» »

NVIDIA Ampere (2020)

NVIDIA Ampere (2020)

Temo vidijo: vsi
««
15 / 222
»»

FlyingBee ::

Back to Ampere. Kako bodo izvedli geforce ampera, če je zadeva še najbolj naslednik Volte, ki ni nikoli v desktop prišla. Zna biti problem pri klasiki, ker so se predvsem na tensor perf osredotočili. Če bo na 7nm, zna biti geforce z 30mlrd tranzistorji. Neke nore številke bodo.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

klinker ::

Sej ne rabijo prevec forsirat gaming, glede na to da posteno prednjacijo trenutno.
Radeon se 1080Ti killerja nima ta trenutek.
Sej vidis da se Nvidia malo igracka v peskovniku in drzi zadaj, sicer bodo tudi oni kako protimonopolno fasali, ce Radeone prevec povozijo, zato tudi visoke cene, sicer se Radeonov ne bi nic prodalo :)

Jarno ::

Ne pretiravat. Ko boš zadeve spremljal skozi 25 letno kontinuiteto, boš morda celo modrosti trosil. :) Ati je bil dokaj spodobna firma, ampak so se pri AMD-ju spomnili svojega cpu-primata, proizvedli bulldozer arhitekturo, katera je bila pogojno uporabna zgolj za desktop.
Potem so večino resoursov preusmerili v cpu segment, kar ni bila slaba odločitev in trenutno na gpu segmentu hiitro furajo soliden R/D, da se jim enostavno ni splačalo proizvesti velikih RDNA 1.0 čipov, ker bo RDNA 2.0 toliko naprednejši, da bo celo prišlo do catc-upa z Ampere.

Mark my words, zaradi ryznov popularnost AMD-ja narašča in če bo dober deal z RX 6x00, bo tržni delež naraščal. Po moji presoji je v tem trenutku nesmiselno za gpu dati več kot 400€, torej RX 5700XT ali RTX 2060S, za ostalo se počaka. In čakamo obe firmi, pa še tema je ustrezna, AMD se šimfa v RTX temi, tukaj se gremo future battles.

Če bi čebula Ampere štancali na TSMC 7nm+, Navi 2X pa na Samsung 8nm, potem bi bili geforci še hitrejši in še dražji.
#65W!

FlyingBee ::

Vsaka jim čast, če dohitijo Ampere v p/W in RT.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

Horas ::

57OO/xt je res najbolsi nakup trenutno.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

DarwiN ::

Če bo res 7nm+ proti usranemu 8nm procesu, potem se za p/w ni treba bat in je to še najmanjša briga za AMD.

Bolj skrb vzbujajoče je, kako se bo AMD lotil RTja in DLSSa.. Tule bi znal bit nek zmazek, poln bugov in "just wait" featurjev.. Na DLSS2 lahko na primer gledamo kot gratis ~20-30% boosta zmogljivosti, in v kolikor AMD ne ponudi podobne tehnologije, je takoj game over zanje.. Potem bo dejansko edino fer na benchmarkih primerjat surovo moč AMDja proti Nvidiji z vključenim DLSSjem.. Vse več iger bo bojda imelo celo privzeto omogočen DLSS2.. In prihaja tudi DLSS3, ki bo še naprednejši in še bolje podprt. Skratka, nesprejemljivo je, da AMD ne bi ponudil odgovora tej tehnologiji.. IMO je to še bolj pomembno kot Ray tracing.

Že to marsikaj pove, da AMD zamuja s svojimi karticami. Imajo dost dela z razvojem teh novih tehnologij v odgovor Nvidiji. Lahko samo upamo, da jim rata.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

D3m ::

Vse več iger bo bojda imelo celo privzeto omogočen DLSS2


Nope.

Pogoj je nvidia API.
|HP EliteBook|R5 6650U|

DarwiN ::

Ja privzeto bi naj bil omogočen za RTX kartice, doooooooh.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

tikitoki ::

DarwiN je izjavil:

Če bo res 7nm+ proti usranemu 8nm procesu, potem se za p/w ni treba bat in je to še najmanjša briga za AMD.

