Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

c23po ::
Ker je tudi ta post navadna bedarija, bom tudi tukaj citiral samo največjo:
Kolega, kako vi ocenjujete kdaj nekdo "mora" in kdaj mora prehitevati?
...Vem sicer kje je problem, da tak "mora" začeti prehitevati, ...
Kolega, kako vi ocenjujete kdaj nekdo "mora" in kdaj mora prehitevati?
Računalniki nimajo spominov.

jest10 ::
Ker je tudi ta post navadna bedarija, bom tudi tukaj citiral samo največjo:...Vem sicer kje je problem, da tak "mora" začeti prehitevati, ...
Kolega, kako vi ocenjujete kdaj nekdo "mora" in kdaj mora prehitevati?
Daj no, ne sili k razmišljanju možgansko mrtvega pacienta, ki misli, da je s svojo drvarnico od Astre največji car na SZ koncu države

val64 ::
Ti si pa nekam pogumen na internetu, kaj? Pederajs ti nesramen, da te vidim, te nalomim ko prasca. Peder ti hudičev, boš ti meni sikal na internetu.
Tebe bi rad prav videl na cesti z enim Twingom 1.0, in se cijaziš 50 na 90, bedak jedan. Itak da moja Astra ne gre ne vem kako proti npr. enemu S3 z 2x več konji. Ta posnetek sem gledal včeraj in je moj 0-200 točno 2x počasnejši, 29s, ta pa 14,4s:
Sicer pa pri nas vozniki rabijo 30s, da pridejo od 40 do 60 na 90 omejitvi, tako da 29s 0-200 sploh ni slabo.
Na SZ koncu države tudi če obstajajo taki registrirani avti, sem v vseh 8 letih videl samo enega pred mano iz Brnika proti Kranju, pa še tistemu sem uspel slediti na vsaj 100m razdalji. Itak je veliko odvisno tudi koliko pogumen je voznik.
Drugače sem pa že večkrat gledal tvoje poste in imaš enake retardirane enovrstičnice že 23 let, tako da si zadnji ki boš meni komandiral kaj naj pišem po internetu, pacient en.
Tebe bi rad prav videl na cesti z enim Twingom 1.0, in se cijaziš 50 na 90, bedak jedan. Itak da moja Astra ne gre ne vem kako proti npr. enemu S3 z 2x več konji. Ta posnetek sem gledal včeraj in je moj 0-200 točno 2x počasnejši, 29s, ta pa 14,4s:
Sicer pa pri nas vozniki rabijo 30s, da pridejo od 40 do 60 na 90 omejitvi, tako da 29s 0-200 sploh ni slabo.
Na SZ koncu države tudi če obstajajo taki registrirani avti, sem v vseh 8 letih videl samo enega pred mano iz Brnika proti Kranju, pa še tistemu sem uspel slediti na vsaj 100m razdalji. Itak je veliko odvisno tudi koliko pogumen je voznik.
Drugače sem pa že večkrat gledal tvoje poste in imaš enake retardirane enovrstičnice že 23 let, tako da si zadnji ki boš meni komandiral kaj naj pišem po internetu, pacient en.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: val64 ()

val64 ::
Kaj če bi se raje spravil delati kot pa da si doma po cele dneve na Slo-Techu in pišeš glupe enovrstičnice od katerih nima noben popolnoma nič?

jest10 ::
Ti si pa nekam pogumen na internetu, kaj? Pederajs ti nesramen, da te vidim, te nalomim ko prasca. Peder ti hudičev, boš ti meni sikal na internetu.
Tebe bi rad prav videl na cesti z enim Twingom 1.0, in se cijaziš 50 na 90, bedak jedan. Itak da moja Astra ne gre ne vem kako proti npr. enemu S3 z 2x več konji. Ta posnetek sem gledal včeraj in je moj 0-200 točno 2x počasnejši, 29s, ta pa 14,4s:
Sicer pa pri nas vozniki rabijo 30s, da pridejo od 40 do 60 na 90 omejitvi, tako da 29s 0-200 sploh ni slabo.
Na SZ koncu države tudi če obstajajo taki registrirani avti, sem v vseh 8 letih videl samo enega pred mano iz Brnika proti Kranju, pa še tistemu sem uspel slediti na vsaj 100m razdalji. Itak je veliko odvisno tudi koliko pogumen je voznik.
Drugače sem pa že večkrat gledal tvoje poste in imaš enake retardirane enovrstičnice že 23 let, tako da si zadnji ki boš meni komandiral kaj naj pišem po internetu, pacient en.
Oh ti revček bogi s staro kripo.
Kaj če bi se raje spravil delati kot pa da si doma po cele dneve na Slo-Techu in pišeš glupe enovrstičnice od katerih nima noben popolnoma nič?
Pravi pezdetek na minimalcu, ki živi pri mamici in si lasti samo eno staro kripo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()

Legon ::
Kaj če bi se raje spravil delati kot pa da si doma po cele dneve na Slo-Techu in pišeš glupe enovrstičnice od katerih nima noben popolnoma nič?
In tako govedo potem vozi po cesti in dozivlja histericne izpade.
Voznik jih je opozarjal na to, kar bi vsak voznik moral vedeti, da naj spizdi na vozni pas, če nikogar ne prehiteva.
Nima on kaj opozarjati. Še za to bi mu morali dati kazen po CPP. Nedovoljena uporaba svetlobnih teles.
Če mu kaj ni prav, lahko pokliče policijo.
Kdo drug kot solatko, bo zagovarjal najvecje idiote na cesti?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

