Če nima v pestu prvega kolesa polža, ti ne bo kaj veliko pomagal.In apn 6sga nima, alpina model ima števec (In smerokaze) serijsko.Slednji so imho veliko bolj pomembni, sploh ko zavijaš levo.
Montiraj najcenejši kolesarski števec sigma bc in to je to cena nekje 15 eur, imajo v intersport mercator (in še kje).
V sprednjem pestu imam luknjo za zajlo kjer je polž. Tudi o kolesarskem sem razmišljal ampak zaenkrat se bolj nagibam k takemu...
https://www.aliexpress.com/item/3298260...
tole si nabavi, če hočeš solidn števc. Zram maš še obratomer...
Kam bom pa to namontiral :) Moj motor ima 6v elektriko ali bi sploh delal 12 v ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
nsa_ag3nt ::
Če že imaš luknjo za zajlo in polža na prvem kolesu, potem je tam nekdo že nekaj menjal (ni original apn 6s, ta števca ni imel).Atx 50c, bt50, ctx80 so števec imeli, samo apn 4/6s je bil brez.
Kateri letnik je tvoj apn 6s ?
Edino če je kakšna "poštar izvedba", tam so nekaj spreminjali.
Kateri letnik je tvoj apn 6s ?
Edino če je kakšna "poštar izvedba", tam so nekaj spreminjali.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
hojnikb ::
Kam bom pa to namontiral :) Moj motor ima 6v elektriko ali bi sploh delal 12 v ?
6 ali 12v, v vsakem primeru rabis ac-dc usmernik, recimo kaj taksnega
https://www.ebay.com/itm/AC-DC-Buck-Rec...
za montazo se bos pac mogel malo poigrackat. Je pa koncni rezultat veliko bolj ulit kot kaksen kolesarski stevec. Poleg hitrosti mas se obratomer, prevozene kilometre, trip in indikatorje za smernike. Slednji sicer zahtevajo malo vec igrackanja, da jih usposobis. ker zadeva pac ni misljena za AC sistem.
js mam na svojem 6s alpinutu tocno tega, ker se mi ni dalo vec hecat z original stevcem (neslo notranji zobnik za zajlo, cena ista kot za digitalni stevc).
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
oo7 ::
Če že imaš luknjo za zajlo in polža na prvem kolesu, potem je tam nekdo že nekaj menjal (ni original apn 6s, ta števca ni imel).Atx 50c, bt50, ctx80 so števec imeli, samo apn 4/6s je bil brez.
Kateri letnik je tvoj apn 6s ?
Edino če je kakšna "poštar izvedba", tam so nekaj spreminjali.
Letnik 1987
Slika prednje peste
Kam bom pa to namontiral :) Moj motor ima 6v elektriko ali bi sploh delal 12 v ?
6 ali 12v, v vsakem primeru rabis ac-dc usmernik, recimo kaj taksnega
https://www.ebay.com/itm/AC-DC-Buck-Rec...
za montazo se bos pac mogel malo poigrackat. Je pa koncni rezultat veliko bolj ulit kot kaksen kolesarski stevec. Poleg hitrosti mas se obratomer, prevozene kilometre, trip in indikatorje za smernike. Slednji sicer zahtevajo malo vec igrackanja, da jih usposobis. ker zadeva pac ni misljena za AC sistem.
js mam na svojem 6s alpinutu tocno tega, ker se mi ni dalo vec hecat z original stevcem (neslo notranji zobnik za zajlo, cena ista kot za digitalni stevc).
Števec je lep ampak s tem je kar veliko zajebancije :)
Obratomer deluje pri tebi ? Kaj imaš to še kak kabel speljan v mašino ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
oo7 ::
Moj APN6 še ni bil nikoli registriran. Ker je letnik 1987 je starodobnik in zdaj moram jaz prvo se včlaniti v društvo, da to lahko sploh homologiram in potem registriram ?
Pa še zanima me kaj je sploh razlika med APN6 in APN6 S ? Samo prednja luč in zadnji amortizerji ali še kaj drugega ?
Pa še zanima me kaj je sploh razlika med APN6 in APN6 S ? Samo prednja luč in zadnji amortizerji ali še kaj drugega ?
hojnikb ::
ne ce ga hoces registrirat, je treba nardit legalizacijo z 2 pricami in potem homologacijo in registracijo.
razlike med temi mopedi so v uporabljenih frgazerjih, tankih. Kasnejse izvedbe so mele tudi zmiguce..
razlike med temi mopedi so v uporabljenih frgazerjih, tankih. Kasnejse izvedbe so mele tudi zmiguce..
