Forum » Pomoč in nasveti » Reklamacija artikla
Reklamacija artikla
s1m0n ::
Kako je s tem?
Namreč več kot teden dni nazaj sem reklamiral določen artikel (kupljen na spletu). Vrnjen / reklamiran zaradi nepravilnega delovanje (elektronska napravica), saj je delovala čisto izven pričakovanim vrednosti, ki jih bi morala vračat.
Trgovina pravi, da še nimajo informacije in, da so jo morali posredovat naprej k dobavitelju.
Imajo kakšen rok do kdaj je potrebno kupca o nadaljnjem postopku obvestit kako dalje?
Namreč več kot teden dni nazaj sem reklamiral določen artikel (kupljen na spletu). Vrnjen / reklamiran zaradi nepravilnega delovanje (elektronska napravica), saj je delovala čisto izven pričakovanim vrednosti, ki jih bi morala vračat.
Trgovina pravi, da še nimajo informacije in, da so jo morali posredovat naprej k dobavitelju.
Imajo kakšen rok do kdaj je potrebno kupca o nadaljnjem postopku obvestit kako dalje?
Mare2 ::
Kako je s tem?
Namreč več kot teden dni nazaj sem reklamiral določen artikel (kupljen na spletu). Vrnjen / reklamiran zaradi nepravilnega delovanje (elektronska napravica), saj je delovala čisto izven pričakovanim vrednosti, ki jih bi morala vračat.
Trgovina pravi, da še nimajo informacije in, da so jo morali posredovat naprej k dobavitelju.
Imajo kakšen rok do kdaj je potrebno kupca o nadaljnjem postopku obvestit kako dalje?
V katerem roku pa si reklamiral? Kaj si napisal?
Si vrnil izdelek zaradi nakupa na daljavo? Če tu uloviš rok, razlogi niso pomembni. Drugo je, če zahtevaš garancijsko popravilo.
Tretje pa, ko govorimo o stvarni napaki. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
s1m0n ::
Imajo samo obrazen za reklamacijo in podaš opis napake...
Ni mi pa jasno zakaj se mora tak artikel še pošiljat dobavitelju namesto, da bi to trgovina uredila s tabo pa se naj pol trgovina in dobavitelj pogodita.
Artikel ni izpraven kar smo tudi ugotovili v trgovini kjer sem ga reklamiral.
Ni mi pa jasno zakaj se mora tak artikel še pošiljat dobavitelju namesto, da bi to trgovina uredila s tabo pa se naj pol trgovina in dobavitelj pogodita.
Artikel ni izpraven kar smo tudi ugotovili v trgovini kjer sem ga reklamiral.
DePalmo ::
Ker trgovina ni pristojna da ugotavlja če izdelek deluje pravilno, za to je pristojen servis. Tudi dobavitelj bo posredoval na servis, kjer bojo ugotovili ali imaš prav ali ne.
Ker sklepam da nisi uveljavljal stvarne napake, si sprožil postopek garancije. In v tem primeru imajo do 45 dni časa da ti odgovorijo.
Ker sklepam da nisi uveljavljal stvarne napake, si sprožil postopek garancije. In v tem primeru imajo do 45 dni časa da ti odgovorijo.
Mare2 ::
Najprej povej v kateri državi, si kupil zadevo preko interneta, potem dalje....
s1m0n je bolj skromen človek in bo počakal, kako se bodo stvari odvile. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izkušnje z trgovino EnaA (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 13031 (1051) | delavec44 |
» | Nočejo reklamirat diska - ponudili so mi dobropis (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12742 (8850) | amigo_no1 |
» | prejel sem poškodovan artikel na mimovrste! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 68069 (56773) | Pyr0Beast |
» | Nakup iz CyberportOddelek: Kaj kupiti | 9596 (8526) | Gwanaroth |
⊘ | HDMI - naknadna vgraditev v prenosni računalnikOddelek: Pomoč in nasveti | 1672 (1351) | KoMar- |