» »

Vzajemna - neupravičena izvržba

Vzajemna - neupravičena izvržba

Leprechaun ::

Živjo, torej imam sledečo situacijo, ki je sila čudna.
V preteklem letu sem zaključil študij in s tem ostal brez statusa študenta. Seveda sem si uredil obvezno in osnovno zavarovanje, ker pa sem po tem veliko potoval po Evropi (predvsem delal preko podjemnih pogodb) tudi po 2 meseca ni bilo v Slovenijo, sem obveznosti poravnal vsaka 1-2-3 mesece, kako je pač naneslo. Torej, ravno danes sem prejel sklep o izvršbi za 90EUR, ker še vedno niso bili sposobni preknjižiti plačila, ki so ga vknjižili pod napačno osebo. V bistvu je šlo za to, da sem hkrati plačeval položnico zase in še sestro. Plačilo zame sem izvedel na Vzajemnin račun, za sestro pa napravil napako in denar, namenjen Vzajemni nakazal na račun Obveznega zavarovanja. Par tednov kasneje sem napako opazil in za njo še enkrat nakazal denar za pretekla meseca in še prihajajočega. Da plačilo zame ni bilo vknjiženo, sem opazil šele mesec kasneje in jih seveda o tem obvestil. Mislil sem, da je situacija urejena, ko sem decembra opazil, da imam na položnici še vedno nesorazmerno visok znesek, med tem, ko mi za sestro ni bilo potrebno nakazati ničesar (0.0 na položnici). Takrat sem se odpravil do poslovalnice in referentki pojasnil, v čem je težava in ji (ponovno) posredoval tudi vsa dokazila. Dejal sem ji, da naj moje plačilo pravilno knjižijo, sestri pa znesek dodajo na naslednji položnici, kar se tudi v začetku tega leta še vedno ni zgodilo.

Namesto tega, me je ravno v soboto poklicala sestra in me obvestila o Sklep-u o izvršbi zaradi "neplačila". Seveda sem vsoto poravnal, obenem pa jim napisal, da še vedno zahtevam, da mi preteklo plačilo vknjižijo in opustijo vse "zamudne obresti" po datumu dejanskega plačila.

Dokazila o plačilu sem jim posredoval že najmanj 4x (jasno je razvidno, na koga se plačilo nanaša - tako imensko kot tudi po znesku) in se 2x zglasil v poslovalnici, ampak očitno ne zaleže. Je še kdo naletel na to očitno ignoranco?
*************************************************************

Miha 333 ::

Nekaj ne štima. Vzajemna pošlje priporočeno opomin po nekje 4 mesecih neplačila in še takrat ti da dodaten 15 dnevni rok za plačilo. Upnik ima sicer pravico vložiti izvršbo naslednji dan po poteku roka za plačilo brez kakršnegakoli obveščanja.

noraguta ::

Če nisi imel osnovnega zavarovanja ne morš imet dodatnega.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Vanquish ::

Imena niso bistvena - tega noben ne gleda. Uparjajo po sklicu in ti si verjetno dal napacen sklic. Posledicno tvoja sestra zaradi dobropisa verjetno dobiva nizje zneske al pa 0€?

fosil ::

Če se njim napisal tako razlogo kot tukaj me sploh ne preseneča, da stvari niso urejene.
Cel kup filozofiranja in nepotrebnih podatkov iz katerih ni nič jasno.
Malo govoriš o sebi in svojem potovanju, malo o sestri, malo o obveznem zavarovanju, malo o vzajemni...
Vse to nikogar ne zanima, kar jih zanima je, če si plačal in kdaj in pod kakšnih sklicem.
Tako je!

noraguta ::

Niti ne če nima urejeneg aosnovnega ga nima kdo terjat za dodatnega.

Sdm bil na sodišču glihbz vzajemno. Za kaj je ravno šlo se pa ne da razbrat. Ampak tu nekje je.

Je pa tako da če jebšlo čez izvržbo pa češ dwnar nazaj moraš tožit.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

dxx ::

Vse kar se takih težav tiče, sem vedno vse uredil po telefonu. Ni bilo treba nič tja hodit. Je pa res, da njih zanima sklic in ne ime in priimek.
Zanima me pa še, kje najdete besede kot so "izvržba"? So kaj "izvrgli" ali izvršili-IZVRŠBA. Dajte se že pravilno izražat, mater, samo na ST ponavadi turite ta vaš Ž zraven...