MaTr1x ::
Najbolj pa sovražim, če me kdo postavi v šah mat pozicijo.
Dobro, pred AC itak da me je oviral, to nimaš kaj. Tukaj na Slo-Tech mi pravijo, pa policaj mi je tudi že dal kazen, da se čez polno črto ne zavija ali prehiteva. Tako da probam upoštevat, zaenkrat mi še uspeva.
Ampak bom vseeno vprašal kje je point, da se "moraš" do AC pripeljati kolikor počasi se le da? Res, ene 60 sva šla, pa je čista ravnina širine za 2 tovornjaka kjer jaz komot naberem hitrost 100. Itak da je na koncu uvoz iz MOL-a. Buhuhu, a zaradi tega je treba že 300m prej zmanjšati na 60.
Resno, kdor tako vozi, povejte kje imate logiko? Ker moja logika je da se potrudiš kolikor se lahko nabrati do AC čim višjo hitrost.
Potem razna zavijanja čez trikotnik znake. Ma to se da speljati veliko lepše kot ta Dacia (čeprav ta še ni bil tako slab), glede na promet prilagodiš hitrost. Če ni nobenega, imaš lahko večji plin, seveda ne 70+, ampak ene 50 pa komot. Največji talent se je enkrat celo 2x popolnoma ustavil.
Če si ne zastaviš take naloge pa prideš v tako situacijo kot je pred mano ta Dacia. In sicer vozi potem po pospeševalnem 60. Če ga pred mano ne bi bilo, bi se jaz vključil za enim Nemcem s prikolico, ki je šel 100, to je vključevanje na najbolj easy mode, ker ne rabiš nekega hudega pospeševanja, ampak temu z Dacio ni uspelo niti to.
No potem pa kot zanalašč stoji na koncu pospeševalnega eno vozilo cestnega podjetja z modrim znakom s puščico levo. Jaz se že prej pomaknem na vozni pas, čeprav s samo 75 km/h to ni bilo najbolj pametno, ampak druga opcija je bila samo iti za to Dacio s 60 km/h povsem do tistega stoječega vozila kot je to naredil on. No potem ga spustim na vozni pas in končno lahko začnem pospeševati in se premakniti na prehitevalni pas.
Potem pa Dacia kar naenkrat dobi pospeške, tako da sem ga v ogledalu za mano videl pri celo 160. S svojo vožnjo je samo dokazal stereotip voznika Dacie (ali Scenica, Xsare Picasso, Kangooja, itd., res sovražim te avte na cesti).
Edino prej na 90 omejitvi je celo šel 80, ko gredo taki vozniki ponavadi raje 60. Potem ko je na križišču videl, da bo nekdo zavil levo, je pa pospešil mimo 100. Jaz bi, če ne bi bilo njega to naredil tako, da bi šel pred križiščem 100, potem pa pred tem, ki je zavijal levo, zmanjšal na vsaj 80. Se pravi povsem kontra.
Histerične izpade? Ja, lepo da to poveš. Mislim da je en cilj te teme tudi, da vsi začnemo bolje voziti. Jaz upam da zdaj dobro vem, da če srečam enega, ki je bolj trd v glavo, da samo zmanjšam plin, se pomaknem na vozni pas in vozim naprej 100, da se takega znebim.
Jaz se vsaj zavedam svojih slabosti. Prednosti pa tudi, tehniko vožnje imam naštudirano v nulo. Saj drugače ni neka raketna znanost.
Pravila je pa dobro upoštevati vsaj osnovna, če že ne tistih za maksimalno dovoljeno hitrost. Ker danes je šel eden s polnim plinom čez oranžno luč, bi šel še eden pravokotno na njega in bi bil karambol. Zato se pred semaforjem že prej začne zmanjševati, saj zdaj so dali zaradi takih znake 50. Če greš čez ta znak 50, boš komot ustavil na rumeni, pa še iz 60 bi se dalo.
Aja, tisti Audi RS3 400 KM mi ni več zanimiv odkar sem zvedel, da pije 20l. Tako da iščem dalje (itak sem brez denarja, tako za foro), čeprav mislim da že imam najboljši avto. Sem gledal 200 KM bencinarje in je zelo malo izbire.
Še najbolje trenutno je kak Hyundai i30 N za 21k:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Jaz sem pa pomoje sposoben prišparat največ 5k, pa še to potem ne bi dal za avto, če ga pa že imam dobrega. Ja, ni ravno raketa, ampak 200 gre brez večjega napora ter pije "samo" 10l. Ta Hyundai recimo pije do 17l, moj pa do 11l. Tako da kaj ti fora več konj, če jih ne moreš izkoristit zaradi prevelike porabe. 200KM bencinar ali 300KM dizel ti je to to.
Dobro, pred AC itak da me je oviral, to nimaš kaj. Tukaj na Slo-Tech mi pravijo, pa policaj mi je tudi že dal kazen, da se čez polno črto ne zavija ali prehiteva. Tako da probam upoštevat, zaenkrat mi še uspeva.
Ampak bom vseeno vprašal kje je point, da se "moraš" do AC pripeljati kolikor počasi se le da? Res, ene 60 sva šla, pa je čista ravnina širine za 2 tovornjaka kjer jaz komot naberem hitrost 100. Itak da je na koncu uvoz iz MOL-a. Buhuhu, a zaradi tega je treba že 300m prej zmanjšati na 60.
Resno, kdor tako vozi, povejte kje imate logiko? Ker moja logika je da se potrudiš kolikor se lahko nabrati do AC čim višjo hitrost.
Potem razna zavijanja čez trikotnik znake. Ma to se da speljati veliko lepše kot ta Dacia (čeprav ta še ni bil tako slab), glede na promet prilagodiš hitrost. Če ni nobenega, imaš lahko večji plin, seveda ne 70+, ampak ene 50 pa komot. Največji talent se je enkrat celo 2x popolnoma ustavil.
Če si ne zastaviš take naloge pa prideš v tako situacijo kot je pred mano ta Dacia. In sicer vozi potem po pospeševalnem 60. Če ga pred mano ne bi bilo, bi se jaz vključil za enim Nemcem s prikolico, ki je šel 100, to je vključevanje na najbolj easy mode, ker ne rabiš nekega hudega pospeševanja, ampak temu z Dacio ni uspelo niti to.
No potem pa kot zanalašč stoji na koncu pospeševalnega eno vozilo cestnega podjetja z modrim znakom s puščico levo. Jaz se že prej pomaknem na vozni pas, čeprav s samo 75 km/h to ni bilo najbolj pametno, ampak druga opcija je bila samo iti za to Dacio s 60 km/h povsem do tistega stoječega vozila kot je to naredil on. No potem ga spustim na vozni pas in končno lahko začnem pospeševati in se premakniti na prehitevalni pas.
Potem pa Dacia kar naenkrat dobi pospeške, tako da sem ga v ogledalu za mano videl pri celo 160. S svojo vožnjo je samo dokazal stereotip voznika Dacie (ali Scenica, Xsare Picasso, Kangooja, itd., res sovražim te avte na cesti).
Edino prej na 90 omejitvi je celo šel 80, ko gredo taki vozniki ponavadi raje 60. Potem ko je na križišču videl, da bo nekdo zavil levo, je pa pospešil mimo 100. Jaz bi, če ne bi bilo njega to naredil tako, da bi šel pred križiščem 100, potem pa pred tem, ki je zavijal levo, zmanjšal na vsaj 80. Se pravi povsem kontra.
Histerične izpade? Ja, lepo da to poveš. Mislim da je en cilj te teme tudi, da vsi začnemo bolje voziti. Jaz upam da zdaj dobro vem, da če srečam enega, ki je bolj trd v glavo, da samo zmanjšam plin, se pomaknem na vozni pas in vozim naprej 100, da se takega znebim.
Jaz se vsaj zavedam svojih slabosti. Prednosti pa tudi, tehniko vožnje imam naštudirano v nulo. Saj drugače ni neka raketna znanost.
Pravila je pa dobro upoštevati vsaj osnovna, če že ne tistih za maksimalno dovoljeno hitrost. Ker danes je šel eden s polnim plinom čez oranžno luč, bi šel še eden pravokotno na njega in bi bil karambol. Zato se pred semaforjem že prej začne zmanjševati, saj zdaj so dali zaradi takih znake 50. Če greš čez ta znak 50, boš komot ustavil na rumeni, pa še iz 60 bi se dalo.
Aja, tisti Audi RS3 400 KM mi ni več zanimiv odkar sem zvedel, da pije 20l. Tako da iščem dalje (itak sem brez denarja, tako za foro), čeprav mislim da že imam najboljši avto. Sem gledal 200 KM bencinarje in je zelo malo izbire.
Še najbolje trenutno je kak Hyundai i30 N za 21k:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Jaz sem pa pomoje sposoben prišparat največ 5k, pa še to potem ne bi dal za avto, če ga pa že imam dobrega. Ja, ni ravno raketa, ampak 200 gre brez večjega napora ter pije "samo" 10l. Ta Hyundai recimo pije do 17l, moj pa do 11l. Tako da kaj ti fora več konj, če jih ne moreš izkoristit zaradi prevelike porabe. 200KM bencinar ali 300KM dizel ti je to to.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MaTr1x ()