#brezpodpisa
fikus_ ::
Če ga hočeš registrirat kot starodobnika, moraš biti član nekega društva starodobnikov.
Za samo registracijo ti je pa hojnik napisal.
Za samo registracijo ti je pa hojnik napisal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
val46 ::
razlika med APN 6 in APN 6S je kolkr je meni znana tudi v elektroniki. APN 6 je bila 6voltna, medtem ko APN 6S je menda pa 12voltna. Dovolj da pogledaš žarnice za luči, pa boš vedel.
hojnikb ::
niti zarnc nerabis gledat. 6V elektrika ima afaik spulo za vzig vgrajeno, tako da pride kabel svecke direktno iz motorja.
#brezpodpisa
val46 ::
točno ja...tisti 6S 12V, ma pa tuljavo"bubino" po domače vgrajeno na ohišje,ponavadi nekje pod rezervoarjem če se ne motim
hojnikb ::
tako, običajno je pod okvirjem. Čeprav so tudi tu različne elektrike; nekateri so mel platnske elektrike, kasnejši pa že brezplatnske (pa brez pickup senzorja) z krivuljo vžiga...
#brezpodpisa
oo7 ::
Sem pogledal na ploščico pa piše samo APN6 brez S je tudi letnik 1987 če se ne motim so od leta 1988 naprej začeli delati APN6S.
oo7 ::
Kaj bi lahko bilo to. Peta prestava in gas do konca in po recimo 10 sekundah mu za 1-2 sekunde zmanjka moči ?
mirator ::
To bi imel za vozit bolj po ... gozdu
A je res treba prdet in smrdet s temi jajci še po gozdu al kaj. Rajši pojdi peš, bo bolj zdravo zate in več boš videl, pa še napolnilo ti bo pljuča in zbistrilo um.
Se strinjam s tabo, čeprav te vsi ignorirajo. Jaz bi dodal še neznosen hrup, n.pr. ob polnoči v naselju, ko je več ali manj vse tiho. Res si nekateri za svoj užitek dovolijo maltretirati vse okoli sebe.
hojnikb ::
Kaj bi lahko bilo to. Peta prestava in gas do konca in po recimo 10 sekundah mu za 1-2 sekunde zmanjka moči ?
preredka mesanca in se prevec zagreje cilindr... sicer odvisno kako veliko moci zgubi. lahko je pa tudi vzig slabo nastelan ali slab bencin, pa ti klenka ob veliki obremenitvi (kar 5 prestava poln gas defenitivno je).
#brezpodpisa
oo7 ::
Kaj bi lahko bilo to. Peta prestava in gas do konca in po recimo 10 sekundah mu za 1-2 sekunde zmanjka moči ?
preredka mesanca in se prevec zagreje cilindr... sicer odvisno kako veliko moci zgubi. lahko je pa tudi vzig slabo nastelan ali slab bencin, pa ti klenka ob veliki obremenitvi (kar 5 prestava poln gas defenitivno je).
Mešanico imam 3% pa vseeno kadi kot zmešan.
Cilindra nisem potipal, ker je maska čez drugače pa motor sploh ni vroč tudi če se vozim dalj časa.
Sem pa imel zadnjič težave, ko sem se peljal po gozdu tam več ali manj samo prva in druga pa mi je motor začel zgubljati moč nato je sam začel navijati nato se je ugasnil. Ampak sem ga takoj nazaj prižgal brez težav in spet enako po 200 metrih. Sem pogledal svečko je bila suha razen okoli navoja je bila malo mokra. Pa dizo sem spihal in potem je bilo dobro.
Kakšni so pa kaj Alpinoti v primerjavi z starejšimi Apn6 ? Je velika razlika ?
nsa_ag3nt ::
V tovarniških navodilih piše 4% mešanica, samo takrat so bila olja mineralna (beri sranje tipa Petrol/Ina dvotaktol, stari tip).
Ta nova olja so sintetična, daš 2.3% in bo dovolj.Sploh če je olje za motorne žage (stihl, husqvarna).
Preveri tudi cev za dovod goriva.
Tvoj apn6s ima prisilno hlajenje cilindra z ventilatorjem ?