Leprechaun ::

Osnovno zavarovanje je urejeno, problem je samo ta, da so mojo zavarovalnino vknjižili napačni osebi, kljub temu, da sem jim večkrat posredoval nesporne dokaze o njihovi napaki. Priznam, tisto zgoraj je na hitro natipkano in z nekaj napakami, ampak namen je menda jasen?

Znesek za drugo osebo sem po napaki nakazal na TRR od OZZ. Ko sem napako opazil, sem novo nakazilo nakazal na Vzajemnin račun, pravilen sklic. Težava je v tem, da so drugi osebi pripisali oba plačila, čeprav je več kot razvidno, da je bilo namenjeno zame (ujemajoč sklic? in znesek) in ji posledično izdali dobro-imetje preplačila. Denar za plačilo njenih obveznosti mi posredujejo od doma (in ker je na položnicah 0, plačujem trenutno s svojimi prihodki.), zato sem od Vzajemne zahteval, da plačilo pravilno vknjižijo, kar se do danes še ni zgodilo.
*************************************************************

Zgodovina sprememb…

SeMiNeSanja ::

Ne vem, po kateri logiki si predstavljaš, da je tako zelo enostavno preknjižiti plačila sem pa tja. Potem pa kar nekaj plačuješ 'na zalogo' in podobno - oni naj pa ugibajo, kam naj neko plačilo spada...

Vzajemna dobi od banke spisek plačil in glede na sklic, njihov program poknjiži plačila, da pokrijejo ustrezne izdane račune. Čim manjka sklic ali še slabše, da navedeš napačnega, si ustvaril nepotreben problem. Lahko plačilo pokrije popolnoma drug račun, lahko 'obvisi v zraku' in ga morajo potem ročno prerazporejati - če jim to sploh uspe (ni vedno najbolj enostavno).

Skratka, sam si zakuhal težave. Seveda Vzajemna zadevo ni rešila pravilno ali optimalno, ampak izvor problema leži pri tebi.

Če imaš takšne težave, da stvari urediš kot je treba, se zmeni, da boš imel trajnik, pa se ne boš več rabil ukvarjati s sklici in roki plačila (če boš le imel dovolj sredstev na računu).

Izvršbi pa obvezno oporekaj in priloži dokazila o plačilu. Potem se boste pa že nekako zmenili.

Pika na i ::

Se boš načakal...
Oče je umrl 28. Dodatno so mu trgali kljub temu, da se je povedalo (ne enkrat), da ga več ni. Še več, ker se je vmes račun zaprl, mu (še tretjič ) niso imeli od kje trgat,poslali so položnico. Ko se je nekomu izmed nas, popolnoma snelo, so poslali dopis, da je tista položnica nična. Kaj pa preplačila? Ja, dobite jih po zapuščinski obravnavi. Ta bo čez približno leto, menda. Ta čas pa bo denar "ležal" na Vzajemni.

Leprechaun ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Ne vem, po kateri logiki si predstavljaš, da je tako zelo enostavno preknjižiti plačila sem pa tja. Potem pa kar nekaj plačuješ 'na zalogo' in podobno - oni naj pa ugibajo, kam naj neko plačilo spada...

Vzajemna dobi od banke spisek plačil in glede na sklic, njihov program poknjiži plačila, da pokrijejo ustrezne izdane račune. Čim manjka sklic ali še slabše, da navedeš napačnega, si ustvaril nepotreben problem. Lahko plačilo pokrije popolnoma drug račun, lahko 'obvisi v zraku' in ga morajo potem ročno prerazporejati - če jim to sploh uspe (ni vedno najbolj enostavno).

Skratka, sam si zakuhal težave. Seveda Vzajemna zadevo ni rešila pravilno ali optimalno, ampak izvor problema leži pri tebi.

Če imaš takšne težave, da stvari urediš kot je treba, se zmeni, da boš imel trajnik, pa se ne boš več rabil ukvarjati s sklici in roki plačila (če boš le imel dovolj sredstev na računu).

Izvršbi pa obvezno oporekaj in priloži dokazila o plačilu. Potem se boste pa že nekako zmenili.



Krivda je bila na meni, ampak do trenutka, ko sem jih o napaki obvestil (in dodal ustreznih dokazil). Ker so bili z napako seznanjeni (večkrat) in do tega trenutka niso storili ničesar, da bi jo odpravili je problem očitno pri njih. Razen če kdo smatra za normalno, da oseba kljub plačilu nima veljavnega dodatnega zavarovanja, med tem, ko ima druga oseba za 3 mesece dobroimetja (sreča, da mi ga ni bilo potrebno koristiti)?
*************************************************************

Zgodovina sprememb…

noraguta ::

Čak mal krivda je natebi. Pričakuješnpankaj. Sočutje? Od vzajemne je ne bo.

