Forum » Loža » storitev ponovnega priklopa
storitev ponovnega priklopa
slovencl ::
Na simobilu so mi odklopili telefon, ker ene stare položnice nisem plačal - vse naprej pa sem plačeval. Tisto sem očitno nekje založil.
Zdej pa so mi odklopili telefon, in potem ponovno priklopili. Računali so mi storitev ponovni priklop, čeprav jih za to sploh nisem prosil. Naj mi kar pustijo odklopljeno...
Ali mi lahko računajo neko storitev, za katero jih sploh prosil nisem?
Zdej pa so mi odklopili telefon, in potem ponovno priklopili. Računali so mi storitev ponovni priklop, čeprav jih za to sploh nisem prosil. Naj mi kar pustijo odklopljeno...
Ali mi lahko računajo neko storitev, za katero jih sploh prosil nisem?
- spremenil: slovencl ()
MadMen ::
Sam tko, kako si lah pozabu plačat položnivo, če te saj dvakrat z SMSom opozorijo o zamudah in izklopu?
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Bivši SiMobil (in sedanji A1) imajo en tak čuden, za uporabnike neprijeten način plačevanja. Če se pri e-bančništvu zmotiš pri vnosu sklica, bodo denar veselo pokasirali, zaradi napačnega sklica pa bo račun še vedno veljal za neplačanega. In potem sledi odklop zaradi neplačila, nato pa ti veselo zaračunajo ponoven vklop (meni so zaračunali 6€). Da ne omenim kar nekaj e-vojne (sem-in-tja vandrajočih dopisov), preden jim uspeš dopovedat, da si plačal, samo pod napačnim sklicem...
.... Od tega je že leto dni, jaz bukselj pa še kar nisem naredil plačila na "trajnik" (oz. SEPA ali kako se temu reče), kjer bojda do takih zajebov ne pride....
LP
Jože
Bivši SiMobil (in sedanji A1) imajo en tak čuden, za uporabnike neprijeten način plačevanja. Če se pri e-bančništvu zmotiš pri vnosu sklica, bodo denar veselo pokasirali, zaradi napačnega sklica pa bo račun še vedno veljal za neplačanega. In potem sledi odklop zaradi neplačila, nato pa ti veselo zaračunajo ponoven vklop (meni so zaračunali 6€). Da ne omenim kar nekaj e-vojne (sem-in-tja vandrajočih dopisov), preden jim uspeš dopovedat, da si plačal, samo pod napačnim sklicem...
.... Od tega je že leto dni, jaz bukselj pa še kar nisem naredil plačila na "trajnik" (oz. SEPA ali kako se temu reče), kjer bojda do takih zajebov ne pride....
LP
Jože
Sami ::
Barbarpapa2 je izjavil:
Pozdrav
Bivši SiMobil (in sedanji A1) imajo en tak čuden, za uporabnike neprijeten način plačevanja. Če se pri e-bančništvu zmotiš pri vnosu sklica, bodo denar veselo pokasirali, zaradi napačnega sklica pa bo račun še vedno veljal za neplačanega. In potem sledi odklop zaradi neplačila, nato pa ti veselo zaračunajo ponoven vklop (meni so zaračunali 6€). Da ne omenim kar nekaj e-vojne (sem-in-tja vandrajočih dopisov), preden jim uspeš dopovedat, da si plačal, samo pod napačnim sklicem...
.... Od tega je že leto dni, jaz bukselj pa še kar nisem naredil plačila na "trajnik" (oz. SEPA ali kako se temu reče), kjer bojda do takih zajebov ne pride....
LP
Jože
Pred izklopom dobiš 2 SMS sporočili s katerimi te pozivajo k plačilu.
A ni logično, da moraš navesti pravilno sklicno številko, kako pa naj sistem drugače poknjiži na tvoj ID? Tudi v tem primeru jim lahko pošlješ dokazilo o plačilu in bodo preknjižili na pravi sklic.
O začasnem izklopu te tudi opozorijo z SMS sporočilom, v katerem je navedeno da v kolikor plačaš v 3 dneh, ti ne bodo zaračunali ponovnega priklopa.
Meni se zdi normalna poslovna praksa.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Verjetno je res normalna poslovna praksa, res je, da dobiš sms (v mojem primeru ga ne dobim jaz, temveč oseba, ki ji plačujem telefon). Ne zdi pa se mi normalna poslovna praksa, da lepo pobašeš plačilo, ki je šlo na napačen sklic. Če imaš zadevo pošlihtano tako, da je sklic vitalnega pomena in je unikaten, potem plačila na neobstoječ ali "že uporabljen" (v mojem primeru je šlo za ta primer) sklic ne smeš sprejeti, kar povzroči takojšnjo reakcijo e-bančnega sistema (no, mogoče sem naiven, pričakujem, da naj bi ga).... Pa tudi prekniževanje jim je vzelo veliko časa...