Bolj skrb vzbujajoče je, kako se bo AMD lotil RTja in DLSSa.. Tule bi znal bit nek zmazek, poln bugov in "just wait" featurjev.. Na DLSS2 lahko na primer gledamo kot gratis ~20-30% boosta zmogljivosti, in v kolikor AMD ne ponudi podobne tehnologije, je takoj game over zanje.. Potem bo dejansko edino fer na benchmarkih primerjat surovo moč AMDja proti Nvidiji z vključenim DLSSjem.. Vse več iger bo bojda imelo celo privzeto omogočen DLSS2.. In prihaja tudi DLSS3, ki bo še naprednejši in še bolje podprt. Skratka, nesprejemljivo je, da AMD ne bi ponudil odgovora tej tehnologiji.. IMO je to še bolj pomembno kot Ray tracing.

Že to marsikaj pove, da AMD zamuja s svojimi karticami. Imajo dost dela z razvojem teh novih tehnologij v odgovor Nvidiji. Lahko samo upamo, da jim rata.


Se nisi slisal za rendriranje pri nizji reasoluciji in upscale+sharepening? Dobis takoj +30% dodatnih FPS in kvaliteto slike na ravni DLSS. AMd to ze nekaj casa omogoca. Tak, da bos moral najti kaksno drugo hibo.

dolenc ::

Kako se pa rece temu upscejlanju pri amdju? K prvic slism.

meho7 ::

Fidelity FX aka image sharpener :))

DarwiN ::

Hudič je, ker ima Nvidia tudi podobna sharpening in upscaling softwerska jajca.. Medtem je DLSS čist druga zver s svojim hardwerom.

Se nisi slisal za rendriranje pri nizji reasoluciji in upscale+sharepening? Dobis takoj +30% dodatnih FPS in kvaliteto slike na ravni DLSS. AMd to ze nekaj casa omogoca. Tak, da bos moral najti kaksno drugo hibo.

Oh really? In Nvidia tega ne ponuja? Teh tvojih "30% brez izgube kvalitete slike"?

V tem primeru AMD pridobi tvojih imaginarnih 30%, Nvidia pa imaginarnih 30% + dejanskih 30% z DLSS, skupaj 60%.

Skratka, če misli AMD promovirat ta Fidelity FX kot odgovor na DLSS2, potem je jasno, da so se predali in je game over.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DarwiN ()

tikitoki ::

DarwiN je izjavil:

Hudič je, ker ima Nvidia tudi podobna sharpening in upscaling softwerska jajca.. Medtem je DLSS čist druga zver s svojim hardwerom.

Se nisi slisal za rendriranje pri nizji reasoluciji in upscale+sharepening? Dobis takoj +30% dodatnih FPS in kvaliteto slike na ravni DLSS. AMd to ze nekaj casa omogoca. Tak, da bos moral najti kaksno drugo hibo.

Oh really? In Nvidia tega ne ponuja? Teh tvojih "30% brez izgube kvalitete slike"?

V tem primeru AMD pridobi tvojih imaginarnih 30%, Nvidia pa imaginarnih 30% + dejanskih 30% z DLSS, skupaj 60%.

Skratka, če misli AMD promovirat ta Fidelity FX kot odgovor na DLSS2, potem je jasno, da so se predali in je game over.


Ti pa imas domislijo:).

DarwiN ::

Veš kaj pravi moja domišljaja za primer takšnega scenarija?

Zdaj, tisti, ki vedo, kaj govorijo, se v splošnem strinjajo, da DLSS2 v določenih primerih postreže celo z lepšo sliko od nativne, medtem ko so v drugih izvedbah vidne kakšne hibe (kakšen objekt s slabšo ostrino, megla, ipd)... Odvisno od implementacije, ampak overall se strinjajo, da je kvaliteta slike enakovredna nativni.. Zato sem tudi rekel, da lahko na DLSS2 gledamo kot gratis 20-30% zmogljivosti.

