» »

Reklamacija artikla

Reklamacija artikla

s1m0n ::

Kako je s tem?
Namreč več kot teden dni nazaj sem reklamiral določen artikel (kupljen na spletu). Vrnjen / reklamiran zaradi nepravilnega delovanje (elektronska napravica), saj je delovala čisto izven pričakovanim vrednosti, ki jih bi morala vračat.

Trgovina pravi, da še nimajo informacije in, da so jo morali posredovat naprej k dobavitelju.
Imajo kakšen rok do kdaj je potrebno kupca o nadaljnjem postopku obvestit kako dalje?

Mare2 ::

s1m0n je izjavil:

Kako je s tem?
Namreč več kot teden dni nazaj sem reklamiral določen artikel (kupljen na spletu). Vrnjen / reklamiran zaradi nepravilnega delovanje (elektronska napravica), saj je delovala čisto izven pričakovanim vrednosti, ki jih bi morala vračat.

Trgovina pravi, da še nimajo informacije in, da so jo morali posredovat naprej k dobavitelju.
Imajo kakšen rok do kdaj je potrebno kupca o nadaljnjem postopku obvestit kako dalje?


V katerem roku pa si reklamiral? Kaj si napisal?
Si vrnil izdelek zaradi nakupa na daljavo? Če tu uloviš rok, razlogi niso pomembni. Drugo je, če zahtevaš garancijsko popravilo.
Tretje pa, ko govorimo o stvarni napaki. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

s1m0n ::

Imajo samo obrazen za reklamacijo in podaš opis napake...
Ni mi pa jasno zakaj se mora tak artikel še pošiljat dobavitelju namesto, da bi to trgovina uredila s tabo pa se naj pol trgovina in dobavitelj pogodita.

Artikel ni izpraven kar smo tudi ugotovili v trgovini kjer sem ga reklamiral.

DePalmo ::

Ker trgovina ni pristojna da ugotavlja če izdelek deluje pravilno, za to je pristojen servis. Tudi dobavitelj bo posredoval na servis, kjer bojo ugotovili ali imaš prav ali ne.

Ker sklepam da nisi uveljavljal stvarne napake, si sprožil postopek garancije. In v tem primeru imajo do 45 dni časa da ti odgovorijo.

s1m0n ::

To bo to :)
No bomo pač počakali.

mat xxl ::

Najprej povej v kateri državi, si kupil zadevo preko interneta, potem dalje....

Mare2 ::

mat xxl je izjavil:

Najprej povej v kateri državi, si kupil zadevo preko interneta, potem dalje....


s1m0n je bolj skromen človek in bo počakal, kako se bodo stvari odvile. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izkušnje z trgovino EnaA (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
6513031 (1051) delavec44
»

Nočejo reklamirat diska - ponudili so mi dobropis (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8812742 (8850) amigo_no1
»

prejel sem poškodovan artikel na mimovrste! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
23068069 (56773) Pyr0Beast
»

Nakup iz Cyberport

Oddelek: Kaj kupiti
439596 (8526) Gwanaroth

HDMI - naknadna vgraditev v prenosni računalnik

Oddelek: Pomoč in nasveti
331672 (1351) KoMar-

Več podobnih tem