Forum » Loža » atx ali apn6?
atx ali apn6?
chainsaw ::
Pozdravljeni!
Ker se bližajo počitnice bi si rad nabavil en motor (nekje do 70.000 sit) pa me zanima katerega se bolj splača? Motor bo seveda rabljen, ker novega se mi ne splača. Izbiram med apn6 in atx-om. Zaenkrat me bolj vleče k atx-su.
Zanimajo me vaše izkušnje s tema dvema. Katerega torej?
Ker se bližajo počitnice bi si rad nabavil en motor (nekje do 70.000 sit) pa me zanima katerega se bolj splača? Motor bo seveda rabljen, ker novega se mi ne splača. Izbiram med apn6 in atx-om. Zaenkrat me bolj vleče k atx-su.
Zanimajo me vaše izkušnje s tema dvema. Katerega torej?
OrkAA ::
To je oboje isto
Vzemi tistega, ki je tebi osebno po izgledu bolj pri srcu
Drugače pa - jest sem za atx-a
Vzemi tistega, ki je tebi osebno po izgledu bolj pri srcu
Drugače pa - jest sem za atx-a
.smidge. ::
Jaz sem tudi za ATX-a sicer je oboje ena karjola (samokolnica) ampak vseeno, ATX ti daje nek bolj gvisen obcutek, al se vsaj meni tako zdi Pa se lepse zgleda.
Nevem pa kako je z sravfanjem apnja atx ima same neke take bedne patente lani je karburator mi delal tezave sploh se ne da do njega prit, tam se 2 ure matras kako bi ga snel, potem pa se spet setavil (je namrec vmes med grustom), isto je bilo vceraj ko sem hotel na tehmicni peljat ni delala stop luc, ona susta je skakala dol, jo komajda spravim na mesto (je skrita za neko stango), potem sprobam ce dela in ZZZIG pade spet dol Sicer hmmm kaj naj se recem, vcasih polegti ko je vroce mi zariba ce prevec tiscim, verjetno zaradi tega ker imam malo predelano, nevem, z enim tankanjem naredim cca 200km, v primerjavi z APN6 ima pod sedezem dosti veliko placa, zavore drzijo toliko da se na prvem klancu razmases v jarek(verjetno pri obeh)... Hm kaj naj se recem to so moje izkusnje z ATXem, ce mene prasas vzemi ATXa, APN je bolj tako hm, primitiven(enostaven) motor.
Nevem pa kako je z sravfanjem apnja atx ima same neke take bedne patente lani je karburator mi delal tezave sploh se ne da do njega prit, tam se 2 ure matras kako bi ga snel, potem pa se spet setavil (je namrec vmes med grustom), isto je bilo vceraj ko sem hotel na tehmicni peljat ni delala stop luc, ona susta je skakala dol, jo komajda spravim na mesto (je skrita za neko stango), potem sprobam ce dela in ZZZIG pade spet dol Sicer hmmm kaj naj se recem, vcasih polegti ko je vroce mi zariba ce prevec tiscim, verjetno zaradi tega ker imam malo predelano, nevem, z enim tankanjem naredim cca 200km, v primerjavi z APN6 ima pod sedezem dosti veliko placa, zavore drzijo toliko da se na prvem klancu razmases v jarek(verjetno pri obeh)... Hm kaj naj se recem to so moje izkusnje z ATXem, ce mene prasas vzemi ATXa, APN je bolj tako hm, primitiven(enostaven) motor.
Jst se bom smeju na sirokoooo ...
stromar ::
Razlika je, da ima apn6 hlajenje na ventilator, medtem ko ima ATX le hladilna rebra. Tako da če ga pustiš prižganga na mestu se ti pregreje. Dost boljši so apn6 stari 10+ let. Novi apn6 in ATX - i so eno sranje
chainsaw ::
stromar je napisal:
A ce kupim atx letnik 91 vozen pa od 98 naprej bo vredu? Je lepo ohranjen, lastnik trdi da ni bil nič nafriziran razen zamenjava izpuha (MF Power), bil je pa bolj za po mestu kot pa kje drugje.
