Novice » Apple iPhone/iPad/iPod » Applovi prenosniki se pregrevajo, problem rešuje programski popravek
xxxul ::
throtla ga, itaq, to je problem vseh teh slim jajc. sploh če, kot je omenjenu v drugem videu, ne želiš poslušat ventilatorjev...
ampak večina komentatorjev ignorira dejstvo da je rezultat zdej precej boljši, da je popravek dejansko neki popravu?
ampak večina komentatorjev ignorira dejstvo da je rezultat zdej precej boljši, da je popravek dejansko neki popravu?
Magic1 ::
Kaj pa če je samo optimiziral zadeve za ta test? Ni težko software popravit, da neko funkcijo bolje opravi, sploh če kje drugje vzameš.
Magic
MrStein ::
Ja, ker ni vojske "hejterjev", ki komaj čaka na to in bi objavilo takoj naslednjo uro.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Swen F@tt ::
Huh, kaj to berem...
Oseba X naredi test ki pokaže da je novi 2018 i9 počasnejši kot stari 2017 i7 (39s vs 35s)
Slo tech: Apple nima pojma.
Apple izda popravek
Oseba X z popravkom požene ISTI test, novi 2018 i9 zdej opravi ISTI test v 23s
Slo tech: Apple nima pojma - ni teorije da je zdej bolš - mi smo pametni, dejmo ignorirat rezultat.
Ne razumeš. Programski 'popravek' ne naredi nič drugega, kot dozira nižjo voltažo jedru. Zaradi zmanjšane voltaže se zniža frekvenca, performans in seveda tudi temperatura. Padec temperature je predvsem zaradi nižje napetosti na jedru.
Podobno kot so Volkswagnovi programerji v aferi dieselgate spisali popravek programske kode, ki kontrolira tlak v turbini in vbrizg. Ker celotna zmes zagori pri nižji temperaturi, dobimo ven manj moči, bolj neefektivno izgorevanje, več CO2 a hkrati čistejše izpuste, ki ne vsebujejo toliko NOx in ostalih škodljivih mikro delcev. Okoljski problem zmanjšan, a hkrati imaš manj konjev/navora in višjo porabo goriva.
2:35, pokaže porazno stanje. Samo za informacijo, i9 po 'popravku' dosega cca 25% hitrejše rezultate od i7-7920HQ predvsem zaradi dveh dodatnih jeder in 4 nitih več, kot jih ima omenjeni procesor i7 iz prejšnje generacije. To je nekako pričakovano že v osnovi. Ni pa pričakovano, da plačaš 3k, nato ti računalnik performančno deluje slabše kot tretjerazredna Toshiba za 800e. Tudi ni lepo, da Apple zaradi svoje nekompetentnosti dodatno omejuje zmogljivost intelovih procesorjev, ker je to slab PR za njih. Na applovi strani je trenutno mogoče zaslediti podatek, da je max turbo frekvenca omenjenega 6 jedrnika 4.3 ghz, medtem ko je intelov spec znan. 4.8Ghz. Omenjena turbo frekvenca velja za samo eno jedro. če so obremenjena vsa jedra - recimo pri 3D ali video izrisovanju, zadeva verjetno še vedno precej podleže throttlingu.
Programski popravek pomoje drastično zniža voltažo v določenih okoljih, ampak ravno toliko da zadeva še stabilno vleče ~2.7 - 2.9Ghz. Tako lahko temperatura pade iz 97 (soft limit) na ~87-90°c ob loadu, zadeva ne throttla več do 2Ghz, ostaja med 2.7 in 2.9Ghz in grozni problem je rešen. Poleg tega, so verjetno ponovno spisali profile hlajenja (zvišali obrate ventilatorja) in oglaševani tihi macbook, verjetno ni več tako tihi, čeprav še vedno niti približno ne dosega tarčnih frekvenc.
WingMan ^^
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Swen F@tt ()
fujtajksel ::
> Ne razumeš. Programski 'popravek' ne naredi nič drugega, kot dozira nižjo voltažo jedru. Zaradi zmanjšane voltaže se zniža frekvenca, performans in seveda tudi temperatura. Padec temperature je predvsem zaradi nižje napetosti na jedru.
