Forum » Na cesti » Poraba avta - nazivna in dejanska
Poraba avta - nazivna in dejanska
Jan50 ::
Kupujem avto, pa me zanima glede porabe: npr. Citroen C4 je po katalogu 4,8 l/100km, na testu (Avtomagazin) pa 6.8 l/100km. Vemo, da so tovarniški podatki zavajajoči in da se bo sedaj merilo po novih standardih. Že pri treh mojih dosedanjih avtih je bila dejanska poraba za 1 do 2 litra večja od nazivne. Pa vozim brez močnega pospeševanja in pri zmernih hitrostih. Zanima me ali v primeru da kupim avto in da je poraba precej višja od tovarniško navedene le-to reklamiram oz. da vrnem avto?
Tilen ::
Raje ne kupuj avtomobila, če ti skrbi povzroča razlika med nazivno in dejansko porabo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Blinder ::
Samo za info, pri dizlih je razlika med nazivno in dejansko vecja kot pri benzinskih.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
DamijanD ::
Za moj avto je deklarirana 4,7 - dolgoletno povprečje (ko sem še bolj natančno spremljal) pa je bilo 5,13 - dizel
Pač zelo je odvisno od načina vožnje in od tega kje se voziš.
Pač zelo je odvisno od načina vožnje in od tega kje se voziš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DamijanD ()
Longinus ::
Vozim c4 , dizel , 2011 letnik
Poraba 5.6
Mesana voznja
Lp
Poraba 5.6
Mesana voznja
Lp
wir sind die herscher,wir sind die sklaven
wir sind uber all, wir sind nirgends
wir sind die herscher der purpurnen fluse
wir sind uber all, wir sind nirgends
wir sind die herscher der purpurnen fluse
zobnik ::
Vzami tovarniško predelan avto na plin. ZAKAJ, ker imaš komplet bencinske lastnosti, vzdrževanje plinske je pocen nekje 30 evrov za servis.
Poraba bo 10% višja od bencina, vzameš pa tekočo fazo.
Vozil se boš ceneje do -40%
Plin po 59 centov v Škofji Loki, Dizel pa kar 1.2.
Poraba bo 10% višja od bencina, vzameš pa tekočo fazo.
Vozil se boš ceneje do -40%
Plin po 59 centov v Škofji Loki, Dizel pa kar 1.2.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
karafeka ::
Povečini so ti avti, ki imajo tovarniški (LPG) plin vgrajen manjši. A obstaja sploh kak v C (golfovem) razredu ?
CNG pa se vgrajuje v večje, ampak kaj ti pomaga, če imaš 4 CNG črpalke v celi Sloveniji.
CNG pa se vgrajuje v večje, ampak kaj ti pomaga, če imaš 4 CNG črpalke v celi Sloveniji.
Miha 333 ::
Hyundai I30 1.0 T-GDI: Uradna kombinirana 5 L/100 km, v realnosti ga pod 7 ne spraviš, oziroma bi moral voziti 70 km/h po magistralkah in 90 km/h po AC.
Volvo V50 1.6D: Uradna izvenmestna 4,3 L/100 km, realno če voziš do 120 km/h je 4,5 L/100 km, pri 130 je 5, pri 140 5,5, pri 160 km/h pa 6,5 L/100 km.
Volvo V50 1.6D: Uradna izvenmestna 4,3 L/100 km, realno če voziš do 120 km/h je 4,5 L/100 km, pri 130 je 5, pri 140 5,5, pri 160 km/h pa 6,5 L/100 km.