Razlika je, da ima apn6 hlajenje na ventilator, medtem ko ima ATX le hladilna rebra. Tako da če ga pustiš prižganga na mestu se ti pregreje. Dost boljši so apn6 stari 10+ let. Novi apn6 in ATX - i so eno sranje
A ce kupim atx letnik 91 vozen pa od 98 naprej bo vredu? Je lepo ohranjen, lastnik trdi da ni bil nič nafriziran razen zamenjava izpuha (MF Power), bil je pa bolj za po mestu kot pa kje drugje.
stromar ::
Jaz sem imel na gokardu mašino od ATX-a in se je stalno pregrevala. Drugače sem bil z njim zadovoljen. Potem sem dal gor motor od APN-6 in ni blo nobenih problemov več. Premisli, vendar če misliš frizirat vzemi raje APN6.
.smidge. ::
če misliš frizirat vzemi raje APN6.
hehe itak moras frizirati, se tako (po moji oceni ~70+ po ravnini) se moram po kar finem hribu spustit da sploh lahko se kaj nagnem skozi ovnike
Bi blo treba namontirat BT-jevo masino
hehe itak moras frizirati, se tako (po moji oceni ~70+ po ravnini) se moram po kar finem hribu spustit da sploh lahko se kaj nagnem skozi ovnike
Bi blo treba namontirat BT-jevo masino
Jst se bom smeju na sirokoooo ...
jjohny ::
Nabavi ATX, ker zgleda bolj profi. Gor namontiraj mašino od APN6. Ta mašina je zelo trpežna in še sfriziraš jo lahko dobro. Mašina od ATX je tudi v redu samo nesmeš jo preveč tiščat, npr v hrib, ker se lahko pregreje in ti bat prime. Meni se je to dogajalo. Nevem pa natančno, če pašejo luknje za vijake od APN mašine direkt na gištel od ATXa.
Torej če si v stanju izvest to predelavo, ali pa če ti lahko pomaga kakšen prijatelj, potem naredi tako.
lp, jani
Torej če si v stanju izvest to predelavo, ali pa če ti lahko pomaga kakšen prijatelj, potem naredi tako.
lp, jani
chainsaw ::
Po vsej verjetnosti bom naredil kompromis: Nabavil bom atx z njegovo mašino in jo bom mel dokler pač ne crkne oz. začne zajebavat potem jo bom pa zamenju za apn6 mašino. Za moje kraje bo to cist dobr ce pa ne bom zadovoljen jo bom pa mal sfriziru oz. zamenju.
Hvala za odgovore!
Hvala za odgovore!
bf4ed ::
Kupi kdo mojo apn6 za 20.000sit. Info na bf4ed
Iz Lendave
Aja pa apn pa atx so mašine 98% eneke razen cilindra.
Iz Lendave
Aja pa apn pa atx so mašine 98% eneke razen cilindra.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bf4ed ()
.smidge. ::
Glej ce bos imel orig. atx ti po vsej verjetnosti ne bo delalo problemov zaenkrat. Meni je prvic zaribal sele lani, pa ima ze 13 let, od tega cca 5 let predelan
Jst se bom smeju na sirokoooo ...
leonius ::
Well, moje izkušnje s ATX so samo pozitivne. Sem kupil novega v 8 razredu in ga varno uporabljal do izpita za avto. Brez nekih predelav in z originalnim izpuhom je dosegal hitrost 55 kmh. Več kot dovolj. Pravzaprav mi je malo žal za njim... Veliko sma z njim skupaj preživela... smrk
BoGo ::
Tudi jaz mam APN6S letnik 91 za ponudit. Čisto nič modificiran....
Osebno so mi ATX boljši mogoče samo zaradi izgleda, vendar ne toliko bolj. Kolegi, ki so imeli ATXe so se samo pritoževali zaradi popravil.
Osebno so mi ATX boljši mogoče samo zaradi izgleda, vendar ne toliko bolj. Kolegi, ki so imeli ATXe so se samo pritoževali zaradi popravil.
There are 10 kinds of people in this world:
Those who understand binary and those who don't.
Those who understand binary and those who don't.
bf4ed ::
LOL 55
Jaz z mojo apn6 (ki ima mašino od tls14) nepredelana z navadnim avspuhom je šla 75. Dokler nisem dal namesto originalne 75 dizne 64 not ker je preveč popila. V 3 prestavi (60) sem prehiteval druge mopede. Zdaj pa gre samo 65 ali 70 ne vem točno ker mi števec več ne dela.
