Forum » Loža » Pošiljanje telefona na Kitajsko - garancija
Pošiljanje telefona na Kitajsko - garancija
N0t0ri0us ::
Pozdrav.
Pri telefonu mi je crknil mikrofon in ni druge opcije, kot da pošljem telefon na garancijo na Kitajsko. V trgovini so me prosili, če lahko pošljem samo telefon brez vsega, ga označim kot gift in preko navadne pošte zaradi njihove carine.
OK Recimo, da jaz pošljem telefon in ga popravijo in ga kasneje pošljejo nazaj. Kako se izognem morebitnim carinskim stroškom, ko ga pošljejo nazaj. Nekaj sem slišal o obrazcu za izvoz na podlagi katerega ti potem vrnejo stoške carinjena.
Kdo ve kaj o temu? Bi se želel na vsak način izogniti pošiljanju na kitajsko ampak drugače žal ne gre :/
Pri telefonu mi je crknil mikrofon in ni druge opcije, kot da pošljem telefon na garancijo na Kitajsko. V trgovini so me prosili, če lahko pošljem samo telefon brez vsega, ga označim kot gift in preko navadne pošte zaradi njihove carine.
OK Recimo, da jaz pošljem telefon in ga popravijo in ga kasneje pošljejo nazaj. Kako se izognem morebitnim carinskim stroškom, ko ga pošljejo nazaj. Nekaj sem slišal o obrazcu za izvoz na podlagi katerega ti potem vrnejo stoške carinjena.
Kdo ve kaj o temu? Bi se želel na vsak način izogniti pošiljanju na kitajsko ampak drugače žal ne gre :/
zunno ::
Pri meni je bilo takole, ko sem pošiljal telefon nazaj na Kitajsko: Moral sem oditi v Mestni Log v Ljubljani na carinsko pošto, kjer sem izpolnil obrazce pri cariniku, potem pa so telefon še "poslikali" s fotokopircem in to priložili v svojo dokumentacijo. Dajo ti potrdilo, ki ga predložiš, če ti izdelek pošljejo nazaj. Po njihovih besedah mora priti nazaj IDENTIČEN predmet, sicer ti ponovno zaračunajo dajatve.
N0t0ri0us ::
OK. Bom nesel v petek :)
Potem si jim pustil paket tam ali si ga poslal kasneje preko pošte? Je bilo potrebno kaj plačat razen poštine?
Glede na to, da so kitajci prosili, če pošljem izdelek "gift" ali znajo na carini kaj komplicirati zaradi napačno izpolnjenega obrazca?
Potem si jim pustil paket tam ali si ga poslal kasneje preko pošte? Je bilo potrebno kaj plačat razen poštine?
Glede na to, da so kitajci prosili, če pošljem izdelek "gift" ali znajo na carini kaj komplicirati zaradi napačno izpolnjenega obrazca?
zunno ::
OK. Bom nesel v petek :)
Potem si jim pustil paket tam ali si ga poslal kasneje preko pošte? Je bilo potrebno kaj plačat razen poštine?
Glede na to, da so kitajci prosili, če pošljem izdelek "gift" ali znajo na carini kaj komplicirati zaradi napačno izpolnjenega obrazca?
Tam je carinska pošta. Zgoraj je carina, tja boš šel najprej in opravil postopek, potem pa boš v isti stavbi lahko poslal telefon. Dvomim, da bodo komplicirali, meni niso nič. Tudi sam sem moral (po navodilih trgovine) označiti nižjo vrednost in napisati da je telefon pokvarjen izdelek, ki se vrača v okviru garancije. Ne spomnim se, da bi plačal kaj dodatnega poleg poštnine, samo nisem 100% glede tega. Še to: slikanja paketov in znotraj pošte nasploh ne dovolijo (če ti je trgovina mogoče dala navodilo, da paket slikaj pred pošiljanjem).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zunno ()
Šimpanz ::
Kolega je tako enkrat pošiljal mobi, nazaj pa je dobil popravljenega drugega z drugo sn pa je blo vse narobe.
zunno ::
Šimpanz ::
Zunno ni šlo ker so vztrajali da bi moral priti isti aparat z isto serijsko, na koncu je moral plačati vse dajatve kot bi kupoval nov aparat.
