» »

Cene avtomobilov visoke?

Cene avtomobilov visoke?

1
2
3 4

Utk ::

Kot si napisal, "verjetno" implicira, da obstaja neka verjetnost, da se pelje bolje. Jaz ti pravim, da je ta verjetnost 0.

KAVINSKY ::

Utk je izjavil:

Bedaki pa stalno nekaj menjajo.


Verjetno sam ne uporabljaš Nokie 3310?

TheBlueOne ::

Res? 200kg tezji Hyundai, ki ima ce sem na hitro nasel prav 10,8s do 100km/h, kjer ima Mazda 9,4s do 100kmh se naj bi vozil boljse? In verjetnost, da se Mazda, ki se tradicinalno vozi super, vozi boljse, kot Hyundai s slabsi stevilkami ocenis na 0?

https://www.automobile-catalog.com/car/...

https://www.automobile-catalog.com/car/...

Kako si to razlagas? Sem res radoveden.

Utk ::

Poskusi enega in drugega in potem pametuj. Če bi bilo vse v številkah, bi bilo enostavno, in vsi bi vozili isti avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nekikr ::

Ampak, če ti postaviš neko tezo, potem jo moraš ti zagovarjati...

TheBlueOne ::

Lazji in hitrejsi se praviloma vozi boljse. Ampak tudi ce se ne bi, kar je maloverjetno in tudi, ce bi lahko pozabil, da bi z Mazdo naredil 200.000km zastonj, pa si poglej notranjost enega in drugega. Recimo gumbe v Ioniq. Mislim oprosti, ce imas do avta neko ljubezen ampak ta Ioniq je grd in ima plastiko mojega prvega avta, Toyote letnik 1987. in seveda ni vse v stevilkah, ampak ravno Mazda je v segmentu znana, kakor, da se vozi lepo. Torej tvoja verjetnost 0 je protislovna fiziki in ugledu proizvajalcev, ki ju primerjas. Brez zamere, se verjetnost 50:50 bi bila malo mimo.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

ZaphodBB ::

nekikr je izjavil:

Ampak, če ti postaviš neko tezo, potem jo moraš ti zagovarjati...

Še dobro, da ni nič dolžan zagovarjati tebi. On bo svoje razloge opravičeval sebi, tako kot boš tudi ti svoje sam sebi.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

nekikr ::

Dolžan je, če misli izpasti resno, sicer naj ne postavlja neumnih trditev. Boš isto rekel, ko bo trdil, da je zemlja ploščata? Če se pa zgolj v svoji glavi pogovarja sam s sabo, potem pa ne rabi napisati trditev za to, ampak naj niti trditev potem izven svoje glave ne postavlja.

Utk ::

Zapelji enega in drugega malo po mestu, malo po avtocesti, in potem povej svoje. Jaz ti ne bom tu romana pisal o svojih občutkih in doživetjih pri enem in pri drugem (slučajno sem oba ta res vozil), ker še zmeraj bi bili to moji občutki. Pa tudi nikogar drugega ne poznam, ki ne bi priznal, da se ioniq lepše pelje od česarkoli v razredu. Hudiča, še zoe jih večino poseka po mestu, izven se pa pač malo pozna, da je majhen (in težak).
Ta mazda je sicer kar v redu, ampak kot je znano za mazde, je še zmeraj malo glasna, in drugo, ji manjka en dober avtomatski menjalnik. Ja, lahko doplačaš pa ga boš imel, morda celo ne slabega, ampak bo še zmeraj daleč od nobenega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Glej stevilke o pospeskih so kakersne so in ja, je res, EVji imajo pri pospeskih prednost, samo primerjava tale Mazda in Ioniq pa ne. Potem poglej notranjost, nimam kaj proti EVjem, res ne, ampak poglej notranjost avta za 37.500€!!! Ocitno jih nocejo prodati, da so zumirali plastiko in gumbe. Brez zamere, ampak ze dolgo nisem videl tako zanic notranjosti, kakor jo premore Ioniq in pod nobenim pogojem za 37.500€. Sem ga sedaj videl prvic in kar ne morem verjeti. :)

Dobro noces menjat prestav. Dodas pri Mazdi tiste 2000€ in se z Mazdozastonj vozis samo se recimo 170.000km. Se vedno se bo vozila boljse. Menda ja ne bi za vsak denar EV, samo, ker ni prestav?