Prekin razmerje. Itak gre dodatno v franže.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

Leprechaun ::

Pričakujem samo, da opravijo svoje delo, najbrž imajo z razlogom zaposlene ljudi... Očitno pričakujem preveč.
*************************************************************

St235 ::

Leprechaun je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Ne vem, po kateri logiki si predstavljaš, da je tako zelo enostavno preknjižiti plačila sem pa tja. Potem pa kar nekaj plačuješ 'na zalogo' in podobno - oni naj pa ugibajo, kam naj neko plačilo spada...

Vzajemna dobi od banke spisek plačil in glede na sklic, njihov program poknjiži plačila, da pokrijejo ustrezne izdane račune. Čim manjka sklic ali še slabše, da navedeš napačnega, si ustvaril nepotreben problem. Lahko plačilo pokrije popolnoma drug račun, lahko 'obvisi v zraku' in ga morajo potem ročno prerazporejati - če jim to sploh uspe (ni vedno najbolj enostavno).

Skratka, sam si zakuhal težave. Seveda Vzajemna zadevo ni rešila pravilno ali optimalno, ampak izvor problema leži pri tebi.

Če imaš takšne težave, da stvari urediš kot je treba, se zmeni, da boš imel trajnik, pa se ne boš več rabil ukvarjati s sklici in roki plačila (če boš le imel dovolj sredstev na računu).

Izvršbi pa obvezno oporekaj in priloži dokazila o plačilu. Potem se boste pa že nekako zmenili.



Krivda je bila na meni, ampak do trenutka, ko sem jih o napaki obvestil (in dodal ustreznih dokazil). Ker so bili z napako seznanjeni (večkrat) in do tega trenutka niso storili ničesar, da bi jo odpravili je problem očitno pri njih. Razen če kdo smatra za normalno, da oseba kljub plačilu nima veljavnega dodatnega zavarovanja, med tem, ko ima druga oseba za 3 mesece dobroimetja (sreča, da mi ga ni bilo potrebno koristiti)?


Po kaki logiki so oni dolžni preknjiževat tvoje napake? Zakaj preprosto en mesec nisi nakazal dvojno na svoj konto in 0 (kot je bilo tudi na položnici) svoji sestri? V če je sploh štos da utrujaž za prenakazilo? Letni strošek bo v vsakem primeru enak.

Leprechaun je izjavil:

Pričakujem samo, da opravijo svoje delo, najbrž imajo z razlogom zaposlene ljudi... Očitno pričakujem preveč.


Njihovo delo ni popravljanje tvojih napak.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: panda ()

noraguta ::

Leprechaun je izjavil:

Pričakujem samo, da opravijo svoje delo, najbrž imajo z razlogom zaposlene ljudi... Očitno pričakujem preveč.

Niso vedci da naj vedo komu naj nakažejo. Knižijo pač po sisetu.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Mehmed ::

Op ti placujes poloznice na vsake 1-2-3 mesce, kakor ti pac nanese, pa se takrat povrsno. In se jezis na drugo stran ker niso dovolj hitri?
Poklici jih pa jih napizdi, da jim ti dajes placo... obcasno... ko zadanes taprav racun.

Mare2 ::

Jaz imam pri Vzajemni odprto direktno obremenitev. Priporočam.

dxx ::

Mare2 je izjavil:

Jaz imam pri Vzajemni odprto direktno obremenitev. Priporočam.

Tako je! Če imaš trajnik, zadeve nemoteno tečejo, pa si lahko medtem v "indijikoromandiji" par mesecev. Sigurno ne bo izvr(ž)šbe.
Trenutno situacijo pa reši, da plačaš obveznosti. Svoje. Na pravi sklic. Na preknjižbe in ostale hece za nazaj pa pozabi. Vsaj pri Vzajemni.

SkIDiver ::

Namesto, da jamraš na forumu se odpravi v poslovalnico Vzajemne in uredi nesporazum, ki je nastal. Sabo imej vsa potrdila o plačilih, ki si jih izvedel, da bosta z osebo, ki sedi v poslovalnici preverila vsa plačila, ki so prispela zate in za sestro. Če boš pristopil z lepo besedo verjetno tudi ne boš potreboval sestre sabo, da se pregleda tudi njena plačila in njeno stanje glede plačil.
Lahko je seveda napaka tudi na strani Vzajemne, ker je takih kot si ti precej veliko število in na koncu nastane precej težav tudi tam.

