» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
322 / 322
»
»»

Utk ::

Ja, to je bistveno, da se po desnem pasu oz tistem, ki se "vriva" vozi podobno hitro kot po drugem, tudi če je naprej malo lufta in bi jih lahko še par "prehitel". Ker brez tega se vse podere.

Legon ::

Utk je izjavil:

Ja, to je bistveno, da se po desnem pasu oz tistem, ki se "vriva" vozi podobno hitro kot po drugem, tudi če je naprej malo lufta in bi jih lahko še par "prehitel". Ker brez tega se vse podere.


In zato so pred takimi situacijami postavljene omejitve histrosti, ki take manevre olajšajo. Ampak kot beremo so omejitve samo administrativna neumnost in potem imamo kar imamo na cesti. Idioti pač niso sposobni razumet, da višja hitorst ne pomeni avtomatično višje pretočnosti.

1. v simulaciji je prikladno izpuščen problem varnostne razdalje. Če je prej razdalja zadostna, je po združitvi defacto premajhna. Tisti zadaj moraj vseeno bremzat.

Ustrezna varnostna razdalja v taki situaciji omogoča, da z minimalnimi spremembami hitrosti ponovno vzpostaviš varnostno razdaljo. Problem je ravno premajhna varnostna razdalja, ker naključni kreten poskuša blokirat,da se kdo vključil in mora potem bistveno bolj sunkovito odreagirat, če tisti pred njim pribremza. In pridemo do drugega fenomena, ki je posledica kretenov, ki si domišljajo da so edini na cesti - fantomski zastoji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

mirator ::

Utk je izjavil:

Ja, to je bistveno, da se po desnem pasu oz tistem, ki se "vriva" vozi podobno hitro kot po drugem, tudi če je naprej malo lufta in bi jih lahko še par "prehitel". Ker brez tega se vse podere.

Če je luft, potem se vključiš. Poanta verige je, da se ne ustavljaš prej, kot je potrebno niti da se ne vrivaš, ko še nisi prišel do konca.

Utk ::

Mislim na luft pred tabo. Da se ne voziš (bistveno) hitreje od sosednjega pasu, tudi če bi se lahko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nejc_nejc ::

Utk je izjavil:

Mislim na luft pred tabo. Da se ne voziš (bistveno) hitreje od sosednjega pasu, tudi če bi se lahko.

To šleperisti na vseh priključkih prakticirajo na VP, ko se potem z lahkoto iz pospeševalca not uključiš. Pa tudi, če si že na odstavnem....

delavec44 ::

bm1973 je izjavil:

Legon je izjavil:


Če nisi vešč vožnje verjamem, da ti je to neznanka. Kakor hitro ni praktično prazna cesta je early merge idiotizem brez primere, ki po nepotrebnem ovira promet in zmanjšuje preptočnost.

Early merge je brez zveze, in nepotreben, je pa koristen, da prehitiš te vse idiote in ser na koncu kolone vključiš po načelu zadrge.

1x tako "prehitel" 6 km kolono na avstrijsko-nemški meji. Sem se pač peljal po voznem pasu, ki se je na koncu vključil v prehitevalnega, kjer je bila cela kolona. Folk norel in skoraj skakal ven iz vrste, ker se je en Balkanc upal peljati po CPP pravilih.


Danes se mi je spet zgodilo, da sta 2 km pred zožanjem 2 šleparja z vzporedno vožnjo zapirala pravilen sistem zadrge.

Utk ::

Ne pa nista.

mancini ::

V Tepanju itak ne deluje zadrga, ker se ko si ze na enem pasu, se peljes 15km/h se skoraj do tunelov, par krat pa se stojis. Ni mi jasno kako se ne more dvignit hitrost na vsaj 50, ko si ze enkrat na zdruzenem pasu

nejc_nejc ::

Model

Sicer ne slo, samo vzorec je enek.

