Forum » Loža » Prekinitev služnosti Telekom
Prekinitev služnosti Telekom
MTB ::
Z nakupom nepremičnine sem pokasiral tudi služnost za Telekomovo omrežje. Na nepremičnini je vozlišče zračnih kablov za telefonijo.
Internet imam pri drugem ponudniku. Ker so se pred časom začeli problemi, sem prijavljal napako. Serviserji so se menjavali, od ponudnika, Telekoma, GVO. Nekaj tednov. Vsak je imel svojo razlago, krivili so mojo inštalacijo, na koncu pa je bila ugotovljena prekinitev na kablu.
Kabel naj bi zamenjali, kar pa se ni zgodilo, čeprav se to vleče že par tednov.
Ker imam na nepremičnini infrastrukturo, ki je ne morem uporabljati, me zanima, če lahko na tej podlagi prekinem služnost? Pogodbe med telekomom in prejšnjim lastnikom nimam. Ali obstaja kak inštrument, s katerem bi prisilil telekom, da mi zagotovi stabilno povezavo?
Internet imam pri drugem ponudniku. Ker so se pred časom začeli problemi, sem prijavljal napako. Serviserji so se menjavali, od ponudnika, Telekoma, GVO. Nekaj tednov. Vsak je imel svojo razlago, krivili so mojo inštalacijo, na koncu pa je bila ugotovljena prekinitev na kablu.
Kabel naj bi zamenjali, kar pa se ni zgodilo, čeprav se to vleče že par tednov.
Ker imam na nepremičnini infrastrukturo, ki je ne morem uporabljati, me zanima, če lahko na tej podlagi prekinem služnost? Pogodbe med telekomom in prejšnjim lastnikom nimam. Ali obstaja kak inštrument, s katerem bi prisilil telekom, da mi zagotovi stabilno povezavo?
jype ::
"We don't care. We don't have to. We're the telephone company."
Ne, nimaš možnosti prisiliti Telekoma v karkoli, pa tudi služnost jim lahko ukineš, ampak potem bodo kable napeljali okoli tvoje parcele in ti boš seveda ostal brez, ker bodo rekli, da "ni tehničnih možnosti za priklop".
Ne, nimaš možnosti prisiliti Telekoma v karkoli, pa tudi služnost jim lahko ukineš, ampak potem bodo kable napeljali okoli tvoje parcele in ti boš seveda ostal brez, ker bodo rekli, da "ni tehničnih možnosti za priklop".
MTB ::
No, povezave itak nimam, tako da zame ne bo razlike. Verjetno pa bi jim še zmeraj bilo ceneje menjati 30 m kabla med dvema stebroma, kot pa napeljevati zadevo okoli moje parcele.
eVro ::
Zmeni se s sosedom. Ukini služnost, čez pol leta pa jo "prevzami" nazaj. Ko pridejo drugič prestavljat, pa jim povej, da jim Slo-Tech naroča, da bo od sedaj naprej tako po celi Sloveniji, če ne mislijo držat določene kvalitete omrežja.
Možno, da je vse nove inštalacije treba tudi vkopati.
Možno, da je vse nove inštalacije treba tudi vkopati.
showsover ::
to je najboljše vprašat koga, ki se spozna na materialno pravo (ali kako se reče), zagotovo je možno prekinit služnost, če so neki smotrni razlogi, ne klicat na telekom glede tega, ker ti bodo rekli, da ni mogoče.
BlaY0 ::
Odvisno tudi od tega kakšen je razlog za služnost... recimo da vozlišča ni možno zagotoviti nikjer drugje...
Če je zadeva na strehi, jih obvestiš da boš menjal streho in naj prestavijo kam drugam... recimo pod zemljo ob cesti...
Če je zadeva na strehi, jih obvestiš da boš menjal streho in naj prestavijo kam drugam... recimo pod zemljo ob cesti...
MTB ::
Sami pravniki (gostilniški)... Od kje vam ideja, da lahko umakneš služnost?