Ta nova olja so sintetična, daš 2.3% in bo dovolj.Sploh če je olje za motorne žage (stihl, husqvarna).
Preveri tudi cev za dovod goriva.
Tvoj apn6s ima prisilno hlajenje cilindra z ventilatorjem ?
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
oo7 ::
V tovarniških navodilih piše 4% mešanica, samo takrat so bila olja mineralna (beri sranje tipa Petrol/Ina dvotaktol, stari tip).
Ta nova olja so sintetična, daš 2.3% in bo dovolj.Sploh če je olje za motorne žage (stihl, husqvarna).
Preveri tudi cev za dovod goriva.
Tvoj apn6s ima prisilno hlajenje cilindra z ventilatorjem ?
Ja za mešanico uporabljam olje Stihl za motorko.
Ja moj APN 6 ima veternico tam kjer je magnet/elektrika.
oo7 ::
Še eno vprašanje.
Če imaš spredaj manjši verižnik se pravi 10 ima boljše pospeške kot če bi imel 14 ? 14 ti, da boljšo končno hitrost ?
Kako je pa z zadnjim verižnikom npr 31 ali 34 zob ?
Kakšne so kombinacije ?
Npr za najboljši pospešek spredaj 10 in zadaj 31 ali 34 ?
Za največjo končno hitrost pa spredaj 14 in zadaj 34 ali 31 ?
Ali kakšna bi bila najbolj uravnotežena komvinacija za dober pospešek in dobro končno hitrost ? 12x34 ?
Če imaš spredaj manjši verižnik se pravi 10 ima boljše pospeške kot če bi imel 14 ? 14 ti, da boljšo končno hitrost ?
Kako je pa z zadnjim verižnikom npr 31 ali 34 zob ?
Kakšne so kombinacije ?
Npr za najboljši pospešek spredaj 10 in zadaj 31 ali 34 ?
Za največjo končno hitrost pa spredaj 14 in zadaj 34 ali 31 ?
Ali kakšna bi bila najbolj uravnotežena komvinacija za dober pospešek in dobro končno hitrost ? 12x34 ?
val46 ::
spredaj manjši, zadaj večji = boljši pospeški, manjša končna
spredaj večji, zadaj manjši = slabši pospešek ampak večja končna hitrost
Idealno je pa odvisno do tebe, od cest po katerih se voziš itd. Škoda izgubljat besed kaj je boljše. Naprimer, če maš več klancev,v hrib pa to, ti predlagam spredaj mal manjši zobnik, zadaj večji,če se pa voziš večinoma po ravnih cestah, pa ravno obratno. Mal potestiraj pa boš videl, kaj ti bolj odgovarja za tvoj primer.
spredaj večji, zadaj manjši = slabši pospešek ampak večja končna hitrost
Idealno je pa odvisno do tebe, od cest po katerih se voziš itd. Škoda izgubljat besed kaj je boljše. Naprimer, če maš več klancev,v hrib pa to, ti predlagam spredaj mal manjši zobnik, zadaj večji,če se pa voziš večinoma po ravnih cestah, pa ravno obratno. Mal potestiraj pa boš videl, kaj ti bolj odgovarja za tvoj primer.
hojnikb ::
>Mešanico imam 3% pa vseeno kadi kot zmešan.
Govorim o mešeanci bencina in zraka, ne olja. Olja, razn če ga ni ali ga je minimalno (pod 1%) nebo povzročal pregretja.
>Sem pa imel zadnjič težave, ko sem se peljal po gozdu tam več ali manj samo prva in druga pa mi je motor začel zgubljati moč nato je sam začel navijati nato se je ugasnil. Ampak sem ga takoj nazaj prižgal brez težav in spet enako po 200 metrih. Sem pogledal svečko je bila suha razen okoli navoja je bila malo mokra. Pa dizo sem spihal in potem je bilo dobro.
To je še en indikator, da nimaš prave mešance. Sploh, če se navija gas v prostem teku, pomeni al zataknjen slide ali pa zelo redko mešanco. Če je pa svečka suha, je pa itk jasno kot dan, da stvar laufa preredko (more bit rjava, če je vse ok).
>Kakšni so pa kaj Alpinoti v primerjavi z starejšimi Apn6 ? Je velika razlika ?
Odvisno kater alpino. Imaš več varjant; tisti stari z prisilno hlajeno apn mašino so kul (takega mam js recimo) kasnejši z alu cilindrom so bolj tak tak, ker so že indijski.