MaTr1x ::
Pa danes je eden ležal v jarku na začetku uvoza na AC. Kako mu je pa to uspelo? Res da nismo več sredi vročinskega valu, ampak sredi januarja pa tudi nismo, da bi bila na cesti poledica. Res da je neki popoldne padal dež, ampak takrat ni bila več mokra cesta, pa tudi če, to rabiš nek močnejši avto (400+ KM) in RWD pogon, da te kar obrne v jarek.
Nekatere nesreče so res čudne. Jaz z FWD nimam takih problemov, čeprav so mi v vsej zgoodvini na Slo-Tech tudi pravili kako da še nisem pristal v jarku. Ja kako le, prilagodiš hitrost pred vsakim ovinkom, valda ne boš priletel 100 v 50 ovinek.
Pa zadnjič eden vozi na cesti do AC (uradno se je že začela AC z znakom) in ga je tisti tovornjak z vožnjo 50 že prej na 90 omejitvi tako zjezil, da je vozil reči piši 1m, če sploh, za njim. Jaz nisem mogel verjeti, vedel sem pa dobro zakaj tako vozi, ampak vseeno mi ni bilo jasno zakaj bi tovornjakarju na tak način sporočal da vozi prepočasi, če pa s tem ne boš nič spremenil, samo škodo si lahko hitro narediš.
Res, da vidiš toliko takih prigod samo da narediš 2 km na cesti, je pri nas nekaj hudo narobe. V obeh primerih bi seveda zelo pomagalo, če bi bila na teh mestih policijska kontrola.
Nekatere nesreče so res čudne. Jaz z FWD nimam takih problemov, čeprav so mi v vsej zgoodvini na Slo-Tech tudi pravili kako da še nisem pristal v jarku. Ja kako le, prilagodiš hitrost pred vsakim ovinkom, valda ne boš priletel 100 v 50 ovinek.
Pa zadnjič eden vozi na cesti do AC (uradno se je že začela AC z znakom) in ga je tisti tovornjak z vožnjo 50 že prej na 90 omejitvi tako zjezil, da je vozil reči piši 1m, če sploh, za njim. Jaz nisem mogel verjeti, vedel sem pa dobro zakaj tako vozi, ampak vseeno mi ni bilo jasno zakaj bi tovornjakarju na tak način sporočal da vozi prepočasi, če pa s tem ne boš nič spremenil, samo škodo si lahko hitro narediš.
Res, da vidiš toliko takih prigod samo da narediš 2 km na cesti, je pri nas nekaj hudo narobe. V obeh primerih bi seveda zelo pomagalo, če bi bila na teh mestih policijska kontrola.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MaTr1x ()

MrStein ::
Oseba X: zakaj je pri vožnji po levem pasu AC vedno kolona za mano, zakaj mi trobijo? Ko me prehitijo po desni, zakaj mi še nekaj mahajo?
Dodatek: zakaj se meni to pogosto dogaja, drugim pa ne?
Dodatek: zakaj se meni to pogosto dogaja, drugim pa ne?

Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

delavec44 ::
Dodatek 2: Pa zakaj so vsi norci na AC, ki vozijo v napačni smeri in se jim moram izogibati.

mirator ::

MaTr1x ::
Jaz bi rekel, da je največ odvisno od samega sebe. So sicer situacije kjer tudi to ni dovolj, ampak redke.
Včeraj sem šel s kolesom in sem že pred vožnjo rekel, da bom šel tako, da se ne bom zapenjal z vozniki avtov. In sem res odpeljal brez enega problema, samo vsakič ko je šel na ozki cesti nasproti avto, sem zapeljal na makadam. Enkrat celo ko je bil avto od zadaj in nasproti nobenega prometa, nekako sem po zvoku ugotovil, da je že takoj za mano, prehitevati se pa še kar ni lotil, tako da sem kar zapeljal na makadam. Ter če me je kdo prehitel na blizu se nisem tako sekiral, ampak skušal opravičiti njegovo dejanje tako, da je bil pač eden nasproti in se mu ni dalo voziti za mano. Saj če ni ravno na 20 cm ampak na nekje med 0,5 in 1m, je za silo že dovolj.
Kot sem vozil prej, da pričakuješ da če je na tvoji strani recimo kup gnoja ali pa grmovje, to zdaj že dobro vem, da te gre ravno takrat lahko prehitevat avto brez da bi se kaj sekiral zate, ali da bi predvideval, da boš zaradi tega odvil v levo. Zdaj v takih primerih stopim na zavoro in se pomaknem desno v makadam pred oviro in ga spustim naprej. Če dobro predvidevaš in oceniš časovno, se sploh ni treba popolnoma ustaviti, ampak že prej ustrezno zmanjšaš hitrost. Od avtomobilistov pričakovati kaj več nima smisla, spustiš jih naprej, da gredo naprej s svojim življenjem in tisto slamo namesto možganov, pa je.
Obstaja sicer še ena možnost, da na ozki cesti s kolesom vzameš primarni položaj, to pomeni da se pomakneš na sredino ceste. Ampak v takem primeru bi s prepočasno vožnjo hitro koga ujezil, edino če si sposoben iti 30 na 30. Bolje se je umakniti na stran in ga spustiti naprej. Jaz sem že ugotovil, da če greš normalno po desnem robu ceste naprej, te bo avtomobilist nonšalantno prehitel tudi na 10 cm, tako da sploh ne bom več ugotavljal takih stvari, ker že dobro vem da so pač glupi in tega ne morem spremeniti.
Itak da bi pričakoval, da bodo vsi avtomobilisti znali voziti, se boš še načakal. Je bilo enako 22 let nazaj, ko me je ena prehitela na blizu in zbila. Če bi že takrat vedel to kar zdaj, bi takrat preprosto zapeljal na makadam.
Če pa iščeš probleme, jih boš pa na cesti vsekakor hitro našel, tukaj ni nobene dileme.
Drugače sem tudi opazil, da če znaš dobro voziti avto, boš znal dobro tudi kolo. Tisti, ki ne vozijo avta, kolesa ne bodo nikoli vozili kot je treba. Pa tudi tisti, ki že avto vozijo slabo, kolesa tudi ne bodo dobro. Saj drugače imaš v prometu samo semafor, stop znak in trikotnik, ter seveda za nekatere tako težka leva zavijanja, samo pred kratkim je bila smrtna nesreča zaradi tega. Ne vem kje je tak problem, ko je frej daš gas, prej pa stojiš na mestu, ne vem zakaj bi šel nekomu sekati pot, če pa lahko počakaš 5 sekund. Ampak za nekatere je že to cela znanost, vozijo čez oranžno, rdečo, se ne ustavijo na stop znaku, ne znajo zapeljati čez trikotnik itd. Na AC imaš potem še menjave pasov, seveda je za nekatere to spet cel bav bav, drugače je pa samo pogled, smernik in dovolj plina. Ter seveda zelo pomembna je varnostna razdalja.
Včeraj sem šel s kolesom in sem že pred vožnjo rekel, da bom šel tako, da se ne bom zapenjal z vozniki avtov. In sem res odpeljal brez enega problema, samo vsakič ko je šel na ozki cesti nasproti avto, sem zapeljal na makadam. Enkrat celo ko je bil avto od zadaj in nasproti nobenega prometa, nekako sem po zvoku ugotovil, da je že takoj za mano, prehitevati se pa še kar ni lotil, tako da sem kar zapeljal na makadam. Ter če me je kdo prehitel na blizu se nisem tako sekiral, ampak skušal opravičiti njegovo dejanje tako, da je bil pač eden nasproti in se mu ni dalo voziti za mano. Saj če ni ravno na 20 cm ampak na nekje med 0,5 in 1m, je za silo že dovolj.
Kot sem vozil prej, da pričakuješ da če je na tvoji strani recimo kup gnoja ali pa grmovje, to zdaj že dobro vem, da te gre ravno takrat lahko prehitevat avto brez da bi se kaj sekiral zate, ali da bi predvideval, da boš zaradi tega odvil v levo. Zdaj v takih primerih stopim na zavoro in se pomaknem desno v makadam pred oviro in ga spustim naprej. Če dobro predvidevaš in oceniš časovno, se sploh ni treba popolnoma ustaviti, ampak že prej ustrezno zmanjšaš hitrost. Od avtomobilistov pričakovati kaj več nima smisla, spustiš jih naprej, da gredo naprej s svojim življenjem in tisto slamo namesto možganov, pa je.
Obstaja sicer še ena možnost, da na ozki cesti s kolesom vzameš primarni položaj, to pomeni da se pomakneš na sredino ceste. Ampak v takem primeru bi s prepočasno vožnjo hitro koga ujezil, edino če si sposoben iti 30 na 30. Bolje se je umakniti na stran in ga spustiti naprej. Jaz sem že ugotovil, da če greš normalno po desnem robu ceste naprej, te bo avtomobilist nonšalantno prehitel tudi na 10 cm, tako da sploh ne bom več ugotavljal takih stvari, ker že dobro vem da so pač glupi in tega ne morem spremeniti.
Itak da bi pričakoval, da bodo vsi avtomobilisti znali voziti, se boš še načakal. Je bilo enako 22 let nazaj, ko me je ena prehitela na blizu in zbila. Če bi že takrat vedel to kar zdaj, bi takrat preprosto zapeljal na makadam.
Če pa iščeš probleme, jih boš pa na cesti vsekakor hitro našel, tukaj ni nobene dileme.
Drugače sem tudi opazil, da če znaš dobro voziti avto, boš znal dobro tudi kolo. Tisti, ki ne vozijo avta, kolesa ne bodo nikoli vozili kot je treba. Pa tudi tisti, ki že avto vozijo slabo, kolesa tudi ne bodo dobro. Saj drugače imaš v prometu samo semafor, stop znak in trikotnik, ter seveda za nekatere tako težka leva zavijanja, samo pred kratkim je bila smrtna nesreča zaradi tega. Ne vem kje je tak problem, ko je frej daš gas, prej pa stojiš na mestu, ne vem zakaj bi šel nekomu sekati pot, če pa lahko počakaš 5 sekund. Ampak za nekatere je že to cela znanost, vozijo čez oranžno, rdečo, se ne ustavijo na stop znaku, ne znajo zapeljati čez trikotnik itd. Na AC imaš potem še menjave pasov, seveda je za nekatere to spet cel bav bav, drugače je pa samo pogled, smernik in dovolj plina. Ter seveda zelo pomembna je varnostna razdalja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MaTr1x ()

