» »

Vračilo izdelka v ZDA kot reklamacijo

Vračilo izdelka v ZDA kot reklamacijo

RejZoR ::

Ok rabim pomoč če je že kdo imel opravka s takim primerom, ker pošta očitno nima pojma o lastni storitvah (poslal vprašanje in so me usmerili na FURS lmao čeprav sami carinijo stvari)...

Skratka preko interneta sem v ZDA kupil eno stvar vrednosti ~250 USD, zanjo plačal carinski postopek in DDV, nakar se je izkazalo, da izdelek ne deluje, ko sem zadevo odpakiral. Kako naj zadevo pošljem nazaj in kako je potem z davkom, ko mi bojo nazaj poslali ZAMENJAVO za pokvarjen izdelek, ki jim ga bom vrnil. Glede na to da bo prihajalo iz tujine bo spet ocarinjeno če prav zastopim. Se pravi bom za isto stvar obdavčen 2x? Al je za take stvari kakšen postopek, kjer se reklamiranega izdelka ne carini še enkrat, ker gre dejansko tja zgolj zato, da se ga zamenja z novim oz popravi in ne kot nov nakup izdelka? Do sedaj še nisem imel takega primera, da bi moral pošiljat izven EU tako da sem povsem zbegan kaj in kako. 250 USD in še DDV na vrednost pa ni ravno stvar, katero bi požrl in pozabil.

Pa kako naj pošljem, da bo čim ceneje ampak ne bo trajalo 2 mesca, da pride do ZDA? Slovenska Pošta? DHL? UPS? Kakor sem gledal predračun pri DHL je takoj 70€ kar je noro...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

krneki ::

Sem ene parkrat to delal. Sem šel na carinsko pošto tam na Viču, izpolnil en obrazec, potem je prišel carinik pogledal zadevo, naredil nek zapisnik, dobil potrdilo in zadevo poslal po normalni pošti.

RejZoR ::

krneki je izjavil:

Sem ene parkrat to delal. Sem šel na carinsko pošto tam na Viču, izpolnil en obrazec, potem je prišel carinik pogledal zadevo, naredil nek zapisnik, dobil potrdilo in zadevo poslal po normalni pošti.


Ok, pol je najbolje da grem na Vič (verjetno paket odpošljejo oni če prav razumem?). Kako pa je bilo potem, ko je zadeva prišla nazaj? Si jo samo prevzel s tistim zapisnikom ali so kakšne druge kolobocije? Pa če slučajno spomniš kolk te je prišlo vse skupaj, tolk da imam neko okvirno predstavo...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

krneki ::

Ja, na istem šalterju pošlješ (mislim da je v 1. nad, treba pozvonit na en zvonc da ti odprejo). Hecno je bilo da sem vedno dobil nazaj kot da ni šlo čez noben carinski postopek. Mislim da ni kaj extra treba doplačat.

RejZoR ::

Ok, hvala ti.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

bobby ::

Kaj pa ce bi kontaktiral proizvajalca direktno, napisal kje si kupil, pripopaj proof of purchas, slike serijske, skatle, produkta, opis napake in se video po moznosti, in napisi, da je tvoje trenutna lokacija EU in ce lahko pri EU pooblascenem servisu servisiras to in pa kje.
Dobis mail, kjer odobrijo in potem gres z mailom in produktom na pooblasceni servis. Ce imajo pooblasceni servisi in principali lepo urejeno, potem ne bi smelo bit problemov. Lahko se pa servisu ne da jebat s tem in te lahko odpika, potem pa je USA opcija.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Daliborg ::

Posvetuj se s prodajalcem najprej. Vprašaj ga če imajo kakšen postopek RMA (Return material authorization). Nekatera podjetja imajo svoje račune pri kurirjih za take stvari tako da stranka nima dodatnega stroška pošiljanja.
Carinksi postopek se imenuje začasni izvoz. Tako da pri ponovnem uvozu ne bi smel ponovno plačati dajatev.
Ampak najprej se posvetuj s prodajalcem in boš videl kaj ti bo velil.
Lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

RejZoR ::

Servis ni opcija, ker mi morajo poslat nov izdelek. Kupljeno je bilo direktno na strani proizvajalca. Neki so govoril, da nimajo povratne opcije za Slovenijo, da pa jim lahko pošljem kakšne opcije imam pa kakšna je cena pa mi bojo refundal od prvotnega naročila. To mi sploh ni problem, problem mi je bil samo ponovno carinjenje, kar ni bil zanemarljiv strošek.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Penderecki ::

15-20 let nazaj sem imel tri take primere v službi. Sprovedel postopek začasnega izvoza in kasneje uvoza. Izpolnil obrazec, ki si ga dobil pri cariniku.
Ko je blago prišlo s popravila ali je bilo zamenjano, si s kopijo obrazca dokazoval, da je šlo za začasni izvoz in si bil oproščen davka. Mislim, da je takrat za začasni izvoz veljala časovna omejitev 60 dni.

RejZoR ::

A carinska pošta je v tej veliki stavbi pošte na Viču (Cesta v mestni log 81)?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

krneki ::

Da.

RejZoR ::

Ok, kot kaže nimajo več na Viču. Zdej lahko to narediš v kerikoli poslovalnici pošte, samo en obrazec za začasni izvoz je treba izpolnit, da potem nisi ponovno obdavčen ko pride popravljen oz zamenjan izdelek. Sem šel mal na izlet v prestolnico hehe
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

krneki ::

Zanimivo kako potem ti kar verjamejo brez carinika da si v škatlo vtaknil pravo stvar in ne ciglo?:))

RejZoR ::

Evo, pol sem takoj poslal nazaj v Ameriko, na moje presenečenje je bila poštnina samo slabih 7€ s trackingom, sem pričakoval, da bo precej dražje. Uredil sem na lokalni pošti kjer mi je zaposleni na okenčku izpolnil obrazec CN23 z označenim RETURNED GOODS. Sicer sem sam izpolnil CN23, ki so mi ga dodatno prilepili poleg CN23, ki je bil izpolnjen iz strani uslužbenca (na mojem sem bolj v detajle izpolnil naziv izdelka in razlog za vračilo).

Sem že dobil nazaj replacement zadevo iz Amerike in mi ni bilo treba nič dokazovat carinski pošti. Samo dobil sem paket, ga prevzel in to je bilo to. Sem se bal, da bom moral dokazovat, pa k sreči ni bilo treba in se je vse lepo uredilo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kaj se zadnje čase dogaja s carino? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15525688 (1519) fikus_
»

Pošiljanje telefona na Kitajsko - garancija

Oddelek: Loža
194469 (2968) thom4s
»

Carinska pošta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
344101968 (56829) Mare2
»

Kitajska tablica - garancija

Oddelek: Loža
131708 (1427) zunno
»

Carina pri dostavi POPRAVLJENE tehnologije

Oddelek: Loža
132445 (2052) mihec87

Več podobnih tem