Govorim o mešeanci bencina in zraka, ne olja. Olja, razn če ga ni ali ga je minimalno (pod 1%) nebo povzročal pregretja.
>Sem pa imel zadnjič težave, ko sem se peljal po gozdu tam več ali manj samo prva in druga pa mi je motor začel zgubljati moč nato je sam začel navijati nato se je ugasnil. Ampak sem ga takoj nazaj prižgal brez težav in spet enako po 200 metrih. Sem pogledal svečko je bila suha razen okoli navoja je bila malo mokra. Pa dizo sem spihal in potem je bilo dobro.
To je še en indikator, da nimaš prave mešance. Sploh, če se navija gas v prostem teku, pomeni al zataknjen slide ali pa zelo redko mešanco. Če je pa svečka suha, je pa itk jasno kot dan, da stvar laufa preredko (more bit rjava, če je vse ok).
>Kakšni so pa kaj Alpinoti v primerjavi z starejšimi Apn6 ? Je velika razlika ?
Odvisno kater alpino. Imaš več varjant; tisti stari z prisilno hlajeno apn mašino so kul (takega mam js recimo) kasnejši z alu cilindrom so bolj tak tak, ker so že indijski.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
>Ali kakšna bi bila najbolj uravnotežena komvinacija za dober pospešek in dobro končno hitrost ? 12x34 ?
najbolša kombinacija bo stock. Dokler ni motor predelan, nimaš prestav in verižnikov kaj tikat. Če pa delaš predelave, prvo začneš z zobnikom 5 prestave (da zamnjšaš obrate pri končni brzini) potem pa po potrebi menjuješ še verižnike, če se ti zdi da imaš premal pospeškov.
Konkretno če se ti gre za končno brzino, nerabiš kaj velik tikat prestav in verižnikov, ker nič kaj ne pridobiš. Ti motorji dobijo moč z obrati, za višjo hitrost pa rabiš več moči.
Recimo na mojem apnju dosežem končno brzino že v 4 prestavi (pr nekje 7500-8000rpm), 5 mi je pa samo za vzrževanje hitrosti, ni pa potrebna, da prlezem tja.
>Naprimer, če maš več klancev,v hrib pa to, ti predlagam spredaj mal manjši zobnik, zadaj večji,če se pa voziš večinoma po ravnih cestah, pa ravno obratno. Mal potestiraj pa boš videl, kaj ti bolj odgovarja za tvoj primer.
idealna stvar za hribe in klance bo l42 bat pa en solidn izpuh (priporočam 15SLC, ker paše gor z minimalnimi predelavami, zgleda original in vleče k pes) pa nerabiš tikat prestavnih razmerij. Slej ko prej ti zmanjka powerbanda in ti to nič ne koristi.
najbolša kombinacija bo stock. Dokler ni motor predelan, nimaš prestav in verižnikov kaj tikat. Če pa delaš predelave, prvo začneš z zobnikom 5 prestave (da zamnjšaš obrate pri končni brzini) potem pa po potrebi menjuješ še verižnike, če se ti zdi da imaš premal pospeškov.
Konkretno če se ti gre za končno brzino, nerabiš kaj velik tikat prestav in verižnikov, ker nič kaj ne pridobiš. Ti motorji dobijo moč z obrati, za višjo hitrost pa rabiš več moči.
Recimo na mojem apnju dosežem končno brzino že v 4 prestavi (pr nekje 7500-8000rpm), 5 mi je pa samo za vzrževanje hitrosti, ni pa potrebna, da prlezem tja.
>Naprimer, če maš več klancev,v hrib pa to, ti predlagam spredaj mal manjši zobnik, zadaj večji,če se pa voziš večinoma po ravnih cestah, pa ravno obratno. Mal potestiraj pa boš videl, kaj ti bolj odgovarja za tvoj primer.
idealna stvar za hribe in klance bo l42 bat pa en solidn izpuh (priporočam 15SLC, ker paše gor z minimalnimi predelavami, zgleda original in vleče k pes) pa nerabiš tikat prestavnih razmerij. Slej ko prej ti zmanjka powerbanda in ti to nič ne koristi.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
oo7 ::
Govorim o mešeanci bencina in zraka, ne olja. Olja, razn če ga ni ali ga je minimalno (pod 1%) nebo povzročal pregretja.
