» »

Cene avtomobilov visoke?

Cene avtomobilov visoke?

«
1
2 3 4

FiReFTW ::

Malo sem danes po dolgih letih gledal na avto.net avtomobile, čez par let bo verjetno na vidiku kupovanje novega avta.

Pa malo gledam pa mi ni jasno ali se mi samo zdi ali so se cene avtomobilov izjemno povečale odkar sem kupil trenutni avto (cirka 2013).

Za manj ko 10.000€ dobesedno ne dobiš več popolnoma nič pametnega, pod filtre sem dal ceno 7000-10.000 in pa prevoženih do maksimalno 100.000 in 5 let starost maksimalna.

In dobesedno ne dobiš čisto nič, vsaj od bencinarjev, dizel še je tu pa tam kak ok.

Če hočeš kolk tolk ok avto potem že morš gledat nekje od 13.000 do 17.000, pa še to dobiš par let starega rabljenega.

Takrat ko sem kupoval jaz ni bilo niti približno tako drago, meni se zdi to izjemno drago za nekaj kar bo čez par let cena niti več 1/3 tega.

Kaj se po vašem mnenju cenovno najbolj splača kar se tiče nakupa avtomobila? Starost, prevoženi itd...

Men se zdi da nevem kako poceni avto z ogromno prevoženimi in stari se ne splača zaradi popravil in tega, medtem ko novi se pa tudi ne splača ker je predrag.

Miha 333 ::

2 leti star. Dovolj nov, a je že dovolj izgubil na vrednosti.

Nikonja ::

Ja ampak kateri idijot prodaje 2 let stari avto, jaz sem dolgo iskal takega in večina zniža ceno cca 15% od cene novega. Za tako razliko rajš kupim novega in imam mir.

K0l1br1 ::

Za 17 dobiš že novega golfa dizla. Če pa vzameš trendline, pa verjetno še za manj. Če vas prodajalci rabljenih napnejo s ceno 15% manjšo kot po ceniku, kar dobiš praktično takoj, ko se narišeš v salonu, pa ste si sami krivi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

FiReFTW ::

K0l1br1 je izjavil:

Za 17 dobiš že novega golfa dizla. Če pa vzameš trendline, pa verjetno še za manj. Če vas prodajalci rabljenih napnejo s ceno 15% manjšo kot po ceniku, kar dobiš praktično takoj, ko se narišeš v salonu, pa ste si sami krivi.


A nisi prebral da dizel odpade, o bencincih govorim.

MostWanted ::

FiReFTW je izjavil:

K0l1br1 je izjavil:

Za 17 dobiš že novega golfa dizla. Če pa vzameš trendline, pa verjetno še za manj. Če vas prodajalci rabljenih napnejo s ceno 15% manjšo kot po ceniku, kar dobiš praktično takoj, ko se narišeš v salonu, pa ste si sami krivi.


A nisi prebral da dizel odpade, o bencincih govorim.


pa ne sam to, spet ta golf. švabo tu švabo tam.

kaj pa korejci pa japonci!!

anketar ::

dobiš testne sam da so mestni šparovčki ka, i10, rio, citigo, toledo, corsa

drgač od vw pa polota največ, pa up, drugo je vse nazaj prevrten

swift drgač tud ni slab https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: anketar ()

KTr1sk ::

i7-11700kf,32gb-3200mhz,6700xt,nvme2x,hdd4x

Pro_moted ::

Skoraj nov avtomobil, dokaj opremljen, še 7 let garancije:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Se da dobit tudi za okrog 10.000 evrov spodobne avte.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

zobnik ::

Plače so šle gor, hrana in storitve grejo gor, avti tud.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Drevesce ::

FiReFTW je izjavil:


Če hočeš kolk tolk ok avto potem že morš gledat nekje od 13.000 do 17.000, pa še to dobiš par let starega rabljenega.


Nevem kakšen avtomobil iščeš ampak za ta denar dobiš ogromno novih avtomobilov:
- Citroenov vsaj ene 3 vrste
- Fiat 500, Panda
- Ford B-max, C-max, Fiesta, Ecosport,...
- Honda Jazz
- Kia Stonic, Sportage, Ceed
- Mazda 3, CX3
- Opel Mokka
- Nissan, Peugoet in še x ostalih znamk

FiReFTW ::

Drevesce je izjavil:

FiReFTW je izjavil:


Če hočeš kolk tolk ok avto potem že morš gledat nekje od 13.000 do 17.000, pa še to dobiš par let starega rabljenega.