In kaj se bo zgodilo, če se AMD preda in ne ponudi odgovora, oziroma lansira nek prazen marketing BS v smislu "izrazito izboljšanega" Fidelity FX 2.0? AMDtardi bodo sprožili vojno proti DLSS2.. Na netu bodo začele krožiti fotke "DLSS2 ON/ DLSS2 OFF" spodletelih primerov, kjer je razvidna kakšna megla pri DLSS2. Tega selektivnega zavajajočega marketinga bo naenkrat ogromno... Tako se bo ustvarila napačna slika, kjer bodo AMDtardi pljuvali po DLSS2 s svojimi "dokazi", Nvidioti pa jih demantirali s svojimi dejanskimi dokazi v nasprotno.. Ampak ker je enih in drugih fanboyjev ogromno število, bo rezultat te vojne navidezno nekje 1:1.. Vsi zmagajo. Vsak lahko verjame v tisto, kar sam želi. In vsak lahko upraviči svoj nakup. Nekak po trumpovsko..Ali primer evolucija vs inteligentni dizajn. Ni pomembno, kaj pravijo dejstva in realnost, ampak šteje samo, koliko ljudi v kaj prisega.

Če pa po drugi strani AMD izda svoj "DLSS", pa ne bo nobene vojne, nobenega fake newsa in alternativnih dejstev. Samo pristni benchmarki in pač naj zmaga boljši.

To pravi moja domišljija. 8-O
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

D3m ::

Nvidia API ne more teči na Radeon ali drugih grafah. :)

Drugo je AMD Open Source.
|HP EliteBook|R5 6650U|

FlyingBee ::

torej manj napredno
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

tikitoki ::

DarwiN je izjavil:

Veš kaj pravi moja domišljaja za primer takšnega scenarija?

Zdaj, tisti, ki vedo, kaj govorijo, se v splošnem strinjajo, da DLSS2 v določenih primerih postreže celo z lepšo sliko od nativne, medtem ko so v drugih izvedbah vidne kakšne hibe (kakšen objekt s slabšo ostrino, megla, ipd)... Odvisno od implementacije, ampak overall se strinjajo, da je kvaliteta slike enakovredna nativni.. Zato sem tudi rekel, da lahko na DLSS2 gledamo kot gratis 20-30% zmogljivosti.

In kaj se bo zgodilo, če se AMD preda in ne ponudi odgovora, oziroma lansira nek prazen marketing BS v smislu "izrazito izboljšanega" Fidelity FX 2.0? AMDtardi bodo sprožili vojno proti DLSS2.. Na netu bodo začele krožiti fotke "DLSS2 ON/ DLSS2 OFF" spodletelih primerov, kjer je razvidna kakšna megla pri DLSS2. Tega selektivnega zavajajočega marketinga bo naenkrat ogromno... Tako se bo ustvarila napačna slika, kjer bodo AMDtardi pljuvali po DLSS2 s svojimi "dokazi", Nvidioti pa jih demantirali s svojimi dejanskimi dokazi v nasprotno.. Ampak ker je enih in drugih fanboyjev ogromno število, bo rezultat te vojne navidezno nekje 1:1.. Vsi zmagajo. Vsak lahko verjame v tisto, kar sam želi. In vsak lahko upraviči svoj nakup. Nekak po trumpovsko..Ali primer evolucija vs inteligentni dizajn. Ni pomembno, kaj pravijo dejstva in realnost, ampak šteje samo, koliko ljudi v kaj prisega.

Če pa po drugi strani AMD izda svoj "DLSS", pa ne bo nobene vojne, nobenega fake newsa in alternativnih dejstev. Samo pristni benchmarki in pač naj zmaga boljši.

