» »

Strmoglavljena Boeinga 737 Max 8 nista imela dodatne plačljive opreme

1 2
3
»

St235 ::

fikus_ je izjavil:

Sem že nekaj krat pisal, ko gre kaj narobe, mora pilot ugotovit kaj je narobe in nato ustrezno reagirat. Letala postajajo zelo kompleksna, človek pa "prekratek" za obvladovanje vsega, še posebej v kratkem času, pod stresom!


Še posebej, če sploh ne ve za nek sistem, ki ga ima na letalu.

Invictus ::

Mato989 je izjavil:

Gre ce hoces... Ce letalska druzba ki ima nekaj v lasti zrihta pol se da... Samo staaane

Pravzaprav ne sme, ker letalska družba nima kvalificiranih pilotov za testne polete...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

jype ::

jernejl je izjavil:

spegli je izjavil:

Ena od pomembnejših reči je, da je letalo max varno.
Kaj pomeni maksimalno varno? Da je nemogoče, da se zgodi incident (verjetnost incidenta je enaka nič)?

Fritz je izjavil:

Letalske družbe in piloti ne morejo biti niti malo krivi, če jim nekdo zavestno podtakne izdelek s hibo, jim to hibo zamolči, vse skupaj pa požegna regulator.
Vsaj po prvi nesreči so prišla navodila, ki povejo, kako mora posadka ravnati v primeru takih simptomov. Seveda so krivi, če ne upoštevajo navodil.

To je tako kot če bi uporabniki bili krivi za samovžige Samsungov Note 7. Ni logike.
To je tako, kot če te proizvajalec avtomobila obvesti o vpoklicu, ker obstaja nevarnost požara, ti pa se s takim avtom brezskrbno voziš še naprej, in ko se avto čez nekaj mesecev vžge, se ne počutiš za to niti malo krivega.
Motiš se:

https://www.flightradar24.com/blog/wp-c...

Mato989 ::

Invictus je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Gre ce hoces... Ce letalska druzba ki ima nekaj v lasti zrihta pol se da... Samo staaane

Pravzaprav ne sme, ker letalska družba nima kvalificiranih pilotov za testne polete...


Komedija ce res... Pa ce jih ne morjo dobit... Kaj torej ko dobijo nove buse pri arrivi tudi ne smejo nardit enga kroga oni ko jih vozijo po parkiriscu...

Torej ce si pilot testno ne mors nic vozit prvi dan ko dobis licen o lahko samo za res... Ah ja ce bi formula tak delovala da testnih krogov ni itd
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

Fritz ::

St235 je izjavil:


Boeing je kriv, da je letala opremil s sistemom, ki potencialno lahko strmoglavi letalo in tega ni ustrezno dokumentiral. FAA da je to zgodbo kupil in ni zahteval prešolanja pilotov. Prevozniki pa da so skrtarili pri opremi in osebju, ter pilotom niso omogočili ustreznih vaj v simulatorjih.

Se ne strinjam pri delu o prevoznikih. Za ustrezne vaje v simulatorjih sta odgovorna proizvajalec in podjetje, ki izvaja usposabljanje na simulatorjih. Podjetje, ki izvaja usposabljanje na simulatorjih ne more simulirati nekaj, o čemer ne ve nihče razen proizvajalca (MCAS oz. težave z njim).

Usposabljanje na simulatorjih piloti izvajajo redno, je obvezno in je zelo zahtevno, saj se tam preverjajo postopki v izrednih razmerah.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

St235 ::

Mato989 je izjavil:

Invictus je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Gre ce hoces... Ce letalska druzba ki ima nekaj v lasti zrihta pol se da... Samo staaane

Pravzaprav ne sme, ker letalska družba nima kvalificiranih pilotov za testne polete...


Komedija ce res... Pa ce jih ne morjo dobit... Kaj torej ko dobijo nove buse pri arrivi tudi ne smejo nardit enga kroga oni ko jih vozijo po parkiriscu...