Od kje mi ideja? Na nepremičnini imam na vsakem vogalu kabel za telefonijo, ki mi gredo čez parcelo. Od tega kabla nimam nič, hkrati pa Telekom, oz. njegov vzdrževalec ne zamenja prekinjenega kabla. Zakaj bi jaz bil dolžan delati "uslugo" njim, če oni men ne želijo zagotoviti minimum povezavo.
St235 ::
Idej imaš lahko kolikor hočeš pa to ne pomeni, da so dobre.
Če ima Telekom služnost je zato obstajal nek razlog in je takšna služnost vpisana v zemljiško knjigo. Če razlogov za služnost ni več lahko preko sodišča dosežeš ukinitev služnosti. Ne moreš pa služnost samovoljno ukinit zato, ker nisi zadovoljen s storitvijo.
Če ima Telekom služnost je zato obstajal nek razlog in je takšna služnost vpisana v zemljiško knjigo. Če razlogov za služnost ni več lahko preko sodišča dosežeš ukinitev služnosti. Ne moreš pa služnost samovoljno ukinit zato, ker nisi zadovoljen s storitvijo.
fikus_ ::
Služnost je bila dana (verjetno s strani prejšnjega lastnika in bi morala biti vpisana v zemljiški knjigi). Brez utemeljenega razloga ne moreš kar ukiniti služnosti. Tvoji razlogi, ki jih navajaš, vsekakor niso.
jype ::
Če je mislil služnost ukinit zato, ker mu ne dela internet, to seveda ne bo šlo.
Če zato, da se kable spravi v zemljo, potem pa ne vidim problema - Telekom se bo itak s tem strinjal.
Če zato, da se kable spravi v zemljo, potem pa ne vidim problema - Telekom se bo itak s tem strinjal.
MTB ::
Zato sprašujem tu, na podlagi česa bi lahko izpodbijal služnost. Oziroma tega niti ne bi želel, primarni cilj pa je, da zamenjajo kos kabla in mi omogočijo dostop. Ker se sami ne odzivajo na to, segam po skrajnih primerih, kot je umaknitev služnosti.
jype ::
MTB ::
Iskreno povedano, to bi bilo najlažje. 30 m zračnega kabla res ni niti strošek, niti problem. Gre itak za 4 aktivne parice, od tega je edina, ki je prekinjena, moja.
jype ::
A pa veš, na katerem mestu je prekinjena? So izmerili kabel in povedali, da je prekinjen tolk-pa-tolk metrov od tvoje omarice?
fikus_ ::
Če tebi ne dela internet, pritisni na ponudnika! Čigavo je omrežje načeloma ni tvoja stvar! Najmanj kar lahko narediš, da reklamiraš račun za zmanjšanje plačila za dni, ko ti zadeva ne deluje.
jype ::
Aja, hofer 200 bo verjetno v vsakem primeru deloval bolje kot parica. Preizkusi z manjšim (cenejšim) paketom.
SeMiNeSanja ::
Ali ni ISP dolžan, da uredi zadevo? Ker ne izpolnuje obveznosti greš k drugemu.
Ta pa, če bo hotel prodati uslugo, mora urediti zadevo.
Pri keremu ISP si zdaj? Ponavadi Telekom za 'svoje' poskrbi, za druge pa po balkansko 'lagano'....
Ta pa, če bo hotel prodati uslugo, mora urediti zadevo.
Pri keremu ISP si zdaj? Ponavadi Telekom za 'svoje' poskrbi, za druge pa po balkansko 'lagano'....
Furbo ::
Probaj preiti na Telekom, ki ima služnost, torej lastnika kabla. Ko bodo popravili kabel, pa lahko spet zamenjaš.
Oziroma bolj aktivno teži tvojemu ponudniku.
Morda bodo kaj hitreje popravili, če se kabel slučajno prekine še komu.. 3:)
Oziroma bolj aktivno teži tvojemu ponudniku.