To pravi moja domišljija. 8-O


Sem prebral recenzijo obeh pristopov in so koncali s tem, da jim je rezultat AMDjevega pristopa bolj vsec, k DLSS. Verjamem, da je DLSS 2 izboljsan. Sam nehaj ze prodajati izmisljotine, da dobis pri nVIdiji +30% gratis performance, pri AMDju pa nimajo nic. To je navadna laz.
V obeh primerih pa gre za upscale in nato obdelavo slike, da izgleda lepse. Tak, da za zacetek se nehaj sprenevedati o gratis performancu. Sam vidim, da notri vrzejo frazo AI in vam nehajo mozgani delat.

Sicer pa ne vidim nic slabega, da ti opciji obstajata in se nato vsak zase odloci, kaj mu je prioriteta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

Seba22 ::

@tikitoki daj model zresni se že enkrat ko te berem po temah mi gre na kozlanje kake blodnje pišeš in samo smetiš teme. Dejstvo pa je da amd nima kaj pametnega pokazat proti nvidia DLLS 2.0 pa tudi v samem GPU segmentu zaostajajo krepko
Asus ROG B650E|Ryzen 7800X3D|DDR5 32GB|NVMe SSD 3TB|EKWB AIO 360|RTX 4080
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: tikitoki ()

DarwiN ::

tiki, Nvidia v ta namen uporablja hardwere, namenska AI jedra, medtem ko AMD uporablja softverske trike, ki jih nudi tudi Navidia.

Nobene primerjave ni... Če želiš, lahko primerjaš AMD sharpening z Nvidia sharpening, in enako za upscaling.

DLSS1 je bil nateg, oziroma veliko obljub, slaba izvedba.. Nič pozitivnega ni bilo od tega. Zato si ga tudi lahko primerjal z AMDjevo softversko "rešitvijo".. Primerjava drek proti driski torej.

Ampak vmes sta minili dve leti razvoja. DLSS2 je čist druga zver. Sicer pa počakajmo. Nvidia se še vedno lahko osmeši s slabšo podporo. Čeprav imam občutek, da trenutno bremzajo z objavami in zbirajo material za launch date v septembru, da bodo lahko takrat pokazali več iger in bolj splošno podporo, za razliko od 2018, ko so prodajali samo prazne obljube.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

D3m ::

Če želiš, lahko primerjaš AMD sharpening z Nvidia sharpening


Saj nvidia sharpening je kopija AMDja.

Saj je odprta koda.
|HP EliteBook|R5 6650U|

DarwiN ::

Ni Nvidia imela sharpening že preden se je AMD sploh rodil? ;)
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Jarno ::

Teorija je stara. Sharpening in edge detection sta bila v cpu načinu za consumerje že iz časov SVGA, potem to dat v shaderje je easy-peasy.
Ati je že v času DX 9.0 in Shader Modela 2.0 ponujal opcijo za custom shaderje, potem se je to odstranilo.

With the recently released Catalyst 4.2 drivers, and in conjunction with Beyond3D and DriverHeaven for a few months, ATI are giving users the option of creating their own SMARTSHADER effects with the SMARTSHADER plug-in.
#65W!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jarno ()

dolenc ::

Sam sharpening ni upscalling...

tikitoki ::

DarwiN je izjavil:

tiki, Nvidia v ta namen uporablja hardwere, namenska AI jedra, medtem ko AMD uporablja softverske trike, ki jih nudi tudi Navidia.

Nobene primerjave ni... Če želiš, lahko primerjaš AMD sharpening z Nvidia sharpening, in enako za upscaling.

DLSS1 je bil nateg, oziroma veliko obljub, slaba izvedba.. Nič pozitivnega ni bilo od tega. Zato si ga tudi lahko primerjal z AMDjevo softversko "rešitvijo".. Primerjava drek proti driski torej.

Ampak vmes sta minili dve leti razvoja. DLSS2 je čist druga zver. Sicer pa počakajmo. Nvidia se še vedno lahko osmeši s slabšo podporo. Čeprav imam občutek, da trenutno bremzajo z objavami in zbirajo material za launch date v septembru, da bodo lahko takrat pokazali več iger in bolj splošno podporo, za razliko od 2018, ko so prodajali samo prazne obljube.


