Forum » Na cesti » CPP Teorija
CPP Teorija
nooby ::
Zdravo. Drug teden imam pisno preverjanje znanja iz CPPja.
V kolikem času dobiš rezultate? Je to še vedno tako kot včasih par uric ali je zdaj "hitreje" glede ba to da se jih piše na PCjih.
Btw
Kakšna "trapasta" vprašanja so vas kaj stala padca na pisnem preverjanju znanja iz CPPja?
Lp
V kolikem času dobiš rezultate? Je to še vedno tako kot včasih par uric ali je zdaj "hitreje" glede ba to da se jih piše na PCjih.
Btw
Kakšna "trapasta" vprašanja so vas kaj stala padca na pisnem preverjanju znanja iz CPPja?
Lp
i7 9990k | Msi 2080ti |
Crucial 32gb |
Asus Z390 |
Crucial 32gb |
Asus Z390 |
jype ::
PaX_MaN ::
Zdravo. Drug teden imam pisno preverjanje znanja iz CPPja.
V kolikem času dobiš rezultate? Je to še vedno tako kot včasih par uric ali je zdaj "hitreje" glede ba to da se jih piše na PCjih.
Dobiš uporabniško ime in geslo, posedeš se za PC, prijaviš v kopijo http://teorija-priprava.gov.si/moodle/l..., odkljukaš v tistih 40 minutah, oddaš, vidiš rezultat, če je pozitiven, fino, dobiš podpis v karton, če ne, več sreče prihodnjič.
Highlag ::
Sem imel težave s piflanjem zavornih razdalj in podobnih neumnosti.
Ne me narobe razumet. Varnostna razdalja je daleč od neumnosti, je pa način podajanja razdalje popolnoma neumen.
Ja 20,53m. Ne vem kdo zna ocenit koliko je 20m od mojega avtomobila do tistega, ki ga zasledujem.
Znam pa ocenit, da je med mojim in sosedovim prostora za ~3 avtomobile, ali pa mogoče da je med mojim in drugim avtom razdalja enaka kot med dvema količkoma ob cesti. Če bi rekel, da pri hitrosti 50 rabiš vsaj za 3 avtomobile prostora, je to en podatek, ki si ga celo zapomniš in celo predstavljaš. Metra pač ne držimo v roki med vožnjo.
Ne me narobe razumet. Varnostna razdalja je daleč od neumnosti, je pa način podajanja razdalje popolnoma neumen.
Ja 20,53m. Ne vem kdo zna ocenit koliko je 20m od mojega avtomobila do tistega, ki ga zasledujem.
Znam pa ocenit, da je med mojim in sosedovim prostora za ~3 avtomobile, ali pa mogoče da je med mojim in drugim avtom razdalja enaka kot med dvema količkoma ob cesti. Če bi rekel, da pri hitrosti 50 rabiš vsaj za 3 avtomobile prostora, je to en podatek, ki si ga celo zapomniš in celo predstavljaš. Metra pač ne držimo v roki med vožnjo.
Never trust a computer you can't throw out a window
rdecaluc ::
Za skoraj vse kategorije sem že delal CPP. V kratkem še za A. Če maš mal zdrave pameti lahko ~25 od 40 rešiš brez da bi enkrat pogledal CPP knjigo
Za ostale pa rabiš parkrat prebrat. Ni tako težko, fajn pa je da maš voljo/cilj narest, in ti ni le "sej mam še izpitne roke".
Za ostale pa rabiš parkrat prebrat. Ni tako težko, fajn pa je da maš voljo/cilj narest, in ti ni le "sej mam še izpitne roke".
Est modus in rebus. ,typos
nooby ::
V kolikem času dobiš rezultate?Takoj.
Super.
Kakšna "trapasta" vprašanja so vas kaj stala padca na pisnem preverjanju znanja iz CPPja?Če poznaš predpise, potem ne padeš.
No ja. Moraš imet tudi kar dosti sreče.
Za CPP test se dobro ve, da se jim gre da vsak vsaj 1x pade(€€€) in imajo vedno kakšno zavajujoče vprašanje da si hitro zbiješ -4 točke po nepotrebnem.
Sploh ta Pravilna sta dva ali več odgovorov lahko hitro padeš na mino in klikneš enega preveč.