Nikec3 ::
Hyundai i20 CrDi 1.4: Uradna kombinirana (po starem 2018 ciklu med 3,7 in 4,1). Moja dejanska je 5,1 L/100km. Delam pa relacije kjer je 70% avtoceste, 25% regionalke, 5% mesta. Vozim se po omejitvah +-10%.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WaterBoy ::
Vozim c4 , bencin , 2011 letnik
Poraba 6.4
Počasna vožnja, saj ne gre hitro v službo zaradi tovornjakov
Drugače avtocesta in noramlna vožnja hitro 7-8 l/100km
Poraba 6.4
Počasna vožnja, saj ne gre hitro v službo zaradi tovornjakov
Drugače avtocesta in noramlna vožnja hitro 7-8 l/100km
Zgodovina sprememb…
- spremenil: WaterBoy ()
kokos25 ::
Passat 2.0 TDI (ja, un ta smrdljiv z metalcem trdnih delcov v zrak za en kamijon na 100km, z emisijo CO2 ubitega pol amazonskega pragozda) tovarniško 4.8L/100km, dejanska 4.7L/100KM, mestna ne vem, se ne vozim, avtocesta pa od 3.8 (110kmh) do 5.2 (140kmh) nad 6L pridem samo takrat, ko mi čeljust prime in ne spusti.
Kar se mene tiče, že od leta 98 vozim passate in nobeden ni kuril pretirano več kot je pisalo v tovarniških specifikacijah.
A če delam kolono, ne vem, za mano noben ne upa vozit, ker imam dizlovegate afero in po strokovnih merilih onesnažujem okolje kot križarka v koprskem zalivu in se zato vsi izogibajo vožnji za mano.
Po avtocesti vozim po voznem pasu tudi ko prehitevam (ker se večina njih vozi po prehitevalnem od Murske do Kopra), pravzaprav ne prehitevam, temu se reče vožnja mimo...aja, poraba...4.7L/100km v zadnjih 2495km.
Ne vrjameš? nič hudega, saj jaz plačujem diesel tako da je vseeno, če vrjameš ali ne...
Kar se mene tiče, že od leta 98 vozim passate in nobeden ni kuril pretirano več kot je pisalo v tovarniških specifikacijah.
A če delam kolono, ne vem, za mano noben ne upa vozit, ker imam dizlovegate afero in po strokovnih merilih onesnažujem okolje kot križarka v koprskem zalivu in se zato vsi izogibajo vožnji za mano.
Po avtocesti vozim po voznem pasu tudi ko prehitevam (ker se večina njih vozi po prehitevalnem od Murske do Kopra), pravzaprav ne prehitevam, temu se reče vožnja mimo...aja, poraba...4.7L/100km v zadnjih 2495km.
Ne vrjameš? nič hudega, saj jaz plačujem diesel tako da je vseeno, če vrjameš ali ne...
Ne mi ponujat celeronu 366mhz za 70€....hvala...
K0l1br1 ::
Dobro si potolažil lastnike bencinarjev, ki so od diezelgate naprej prepričani, da njihova vozila koristijo okolju.
Passat, letnik kateri je?
Passat, letnik kateri je?
d4vid ::
Madona se sekirate za tiste par dl razlike v porabi. Moj ima po papirjih 8 l/100km, pa ga pod 12.5 se nisem spravil
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
Gr8t ::
Da je 6,8l namesto 4,8l bi ti lahko povedal jaz brez da si pomagam s testom.
S svojim 1.6T 200 lahko dosežem uradno kombinirano 6l oz. par deci več, če se cijazim 70, seveda sem to probal samo enkrat in nikoli več. Če se hočeš z mirnim pospeševanjem vozit 90, moraš takoj prištet 1-1,5l, seveda sem to probal samo enkrat in nikoli več. Če voziš športno kot jaz, moraš prištet 4l.
S C4 1.2 110 boš imel 7l, ne vem kaj je tukaj za debatirat. Če si tega ne moreš privoščiti, pač iščeš druge alternative za prevozno sredstvo.
Ampak to bi morali delati samo tisti, ki si ne morejo privoščiti niti avta za 2kEUR. Če je problem poraba pri avtu za 15kEUR, pač ni noben problem kupit avta za 10kEUR in poraba kar naenkrat ni več problem.
Slovenci pa vsi po vrsti kupijo avto z max svojimi zmožnostmi, potem gredo pa na ceste šparati bencin in ovirati promet. In po mojih opažanjih niso izključeni niti tisti z BMW 5-icami za 50k+EUR.