solatko ::
c23po - Če ni to, da se voziš po prehitevalnem pasu in prehitevaš lastno senco, ker boš čez nekaj km, prehitel naslednje vozilo, ta čas pa za teboj množica vozil, ki bi morda lahko vozila hitreje, če bi se ti umaknil na vozni pas. Tudi zakon pravi tako.
Delo krepa človeka

c23po ::
c23po - Če ni to, da se voziš po prehitevalnem pasu in prehitevaš lastno senco, ker boš čez nekaj km, prehitel naslednje vozilo, ta čas pa za teboj množica vozil, ki bi morda lahko vozila hitreje, če bi se ti umaknil na vozni pas. Tudi zakon pravi tako.
Kaj pravi zakon?
Računalniki nimajo spominov.

Utk ::
Županov šofer je bil tudi na prehitevalnem pasu pa ni nikogar prehiteval. Na desnega je pa šel samo da je koga poskusil prehitet po desni.

solatko ::
Kakor je meni znano, je pp za prehitevanje, vi pa kakor hočete. Praviloma se po desni, na AC ne sme prehitevat, torej so tisti, ki nikogar ne prehitevajo, v prekršku in to najmanj dva, vožnja po pp in oviranje prometnega toka. Je dovolj? Vozniki, ki prehitevajo po desni, so posledica teh dveh prekrškov. Sem že v temi o Zokiju vprašal, koga qurca je prehiteval snemalec MOL-ovega avtomobila?
Delo krepa človeka

socialec ::
Pač nek jebiveter z reportažo s terena, plačilo za morebitno kazen je imel kar zraven prometne, spremljal je aktivnost MOLovega avtomobila in namenoma kršil nekaj prometnih predpisov. OK, če ne vzdrži na sodišču, pač ne, bo plačal in se pokesal, ker bo to pač glavni problem, dokazni material bo zastaral vmes ali se spet izgubil, saj smo vajeni :D

MaTr1x ::
c23po - Če ni to, da se voziš po prehitevalnem pasu in prehitevaš lastno senco, ker boš čez nekaj km, prehitel naslednje vozilo, ta čas pa za teboj množica vozil, ki bi morda lahko vozila hitreje, če bi se ti umaknil na vozni pas. Tudi zakon pravi tako.
LJ-Koper ali povsod v rush hour je malo drugače, tam sta pač 2 vozna pasova. Kot smo že rekli, a zdaj se bodo vsi umikali desno za tistih 5-10% hitrejših voznikov? Na voznem pasu bi bili pa potem kaj, razporejeni na 10m? Ne gre to tako.
Smotani so pa tisti, ki na prazni cesti vozijo po prehitevalnem pasu, in to pri borih 140, ker najbrž mislijo, da jih pri tej hitrosti noben ne bo ujel. Takega je tudi težko prepričati, da bo zapustil prehitevalni pas. Je prehitevanje po desni v takem primeru res največji kriminal, ki ga lahko narediš? Da to narediš isto sekundo je namreč vseeno malo drugače kot pa če mu daš možnost in čas to narediti v ene pol minute.
Čez nekaj km praviš? Ampak če je vmes par 100m so pa smotani prej tisti, ki nekaj slalomirajo desno in levo, vozijo itak 160, da jih ne moreš prehiteti, kot pa če bi šli preprosto po prehitevalnem pasu dokler se res ne sprazne toliko, da ima smisel zaviti desno. Meni to deluje že skoraj kot objestna vožnja, če bi šel normalno po prehitevalnem pa ne bi bilo nič narobe in tudi ne bi smel nobenega ujeziti. Seveda pri 140-160, pri 120 se pač moraš hočeš nočeš umikati hitrejšim.
Zastopim pa dobro kaj hočejo, kažejo kako se "pravilno" vozi. Se dobro vidi, da se gredo s tako vožnjo ene učitelje, sigurno ne vozijo tako, ker jim tako paše.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MaTr1x ()

c23po ::
Solatko, tvoj zadnji post je čisto korekten, le dve stvari me zmotita. Prva:
Kakor je meni znano, je pp za prehitevanje, vi pa kakor hočete.Moralo bi ti biti znano, da zakon predvideva tudi vožnjo po obeh pasovih vzporedno. Še bolj: moralo bi ti biti znano, da zakon sploh ne pozna prehitevalnega pasu. To ni pusto legalistično nabijanje. Razpravljamo o situaciji, ko vsi vozijo po predpisih, le mojster Yoda (šofer Jankovićevaga audija) uči padawane. In seveda, snemalec. Ta nas pripelje do druge, ki moti:
Vozniki, ki prehitevajo po desni, so posledica teh dveh prekrškov.Če s tem hočeš opravičevati kršitelja, češ "izzvan je bil" je to tudi narobe. Dejanje drugega enostavno ne sme biti ne razlog, ne opravičilo za prekršek. Že v naslednjem postu imaš primer napačnega razmišljanja, ki izhaja iz takšne miselnosti:
... Je prehitevanje po desni v takem primeru res največji kriminal, ki ga lahko narediš? ...Saj "prekršek pa res ni največji kriminal". Če on, lahko tudi jaz. Kje pa, da bi pacientu na misel prišlo, da s prehitevanjem po desni ogroža varnost, za razliko od tistega benignega prekrškarja pred njim, ki le drugim živčke kravžla. Da bi počakal, pa tudi če ne prehiti, je svetlobna leta daleč iz njegovega horizonta..
Računalniki nimajo spominov.

delavec44 ::

bm1973 ::
Še bolj: moralo bi ti biti znano, da zakon sploh ne pozna prehitevalnega pasu.
https://www.policija.si/svetujemo-ozave...

