» »

nov avto - bencinar do 13.000

nov avto - bencinar do 13.000

1
2
»

Nikec3 ::

Še vedno so dobrodošla mnenja - sploh glede primerjave med škodo fabio in hyundai i20, med katerima se nekako najbolj odločam.
hvala in lep pozdrav, pa ne se preveč prepirat :)

Meni je Škoda preveč škatlasta, za razliko od i20, ki mi je res lep. Je pa to osebna preferenca. i20 se drugače povsem lepo vozi (imam 2018 letnik dizla), za Fabio pa ne morem komentirat. V kolikor te še zanima, Hyundai ima servisni interval na 30 000 km, garancija je 5 let, brez omejitve kilometrov.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

SmotaniJanez ::

Utk je izjavil:

Gor piči 150 brez problema. Pa sploh ne veš kaj govoriš, cliota sploh ne dobiš niti približno s takim motorjem, razen v kakšni športni varianti, ostalih pa tudi ne z bistveno močnejšimi motorji. Katera civilna izvedba v tem razredu ima pospešek recimo 8,5 sekund, da bi bilo to bistveno bolje od 10,5?


Brat je šel pred leti z alfo 1.9 turbo dizel mislim z 116 konji 185 in je povedu, da je pred zadnjim ovinkom mogu bremzat.

Tko da 150 gor u klanc je res za 90 leta ....tle mislim na max zmogljivost, ne pa za divjanje.

Tko da bencinar mora bit vsaj 2.0 da je za kej. Pogojno 1.8.

Teli avtki z malimi kubiki, vprašanje, kva bo, čez ene 300.000 km.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

V kolikor te še zanima, Hyundai ima servisni interval na 30 000 k

tole je kvecjemu minus. Noben pr zdravi pameti nebo sel delat rednih servisov na 30kk

Tko da bencinar mora bit vsaj 2.0 da je za kej. Pogojno 1.8.

ah, sploh ni potrebe, ko taksen atmosferc ze 1.0 turbo posije.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

SmotaniJanez ::

hojnikb je izjavil:

V kolikor te še zanima, Hyundai ima servisni interval na 30 000 k

tole je kvecjemu minus. Noben pr zdravi pameti nebo sel delat rednih servisov na 30kk

Tko da bencinar mora bit vsaj 2.0 da je za kej. Pogojno 1.8.

ah, sploh ni potrebe, ko taksen atmosferc ze 1.0 turbo posije.


Ja sam čez 300.000 je vprašanje, kaj bo bolj zgonjneno, 1.0 al 2.0.

Jas mam zaj 1,6 120 konjev, 16V mašina in ne gre nikamor. Vsaj v primerjavi z avti, kaj sem prej vozil. Kar je pod 1,8 ucri stran.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

1.6 16v ima mogoce 150nm navora pr 4000rpm, 1.0t bo mel 200nm pr pol manjsih obratih. ze to je razlika ogromna.

imas dosti turbo mlinckov z takimi kilometri (taxi itd) pa vse gre..
#brezpodpisa

Nikec3 ::

tole je kvecjemu minus. Noben pr zdravi pameti nebo sel delat rednih servisov na 30kk

Tole je problem Hyundaia in ne mene. Imam 5 let garancije in neomejene kilometre. Po petih letih jih bom imel 200 000. Če kaj crkne, bodo pač plačevali. In btw, Hyundai je po zanesljivosti pred raznimi VW-ji s servisnim intervalom na 15k.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

a_borlak ::

Avtov med 10k in 13k€ imaš kar nekaj, tudi z 1.6 motorji, avto.net jih najde 44.

SmotaniJanez ::

hojnikb je izjavil:

1.6 16v ima mogoce 150nm navora pr 4000rpm, 1.0t bo mel 200nm pr pol manjsih obratih. ze to je razlika ogromna.

imas dosti turbo mlinckov z takimi kilometri (taxi itd) pa vse gre..


Koncerni opuščajo tele mlinčke, zakaj ne bom pisal.