Torej ce si pilot testno ne mors nic vozit prvi dan ko dobis licen o lahko samo za res... Ah ja ce bi formula tak delovala da testnih krogov ni itd


Kaj točno ti pomaga par testnih krogov? Letalo se obnaša povsem enako kot njegov predhodnik, dokler ne odpove sistem. Je pa res zabavno brat te brezvezne šank ideje, ki nimajo ničesar skupnega z dejanskim stanjem.

Krizne situacije se trenira v simulatorju, kjer se simulira kritične napake in odzive do te mere, da pridejo pilotom v kri. In tukaj je boeing lovil bližnjice, ker na sistem ni ustrezno opozoril. Tudi v simulatorjih se je simulacija te napake uvedla šele po prvi nesreči, kolikor je zasledit iz spletnih virov.

Fritz je izjavil:

St235 je izjavil:


Boeing je kriv, da je letala opremil s sistemom, ki potencialno lahko strmoglavi letalo in tega ni ustrezno dokumentiral. FAA da je to zgodbo kupil in ni zahteval prešolanja pilotov. Prevozniki pa da so skrtarili pri opremi in osebju, ter pilotom niso omogočili ustreznih vaj v simulatorjih.

Se ne strinjam pri delu o prevoznikih. Za ustrezne vaje v simulatorjih sta odgovorna proizvajalec in podjetje, ki izvaja usposabljanje na simulatorjih. Podjetje, ki izvaja usposabljanje na simulatorjih ne more simulirati nekaj, o čemer ne ve nihče razen proizvajalca (MCAS oz. težave z njim).

Usposabljanje na simulatorjih piloti izvajajo redno, je obvezno in je zelo zahtevno, saj se tam preverjajo postopki v izrednih razmerah.


Kolikor sem sledil temi je odpoved MCAS po prvi nesreči del simulacij. Če je to res je vsekakor odgovornost prevoznika, da ni zagotovil zadostnega števila ur na simulatorju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Ghost7 ::

Ne me J.

Za letalo daš 121 miljonov, pol pa nimaš še 2 miljona za fully loaded config.

Ja pa sej je Boeing neumen, da sploh ponuja možnost.
Pač je cena 123 miljonov. PIKA


Kdor je prišel na idejo (posameznik ali skupina), da je ta dodatek - dejansko dodatek ima na vesti precej življenj. Ker načeloma tudi uprava (ki jih ima prav tako na vesti), ki poskuša čimveč stvari dati v dodatke ne more silit te stvari v dodatke, če jim inženirji ne povejo te možnosti. Pač rečeš, da je brez tega tako kot bi se vozil brez kolesnega ležaja.

St235 ::

Ghost7 je izjavil:

Ne me J.

Za letalo daš 121 miljonov, pol pa nimaš še 2 miljona za fully loaded config.

Ja pa sej je Boeing neumen, da sploh ponuja možnost.
Pač je cena 123 miljonov. PIKA


Kdor je prišel na idejo (posameznik ali skupina), da je ta dodatek - dejansko dodatek ima na vesti precej življenj. Ker načeloma tudi uprava (ki jih ima prav tako na vesti), ki poskuša čimveč stvari dati v dodatke ne more silit te stvari v dodatke, če jim inženirji ne povejo te možnosti. Pač rečeš, da je brez tega tako kot bi se vozil brez kolesnega ležaja.

mešaš hruške in jabolka. Sam indikator za nedelujoč oziroma napačno delujoč senzor ne bi sam po sebi ničesar rešil. Indikator služi temu, da pilota lažje identificirata napako.

s1m0n ::

Indikator da MCAS deluje bi verjetno pripomogel zelo veliko...
Tako kot indikator, da je med obema AoA senzorjema neujemanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

St235 ::

s1m0n je izjavil:

Indikator da MCAS deluje bi verjetno pripomogel zelo veliko...
Tako kot indikator, da je med obema AoA senzorjema neujemanje.


popolnoma nič, če pilot ne ve kaj je to MCAS in kako deluje.

s1m0n ::

Če mu je prikrito, da tole sploh obstaja pol res.

