Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

Utk ::
Moti kaj? Da so ljudje neodgovorni in polno izgovorov?
Da to imenuje nekaj kar bi potrebovalo neke izgovore.

mirator ::

mirator ::
...je DARS že vedel, da bo AC več ur zaprta bi lahko kaj več naredil za to.Točno to je nedopustno. DARS za vse zastoje ve ali pa jih pričakuje. Če kupcem vinjet (ni pripravljen vrniti del kupnine, zaradi zastojev) potem bi bila nujna gesta, da je v pripravljenosti in s koriščenjem varnostnega pasu, oskrbi čakajoče s hladno vodo in aktualnimi informacijami. Prav tako bi, v primeru daljših zastojev, lahko organiziral varno vračanje do prvega izhoda na regionalno cesto. Samo nekaj dobre volje je treba in mogoče reskirati nekaj pričakovanega dobička.

nejc_nejc ::

GupeM ::
oskrbi čakajoče s hladno vodo in aktualnimi informacijami.
Nepotrebno. Informacije imamo vsi na dosegu roke (prstov), pijačo moraš pa itak imeti v avtu. Tudi če je nimaš, to ne sme biti problem (beri spodaj).
Prav tako bi, v primeru daljših zastojev, lahko organiziral varno vračanje do prvega izhoda na regionalno cesto. Samo nekaj dobre volje je treba in mogoče reskirati nekaj pričakovanega dobička.
Se strinjam. Najprej pred vsakim izvozom elektronska tabla, ki v primeru nesreče vsaj priporoči izvoz, lahko pa tudi zapre nadaljevanje poti. Tistih nekaj, ki bi že šli mimo izvoza, bi pa z lahkoto ustvarilo reševalni pas, pa še brez problema bi jih obrnili in s spremstvom odpeljali do prvega izvoza.

Ahim ::
Se strinjam. Najprej pred vsakim izvozom elektronska tabla, ki v primeru nesreče vsaj priporoči izvoz, lahko pa tudi zapre nadaljevanje poti. Tistih nekaj, ki bi že šli mimo izvoza, bi pa z lahkoto ustvarilo reševalni pas, pa še brez problema bi jih obrnili in s spremstvom odpeljali do prvega izvoza.
Stop making sense!

Pred dobrim desetletjem smo enkrat v zacetku decembra cakali v zastoju na primorki tik pred Postojno, ker je naletaval sneg (na avtocesti ga je bilo sigurno ze kak centimeter, DARSovci so pa nekaj strajkali in niso imeli namena pluzit, 1 cm je pa ocitno kriticna kolicina, ki zahteva popolno ustavitev prometa na AC ...). Po sedmih urah se koncno blagovoli od zadaj (!) po AC pripeljat nek policaj in oznani raji da naj se spokajo dol z AC na izvozu Postojna (kjer je na regionalni cesti bilo vec snega zapadenega kakor na AC, ampak je bila kljub temu normalno odprta). Najdaljsih 300 metrov do tistega k*******a izvoza ...
Ze takoj be se lahko pripeljal nekdo (magari vaski gasilci) in z luckami zaradi mene tudi samo s 5 km/h "vodil" vse ujete na AC ali dol na izvozu ali pa pac naprej (ker realno pri 5 km/h ne vem koga tisti1 cm snega ogroza, zimska oprema je bila pa itak ze obvezna), samo da ne bi tam na minusu cakali kot budale dobrih 7 ur. Od takrat razumem kaj lahko realno pricakujem od DARSa in policajev.

mirator ::

c23po ::
A na balkonu se tudi čez ograjo leze?
Ne moreš primerjati balkon in zastoj na AC, kjer celo uro in pol (kar je enako kot ure in ure) čakaš na razbeljenem soncu. Ker poslušaš samo svoj Youtube Music in eventuelno TIDAL ali Deezer (RTVSLO je treba ukiniti, bando MSM-jevsko!), si pač upravičeno neinformiran. Še dobro, da nihče ni naredil SOS pasu (kurc gleda poškodovane, gasilce in rešilce), se lahko vsaj tam sprehajaš, zato človek svojega nevzgojenega pamža seveda lahko dà na plezalno steno. Ma, ni to balkon!
Računalniki nimajo spominov.