Hkrati je to edina stvar, ki jo plačujem preko e-bančništva, ki ima vsak mesec drugačen sklic. Vse ostale ponvljajoče se zadeve, ki jih tako plačujem, že leta lepo uporabljajo eno sklicno številko, kar je veliko udobneje (uporabljaš predlogo, ki jo shraniš znotraj e-bančništva), ker ponuja manj možnosti za napako...
LP
Jože
Verjetno je res normalna poslovna praksa, res je, da dobiš sms (v mojem primeru ga ne dobim jaz, temveč oseba, ki ji plačujem telefon). Ne zdi pa se mi normalna poslovna praksa, da lepo pobašeš plačilo, ki je šlo na napačen sklic. Če imaš zadevo pošlihtano tako, da je sklic vitalnega pomena in je unikaten, potem plačila na neobstoječ ali "že uporabljen" (v mojem primeru je šlo za ta primer) sklic ne smeš sprejeti, kar povzroči takojšnjo reakcijo e-bančnega sistema (no, mogoče sem naiven, pričakujem, da naj bi ga).... Pa tudi prekniževanje jim je vzelo veliko časa...
Hkrati je to edina stvar, ki jo plačujem preko e-bančništva, ki ima vsak mesec drugačen sklic. Vse ostale ponvljajoče se zadeve, ki jih tako plačujem, že leta lepo uporabljajo eno sklicno številko, kar je veliko udobneje (uporabljaš predlogo, ki jo shraniš znotraj e-bančništva), ker ponuja manj možnosti za napako...
LP
Jože
darkolord ::
Zatipkati se pri sklicu ne moreš, ker vsebuje kontrolno številko (vsaj pri takšnih računih).
Opcija "nesprejetja" plačila za tak primer ne obstaja, pa tudi ne bi imela veliko smisla, saj poleg plačil UPN obrazcev prejmejo še veliko drugih prilivov na podlagi avansov, raznih pogodb ipd, kjer sklic ni vitalnega pomena.
Tvoje preplačilo bi ti sicer verjetno prej ali slej vrnili (poknjižijo namreč vse prilive, tudi napačne), res pa je, da ponavadi traja to precej dlje.
Opcija "nesprejetja" plačila za tak primer ne obstaja, pa tudi ne bi imela veliko smisla, saj poleg plačil UPN obrazcev prejmejo še veliko drugih prilivov na podlagi avansov, raznih pogodb ipd, kjer sklic ni vitalnega pomena.
Tvoje preplačilo bi ti sicer verjetno prej ali slej vrnili (poknjižijo namreč vse prilive, tudi napačne), res pa je, da ponavadi traja to precej dlje.
Miha 333 ::
Na simobilu so mi odklopili telefon, ker ene stare položnice nisem plačal - vse naprej pa sem plačeval. Tisto sem očitno nekje založil.
Zdej pa so mi odklopili telefon, in potem ponovno priklopili. Računali so mi storitev ponovni priklop, čeprav jih za to sploh nisem prosil. Naj mi kar pustijo odklopljeno...
Ali mi lahko računajo neko storitev, za katero jih sploh prosil nisem?
Ti postopki so določeni v splošnih pogojih, ki si jih sprejel ob sklenitvi razmerja.
Zatipkati se pri sklicu ne moreš, ker vsebuje kontrolno številko (vsaj pri takšnih računih).
Opcija "nesprejetja" plačila za tak primer ne obstaja, pa tudi ne bi imela veliko smisla, saj poleg plačil UPN obrazcev prejmejo še veliko drugih prilivov na podlagi avansov, raznih pogodb ipd, kjer sklic ni vitalnega pomena.
Tvoje preplačilo bi ti sicer verjetno prej ali slej vrnili (poknjižijo namreč vse prilive, tudi napačne), res pa je, da ponavadi traja to precej dlje.
Seveda se lahko zatipkaš in sicer lahko že modela ne vpišeš pravilno (SI12 pomeni, da ima sklic kontrolno vsoto, SI00 pa je npr. nima). Imel sem vpogled v te podatke pri manjšem podjetju in precej ljudi se sploh ne obremenjuje s sklicem, ampak ga pusti praznega ali pa napiše SI00 0 ali pa datum... To je pač treba ročno poknjižiti.
Pravno gledano pa, tudi če je sklic napačen, je obveznost poravnana z dnem plačila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stroški opominaOddelek: Loža | 4530 (3353) | SaXsIm |
» | Vzajemna - neupravičena izvržbaOddelek: Loža | 6007 (4405) | Daniel |
» | Izbira TRR pri plačilu storitevOddelek: Loža | 1504 (988) | urosz |
» | Splošna in pravna mnenja glede izvršbe (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9774 (8614) | lopov |
» | Položnice (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8886 (7883) | imagodei |