S svojim 1.6T 200 lahko dosežem uradno kombinirano 6l oz. par deci več, če se cijazim 70, seveda sem to probal samo enkrat in nikoli več. Če se hočeš z mirnim pospeševanjem vozit 90, moraš takoj prištet 1-1,5l, seveda sem to probal samo enkrat in nikoli več. Če voziš športno kot jaz, moraš prištet 4l.
S C4 1.2 110 boš imel 7l, ne vem kaj je tukaj za debatirat. Če si tega ne moreš privoščiti, pač iščeš druge alternative za prevozno sredstvo.
Ampak to bi morali delati samo tisti, ki si ne morejo privoščiti niti avta za 2kEUR. Če je problem poraba pri avtu za 15kEUR, pač ni noben problem kupit avta za 10kEUR in poraba kar naenkrat ni več problem.
Slovenci pa vsi po vrsti kupijo avto z max svojimi zmožnostmi, potem gredo pa na ceste šparati bencin in ovirati promet. In po mojih opažanjih niso izključeni niti tisti z BMW 5-icami za 50k+EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
KAVINSKY ::
Zanima me ali v primeru da kupim avto in da je poraba precej višja od tovarniško navedene le-to reklamiram oz. da vrnem avto?
Ne. Ker tako tovarniško porabo sicer res dosežejo, ampak v skrajno neživljenskih režimih vožnje. Zdaj so menda že uvedli novi testni cikel, tako da razlika spet ne bo tako velika.
Koliko sploh letno prevoziš?
Utk ::
Zanima me ali v primeru da kupim avto in da je poraba precej višja od tovarniško navedene le-to reklamiram oz. da vrnem avto?
Dokazati moraš da je poraba precej višja na testu s katerim je bila izmerjena "tovarniška" poraba, ne pa neka tvoja "dejanska". Če to dokažeš dobiš odškodnino, Italijanom je uspelo pri VWju, Američanom pri kiji. Če pa v tvoji vožnji porabi 12 litrov namesto 4, nima to nobene veze in ne moreš dobit ničesar.
Passat 2.0 TDI (ja, un ta smrdljiv z metalcem trdnih delcov v zrak za en kamijon na 100km, z emisijo CO2 ubitega pol amazonskega pragozda) tovarniško 4.8L/100km, dejanska 4.7L/100KM, mestna ne vem, se ne vozim, avtocesta pa od 3.8 (110kmh) do 5.2 (140kmh) nad 6L pridem samo takrat, ko mi čeljust prime in ne spusti.
Kar se mene tiče, že od leta 98 vozim passate in nobeden ni kuril pretirano več kot je pisalo v tovarniških specifikacijah.
A če delam kolono, ne vem, za mano noben ne upa vozit, ker imam dizlovegate afero in po strokovnih merilih onesnažujem okolje kot križarka v koprskem zalivu in se zato vsi izogibajo vožnji za mano.
Po avtocesti vozim po voznem pasu tudi ko prehitevam (ker se večina njih vozi po prehitevalnem od Murske do Kopra), pravzaprav ne prehitevam, temu se reče vožnja mimo...aja, poraba...4.7L/100km v zadnjih 2495km.
Ne vrjameš? nič hudega, saj jaz plačujem diesel tako da je vseeno, če vrjameš ali ne...
Jaz ti verjamem, ne bi se pa hvalil s tem, da ti je povprečna poraba 4,7, ker to pomeni, da se ves čas jajcaš, po avtocesti in izven. S tako vožnjo pridem jaz z 1,8 bencinarjem na 5,5, ampak nimam živcev za to.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Utk ::
Če voziš športno kot jaz, moraš prištet 4l.
Ti se ne voziš športno, ampak kretensko, zato moraš prištet 4l. Za športno bi bila 2 dovolj.