Nevem kakšen avtomobil iščeš ampak za ta denar dobiš ogromno novih avtomobilov:
- Citroenov vsaj ene 3 vrste
- Fiat 500, Panda
- Ford B-max, C-max, Fiesta, Ecosport,...
- Honda Jazz
- Kia Stonic, Sportage, Ceed
- Mazda 3, CX3
- Opel Mokka
- Nissan, Peugoet in še x ostalih znamk


Fiat 500... daj ne se hecat z takimi piceki malimi.
Jaz mislim spodobn kolk tolk velik avto.

Drugac pa res da dobis par teh ko si napisal za to ceno novih ampak z popolnoma osnovno opremo in najslabsim motorjem.

Pro_moted je izjavil:

Skoraj nov avtomobil, dokaj opremljen, še 7 let garancije:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Se da dobit tudi za okrog 10.000 evrov spodobne avte.


Ta je res dokaj nov, ampak jaz sem rekel do 10.000, ta pa je 13.000

KTr1sk je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Dokazujes to kaj trdim.

Namrec ti avti imajo vsi dosti prevozenih in so stari napram temu kaka cena je za njih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FiReFTW ()

louser ::

Od kdaj je 20k km na leto dosti?

krucymucy ::

louser je izjavil:

Od kdaj je 20k km na leto dosti?

Precej nad povprecjem. Dokler sem imel sluzbo 15km od doma, jih nisem prevozil vec kot 10.000 letno.

hammock ::

@OP

Prav se ti zdi, cene rabljenih vozil so sle v nebo, pri motociklih je stanje se bolj absurdno. Tam eni prodajajo 5 let stare motorje za 80% nove cene. Zdruzi to z dejstvom da ima velika vecina avtov (pa tudi motociklov iz uvoza) prevrtene kilometre, pa ugotovis da je bolje kupiti nov avto.

Za pod 15k€ dobis super avto, Mazda3 recimo. Ce ti je Mazda2 dovolj imas za 3 jurije manj. Tudi Fiat ima kaj ugodnega v ponudbi, kvaliteta se je zadnja leta izboljsala. Tudi pri nemcih se da kaj dobit, ce te ne moti kartofeldizajn.

Utk ::

Avti so poceni, verjetno najcenejsi ever, samo oci so vsako leto vecje.
Ibiza, i20, polo so danes veliki kot golf 4, stanejo tam okoli 13 s spodobno opremo in motorjem.
Nek megane karavan, ali pa golf in podobni, so po sli po prostornosti proti starim passatom, stanejo pa 15 do 20 jurjev, ce ne isces neke ekstra opreme.
Passata v resnici nihce ne rabi, v Nemciji se cez 90% passatov proda firmam. Ce je za nemce dost dober rang nizje (razen za tiste ki kupijo rang visje), zakaj ne bi bil za nas, kjer se pricakuje za 10 jurjev ne vem kak avto.
Suvi so poglavje zase, kdor to gleda, nima kaj jamrat o ceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

RedDrake ::

To opažam tudi sam. Relativno redno - cca 1x-2x tedensko - malce pregledam a.net, če se pojavi kak bolj redek avto, pa sproti opazujem še cene ostale ponudbe.
Ko sem leta 2004 kupoval rabljen avto, sem takrat dobil 5 let starega japonca (mazda 323f) z 80kkm in praktično vso opremo za tisti čas (AC, 4x el. šipe, ABS, 4x airbag) za okoli 1,3M Sit. To je bilo krepko pod 50% cene novega. Ko sem konec 2012 naslednjič menjal je bilo še relativno podobno, a že dražje, cene 4-5 leta starih japoncev so bile že krepko nad 50% cene novih. Kupil sem nekega hyundaija, starega par dni manj kot 4 leta s 44kkm za okoli 50% cene novega. Od takrat sem na novih vozilih, ampak kot rečeno spremljam rabljen trg, in se stvari _KREPKO_ spreminjajo. 4 leta star bencinar s 50kkm bo danes imel še pri slabih znamkah 60% vrednosti. Japonci so pa itak no-comment.
Mazda 3, stara 4 leta je recimo 12-13k EUR, nove s podobno opremo so 17k.