Morda bodo kaj hitreje popravili, če se kabel slučajno prekine še komu.. 3:)
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Furbo ()
MTB ::
bbbbbb2015 ::
Ker imam na nepremičnini infrastrukturo, ki je ne morem uporabljati, me zanima, če lahko na tej podlagi prekinem služnost? Pogodbe med telekomom in prejšnjim lastnikom nimam. Ali obstaja kak inštrument, s katerem bi prisilil telekom, da mi zagotovi stabilno povezavo?
Torej, na Telekomu Slovenije sem delal 10+ let, tudi kot informatik na razvodnem omrežju (popis omrežja).
Za začetek, da boš bolje informiran, pojdi na zemljiško knjigo, tam hranijo trajno kopijo pogodbe, na podlagi katere je vpisana služnost. To pazljivo preglej.
Tu za začetek je možnost, da kaj ni v skladu s pogodbo. Take pogodbe so bile dostikrat zelo tipske, v podpis so jih včasih nosili tudi študentje. Moralo bi biti točno označeno, za kakšno vrsto služnosti gre.
Imaš 30% možnosti, da ti piše stebriček ali podzemni kabel, čeprav ti imaš, kolikor sem razumel zračni razvod na fasadi.
Lahko je bilo celo tako, da si imel (prejšnji lastnik) drog ali A drog, pa je recimo drog sprhnel, pa namesto da bi zamenjali drog (kar je kar zajebancija), so nabili razvod na fasado. Dostikrat tudi brez prisotnosti lastnika, to se je včasih delalo zelo po domače.
Če je tu kak velik kiks, potem vložiš tožbo za izbris služnosti, to pač je mogoče, se je tudi dosti takih izbrisov zgodilo.
Če to ni plan A, potem greš na Telekom, oziroma najverjetneje na GVO, odvisno kako imajo organizacijo rešeno.
Tam so bili ponavadi "projektanti". Ti so morali (verjetno to še vedno) pripraviti letni plan vzdrževanja, kar je ponavadi pomenilo, da so omrežje dajali v zemljo, ker to je itak najbolj trajen način telekom omrežja. Tam ti projektant lahko pokaže, kje so delilniki, oziroma kako kabli v vaš rajon sploh pridejo.
Jaz osebno sem imel tudi na nepremičnini (brez služnosti sicer) tak zračni razvod. Šel sem se pozanimat in rajonski je ugotovil, da je bila naša hiša in še dve sosednje na tem kablu. Jaz sem se s sosedi zmenil, prenavljali so dvorišče, da speljejo kabel od drugega delilnika po zemlji, jaz osebno pa sem skopal 12m še potem od njih do naše hiše, naredil na fasadi luknjo za omarico. Telekom je pripeljal kable, dobil sem omarico (sosed tudi). Jaz sem si vse naredil sam, sosedu so omarico pritrdili delavci GVOja.
To kopanje in vse je telekomovo delo, a jaz sem to naredil sam in oni so z veseljem dali cevi, kable in omarico. To je plan B.
Glede na to, da ti linije sploh ne koristiš, preveri, kdo pa jo koristi, ter konkretno s projektantom preveri, kako bi ta razvod lahko dali v zemljo. Včasih nimajo plana za tisti rajon, včasih ga imajo. Telekomovci zračnih razvodov sploh ne marajo, temu so nekoč rekli "provizoriji", češ da je začasno. V realnosti je to lahko 20+let na fasadi in je daleč od začasnega. Zelo redko so več kot tri hiše na razvodu, čeprav sem videl tudi primer, ko jih je bilo 20+ hiš, seveda z veriženjem, ne direktno razpetih. To je plan C.
Kako uspešen boš s planom C, ne vem. Vendar bi rekel, da včasih imajo letni plan vzdrževanja, kar včasih zna biti za 5 let, da ne boš imel previsokih pričakovanj.
Jaz sem se lahko vedno vse zmenil, z njimi tudi, ko več nisem bil na telekomu. Enkrat so bili pripravljeni po celi ulici optiko potegniti (do moje firme,ki je lastnica 5 etažne poslovne nepremničnine). Samo to potem nismo naredili, ker sem jaz odstopil od dogovora.
Plan D je grd, samo učinkovit. Če vidiš, da telekomovci nimajo volje, se izgovarjajo, tudi to se zgodi.