GupeM ::

Škoda, ker se ne vozim več s severne lj. obvoznice na vzhodno po šihtu. Tam se lepo vidi, kaj se zgodi, ko se ljudje rinejo takoj na vozni pas. Skoraj že na delu, kjer je še polna črta. Gužva, 15 km/h, zaviranje na 0, pa spet tam do 15 in tako vse do izvoza za Zalog.

Tisti, ki smo pa do konca peljali po skrajno desnem pasu, se na koncu vključili na en pas bolj levo (ja, tam sta dva "pospeševalna pasova"), peljali še tistih 200 m do konca tega pasu, pa smo se na koncu pospeševalnega pasu z 80+ brez težav vključili, ker je nastalo ogromno prostora, ker so se za nami nabijali en drugemu v rit pri 15 km/h, potem pa prepočasi pospeševali in nastanejo ogromne luknje.

Če bi se še vozil, bi prilepil kakšen video.

kancler ::

5 mrtvih na štajerski AC.

Moje opažanje na deloviščih po AC.
Če je omejitev 60 in voziš si najpočasnejši, celo prikoličarji vozijo za ritjo, čeprav je dvopasovno je večina nesposobna ocenit širino svojih avtov in ne znajo mimo kamionov (posebej velja za kakšne x5 in podobno ali večje klase).
Če je omejitev 80 podobno.

Če je rumena luč v tunelu je prepovedano prehitevanje. Se držite tega?

IgorCardanof ::

Bi bilo zanimivo vedt, kako ie prislo do te danasnje nesrece in ali je tovornjak imel vzgane utripalke.

Cetudi nekateri lahko prehitijo tovornjak na takem zoozanju, sem kar preprican, da je redkemu tako pocetje uzitek. Tako da pac raje odpeljes to za tovornjakom.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

sbawe64 ::

kancler je izjavil:

5 mrtvih na štajerski AC.

Moje opažanje na deloviščih po AC.
Če je omejitev 60 in voziš si najpočasnejši, celo prikoličarji vozijo za ritjo, čeprav je dvopasovno je večina nesposobna ocenit širino svojih avtov in ne znajo mimo kamionov (posebej velja za kakšne x5 in podobno ali večje klase).
Če je omejitev 80 podobno.

Če je rumena luč v tunelu je prepovedano prehitevanje. Se držite tega?

Še hujše je, če se namesto z avtomobilom, voziš po omejitvah z motorjem, je čisto vseeno, ali gre za kobilico Honda Grom ali veliko kravo Honda Goldwing/BMW 1300 GS, takrat bi te zadaj vozeči najraje kar izrinili iz ceste.
Situacija je postala nevzdržna.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

joez7 ::

Pol se pa ti zgodi Bistrica https://www.24ur.com/novice/slovenija/z... - pet mrtvih.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

IL_DIAVOLO ::

Počasi bi lahko dars odgovarjal za neodgovorno početje sredi turistične sezone.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

predi ::

Tole se je zgodilo približno tam, kjer sem jaz čez vikend dohitel stoječa vozila. Na obvestilni tabli (portal čez celotno vozišče), je bilo takrat 60. Še prej pa, že malo za zadnjim priključkom iz Slovenske Bistrice, 100. Tudi mene je takrat prehitevalo vse živo.

Bomo videli, kaj bodo rekli na konferenci ob 15h.

nejc_nejc ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Počasi bi lahko dars odgovarjal za neodgovorno početje sredi turistične sezone.

Kdaj pa naj delajo?

hruske ::

predi je izjavil:

Tole se je zgodilo približno tam, kjer sem jaz čez vikend dohitel stoječa vozila. Na obvestilni tabli (portal čez celotno vozišče), je bilo takrat 60. Še prej pa, že malo za zadnjim priključkom iz Slovenske Bistrice, 100. Tudi mene je takrat prehitevalo vse živo.

Bomo videli, kaj bodo rekli na konferenci ob 15h.


Jap, lahko potrdim, od Bistrice Jug 100, na tem portalu 60.

Kmalu od mosta naprej se cesta previje navzdol, kolona se skrije za hribček in če ima kombi 130+kmh in zanič gume, kar je nek običajen vzhodnoevropski kombi na naših cestah, potem rezultat ni nepričakovan.