Fritz ::

St235 je izjavil:


Kolikor sem sledil temi je odpoved MCAS po prvi nesreči del simulacij. Če je to res je vsekakor odgovornost prevoznika, da ni zagotovil zadostnega števila ur na simulatorju.

Kolikor vem, je ustrezno število ur na simulatorju na določeno časovno obdobje pogoj, da lahko pilot zadrži dovoljenje za določen tip letala (type rating), ki ga ima vpisanega v pilotski licenci.

Prevoznik mora zagotoviti le plačilo za usposabljanje in prisotnost pilota. Na nobenem od teh usposabljanj se ne morejo preveriti vsi možni scenariji. Po vsakem od teh usposabljanj pilot dobi oceno.

Zato še vedno trdim, da to nima nobene povezave z nesrečo, če sta imela (in sta morala imeti) oba pilota na ponesrečenih letih veljaven type rating za B737. Noben prevoznik pa ne pošilja pilotov simulator kar tako, ker je to finančno in časovno potratna zadeva.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

jernejl ::

jype je izjavil:

Motiš se:
https://www.flightradar24.com/blog/wp-c...
Motiš se ti. Ta navodila so točno to, kar sem zapisal.
Pišejo o tem, kakšni so simptomi, in kakšen je v tem primeru postopek.

Runaway Stabilizer
In the event of an uncommanded horizontal stabilizer trim movement,
combined with any of the following potential effects or indications
resulting from an erroneous Angle of Attack (AOA) input, the flight crew
must comply with the Runaway Stabilizer procedure in the Operating
Procedures chapter of this manual:
• Continuous or intermittent stick shaker on the affected side only.
• Minimum speed bar (red and black) on the affected side only.
• Increasing nose down control forces.
• IAS DISAGREE alert.
• ALT DISAGREE alert.
• AOA DISAGREE alert (if the option is installed).
• FEEL DIFF PRESS light.
• Autopilot may disengage.
• Inability to engage autopilot.

Kaj natančno se je zgodilo v primeru Ethiopian Airlines, ne vemo. Če je bil scenarij tak, kot je zgoraj zapisano, so obstajala navodila, kako zadevo rešiti. Če je niso rešili po zgoraj omenjenem postopku, bo morala preiskava povedati, zakaj.

fikus_ ::

"Če je niso rešili po zgoraj omenjenem postopku, bo morala preiskava povedati, zakaj."

Močno dvomim, da sta pilot in kopilot vedela, kaj narediti! Boeing je prodajal letala, za katera je trdil, da ni potrebno prešolanja! Rezultat je znan.

jype ::

jernejl je izjavil:

Motiš se ti. Ta navodila so točno to, kar sem zapisal.
Pišejo o tem, kakšni so simptomi, in kakšen je v tem primeru postopek.
Motiš se ti. Ta PDF ne govori o MCAS, ampak o tem, da se lahko zgodi nekaj, za kar so se že šolali: Runaway Stabilizer.

O MCAS ne govori zato, ker če bi govoril o MCAS, bi s tem priznali, da so lagali glede karakteristik 737 MAX letal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

s1m0n ::

No samo simptomi, ki jih MCAS sistem povzroči nimajo kaj dosti skupnega z "Runaway Stabilizer". Premik ni takojšen, ni za celoten razpon giba stabilizatorja... Verjetno niti ne preveč opazen, če ne opaziš njegove pozicije na zaslonu. Je pa verjetno procedura popolnoma enaka, no postopek kako ukrepat.

blay44 ::

Potem pa vgradiš opozorilno lučko. Senzorja zamrzneta. Ker ni razlike v odčitku položaja, se opozorilo ne prižge. Na letalu ni kapitana. Uni gimnazijci z 200h teorije tudi zmrznejo. Nihče ne ve kaj so una varovana stikala pri ročicah za gas, itd...
Eto, krivi so boeingovi inžinerji, ker niso preigrali vse varijante, ki jih je zmiksala narava.
Precej z lahkoto sodite

jype ::

blay44 je izjavil:

krivi so boeingovi inžinerji
Ne. Oni so vedeli (in tudi povedali), kaj je narobe. Kriv je regulator - ter tisti manager v Boeingu, ki je utišal inženirje.

dice7 ::

blay44 je izjavil:

Uni gimnazijci z 200h teorije tudi zmrznejo. Nihče ne ve kaj so una varovana stikala pri ročicah za gas, itd...