Pa v bodoče ne počni neumnosti s preplačili na isti sklic, ker te je točno to privedlo do težav, ki jih imaš. Če si odsoten v tujini si uredi ali trajnik ali pa se dogovori za četrtletno, polletno ali celoletno plačilo premije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

Invictus ::

V takih primerih se v 100% plačnik zafrkne s sklicem.

Greš v poslovalnico in zadevo urediš tam.

Slovenija je na področju reševanja zadev preko emaila še v jami. Kaj šele da bi imeli namensko aplikacijo za reševanje incidentov.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Smurf ::

Sej ne, da bi imel problem takoj resen, ce bi enostavno zase placal tisti dvojni znesek (namesto, da je placal 2 meseca zapored 1x zase in 1x za sestro, bi placal najprej 2x za sestro in naslednji mesec 2x zase).

Vanquish ::

Leprechaun je izjavil:

Pričakujem samo, da opravijo svoje delo, najbrž imajo z razlogom zaposlene ljudi... Očitno pričakujem preveč.


oni pricakujejo, da stranka placa poloznico kjer ima cisto vse podatke in redno - ocitno pricakujejo prevec.
Ti si pa kasneje napisal reklamacijo zaradi svoje napake in ne ni od tega trenutka krivda pri njih.
Dokler ni zadeva urejena si ti dolzan se dalje placevati poloznice - ce ti to ni jasno potem nimas ti tezav z njimi amapak generalno z razumevanje svojih obveznosti.

Leprechaun ::

Sem šel še enkrat preveriti in sklic je naveden pravilno. Toliko o tem. Edina možna napaka bi bila pisanje z velikimi tiskanimi črkami, kar z izpiskov na bank@net ni razvidno.
*************************************************************

Zgodovina sprememb…

SkIDiver ::

Sklici, zneski in roki plačila morajo štimat. Se pravi pravilen sklic, do roka plačila in ne 1 mesec kasneje in znesek kot je opredeljen in ne večji znesek za kao dva meseca vnaprej. Kot so ti že ostali povedali si problem ustvaril sam, ker si zamujal s plačili, delal preplačila, itd... Zavarovalnice so pod nadzorom AZN-ja in tako početje ne bo šlo dobro skozi. Tvoj denar najverjetneje čepi nekje na računu pod kontom preplačil in boš moral sam kaj storit, da boš uredil nastalo situacijo. Vzajemna je svoj del opravila in ti poslala plačilni nalog. Ti si ga sicer sedaj plačal, ampak imaš neurejena plačila od prej in to te sedaj tepe.

Torej pot pod noge v poslovalnico Vzajemne pa zadevo uredit neposredno z njimi.

imagodei ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Ne vem, po kateri logiki si predstavljaš, da je tako zelo enostavno preknjižiti plačila sem pa tja. Potem pa kar nekaj plačuješ 'na zalogo' in podobno - oni naj pa ugibajo, kam naj neko plačilo spada...

Se strinjam z opazko, da ni tako zelo enostavno preknjižiti plačila sem ter tja. Z dopolnilom, da to ni tako enostavno v primerjavi s (pol)avtomatskim knjiženjem na podlagi sklicev.

Glede na to, da jim je bojda že 4x poslal vsa dokazila, je to 10-15 minut dela za referentko, ki bi se usedla za računalnik, v programu poiskala navedene sklice, datume, knjižbe, nato pa ročno preknjižila napačna plačila.

Sem bil že v situaciji, kjer je upravnik stavbe nenadoma zamenjal sklice - prej je bil sklic stalen in nespremenljiv glede na stranko, potem pa so verjetno zamenjali/nadgradili program, ki jim je začel generirat različne sklice za različne mesece. Nimam pojma, a so o tem pravočasno obvestili, jaz sem imel template položnice na online banki in sem veselo uporabljal ta template naprej. Po nekako pol leta so mi poslali dopis, da naj vendarle začnem uporabljat pravilni sklic, ker mi bodo sicer zaračunali stroške ročnega dela. Ves čas so torej jasno vedeli, da so stroški poravnani (res je, da verjetno nisem bil edini pacient, ki je vztrajal z napačnim sklicem) in očitno se da tudi ročno pokvitat konte.