TOrej priznas, da je bil DLSS nateg. Obenem pa pricakujes, da moram sedaj slepo verjeti, da je DLSS 2 naenkrat postal cel cudez? Mogoce se kdo loti in naredi konkretno primerjavo. Kot so naredili za DLSS. In, ne. Ne zanima, da je zgolj izboljsava napram DLSS 1. Primerjavo z drugimi prostopi.

Spodaj je Bottom Line za primerjavo DLSS s tem, kar je bilo na voljo pri AMDju.

Radeon Image Sharpening is genuinely impressive. It doesn’t require any developer implementation and it works well by sharpening the image which can be useful in a variety of situations.

After spending more time with the feature, we feel the best use case is for image downsampling with high resolution displays. A sharpened 1800p image was typically as good as a native 4K image in our testing, which means you can happily use this configuration with Navi GPUs to gain ~30% more performance for a minimal quality loss. Downsampling all the way to 1440p didn’t deliver as good results, so the sweet spot is around that 70 to 80 percent resolution scale.

RIS is also good for sharpening up games that can are left a little soft after post-process anti-aliasing techniques like TAA. Given basically all games these days use this sort of AA as opposed to more intensive techniques like MSAA or SSAA, combining that with sharpening can deliver an improved image.

FlyingBee ::

Tiki in ostali neverniki, dssl2.0 je lokalno na tensor cores, katere bo Ampere še precej izboljšal. Na linku je vse razloženo.

https://www.techspot.com/article/2049-w...
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

dolenc ::

Ma vseen je kje je. Gre za upscalling, ne za sharpening.

Amd nima nič takega, trenutno.

BT52 ::

DLSS je tehnologija velikega potenciala in če se Radeon tega ne zaveda so mrzli IMO. Z verzijo 2 je Nvidia naredila korake naprej. Dejansko so uporabili svojo prednost, da so imeli BETA tehnologijo v testiranju na siliciju in prevsem pri developerjih veliko prej od pričakovanj. Pametno 5head poteza od Nvidie IMO.

Ker pa nekako v dvomim so v AMD bedaki. V AI segmentu so tenzorji vroča roba. Lahko pričakujemo AMD verzijo DLSSa kaj kmalu. Če RDA2 mogoče tega ne bo imela je velik riziko. Namreč Ampere bo v raster performanci definitvno mostrunsko dober. Navkljub Sansumg litografiji je njhova prednost velika. Osebno špekuliram min 50% boost v performanci na pram te zadnje 2080ti.

Bomo videli kako bo Nvidia porezala in naredila AM01, AM02, AM03 čipe. Mogoče imajo prostor še za večjo performanco. IPC bodo definitivno dvignili, če pa zraven upoštevamo DLSS pa je performanca kaj hitro lahko velika za 100%? Lahko tole RDNA2 doseže brez AI? Realno Ne! Niti v raster performanci mislim, da ne bodo blizu, ker Nvidia ni Itel. Zaostanek bodo lovili samo z kako relovucijo v čipnem dizajnu ali AI preboju. Enostavno Nvidia je premočna v R&D. AMD bi mogel AI zagrabit z golimi rokami, ker če pridejo do secrect sauca tukaj je tole bližnjica do vrha FPS benchamrkov, ki prodajajo imidž in št. v lowrange predelu kartic.

Dejansko po dolgih letih se na mogoče obetajo veliki performančni preskoki na 2-3 leta, kot v starih časih. Koliko se spomnim je bil sredi 2000ih napredek tako hiter, da so "paradne kartice" že ob izzidu postale midrange v naslednji generaciji.

Pa se nisem dotaknil RTXa in DLSS, ki je trenutno nujen za dejansko uporabne FPS.

dolenc ::

Jep, glede na trenutne zmogljivostne skoke, je to "the way to go".

Bos lahk gnal 1080p ali 1440p pri 4k, drugače lahk še 10 let čakaš na primeren hardware.