Vzameš klešče za betonsko železo, počakaš na prvo hudo neurje z vetrom greš in jim vse porežeš.
Ponavadi je to treba vse znova napeljati, zelo redko je kabelska rezerva v dolžini. Potem boste dobili vse nove kable, ker če so na kablu živi naročniki, bo pa to urgenca.
MTB ::
Če tebi ne dela internet, pritisni na ponudnika! Čigavo je omrežje načeloma ni tvoja stvar! Najmanj kar lahko narediš, da reklamiraš račun za zmanjšanje plačila za dni, ko ti zadeva ne deluje.
Kličem, potem se pa vrtimo. Ponudnik, telekom, GVO. Kao dela, čez dan, ko se malce segreje, ravno toliko, da se modem poveže, potem pa spet pade dol. In spet prijava, ponudnik,telekom,GVO.
MTB ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Ker imam na nepremičnini infrastrukturo, ki je ne morem uporabljati, me zanima, če lahko na tej podlagi prekinem služnost? Pogodbe med telekomom in prejšnjim lastnikom nimam. Ali obstaja kak inštrument, s katerem bi prisilil telekom, da mi zagotovi stabilno povezavo?
Torej, na Telekomu Slovenije sem delal 10+ let, tudi kot informatik na razvodnem omrežju (popis omrežja).
Za začetek, da boš bolje informiran, pojdi na zemljiško knjigo, tam hranijo trajno kopijo pogodbe, na podlagi katere je vpisana služnost. To pazljivo preglej.
Tu za začetek je možnost, da kaj ni v skladu s pogodbo. Take pogodbe so bile dostikrat zelo tipske, v podpis so jih včasih nosili tudi študentje. Moralo bi biti točno označeno, za kakšno vrsto služnosti gre.
Imaš 30% možnosti, da ti piše stebriček ali podzemni kabel, čeprav ti imaš, kolikor sem razumel zračni razvod na fasadi.
Lahko je bilo celo tako, da si imel (prejšnji lastnik) drog ali A drog, pa je recimo drog sprhnel, pa namesto da bi zamenjali drog (kar je kar zajebancija), so nabili razvod na fasado. Dostikrat tudi brez prisotnosti lastnika, to se je včasih delalo zelo po domače.
Če je tu kak velik kiks, potem vložiš tožbo za izbris služnosti, to pač je mogoče, se je tudi dosti takih izbrisov zgodilo.
Če to ni plan A, potem greš na Telekom, oziroma najverjetneje na GVO, odvisno kako imajo organizacijo rešeno.
Tam so bili ponavadi "projektanti". Ti so morali (verjetno to še vedno) pripraviti letni plan vzdrževanja, kar je ponavadi pomenilo, da so omrežje dajali v zemljo, ker to je itak najbolj trajen način telekom omrežja. Tam ti projektant lahko pokaže, kje so delilniki, oziroma kako kabli v vaš rajon sploh pridejo.
Jaz osebno sem imel tudi na nepremičnini (brez služnosti sicer) tak zračni razvod. Šel sem se pozanimat in rajonski je ugotovil, da je bila naša hiša in še dve sosednje na tem kablu. Jaz sem se s sosedi zmenil, prenavljali so dvorišče, da speljejo kabel od drugega delilnika po zemlji, jaz osebno pa sem skopal 12m še potem od njih do naše hiše, naredil na fasadi luknjo za omarico. Telekom je pripeljal kable, dobil sem omarico (sosed tudi). Jaz sem si vse naredil sam, sosedu so omarico pritrdili delavci GVOja.
To kopanje in vse je telekomovo delo, a jaz sem to naredil sam in oni so z veseljem dali cevi, kable in omarico. To je plan B.