AnotherMe ::
Kaj pa v primeru, da prodajalec/servis ugotovi, da se telefona ne da popravit in pošlje novega? To je recimo kar pogosta praksa tudi pri naših trgovcih... Kako bi potem moral to razložiti carini?
Ali pa še bolj komplicirano - aparata kot je tvoj "crknjen" ne proizvajajo več - dobiš, popolnoma drug model?
Ali pa še bolj komplicirano - aparata kot je tvoj "crknjen" ne proizvajajo več - dobiš, popolnoma drug model?
zunno ::
Če je nov model boš 100% plačal dajatve. Moram pa reči, da pri meni niso dokumentirali serijske. Samo s fotokopircem so šli čez prednjo in zadnjo stran telefona.
tomaz- ::
Hmm, zanimivo..
Moj sodelavec je tudi pred cca 4 meseci poslal telefon na kitajsko v garancijsko popravilo, dobil drug model telefona po cca mesecu, ker se prejšnji ni dal popravit, pa ni imel nobenih zapletov s carino. Vem pa, da je imel ob novem aparfatu lepo napisano, da se stari aparat ni dal popravit in je zato dobil drugega-drugačnega. S tem papirjem je šlo z lahkoto skozi.. Očitno so izkušnje tukaj precej različne. Morda bi bilo fino, če bi nekdo poslal mail z vprašanjem kar direktno našim carinikom..
Moj sodelavec je tudi pred cca 4 meseci poslal telefon na kitajsko v garancijsko popravilo, dobil drug model telefona po cca mesecu, ker se prejšnji ni dal popravit, pa ni imel nobenih zapletov s carino. Vem pa, da je imel ob novem aparfatu lepo napisano, da se stari aparat ni dal popravit in je zato dobil drugega-drugačnega. S tem papirjem je šlo z lahkoto skozi.. Očitno so izkušnje tukaj precej različne. Morda bi bilo fino, če bi nekdo poslal mail z vprašanjem kar direktno našim carinikom..
bsslo ::
Kateri prodajalci pa so to, ki so vam upoštevali garancijo? So to no-name prodajalci iz Aliexpressa ali drugi?
PS: koliko garancije so vam obljubili & v katerem mesecu se vam je pokvaril izdelek?
PS: koliko garancije so vam obljubili & v katerem mesecu se vam je pokvaril izdelek?
MIHAc27 ::
Jaz sem do sedaj samo 1x pošiljal nazaj (disputov je bilo seveda več, običajno sem dobil denar nazaj ali popust pri ponovnem naročilu).
Prodajalna kjer sem pošiljal nazaj ima pa 99.2% feedback, 16000 seller rating. Ko sem jaz poslal k njim, so oni isti dan poslali nov izdelek. Carine na srečo ni bilo, ker je ravno padel pod 22€
Prodajalna kjer sem pošiljal nazaj ima pa 99.2% feedback, 16000 seller rating. Ko sem jaz poslal k njim, so oni isti dan poslali nov izdelek. Carine na srečo ni bilo, ker je ravno padel pod 22€
predi ::
5,22EUR. Konec septembra 2016.
Na Pošti (na naslovu, kjer je čisto slučajno tudi njen sedež) niso vedeli, kaj je oznaka "zavezano carinskemu pregledu", niso poznali razlike med CN22 in CN23 in tudi niso vedeli, kako se obrazec izpolni. Sam telefon smo že odpisali, ker je Kitajec nekaj kompliciral - nakar se je povsem nepričakovano pojavil v našem kaslcu, popravljen. Trajalo je 6+ mesecev.