Jaz z mojo apn6 (ki ima mašino od tls14) nepredelana z navadnim avspuhom je šla 75. Dokler nisem dal namesto originalne 75 dizne 64 not ker je preveč popila. V 3 prestavi (60) sem prehiteval druge mopede. Zdaj pa gre samo 65 ali 70 ne vem točno ker mi števec več ne dela.
OmegaBlue ::
Eh..
kar ATX-a uzam, apn6 mi ne zgleda dobro
kar ATX-a uzam, apn6 mi ne zgleda dobro
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
krucymucy ::
malo zmodificiran - pojasni no malo bolj!!!!
...
sem za APN-a ... predvsem zato, ker sem ga mel sam in v petih letih (bil je jako nafriziran) me niti enkrat ni pustil na cedilu ... no je sam mu nism dal bencina pa se je skuju!
Pa zato ker je bolj kompaktna, lazja in ima prisilno hlajenje!
...
sem za APN-a ... predvsem zato, ker sem ga mel sam in v petih letih (bil je jako nafriziran) me niti enkrat ni pustil na cedilu ... no je sam mu nism dal bencina pa se je skuju!
Pa zato ker je bolj kompaktna, lazja in ima prisilno hlajenje!
.smidge. ::
MALO zmodificiran 100 po ravnini??? Dej se meni povej kako, ga preci se jaz!
Jst se bom smeju na sirokoooo ...
TheJack ::
Jaz sem imel svoje čase ATXa, in to hudo lepega, metal modrega. Najprej sem vrgel dol tisti originalni auspuh in montiral MFa, potem pa še frgazor, L-bat in cilinder od BTja, tako da je šel 95 po ravnini.
Ima pa tako friziranje vedno dve plati. Meni so recimo proti koncu bremze komaj še prijele, vse je delovalo (kolesa) nekako razmajano. Potem sem pa še v Grčijo šel na maturanca, si tam sposodil 125 kubičnega KMXa in se z njim vozil po Santoriniju cel teden. ATXa sem kmalu po vrnitvi domov prodal.
Ima pa APN eno pomembno prednost pred ATXom... Res je grd ko malora, ima pa zato boljše hlajenje cilindra. Se spominim, ko smo s kolegi rinili v nek hrib na gorenjskem (jap, šli smo iz Litije v Izolo in potem iz Izole v Bohinj... Jaz sem bil star 16 let in brez kakršnegakoli izpita. Niti CPPja nisem imel narejenega takrat...), trije z ATXi in eden z APN6. Mi z ATXi smo se morali ustavljati za vsakim ovinkom, da smo hladili cilindre, APN je pa prevozil cel hrib brez ustavljanja.
Ima pa tako friziranje vedno dve plati. Meni so recimo proti koncu bremze komaj še prijele, vse je delovalo (kolesa) nekako razmajano. Potem sem pa še v Grčijo šel na maturanca, si tam sposodil 125 kubičnega KMXa in se z njim vozil po Santoriniju cel teden. ATXa sem kmalu po vrnitvi domov prodal.
Ima pa APN eno pomembno prednost pred ATXom... Res je grd ko malora, ima pa zato boljše hlajenje cilindra. Se spominim, ko smo s kolegi rinili v nek hrib na gorenjskem (jap, šli smo iz Litije v Izolo in potem iz Izole v Bohinj... Jaz sem bil star 16 let in brez kakršnegakoli izpita. Niti CPPja nisem imel narejenega takrat...), trije z ATXi in eden z APN6. Mi z ATXi smo se morali ustavljati za vsakim ovinkom, da smo hladili cilindre, APN je pa prevozil cel hrib brez ustavljanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheJack ()
tomitza ::
stari ne kupuj atx-a, ker nima prisilnega
hlajenja.kup apn6 (avtomatsko paljenje nogom
6-puta snažno).ne res atx se ti bo pregrel. 6-ka
pa dela pa dela...
raj kup cross-o (kawasaki, honda 125 ccm)
Lp
hlajenja.kup apn6 (avtomatsko paljenje nogom
6-puta snažno).ne res atx se ti bo pregrel. 6-ka
pa dela pa dela...
raj kup cross-o (kawasaki, honda 125 ccm)
Lp
www.at-crew.net
bf4ed ::
Kot sem že rekel atx in apn so čist iste mašine, če že hočeš met atx pa daš samo drug cilinde pa tiste pokrve za mašin gor pa je, če znaš kaj mislim. Če na pa daj direkt apn mašin na atx-a.