Ko sem delal še za B kategorijo sem sicer naredil v prvo sam nevem kaj so bila bolj čudna vprašanja ali odgovori(sploh ta kjer jih je več)
i7 9990k | Msi 2080ti |
Crucial 32gb |
Asus Z390 |
Crucial 32gb |
Asus Z390 |
littany ::
Js sm se učil samo iz te spletne strani http://teorija-priprava.gov.si/moodle/l... ... tle maš dejansko identično kot boš tam dubu uprašanja vsaj takrat ko sm js delau 2 leti nazaj
harvey ::
Sem imel težave s piflanjem zavornih razdalj in podobnih neumnosti.
Ne me narobe razumet. Varnostna razdalja je daleč od neumnosti, je pa način podajanja razdalje popolnoma neumen.
Ja 20,53m. Ne vem kdo zna ocenit koliko je 20m od mojega avtomobila do tistega, ki ga zasledujem.
Znam pa ocenit, da je med mojim in sosedovim prostora za ~3 avtomobile, ali pa mogoče da je med mojim in drugim avtom razdalja enaka kot med dvema količkoma ob cesti. Če bi rekel, da pri hitrosti 50 rabiš vsaj za 3 avtomobile prostora, je to en podatek, ki si ga celo zapomniš in celo predstavljaš. Metra pač ne držimo v roki med vožnjo.
Na gorenjski avtocesti, če si opazil imaš sedaj nove oznake za oceno varnostne razdalje. Testni del 21-22 so nadomestili s tem.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
nooby ::
Js sm se učil samo iz te spletne strani http://teorija-priprava.gov.si/moodle/l... ... tle maš dejansko identično kot boš tam dubu uprašanja vsaj takrat ko sm js delau 2 leti nazaj
Tudi jaz resujem kle gor. Mam ze 50+ rešenih
Sicer tega vprašanja še no bilo pa me vseeno zeloo zanima.
Ni mi jasno kako se izračuna zavorno pot.
Za REAKCIJSKO POT vem da je Hitrost:10×3, 60kmh:10×3=18metrov
Kako pa se potem izračuna ZAVORNO POT?
i7 9990k | Msi 2080ti |
Crucial 32gb |
Asus Z390 |
Crucial 32gb |
Asus Z390 |
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nooby ()
St235 ::
Sem imel težave s piflanjem zavornih razdalj in podobnih neumnosti.
Ne me narobe razumet. Varnostna razdalja je daleč od neumnosti, je pa način podajanja razdalje popolnoma neumen.
Ja 20,53m. Ne vem kdo zna ocenit koliko je 20m od mojega avtomobila do tistega, ki ga zasledujem.
Znam pa ocenit, da je med mojim in sosedovim prostora za ~3 avtomobile, ali pa mogoče da je med mojim in drugim avtom razdalja enaka kot med dvema količkoma ob cesti. Če bi rekel, da pri hitrosti 50 rabiš vsaj za 3 avtomobile prostora, je to en podatek, ki si ga celo zapomniš in celo predstavljaš. Metra pač ne držimo v roki med vožnjo.
Varnost razdalja se meri v sekundah in ne v metrih. Do 2 pa pravilo vsi znamo štet.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
Js sm se učil samo iz te spletne strani http://teorija-priprava.gov.si/moodle/l... ... tle maš dejansko identično kot boš tam dubu uprašanja vsaj takrat ko sm js delau 2 leti nazaj
Tudi jaz resujem kle gor. Mam ze 50+ rešenih
Sicer tega vprašanja še no bilo pa me vseeno zeloo zanima.
Ni mi jasno kako se izračuna zavorno pot.
Za REAKCIJSKO POT vem da je Hitrost:10×3, 60kmh:10×3=18metrov
Kako pa se potem izračuna ZAVORNO POT?
Reakcijska pot je pot, ki jo vozilo prevozi v 1s (reakcijski čas). Torej moraš iz km/h prit na m/s, kar narediš tako, da km/h deliš z 3,6, oziroma si dal tudi ti dovolj dober približek, ki ga je lažje računat na pamet.