GupeM ::
Dejanje drugega enostavno ne sme biti ne razlog, ne opravičilo za prekršek.
Seveda je lahko. Ne govorim za ta konkretni primer ampak, če rešuješ situacijo boš menda raje naredil prekršek kot se zaletel.
Ampak če rešuješ situacijo, prekrška v bistvu ne narediš oz ti je oproščen, saj si po zakonu dolžan storiti vse, kar je v tvoji moči, da nesrečo preprečiš. Prekršek v bistvu narediš, če ne rešuješ situacije.

Legon ::
Predvsem pa je skoda mesat ekstremne situacije, ki se dogajajo vsako drugo modro luno, z navadno objestnostjo in merjenjem mlahavosti oneta, ki se dogaja dnevno. In pac nesposobni bedaki bodo vedno iskali krivdo za svoje idiotizme v drugih. Nas Solatar je prvi, ki vedno zagovarja kretene na cesti. Iz razlog je zelo ociten. Ker je pac eden od teh kretenov, ki se vedno zgovarja na druge, ko krsi prometne predpise in ogroza prometno varnost. Pac klasicen narcisek, brez vsake samokriticnosti.

c23po ::
Še bolj: moralo bi ti biti znano, da zakon sploh ne pozna prehitevalnega pasu.
https://www.policija.si/svetujemo-ozave...
Kaj ste hoteli povedati, kolega? Nasveti policije so popolnoma OK, ne razumem pa povezave s "prehitevalnim pasom".
Računalniki nimajo spominov.

c23po ::
Kolega, z nedoločnimi namigi želite ustvariti videz mogočne superiornosti, vendar pa s tem ne morete spremeniti dejstva, da zakon ne pozna prehitevalnega pasu. Opisano v čalnku s tem nima nobene zveze.
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::
c23po - Cel svet ve, da je na dvopasovni AC desni(levi, odvisno od pravil voznega pasu), namenjen vožnji, levi/desni pa prehitevanju, torej tudi policija pravi temu prehitevalni pas, samo pravniški črkobralci trdijo nekaj drugega, niti ne povedo, kako naj imenujemo levi pas, samo pametni so.
Delo krepa človeka

Legon ::
In solato se spet, hvali da v življenju se ni prebral Zakona o pravilih v cestnem prometu. Ampak ga to vseeno ne ustavi, da ne bi drugim pametoval o prometnih predpisih.

solatko ::
Legon - Za vožnjo po AC ne rabim ravno prebrat zakon o cestnem omrežju, da vem, kakšna so pravila vožnje, če pa malo več pogledaš po netu, pa čisto vsi govorijo o voznem in prehitevalnem pasu pa pospeševalnem za vhod na AC in pojemalnem za izhod. Torej tudi strokovnjaki policije, društev, novinarjev, AMZS,..... niso prebrali dotičnega zakona, ker povsod avtocestne pasove imenujejo z vozni pas, prehitevalni pas in pas za zaustavitev v sili, po katerem naj se nebi vozilo.
Sicer pa pametnjakovič, kaj si prispeval v temo z zgornjim postom? Tako, kot vedno, nič.
Sicer pa pametnjakovič, kaj si prispeval v temo z zgornjim postom? Tako, kot vedno, nič.
Delo krepa človeka

Legon ::
Glede na to, da praktično ni strani v tej temi, kjer se ne bi osmesil s svojim nepoznavanje prometnih predpisov, je naravnost pomilovanja vredno, da si se ponosen na svoje neznanje.

c23po ::
c23po - Cel svet ve, da je na dvopasovni AC desni(levi, odvisno od pravil voznega pasu), namenjen vožnji, levi/desni pa prehitevanju, torej tudi policija pravi temu prehitevalni pas, samo pravniški črkobralci trdijo nekaj drugega, niti ne povedo, kako naj imenujemo levi pas, samo pametni so.
Legon - Za vožnjo po AC ne rabim ravno prebrat zakon o cestnem omrežju, da vem, kakšna so pravila vožnje, če pa malo več pogledaš po netu, pa čisto vsi govorijo o voznem in prehitevalnem pasu pa pospeševalnem za vhod na AC in pojemalnem za izhod. Torej tudi strokovnjaki policije, društev, novinarjev, AMZS,..... niso prebrali dotičnega zakona, ker povsod avtocestne pasove imenujejo z vozni pas, prehitevalni pas in pas za zaustavitev v sili, po katerem naj se nebi vozilo.
Sicer pa pametnjakovič, kaj si prispeval v temo z zgornjim postom? Tako, kot vedno, nič.
Solatko, sedaj bom jaz uporabil tvoj način argumentacije: Cel svet ve, da pojma nimaš o zakonodaji, pa vseeno imaš poguma soliti pamet drugim. Po tvoji metodi bi se moral z menoj strinjati, saj je "cel svet ve" argument. Drži?
Seveda ne drži. Drži pa, da ni važno kaj cel svet ve in kaj ti misliš, da cel svet ve. To ni argument za debato. Argumenti so preverljivi pisni viri in je to v naši debati le zakon o cestnih predpisih. Ti "za vožnjo po AC ne rabiš ravno prebrat zakon o cestnem omrežju" (še naslova zakona ne znaš niti približno referencirati), zato tudi ne veš, da so v zakonu pasovi poimenovani. Ker nimaš pojma si upaš trditi, da pisci zakona niso naredili naloge do konca. Čeprav naloge nisi, ma ne prebral, še povohal je nisi.(*)
V prejšnjem odstvku sem ti pokazal, kaj je pravilni način argumentacije, saj sem navedel vire in potegnil sklepe, ki jih ne moreš ovreč. Lahko pa spet poskusiš z "argumentom", cel svet ve, da imam prav.
(*) Da ne pozabimo, ne gre za prazno nabijanje. Gre za to, da zakona nisi prebral in ne veš, da je v zakonu regulirana tudi sočasna vožnja po voznih pasovih v isti smeri. Zaradi pomanjkljive informiranosti deliš napačne nauke, ko te opozorimo, pa začneš s soljenjem pameti.
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()