Precej z lahkoto sodite

Ce vedo slotekovci z 0h upravljanja komercialnega jumbo jeta, bodo tisti zelenci tudi ze nekaj skup spacali

Sicer pa
"After the Lion Air tragedy, we learned that there was equipment on our aircraft that we were not aware of, it wasn't even in our book," said American Airlines pilot Dennis Tajer. Tajer, a spokesperson for a pilot's union --the Allied Pilots Association -- met with Boeing in the aftermath of the last crash.


Kot, da bi presedel iz golfa u kliota, al kak ze

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dice7 ()

AngelOfDeath ::

jernejl je izjavil:

jype je izjavil:

Motiš se:
https://www.flightradar24.com/blog/wp-c...
Motiš se ti. Ta navodila so točno to, kar sem zapisal.
Pišejo o tem, kakšni so simptomi, in kakšen je v tem primeru postopek.

Runaway Stabilizer
In the event of an uncommanded horizontal stabilizer trim movement,
combined with any of the following potential effects or indications
resulting from an erroneous Angle of Attack (AOA) input, the flight crew
must comply with the Runaway Stabilizer procedure in the Operating
Procedures chapter of this manual:
• Continuous or intermittent stick shaker on the affected side only.
• Minimum speed bar (red and black) on the affected side only.
• Increasing nose down control forces.
• IAS DISAGREE alert.
• ALT DISAGREE alert.
• AOA DISAGREE alert (if the option is installed).
• FEEL DIFF PRESS light.
• Autopilot may disengage.
• Inability to engage autopilot.

Kaj natančno se je zgodilo v primeru Ethiopian Airlines, ne vemo. Če je bil scenarij tak, kot je zgoraj zapisano, so obstajala navodila, kako zadevo rešiti. Če je niso rešili po zgoraj omenjenem postopku, bo morala preiskava povedati, zakaj.



Ziher sta pilota imela čas da še vse romane prebereta. Saj sta bila na vrtoglavi višini 300m od tal. To ja rabiš celo leto da prideš dol...

Ali je memory item ali pa te ni.

Bo šlo ?
edit: Slovnica

jernejl ::

jype je izjavil:

jernejl je izjavil:

Motiš se ti. Ta navodila so točno to, kar sem zapisal.
Pišejo o tem, kakšni so simptomi, in kakšen je v tem primeru postopek.
Motiš se ti. Ta PDF ne govori o MCAS, ampak o tem, da se lahko zgodi nekaj, za kar so se že šolali: Runaway Stabilizer.
Praviš torej, da so krivi piloti, ker niso pravilno reagirali v scenariju, za katerega so se šolali. Morda, a dvomim da je to izključno njihova krivda.

AngelOfDeath je izjavil:

jernejl je izjavil:

jype je izjavil:

Motiš se:
https://www.flightradar24.com/blog/wp-c...
Motiš se ti. Ta navodila so točno to, kar sem zapisal.
Pišejo o tem, kakšni so simptomi, in kakšen je v tem primeru postopek.

Runaway Stabilizer
In the event of an uncommanded horizontal stabilizer trim movement,
combined with any of the following potential effects or indications
resulting from an erroneous Angle of Attack (AOA) input, the flight crew
must comply with the Runaway Stabilizer procedure in the Operating
Procedures chapter of this manual:
• Continuous or intermittent stick shaker on the affected side only.
• Minimum speed bar (red and black) on the affected side only.
• Increasing nose down control forces.
• IAS DISAGREE alert.
• ALT DISAGREE alert.
• AOA DISAGREE alert (if the option is installed).
• FEEL DIFF PRESS light.
• Autopilot may disengage.
• Inability to engage autopilot.

