» »

Kontrolna lučka - Seat Ibiza

Kontrolna lučka - Seat Ibiza

1
2
»

Osprey ::

@koyotee, tako kot sem napisal, je pač bilo, uradna dokumentacija je takšna, če je bilo realno, pa je druga zgodba, moralo bi biti. Imel sem to smolo, da ni bilo prej nobene lučke, nobenega ropota, 2 meseca prej na rednem servisu, potem pa naenkrat bum.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Osprey ()

antrim ::

Če bi bil to moj avto (in ja, en 1.2 TSI z že menjano verigo je pri hiši), bi ga na servisu pustil včeraj in ne šele 15.

issak ::

videc je izjavil:

Verige se sploh naj ne bi menjalo.
Zobati jermen ja, verige ne. Vsaj kolikor je meni znano.


Jaz imam verigo v Nissan Notu, ima zdaj 135k km pa nihče ni omenjal da bi moral kdaj to menjat, tudi na uradnem servisu ne 2 leti nazaj.
Desktop: i7-12700F | RTX2080 | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Acer XF270HUA
Server: Asrock J3160-ITX | 8GB RAM | CM Elite 130
OLKB Planck | Logitech G403 Wireless | Sennheiser HD6XX

antrim ::

Ne gre za predvideno menjavo ampak za okvaro. Veriga se lahko raztegne in posledično preskoči zato je to potrebno zdiagnozirati in zamenjati čim prej.

Unknown_001 ::

Tudi veriga se lahko obrabi.

Res je da se verige praviloma ne menja, ampak pri slabo vzdrževanih avtomobilih je pa nevarnost, da je obrabljena. Že neredna menjava olja lahko naredi sranje s časom.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

bambam20 ::

antrim je izjavil:

Ne gre za predvideno menjavo ampak za okvaro. Veriga se lahko raztegne in posledično preskoči zato je to potrebno zdiagnozirati in zamenjati čim prej.


Neumnost. Če je veriga kvalitetno narejena se nima kaj raztegnat. Veriga je zadnje, kar bi se pri abtu menjavalo. Tako je bilo in tako mora biti.

So si pa s tem pri VW-ju naredili slabo reklamo in vsi vw-jevci iz obdobja s ketbami niso za kupit. Noben.

Ravno tako noben BMW serije 1-3 iz obdobja 2007- 2011 , ker so imeli množične menjave keten oz. vodil. ( kupit se samo v primeru, če je bila ketna menjana ).

Unknown_001 je izjavil:

Tudi veriga se lahko obrabi.

Res je da se verige praviloma ne menja, ampak pri slabo vzdrževanih avtomobilih je pa nevarnost, da je obrabljena. Že neredna menjava olja lahko naredi sranje s časom.


Lahko se, a pri prevoženih 500.000- 600.000 km za povprečnega voznika to ni pomembno, saj so takšni redi, ki bi v času lastnišvta toliko naredili z avtom.

Ketne v BMW-jih so bile do leta 2005 dobesedno bulletproof.

Sicer so po letu 2011 zadevo nekako uredili pa se še vedno dogaja , da kakšno ketno utrga. med obdobjem 2007 pa 2011 so pa množično vozili na servise in menjavali preventivno. Vsaj BMW je kril večino stroškov pod pogojem, da je bil avto ves čas ustrazno servisiran na pooblaščenem BMW servisu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

golf 6 1.2 tsi

Oddelek: Na cesti
252497 (1435) hojnikb
»

tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16141657 (7049) hojnikb
»

Jermen v avtomobilu

Oddelek: Na cesti
213382 (2628) kremenko1
»

Veriga ali zobati jermen. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9923874 (14018) hojnikb
»

golf 6 1.2 tsi motor 2010 letnik

Oddelek: Na cesti
397846 (6116) lovro535v2

Več podobnih tem