Hkrati cene novih vozil strmo naraščajo.
Kot rečeno, leta 2012 sem gledal tudi nove, in dobil bi karavana C segmenta, za tam okoli 12-14k z zelo spodobno opremo. Danes so vstopne cene praktično vseh karavanov C segmenta 15k+, oprema - vsaj kar se tiče "luksuza" pa je slabša (je pa res več varnostnih stvari notri).

Pa zanesljivost vozil tudi narašča. 20 let nazaj je bil 5 let star avto že solidno rizičen. 10 let nazaj je bilo to pri 10 let starih vozilih. Danes je pa 10 let star voz še vedno viden kot povsem zanesljiva stvar (če ni ravno kak VW 2.0 TDI s samo 140kkm).
Posledično vozila bolje držijo vrednost, saj je manj prisilne "spodbude" v smislu okvar, da se jih menja.

RedDrake ::

Utk je izjavil:

Avti so poceni, verjetno najcenejsi ever, samo oci so vsako leto vecje.
Ibiza, i20, polo so danes veliki kot golf 4, stanejo tam okoli 13 s spodobno opremo in motorjem.
Nek megane karavan, ali pa golf in podobni, so po sli po prostornosti proti starim passatom, stanejo pa 15 do 20 jurjev, ce ne isces neke ekstra opreme.
Passata v resnici nihce ne rabi, v Nemciji se cez 90% passatov proda firmam. Ce je za nemce dost dober rang nizje (razen za tiste ki kupijo rang visje), zakaj ne bi bil za nas, kjer se pricakuje za 10 jurjev ne vem kak avto.
Suvi so poglavje zase, kdor to gleda, nima kaj jamrat o ceni.

Ni čisto res. Dejansko so novejša vozila notri dostikrat precej manj prostorna, kljub večjim zunanjim dimenzijam.
Za hec sem si šel ogledat Hyundai i30 fastback (morda bi si kupil N verzijo, ko pride), pa sem ugotovil, da pri svojih ~182cm niti pod razno ne pašem na zadnji zic. Sem šel preverjat še v karavana, pa sem imel z nogami kar težavo. Po drugi strani pa sem v prvi generaciji i30 peljal 5 odraslih moških (vsi 180+) 2200km pa se noben ni pritožil (zadaj je poljubno prostora).
Tudi mazda 323f, ki sem jo imel, je bila zadaj luksuz za sedet.
V mazdi 3 danes (2013-2018) je že kar kriza, sodeč po filmčkih od 2019 modela je pa zadaj za odrasle že katastrofa.
Če želiš danes brez težav vozit 4 ali 5 odraslih moraš iti na SUV-e ranga Sportage, Kadjar, ipd ali pa na velika vozila ranga mondeo, passat, ...

Utk ::

Ti mali avti so v resnici not prostorni, nekateri, ne vsi.
Ko si peljal i30 prve generacije, ste bili vsi 10 let mlajši...dvomim, da če bi vzel meter, da bi bilo danes v karavanu manj prostora. N verzija je druga stvar, tam prostornost ni prioriteta.
Tisti 25 let stari avti so bili pa res bolj prostorni glede na zunanje mere, imeli so tanjša vrata, tanjše sedeže, manj glomazne armature, še kolk niso bili zares večji znotraj, si imel občutek, da so prostornejši. Danes je moderen tak dizajn, da se not počutiš kot v bunkerju, kar tudi meni ni všeč.

one too many ::

Hja, prvi hrošč ima vrata debela 5 cm, Xsara Picasso 10 cm, C3 Picasso pa 15 cm. BTW, kateri je najbolj varen?

Hipoteza: v obdobju krize (pred 5-10) leti so ljudje kupili manj avtov, zato je nabor rabljenih avtov danes manjši in cena posledično večja. Dno je bilo (zgleda) 2012 (povezava)

Utk ::

Ja tam okoli 2012 so bili zarad krize res morda malo cenejši. Ampak tudi danes dobiš za 15 jurjev dobrega karavana, s čist spodobno opremo. Ne bo pa imel radarskega tempomata in podobno.