Utk ::

Prvič si ga videl na sliki in si pameten? Poskusi. Čeprav zdaj je že prepozno, si že padel v predsodke in ti ni pomoči. Kupi bmw dizla, za drugo nisi.

Invictus ::

V bistvu je Ioniq res grd >:D.

Za 37.500 EUR dobiš zelo dober rabljen ICE avto, s katerim se pelješ, ne pa neka jajčka, kjer ves čas gledaš koliko baterije ti je še ostalo...

Očitno res ne znajo narediti lepega EV.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

TheBlueOne ::

Oprosti, ce sem subjektiven. V Mazdi sem ze sedel in je enako super, kot na slikah. Ajde morda, sicer maloverjetno Ioniq preseneti, ampak ko zopet pogledam slike v to ne verjemem. LCD, plastike, sedezi za 37.500. Samo iz radovednosti, se ti zdi OK notranjost Ioniqa glede na ceno? Meni ni OK za avto za 15.000€.

Drugace nisem imel nikoli dizla, ker imam rad avte, ki se lepo vozijo in nikoli nisem maral avta, ki je spredaj pretezek. Pa res nimam predsodka, ampak tale primerjava Ioniq in Mazda 3 s praktivno vso opremo in 200.000km zastonj bencina pa tezko recem, da je predsodek. Verjetnost 0, da se Mazda boljse vozi s tvoje strani pa je bil kar pogumen predsodek. Jaz puscam moznost, da me bo Ioniq fasciniral, ko ga vidim v zivo ampak poglej slike... ;((

KAVINSKY ::

V bistvu (še) odštej eko-subvencijo. Kredit je malo ugodnejši. Pa servisi EVja so cenejši in cestna taksa/registracija je cenejša.

No, pa rabiš za EV polnilno mesto, bodisi javno ali v garaži. Na javnem imaš vedno strah, da ti ga kakšen mulc stakne. Čez 4 leta pa že izgubi polovico cene. Če se gleda i3 in i8, jih dobiš par let stare za pol cene novega. Potem poleti je še pregrevanje baterij. Zato vidiš ogromno "cenejših" EVjev limitiranih na 140km/h. In ni skrivnost, da zaradi cene elektro pogona varčujejo na notranjosti vozila.

tony1 ::

Utk je izjavil:

Zapelji enega in drugega malo po mestu, malo po avtocesti, in potem povej svoje. Jaz ti ne bom tu romana pisal o svojih občutkih in doživetjih pri enem in pri drugem (slučajno sem oba ta res vozil), ker še zmeraj bi bili to moji občutki. Pa tudi nikogar drugega ne poznam, ki ne bi priznal, da se ioniq lepše pelje od česarkoli v razredu. Hudiča, še zoe jih večino poseka po mestu, izven se pa pač malo pozna, da je majhen (in težak).
Ta mazda je sicer kar v redu, ampak kot je znano za mazde, je še zmeraj malo glasna, in drugo, ji manjka en dober avtomatski menjalnik. Ja, lahko doplačaš pa ga boš imel, morda celo ne slabega, ampak bo še zmeraj daleč od nobenega.


Mazde niso nič "malo glasne", ker to implicira, da so še glasnejše od ostalih avtov na notr. izgorevanje v svojem razredu, in to ne drži.

Avt. menjalniki v mazdah, vsaj tisti od Aisina (Jatcove so nehali vgrajevati že pred leti) so top šit. Isti menjalnik najdeš v BMW i8.

In mimogrede, mazde so za razred kvalitetnejši avti od Hyundaija, zato so tudi ustrezno dražji. Kar kamionski pedal za gas v mazdi poglej :-).

Drevesce ::

FiReFTW je izjavil:

Drevesce je izjavil:

FiReFTW je izjavil:


Če hočeš kolk tolk ok avto potem že morš gledat nekje od 13.000 do 17.000, pa še to dobiš par let starega rabljenega.