Netrunner ::
Upam da bodo čimprej uzakonili kakšno bolj realno merjenje, saj trenutno je neuporabno.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
zobnik ::
Čist preprosto:
Poraba bencina 6-7l
Poraba dizla 5-6l
Za en normaln avto pri normalni uporabi.
poraba plina 8-9l
Poraba bencina 6-7l
Poraba dizla 5-6l
Za en normaln avto pri normalni uporabi.
poraba plina 8-9l
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
otago ::
https://www.spritmonitor.de/en/
Imas zgodovino porabe za vsa vozila na obmocju Evrope (in verjetno sirsce). Podatke preteklih modelov realne in tovarniske porabe lahko primerjas z tovarniskimi stevilkami novih.
Za moj avto je splosna poraba 5.3 l/100kmh, belezil 1 leto vsa tankanja. Vse skupaj cca. 25k km, od tega ene 14k km AC nesparovne voznje. Po tovarniskih meritvah, pa bi naj bilo:
-urban 5.3 l/ 100kmh
-extra urban 4.3 l/ 100kmh
- combined 4.7 l/kmh
Imas zgodovino porabe za vsa vozila na obmocju Evrope (in verjetno sirsce). Podatke preteklih modelov realne in tovarniske porabe lahko primerjas z tovarniskimi stevilkami novih.
Za moj avto je splosna poraba 5.3 l/100kmh, belezil 1 leto vsa tankanja. Vse skupaj cca. 25k km, od tega ene 14k km AC nesparovne voznje. Po tovarniskih meritvah, pa bi naj bilo:
-urban 5.3 l/ 100kmh
-extra urban 4.3 l/ 100kmh
- combined 4.7 l/kmh
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()
hojnikb ::
ce hoces sparat, si kupis 4t skuterja. Letni strosek 50e, poraba 2,5l/100km bencina.
#brezpodpisa
KTr1sk ::
volvo v50 2.0 136km, kombinirana 5,7 lit./100 km, jaz imam sicer brez egr in pdf in enako poleti je bilo 5.8, pozimi pa je 6.2
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
otago ::
Iscemo primerjavo na letni ravni. Meritev rlacija A-B po klancu dol ne bo enaka kot B-A po hribu gor. Ne poleti ali pozimi. Naj si pogleda SM za pretekle modele, 10 vzorcev in primerja s tovarniskimi. Npr. uradna evidenca tovarniske porabe.
zobnik ::
Včasih se sam sprašujem v čem je pointa se vozit na plin, kao -40%
Pa gledam cliota l.2005 poraba povprečna 5l dizla. To je 6 evrov/100km
Gledam bencinarja na plin poraba 8l plina, to je samo 5evrov plina + bencin za hladne zagone, nekje 0.8 evra/100km je povprečje pozimi, poleti pa je strošek tam 0.5 evra/100km. Če pa delaš 100km v eno smer se zniža ta strošek. Trenutno je plin po 65 centov, edin v Šk.Loki 59
Torej razlika med plinom in dizlo me skoraj nična. Tud plinska se lahko pokvari kot tudi šobe.
Ne vem no, ko sem kupil avto 1.4 sem pričakoval normalno porabo plina 7l, če vozim na bencin s porabo 6l. Resnica je ta da ma redkokdo tud na 1.2 1.4 motorju porabo plina pod 7.5l.
Sem tud sam imel proabo plin 6.5l, ampak povprečje pa okol 7.5-8
Pa gledam cliota l.2005 poraba povprečna 5l dizla. To je 6 evrov/100km
Gledam bencinarja na plin poraba 8l plina, to je samo 5evrov plina + bencin za hladne zagone, nekje 0.8 evra/100km je povprečje pozimi, poleti pa je strošek tam 0.5 evra/100km. Če pa delaš 100km v eno smer se zniža ta strošek. Trenutno je plin po 65 centov, edin v Šk.Loki 59
Torej razlika med plinom in dizlo me skoraj nična. Tud plinska se lahko pokvari kot tudi šobe.
Ne vem no, ko sem kupil avto 1.4 sem pričakoval normalno porabo plina 7l, če vozim na bencin s porabo 6l. Resnica je ta da ma redkokdo tud na 1.2 1.4 motorju porabo plina pod 7.5l.