Utk ::
Če bi šel kdaj iz bajte, bi vedel da si od MSM informiran o stvari za katero si pred eno uro videl da je končana.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: MrStein ()

ZveeZ ::
A na balkonu se tudi čez ograjo leze?
Ne moreš primerjati balkon in zastoj na AC, kjer celo uro in pol (kar je enako kot ure in ure) čakaš na razbeljenem soncu. Ker poslušaš samo svoj Youtube Music in eventuelno TIDAL ali Deezer (RTVSLO je treba ukiniti, bando MSM-jevsko!), si pač upravičeno neinformiran. Še dobro, da nihče ni naredil SOS pasu (kurc gleda poškodovane, gasilce in rešilce), se lahko vsaj tam sprehajaš, zato človek svojega nevzgojenega pamža seveda lahko dà na plezalno steno. Ma, ni to balkon!
Ko si ravno omenil resevalni pas..
Vceraj sem skocil do dolenjske in nazaj.
Na dolenjski AC potekajo obnovitvena dela in je cca 6km omejitev 60km/h po zožanem voziscu.
Na poti nazaj je tam nastala kolona zaradi okvare vozila. Ce bi namesto okvare bila kaksna nesreca, ne vem kako bi lahko resevalci prisli mimo. Niti tisti na motorju ne.
A nebi bi bolj smiselno, da bi se vozilo po enem samem pasu z omejitvijo 80km/h?

Utk ::
Zato pa je omejitev 60 v takih primerih, ali pa 80 včasih, da ne pride do nesreče, če pa že pride, da ni nihče napol mrtev, da bi nujno rabil reševalce.
Samo kako bi primitivni možgani nekaterih (ne mislim tebe) to razumeli. Povsod je treba pičit vsaj 150, če gre tam kdo samo 20 čez omejitev, pa se mu prilepit na odbijač in blendat.
Samo kako bi primitivni možgani nekaterih (ne mislim tebe) to razumeli. Povsod je treba pičit vsaj 150, če gre tam kdo samo 20 čez omejitev, pa se mu prilepit na odbijač in blendat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

c23po ::
... Na dolenjski AC potekajo obnovitvena dela in je cca 6km omejitev 60km/h po zožanem voziscu.
Na poti nazaj je tam nastala kolona zaradi okvare vozila. Ce bi namesto okvare bila kaksna nesreca, ne vem kako bi lahko resevalci prisli mimo. Niti tisti na motorju ne.
A nebi bi bolj smiselno, da bi se vozilo po enem samem pasu z omejitvijo 80km/h?
Če želiš bulitpruf rešitev, bi morali darsovci najprej narediti obvozno avtocesto okoli gradbišča in šele nato popravljati obstoječo. Ali vsaj začasni pas za gasilce in rešilce. Samo bi se potem tisti, ki ne znajo brati obvestil "gradimo za vas", menijo, da je tisti znak "60" le reklama za lizike, varnostno razdaljo imajo za pravljico in so cepljeni proti strpnosti pizdili, zakaj se tudi oni ne smejo voziti po reševalnem pasu. Sploh, ko je zastoj.
Sam sicer vem, da marsikaj ne vem, sem pa prepričan, da je nekdo, ki je podpisal projekt prometne varnosti med rekonstrukcijo, ve več kot jaz. Ve tudi, da bulitpruf variante ne obstajajo, zato je rizik potencialne žrtve v primerjavi z rizikom žrtev, če rekonstrukcije ne bi bilo, sprejemljiv. Zato si sploh ne belim glavo, ali bom 6 km vozil 60 ali 80 km/h.
Računalniki nimajo spominov.

predi ::
Saj če je omejitev 60, je to za 90% voznikov vsaj 80. Potem pa sama jamrarija, ko pride do nesreče na takem odseku. V začetku so bile varnostne talne ograjice med Tepanjami in Dramljami ravne v nulo. Pojdite jih pogledat zdaj.