Nevem kakšen avtomobil iščeš ampak za ta denar dobiš ogromno novih avtomobilov:
- Citroenov vsaj ene 3 vrste
- Fiat 500, Panda
- Ford B-max, C-max, Fiesta, Ecosport,...
- Honda Jazz
- Kia Stonic, Sportage, Ceed
- Mazda 3, CX3
- Opel Mokka
- Nissan, Peugoet in še x ostalih znamk


Fiat 500... daj ne se hecat z takimi piceki malimi.
Jaz mislim spodobn kolk tolk velik avto.

Drugac pa res da dobis par teh ko si napisal za to ceno novih ampak z popolnoma osnovno opremo in najslabsim motorjem.

Pro_moted je izjavil:

Skoraj nov avtomobil, dokaj opremljen, še 7 let garancije:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Se da dobit tudi za okrog 10.000 evrov spodobne avte.


Ta je res dokaj nov, ampak jaz sem rekel do 10.000, ta pa je 13.000

KTr1sk je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Dokazujes to kaj trdim.

Namrec ti avti imajo vsi dosti prevozenih in so stari napram temu kaka cena je za njih.


Dal sem ti samo primer, pa se že razburjaš. In s to osnovno opremo in najslabsim motorjem si spet brcnil v temo. Navezuje se na uporabnika FiReFTW.

Primer: Mazda CX3: 17.000EUR
bencinski motor, 1998 ccm, 89 kW (121 KM)
Opreme pa tudi več kot dovolj, seveda je ima tista za 20k še nekaj več.

Če pa ti iščeš še večje in še bolj opremljene avtmobile, pa sploh ne obvelja več tvoja teza, da so bili včasih cenejši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Drevesce ()

louser ::

krucymucy je izjavil:

louser je izjavil:

Od kdaj je 20k km na leto dosti?

Precej nad povprecjem. Dokler sem imel sluzbo 15km od doma, jih nisem prevozil vec kot 10.000 letno.

A zato pri nas vsi, ki furajo nad 10kkm letno, smrdijo z dizli...

Stari maček ::

KAVINSKY je izjavil:

Utk je izjavil:

Bedaki pa stalno nekaj menjajo.


Verjetno sam ne uporabljaš Nokie 3310?

In kaj lahko z avtom za 35.000 € delaš drugače kot tistim za 5 jurjev? Recimo kakšnim rabljenim Passatom.

K0l1br1 ::

Mhm, UTK virus se širi, še en je prepričan, da tisti, ki delajo manj kot 10 jurjev letno, delujejo blagodejno na okolje, še več, sadijo rožice. Verjetno se zvečer namesto na kisikovo bombulo priklopite na auspuh, pol pa take mečete

Stari maček ::

Res ne vem, kakšne avte vi gledate in kako računate stroške, ampak jaz ponavadi vzamem dizla z vso opremo za tri do pet jurjev z okoli 200.000 km, v štirih letih naklepam dodatnih 150.000 in ga prodam za jurja. Povprečno jurja gre še za izredne servise( kakšen vztrajnik, sklopka in obnova turbopolnilnika). Naj me kdo prepriča v bolj racinalen nakup....

K0l1br1 ::

Kaj imaš sedaj? Mi dopade tako, razen tistega dela, kjer zmečeš v avto še toliko, kolikor si ga kupil, suma sumarum se finančno izide.

korenje3 ::

FiReFTW je izjavil:

Malo sem danes po dolgih letih gledal na avto.net avtomobile, čez par let bo verjetno na vidiku kupovanje novega avta.

Pa malo gledam pa mi ni jasno ali se mi samo zdi ali so se cene avtomobilov izjemno povečale odkar sem kupil trenutni avto (cirka 2013).

Za manj ko 10.000EUR dobesedno ne dobiš več popolnoma nič pametnega, pod filtre sem dal ceno 7000-10.000 in pa prevoženih do maksimalno 100.000 in 5 let starost maksimalna.

In dobesedno ne dobiš čisto nič, vsaj od bencinarjev, dizel še je tu pa tam kak ok.

Če hočeš kolk tolk ok avto potem že morš gledat nekje od 13.000 do 17.000, pa še to dobiš par let starega rabljenega.