To se ne ujema čisto s tistim kar sem prebral. Razumel sem da prvotno niso prilagodili default power limita za turbo boost dejanskim zmožnostim VRMja. Tako da je proc mislil da lahko dobi nazivni maksimum, česar nato ni mogel dobit, posledično namesto na turbu pristal v podnu. Po popravku dejansko pride v turbo, čeprav ne do max turbo frekvence (vprašanje sicer kolk je od drago plačane razlike med i7 in i9, ker je ta frekvenca glavna razlika med njima).
Lahko pa malo undervoltaš in do iste frekvence prideš z manj napetosti/moči, vsaj pri XPS se to izredno dobro obnese.
To se ne ujema čisto s tistim kar sem prebral. Razumel sem da prvotno niso prilagodili default power limita za turbo boost dejanskim zmožnostim VRMja. Tako da je proc mislil da lahko dobi nazivni maksimum, česar nato ni mogel dobit, posledično namesto na turbu pristal v podnu. Po popravku dejansko pride v turbo, čeprav ne do max turbo frekvence (vprašanje sicer kolk je od drago plačane razlike med i7 in i9, ker je ta frekvenca glavna razlika med njima).
Lahko pa malo undervoltaš in do iste frekvence prideš z manj napetosti/moči, vsaj pri XPS se to izredno dobro obnese.
Swen F@tt ::
Hm, če vzamemo tako, ga verjetno res niso prilagodili svojemu produktu. Dejansko nisem bral njihovih razlag, ampak sklepam da prilagajajo resnico, saj je fizikalno nemogoče imet izboljšanje zmogljivosti z nižjimi temperaturami. samo z manjšim programskim popravkom. Nižje temperature so direktno pogojene z nižjo voltažo in frekvenco, ali pa višjimi obrati ventilatorja. Tu nekaj hudo smrdi. Kot voda ne zmrzne pri 30 stopinjah in atmosferskem pritisku.
Prilagajanje ne bi bilo potrebno, če bi dostavili boljše hlajenje, saj VRM dostavlja jedru energijo, glede na hladilne zmožnosti naprave in izbran način delovanja (power saver, mixed, maximum performance). Če daš laptop pozimi na balkon in ga obremeniš na 100%, bo verjetno sposoben držat celo noč max frekvence specificirane po proizvajalcu procesorjev, pa še temperatura ne bo presegla 80c, saj konstantno dobiva izjemno hladen zrak na procesorski hladilnik.
Kot praviš, če bi namesto nazivnega maksimuma, dobil minimum in zaradi tega pristal v podnu se bi to poznalo na nizkih~zmernih temperaturah (podobno kot undervolt) ali pa zmrzovanju računalnika. Takoj se lahko ugotovi, da gre za throttling in nezadostno hlajenje, ko imaš temperature nad 90c, procesor pa postopoma niža frekvenco.
Throttling posega v VRM in mu narekuje naj reducira voltažo, posledično frekvenco. Je funkcija, ki leži nad vsem in skrbi, da ne pride do smrti komponent zaradi pregretja. Ko pride do kritične vrednosti, se postopoma niža napetost in frekvenca procesorja, do te mere, da temperatura več ne raste temveč ostaja na dovoljenem maksimumu, ki je zelo nezdravih 97°C. Visoke temperature so največji faktor smrti komponent, zato je priporočljivo imet dobro hlajenje na kateremkoli sistemu. Poleg prednosti izkoriščanja performančnega maksimuma seveda.
Čeprav ne verjamem testom brez referenc in navedene metodologije testiranja, se tole še najbolj približa pričakovanim rezultatom.
Prilagajanje ne bi bilo potrebno, če bi dostavili boljše hlajenje, saj VRM dostavlja jedru energijo, glede na hladilne zmožnosti naprave in izbran način delovanja (power saver, mixed, maximum performance). Če daš laptop pozimi na balkon in ga obremeniš na 100%, bo verjetno sposoben držat celo noč max frekvence specificirane po proizvajalcu procesorjev, pa še temperatura ne bo presegla 80c, saj konstantno dobiva izjemno hladen zrak na procesorski hladilnik.
Kot praviš, če bi namesto nazivnega maksimuma, dobil minimum in zaradi tega pristal v podnu se bi to poznalo na nizkih~zmernih temperaturah (podobno kot undervolt) ali pa zmrzovanju računalnika. Takoj se lahko ugotovi, da gre za throttling in nezadostno hlajenje, ko imaš temperature nad 90c, procesor pa postopoma niža frekvenco.