ZveeZ ::
Point ni bil v omejitvi ampak v tem, da bi naredili en sirok pas namesto 2 ozka.
Spremembo omejitve bi dal samo zaradi pretocnosti.
Ker trenutna 2 pasova ne "pozirata" kot 2, ker tisti, ki prehitevajo zelo varirajo s hitrostjo, ker je pac ozko. Ce dohitijo kamion ali avtobus pa sploh ne grejo mimo.
Zato se mi zdi en pas bolj smiseln in se bi bilo dovolj prostora za vozila na nujni voznji.
Spremembo omejitve bi dal samo zaradi pretocnosti.
Ker trenutna 2 pasova ne "pozirata" kot 2, ker tisti, ki prehitevajo zelo varirajo s hitrostjo, ker je pac ozko. Ce dohitijo kamion ali avtobus pa sploh ne grejo mimo.
Zato se mi zdi en pas bolj smiseln in se bi bilo dovolj prostora za vozila na nujni voznji.

c23po ::
Če smo pri prepustnosti, je ta večja, če po enem pasu vozijo vozila z 80 km/h ali po dveh s 60, četudi si po prehitevalnem ne upajo prehitevati? Prihrani si računanje. Tisti strokovnjak ve, da je v drugem primeru prepustnost ceste točno 2 krat večja. Ve pa tudi, kakšno prepustnost mora zagotoviti.
Računalniki nimajo spominov.

Legon ::
Kako za boga, gradbena dela med počitnisko sezono?
Ze 100x razlozeno, pa je ocitnonlazje po forumih bleat, kot kaj prebrat. Ceste so v poletnem casu dejansko manj obrmenejen, ker je tranzita manj kot je dnevnih migracij. Dodatno to da enkrat na mesec eno uro dlje vozis na morje bistveno manj problematicno kot da vsak dan pol ure vec rabis do sluzbe.

c23po ::
Če bi šel kdaj iz bajte, bi vedel da si od MSM informiran o stvari za katero si pred eno uro videl da je končana.
Sem šel ravno dovoljkrat in vem, da na Youtubu teh obvestil sploh ni, ter vem, da so tista na MSM bolj informativne narave, torej pogosto stvar sreče. Kaj naj 50-50 ali 0?
Računalniki nimajo spominov.

nejc_nejc ::
Kako za boga, gradbena dela med počitnisko sezono?
Ze 100x razlozeno, pa je ocitnonlazje po forumih bleat, kot kaj prebrat. Ceste so v poletnem casu dejansko manj obrmenejen, ker je tranzita manj kot je dnevnih migracij. Dodatno to da enkrat na mesec eno uro dlje vozis na morje bistveno manj problematicno kot da vsak dan pol ure vec rabis do sluzbe.
A si ti z dopusta prišel, ocitno.
Spraseval se, glede na Poljsko, post nad mano. .....

nejc_nejc ::
Point ni bil v omejitvi ampak v tem, da bi naredili en sirok pas namesto 2 ozka.
Spremembo omejitve bi dal samo zaradi pretocnosti.
Ker trenutna 2 pasova ne "pozirata" kot 2, ker tisti, ki prehitevajo zelo varirajo s hitrostjo, ker je pac ozko. Ce dohitijo kamion ali avtobus pa sploh ne grejo mimo.
Zato se mi zdi en pas bolj smiseln in se bi bilo dovolj prostora za vozila na nujni voznji.
En je širok, drugi PP ozji.
V najslabsem primeru voziš na PP v vmesnem prostoru med vozili na VP.
Torej 3 vozila na razdalji brez varnostne razdalje.
Evo, tukaj je v najslabši varianti kapacitete vecja kot 1 pas.

delavec44 ::

Utk ::
In, pa se ne bo vsaj še 10 drugih v rit zaletelo, če bojo šlo (vsaj približno) 60.
Zmeraj se lahk kaj zgodi, samo verjetnost se spreminja.
Zmeraj se lahk kaj zgodi, samo verjetnost se spreminja.

delavec44 ::
In nič. Pač se strinjam, da bi bilo bolje en širok pas kot 2 ozka. Tudi v primeru potrebe vzpostavitve reševalnega pasu.
Namesto tega so postavili znak za vzporedno vožnjo z zamikom. Glede pretočnosti isti k.
Namesto tega so postavili znak za vzporedno vožnjo z zamikom. Glede pretočnosti isti k.