Takrat ko sem kupoval jaz ni bilo niti približno tako drago, meni se zdi to izjemno drago za nekaj kar bo čez par let cena niti več 1/3 tega.

Kaj se po vašem mnenju cenovno najbolj splača kar se tiče nakupa avtomobila? Starost, prevoženi itd...

Men se zdi da nevem kako poceni avto z ogromno prevoženimi in stari se ne splača zaradi popravil in tega, medtem ko novi se pa tudi ne splača ker je predrag.


cene so nategunske. isti avto ki je imel leta 2013 ceno 13kEUR se danes prodaja za 15kEUR.
so vsaj 30% prenapihnjene.

treba vedet da nov avto vsebuje davek 22%. in če nek bebo prodaja tak avto za višjo ceno novega-ddv...
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Stari maček ::

K0l1br1 je izjavil:

Kaj imaš sedaj? Mi dopade tako, razen tistega dela, kjer zmečeš v avto še toliko, kolikor si ga kupil, suma sumarum se finančno izide.

Zdaj imam C5 break HDI-ja. 800 EUR sem dal zanj s kaput turbino, jo dal generalno obnovit in me je prišel avto 1300 EUR. Računam še zamenjavo sklopke pa zavornih oblog, pa me ne bo prišel na dva jurja.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Stari maček je izjavil:

Res ne vem, kakšne avte vi gledate in kako računate stroške, ampak jaz ponavadi vzamem dizla z vso opremo za tri do pet jurjev z okoli 200.000 km, v štirih letih naklepam dodatnih 150.000 in ga prodam za jurja. Povprečno jurja gre še za izredne servise( kakšen vztrajnik, sklopka in obnova turbopolnilnika). Naj me kdo prepriča v bolj racinalen nakup....


Kar je racionalno zate ni nujno za ostale. Zame vse okoli popravil, od tega, da nimam avta, pogovarjanja z mehaniki, iskanja ponudb za vecje zadeve itn. dela probleme ze casovno. Ce moram potem po rent a car ali kuriti ure se mi hitro ne bi izplacal prestar avto.

Skratka zame popravilo turbine ni samo recimo 1000€ za samo popravilo, ampak mu pristejem nadomestno vozilo in cas (organiziranje mehanika, pot do mehanika, pot po rent a car, cena za rent a car...), izgubljen cas pomnozim z neto naduro.

Ko gledas enkrat strosek avta celovito, pomeni od vinjete, do nakupa, do prodajne cene, cene izpadov itn. se pri meni zaradi relativno veliko km na leto tvoje kolobarjenje s starimi avti ne bi izslo. Pri 30.000km/leto++ ti sama izguba cene avta hitro vec ne predstavlja glavnega stroska po km, in ce namesto da zdim pri mehaniku in organiziram ne vem kaj raje naredim nadure dejansko delam to za kar sem placam in kjer imam optimalni zasluzek povrhu pa se vozim relativno moderen avto, ki je bolj varen in po prakticno vseh karakteristikah boljsi.

TheBlueOne ::

Ce ponazorim s stevilkami:

Prvi stolpec avto za 20.000, prodan za 8000, drugi stolpec avto za 4000EUR, prodan za 1000EUR. Sem dal na hitro v excel, upam, da stima...

Nakupna cena 20000 4000
Prodajne cena 8000 1000
Popravila/leto 200 1000
Servis/leto 500 500
Gume/leto 500 500
Registracija/leto 1500 1500
Vinjete/leto 200 200
Poraba/100km 7,5 7,5
Obdobje uporabe/let 5 5
Lkm/leto 30000 30000
Cena bencin 1,2 1,2


Letni strosek investicije 2400 600
Fiksni letni strosek 2200 2200
Skupni letni stroski obratovanja 3400 4200

Skupaj 8000 7000
Mesec 666,6666667 583,3333333
Dan 21,91780822 19,17808219
km 0,266666667 0,233333333

Torej letno grobo ca. 1000EUR razlike, kar definitivno profitiram skozi prihranek rentaca in cas. Nisem uposteval, da novejsi praviloma kuri manj.

