» »

Kontrolna lučka - Seat Ibiza

Kontrolna lučka - Seat Ibiza

«
1
2

lisaac ::

Pozdravljeni,

Prvo, sem 2.lastnik Seat Ibize 1.2, letnik 2009, prevoženih 98.000km..
Imam sledeč problem ki mi gre že pošteno na živce.
Namreč, v zadnjem pol leta se mi je včeraj že četrtič prižgala kontrolna lučka za motor (rumene barve) ki pa po nekaj kilometrih začne utripati in mi avto "vrže" c varnostni sistem sredi vožnje (izguba obratov oz. moči), ko avto ugasnem in nato ponovno prižgem mi avto spet deluje normalno, vse dokler spet ne začne utripati lučka za motor po nekaj kilometrih (cca. 40-50km).
Avto sem že peljau na poblaščenca za ta problem in računalnik je pokazal problem v tuljavi, katere pa sem vse tri že zamenjau..zadnjo sem zamenjau 1.decembra..
Torej več kot očitno tuljava ni problema, kaj bi lahko po vaše bilo? Imate že izkušnje s tem ali podobnim problemom?

Lp

Mavrik ::

Lučka za motor se prižge pri vseh napakah, ki nimajo druge lučke. Problem je lahko dobesedno karkoli (in verjamem da boš tu dobil še en kup predlogov kaj bi "lahko bilo"). Dokler ne boš s testerjem prebral kod napak, ki lučko sprožijo, je vse le ugibanje.

Predlagam najprej menjavo mehanika, ker očitno na pamet neki menjuje brez da bi razumel problem.
The truth is rarely pure and never simple.

D3m ::

Pod to napako je verjetno še kaj ne samo tuljava naj na pooblaščencu preverijo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

IL_DIAVOLO ::

Naj ti mehanik pogleda sonde.

PunkDude ::

Kaj pa kabli in svečke?

lisaac ::

Zaenkrat vsem hvala za hitre odgovore.

Torej je lahko karkoli narobe, sploh če avto med vožnjo vrže v safe mode..
Kar se tiče lambde, to sem menjal na začetku oktobra 2017, tako da to ne bi smelo biti problem (ali pač?)..
Takrat ko so mi lambdo menjali, je bil problem tudi očitna povečana poraba goriva... torej mora biti nekaj drugega..

Glede svečk? Oprostite mojem neznanju toda a ni svečka več ali manj pomembna le pri vžigu? Saj s slednjim (zaenkrat) nimam težav

PunkDude ::

Če je slab kontakt med svečko in kablom avto zgublja moč. Enaki simptomi so pri okvarjeni vžigalni tuljavi. Pri svojem VW Lupo se mi je tudi prižigala napaka motorja in avto je zgubljal moč, morilo ga je. Zamenjal sem tuljavo, kable in svečke in je bilo okej.

Je pa res, da je lahko mnogo stvari... Sicer pa, če si že menjal tuljavo je strošek menjave svečk ter kablov minimalen. Pa še sam lahko to storiš. Samo pazi zaporedje kablov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PunkDude ()

lisaac ::

Same svečke so bile menjane septembra, takrat ko sem imel tudi "taveč" servis in so opazili da jo je bilo treba menjati ..nevem pa kako je s kabli.
Je pa recimo tudi mogoče zanimivost ta, da vsakič ko se mi je ta napaka pojavila, mi je čez kakšen teden dni rumena lučka ugasnila za nekaj dni..in je avto deloval povsem normalno, nato pa čez nekaj časa spet prižgala in nato tudi utripala.

Jutri imam servis oz. ga priklopim na računalnik, tako da poročam jutri kaj več kaj bo. Če ima pa kdo še kakšno idejo oz. izkušnjo naj jo pa deli

Hvala

PunkDude ::

Ena od možnih opcij za dušenje motorja, sicer bolj manj možna je zapacana gas loputa, ki je posledica počasne mestne vožnje. Le-ta se očisti in je okej.

Je pa priporočljivo ga vsake tolko mal zlaufat al po avtocesti al pa druga pa gas kokr gre pa tko ene pol minute do minuto.

d4vid ::

lisaac je izjavil:


Glede svečk? Oprostite mojem neznanju toda a ni svečka več ali manj pomembna le pri vžigu? Saj s slednjim (zaenkrat) nimam težav


Mas dizla al bencinarja? Ker pri dizlu mas grelne svecke, ki so samo za zagon, medtem ko mas pri bencinarju svecke, ki dajejo iskro, da se mesanica bencina in zraka vzge. Iskro daje ves cas ko je avto vzgan.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

Scorpia ::

1.2 motor pa wv skupina, torej bencinar. Ce mu javlja da je tuljava oziroma naj se bolj natancno pogleda v katerem cilindru je napaka oziroma slabo izgorevanje. Nekaj je narobe z vbrizgom, lahko je samo kje zamasen sistem za gorivo.
////

d4vid ::

Aja, 1.2 TDI so šele od 2010 dalje. Pol je bencinar ja.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

lisaac ::

Ja bencinar je

Danes zjutraj kot da bi avto vedel da ima naročen servis, lučka ne gori.