Kako pa uravnavaš bencin in zrak ?
To je še en indikator, da nimaš prave mešance. Sploh, če se navija gas v prostem teku, pomeni al zataknjen slide ali pa zelo redko mešanco. Če je pa svečka suha, je pa itk jasno kot dan, da stvar laufa preredko (more bit rjava, če je vse ok)
A ni tako če je svečka suha, da je dobro izgorevanje ?
idealna stvar za hribe in klance bo l42 bat pa en solidn izpuh (priporočam 15SLC, ker paše gor z minimalnimi predelavami, zgleda original in vleče k pes) pa nerabiš tikat prestavnih razmerij. Slej ko prej ti zmanjka powerbanda in ti to nič ne koristi.
Še eno vprašanje glede bata. 38 mm bat in 42 mm bat a to je razlika v širini ? Se pravi če imam sedaj 38 bat lahko faš na isti fergazer 42 mm bat ?
Pa glede sornika 10 in 12 to je dolžina ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
hojnikb ::
Kako pa uravnavaš bencin in zrak ?
z dizami. pri kaksnih bolsih frgazrckih pa tudi z iglo.
A ni tako če je svečka suha, da je dobro izgorevanje ?
dobro izgorevanje je takrat, ko je na svecki kvavno rjav sloj. ce svesko obrises, zadevo laufas in nima nobene barve, potem je preredka mesanca.
Še eno vprašanje glede bata. 38 mm bat in 42 mm bat a to je razlika v širini ? Se pravi če imam sedaj 38 bat lahko faš na isti fergazer 42 mm bat ?
Pa glede sornika 10 in 12 to je dolžina ?
tako, razlika je v obsegu bata, tako da z 42 je treba cilindr zbrusit in pohonat na to mero...
frgazer lahko naceloma ostane isti (treba je sam povecat dizo, ker z vec kubiki rabis tudi vec goriva) razn ce ne obdelujes tudi kanalov, tam bo pa frgazer ozko grlo.
sornik je stiftek, ki drzi bat na ojnico in je sirina tega "stifta". praviloma je 10mm original, pri predelavah se pa da 12 (kar seveda za seboj prinese drugo ojnico, ki ima taksen sornik). pri vecjih moceh to postane sibki clen in ti lahko zadevo utrga.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
oo7 ::
Kako pa uravnavaš bencin in zrak ?
z dizami. pri kaksnih bolsih frgazrckih pa tudi z iglo.
A ni tako če je svečka suha, da je dobro izgorevanje ?
dobro izgorevanje je takrat, ko je na svecki kvavno rjav sloj. ce svesko obrises, zadevo laufas in nima nobene barve, potem je preredka mesanca.
Še eno vprašanje glede bata. 38 mm bat in 42 mm bat a to je razlika v širini ? Se pravi če imam sedaj 38 bat lahko faš na isti fergazer 42 mm bat ?
Pa glede sornika 10 in 12 to je dolžina ?
tako, razlika je v obsegu bata, tako da z 42 je treba cilindr zbrusit in pohonat na to mero...
frgazer lahko naceloma ostane isti (treba je sam povecat dizo, ker z vec kubiki rabis tudi vec goriva) razn ce ne obdelujes tudi kanalov, tam bo pa frgazer ozko grlo.
sornik je stiftek, ki drzi bat na ojnico in je sirina tega "stifta". praviloma je 10mm original, pri predelavah se pa da 12 (kar seveda za seboj prinese drugo ojnico, ki ima taksen sornik). pri vecjih moceh to postane sibki clen in ti lahko zadevo utrga.
1.Dizo mislim, da mi je takrat zmeril lokalni mehanik z neko iglo.
2.Kakšme barve je svečka pa nisem gledal. Bom preveril.
3.Se pravi vsi cilindri so za 38mm bat kar je več je potrebno brušenje cilindra?
Se pravi imam jaz po verjetnosti sornik 10 mm. Razmišljam, da bi zamenjal bat ampak ne bi nič brusil bi kar 38mm po verjentosti L.
Kako pa je drugače velika razlika v moči med 38mm in 42mm ?
hojnikb ::
je kr konkretna razlika, če je v igri tut resonančni izpuh. S takim setupom nimaš nobenih težav z hribi, tut v 2-3 prestavi.