Tisti link, ki ga je dal @darkolord, je FAQ namenjen izključno Ljubljančanom (ja, dejansko piše, da moraš osebno v Mestni log, kar je totalna bedarija). Dejanska navodila so tukaj: https://carinska.posta.si/Help/Export.
Na Pošti (na naslovu, kjer je čisto slučajno tudi njen sedež) niso vedeli, kaj je oznaka "zavezano carinskemu pregledu", niso poznali razlike med CN22 in CN23 in tudi niso vedeli, kako se obrazec izpolni. Sam telefon smo že odpisali, ker je Kitajec nekaj kompliciral - nakar se je povsem nepričakovano pojavil v našem kaslcu, popravljen. Trajalo je 6+ mesecev.
Tisti link, ki ga je dal @darkolord, je FAQ namenjen izključno Ljubljančanom (ja, dejansko piše, da moraš osebno v Mestni log, kar je totalna bedarija). Dejanska navodila so tukaj: https://carinska.posta.si/Help/Export.
VRAČILO BLAGA, ZAMENJAVA BLAGA: če v poštni pošiljki vračate kupljeno blago ali ste se s prodajalcem dogovorili za zamenjavo, mora izvoz takega blaga v poštni pošiljki obvezno potrditi carina. Za tako pošiljko je OBVEZNO potrebno NATANČNO izpolniti obrazec CN 23 (za pakete in pošiljke EMS je ta že vključen v osnovni obrazec, za pisemske pošiljke pa je potrebno CN 23 izpisati v dveh izvodih, en izvod potrdi sprejemna pošta z žigom, drugi pa spremlja pošiljko. Poštne delavce, ki sprejemajo pošiljko, opozorite na nalepko ZAVEZANO CARINSKEMU PREGLEDU, da se lahko ob izvozu opravi pravilen carinski postopek in da vam blago (zamenjano, nadomestno blago) ob prispetju nazaj v Slovenijo ne bo ponovno carinsko obračunano!
Magic1 ::
Bodite pozorni pri uveljavljanju garancije pri kitajcih. Prve pol leta ni problemov, ker daš dispute na paypal in krije prodajalec vse stroške. Po tem času se pa pripravite na stroške. Prvo moraš it na carino, potem zavaruješ paket in plačaš poštnino. Po mesecu ali treh, te kontaktira Kitajc in reče, da rabi 20$ za poštnino, saj garancija upošteva le popravilo in ne ostalih stroškov.
Magic
thom4s ::
VRAČILO BLAGA, ZAMENJAVA BLAGA: če v poštni pošiljki vračate kupljeno blago ali ste se s prodajalcem dogovorili za zamenjavo, mora izvoz takega blaga v poštni pošiljki obvezno potrditi carina. Za tako pošiljko je OBVEZNO potrebno NATANČNO izpolniti obrazec CN 23 (za pakete in pošiljke EMS je ta že vključen v osnovni obrazec, za pisemske pošiljke pa je potrebno CN 23 izpisati v dveh izvodih, en izvod potrdi sprejemna pošta z žigom, drugi pa spremlja pošiljko. Poštne delavce, ki sprejemajo pošiljko, opozorite na nalepko ZAVEZANO CARINSKEMU PREGLEDU, da se lahko ob izvozu opravi pravilen carinski postopek in da vam blago (zamenjano, nadomestno blago) ob prispetju nazaj v Slovenijo ne bo ponovno carinsko obračunano!
Jaz pošiljam nazaj smart zapestnico, ki ni čez 20 €, plus še to da je bilo poslano iz Turčije, garancija pa je na Kitajskem.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pošta Slovenije in prisilni stroški (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 61723 (44113) | AndrejO |
» | Carinska pošta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Loža | 103707 (58568) | Mare2 |
» | Carinski postopek - računOddelek: Loža | 10391 (8704) | Ganon |