TheBlueOne ::

Po moj izracunih, se malo rabljenega avta, ki je bil nov pod 20k€ ne splaca iskati. Glavni problem je, da se cene rabljenih avtov usklajujejo z uradno ponudbo in ce te ni s kataloskimi cenami. Realna ponudba, ki jo dobis pri novem avtu, ce se znas malo pogajat pa je dosti nizja od in kataloske cene, kakor tudi trenutne uradne ponudbe. Ko smo iskali za mamo, smo na koncu kupili nov C3 z neko premuim opremo za 12.000€, cena na internetu je bila slabe 14.000€, eno leto rabljen pa drazji kot nasa izpogajana cena.

Ce je star dve leti pogosto pride na nekje tam tam, ampak seveda manj garancije, ali pa garancije sploh vec ni, verjetnost, da mu je kaj slo na zivce, pa je kar velika in se je vcasih boljse izognit teh avtov. Za moj okus se kupuje avte takoj izven garancije, ker je maloverjetno, da ga prodajajo, ker jim je sel na zivce ampak so morda v petletnem ciklu vedno z novim avtom, kar je pogosto.

OP, prehitro isces, ker cez par let bo slika drugacna. Predlagam ti, da zacnes iskati kaksne pol leta preden imas namen prodati avto in malo zacnes obiskovati salone, zbirati predracne itn. Sejemski popusti znajo biti fina zadeva, kakor popusti na koncu leta, ko cistijo stare letnike. Strategija je jasna, ne smes delovati zaljuljen v znamko in poves kakor je.

RedDrake ::

Leta 2012 si dobil Hyundai i30 karavana za 15k EUR z osnovnih bencinskim motorjem ter s takorekoč max. opremo za tisti model.
Današnji i30 karavan ima z najbolj osnovnim motorjem in najbolj osnovno opremo ceno 15k EUR.
Danes za isti denar nimaš:
- el. šip zadaj
- avtomatske klime
- el. poklopnih ogledal
- prednjih meglenk
- 16" ALU platišč
- nastavitve podpore hrbta (lumbar support?)
- naslon za roke spredaj in zadaj
- sani na strehi za prtljažnik

Imaš pa dodatno:
+ TPMS
+ tempomat
+ avtomatsko zaviranje
+ avtomatsko sledenje pasovom
+ avtomatske dolge luči
+ pomoč speljevanja na klancu
+ nadzor zbranosti voznika

Ja, novi avto je bolj varen, in hkrati za isti denar mnogo manj udoben. Če želiš doseči enak nivo udobja in "izgleda" se izkašljaš vsaj 17k EUR.
Če želiš še podobne zmogljivosti moraš iti na malce boljši motor (ker je nov avto težji) in si na 18k EUR.
To je podražitev 20%. Je pa res, da za ta denar nekaj dobiš. Samo če bo šlo tako naprej, se bo praktično ves C segment kmalu začel pri 20k EUR.

TheBlueOne ::

Za ca. 17.000€ je menda tudi zelo lepo opremljena Mazda 3, ki bi bila moj favorit z 2.0l bencinskim motorjem, 120ps, nizko porabo itn. Za dobre 20.000 jo dobis s skoraj vso opremo, aktivnom tempomatom. Meni je neprimerno boljsi avto kot KIA, znani so po top motorjih, znotraj deluje kakovostno.

Utk ::

Primerjaš eno leto star model z modelom iz 2012, ki je bil takrat star 5 let.
Da ne govorimo o ugledu hyundaija takrat in danes. Sej niti takrat ni bil slab, ampak do danes je hyundai pridobil vsaj 10% na ceni znamke. Danes hyundai več ne rabi bit cenejši od renaulta, opla in podobnih. Še za VW mu dol visi, če je tam-tam.

harmony ::

Pro_moted je izjavil:

Skoraj nov avtomobil, dokaj opremljen, še 7 let garancije:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Se da dobit tudi za okrog 10.000 evrov spodobne avte.

Skatla, kjer rabis se koga, da te porine, da gres.

To ni vredno 7k, kaj sele 13...

starfotr ::

Avti so dragi. Danes praktično ne dobiš dobrega avta (dobro opremljenega) za manj, kot 10 k, ter da je star 3 leta ali manj. To se je dalo brez težav dobiti nekaj časa nazaj.

harmony ::

Utk je izjavil:

Primerjaš eno leto star model z modelom iz 2012, ki je bil takrat star 5 let.
Da ne govorimo o ugledu hyundaija takrat in danes. Sej niti takrat ni bil slab, ampak do danes je hyundai pridobil vsaj 10% na ceni znamke. Danes hyundai več ne rabi bit cenejši od renaulta, opla in podobnih. Še za VW mu dol visi, če je tam-tam.