Kaj natančno se je zgodilo v primeru Ethiopian Airlines, ne vemo. Če je bil scenarij tak, kot je zgoraj zapisano, so obstajala navodila, kako zadevo rešiti. Če je niso rešili po zgoraj omenjenem postopku, bo morala preiskava povedati, zakaj.



Ziher sta pilota imela čas da še vse romane prebereta. Saj sta bila na vrtoglavi višini 300m od tal. To ja rabiš celo leto da prideš dol...

Ali je memory item ali pa te ni.

Bo šlo ?
Če sta brala romane med delom, potem bo šlo... navzdol, vsekakor.
Priročnik ni zato, da piloti odkrivajo nova obzorja svojega znanja takrat, ko so z letalom težave.

Fritz ::

Runaway stabilizer in delovanje sistema MCAS niti približno nista isto. Runaway stabilizer je paleta različnih napak, ko se horizontalne repne površine ne odzivajo ali se odzivajo napačno. Pri MCAS se te nekaj časa ne odzivajo in potem se spet odzivajo in potem spet ne itn.

Če bi tisto kar je FAA tedaj pošiljala okrog (in FAA je agencija, ki pokriva samo ZDA), potem tole ne bi bilo potrebno:
According to an FAA released Continued Airworthiness Notification, Boeing will have to update the following on the MAX:

How does MCAS activate
Upgrade the MCAS AoA signal readings
Put a limit on the number of commands MCAS can do.
In addition, Boeing will also include a revised Flight manual and Crew Operations manual. Moreover, a new Quick Reference Handbook, Airplane Maintenance Manual and a new Interactive Fault Isolation Manual will be included.


The FAA has set the deadline for these changes. Boeing has to fix their systems by April of 2019. If not, the Boeing 737 MAX won't have an airworthiness directive, meaning it cannot fly.

https://www.aviationcv.com/aviation-blo...
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

AngelOfDeath ::

jernejl je izjavil:

jype je izjavil:

jernejl je izjavil:

Motiš se ti. Ta navodila so točno to, kar sem zapisal.
Pišejo o tem, kakšni so simptomi, in kakšen je v tem primeru postopek.
Motiš se ti. Ta PDF ne govori o MCAS, ampak o tem, da se lahko zgodi nekaj, za kar so se že šolali: Runaway Stabilizer.
Praviš torej, da so krivi piloti, ker niso pravilno reagirali v scenariju, za katerega so se šolali. Morda, a dvomim da je to izključno njihova krivda.

AngelOfDeath je izjavil:

jernejl je izjavil:

jype je izjavil:

Motiš se:
https://www.flightradar24.com/blog/wp-c...
Motiš se ti. Ta navodila so točno to, kar sem zapisal.
Pišejo o tem, kakšni so simptomi, in kakšen je v tem primeru postopek.

Runaway Stabilizer
In the event of an uncommanded horizontal stabilizer trim movement,
combined with any of the following potential effects or indications
resulting from an erroneous Angle of Attack (AOA) input, the flight crew
must comply with the Runaway Stabilizer procedure in the Operating
Procedures chapter of this manual:
• Continuous or intermittent stick shaker on the affected side only.
• Minimum speed bar (red and black) on the affected side only.
• Increasing nose down control forces.
• IAS DISAGREE alert.
• ALT DISAGREE alert.
• AOA DISAGREE alert (if the option is installed).
• FEEL DIFF PRESS light.
• Autopilot may disengage.
• Inability to engage autopilot.

Kaj natančno se je zgodilo v primeru Ethiopian Airlines, ne vemo. Če je bil scenarij tak, kot je zgoraj zapisano, so obstajala navodila, kako zadevo rešiti. Če je niso rešili po zgoraj omenjenem postopku, bo morala preiskava povedati, zakaj.



Ziher sta pilota imela čas da še vse romane prebereta. Saj sta bila na vrtoglavi višini 300m od tal. To ja rabiš celo leto da prideš dol...