FlyingBee ::

Res je, da je bil fordov ecoboost 1.0 davnega leta 2013 nagrajen, zdaj bo pa drugače? Izgleda kot, da gre ravno v to smer, vse več manjših turbo bencinarjev.

hojnikb ::

SmotaniJanez je izjavil:

hojnikb je izjavil:

1.6 16v ima mogoce 150nm navora pr 4000rpm, 1.0t bo mel 200nm pr pol manjsih obratih. ze to je razlika ogromna.

imas dosti turbo mlinckov z takimi kilometri (taxi itd) pa vse gre..


Koncerni opuščajo tele mlinčke, zakaj ne bom pisal.

turboti so here to stay, se pa znajo povecat kubiki, to pa.
#brezpodpisa

KAVINSKY ::

Nikec3 je izjavil:

tole je kvecjemu minus. Noben pr zdravi pameti nebo sel delat rednih servisov na 30kk

Tole je problem Hyundaia in ne mene. Imam 5 let garancije in neomejene kilometre. Po petih letih jih bom imel 200 000. Če kaj crkne, bodo pač plačevali. In btw, Hyundai je po zanesljivosti pred raznimi VW-ji s servisnim intervalom na 15k.



Saj je bila pred meseci tema tu gor. KIA dizel, v Nemčiji servis na 30k km, pri nas na 15k km. V glavnem, ti se kar sklicuj na garancijo in ne menjavati olja. Je že preračunano kdaj bo odpovedalo. V večini se turbine menjuje po 200k km. Res mi ni jasno. Pljunete po 13 jurjev za novi avto, potem pa nimate 60€ za olje in filter.

IL_DIAVOLO ::

Turbina se ne menjuje.

Sparkxl ::

SmotaniJanez je izjavil:

hojnikb je izjavil:

V kolikor te še zanima, Hyundai ima servisni interval na 30 000 k

tole je kvecjemu minus. Noben pr zdravi pameti nebo sel delat rednih servisov na 30kk

Tko da bencinar mora bit vsaj 2.0 da je za kej. Pogojno 1.8.

ah, sploh ni potrebe, ko taksen atmosferc ze 1.0 turbo posije.


Ja sam čez 300.000 je vprašanje, kaj bo bolj zgonjneno, 1.0 al 2.0.

Jas mam zaj 1,6 120 konjev, 16V mašina in ne gre nikamor. Vsaj v primerjavi z avti, kaj sem prej vozil. Kar je pod 1,8 ucri stran.


V katerem desetletju si ti ostal? 1.8 atmosferci prakticno vec ne obstajajo. Danes imamo v te namene npr 1.5 tsi z 150km, ki se zaradi turbine vozi neprimerno bolje, spije pa 2 l manj

SmotaniJanez je izjavil:

hojnikb je izjavil:

1.6 16v ima mogoce 150nm navora pr 4000rpm, 1.0t bo mel 200nm pr pol manjsih obratih. ze to je razlika ogromna.

imas dosti turbo mlinckov z takimi kilometri (taxi itd) pa vse gre..


Koncerni opuščajo tele mlinčke, zakaj ne bom pisal.


Aja? Daj nam kaki link da vidimo s cim jih nadomescajo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

jimmy69 ::

Kia Sportage dizel, servis vsakih 30k km ali dve leti.

TZ24 ::

Utk ::

Če misliš imet avto dolga časa in kilometrov, menjaš na 15,000. Če ga boš imel 5-6 let, v tem času naredil 200,000 km, in bil cel čas v garanciji, pa komot menjaš na 30,000. Posledice bo nosil naslednji lastnik, ki bo pa sicer dobil potrjeno servisno knjižico. In ta je veliko bolj pomembna kot če takšni kot sem jaz, šalabajzarji, doma v garaži menjamo na 15,000...

Nikec3 ::

TZ24 je izjavil:

Menjava olja na 30k km.

https://www.zurnal24.si/avto/mehanik-le...

No jaz še vedno čakam, da mi nekdo pove, zakaj je Hyundai s servisnim intervalom na 30 000 km na lestvicah zanesljivosti pred VW-jem s servisnim intervalom 15 000 km.