Ja pa jade. Kdo pa se vozi Hyundaia? Vsake toliko jih vidim v Avstriji, vse ostalo so Golfi, Pasati, Benjolce, Audiji. Renaultov je tudi veliko, hyundaijev pa skoraj nic.

KAVINSKY ::

harmony je izjavil:

Skatla, kjer rabis se koga, da te porine, da gres.


Vržeš eno ali dve prestavi nižje pa začne iti.

Utk ::

harmony je izjavil:


Ja pa jade. Kdo pa se vozi Hyundaia? Vsake toliko jih vidim v Avstriji, vse ostalo so Golfi, Pasati, Benjolce, Audiji. Renaultov je tudi veliko, hyundaijev pa skoraj nic.

Hyundai je v zadnjih 10 letih zadržal tržni delež in dvignil cene za vsaj 20%.
Temu se reče dober biznis. Kolk jih ti vidiš jim pa dol visi.

PunkDude ::

Še zmeraj se veliko bolje splača uvoziti iz Nemčije. Dobre 3 tisočake razlike pri mojem avtomobilu med cenami v Sloveniji in tem kar sem dobil v Nemčiji. Stroški vračunani.

novaa ::

evo novi avto

novi_rapid):

nekikr ::

Cene avtomobilov visoke?

Glede na to, da ga ima čisto vsak, starejši od 18 let, sploh ne. Prepoceni so, zato se pa vsi vozijo za vsako malenkost 50 metrov stran in ropotajo in smrdijo.

Sheteentz ::

tista škoda je resda nova, ampak izgleda s tistimi ubogimi 95 KM kot ena dacia. pa še 5 prestav, bencinar, to kriči ko blesavo na avtocesti pri 140kmh.

Utk ::

Kričiš kot blesav neumnosti ti. Kolk obratov ima pri 140?

NikolormousB ::

Sheteentz je izjavil:

tista škoda je resda nova, ampak izgleda s tistimi ubogimi 95 KM kot ena dacia. pa še 5 prestav, bencinar, to kriči ko blesavo na avtocesti pri 140kmh.


Če se že pogovarjamo o razlikah v ceni danes in pred 15 leti, je smiselno primerjati tudi lastnosti avtomobilov.

95 konjev se danes očitno komaj premakne, pred 15 leti pa so bili 110 konjski passati rakete (osnovni TDI je imel 90 konjev in takih je bilo na cesti precej), tisti z rdečim TDI in 130 konji pa pravi dirkalniki.

Passat variant istega letnika (B5) v dolžino meri 4675 mm, npr. Opel Astra iz spodnjega linka pa 4698 mm.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Svoje naredi tudi inflacija.

joze67 ::

RedDrake je izjavil:

Leta 2012 si dobil Hyundai i30 karavana za 15k EUR z osnovnih bencinskim motorjem ter s takorekoč max. opremo za tisti model.
Današnji i30 karavan ima z najbolj osnovnim motorjem in najbolj osnovno opremo ceno 15k EUR.
Inflacija. 15k 2012 je 16k danes. Moj avto, npr je bil 2001 13K€, danes bi moral ekvivalentnega iskati pri 18K€ (inflacija) - in padem v približno isti razred, samo osnovne opreme in varnosti je več.

Miha 333 ::

FiReFTW je izjavil:


Fiat 500... daj ne se hecat z takimi piceki malimi.

Če je dovolj dober za papeža, je dovolj dober za vsakogar.

scipascapa ::

1.2 mio avtomobilov in ti praviš, da so dragi? Zakaj nonstop raste številka?

Meiniken ::

Nekdo mora novega tud dejansko kupit, da ga potem sploh lahko proda. Manj kot je takih manj je izbire za nakup rabljenega vozila.

Zakaj bi nekdo kupoval in ga po dveh letih že prodajal?

Sicer je pa še ena opcija, ki večini najverjetneje smrdi. Nakup karamboliranega vozila, potem ga pa štimaj.
Če sistem dopušča, da se ga zlorablja bo ta tudi zlorabljen. Brez izjeme.