Ali je memory item ali pa te ni.

Bo šlo ?
Če sta brala romane med delom, potem bo šlo... navzdol, vsekakor.
Priročnik ni zato, da piloti odkrivajo nova obzorja svojega znanja takrat, ko so z letalom težave.



Bom napisal za otroke:

Ta aviona sta bila na tleh, preden sta pilota ugotovila v čem je težava.
Šele ko pilota ugotovita v čem je težava se uporabi ta priročnik, ki mimogrede ni omenjal tega sistema...
V fazi vzleta morata vse običajne napake vedeti iz glave tako imenovan "memory item".

Po vojni je lahko biti general, samo ti bi še to bitko izgubil.
edit: Slovnica

jernejl ::

AngelOfDeath je izjavil:

Ta aviona sta bila na tleh, preden sta pilota ugotovila v čem je težava.
Morda. Morda bi lahko ugotovila vzrok že pred vzletom. Kdaj točno se je na tem letu pojavila kakršnakoli težava? Pred vzletom, takoj po vzletu, ali nekaj sekund pred nesrečo? Ne veš, ker če bi to vedel, bi pomenilo, da si najbrž bil pilot tega letala in zdaj ne bi tukaj pisal neumnosti.

AngelOfDeath je izjavil:

Šele ko pilota ugotovita v čem je težava se uporabi ta priročnik, ki mimogrede ni omenjal tega sistema...
Zapisani so simptomi in postopek reševanja.

AngelOfDeath je izjavil:

V fazi vzleta morata vse običajne napake vedeti iz glave tako imenovan "memory item".
Vsega ostalega pa pilota ne smeta vedeti?

.....

Mimogrede, ravnokar se je pojavil še en incident z B737 Max.
A Boeing 737 Max 8 declared an emergency landing after an engine problem

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

hammock ::

jernejl je izjavil:


AngelOfDeath je izjavil:

Šele ko pilota ugotovita v čem je težava se uporabi ta priročnik, ki mimogrede ni omenjal tega sistema...
Zapisani so simptomi in postopek reševanja.

AngelOfDeath je izjavil:

V fazi vzleta morata vse običajne napake vedeti iz glave tako imenovan "memory item".
Vsega ostalega pa pilota ne smeta vedeti?

Pilota smeta marsikaj vedet, samo ne smeta ne pamet kar nekaj pocet. So dolocene okvare, ki se jih resi na brzino in na pamet (memory items), recimo odpoved motorja, padec tlaka v kabini, pozar na motorju, odpoved zavor, TCAS, GPWS...

Pri vseh ostali okvarah pilot ne sme delati nekaj na pamet, ampak operativni postopki narekujejo, da vzame v roke QRH (quick refence handbook) in ob posvetovanju z drugim pilotom glede ustreznosti checkliste izvede predpisane korake. Delati karkoli na pamet je prepovedano, zaradi tega te v simulatorju vrzejo.

zmaugy ::

https://edition.cnn.com/2019/03/26/us/b...

Po problemu z motorjem se je moral Boeing 737 Max 8 vrniti nazaj na letališče.

pegasus ::

Nič posebnega. Vse nove generacije motorjev imajo porodne težave. Poglej samo koliko je "engine shut down in flight" poročil za NEO airbuse.

Fritz ::

hammock je izjavil:


Pilota smeta marsikaj vedet, samo ne smeta ne pamet kar nekaj pocet. So dolocene okvare, ki se jih resi na brzino in na pamet (memory items), recimo odpoved motorja, padec tlaka v kabini, pozar na motorju, odpoved zavor, TCAS, GPWS...

Pri vseh ostali okvarah pilot ne sme delati nekaj na pamet, ampak operativni postopki narekujejo, da vzame v roke QRH (quick refence handbook) in ob posvetovanju z drugim pilotom glede ustreznosti checkliste izvede predpisane korake. Delati karkoli na pamet je prepovedano, zaradi tega te v simulatorju vrzejo.