IgorCardanof ::
Kot zanimivost, na tem odseku po katerem sem se vozil v soboto severno od varšave, kjer potekajo gradbena dela. Omejitev je bila 50 konstantno, ampak tudi najpočasnejši na desnem (voznem) pasu so vozili minimalno 70. Prehitevalni pas je pa šel tam 100. Tako da mi ni preostalo drugega kot, da se jim priključim pri divjanju

Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: IgorCardanof ()

spaget ::
Za zgled so nam službeni avtomobili naših vrlih občinarjev, politikov, skratka slovenske "virtualne" elite. S svojimi kupljenimi diplomami so še rimski rek spremenili v:
Kar je dovoljeno Jupitru ni dovoljeno volu!
https://x.com/BojanPozar/status/1937014...
Res pa je žalostno, da so tudi voli ostali in postali špiclji.
Kar je dovoljeno Jupitru ni dovoljeno volu!
https://x.com/BojanPozar/status/1937014...
Res pa je žalostno, da so tudi voli ostali in postali špiclji.

solatko ::
spaget - Najprej razloži koga in kaj, razen lastne sence, so prehitevali vozniki na pp? Voznik jih je opozarjal na to, kar bi vsak voznik moral vedeti, da naj spizdi na vozni pas, če nikogar ne prehiteva. Prostora je bilo dovolj, da bi pp lahko spraznili, vendar se pri nas večina folka ne zna razvrščat, zato kar lepo ostanejo na pp ne glede na to, kaj se dogaja zaj. To je klasično oviranje prometnega toka in vožnja po napačnem voznem pasu.
Delo krepa človeka

c23po ::
In zakaj še tisti LJ-ZATE ne bi počel enako: lepo spizdil na vozni pas?
Dodatek: Kakšno pravico ima neki Solatko ostalim na cesti deliti moralne poduke?
Dodatek: Kakšno pravico ima neki Solatko ostalim na cesti deliti moralne poduke?
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()

mirator ::
In zakaj ta LJ-ZATE vozi kar po dveh pasovih?
No to je divja vožnja v primejavi z ali za razliko od hitre vožnje.
No to je divja vožnja v primejavi z ali za razliko od hitre vožnje.

solatko ::
c23po - Situacijo je potrebno razložiti drugače - idioti vozijo po prehitevalnem pasu, če prav nikogar ne prehitevajo, drugi idiot pa hoče hitreje in išče luknje med njimi. Vsi so v prekršku in ne moraliziram, samo razlagam, kako so določene kršitve med nami dovoljene in branjene, druge pa napadane, če prav so posledica kršitve drugih.
mirator - Pri teh hitrostih vseh, ne moreš govorit o divjanju, temveč o kršenju vseh mogočih predpisov pri hitrostih nižjih od dovoljene.
mirator - Pri teh hitrostih vseh, ne moreš govorit o divjanju, temveč o kršenju vseh mogočih predpisov pri hitrostih nižjih od dovoljene.
Delo krepa človeka

mirator ::
Pri teh hitrostih vseh, ne moreš govorit o divjanju, temveč o kršenju vseh mogočih predpisov pri hitrostih nižjih od dovoljene.
Seveda je divjaštvo, pri čemer je hitost drugotnega pomena. Če nekomu voziš za ritjo in mu blendaš, pa pri tem voziš še po sredinski črti, prehitevaš po desni, se ponovno vrivaš v prehitevalni pas in opisan postopek ponavljaš ves čas vožnje, ni to nič drugega kot divjaštvo ali pa pobalinstvo.
To, da si župan ali pa predsednik vlade ali republike, ti ne daje nobenih pravic, da kršiš prometne predpise ne glede, kako se ti kamorkoli mudi ali privat ali službeno. Za nujno vožnjo obstajajo načini z modro lučjo ali na svojem avtu (če je to skladno s predpisi) ali s spremstvom policije.