solatko ::
Kdorkoli od vas naj v google odtipka - pojem prehitevalni pas
In potem se čudite najdenemu. Zakaj bi dajal linke, če si lahko vsi, ki jih kaj zanima, to poiščejo sami in se ne smeti po forumu.
ena od teh:
https://n1info.si/novice/slovenija/vozn...
Sicer pa je govora o malo povečanem prometu in zasedenosti "prehitevalnega pasu" in posledično obnašanju nesposobnih voznikov, tako tistih na in tistih, ki prehitevajo podesni, kar se ne sme, razen, ko sta obe stezi zasedeni polno, kar pa ni, če je med vozili nekaj sto metrov razlike na voznem pasu.
In potem se čudite najdenemu. Zakaj bi dajal linke, če si lahko vsi, ki jih kaj zanima, to poiščejo sami in se ne smeti po forumu.
ena od teh:
https://n1info.si/novice/slovenija/vozn...
Sicer pa je govora o malo povečanem prometu in zasedenosti "prehitevalnega pasu" in posledično obnašanju nesposobnih voznikov, tako tistih na in tistih, ki prehitevajo podesni, kar se ne sme, razen, ko sta obe stezi zasedeni polno, kar pa ni, če je med vozili nekaj sto metrov razlike na voznem pasu.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

Legon ::
Ti beseda kolona ne gre z jezika, pa blodis o polni zasednosti? Jao, ampak demenca ti vedno bolj ven tolce.

c23po ::
Kdorkoli od vas naj v google odtipka - pojem prehitevalni pas
In potem se čudite najdenemu. Zakaj bi dajal linke, če si lahko vsi, ki jih kaj zanima, to poiščejo sami in se ne smeti po forumu.
ena od teh:
https://n1info.si/novice/slovenija/vozn...
Sicer pa je govora o malo povečanem prometu in zasedenosti "prehitevalnega pasu" in posledično obnašanju nesposobnih voznikov, tako tistih na in tistih, ki prehitevajo podesni, kar se ne sme, razen, ko sta obe stezi zasedeni polno, kar pa ni, če je med vozili nekaj sto metrov razlike na voznem pasu.
Solatko, na tej sliki:
se lepo vidi, da gre za prometno konico, kjer sta se vzpostavili koloni tako na levem kot na desnem voznem pasu. Ti sicer lahko ocenjuješ, da je med vozili na desni "nekaj sto metrov razlike", moje mnenje je, da se motiš. Vozniki na levi se obnašajo zakonito in racionalno. Prav tako menim, da ni nobenega opravičila ne za Jankovićevega voznika, ne za snemalca, ki si ga vzel tako v bran.
O iskanju po Googlu pa tako: seveda in predvsem iščemo vire tudi s tem iskalnikom, vendar pri tem izbiramo najbolj verodostojne vire. Pri vprašanju, ali je nekaj zakonito, se bomo verjetno prej odločili za citat iz zakona, kot za navedbo iz novičarske strani. Zakon je pa res težko citirati, če meniš:
Legon - Za vožnjo po AC ne rabim ravno prebrat zakon o cestnem omrežju, da vem, kakšna so pravila vožnje, ...
Zaključimo to zgodbo s parafrazo tvoje uvodne misli: Kdorkoli od nas naj v Google odtipka pojem "ZPrCP". Zakaj bi dajali linke, če si lahko vsi, ki jih, kaj zanima, sami preberejo zakon in se ne smeti po forumu.
Računalniki nimajo spominov.

MaTr1x ::
Za takole prehitevanje teh, ki gredo po desni samo 100, sta Golf in Touareg (ali karkoli že je, ne poznam vseh VW modelov na pamet) razporejena povsem normalno. Nekateri mislijo, da bi morala tudi v takem primeru imeti 100 m varnostne razdalje. Pa kako za boga? Potem bi še levi pas vozil pri 90-100 in bi bilo tako še več desnih prehitevanj.
Problem so taki kot ta Audi, ki hočejo v takih razmerah priti na cilj prej, tako da se prerivajo po desni naprej. Seveda se da prehiteti po desni, ker je še toliko prostora. Ni pa toliko prostora, da bi se zdaj ta Touareg umikal desno za bel avto (nek Seat ali kaj je to) samo zaradi tega, ker je šel Audi prepozno na pot.
Na srečo že dolgo nisem videl, da bi se kdo v takih primerih prerival naprej po desni. Res pa da ne vozim v rush hour. Pa tudi jaz ponavadi blokiram taka prehitevanja, ker se napram ostalim tudi v takih primerih premikam desno. Drugače je desni pas povsem prazen in nekatere kar vabi, da potegnejo po njem.
Kot hoče tukaj dopovedati solatko. Ne, Toureg vozi povsem pravilno.
Jaz probam ne podaljševati kolone na prehitevalnem pasu, ampak začnem prehitevati šele takrat, ko med prehitevanjem ne bom ovira ostalim za mano. Ampak tako v več primerih nastradam tako, da me vmes prehiti 10-20 vozil preden se lahko spravim na prehitevalnega. Ker jaz se pa ne vrivam, če ni dovolj prostora. V nasprotju z nekaterimi, ki kar začnejo zavijati levo, kar bo pa bo, še brez smernika, ker ga niti nimajo časa dati, ker so ta manever začeli isti trenutek, ko so jim možgani rekli naj gredo naprej.
Problem so taki kot ta Audi, ki hočejo v takih razmerah priti na cilj prej, tako da se prerivajo po desni naprej. Seveda se da prehiteti po desni, ker je še toliko prostora. Ni pa toliko prostora, da bi se zdaj ta Touareg umikal desno za bel avto (nek Seat ali kaj je to) samo zaradi tega, ker je šel Audi prepozno na pot.
Na srečo že dolgo nisem videl, da bi se kdo v takih primerih prerival naprej po desni. Res pa da ne vozim v rush hour. Pa tudi jaz ponavadi blokiram taka prehitevanja, ker se napram ostalim tudi v takih primerih premikam desno. Drugače je desni pas povsem prazen in nekatere kar vabi, da potegnejo po njem.
Kot hoče tukaj dopovedati solatko. Ne, Toureg vozi povsem pravilno.
Jaz probam ne podaljševati kolone na prehitevalnem pasu, ampak začnem prehitevati šele takrat, ko med prehitevanjem ne bom ovira ostalim za mano. Ampak tako v več primerih nastradam tako, da me vmes prehiti 10-20 vozil preden se lahko spravim na prehitevalnega. Ker jaz se pa ne vrivam, če ni dovolj prostora. V nasprotju z nekaterimi, ki kar začnejo zavijati levo, kar bo pa bo, še brez smernika, ker ga niti nimajo časa dati, ker so ta manever začeli isti trenutek, ko so jim možgani rekli naj gredo naprej.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()