Sem pa opazil recimo vzorec da ko se peljem veliko po avtocesti (pride obdobje) da se mi takrat kmalu prižge ta kontrolna luč..
Bi lahko bilo povezano kaj s tem? Mogoče da se motor matra pri okoli 150km/h ?

Cervantes ::

Veš kaj.
Na bolhi ali na Amamazon.de si nabavi ODB II BT interface (poceni so!) pa snemi z Googl Playa brezplačno aplikacijo Torque.
Boš takoj videl pri čem si.
Me pa čudi, da tega ni naredil mehankar. Pa pooblaščenc?
Hmmmm...

Unknown_001 ::

Cervantes je izjavil:

Veš kaj.
Na bolhi ali na Amamazon.de si nabavi ODB II BT interface (poceni so!) pa snemi z Googl Playa brezplačno aplikacijo Torque.
Boš takoj videl pri čem si.
Me pa čudi, da tega ni naredil mehankar. Pa pooblaščenc?
Hmmmm...


Večina današnljih mehankarjev je navadnih lolekov, ki delajo nekaj na pamet. Malokje najdeš človeka, ki se razume v svoj posel.

Cervantes ::

Unknown_001 je izjavil:

Cervantes je izjavil:

Veš kaj.
Na bolhi ali na Amamazon.de si nabavi ODB II BT interface (poceni so!) pa snemi z Googl Playa brezplačno aplikacijo Torque.
Boš takoj videl pri čem si.
Me pa čudi, da tega ni naredil mehankar. Pa pooblaščenc?
Hmmmm...


Večina današnljih mehankarjev je navadnih lolekov, ki delajo nekaj na pamet. Malokje najdeš človeka, ki se razume v svoj posel.

OK, ampak to so pa ja osnove, benti.

lisaac ::

Rezultati pregleda: Ni glih nedolžno ...

Skratka, peljau sem avto na servisni pregled kjer so pršli do zaključka da je kriva (pogonska) ketna na motorju. Baje je razrahljana in pride občasno do tresljajov motorja, kar pa privede do tega da motor ni v optimalenem stanju..in zato tudi se prižge ta kontrolna lučka. Stroški so cca. 400eur.
So pa pregledal tako cilindre, vse tri tuljave kot tud svečke..

Skratka...shiiiieet

Unknown_001 ::

lisaac je izjavil:

Rezultati pregleda: Ni glih nedolžno ...

Skratka, peljau sem avto na servisni pregled kjer so pršli do zaključka da je kriva (pogonska) ketna na motorju. Baje je razrahljana in pride občasno do tresljajov motorja, kar pa privede do tega da motor ni v optimalenem stanju..in zato tudi se prižge ta kontrolna lučka. Stroški so cca. 400eur.
So pa pregledal tako cilindre, vse tri tuljave kot tud svečke..

Skratka...shiiiieet


Vsa sreča, da ni počilo.

IL_DIAVOLO ::

Kje pri hudicu ti je naracunal 400 evrov?!

Pooblasceni servis?

Fak se veliki servis te pride ceneje lmao

Zgodovina sprememb…

lisaac ::

Da, pooblaščenec pač ..

Toda tuki (na servisu) pravijo da gre za občasno napako ampak da ima avto itak 100kkm in da je potreben malo-večji servis in ketna.. zjutraj naj bi se slišal čuden zvok pri vžigu,a ga jaz ne slišim.. vse normalno. Kot laika pa me zanima ali je ta napaka tako huda glede na to da danes je drugi dan ko ni več lučke prižgane in je avto trenutno(!) BP..servis imam čez 10 dni ..to bi moral zdržat še brez večjih problemov ? V 10 dneh prb. prevozim dobrih 300km?

Verjamem da je vprašanje zelo nerodno ampak sprašujem zgolj informativno

Hvala za odgovore

Lp

videc ::

Jaz ti predlagam, da dobiš ponudbo za popravilo še od kakšnega drugega pooblaščenca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: videc ()

lisaac ::

To imam tudi namen da grem danes se drugemu mehaniku po mnenje

FTad ::

Pa je sedaj 100% ketna razlog za tvojo tezavo? Da ne bos spet nekaj brezveze menjal, kot prej tuljave, problem je pa se vedno ostal.

steev ::

A lambdo ste dali original, ko ste menjali?