SeMiNeSanja je izjavil:

Izvršbi pa obvezno oporekaj in priloži dokazila o plačilu. Potem se boste pa že nekako zmenili.

Hja, človek je to menda že 4x storil, pa na Vzajemni nihče ne trza. Sicer gre za relativno nizek znesek in so zato stroški za odvetnika nemara stran vržen denar. Morda ne bi bilo odveč se osebno oglasiti na Vzajemni in zahtevat, da se to reši na licu mesta?

Še ena anekdota: potem, ko je minilo že kako leto od prekinitve najemne pogodbe, sem dobil pošto o izvršbi na TRR, ker me upravnik (ne isti kot v primeru zgoraj) terja za zapadle stroške vzdrževanja skupnih prostorov stavbe. Stroški so izvirali iz mesecev po tem, ko mene ni bilo več v stanovanju. Še bolj smešno pa je bilo, da je upravnik imel kopijo pogodbe v svoji evidenci in bi lahko jasno videli, do kdaj je veljavna. Če bi seveda kdo gledal, ne pa samo avtomatično pošiljal položnice. Z vsemi dokazili sem se enostavno oglasil v njihovi pisarni in nekoliko zarobantil, vodja oddelka je vse preverila in vpričo mene klicala v njihovo odvetniško pisarno, naj ustavijo postopek zoper mene, češ da smo razjasnili zadevo.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

St235 je izjavil:

Po kaki logiki so oni dolžni preknjiževat tvoje napake? Zakaj preprosto en mesec nisi nakazal dvojno na svoj konto in 0 (kot je bilo tudi na položnici) svoji sestri? V če je sploh štos da utrujaž za prenakazilo? Letni strošek bo v vsakem primeru enak.
...
Njihovo delo ni popravljanje tvojih napak.

Wait, what?

Saj ni govora o tem, da bi bilo njihovo delo popravljanje napak od strank. Ampak - nismo vsi računovodsko podkovani, ne vemo čisto točno, kako se obrnit, če storimo napako. Predvsem pa, nismo nezmotljivi. Z malo dobre volje bi lahko računovodje na Vzajemni že zdavnaj popravili strankino napako, ampak očitno je malo dobre volje odveč pričakovat? Se morajo vesti vzvišeno in oholo, ker OP pač ni zverziran in je napačno ravnal?

Zdaj vsaj vem od kod ideja Elektra, da je začel zaračunavat stroške vodenja računa... Ker obremenjevat uboge referente v računovodstvu da občasno ročno popravijo kakšno napako pri sklicih je nezaslišano? Vse kar je več kot (pol)avtomatsko potrdit plačila po sklicih iz banke, je tolk izpod njihove časti, da naj si stranka sama pripiše posledice?

Oprosti, ne razumem, resno... Če je res večkrat v več mesecih predložil vsa dokazila, potem bi se malo dobre volje nek referent lahko našel nekaj minut časa in rešil zaplet. Saj OP ni ignoriral njihovih pozivov. Če ne drugače, bi mu lahko vsaj kdo svetoval to, kar si mu v prvem odstavku svetoval ti.

Ravno iz takih oholosti in samovolje nekih institucij se potem na položnicah znajde postavka "stroški vodenja računa". Verjetno kmalu tudi v Mercatorju in Sparu, če boš šel na klasično blagajno, ker mora uboga trgovka preskenirat vse izdelke, da ti sploh sme izdat račun. Ko pa bi vendar lahko šel na "hitro" blagajno in sam sebi poskeniral vse izdelke...
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

PacificBlue ::

Eh, to je samo zlehtnoba in nepostenost. Na Izimobilu so mi sami rocno popravili decembra, ker sem zafrknil s trajnikom in naslednji dan nakazal na netapravi racun. Da ti pa takole ukradejo denar je pac slaba sala in kriminalno dejanje.
I’m out.
:3

prowb ::

On je zajebal, Vzajemna je pa zajebala na kvadrat! Če so bili obveščeni, je njihova dolžnost, da napako odpravijo - saj pa jim menda tudi mora štimat računovodsko?
Ali drugače, koji ku*** se zadnji mesec j*** pa se strankami, dobavitelji, mojo računovodkinjo, njihovim računovodstvu ipd. dnevno kličemo, če ne zato da bomo uskladili kjer je prišlo do kake napake?

shintaro ::

si lahko sposodim temo.. Mam kazen FURSA ,za plačat obroke. plačal sem 5 obrokov.. rad bi pa plačal preostalih 5 (250€) v enem mahu, naenkrat. Kako to naredim?