Glede na to, da ti linije sploh ne koristiš, preveri, kdo pa jo koristi, ter konkretno s projektantom preveri, kako bi ta razvod lahko dali v zemljo. Včasih nimajo plana za tisti rajon, včasih ga imajo. Telekomovci zračnih razvodov sploh ne marajo, temu so nekoč rekli "provizoriji", češ da je začasno. V realnosti je to lahko 20+let na fasadi in je daleč od začasnega. Zelo redko so več kot tri hiše na razvodu, čeprav sem videl tudi primer, ko jih je bilo 20+ hiš, seveda z veriženjem, ne direktno razpetih. To je plan C.
Kako uspešen boš s planom C, ne vem. Vendar bi rekel, da včasih imajo letni plan vzdrževanja, kar včasih zna biti za 5 let, da ne boš imel previsokih pričakovanj.
Jaz sem se lahko vedno vse zmenil, z njimi tudi, ko več nisem bil na telekomu. Enkrat so bili pripravljeni po celi ulici optiko potegniti (do moje firme,ki je lastnica 5 etažne poslovne nepremničnine). Samo to potem nismo naredili, ker sem jaz odstopil od dogovora.
Plan D je grd, samo učinkovit. Če vidiš, da telekomovci nimajo volje, se izgovarjajo, tudi to se zgodi.
Vzameš klešče za betonsko železo, počakaš na prvo hudo neurje z vetrom greš in jim vse porežeš.
Ponavadi je to treba vse znova napeljati, zelo redko je kabelska rezerva v dolžini. Potem boste dobili vse nove kable, ker če so na kablu živi naročniki, bo pa to urgenca.
Končno konkreten nasvet. Štos je, ker je v planu optika, ampak nihče ne ve kdaj. To je tudi razlog po moje, da ne želijo zamenjati kabla, zato se vrtimo v krog. Ampak pol leta res ne morem čakat brez TV. Sam internet še ne bi bil problem, gre preko LTE, TV pa preko kabla.
XLapse ::
Kakšna potrpežljivost.. Ker niso dovolj hitro popravili kabel ta bi celo frko jim naredu.
alien technology
jype ::
MTB ::
Machete ::
Saj ne predvaja voženj v Mariotovih oddajah, čeprav bi to za mnogo razredov dvignilo nivo TV vsebin.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
veduvedu ::
Naroči telefon pri telekomu in javljaj napake in bodi siten. Drugega ti ne preostane.
Če je parica prekinjena tudi telefon ne bo delal.
Če je parica prekinjena tudi telefon ne bo delal.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
Glugy ::
To morš sam težit. Vem da je grdo ampak samo tko te resno začnejo jemat. Vsak dan jih po 2krat klič pa se bo hitr uredil. Seveda ne pomen da si tečen ampak da jim na lep način večkrat poveš da tko to ne more bit. Da če bi se dal kej prej uredit. Sprašuj jih za reklamacije ker prihaja do napak. Nared se mal nerodnga in jih večkrat poklič. Vsak dan jih vprašaj za časovnico kdaj bo kabel zamenjan. Tud če ti končno dajo fiksen datum jih vljudno vprašaj če bi se dal prej ob naslednjem klicu.
Biti dober in potrpežljiv pri njih pomeni manjšo prioriteto ...žal tako je to v življenju. To seveda ne pomen da si tečen; bod vedno k jih kličeš spoštljiv; ne prikrito agresiven ampak dejansko spoštljiv. Mal jim pihaj na dušo.
Biti dober in potrpežljiv pri njih pomeni manjšo prioriteto ...žal tako je to v življenju. To seveda ne pomen da si tečen; bod vedno k jih kličeš spoštljiv; ne prikrito agresiven ampak dejansko spoštljiv. Mal jim pihaj na dušo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
MTB ::
Ja, to traja že par tednov. Kličem vsakih par dni, po tem ko se obrne vsak od tehnikov (ponudnik, telekom, GVO). In vedno znova. Jih že poznam po imenu.
Bolj mi gre za to, da se ponudnik ne obrne, oziroma sploh nima informacij, kaj GVO počne. Oni samo zaključijo nalogo in to je to.
Bolj mi gre za to, da se ponudnik ne obrne, oziroma sploh nima informacij, kaj GVO počne. Oni samo zaključijo nalogo in to je to.