Tale s ketno mi je tako tako. A ketne se menjajo na 100k km? Še zobati jermen dlje zdrži.
:|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: steev ()

steev ::

Kot gledam v katalogu Boschevih lambda sond, za ta motor sploh ni specifične sonde, samo univerzalna. In če ti je šalabajzer dal to notri, bi jaz najprej zamenjal z original. Univerzalne so znane po tem, da se ne obnesejo vedno najbolje.
:|

Utk ::

Morda boscheve res ne, kupiš japonsko (NKG) in bo delala, pa še cenejše so.

IL_DIAVOLO ::

Najboljse rabljeno original, kot pa novo od neke x firme.

Utk ::

Ja, to je res, za zaplankane, ki jim je X firma vse kar ni VW ali bosch.

videc ::

Verige se sploh naj ne bi menjalo.
Zobati jermen ja, verige ne. Vsaj kolikor je meni znano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: videc ()

lisaac ::

Lambda je bila menjana na pooblaščencu, tako da predvidevam da original (govorim na pamet) ..pa tudi, a ne bi na testerju najdlo napako v lambdi če bi bila ta problem?

Za ketno mi je pa tudi sumljivo da bi bila že za menjat, mogoče edino da bi bla to serijska hiba tega avtomobila, drgač pa ne ..na servisu mi pa tud niso ravno zdel da so zihr 100% da bi bilo to krivo..zato tud grem dns po drugo mnenje

PunkDude ::

Tudi jaz sem skoraj siguren da se veriga naj ne bi menjala.

Unknown_001 ::

PunkDude je izjavil:

Tudi jaz sem skoraj siguren da se veriga naj ne bi menjala.

1.2TSI in 1.4TSI so imeli serijsko hibo pri ketnah. Bile so prešvoh. Rešitev je menjava.

Motor in letnik ustrezata.


Ps. Tudi ketna se enkrat menja. Brez skrbi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Na japoncih in korejcih bolj redko. Ampak ko gre pri nemcih kaj narobe je to pac tako ali je pa kriv lastnik.

steev ::

Samo tole ni 1.2tsi, je tri cilindraš predvidevam, ker je zgoraj omenjal tri tuljave.

Verige se menja samo v 21. stoletju :D Včasih so dal verigo notri, da je motor naredil 1M km.

Utk je izjavil:

Ja, to je res, za zaplankane, ki jim je X firma vse kar ni VW ali bosch.

Tole govorim iz izkušenj. Pri men dela samo bosch (OEM) ali original, tiste tipske se niso obnesle. Je pa res da NGK nisem probal. Sicer je lahko tudi NGK OEM v tem primeru. Pa nič ne zagovarjam Boscha, sem samo omenil, da se vse labmde ne obnesejo enako. No, menjava je bila delana na pooblščencu, torej je verjetno original notri.

Nisem zasledil, kaj pravi izpis napake?
:|

lisaac ::

Moja Ibiza ni turbo bencinar (TSi) ..je navaden bencinar, 1.2, tri cilinder. Sem pa prebrau ja da je serijska napaka pri 1.2 TSi ketna ampak to več al manj pri 2002 - 2003 letnikih..kasneje že ne več.

Osprey ::

Na ketni je seveda lahko problem, meni je pred nekaj leti na 3 leta starem VW Golfu (1. lastnik) pri 45k km razletel motor zaradi preskoka verige. Je še sreča, če samo prižiga lučko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Osprey ()

lisaac ::

@Grudge
Si imel pod garancijo al si moral plačat? In če si, koliko je bil strošek?

IL_DIAVOLO ::

Dvoredne verige so prezivele milijon km, te verige od motorke pa tezko prezivijo 100k.

Osprey ::

Ni bilo več standardne garancije, je pa VW kljub temu priznal kulanco in kril strošek novega motorja ter 70% stroška dela, plačati sem moral pa 30% stroška dela, če me spomin ne vara, je bilo kljub temu med 400-500EUR. Sem pa dobil novo garancijo za zamenjan motor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Osprey ()

koyotee ::

Sepravi menjava motorja 1500€? Malo verejtno...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

steev ::

Torej napaka s testerja je kakšna?
:|

D3m ::

koyotee je izjavil:

Sepravi menjava motorja 1500€? Malo verejtno...


Slabo si prebral. 30% je dal za mehansko delo.