Invictus ::

Nakažeš denar na FURSov račun s sklicem davčna-99996.

http://www.davkoplacevalci.com/5-razlog...

Ta sklic se uporablja za poplačilo tvojih obveznosti, začenši z najstarejšo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Vanquish ::

prowb je izjavil:

On je zajebal, Vzajemna je pa zajebala na kvadrat! Če so bili obveščeni, je njihova dolžnost, da napako odpravijo - saj pa jim menda tudi mora štimat računovodsko?
Ali drugače, koji ku*** se zadnji mesec j*** pa se strankami, dobavitelji, mojo računovodkinjo, njihovim računovodstvu ipd. dnevno kličemo, če ne zato da bomo uskladili kjer je prišlo do kake napake?


ce ti nakazes naprimer nek znesek na nek drugi sklic imajo preplacilo na posebnem kontu in potem dokler je pozitivno stanje tam ti zmanjsujejo nove poloznice in crpajo iz tistega konta sredstva.
Vse racunovodsko stima in noben ni oskodovan.

imagodei ::

V resnici v tejle zgodbi ni vse čisto jasno. Meni recimo ni jasno, kam vse je OP nakazoval denar in za koga, ker se je več kot enkrat nejasno izrazil. Jaz njegovo zgodbo razumem takole:

1.) Menda je pravilno plačal svoj račun Vzajemni
2.) Pomotoma je za sestro nakazal denar na račun za Osnovno zavarovanje
3.) Ko je čez nekaj tednov opazil napako, je za sestro nakazal denar na račun Vzajemne za tri mesece (kolikor je bilo pač dolga)
4.) Še kasneje je opazil, da njegovo plačilo Vzajemni ni bilo knjiženo (zakaj ne, če je bilo pravilno vneseno?), zato je kontaktiral Vzajemno. S tem je mislil, da je zgodba zaključena
5.) Decembra je opazil, da je njegova položnica za Vzajemno še vedno previsoka. Hkrati je Vzajemnina položnica za sestro očitno znašala 0 €.
6.) Osebno se je odpravil na Vzajemno, poslal dokazila in upal, da je rešil problem.

Če njegova evidenca štima, potem so očitno v prvem koraku pri Vzajemni plačilo njegovega računa napačno vknjižili njegovi sestri. Kako je sicer to mogoče, če so bili sklici in imena na položnici pravilni, je sicer velika neznanka. Če se je tu zmotil on in plačal za sestro, potem je uganka rešena. Vzajemna verjetno malce težje izvaja prenakazila iz konta ene stranke na konto druge stranke, če nima ustreznih dokazil in strinjanja obeh strank.

Nadalje je tukaj še vprašanje napačnega nakazila na račun Osnovnega zavarovanja. Ta reč pa se zagotovo, s še toliko dobre volje s strani Vzajemne, ne more preprosto prenakazat.
- Hoc est qui sumus -

St235 ::

imagodei je izjavil:

St235 je izjavil:

Po kaki logiki so oni dolžni preknjiževat tvoje napake? Zakaj preprosto en mesec nisi nakazal dvojno na svoj konto in 0 (kot je bilo tudi na položnici) svoji sestri? V če je sploh štos da utrujaž za prenakazilo? Letni strošek bo v vsakem primeru enak.
...
Njihovo delo ni popravljanje tvojih napak.

Wait, what?

Saj ni govora o tem, da bi bilo njihovo delo popravljanje napak od strank. Ampak - nismo vsi računovodsko podkovani, ne vemo čisto točno, kako se obrnit, če storimo napako. Predvsem pa, nismo nezmotljivi. Z malo dobre volje bi lahko računovodje na Vzajemni že zdavnaj popravili strankino napako, ampak očitno je malo dobre volje odveč pričakovat? Se morajo vesti vzvišeno in oholo, ker OP pač ni zverziran in je napačno ravnal?

Zdaj vsaj vem od kod ideja Elektra, da je začel zaračunavat stroške vodenja računa... Ker obremenjevat uboge referente v računovodstvu da občasno ročno popravijo kakšno napako pri sklicih je nezaslišano? Vse kar je več kot (pol)avtomatsko potrdit plačila po sklicih iz banke, je tolk izpod njihove časti, da naj si stranka sama pripiše posledice?