Sem tud sam imel proabo plin 6.5l, ampak povprečje pa okol 7.5-8
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
hojnikb ::
ce hoces sparat, si kupis 4t skuterja. Letni strosek 50e, poraba 2,5l/100km bencina.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: matobeli ()
d4vid ::
ce hoces sparat, si kupis 4t skuterja. Letni strosek 50e, poraba 2,5l/100km bencina.
Če hočeš šparat in se voziti tudi pozimi (skuter je malo nepraktičen v mrazu), si kupiš aixama, ki je vozen s B kategorijo, končna okoli 90.
Poraba pod 3l/100km ;)
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
matobeli ::
ce hoces sparat, si kupis 4t skuterja. Letni strosek 50e, poraba 2,5l/100km bencina.
Sori pomoje sem ti pritisnil izbris. Ni bilo namerno.
Ontopic:
Moj glas gre tudi za plin. Če se človek v teoriji mal spozna s sistemom hitro ugotoviš da je letni servis preveč enostaven da bi ga vozil mehaniku, nekje v rangu 8eur.
Če kupiš sam celotno plinsko inštalacijo pride cca 400eur, majster pa zmontira pod 500eur.
Ker pri inštalaciji redko crkne "vse" (recimo jeklenka ne more). Je strošek popravila praviloma zelo nizek.
Komplet ventilov je 100eur, komot menjaš sam doma ker se gre za 8 objemk in 4 konektorje.
Nikoli pa ne rabiš dvigala, kar je največji problem DIY. Šraufenciger ima vsak.
So pa skrite pasti, ena izmed njih je da imajo nekateri avtomobili občutljive ventile in potrebuješ ekstra mazanje. To se da na netu preverit, mazanje ni blazen strošek.
Kar hočem povedat je da plinsko napravo velik lažje vzdržuješ sam kot ostale dele avta. Že filter olja je težje menjat.
Prihranki so pa itak najbolj vidi pri večjih avtih. Mene košta 8eur/100km z srednje velikim terencem in terenskimi gumami. Bencin bi bil skor točno x2.
SumTingWong ::
1.4 TSI 125KM
Mestna uradno: 6,7l
Mestna moja: ~8l
AC uradno: 4,2l
AC moja (tempomat 120): 4,7l
Ne gledam uradnih meritev, poraba na mojem mi je vec kot zadovoljiva.
Mestna uradno: 6,7l
Mestna moja: ~8l
AC uradno: 4,2l
AC moja (tempomat 120): 4,7l
Ne gledam uradnih meritev, poraba na mojem mi je vec kot zadovoljiva.
Tilen ::
2.0 TDI - 150km
Combined fuel consumption in l/100 km (US mpg): 3.8 (61.9) - 3.7 (63.6)**
Mestna - ne vem
Mestna moja - ne vem
AC uradno - ne vem
AC moja - ne vem
Tankam, ko zasveti lučka za prazen rezervoar in vozim na redni servis pooblaščenega prodajalca vozil.
Da bi se še z vozilom ukvarjal in štel cente na liter, mi res ne pade na pamet.
Combined fuel consumption in l/100 km (US mpg): 3.8 (61.9) - 3.7 (63.6)**
Mestna - ne vem
Mestna moja - ne vem
AC uradno - ne vem
AC moja - ne vem
Tankam, ko zasveti lučka za prazen rezervoar in vozim na redni servis pooblaščenega prodajalca vozil.
Da bi se še z vozilom ukvarjal in štel cente na liter, mi res ne pade na pamet.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
hojnikb ::
Pri dost primernih prihodkih je to cisto res, kar si napisal. Tisti, ki pac ne serje z polno ritjo (so to speak) pac more bit tudi na to pozorn.
#brezpodpisa
KTr1sk ::
vlik srece z takim setupom, ko bodo zacel gledat tut NOx :)
egr je blendiran, pdf filtra pa nima že v originalu...torej je samo egr "problem" ;)
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
KAVINSKY ::
Tisti, ki pac ne serje z polno ritjo (so to speak) pac more bit tudi na to pozorn.