solatko ::
c23po - Če delaš doktorat iz prometnih prvil je to tvoj problem, govora je o uporabi termina "prehitevalni pas" v vsakdanjem govoru in pisanju, tako laikov, kot tistih, za katere nebi ravno trdil, da so laiki ali vsaj nebi smeli biti, glede na delo, ki ga opravljajo. Če je ali ni del zakonodaje, je prehitevalni pas pojem, pri katerem je vsakemu, ki ga sliši ali prebere jasno, za kaj gre, tako, kot pri veliko drugih stvareh v realnem življenju, ki praviloma ne poteka čisto po nekih določilih zakonodaje. Seveda za normalne, tiste pikolovce pa pri tem boli glava in vam sivijo lasje. Fantje, predlagam vam, da živite manj pikolovsko, če hočete zdravi dočakat vsaj mojo starost (71), brez kakršnih koli farmacevtskih pripomočkov.
Delo krepa človeka

denabiker ::
A se kaj ve, kaj je bilo s tem, da je šel na nasprotno stran? Mogoče telefon?
https://siol.net/novice/slovenija/huda-...
https://siol.net/novice/slovenija/huda-...

denabiker ::
In kakšen je postopek v tem primeru? Policisti lahko zasežejo vse naprave v vozilu in potem sami preverjajo, ali je bila kakšna aktivnost na napravi pred trkom, ne vem mobitel, računalnik,...?

Legon ::
Če je potrebno lahko pridobijo sodno odredbo in preverijo. Veliko je odvisno od tega kaj bo trdil povrzročitej. Ni potrebno, da gredo v tako drastične posege, če je krivda nedvoumna. Načeloma sankcija ne bo bistveno drugačna, če je nesrečo povzoril, ker je zaspal, drkal po telefonu ali pa se zagledel v mimoidočo.

energetik ::
Sicer pa je govora o malo povečanem prometu in zasedenosti "prehitevalnega pasu" in posledično obnašanju nesposobnih voznikov, tako tistih na in tistih, ki prehitevajo podesni, kar se ne sme, razen, ko sta obe stezi zasedeni polno, kar pa ni, če je med vozili nekaj sto metrov razlike na voznem pasu.
Solatko, samo zato direktno iz zakona:
33. »prehitevanje« je vožnja mimo drugega udeleženca cestnega prometa, ki se premika v isti smeri po prometnem pasu ali delu smernega vozišča, ki je namenjen prometu. Hitrejša vožnja ene kolone vozil od druge na cesti, ki ima najmanj dva prometna pasova za vožnjo v isto smer, ni prehitevanje;
Torej, če se 3 vozimo po voznem pasu npr. 130km/h in se vsaj 3 vozila na prehitevalnem vozijo nerazumljivo počasi (npr. 100km/h), se lahko mirno peljemo mimo njih po desni, po voznem pasu. Enako velja tam kjer so 3 pasovi, in iz meni nerazumljivega razloga je desni pas povsem prazen kilometre daleč. Tam se jaz povsem mirno peljem po tempomatu mimo vseh pacientov na levih pasovih, ki se nočejo spraviti povesem desno. Seveda imam tempomat in nogo stalno na bremzi, ker nikoli ne veš, kdaj bo kdo neprilagojeno skočil na desno.
vires in numeris

Legon ::
Saj to naš zablojeni solatar dobro ve, zato je pa tudi opletal z izrazi kot je polna zasedenost obeh stez. Ker če bi priznal, da koloni lahko mirno vozita ena mimo druge bi cela njegova pravljica razpadla in bi izpadel še bolj neumno.

c23po ::
c23po - Če delaš doktorat iz prometnih prvil je to tvoj problem, govora je o uporabi termina "prehitevalni pas" v vsakdanjem govoru in pisanju, tako laikov, kot tistih, za katere nebi ravno trdil, da so laiki ali vsaj nebi smeli biti, ...
Torej, če uporabimo tvojo terminologijo in tvojo zakonodajo, potem ti imaš prav. Prav, Solatko. Oprosti, da sem te nadlegoval z nerazumevanjem.
Računalniki nimajo spominov.

VelkBla ::
Francija in Švica nimata (obveznega) reševalnega pasu? Gužva zaradi del na štajerski AC in ravno avtomobili iz Švice in Francije kar po sredini do konca.

MrStein ::
Sicer pa je govora o malo povečanem prometu in zasedenosti "prehitevalnega pasu" in posledično obnašanju nesposobnih voznikov, tako tistih na in tistih, ki prehitevajo podesni, kar se ne sme, razen, ko sta obe stezi zasedeni polno, kar pa ni, če je med vozili nekaj sto metrov razlike na voznem pasu.
Solatko, samo zato direktno iz zakona:
33. »prehitevanje« je vožnja mimo drugega udeleženca cestnega prometa, ki se premika v isti smeri po prometnem pasu ali delu smernega vozišča, ki je namenjen prometu. Hitrejša vožnja ene kolone vozil od druge na cesti, ki ima najmanj dva prometna pasova za vožnjo v isto smer, ni prehitevanje;
Torej, če se 3 vozimo po voznem pasu npr. 130km/h in se vsaj 3 vozila na prehitevalnem vozijo nerazumljivo počasi (npr. 100km/h), se lahko mirno peljemo mimo njih po desni, po voznem pasu. Enako velja tam kjer so 3 pasovi, in iz meni nerazumljivega razloga je desni pas povsem prazen kilometre daleč. Tam se jaz povsem mirno peljem po tempomatu mimo vseh pacientov na levih pasovih, ki se nočejo spraviti povesem desno. Seveda imam tempomat in nogo stalno na bremzi, ker nikoli ne veš, kdaj bo kdo neprilagojeno skočil na desno.
Torej prepovedano prehitevaš po desni?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

fikus_ ::
Novinar ne pozna prometnih predpisov in kar nekaj piše! Če sta dve vzporedni koloni, lahko desna vozi hitreje kot leva.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!