FlyingBee ::

Kaj glede RT, na tem bi moralo tudi kaj preskočiti.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

BT52 ::

FlyingBee je izjavil:

Kaj glede RT, na tem bi moralo tudi kaj preskočiti.


Se strinjam. Kaj pa drugega, kot Dlss in "super AI kompresija podatkov" je skoraj edina smer. FAKE podatki in upscale je way to go. Mogoče še naredijo kako množično poceni HBM preboj tole pa je vse. Ostalo pa bo vse na tenzorjih in softwaru. Ok ostanejo še mogoče čipleti, da dobiš veliko število transistorjev za obračanje RT matrik je še ena rešitev. Me preseneča, zakaj AMD ne brute forca NVIDIE, kot je tole naredil z Intelom. SLI/CLI rakrano tj. screen tearing pa zamažejo z AI sharpeningom. S poudarkom na HW rešitvi, čim dlje stran od developerjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

Če gledamo botlenecke tehnologij (predvsem silicija). Mogoče zaradi tega NVIDIA raje stavi na Melanox rešitve. Rešitve offsite computinga. OK v science compute se tole že dokaj dobro uporablja (dejansko zelo dobro, tudi za AMD, IBM). Za Gaming pa trenutno (predvidevam) ga uporabljajo za treniranje nevronske mreže za vsako igro posebej (DLSS training). Investicija v melanox je bila gromozanska in se bi recimo uspešen DLSS3 lahko zelo dobro obrestoval. Je pa recimo streaming v oblaku še vedno v povojih še vedno vsaj za 15 let naprej.Tako da je Melanox trnutno bolj osredotočen na compute trg, ki pa vseeno veliko bolj profitabilen (ter perspektiven) anyway.

tikitoki ::

dolenc je izjavil:

Ma vseen je kje je. Gre za upscalling, ne za sharpening.

Amd nima nič takega, trenutno.


Upscala lahko cisto vsak monitor,... Oz. Kaj si zele povedati?

BT52 ::

tikitoki je izjavil:

dolenc je izjavil:

Ma vseen je kje je. Gre za upscalling, ne za sharpening.

Amd nima nič takega, trenutno.


Upscala lahko cisto vsak monitor,... Oz. Kaj si zele povedati?


Kregajte se kakorkoli. AMD sharpening ni upscaling je samo sharpening retuše slike. Pravzaprav tehnologija stara kot mati zemlja za obe firmi. Zdaj edino ne vem kaj uporabljajo konzole za upscaling pri AMDju. Koliko mi je znano na Radeonkah tega niso še uporabili, ker je hardcoded dizajn.

dolenc ::

A res lahko?

Super, lg 34um68.... ti sam povej kaj kliknem :)

Jarno ::

Moraš tudi razumeti, kako upscaling in sharpening delujeta. Pri AMD-jevih gpu nastavitvah lahko izbereš HW upscaling način, pri katerem se iz nižje ločljivosti na ločljivost monitorja skalira bilinearno. In ta način deluje zelo vredu, v tandemu, če prej sliko izostrimo.
Zadovoljivi rezultati, sem sprobal na ReShade, kjer imajo CAS preveden, sicer iz 720p na 1080p.

Super, lg 34um68.... ti sam povej kaj kliknem :)

V igri izberi ločljivost, manjso od nativne ter poročaj.
#65W!

dolenc ::

Sem.. vse je megleno... Kje se zgodi ta upscaling?

Ločim med sharpeningom in upscalingov, še zmer mi vsi tle prodajajo naj sharpening sprobam, jst bi rad pa upscaling :D.

BT52 ::

Jarno je izjavil:

Moraš tudi razumeti, kako upscaling in sharpening delujeta. Pri AMD-jevih gpu nastavitvah lahko izbereš HW upscaling način, pri katerem se iz nižje ločljivosti na ločljivost monitorja skalira bilinearno. In ta način deluje zelo vredu, v tandemu, če prej sliko izostrimo.
Zadovoljivi rezultati, sem sprobal na ReShade, kjer imajo CAS preveden, sicer iz 720p na 1080p.