Throttling posega v VRM in mu narekuje naj reducira voltažo, posledično frekvenco. Je funkcija, ki leži nad vsem in skrbi, da ne pride do smrti komponent zaradi pregretja. Ko pride do kritične vrednosti, se postopoma niža napetost in frekvenca procesorja, do te mere, da temperatura več ne raste temveč ostaja na dovoljenem maksimumu, ki je zelo nezdravih 97°C. Visoke temperature so največji faktor smrti komponent, zato je priporočljivo imet dobro hlajenje na kateremkoli sistemu. Poleg prednosti izkoriščanja performančnega maksimuma seveda.
Čeprav ne verjamem testom brez referenc in navedene metodologije testiranja, se tole še najbolj približa pričakovanim rezultatom.
WingMan ^^
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Swen F@tt ()
bbf ::
Kdo je kriv? Apple? Intel? Putin? Kupec! Ki je pripravljen plačati premium za športnika, potem pa težit, da ne more po borovnice z njim. Kupil bi si Pasata, pa bi šel lahko in po borovnice in 170/h v Banjole.
fujtajksel ::
Kdo je kriv? Apple? Intel? Putin? Kupec! Ki je pripravljen plačati premium za športnika, potem pa težit, da ne more po borovnice z njim. Kupil bi si Pasata, pa bi šel lahko in po borovnice in 170/h v Banjole.
Joj spet kupci krivi. Ker Apple & co v svoji propagandi jasno napišejo da v svojih seksi prenosničkih sicer drago prodajajo hude čipe ampak da je hlajenje žal dimenzionirano za cirka dve sekundi polne obremenitve? Ker jih tako dobro preizkusijo da se jim takile softverski felerji zlahka izmaknejo in ljudje pol ugotavljajo da pri konkretni nalogi reč dela počasneje kot lanski model razen v zmrzovalniku? Ker imajo tako dober QC da šele uporabniki z obremenitvenimi testi ugotavljajo ali se je termalna pasta posrečila ali ne?
Finta je da oni dejansko oglašujejo kao male navite športne avte, ampak dajo od športnih zadev notri samo 500KM motor in hudo masko, medtem ko so hladilnik podvozje in bremze iz serijskega modela, pa niti ne preverijo če so natankali dovolj olja in hladilne tekočine.
bbf ::
Jap. Predvsem zato, ker ni bilo ne prvič ne drugič, da je kupec pri njih dobil ponesrečeno sestavljeno 500konjsko makino.
Swen F@tt ::
Lepa prispodoba @fujtajksel. Nekako tako, ja.
Res mi ni jasno zakaj tiščijo 6 jedrnika v tanko ohišje, namesto da bi obdržali 4c8t procesor, ki ima max 15w porabe in se ga da še dodatno zreducirat na 10w - recimo i7-8650U (1.9 - 4.2Ghz), prenosnik bi držal cca 80-85c ob max loadu, brez hotfixev s tihim delovanjem ventilatorja, pa še turbo frekvence bi šle do konca + baterija bi držala občutno dlje. Performance bi bil sicer slabši, ampak tudi s tem procesorjem bi se brez težav opravljala vsa opravila še vsaj par let v prihodnost.
Na njihovem mestu bi ločil trenutno linijo iz Pro v 13/15 Macbook, uvedel pa 15/17 Macbook Pro, ki bi imel debelejše ohišje in drastično izboljšano hlajenje - kot workstation (ni nujno da postane opeka), naj ohranijo lep dizajn kot ga imajo, dodajo express port za vse dodatne razširitve na 'dizajnerjskem docking stationu' (ker nočemo da se kvazi izgled ohišja a hkrati omogočimo versatilnost povezljivosti)', razporedijo hladilna rebra s toplotnimi cevmi na čim večjo površino, da lahko toplota seva čez aluminij in pomaga prenosniku pasivno hladit. Pro modeli bi tako bili sposobni vozit šest in osem jedrnike ko bodo prišli na trg in dejansko bi bili pro. Zdaj Pro stoji tam zaradi boljše prodaje - kupec dobi občutek da ima top model, dejansko pa prenosnik ni nič drugega kot lep.