Zavorna pot je pri cpp testih je praviloma konstanta ( v realnosti je odvisna od gum, podlage, avtomobila...). Če se prav spomnim se računa tako, da se kvadrira hitrost in deli s 200.
Torej pri 60kmh je 60*60/200=18m (v testih je praviloma odgovor 20m).
Tako da se načeloma lahko naučiš tudi na pamet: 30 km/h je 5m, 40 km/h je 8m, 50km/h je 13.
Oziroma, lahko si pomagaš s tem, da če se hitrost podvoji, potem se zavorna pot poveča za 4x. Dostikrat imaš na primer napisano, daje zavorna pot pri 30km/h 5m, koliko je pri 60km/h? Hitrost je dvakrat višja torej je zavorna pot 4 daljša (5x4).
Pot ustavljanja pa je seštevek obeh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
AndreAS ::
Pozdrav,
A lahko nekdo ki je teoretični del izpita že opravil potrdi da so vprašanja ki se jih veselo učimo na ELEKTRONSKI PRIPRAVI tudi v resnici potem enkaka na PRAVEM testu in koliko je teh vprašanj tam. Ker na teh učenjih jih je 15.
Hvala
A lahko nekdo ki je teoretični del izpita že opravil potrdi da so vprašanja ki se jih veselo učimo na ELEKTRONSKI PRIPRAVI tudi v resnici potem enkaka na PRAVEM testu in koliko je teh vprašanj tam. Ker na teh učenjih jih je 15.
Hvala
rdecaluc ::
Isti program je, enaka vprašanja. Tam jih dobiš ~40.
Moraš pa rešit vsaj 80+ testov na pripravi, da boš dobil nek večji vzorec razlicnih vprašanj...
Moraš pa rešit vsaj 80+ testov na pripravi, da boš dobil nek večji vzorec razlicnih vprašanj...
Est modus in rebus. ,typos
OvCa77 ::
Pozdrav,
A lahko nekdo ki je teoretični del izpita že opravil potrdi da so vprašanja ki se jih veselo učimo na ELEKTRONSKI PRIPRAVI tudi v resnici potem enkaka na PRAVEM testu in koliko je teh vprašanj tam. Ker na teh učenjih jih je 15.
Hvala
Vprašanja so vsaj nekatera popolnoma identična, reši pa teste večkrat, ker so vprašanja različna.
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
pero12 ::
Na spletni aplikaciji reši test vsaj 100x, kmalu boš osvojil njihov sistem in začel prejemati rezultat 100%. Vprašanja na aplikaciji so identična kot na dejanskem preizkusu, pri čemer vedno kakšno vprašanje vidiš prvič, ker pri aplikaciji lahko dobiš samo 90-95% vseh možnih vprašanj (ob zadostnem številu reševanj seveda).
Jaz sem si delal print screene vprašanj, pri katerih sem imel težave in jih še podrobneje preučil. Teorijo sem tako naredil v prvo.
Jaz sem si delal print screene vprašanj, pri katerih sem imel težave in jih še podrobneje preučil. Teorijo sem tako naredil v prvo.
MonoPattern ::
Jaz sem rešil 80krat tisti test na netu, od tega sem zadnjih 40 vedno naredil, sem imel potem v prvo vse prav. Niso pa tam vsa vprašanja, ki so tudi na pravem testu. Na netu je okoli 200 vprašanj, v testu pa preko 1000, samo so vprašanja istega tipa, niso različna. Najbolj moraš znati križišča in podobno, ker so to vprašanja za 5 točk.
rdecaluc ::
Pa še en nasvet. Vedno preberi vprašanje in vse možne odgovore. Kdaj je mal obratno zapisano vprašanje.
Pa veliko sreče, jst grem tud kmalu na še eno kategorijo.
Pa veliko sreče, jst grem tud kmalu na še eno kategorijo.
Est modus in rebus. ,typos
jero_no1 ::
Dokler se boste mladiči učil teorijo CPP na pamet, tako da 100x poskušaš rešit neko polo, bo tako stanje v prometu kot je pri mladih voznikih. Predrzni, prepotentni, pametni, egoistični in ne vem kaj še.
Ko se boste pa začeli učiti po knjigi in z malo pameti razmislili, kaj ste prebrali, se bo pa mogoče kaj spremenilo. In takrat boste lahko naredili CPP brez 100x reševanja na internetu.