Odvisno koliko prevozi. Ne biti tipični slovenc pa kupiti TDIja za hoditi delati v sosednjo vas
Potem so tudi druge možnosti, če voziš relacije lahko še koga pobereš in si deliš stroške prevoza. Nisi ravno pri prazni riti če kupiš avto in se sam voziš na delo.
GrX ::
Vozim novejši Lexus GS300, 3.0 poraba med 11-12 l/100km (odvisno od tipa vožnje). Poraba je nekoliko višja od deklarirane.
Proizvajalci radi zavajajo in deklarirjo porabo vsaj 30% nižjo od realne. Ob nakupu vozila, je pač to smotrno vzeti v zakup. Ni mi pa jasno, zakaj se to dovoljuje. Navsezadnje gre za preslepitev kupca...
Proizvajalci radi zavajajo in deklarirjo porabo vsaj 30% nižjo od realne. Ob nakupu vozila, je pač to smotrno vzeti v zakup. Ni mi pa jasno, zakaj se to dovoljuje. Navsezadnje gre za preslepitev kupca...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrX ()
smacker ::
Poraba je odvisna od načina vožnje. Bolj tiščiš, več pije. Isti avto lahko pije 4L ali pa 12L. Tovarna navaja porabo v idealnih pogojih: poligon, suha cesta, brez vetra, brez nepredvidenih ovir in nepotrebnih zaviranj, preveč napumpane gume, ...
GrX ::
Poraba je odvisna od načina vožnje. Bolj tiščiš, več pije. Isti avto lahko pije 4L ali pa 12L. Tovarna navaja porabo v idealnih pogojih: poligon, suha cesta, brez vetra, brez nepredvidenih ovir in nepotrebnih zaviranj, preveč napumpane gume, ...
Govorimo o povprečni porabi pri normalni vožnji in ne o porabi pri tiščanju avtomobila. Sem mislil, da je to vsem jasno. Tudi podatki po raznih revijah, avto portalih ipd navajajo zgolj povprečno porabo.
smacker ::
Ne, govorimo o tovarniško deklarirani porabi v idealnih pogojih in normalni povprečni porabi v praksi. In nekaterim ni jasno, da sta to dva različna podatka. Že normalna povprečna poraba je odvisna od ceste kjer se voziš in načina vožnja posameznika. Zato pa tovarne ne morejo navesti, koliko bo avto pil Janezu, ki na poti v službo 15min stoji v koloni pred LJ in na regionalki nestrpno prehiteva vse pred seboj. Postopek merjenja je standariziran in tudi ponovljiv. Če voziš 90km/h po AC 400km, se boš precej približal številkam, ki jih navaja proizvajalec. Če se pa ti v povprečju ne voziš tako, pa to ni njihov problem.
hammock ::
90km/h (raje 70) v najvisji prestavi po AC je edini nacin da se priblizas deklarirani porabi. Pa ce gume napumpas na 4 bare.
Kar je seveda bullshit. Ameriski EPA sistem je bistveno bolj realen. Da bodo odstopanja glede na pogoje in nacin voznje pa je jasno.
Moj 2.0 bencinar ima deklarirano skupno porabo 5,1. Moje dejansko povprecje je od 5,8 poleti do 7 pozimi. Da se priti blizu deklarirane porabe, ce vozis kot penzionist 20 km/h pod omejitvijo. Kaj takega mi seveda ne pade na pamet...bencin lahko kupim, svojega casa ne morem.
Rule of thumb pravi, da deklarirana + 25% = dejanska poraba. Pri normalni voznji, seveda.
Kar je seveda bullshit. Ameriski EPA sistem je bistveno bolj realen. Da bodo odstopanja glede na pogoje in nacin voznje pa je jasno.
Moj 2.0 bencinar ima deklarirano skupno porabo 5,1. Moje dejansko povprecje je od 5,8 poleti do 7 pozimi. Da se priti blizu deklarirane porabe, ce vozis kot penzionist 20 km/h pod omejitvijo. Kaj takega mi seveda ne pade na pamet...bencin lahko kupim, svojega casa ne morem.