Oprosti, ne razumem, resno... Če je res večkrat v več mesecih predložil vsa dokazila, potem bi se malo dobre volje nek referent lahko našel nekaj minut časa in rešil zaplet. Saj OP ni ignoriral njihovih pozivov. Če ne drugače, bi mu lahko vsaj kdo svetoval to, kar si mu v prvem odstavku svetoval ti.

Ravno iz takih oholosti in samovolje nekih institucij se potem na položnicah znajde postavka "stroški vodenja računa". Verjetno kmalu tudi v Mercatorju in Sparu, če boš šel na klasično blagajno, ker mora uboga trgovka preskenirat vse izdelke, da ti sploh sme izdat račun. Ko pa bi vendar lahko šel na "hitro" blagajno in sam sebi poskeniral vse izdelke...


Ta logika pije vodo, ce privzames, da govorimo o par 10 tranzakcijah. Ko pa govorimo o Vzajemni, ki ima mesecno par 100k tranzakcij (ugibam o stevilki) pa je pa seveda druga zgodba. In ja postavke vodenje racuna so posledica ravno taksne funkcionalne nepismenosti ker ljudje nakazijejo denar malo tja v tri dni potem naj pa podjetje ugiba kaj je kdo hotel naredit. Ze pri podjetju ki ima letno cc 10.000 racunov smo vec kot enkrat klicali kot butasti in sprasevali kdo za vraga in zakaj je nakazal denar. Pri strankah, ki so nerdni placniki in potem se zneske nakazejo bolj na priblizno in enkrat na pol leta je to se bolj ocitno.

In tukaj ni jic drugace. OP enkrat na par mesecev nakaze nek znesek na Vzajemni in to pocne za dva racuna. Zdaj njegova zgodba je do te mere zmedena, da tako ali tako ni jasno kaj se je pravzaprav zgodilo, ampak velika verjetnost je da je v neki fazi pomesal sklice. Ker situacija kjer je bil denar nakazan na pravilen sklic in narobe poknjizen je priblizno tako verjetna kot zadetek na lotu.

Se vec, kako tocno naj Vzajemna sploh ve, da je zahteva za preknjizno legitimna? Oseba A 10 let zase in za svojo zeno (oseba B) placuje poloznico. Potem pa nekega dne pride in zahteva da zadnjih 5 placil osebi B preknjizijo na A? Kako tocno naj referent na vzejemni ve ali gre za napako ali pa stabA in B v locitvenem postopku in hoce A zajebat B?

In ja, ko bo zacel folk hodit na blagajno z tremi vozicki robe in bo od prodajalca zahteval naj po nakupovalnih listkih razsortira in zaracuna robo za njega in še 5 sosedov bodo hitro zacel to racunat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

imagodei ::

V redu, zgodba od OP-ja je zmedena od začetka do konca; poleg tega se ne ve, a je začetek zgodbe res tam, kjer jo je začel pripovedovat OP. Kljub temu, če mu gre verjeti, je že večkrat dostavljal dokazila na Vzajemno. Verjamem, da so referenti siti takšnega obnašanja, a vseeno morajo tudi oni poslovat v skladu z zakoni in jim mora biti interes uredit račune. Če stranka pri reševanju zmede sodeluje, je izvršba zagotovo izven vseh proporcev. Najmanj, kar bi pričakoval od Vzajemne (oziroma katerega koli podjetja, ki si želi rešit zmedo) je to, da bi stranki svetovali, kaj naj še stori - v tem primeru morda v reševanje vključi še sestro, ki naj napiše dopis; ali pa še bolje, da skupaj s sestro obišče lokalno izpostavo Vzajemne (ali pa računovodski oddelek na sedežu) in naj na licu mesta rešijo zadevo.

Kar pa se tiče postavke "vodenje računa"... vsi, ki smo kadar koli imeli opravka s strankami vemo, da so ljudje v povprečju bebavi. Če obstaja najmanjša možnost zajeba, bodo ljudje zajebali in pri tem bodo tako kreativni, da sam nikdar ne bi pomislil, kako zelo lahko zajebajo. Kljub temu je izdajanje računov osnova in podjetja so temu zakonsko zavezana. Vodenje računa je IMO (IANAL, jasno) tako protiustavna kategorija, da bi morali Elektro podjetja, ki so se (ali se še) tega poslužujejo, preganjat na vseh možnih inštancah. Gre za popolno oholost in očitno zaslužkarstvo.
- Hoc est qui sumus -

Invictus ::

Kako naj referent ve, da email pripada isti osebi, za katero naj bi se problem rešil?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Leprechaun ::

Obvezno zavarovanje nima nobenega pomena. Omenjeno je samo kot potek dogodkov.