Original 50cc cilindri so vsi 38mm... Brezveze menjavat sam bat, če hoččeš to nardit ok, se zbrusi cilinder na naslednjo mero (38,5) ali pa greš all out in daš na 42mm. razlike v ceni dejansko ni (bat in brušenje te bo stal isto).
Če tega nočeš delat, samo zamenjaj obročke, spucaj in menjaj tesnila pod cilindrom in glavo.
>1.Dizo mislim, da mi je takrat zmeril lokalni mehanik z neko iglo.
Tega načeloma ni treba delat, ker na original dizah piše kolko je velika.
Original 50cc cilindri so vsi 38mm... Brezveze menjavat sam bat, če hoččeš to nardit ok, se zbrusi cilinder na naslednjo mero (38,5) ali pa greš all out in daš na 42mm. razlike v ceni dejansko ni (bat in brušenje te bo stal isto).
Če tega nočeš delat, samo zamenjaj obročke, spucaj in menjaj tesnila pod cilindrom in glavo.
>1.Dizo mislim, da mi je takrat zmeril lokalni mehanik z neko iglo.
Tega načeloma ni treba delat, ker na original dizah piše kolko je velika.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
oo7 ::
Kaj pa če na 38mm dam samo L rink se bo kaj poznalo ?
Kar se tiče izpuha imam original ampak sem ven izbil dušilec in notri dal konus.
Itak pa imam trenutno največje težave z registracijo. Sem ga peljal tja kjer delam tehnični za avto. Ga je dal na valj poslikal in potem je nastal problem kjer so mi rekli, da moram prvo se prijavit v društvo za starodobnike in potem v Ljubljano na LPP z dvema pričama, da ga homologiram... v glavnem kar nekej vse skupaj.
Kar se tiče izpuha imam original ampak sem ven izbil dušilec in notri dal konus.
Itak pa imam trenutno največje težave z registracijo. Sem ga peljal tja kjer delam tehnični za avto. Ga je dal na valj poslikal in potem je nastal problem kjer so mi rekli, da moram prvo se prijavit v društvo za starodobnike in potem v Ljubljano na LPP z dvema pričama, da ga homologiram... v glavnem kar nekej vse skupaj.
fikus_ ::
Če nimaš papirjev (račun, prometna), potem gre tako, priče, homologacija, . . .
"Kaj pa če na 38mm dam samo L rink se bo kaj poznalo ?"
Malo se bo poznalo. Pobrusiš/spoliraš še lahko kanale v cilindru, da bo malo boljši pretok zraka+bencina, očistiš izpušno cev, . . . Potem moraš še nastaviti uplinjač (optimalno) za neke vrtljaje motorja. Ampak to so že detajli za dirke.
Če boš menjal samo bat iz "navadnega" z dvema obročkoma na L, znajo biti težave, ker je sedaj cilinder bolj obrabljen do višine, kjer sta dosedanja obročka, L je pa na vrhu. Tako da je najbolje, da menjaš oboje, bat in cilinder.
"Kaj pa če na 38mm dam samo L rink se bo kaj poznalo ?"
Malo se bo poznalo. Pobrusiš/spoliraš še lahko kanale v cilindru, da bo malo boljši pretok zraka+bencina, očistiš izpušno cev, . . . Potem moraš še nastaviti uplinjač (optimalno) za neke vrtljaje motorja. Ampak to so že detajli za dirke.
Če boš menjal samo bat iz "navadnega" z dvema obročkoma na L, znajo biti težave, ker je sedaj cilinder bolj obrabljen do višine, kjer sta dosedanja obročka, L je pa na vrhu. Tako da je najbolje, da menjaš oboje, bat in cilinder.
hojnikb ::
cilindra nerabiš menjavat, samo pobrusiš obstoječega. L bat se minimalno pozna (dejansko profitiraš samo nekaj malega kompresije) tako da sam po seb se ne splača.
kanale ne tikaj, če ne veš kaj počneš. Lahko hitro zajebeš (sploh če tikaš izpušnega) pa nebo šlo nikamor. Kanali se rihtajo v kombinaciji z izpuhom (da uloviš kote kanalov z resonanco) da ima kak efekt.
Na tak način se da dobit dost konjičkov :)
kanale ne tikaj, če ne veš kaj počneš. Lahko hitro zajebeš (sploh če tikaš izpušnega) pa nebo šlo nikamor. Kanali se rihtajo v kombinaciji z izpuhom (da uloviš kote kanalov z resonanco) da ima kak efekt.