Rule of thumb pravi, da deklarirana + 25% = dejanska poraba. Pri normalni voznji, seveda.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hammock ()
a_borlak ::
Moj ima deklarirano porabo na relaciji 3.8, najnižje, kar dosegam je 4.4, povprečno okoli 4.7. Imam pa vsak dan 800m nadmorske (400 v vsako smer), kar pripomore k višji porabi. Ampak dvomim, da bi prišel pod 4, tudi po podatkih na spletu se ustavi pri 4.1.
A110 ::
1.0 tsi pise da je kombinirana 4.5 dejanska pa po racunalniku 5-5.5 odvisno kdo doma vozi. pri tempomatu na 130 je 5,3 pri 110 pa 4,5. pri tempomat 90 se dejansko izenaci z deklaliranih 4.0 izvenjmestne
Gr8t ::
Če voziš športno kot jaz, moraš prištet 4l.
Ti se ne voziš športno, ampak kretensko, zato moraš prištet 4l. Za športno bi bila 2 dovolj.
Niti ne, na svoji poti res konkretno potegnem samo na zadnji ravnini pred naseljem, pa še to hitro vidim, da nad 4500rpm ni več takega efekta, tako da grem v 2. in 3. ponavadi tam do 4800, se pravi šaltam pri 70 in 100. Z neogretim avtom pa nikakor ne vozim kretensko.
Če že kaj, je meni res kretensko da kupiš tak avto, potem pa ne potegneš vsaj 1x na dan kot se zagre. Kje je potem point?
+2l, lol, to je borih 8l. To sem imel, ko sem vozil po ravninah 90-100 in šaltal pri 2500. Blažje se že skoraj ne da vozit, če nisi stara mama, ki se ji nikamor ne mudi.
8,5l je če voziš po ravninah 100 v 6. pri 2400, drugače pa šaltaš pri 3000, kar pa že lahko smatramo za normalno vožnjo.
Kretenska vožnja, prehitevanje vseh po vrsti in šaltanje pri 6000, prinese 11l, se pravi +5l glede na nazivno. Za 12l bi se moral pa že zelo potrudit, to bi imel verjetno na Grobniku.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
Utk ::
Ti si voziš tako malo in tako kratke relacije, da nimaš sploh kaj govorit o porabi. Tudi če zanemarimo da se voziš kot kreten. Ko avto vžgeš, takoj porabi par deci, potem dalje je pa samo odvisno kako daleč se pelješ, da tistih par deci ne vpliva tolk na povprečje. In tebi vpliva. Drugače bi bile tvoje porabe nemogoče.
zobnik ::
Jaz sem imel porabo plina samo 6l pri nekje 70-80km/h, to je 3.6 evra/100km
Povprečje imam 8.5l, ker ne šparam NIČ, sam gas.
Povprečje imam 8.5l, ker ne šparam NIČ, sam gas.
SumTingWong ::
Utk: S temi dcl si mi dal misliti. Imam veliko medtne voznje in veliko vzigov avta cez mesec. Res govorimo o dcl pri vzigu avta?
Morda tudi zaradi tega kar precej laze BC napram pravi porabi?
Morda tudi zaradi tega kar precej laze BC napram pravi porabi?
Utk ::
Odvisno ali ga vžigaš vsaj malo še toplega. Dokler je res hladen, je poraba pač ogromna, pri vsakem avtu. Dvomim da prvi kilometer kater naredi z manj kot 15 litri povprečja, bolj verjetno 20, tudi drugi kilometer še ni čist ogret, in če ti je cela relacija 10 km, ne moreš porabe tolk zbit. Seveda odvisno od kubikov in drugega, ampak strašne razlike ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 59842 (10519) | hojnikb |
» | Dizl motorji 1.3-1.5 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13848 (10960) | nekoman |
» | Vw, škoda, seat 1.4, 1.6 dizl in poraba (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15608 (11748) | jalovec09 |
» | Poraba na AC in izven nje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22167 (20323) | WarpedGone |
» | Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 34513 (25592) | nekikr |