Na Vzajemno sem poslal tako kopijo položnice, kot tudi kopijo dokazila o plačilu, kjer se sklica ujemata. Plačilo je bilo izvedeno za tekočo položnico, pač, na njej je bil naveden znesek za vse pretekle mesece + zamudne obresti. Seveda sem plačal v celoti. Neredno plačevanje je posledica tega, da sem tudi po dva meseca v tujini in mi od doma neredno posredujejo kopije položnic. Priznam, da bi bilo veliko pametneje urediti trajnik, ampak do sedaj ga pač nisem imel.

Glede na to, da ima poštni naslov moje ime in priimek, da sem poslal tako dokazilo o plačilu in tudi kopijo položnice (ujemajoč sklic!), + se parkrat zglasil v poslovalnici, moja indentiteta najbrž ni vprašljiva.
Prosim, da več ne omenjate napačnega sklica, ker je ujemajoč (edina možna napaka bi bile velike tiskane črka).

Zanima me še kako ravnati glede stroškov, kjer naj bi moral poplačati še za 44,63€ njihovih stroškov. Koliko približno bom moral plačati sodne takse za ugovor, v kolikor bodo vztrajali na svojem?
*************************************************************

K0l1br1 ::

44 eur je taksa za ugovor

Leprechaun ::

imagodei je izjavil:

V resnici v tejle zgodbi ni vse čisto jasno. Meni recimo ni jasno, kam vse je OP nakazoval denar in za koga, ker se je več kot enkrat nejasno izrazil. Jaz njegovo zgodbo razumem takole:

1.) Menda je pravilno plačal svoj račun Vzajemni
2.) Pomotoma je za sestro nakazal denar na račun za Osnovno zavarovanje
3.) Ko je čez nekaj tednov opazil napako, je za sestro nakazal denar na račun Vzajemne za tri mesece (kolikor je bilo pač dolga)
4.) Še kasneje je opazil, da njegovo plačilo Vzajemni ni bilo knjiženo (zakaj ne, če je bilo pravilno vneseno?), zato je kontaktiral Vzajemno. S tem je mislil, da je zgodba zaključena
5.) Decembra je opazil, da je njegova položnica za Vzajemno še vedno previsoka. Hkrati je Vzajemnina položnica za sestro očitno znašala 0 €.
6.) Osebno se je odpravil na Vzajemno, poslal dokazila in upal, da je rešil problem.

Če njegova evidenca štima, potem so očitno v prvem koraku pri Vzajemni plačilo njegovega računa napačno vknjižili njegovi sestri. Kako je sicer to mogoče, če so bili sklici in imena na položnici pravilni, je sicer velika neznanka. Če se je tu zmotil on in plačal za sestro, potem je uganka rešena. Vzajemna verjetno malce težje izvaja prenakazila iz konta ene stranke na konto druge stranke, če nima ustreznih dokazil in strinjanja obeh strank.

Nadalje je tukaj še vprašanje napačnega nakazila na račun Osnovnega zavarovanja. Ta reč pa se zagotovo, s še toliko dobre volje s strani Vzajemne, ne more preprosto prenakazat.


Prvi del si zadel :) .
Zakaj nisem takoj opazil, da podatki niso pravilno vknjiženi? Na položnicah se je po 10. mesecu začel pojavljati znesek brez dolga, ki je bil pripisan v drobnem tisku pod specifikacijsko številko, posredovan pa mi je bil zgolj UPN (po e-pošti od doma) in sem upravičeno domneval, da so po mojem posredovanju situacijo razrešili. Šok je sledil januarja, ko sem "obvestilo o dolgu pred izvržbo" zasledil, da od mene še vedno terjajo že davno plačan znesek.

Ostalo pa že tako poznate.
*************************************************************

Daniel ::

Nimaš možnosti, da ti doma nekdo položnico slika in ti pošlje MMS ali Email?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stroški opomina

Oddelek: Loža
334530 (3353) SaXsIm
»

Placevanje poloznic (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8922874 (18463) drekodovce
»

storitev ponovnega priklopa

Oddelek: Loža
62395 (2183) Miha 333
»

Splošna in pravna mnenja glede izvršbe (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
579773 (8613) lopov

Več podobnih tem