Se pa sprašujem, če je na slovenskih AC sploh že kdo kdaj dobil globo?
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

predi ::

Policijo sem tisti dan drugače videl nazaj grede. Patrulja parkirana na travniku po koncu gradbišča oz. kakšnih 500 m za njim. Verjetno so merili tistih 40 km/h. Ali pa je bil samo avto parkiran za umirjanje prometa na naši strani. Prisotni so bili, no. Na nasprotni strani, na klancu, kjer je bila nesreča, bi se sicer bolj težko kje sparkiral na podoben način, ker je vse ograjeno.

gruntfürmich ::

Legon je izjavil:

1. v simulaciji je prikladno izpuščen problem varnostne razdalje. Če je prej razdalja zadostna, je po združitvi defacto premajhna. Tisti zadaj moraj vseeno bremzat.

Ustrezna varnostna razdalja v taki situaciji omogoča, da z minimalnimi spremembami hitrosti ponovno vzpostaviš varnostno razdaljo. Problem je ravno premajhna varnostna razdalja, ker naključni kreten poskuša blokirat,da se kdo vključil in mora potem bistveno bolj sunkovito odreagirat, če tisti pred njim pribremza. In pridemo do drugega fenomena, ki je posledica kretenov, ki si domišljajo da so edini na cesti - fantomski zastoji.

ne pa ne more. ker se varnostna razdalja ustvari ''nazaj'', je logično da postane kolona 'nazaj' počasna če prejme 2× več avtov.
no, razen tebi.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Legon ::

Ah ja, ko lobotomirana ovca zacne razlagat stvari, ki jih ne razume je cas za kokice. Kar pridno nadaljuj z delanjem bedaka iz sebe.

Najbolj ironicno, da niti prebral nisi do konca, kaj sele da bi razumel.

Ampak ja, prometni eksperti se motijo in blodijo o konceptih kot so pretocnost, pravilo zadrge in fantomski zasotji med tem ko nakljucna bebava ovcka kot si ti pa seveda vse ve.

Ampak, daj nas raje razsvetli kako je sunkovito zaviranje pri prekratki varnostni razdalji blagodejno za pretocnost prometa?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

c23po ::

gruntfürmich je izjavil:

Legon je izjavil:

1. v simulaciji je prikladno izpuščen problem varnostne razdalje. Če je prej razdalja zadostna, je po združitvi defacto premajhna. Tisti zadaj moraj vseeno bremzat.

Ustrezna varnostna razdalja v taki situaciji omogoča, da z minimalnimi spremembami hitrosti ponovno vzpostaviš varnostno razdaljo. Problem je ravno premajhna varnostna razdalja, ker naključni kreten poskuša blokirat,da se kdo vključil in mora potem bistveno bolj sunkovito odreagirat, če tisti pred njim pribremza. In pridemo do drugega fenomena, ki je posledica kretenov, ki si domišljajo da so edini na cesti - fantomski zastoji.

ne pa ne more. ker se varnostna razdalja ustvari ''nazaj'', je logično da postane kolona 'nazaj' počasna če prejme 2× več avtov.
no, razen tebi.

Dejansko lahko. Pogoj je, da res upoštevamo varnostno razdaljo in omejitve hitrosti. Tako gre zgodba:

Po AC vozita dve vzporedni koloni. Zaradi upoštevanja varnostne razdalje po vsakem pasu vozi 30 vozil v minuti, skupaj 60. Ko vozila pridejo v cono zniževanja hitrosti zmanjšajo varnostno razdaljo, zato je prepustnost AC še vedno 60 vozil v minuti. Na prehodu iz dveh pasov v enega je maksimalna hitrost dodatno znižana. Ta (po zakonu) omogoča začasno vožnjo na razdalji manjši od varnostne. To je – začasno – 1 sekunda. Čudežno, prepustnost AC ostane 60 vozil v minuti.

Samo predpise je treba poznati, upoštevati in izvajati.
Računalniki nimajo spominov.
««
322 / 322
»
»»