Segmentacija je nujna. Ne pro varijante, bi imele ultra dolgoživost baterije -prenosnik za lažja opravila in nekatera srednje zahtevna dela (tudi še ilustrator, fotošop, lightroom). Če bi sam vodil računalniški oddelek pri njih, bi ukazal mojstrom naj gradijo v tej smeri, pro linija bi pa delala na še zmerni bateriji ampak poudarku na zmogljivosti. Ekran na pro in ne pro liniji bi moral bit 10 bitni za vse, ki delajo z barvno kritičnimi deli. Inštalirana grafika bi morala biti Pro, kot je Quadro pri Nvidii ali FirePro pri AMD in ne navadne RX/Geforce verzije. Ram bi moral bit ECC. Če ga sedaj spravi na kolena par sekund Cinebencha R15, bi dal zahtevo naj naredijo ohišje, ki bo sposobno držat cpu pod 90 stopinjami ob 100% loadu. Potem bi dejansko vzel Pro verzijo.
Res mi ni jasno zakaj tiščijo 6 jedrnika v tanko ohišje, namesto da bi obdržali 4c8t procesor, ki ima max 15w porabe in se ga da še dodatno zreducirat na 10w - recimo i7-8650U (1.9 - 4.2Ghz), prenosnik bi držal cca 80-85c ob max loadu, brez hotfixev s tihim delovanjem ventilatorja, pa še turbo frekvence bi šle do konca + baterija bi držala občutno dlje. Performance bi bil sicer slabši, ampak tudi s tem procesorjem bi se brez težav opravljala vsa opravila še vsaj par let v prihodnost.
Na njihovem mestu bi ločil trenutno linijo iz Pro v 13/15 Macbook, uvedel pa 15/17 Macbook Pro, ki bi imel debelejše ohišje in drastično izboljšano hlajenje - kot workstation (ni nujno da postane opeka), naj ohranijo lep dizajn kot ga imajo, dodajo express port za vse dodatne razširitve na 'dizajnerjskem docking stationu' (ker nočemo da se kvazi izgled ohišja a hkrati omogočimo versatilnost povezljivosti)', razporedijo hladilna rebra s toplotnimi cevmi na čim večjo površino, da lahko toplota seva čez aluminij in pomaga prenosniku pasivno hladit. Pro modeli bi tako bili sposobni vozit šest in osem jedrnike ko bodo prišli na trg in dejansko bi bili pro. Zdaj Pro stoji tam zaradi boljše prodaje - kupec dobi občutek da ima top model, dejansko pa prenosnik ni nič drugega kot lep.
Segmentacija je nujna. Ne pro varijante, bi imele ultra dolgoživost baterije -prenosnik za lažja opravila in nekatera srednje zahtevna dela (tudi še ilustrator, fotošop, lightroom). Če bi sam vodil računalniški oddelek pri njih, bi ukazal mojstrom naj gradijo v tej smeri, pro linija bi pa delala na še zmerni bateriji ampak poudarku na zmogljivosti. Ekran na pro in ne pro liniji bi moral bit 10 bitni za vse, ki delajo z barvno kritičnimi deli. Inštalirana grafika bi morala biti Pro, kot je Quadro pri Nvidii ali FirePro pri AMD in ne navadne RX/Geforce verzije. Ram bi moral bit ECC. Če ga sedaj spravi na kolena par sekund Cinebencha R15, bi dal zahtevo naj naredijo ohišje, ki bo sposobno držat cpu pod 90 stopinjami ob 100% loadu. Potem bi dejansko vzel Pro verzijo.
WingMan ^^
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Swen F@tt ()
dotomaz ::
Največji problem tukaj je, ker folk uporablja prenosike za to, za kar niso namenjeni. Sploh ne ti tanki. Za obdelavo videa je namenjena desktop mašina, ki je neprimerno bolj zmogljiva.
Apple že od vedno underclock-a svoje prenosnike. To ni nič novega. Če kupiš prenosnika, ga kupiš zato, ker ti je pomembna mobilnost. Za tiste, ki rabijo surovo moč imajo iMac Pro in modularni Mac Pro, ki je obljubljen in ga bomo mogoče nekdaj celo dočakali. Se pravi, če je mobilnost deal breaker, potem s tem i9 deejansko dobiš nekaj performanc. Mogoče ni 100% kar je čip zmožen, je pa nekaj. Še vedno pa lahko kupiš grdo windows mašino z ogromnimi ventilatorji.