In mimogrede, ne gre se toliko za prihranek pri menjavi olja na 15k ali 30k, gre se za to, da če mi proizvajalec reče, da je servisni interval na 30k, se že iz samega principa ne mislim avta dotaknit prej. In ne, ne ljubi se mi razmišljat kdaj bom moral menjat olje, katerega, kako,... Leto 2019 je. Avto kupim, da ga vozim in se drugače z njim ne rabim ukvarjat.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

KAVINSKY ::

Nikec3 je izjavil:

In ne, ne ljubi se mi razmišljat


Ti je videti.

Prvo kot prvo ne podaš katere države sploh obsega - če zdaj vržeš servisne intervale v iskalnik, boš dobil, da različne države imajo različne; Avstralija 15k km, Amerika 20k km, Nemčija 30k km. Po vrhu vsega pa ne poveš kaj ta zanesljivost pokriva. Gledamo probleme z elektroniko? Tu olje ne pomaga dosti.

BTW; če pogledaš servisno knjižico ti nekje verjetno piše "30km ali dve leti" in z drobnim tiskom "Lahko pa tudi vmesno". Itak je proizvajalcu, do tega, da po končani garanciji proda kakšen nadomestni del več. Leta 2019 smo! Je normalno da po 200k km zaribajo motorji? Ampak tebi se niti ne da reči serviserju, da ponastavi računalnik na krajši interval. Zdaj pa hitro na Instagram gledat rit od Kardashanke!

Gr8t ::

30k je mogoče ok, če se res lepo voziš in avta ne misliš imet dolgo.
Jaz sem gledal v nedeljo in je olje že kar za zamenjat, že kar temno rjave barve. Pa ni niti šele leto okoli, maja sem ga menjal, BC pravi da sem na 25%, kilometrov pa nekje 6000.
Ampak jaz praktično takoj, ko pridem na glavno cesto, začnem vozit 100-130. Se pa prvih 6-8km vseeno probam držat 3000rpm, oz. da mi včasih uide do 3300, mogoče tudi 3500 je pač povsem človeško.
Recimo fotr je BP menjal na 2 leti, pa je imel olje še povsem čisto rumeno. Cijazi ravno ne, ampak čez 3000 pa avto redko pride.

Kakorkoli že, jaz bi po pol leta in enem letu pogledal kako izgleda olje, potem bi se pa odločil kdaj menjati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

Unknown_001 ::

Če bi deca imela kaj pojma, bi vedela, da barva olja ne indicira čistoče. Itak vsako olje potemni po par sto kilometrih vožnje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Gr8t ::

To sem že večkrat bral. Ampak zakaj ima potem fotr vedno čistega? Sem gledal na lastne oči in ne samo verjel na besedo.
Tako da na čistočo olja sigurno vpliva kolk si ga teral. Seveda pa ne vem koliko ali če sploh je temnejše olje slabše za mazanje motorja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

Gr8t ::

Utk je izjavil:

Itak, to je dovolj, i20 s 100 konji, ki ima 10,8 do 100, pa ni dovolj. 120 konjski ima še par desetink manj.

120 pa res ni slab za svojo ceno. 0-100 drugače pokaže premajhno sliko, tukaj se vidi koliko je drugače razlike:
http://www.zeperfs.com/en/duel6999-6703...
Pri 40-140 in 80-180 je razlika ogromna. Prožnost v 4. in 5. niti ne tolk, tako da če ne dosegaš takih hitrosti, je res vseeno če vzameš 100KM.

Niso pa tudi ti avti poceni, 14k s popusti za eno srednjo opremo. Sam bi ga vzel za 12k.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Chevrolet Cruze 1.6 bencin

Oddelek: Na cesti
446787 (4786) tech1
»

Avto do 15k eur (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
617850 (5910) Raptor F16
»

Prvi avto

Oddelek: Loža
464304 (3085) bambam20
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15328091 (23318) Heavy

Več podobnih tem