.smidge. ::
Masina od 6-ke na ATX bi verjetno sla, plastike od atxa pa ne bos spravil na sestico, ker imata povsem razlicen rust, tu ni debate.
Jst se bom smeju na sirokoooo ...
BoGo ::
Pa veste, da prihajata oba od Tomosa?
Tovarna
Oodpadnih
Materialov
Oziroma
Ssmeti
Tovarna
Oodpadnih
Materialov
Oziroma
Ssmeti
There are 10 kinds of people in this world:
Those who understand binary and those who don't.
Those who understand binary and those who don't.
bf4ed ::
Ja ne ti veš.
Prešraufau sem aftomatike apnke atx fse modele do letnika 2000.
Tak da znam skoraj fsako mašino na slepo skup sestavit. Pač dalo se mi je pa še kvarili so se. 1 mesec uporabe apnke kao da je kroser po gozdu si lahko mislite kaj je bilo potem.
Prešraufau sem aftomatike apnke atx fse modele do letnika 2000.
Tak da znam skoraj fsako mašino na slepo skup sestavit. Pač dalo se mi je pa še kvarili so se. 1 mesec uporabe apnke kao da je kroser po gozdu si lahko mislite kaj je bilo potem.
Thrivial ::
Tomosi so za svoj denar dalec najboljsi nakup. Za 70 kSIT (predvidevam, da se kar...) dobis v redu ohranjenega ATX-a, konkretne predelave te pridejo maksimalno 50 kSIT in nato se 30 kSIT letno za vzdrzevanje. Najcenejsi solidni rabljeni skuterji se zacnejo pri 200, 300 kSIT; zakljucek lahko potegnete sami.
Zracno hlajenje na ATX-u naceloma deluje v redu... dokler ni nic predelano in dosega tovarniske obremenitve. Cilinder od BT-ja in hrib - smrt za motor. Z BT-jevim clindrom zahtevajo ATX-i precej specificen nacin voznje in speljevanje pri visokih obratih(vsaj tisti trije, ki sem jih vozil...), pri voznji v breg pa je treba drzati visoke obrate, hitrost pa je majhna, v najslabsem primeru ti gre v maloro cel cilinder z batom in blajerco. Zato je meni bolj vsec lamo cilinder(od colna), ki ima prisilno zracno hlajenje(izgleda kot motor od apn-a), najvisjo moc pa dosega pri relativno nizkih obratih. To pomeni, da so hitrosti na ravnini manjse(okoli 90), v klanec pa je hitrejsi od BT-jevega cilindra in tudi na ravnini lahko do dolocene hitrosti prehites nekoga, ki se ni vesc BT-jevega obnasanja. Res pa je, da je na prvi pogled ocitno, da ne gre za original cilinder...
Poleg tega pa je ATX bolj sofisticiran in primeren za promet saj imajo vsi merilec obratov, dolge/kratke luci, smernike, medtem ko je na sestkah to dodatna oprema in izgleda off-style. Na ATX-u je sedisce visje in zaradi tega sem jaz imel vedno bolj varen obcutek pri voznji, kot s sestko.
Ce ne bi bila potrebna registracija in ce ne bi naredil totalke, bi se vedno vozil ATX-a, tako mi pa ostane za veter v laseh le kolo in odprto okno v avtomobilu.
lp
Zracno hlajenje na ATX-u naceloma deluje v redu... dokler ni nic predelano in dosega tovarniske obremenitve. Cilinder od BT-ja in hrib - smrt za motor. Z BT-jevim clindrom zahtevajo ATX-i precej specificen nacin voznje in speljevanje pri visokih obratih(vsaj tisti trije, ki sem jih vozil...), pri voznji v breg pa je treba drzati visoke obrate, hitrost pa je majhna, v najslabsem primeru ti gre v maloro cel cilinder z batom in blajerco. Zato je meni bolj vsec lamo cilinder(od colna), ki ima prisilno zracno hlajenje(izgleda kot motor od apn-a), najvisjo moc pa dosega pri relativno nizkih obratih. To pomeni, da so hitrosti na ravnini manjse(okoli 90), v klanec pa je hitrejsi od BT-jevega cilindra in tudi na ravnini lahko do dolocene hitrosti prehites nekoga, ki se ni vesc BT-jevega obnasanja. Res pa je, da je na prvi pogled ocitno, da ne gre za original cilinder...