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Potem bi bilo še manj razlike. In potem ostane samo še nekaj sto evrov za to, da ne veš kdaj boš naslednjič počakal nekje na cesti in seveda to, da se v novejšem avtu pelješ bolje kot v 10 ali več let starem. Za ceno nekaj deset evrov mesečno. Ni računice za star avto.

KAVINSKY ::

nekikr je izjavil:

se v novejšem avtu pelješ bolje kot v 10 ali več let starem.


Odvisno od razreda avtomobila. V 10 let starem passatu se boš lepše peljal, kot v novem cliotu. Za ostati na cesti pa je škoda filozofirati, vpoklici novih vozil so nekaj vsakdanjega:

https://www.24ur.com/novice/gospodarstv...

NikolormousB ::

V 10 let starem passatu se boš lepše peljal, kot v novem cliotu.


Dvomim.

Utk ::

Jaz ne dvomim, ampak pravim, da se hudičevo moti, razen če je bilo v teh 10 letih na tega passata porabljeno še za pol cliota denarja, pa ne za izredne okvare, ampak za tiste stvari, ki so "še dobre".

TheBlueOne ::

KAVINSKY je izjavil:

vpoklici novih vozil so nekaj vsakdanjega:


Stroskovno to praviloma ni tako velik problem, ker te nic ne stane, dobis pa nadomestni avto. Niso pa ravno vsakdanji. Oziroma, ce se ti zdijo v statistiki vsakdanji, potem lahko reces, da se stari avti kvarijo na uro.

Ce se vozis boljse pa je vprasanje. Malo nazaj sem postal Mazdo 3 s prakticno vso opremo, velikost priblizno kot Passat b5. Ce delas veliko KM, ti v tem primeru hitro veliko pomeni avtomaticno prilagajanje hitrosti na AC gelde na avto spredaj, da ne govorimo o varnosti.

Seveda pa moras za novejsi avto imeti kaj na strani, ce noces kaksnih prehudih obresti, ki lahko nekoliko poslabsajo racunico. Ampak tudi ni za pozabit, da stari avti dosti pogosto hitro koncajo svojo pot, ker se popravila ne izplacajo. Ce se ti to zgodi enkrat, so prihranki verjetno zgodovina.

Zgodovina sprememb…

Stari maček ::

NikolormousB je izjavil:

V 10 let starem passatu se boš lepše peljal, kot v novem cliotu.


Dvomim.

Hvala bogu, da obstajajo taki optimisti. Nikoli nisem kupil novega avta in ga nikoli ne bom.

TheBlueOne ::

Stari maček je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

V 10 let starem passatu se boš lepše peljal, kot v novem cliotu.


Dvomim.

Hvala bogu, da obstajajo taki optimisti. Nikoli nisem kupil novega avta in ga nikoli ne bom.


Ampak je pa nov Clio zelo verjetno cenejsi po kilometru, kot star Pasat, bolj zanesljiv oziroma v garanciji in bolj varen.

Utk ::

Stari maček je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

V 10 let starem passatu se boš lepše peljal, kot v novem cliotu.


Dvomim.

Hvala bogu, da obstajajo taki optimisti. Nikoli nisem kupil novega avta in ga nikoli ne bom.

Potem je razumljivo, da misliš, da se stara krama lahko vozi kot kak drug nov avto.

Stari maček ::

Utk je izjavil:

Stari maček je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

V 10 let starem passatu se boš lepše peljal, kot v novem cliotu.


Dvomim.

Hvala bogu, da obstajajo taki optimisti. Nikoli nisem kupil novega avta in ga nikoli ne bom.

Potem je razumljivo, da misliš, da se stara krama lahko vozi kot kak drug nov avto.

Clio je pa vruhunsko vozilo, japajade. imam tri vozila, pa je v vseh krepko več opreme kot v povprečnih novih jajcih, ki se po Sloveniji kupujejo nova. Vsi trije avtomatiki, ogrevani sedeži, dva Webasto, da me zjutraj lepo počakata topla, malo večji prtljažniki kot za eno gajbo pira itd. Ti se pa kar z novim Cliom vozi in misli, da se voziš z avtom...