Super, lg 34um68.... ti sam povej kaj kliknem :)

V igri izberi ločljivost, manjso od nativne ter poročaj.


Kaj res? Kaj maš tole 5700?

dolenc je izjavil:

Sem.. vse je megleno... Kje se zgodi ta upscaling?

Ločim med sharpeningom in upscalingov, še zmer mi vsi tle prodajajo naj sharpening sprobam, jst bi rad pa upscaling :D.


Ja to mene tudi zanima.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

tikitoki ::

Ker kombinacije ne obstajajo.

Jarno ::

To lahko tudi ge-mani sprobate.
https://gist.github.com/martymcmodding/...
#65W!

mailer ::

klinker je izjavil:

Sej ne rabijo prevec forsirat gaming, glede na to da posteno prednjacijo trenutno.
Radeon se 1080Ti killerja nima ta trenutek.
Sej vidis da se Nvidia malo igracka v peskovniku in drzi zadaj, sicer bodo tudi oni kako protimonopolno fasali, ce Radeone prevec povozijo, zato tudi visoke cene, sicer se Radeonov ne bi nic prodalo :)
Podobno taktiko smo videli pri Intelu. Zdaj jim ravno ne gre najbolje.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

dolenc ::

Reshade je post processing effekt, izvedu bo svojo čarovnijo na resoluciji kateri lavfaš. Ne bo je pa spreminjal. Nek upscaller rabiš. Očitno ga dans ne bomo najdl :D

Jarno ::

Ne bodi počasen, no. Bilinearni upscaler je čisto OK pri ostrenju in je privzet pti HW scalingu.
#65W!

dolenc ::

Torej smo ob vsem tem klobasanju, pogruntal 2 stvari.
In ja res sem mislu da sem kej spregledal, ko je karnaenkrat imel amd delujoč upscaller, ki konkurira dlss2

1.)par ljudi še zmer ne ve kaj je kej, vsi te pojmi postanejo "fluidni", važen da se saj prbližen sliš.
2.)lahk si prst porinem nekam, če nimam kartice in še špila, ki ima dlss2 implementiran, ne bo nič z mojim igranjem na 720p in ostro sliko na 1080p monitorju.

BT52 ::

LOL dolenc se je razkuru. HEH drugače se strinjam. Folk neki nabija. Trenutno na bechmarkih tega ni videt in folk gleda samo tole. Pa naj si porinejo prste v bilokako luknjo. Važen je samo vrh na razpredelnicah. P/W samo gledamo mi nerdi. Retailerji pa gledajo samo cash$

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

dolenc ::

Ne kje, sam tolk se je vneto govorilo o amdjevev ekvivalentu dlss2, se sem že res mislu,da kej majo.

mailer ::

Če igrate na nižji resoluciji od nativne pomeni samo dvoje. Ali ste kupili predober monitor ali pa preslabo kartico. Izklopite bombončke, ki to niso in igrajte z manj detajli. Pri večini hitrih iger tako ali tako spregledaš kaj se dogaja na robovih. Je pa zanimivo, da se folk buni, ker ni ostra slika v igrah imajo pa vklopljeno funkcijo motion blur:D. Dvomim da kdo bere reklamne panoje ob stezi na Forzi ali bere napise na naključni tabli v counter striku, ko teče mimo.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

dolenc ::

Ali pa po 4 letih kartice in 2 mesca pred novimi, že malo izdihuje v določenih špilih.
In ravno zato bi mel kako črno magijo aka upscaler, da podaljša tisto lukno.

FlyingBee ::

Baje moraš imeti geforca s tensor cores in igro, ki podpira dssl2.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

BT52 ::

FlyingBee je izjavil:

Baje moraš imeti geforca s tensor cores in igro, ki podpira dssl2.


Voda je mokra.

FlyingBee ::

Tiki, pa je res?
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
««
15 / 222
»»