c23po ::
Solatko, prav potrudil si se ne prebrati novice. Sobota, ura 8 zvečer, primorka, gužva ... Solatko pa pričakuje, da bodo vsi pridno vozili po voznem pasu. Zakaj neki? Zato, da feryzi lahko mirno potegnejo 170 po prehitevalnem? Prav nobenega izgovora za LJ-ZATE ni. Ni izzvan, njegovo ravnanje ni posledica ravnanj drugih. V istem dreku je z ostalimi in le bolj pretegnjen od ostalih.
Špaget, "quod licet Iovi, non licet bovi" je originalni rimski izrek. Stavek se pogosto prevaja kot "Bogovi lahko počnejo, česar živina ne sme". Kaže na obstoj dvojnih meril (upravičenih ali ne) in v bistvu pomeni "kar je dovoljeno eni pomembni osebi ali skupini, ni dovoljeno vsem". Perfektno paše v dejanje tistega voznika in Solatkovo razlago ("Voznik jih je opozarjal...").
Špaget, "quod licet Iovi, non licet bovi" je originalni rimski izrek. Stavek se pogosto prevaja kot "Bogovi lahko počnejo, česar živina ne sme". Kaže na obstoj dvojnih meril (upravičenih ali ne) in v bistvu pomeni "kar je dovoljeno eni pomembni osebi ali skupini, ni dovoljeno vsem". Perfektno paše v dejanje tistega voznika in Solatkovo razlago ("Voznik jih je opozarjal...").
Računalniki nimajo spominov.

spaget ::
spaget - Najprej razloži koga in kaj, razen lastne sence, so prehitevali vozniki na pp? Voznik jih je opozarjal na to, kar bi vsak voznik moral vedeti, da naj spizdi na vozni pas, če nikogar ne prehiteva.
Mogoče pa je na videju razvidna kolona. In nekoga močno moti varnostna razdalja enega od udeležencev.
Vožnja po sredini pa nakazuje nekakšnje motnje. Saj, če gre za enkraten dogodek ga je nekdo ziritriral do konca. No lahko se tudi počuti nadnaravno ali pa ima mobiltel v roki z ženo na zvezi.
Solatko si mogoče policaj? Edino oni bi tako omejeno gledali na dano situacijo.
EDit: Sem opazil da ga v Jankovičevi temi že obirate. Pa je bil za volanom On? Pritlehno deluje tale voznik.
Abusus non est usus, sed corruptela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: spaget ()

delavec44 ::
Voznik jih je opozarjal na to, kar bi vsak voznik moral vedeti, da naj spizdi na vozni pas, če nikogar ne prehiteva.
Nima on kaj opozarjati. Še za to bi mu morali dati kazen po CPP. Nedovoljena uporaba svetlobnih teles.
Če mu kaj ni prav, lahko pokliče policijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()

DamijanD ::
Dinamična omejitve hitrosti na AC/ LJ obvoznici:
https://www.rtvslo.si/slovenija/dars-uv...
https://www.rtvslo.si/slovenija/dars-uv...

predi ::
Dinamična omejitve hitrosti na AC/ LJ obvoznici:To bo šele jamranja.
https://www.rtvslo.si/slovenija/dars-uv...