Hvala za info.

Za nas ne-pilote je včasih uporaben tudi film, čeprav to morda ni najboljši prikaz dejanskega stanja. Recimo Sully, ki govori o zasilnem pristanku US Airways leta 1549 na reki Hudson, v New Yorku, po tem, ko je srečanje z jato kanadskih gosi povzročilo odpoved obeh motorjev na relativno nizki višini. V nekaj več kot treh minutah je letalska posadka naredila vse kar se omenja..komunikacija s stolpom, takojšnji postopki, pregled QRH in medsebojna konzultacija med kapitanom in kopilotom. Vse skupaj so nadzorne inštitucije vzele pod drobnogled in ugotavljale ali je posadka (odgovornost nosi kapitan) ravnala prav.

In to je point. Varnost je izrednega pomena v letalstvu in čeprav se danes, v imenu varčevanja oz. povečevanja dobičkov lastnikov in delničarjev, marsikje zmanjšujejo ukrepi, ki so namenjeni povečanju varnosti pa regulatorne agencije ne bi nikoli smele dovoliti, da reči gredo pod nek minimum. Če je še možno razumeti (čeprav težko), da je Boeingov menedžment iskal bližnjice, pa nikakor ni možno razumeti zakaj je FAA certificirala letalo s tako kilavim sistemom in tako pomanjkljivo dokumentacijo.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

jype ::

Fritz je izjavil:

nikakor ni možno razumeti zakaj je FAA certificirala letalo s tako kilavim sistemom in tako pomanjkljivo dokumentacijo.
Trivialno: Ker so inženirji izračunali faktorje, ki jih ni mogoče certificirati, je management potem s flomastrom popravil reči tako, da so šle skozi. Inženirji lahko seveda pustijo službo, če jim kaj ni všeč, ker gre za kapitalizem.

jernejl ::

hammock je izjavil:

Pilota smeta marsikaj vedet, samo ne smeta ne pamet kar nekaj pocet. So dolocene okvare, ki se jih resi na brzino in na pamet (memory items), recimo odpoved motorja, padec tlaka v kabini, pozar na motorju, odpoved zavor, TCAS, GPWS...

Saj runaway stabilizer je običajno tudi memory item, a ni? Torej postopek bi morala pilota poznati na pamet, edino za simptome, ki so značilni za scenarij, ko AOA senzor odpove, bi morda morala pogledati v priročnik, če ne bi že iz glave sklepala, da gre za "runaway stabilizer" scenarij. Gre za novosti, ki so bile dodane ob zadnji spremembi:
Runaway Stabilizer
Disengage autopilot and control airplane pitch attitude with control column
and main electric trim as required. If relaxing the column causes the trim to
move, set stabilizer trim switches to CUTOUT. If runaway continues, hold
the stabilizer trim wheel against rotation and trim the airplane manually.
Note: The 737-8/-9 uses a Flight Control Computer command of pitch
trim to improve longitudinal handling characteristics. In the event of
erroneous Angle of Attack (AOA) input, the pitch trim system can trim
the stabilizer nose down in increments lasting up to 10 seconds.
In the event an uncommanded nose down stabilizer trim is experienced
on the 737-8/-9, in conjunction with one or more of the indications or
effects listed below, do the existing AFM Runaway Stabilizer
procedure above, ensuring that the STAB TRIM CUTOUT switches
are set to CUTOUT and stay in the CUTOUT position for the
remainder of the flight.
An erroneous AOA input can cause some or all of the following
indications and effects:
• Continuous or intermittent stick shaker on the affected side only.
• Minimum speed bar (red and black) on the affected side only.
• Increasing nose down control forces.
• IAS DISAGREE alert.
• ALT DISAGREE alert.
• AOA DISAGREE alert (if the option is installed).
• FEEL DIFF PRESS light.
• Autopilot may disengage.
• Inability to engage autopilot.
Initially, higher control forces may be needed to overcome any
stabilizer nose down trim already applied. Electric stabilizer trim can be
used to neutralize control column pitch forces before moving the STAB
TRIM CUTOUT switches to CUTOUT. Manual stabilizer trim can be
used before and after the STAB TRIM CUTOUT switches are moved
to CUTOUT.