ZaphodBB ::

FiReFTW je izjavil:

Malo sem danes po dolgih letih gledal na avto.net avtomobile, čez par let bo verjetno na vidiku kupovanje novega avta.

Pa malo gledam pa mi ni jasno ali se mi samo zdi ali so se cene avtomobilov izjemno povečale odkar sem kupil trenutni avto (cirka 2013).

Za manj ko 10.000€ dobesedno ne dobiš več popolnoma nič pametnega, pod filtre sem dal ceno 7000-10.000 in pa prevoženih do maksimalno 100.000 in 5 let starost maksimalna.

In dobesedno ne dobiš čisto nič, vsaj od bencinarjev, dizel še je tu pa tam kak ok.

Če hočeš kolk tolk ok avto potem že morš gledat nekje od 13.000 do 17.000, pa še to dobiš par let starega rabljenega.

Takrat ko sem kupoval jaz ni bilo niti približno tako drago, meni se zdi to izjemno drago za nekaj kar bo čez par let cena niti več 1/3 tega.

Kaj se po vašem mnenju cenovno najbolj splača kar se tiče nakupa avtomobila? Starost, prevoženi itd...

Men se zdi da nevem kako poceni avto z ogromno prevoženimi in stari se ne splača zaradi popravil in tega, medtem ko novi se pa tudi ne splača ker je predrag.

Veliko nas čaka električne avtomobile. Zato ne kupujemo novih, ker nameravamo obstoječe matrat dokler bo šlo. Rabljenih ni, ker jih ne prodajamo.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Utk ::

Tako je. Poleg sebe poznam še 2, ki čakata točno to, pa bi vsi 3 drugače najbrž že zdaj menjali.

blackbfm ::

Cakate da boste lahko skesiral za ev, na koncu pa se boste za tisti denar vozil slabše. Much sense:))

Utk ::

Potem mi naštej en avto, ki se pelje bolje od električnega ioniqa za isti denar.

ziga1990 ::

ma s cenam na avto.net je tako:

nekdo oceni npr da je njegov avto vreden 5000eur in ga za toliko tudi prodaja a v resnici je avto vreden 4000eur. Nato naslednji pride in vidi oglas za 5000eur in oceni da je njegov vreden več in ga da gor za 5500eur
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

TheBlueOne ::

Elektricni avti so na trgu, torej cakate da se zgodi nekaj drugega.

ZaphodBB ::

TheBlueOne je izjavil:

Elektricni avti so na trgu, torej cakate da se zgodi nekaj drugega.

Jaz čakam, da se še nekoliko pocenijo baterije.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Invictus ::

Utk je izjavil:

Potem mi naštej en avto, ki se pelje bolje od električnega ioniqa za isti denar.

Vsak bencinar/dizel s katerim lahko naenkrat naredim več kot 200km in ga ni treba polnit vsaj pol ure za tako razdaljo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Utk ::

TheBlueOne je izjavil:

Elektricni avti so na trgu, torej cakate da se zgodi nekaj drugega.

Ja, čakamo, da crkne trenutni avto. Veš, pametni kupimo dober avto in ga potem ne menjamo en čas. Bedaki pa stalno nekaj menjajo.

Invictus je izjavil:

Utk je izjavil:

Potem mi naštej en avto, ki se pelje bolje od električnega ioniqa za isti denar.

Vsak bencinar/dizel s katerim lahko naenkrat naredim več kot 200km in ga ni treba polnit vsaj pol ure za tako razdaljo...

Ne, noben od teh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Potem mi naštej en avto, ki se pelje bolje od električnega ioniqa za isti denar.


https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Se verjetno pelje dosti boljse, je verjetno tudi lazja.

Razlika v ceni je 15.500€, kar je ca. 12.900l goriva, kar pomeni, da z neko normalno voznjo dobis avto nabit z opremo in ZASTONJ prevozis tudi cez 200.000km, ce nimas pretezke noge.
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Nasveti za nakup avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9510387 (5932) bluefish
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15521239 (16742) matobeli
»

Kateri družinski avto rabljen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
508890 (7044) videc
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15328099 (23326) Heavy
»

Poceni avto za 2k€ +- 500€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9114956 (11504) krneki0001

Več podobnih tem