Na tak način se da dobit dost konjičkov :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
fikus_ ::
Če bo brusil obstoječ cilinder 38 mm, zato da bo lahko montiral L bat, je to čisto nepotreben strošek, ker z "obrabljenim" cilindrom in novim L batom ne bo nič pridobil. Škoda denarja.
fikus_ ::
Ali "uradno" brez homologacije sme "prebrusit" na 42 mm? Če se bo OP vozil "normalno", potem verjetno ne bo nihče drug vedel za predelavo.
hojnikb ::
uradno seveda nemorš (ker presežeš 50cc), lahko pa zablokiraš zadevo, da ne gre več kot ~49kmh.
#brezpodpisa
val46 ::
ja, sam glede na njegovo znanje tu gor, mu jst tega ne bi predlagal. Sploh pa ne pred prvo registracijo in homologacijo,kjer bodo sigurno ga dali na valje pa merili kompresijo. Tako da, OP, predlagam ti, da za enkrat pustiš vse original(tudi tisti izpuh, kjer si konus naredil) bi bilo pred prvo registracijo pametno nazaj dat v prvotno stanje. Za homologacijo je pa to že leta utečen postopek, da rabiš dve priči, ki zatrjujeta, da je motor v tvoji lasti že tolk in tolk let. Če nimaš papirjev, je to edina varianta, da ga lahko registiraš. Seveda pa mora bit v original stanju in brez predelav.
oo7 ::
ja, sam glede na njegovo znanje tu gor, mu jst tega ne bi predlagal. Sploh pa ne pred prvo registracijo in homologacijo,kjer bodo sigurno ga dali na valje pa merili kompresijo. Tako da, OP, predlagam ti, da za enkrat pustiš vse original(tudi tisti izpuh, kjer si konus naredil) bi bilo pred prvo registracijo pametno nazaj dat v prvotno stanje. Za homologacijo je pa to že leta utečen postopek, da rabiš dve priči, ki zatrjujeta, da je motor v tvoji lasti že tolk in tolk let. Če nimaš papirjev, je to edina varianta, da ga lahko registiraš. Seveda pa mora bit v original stanju in brez predelav.
Ne saj zaenkrat samo sprašujem. Tako, da zaenkrat ne bom še nič predeloval prvo je registracija.
Imam dva originalna izpuha enega v originalnem stanju in enega z konusom tako, da ni problema zamenjati. Vse kar je trenutno predelanega na mojem motorju je 5 prestava novi zadnji in sprednji blatnik in nov tank za bencin.
val46 ::
ok, glede blatnikov in tanka ti najbrž ne bodo zavrnili registracije, znaš pa imet probleme zaradi 5 prestave. Raje se prej pozanimaj, da te ne brez veze zavrnejo zaradi tega in po potrebi jo ven poberi, pa jo potem nazaj vgradiš, ko opraviš tehnični.
oo7 ::
Kaj pa med zadnjimi amortizerji med APN6 in APN6 s je kakšna razlika v dolžini ali sta enako dolga ?
val46 ::
pomoje sta kar enako dolga, ker tudi gume in samo ohišje oz."grušt" po domače, sta enakih dimenzij. Mislim da je sama razlika le v tem, da je apn 6 imel zaprte s tistimi črnimi plastičnimi pokrovi gor, med tem ko je apn 6s mel odprte z vzmetjo zunaj.
2mm se pravi med 298 in 300 ni nobena razlika. Sam, če imaš apn6 (brez S) in ga bi rad renoviral, da bi zgledal original, ti predlagam, da imaš tiste zaprte. Bo zgledlo bolj original. Odloči se pa sam.
2mm se pravi med 298 in 300 ni nobena razlika. Sam, če imaš apn6 (brez S) in ga bi rad renoviral, da bi zgledal original, ti predlagam, da imaš tiste zaprte. Bo zgledlo bolj original. Odloči se pa sam.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | APN 6 noče vžgati (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17675 (8083) | koyotee |
» | Zobniki na mopedu (APN)Oddelek: Pomoč in nasveti | 6510 (6099) | Seljak |
» | gokartOddelek: Na cesti | 4091 (3202) | kriko07 |
» | Friziranje avtomatikaOddelek: Loža | 17027 (12901) | Frane75 |
» | atx ali apn6?Oddelek: Loža | 7628 (7156) | snow |