hammock je izjavil:

Pri vseh ostali okvarah pilot ne sme delati nekaj na pamet, ampak operativni postopki narekujejo, da vzame v roke QRH (quick refence handbook) in ob posvetovanju z drugim pilotom glede ustreznosti checkliste izvede predpisane korake.
Kaj pa, če je premalo časa za odpiranje priročnika, scenarij pa ni pokrit z nobenim "memory item"?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

jype ::

jernejl je izjavil:

Kaj pa, če je premalo časa za odpiranje priročnika, scenarij pa ni pokrit z nobenim "memory item"?
Potem letalo ni "airworthy", kar je natanko to, kar ti razlagamo že ves čas.

Fritz ::

jype je izjavil:

jernejl je izjavil:

Kaj pa, če je premalo časa za odpiranje priročnika, scenarij pa ni pokrit z nobenim "memory item"?
Potem letalo ni "airworthy", kar je natanko to, kar ti razlagamo že ves čas.

Ampak, ampak, ampak Boeing stronk, USA stronk 8-)
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

jype ::

Fritz je izjavil:

Boeing stronk
Twitter je pohabil hotlinkanje:

"It's become such a kludge, that we started to speculate and wonder whether it was safe to do the MAX," Ludtke said.

Ludtke didn't work directly on the MCAS, but he worked with those who did. He said that if the group had built the MCAS in a way that would depend on two sensors, and would shut the system off if one fails, he thinks the company would have needed to install an alert in the cockpit to make the pilots aware that the safety system was off.

And if that happens, Ludtke said, the pilots would potentially need training on the new alert and the underlying system. That could mean simulator time, which was off the table.


https://www.seattletimes.com/business/b...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Fritz ::

jype je izjavil:



"It's become such a kludge, that we started to speculate and wonder whether it was safe to do the MAX," Ludtke said.

Ludtke didn't work directly on the MCAS, but he worked with those who did. He said that if the group had built the MCAS in a way that would depend on two sensors, and would shut the system off if one fails, he thinks the company would have needed to install an alert in the cockpit to make the pilots aware that the safety system was off.

And if that happens, Ludtke said, the pilots would potentially need training on the new alert and the underlying system. That could mean simulator time, which was off the table.


https://www.seattletimes.com/business/b...

Saj, reč je kriminalna ampak njih razumem na njihov perverzen način (dobiček uber alles). Kako je FAA to lahko spustila skozi mi pa nikakor ni jasno.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

gendale2018 ::

roka roko umije

ne bo faa srala po največjem ameriškem proizvajalcu potniških letal
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene

dice7 ::

gendale2018 je izjavil:

roka roko umije

ne bo faa srala po največjem ameriškem proizvajalcu potniških letal

Bojda bodo stranke glasovale z denarnicami. Vplivanje na drzavne regulatorje? A je ZDA sla full komunizem???

jype ::

dice7 je izjavil:

A je ZDA sla full komunizem???
V free marketu se to ne more zgodit, halo.

Poldi112 ::

That government is best which governs least.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

jype ::

Poldi112 je izjavil:

That government is best which governs least.

Fritz ::

"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Spajky ::

Kaj pa če je blo ono mid-flight .. Your trial shareware is not been payed, so will be temporary disabled ... Ok/Cancel/Not_Now :)) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj novi Boeingi 737 Max padajo z neba in kaj je MCAS? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
7136575 (14700) DownPurr
»

EU še ni zadovoljna z Boeingom 737 Max in ne bo verjela ZDA

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
4613202 (8783) AndrejO
»

Boeing se je svojcem opravičil, 737 Max še vedno prizemljen (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6220209 (16019) Fritz
»

Pretesno prijateljstvo med Boeingom in FAA

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
3912266 (9375) kotanyi

Več podobnih tem