Vse ostalo so krili oni.
|HP EliteBook|R5 6650U|

lisaac ::

Tester ni našel ničesar omembe vrednega..sicer neko nepravilno delovanje prvega cilindra, ampak je potem šel posebej merit vse tri celindre in ni blo nobenih napak..nato je čez eno uro ugotavljanja prišel do ketne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: lisaac ()

koyotee ::

D3m je izjavil:

koyotee je izjavil:

Sepravi menjava motorja 1500€? Malo verejtno...


Slabo si prebral. 30% je dal za mehansko delo.

Vse ostalo so krili oni.


Kje si se pa ti učil brati? Če je 30% 500€ pol je 100% 1500€, ane? Napisal sem menjava motorja in ne da je toliko nov motor. Kapiš???
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

bambam20 ::

Zakaj so ti potem menjal vžigalne tuljave?

Pa če je ketna v slabšem stanju ti tester ne bi pokazal slabo delovanje tujav.

SPloh pa tester bi točno pokazal katera tuljava je problematična in nikoli niso vse in ne menjajo se vse naenkrat.

lisaac ::

Saj nisem nikjer trdil da so mi menjal vse tri naenkrat..menjal so jih v roku 1 leta vse tri..nekje v razmiku 3 mesecev..

Menjali so jih pa zato ker jim je test pokazal da je treba menjati..vsaj za zadnjo vem ker sem bil fizično zraven tako pri testiranju kot tud menjavi

bambam20 ::

lisaac je izjavil:

Moja Ibiza ni turbo bencinar (TSi) ..je navaden bencinar, 1.2, tri cilinder. Sem pa prebrau ja da je serijska napaka pri 1.2 TSi ketna ampak to več al manj pri 2002 - 2003 letnikih..kasneje že ne več.


PO moje je to isti motor, kot so ga vgajevali v Polote tistega obdobja 2009 - naprej , ki so imeli probleme s ketnami. Zato so pri VW-ju dali nazaj jermene.

lisaac je izjavil:

Saj nisem nikjer trdil da so mi menjal vse tri naenkrat..menjal so jih v roku 1 leta vse tri..nekje v razmiku 3 mesecev..

Menjali so jih pa zato ker jim je test pokazal da je treba menjati..vsaj za zadnjo vem ker sem bil fizično zraven tako pri testiranju kot tud menjavi


To, da bi ti v razmaku 3 mesecev uničilo 3 tuljave pa ne verjamem.

Poraja se mi misel, da ti tudi tesnila na pokorvu motorju spuščajo in ti olje zateka svečkam. Posledično ti uničuje svečke in tuljave. lp.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

koyotee ::

Sem vprašal direkt na Seat, da vidimo, kaj bojo rekli.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

lisaac ::

Uradni pooblaščeni servis Slak Novo mesto kjer prodajajo in servisirajo avtomobile Seat, Škoda, VW in Audije. Torej zakaj ne bi tam vozil? Razen to da bi si lahko našel navadnega mehanika zaradi starosti avtomobila in bi s tem prihranil okoli 100eur.

Bil sem pa tudi pri drugem mehaniku, kater je pa rekel da ima Seat 1.2 bencinar (letnik 2009) to hibo, da je ketna bolj tak tak (beri: zna nagajat oz. se "nategnit")..glede na to da je ni slišat je rekel, da se z menjavo nič ne mudi, ampak jo bom vseeno v roku 14 dneh da se rešim zadeve.

Hvala vsem za mnenja in pomoč :)

lisaac ::

Kontrolna lučka se prižiga zaradi raztegnjene ketne na motorju. Ker pa je ketna nategnjena nima istega intervala med enim in drugim valjem, na obeh valjih je pa senzor ki to zazna..zato naj bi posvetila lučka in nato se še avto priklopil v varnostni način vožnje, katerega se popravi (začasno) z ponovnim vžigom avtomobila. Tako bom delal do 15.januarja ..do takrat pa naj ne bi bilo nobene nevarnosti da bi se karkoli z*ebalo oz. je minimalna šansa..ravno zaradi tega ker je ketna in ne jermen.

Tako sta oba mehanika rekla, upam da mi nista oba megle prodala...je možna ta teorija?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: lisaac ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

golf 6 1.2 tsi

Oddelek: Na cesti
254944 (3882) hojnikb
»

tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16149027 (14419) hojnikb
»

Jermen v avtomobilu

Oddelek: Na cesti
215329 (4575) kremenko1
»

Veriga ali zobati jermen. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9933007 (23151) hojnikb
»

golf 6 1.2 tsi motor 2010 letnik

Oddelek: Na cesti
3910250 (8520) lovro535v2

Več podobnih tem