Apple že od vedno underclock-a svoje prenosnike. To ni nič novega. Če kupiš prenosnika, ga kupiš zato, ker ti je pomembna mobilnost. Za tiste, ki rabijo surovo moč imajo iMac Pro in modularni Mac Pro, ki je obljubljen in ga bomo mogoče nekdaj celo dočakali. Se pravi, če je mobilnost deal breaker, potem s tem i9 deejansko dobiš nekaj performanc. Mogoče ni 100% kar je čip zmožen, je pa nekaj. Še vedno pa lahko kupiš grdo windows mašino z ogromnimi ventilatorji.
Unknown_001 ::
Beauty is in the eyes of beholder...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
gumby ::
Po moje je problem v tem, da je ohišje predebelo. Še 2-3mm morajo pobrati, pa bo.
my brain hurts
fujtajksel ::
Po moje je problem v tem, da je ohišje predebelo. Še 2-3mm morajo pobrati, pa bo.
Točno to je zadnje leto naredil Dell ko so izdali XPS 2-in-1 varianti :)))
> Največji problem tukaj je, ker folk uporablja prenosike za to, za kar niso namenjeni. Sploh ne ti tanki. Za obdelavo videa je namenjena desktop mašina, ki je neprimerno bolj zmogljiva.
Finta je da imajo ljudje pač radi tanke prenosnike in tudi zmogljivost za s sabo, ne samo doma/v službi.
Modi dokazujejo, da lahko tudi tako tanki prenosniki delajo precej bolje kot delajo tisti iz fabrike. Če bi se stvari prav lotili že fabriški inženirji, bi bilo lahko vsaj manj sitnosti. Ampak kot omenjeno je Dell lani kuril razvojne resurse v obratni smeri, da so naredili še tanjšo in bolj zadušeno mašino.
Edino pri Razor 15 so se nekaj potrudili pri tankem designu izboljšat hlajenje (sicer z i7 a z grafami 1060/1070 maxq ker je igričar).
mirancar ::
https://www.notebookcheck.net/Lenovo-Th...
tukaj imate lep opis kaki so trenutni procesorji od intela.
konkretno tale odstavek pove veliko o "15W tdp":
Applov 15 inch pa komaj drži 45W, in to ni nič novega, imam 2014 osnovni model in je isto. Vse se pregreva ob loadu. Ni to gaming device. Za neko delo ala programiranje pa ni težav. Tud če je load, ni konstanten, je max nekaj minutni.
tukaj imate lep opis kaki so trenutni procesorji od intela.
konkretno tale odstavek pove veliko o "15W tdp":
At first glance, the outcome is surprising, since the Core i7-8550U, though nominally faster, performs about the same as the Core i5-8250U.
This however is only true for this one particular Cinebench multi-core test. In a 30 minute Cinebench loop the Core i7 under continuous load is actually slower than the other T480s. This contradictory performance stems from the natural limitation of the cooling solution: Lenovo has set the TDP to the max for this CPU class at 44 watts. This enables the Core i7-8550U to run at 3,7 GHz - but the temperature rises rapidly, making the processor reduce its clock speed after just a few seconds. The temperature caused reduction in clock speed explains the reduced CPU performance after only a few iterations of the Cinebench test, the result stabilizes at about 620 points. The Core i5-8250U on the other hand performs better under continuous load, since its power consumption maxes out at 30 watts anyway, meaning it doesn't need to exhaust the 44 watts TDP limit. This way the temperature of the cheaper processor model stays lower and its performance higher.
Applov 15 inch pa komaj drži 45W, in to ni nič novega, imam 2014 osnovni model in je isto. Vse se pregreva ob loadu. Ni to gaming device. Za neko delo ala programiranje pa ni težav. Tud če je load, ni konstanten, je max nekaj minutni.
Invictus ::
Saj se drugi laptopi tudi grejejo.
Kaj mislite, da Lenovo Dell, HP laptopi ne odvajajo toplote pri enaki konfiguraciji in debelini ?!?!?!
Kaj mislite, da Lenovo Dell, HP laptopi ne odvajajo toplote pri enaki konfiguraciji in debelini ?!?!?!
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Applovi prenosniki se pregrevajo, problem rešuje programski popravek (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 14157 (10611) | Invictus |
» | Apple novosti: 12-palčni MacBook, Apple Watch in kopica drugih izboljšav (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 127716 (105409) | opeter |
» | Apple izgubil tožbo zaradi nezamenjave defektnih macbookov proOddelek: Novice / Tožbe | 6360 (4230) | zee |
» | Macbook Pro (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 9489 (6755) | ŠinkoM |