MasterTade ::

Bolj kot nov se splača rabljen nekje do 100.000km. Za nov avto s solidno opremo je danes 20.000 kar nekam malo. No, odvisno kaj gledaš
Mors omnia aequat

Zgodovina sprememb…

aborko ::

Joj kake cifre, me kr zmrazi... 1500 eur letno za registracijo? Ne vem no, pri meni je 79 eur zavarovanje, ene tolk se cestni sklad pa ene 30 tehnicni, ce ga ravno imam tisto leto in to je to. Ponavadi se kasko za 6+ let stare avte ne izplaca jemati, pri novem si ga nekako primoran vzeti.Pa poleg 1000 eur izrednih popravil vsako leto se 500 eur za servis? Ne vem no, jst se takega avta znebim v sekundi.

bobby ::

Tale tema je zrela za zaklep.
Cist nobenih koristnih podatkov, samo prepucavanje in pametovanje.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

FiReFTW ::

bobby je izjavil:

Tale tema je zrela za zaklep.
Cist nobenih koristnih podatkov, samo prepucavanje in pametovanje.


Ja, treba malo spremenit to.

Evo bom dal zahteve, in mi naj nekdo najde dober avto do 10.000€

Limuzina
Do 100.000km
Max 5 let starost
Moč motorja 120+ konjev
Bencinski motor

To so vse zahteve ki jih imam... glede na starost in vse, bi blo malo smešno da nebi dobil takšnega avta za do 10.000€.. ampak kot bote videli ga ne gre dobit, pa se mi zdi 10.000€ kr solidna cifra in bi za ta denar mogel že dobit solidn avto ki je star 5 let.

hojnikb ::

rapid, sam nebo 120hp
#brezpodpisa

FiReFTW ::

hojnikb je izjavil:

rapid, sam nebo 120hp


Šment, meni je pomembna neka solidna moč zaradi kdaj izletov in polnega avta ljudi, da ne umira avto od napora sploh ko vozi v hrib. Trenutni avto ima 165hp

hojnikb ::

ce ti ni odvec kaksno leto starejsi, se da dobit kaksn 3er e90.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

tole bi tut recimo ustrezal pogojem, ce ga das se tunat (cca 145hp potem)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

FiReFTW ::

No ampak moj point ki ga želim v tej temi povedat pa je da za 10.000€ res težko dobiš solidn avto, z tem mislim ne preveč star z dokaj malo kilometrine.

Ampak zanimivo pa mi je da recimo če gledaš dizle pa se da dobit dosti bolše avtomobile v primerjavi z bencinci, to mi je pa še najbolj čudno, ker vem da pred dosti leti bi naj blo to da so dizli načeloma dražji, zdaj se je pa spremenilo to?

hojnikb ::

dizlasi so bolj zanimivi za uvoz, sploh vecji in tezji...
#brezpodpisa

Utk ::

Stari maček je izjavil:

Utk je izjavil:

Stari maček je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

V 10 let starem passatu se boš lepše peljal, kot v novem cliotu.


Dvomim.

Hvala bogu, da obstajajo taki optimisti. Nikoli nisem kupil novega avta in ga nikoli ne bom.

Potem je razumljivo, da misliš, da se stara krama lahko vozi kot kak drug nov avto.

Clio je pa vruhunsko vozilo, japajade. imam tri vozila, pa je v vseh krepko več opreme kot v povprečnih novih jajcih, ki se po Sloveniji kupujejo nova. Vsi trije avtomatiki, ogrevani sedeži, dva Webasto, da me zjutraj lepo počakata topla, malo večji prtljažniki kot za eno gajbo pira itd. Ti se pa kar z novim Cliom vozi in misli, da se voziš z avtom...

Ce rabim kladivo, si kupim kladivo, ne pa kramp za isti denar. Isto si kupim cliota, ce rabim cliota, in passata karavana, ce rabim passata karavana. Kake neumne primerjave so to? Bo se pa nov clio lepse vozil od stare gajbe, samo nekateri ne vidijo, da se jim menjalnik zatika, sklopka trese, v ovinkih kolesa opletajo, amortizerji ne delajo, zavore bolj na pol in tresejo...vse to se da popravit, ampak tega nihce res ne dela, ker bi stalo vec kot je avto vreden.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Stari maček ::

Utk je izjavil:

Stari maček je izjavil:

Utk je izjavil:

Stari maček je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

V 10 let starem passatu se boš lepše peljal, kot v novem cliotu.