Poleg tega pa je ATX bolj sofisticiran in primeren za promet saj imajo vsi merilec obratov, dolge/kratke luci, smernike, medtem ko je na sestkah to dodatna oprema in izgleda off-style. Na ATX-u je sedisce visje in zaradi tega sem jaz imel vedno bolj varen obcutek pri voznji, kot s sestko.
Ce ne bi bila potrebna registracija in ce ne bi naredil totalke, bi se vedno vozil ATX-a, tako mi pa ostane za veter v laseh le kolo in odprto okno v avtomobilu.
lp
:: Member of Eror Team ::
... and Eror Team is gone...
... and Eror Team is gone...
bf4ed ::
Jaz bi zaklal tistega kateri je uvedel registracijo za mopede. Pa kaj si on mislil majku mu jetralala. Pri nas v lendavi se mopedi (tomos kaj pa drugo) prodaja za 20k. Tisi kateri pa kupi novega pa naj se streli direkt v čelo. Novi tomosi so tak blokirani da nimaš volje delat z njimi, raje kupim apn 20 let staro pa bo letela.
.smidge. ::
saj imajo vsi merilec obratov
???
Moj ga nima, pa tudi nobenega nisem videl da bi ga imel, ne novih ne starih, en frend je kupu novega atxa lani pa ga tudi nima, ne vem kako si to mislu, jaz sem videl kar nekaj atxov ampak nobenega z obratomerjem.
Tam kjer naj bi bil obraomer imam jaz lucke za zmigavce - home made :)
???
Moj ga nima, pa tudi nobenega nisem videl da bi ga imel, ne novih ne starih, en frend je kupu novega atxa lani pa ga tudi nima, ne vem kako si to mislu, jaz sem videl kar nekaj atxov ampak nobenega z obratomerjem.
Tam kjer naj bi bil obraomer imam jaz lucke za zmigavce - home made :)
Jst se bom smeju na sirokoooo ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: .smidge. ()
Thrivial ::
Ups. Tole je pa ena vecjih neumnosti, kar sem jih napisal. Ne, seveda ni res, ATX-i in Tomosi na splosno nimajo merilca obratov, v mislih sem imel merilec hitrosti. No, seveda ti teoreticno tudi to lahko teoreticno sluzi kot merilec obratov, ce poznas delovanje motorja, prestavna razmerja in se kaksen parameter...
lp
lp
:: Member of Eror Team ::
... and Eror Team is gone...
... and Eror Team is gone...
bucika ::
tomos ma merilec obratov sam ga je treba dokupit na servisu
[Preveč smajlijev, ostalo nespremenjeno. -s.]
[Preveč smajlijev, ostalo nespremenjeno. -s.]
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sketch ()
snow ::
Jaz na mojem CTXu in APN6 ne morem dat original žarnice notri, ker mi takoj pregori... oboje navito:
apn6 - 40L bat, MF power izpuh, brušeni kanali, brušena glava, del'orto 14 uplinjač
ctx - L bat, MF power izpuh, brušeni kanali, mikuni 24 uplinjač.
Na obeh mašinah sem menjal zobnike, tako da sem dobil večje pospeške in nižjo končno hitrost.
apn6 ima spredaj 11 zobnik (original 13)in gre cca 75 kmh, ctx ima zadaj 60 zobnik (original 48?) in gre cca 95kmh.
moram še malo poštimat ctxa, ker ga mal zaliva.
apn6 - 40L bat, MF power izpuh, brušeni kanali, brušena glava, del'orto 14 uplinjač
ctx - L bat, MF power izpuh, brušeni kanali, mikuni 24 uplinjač.
Na obeh mašinah sem menjal zobnike, tako da sem dobil večje pospeške in nižjo končno hitrost.
apn6 ima spredaj 11 zobnik (original 13)in gre cca 75 kmh, ctx ima zadaj 60 zobnik (original 48?) in gre cca 95kmh.
moram še malo poštimat ctxa, ker ga mal zaliva.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | mf power (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10680 (5952) | Blinder |
» | Friziranje avtomatikaOddelek: Loža | 17024 (12898) | Frane75 |
» | apn6Oddelek: Loža | 8915 (7852) | GamingFish |
» | nov model alpino in mf powerOddelek: Loža | 2491 (2371) | Goldee |
» | MopijiOddelek: Loža | 1630 (1453) | Izak |