Ko berem take zadeve, me še vedno pogreje en TV prispevek izpred nekaj let, ko so 3 mladi vozniki povedali svoje izkušnje. Med njimi je bil tudi en košarkaš, ki se je vozil z nekim divjim SUV-jem in je že po nekaj mesecih imel vozniško pogojno. Vzrok - ker je enkrat zamujal na trening, je vozil 'malo' hitreje, da ne bi dobil kazni s strani trenerja. Modri angeli so ga ujeli pri okol 100 km/h v naselju.
Se opravičujem za off topic, ampak mularija, dajte se učita predpise z glavo, ne z miško in drkanjem nekih vprašanj na pamet. Sploh pa potem vse to znanje uporabite tudi v prometu, ne potem še isti dan pozabit na vse...
Ko se boste pa začeli učiti po knjigi in z malo pameti razmislili, kaj ste prebrali, se bo pa mogoče kaj spremenilo. In takrat boste lahko naredili CPP brez 100x reševanja na internetu.
Ko berem take zadeve, me še vedno pogreje en TV prispevek izpred nekaj let, ko so 3 mladi vozniki povedali svoje izkušnje. Med njimi je bil tudi en košarkaš, ki se je vozil z nekim divjim SUV-jem in je že po nekaj mesecih imel vozniško pogojno. Vzrok - ker je enkrat zamujal na trening, je vozil 'malo' hitreje, da ne bi dobil kazni s strani trenerja. Modri angeli so ga ujeli pri okol 100 km/h v naselju.
Se opravičujem za off topic, ampak mularija, dajte se učita predpise z glavo, ne z miško in drkanjem nekih vprašanj na pamet. Sploh pa potem vse to znanje uporabite tudi v prometu, ne potem še isti dan pozabit na vse...
AndrejO ::
Sem imel težave s piflanjem zavornih razdalj in podobnih neumnosti.
Ne me narobe razumet. Varnostna razdalja je daleč od neumnosti, je pa način podajanja razdalje popolnoma neumen.
Ja 20,53m. Ne vem kdo zna ocenit koliko je 20m od mojega avtomobila do tistega, ki ga zasledujem.
Znam pa ocenit, da je med mojim in sosedovim prostora za ~3 avtomobile, ali pa mogoče da je med mojim in drugim avtom razdalja enaka kot med dvema količkoma ob cesti. Če bi rekel, da pri hitrosti 50 rabiš vsaj za 3 avtomobile prostora, je to en podatek, ki si ga celo zapomniš in celo predstavljaš. Metra pač ne držimo v roki med vožnjo.
Varnost razdalja se meri v sekundah in ne v metrih. Do 2 pa pravilo vsi znamo štet.
Žal je bila v učbenikih napisana v metrih in na testih, vsaj ko sem ga še jaz opravljal, tudi.
Žalostno, glede na to, da je tudi to prispevalo k tem, da imamo generacije voznikov in voznic, ki imajo povprečno (torej nikakršno) sposobnost ocenjevanja razdalj, tehnično pa smo skoraj vsi sposobni v glavi odžebrati tistih 21, 22 za približno oceno dveh sekund.
Prav zanima me koliko mimoidočih je sploh razumelo pomen tistih 21, 22 napisov.
St235 ::
Žal je bila v učbenikih napisana v metrih in na testih, vsaj ko sem ga še jaz opravljal, tudi.
ja se strinjam, sicer so bili metri napisani vedno v odnosu do dejanske hitrosti, ampak je žal dandanes čisto preveč zahtevno, da bi ljudje znali iz konkretnega prenesti v abstraktno, pa 21,22 so za povprečnega voznika čisto previsoke številke, da bi jih razumel.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | CppOddelek: Na cesti | 10717 (5716) | loveJDM |
» | [CPP] Kdaj elektronski testi?Oddelek: Na cesti | 2685 (2186) | MacGyver141 |
» | Avtošola CPP test (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18250 (15319) | terezijslo |
» | Zavorna pot-HelpOddelek: Na cesti | 8902 (8597) | CMpunk |
» | Nižje kazni za manjše prometne prekrškeOddelek: Loža | 9248 (8498) | zuz3k |