Dvomim.

Hvala bogu, da obstajajo taki optimisti. Nikoli nisem kupil novega avta in ga nikoli ne bom.

Potem je razumljivo, da misliš, da se stara krama lahko vozi kot kak drug nov avto.

Clio je pa vruhunsko vozilo, japajade. imam tri vozila, pa je v vseh krepko več opreme kot v povprečnih novih jajcih, ki se po Sloveniji kupujejo nova. Vsi trije avtomatiki, ogrevani sedeži, dva Webasto, da me zjutraj lepo počakata topla, malo večji prtljažniki kot za eno gajbo pira itd. Ti se pa kar z novim Cliom vozi in misli, da se voziš z avtom...

Ce rabim kladivo, si kupim kladivo, ne pa kramp za isti denar. Isto si kupim cliota, ce rabim cliota, in passata karavana, ce rabim passata karavana. Kake neumne primerjave so to? Bo se pa nov clio lepse vozil od stare gajbe, samo nekateri ne vidijo, da se jim menjalnik zatika, sklopka trese, v ovinkih kolesa opletajo, amortizerji ne delajo, zavore bolj na pol in tresejo...vse to se da popravit, ampak tega nihce res ne dela, ker bi stalo vec kot je avto vreden.

No, če si boš kdaj kupil avto (das wagen), sploh ne boš vedel za kaj takega...

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Haha. Sem vozil že čisto dovolj vw-jev in audijev, da vem, da se starajo približno enako kot vsi drugi. Ja, plastika malo bolje skup stoji pri 200-300 kkm, kot že pri novem, podvozje je pa enako uničeno. Včasih je bilo drugače, včasih je bil renault ali pa opel pri 200 kkm že precej zdelan, danes pa ni več tako. Razlike so minimalne, ali jih pa ni. Korejci in japonci pa sploh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ziga1990 ::

FiReFTW je izjavil:

bobby je izjavil:

Tale tema je zrela za zaklep.
Cist nobenih koristnih podatkov, samo prepucavanje in pametovanje.


Ja, treba malo spremenit to.

Evo bom dal zahteve, in mi naj nekdo najde dober avto do 10.000€

Limuzina
Do 100.000km
Max 5 let starost
Moč motorja 120+ konjev
Bencinski motor

To so vse zahteve ki jih imam... glede na starost in vse, bi blo malo smešno da nebi dobil takšnega avta za do 10.000€.. ampak kot bote videli ga ne gre dobit, pa se mi zdi 10.000€ kr solidna cifra in bi za ta denar mogel že dobit solidn avto ki je star 5 let.


https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

TheBlueOne ::

Stari maček je izjavil:


No, če si boš kdaj kupil avto (das wagen), sploh ne boš vedel za kaj takega...


Po zanesljivosti so VWji ze nekaj casa slabi.

Ampak verjetno ne mislis VW?

Zgodovina sprememb…

s1m0n ::

Ah plastika tudi pri 30k€ VW poka/škripa to ni nič novega :)
Brat je imel svojega že 2x na servisu ker armatura poka.

Zgleda, da ti blažilniki/podložke pri pritrditvi pozabijo kje ali pa padejo ven, zgubijo svojo funkcijo.

tony1 ::

Bojim se, da podložk enostavno ni by design. Dokler je plastika še nova ni tako hudo, z leti pa otrdi, lastnik pa posluša čričke.

Ena od stvari, ki me pri avtoindustriji najbolj moti je, da cene novih avtov ves čas rastejo, pogosto pa je določen model po prenovi narejen slabše (bolj ceneno) kot prejšnji... ;((
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Nasveti za nakup avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9510387 (5932) bluefish
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15521233 (16736) matobeli
»

Kateri družinski avto rabljen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
508888 (7042) videc
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15328094 (23321) Heavy
»

Poceni avto za 2k€ +- 500€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9114956 (11504) krneki0001

Več podobnih tem