DeusB ::
Ja, to traja že par tednov. Kličem vsakih par dni, po tem ko se obrne vsak od tehnikov (ponudnik, telekom, GVO). In vedno znova. Jih že poznam po imenu.
Bolj mi gre za to, da se ponudnik ne obrne, oziroma sploh nima informacij, kaj GVO počne. Oni samo zaključijo nalogo in to je to.
Malo si datume, ure in ostali zapiši kdaj ne dela, potem ko pride račun reklamiraj! Takoj se bo uredilo!
Lp
Glugy ::
Vem debilno vprašanje pa oprosti verjetno si jih to že vprašal ampak a si jih vprašal če po 6 mesecih slučajno že kej vejo kako zadeva napreduje in koliko časa bo trajalo še? Aja pa a so ti znižal naročnino ker ne morš spremljat TV? Ne morejo ti računat nekaj kar niti ne morš spremljat.
Drgač na Telemachu imajo tud varianto da spremljaš TV prek interneta. Lahko jim namigneš da boš resno razmislil o menjavi ponudnika če se bo tako nadaljeval ; ker recimo pri Telemachu imaš zastonj spremljanje prek interneta TV če imaš interent ( eon.tv ) . Da sicer tega ne bi hotel ampak če pa ti ne dajo izbire ; če ti ne dajo niti osnovne časovnice da pač boš to naredu.
Povej jim da jih boš poklical čez nekaj dni in da naj ti do takrat se pozanimajo in sporočijo kako zadeva napreduje kej. Kakšna je časovnica? Če pa nočejo pa zahtevaj da ti dajo telefonsko od podjetja ki rihta te kable pa njih direktno vprašaj. Da to ni normalno se tako obnašat do svojih strank in jih več k pol leta puščat v temi. Vprašaj jih kako bi se oni počutil? Če se jim to zdi normalno?
Drgač na Telemachu imajo tud varianto da spremljaš TV prek interneta. Lahko jim namigneš da boš resno razmislil o menjavi ponudnika če se bo tako nadaljeval ; ker recimo pri Telemachu imaš zastonj spremljanje prek interneta TV če imaš interent ( eon.tv ) . Da sicer tega ne bi hotel ampak če pa ti ne dajo izbire ; če ti ne dajo niti osnovne časovnice da pač boš to naredu.
Povej jim da jih boš poklical čez nekaj dni in da naj ti do takrat se pozanimajo in sporočijo kako zadeva napreduje kej. Kakšna je časovnica? Če pa nočejo pa zahtevaj da ti dajo telefonsko od podjetja ki rihta te kable pa njih direktno vprašaj. Da to ni normalno se tako obnašat do svojih strank in jih več k pol leta puščat v temi. Vprašaj jih kako bi se oni počutil? Če se jim to zdi normalno?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
MTB ::
Saj tv lahko gledamo preko neta, ampak razlagat neukim uporabnikom kako prenosnik priklopit na tv, zagnat aplikacijo in gledat program, je misija nemogoče.
Dr_M ::
Ja, gledat kamikazo, kako se mece pred avtomobile, je res bolj zabavno, kot bari, kmetije, mario
Zal pa nikoli ne zmagajo favoriti.
Zal pa nikoli ne zmagajo favoriti.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: MTB ()
starfotr ::
Sploh, če je predvidena optika, si ne otežuj lajfa za prihodnost. bbbbbb2015 ti je dal dobre odgovore.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | RUNE Rural optika na vašem naslovu (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Omrežja in internet | 231971 (3051) | markasaso12 |
» | Pravno vprašanje: Komplikacije pri priklopu optike (strani: 1 2 )Oddelek: Omrežja in internet | 16515 (13971) | brez-imenko |
» | Telekom omarica v zasebni hiši in udar strele, pomoč! (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12302 (9845) | St235 |
» | Odmik električnih drogov - Elektro MariborOddelek: Loža | 5287 (4868) | Tilen |
» | Nov priklop - drug ponudnik na Telekomovi optikiOddelek: Pomoč in nasveti | 7808 (6995) | cegu |