Utk ::
Solatko živi v svoji realnosti. Če bi bil janša v tistem audiju, ga bi pa hotel zapret.
Če je kolona, je kolona, tako kot se bi tist pred audijem lahko postavil desno, se bi lahk tudi audi. Zakaj bi on moral se umaknit audiju in se potem vozit za njim? A se v mercatorju tudi vrinete pred tistega pred vami, ker blagajničarka mečka? Vozi se tam in čakaj v vrsti da boš šel naprej.
Če je kolona, je kolona, tako kot se bi tist pred audijem lahko postavil desno, se bi lahk tudi audi. Zakaj bi on moral se umaknit audiju in se potem vozit za njim? A se v mercatorju tudi vrinete pred tistega pred vami, ker blagajničarka mečka? Vozi se tam in čakaj v vrsti da boš šel naprej.

solatko ::
Podobno situacijo sem opisoval pred leti, vendar sem tam napisal, da je bilo na voznem pasu nekaj sto metrov prostora, ker so bili vsi na prehitevalnem in tam sem tudi napisal, da sem vozil za zadnjim v koloni na pp, jaz pa sem bil na voznem pasu in nikomur ni prišlo na misel, da bi pp izpraznil. Tudi takrat so bili vaši komentarji fuknjeni, kot so te sedaj, torej se v prometu niste nič naučili, vsaj osnovo, da je prav, da se pp zapusti, če nikogar ne prehitevaš. Jaz namreč nikoli ne prehitevam po desni na AC ali še manj po odstavnem pasu. Debili pač ne veste, kaj je namen pp.
Delo krepa človeka

Utk ::
Debil je samo prvi ki se vozi po levi, vsi drugi zadaj pač čakajo v vrsti, da ga prehitijo. Noben v tej vrsti se ni dolžan umaknit, da ga bo tist zadaj preskočil.

solatko ::
Vsi, ki se na AC obnašajo podobno, so debili, a morda to komu ni jasno?
Delo krepa človeka

socialec ::
Ja in kaj zdaj, še večji debili so, pa jim ne moraš kaj dosti. Kaj je narobe s temi, da jih vidite na cesti? Ne vznemirjajte se, nisem jaz en od teh 'talentov', pogosto celo vozim po skrajno desnem počasnem pasu za kamione, ehm, včasih moram :D

Utk ::

c23po ::
Podobno situacijo sem opisoval pred leti, vendar sem tam napisal, da je bilo na voznem pasu nekaj sto metrov prostora, ker so bili vsi na prehitevalnem in tam sem tudi napisal, da sem vozil za zadnjim v koloni na pp, jaz pa sem bil na voznem pasu in nikomur ni prišlo na misel, da bi pp izpraznil. Tudi takrat so bili vaši komentarji fuknjeni, kot so te sedaj, torej se v prometu niste nič naučili, vsaj osnovo, da je prav, da se pp zapusti, če nikogar ne prehitevaš. Jaz namreč nikoli ne prehitevam po desni na AC ali še manj po odstavnem pasu. Debili pač ne veste, kaj je namen pp.
Tebi za informacijo: 3. odstavek 51. čl. ZRPCP:
(3) Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo ali drugega udeleženca cestnega prometa, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.
In v prometni konici (sobota, primorka 8 zvečer), ko se vsi cjazijo 90 km/h ne more ovirati nikogar. Torej, kaj je tako debilnega v vseh, razen tistega v LJ-ZATE?
Računalniki nimajo spominov.

val64 ::
Zakaj se sploh tako cijazijo je vprašanje. Prvič, vedno jih bo ene 20% vozilo zelo počasi, ene 100 km/h. Ter vedno jih bo ene 20% hotelo iti 170.
Kdo je torej problem? Vozniki, ki začnejo prehitevati počasi in do kvečjem 120, tako da se medtem za njimi začne delati kolona. Če bi prvi prehitel prvega 100 voznika tako da ga naslednji medtem ne bi ujel in tako naprej, se prehitevalni pas ne bi smel basati.
Vozniki 130 in 140? Verjetno enak problem kot vozniki 120, ker to še vedno ni dovoljšnja hitrost, da bi prehitel enega pri 100 in ne bi oviral naslednjega za tabo.
Tako da naj se vsi ti 120-140 vozniki vozijo za tistimi 100 vozniki in tovornjaki ter prepustijo prehitevalni pas pravim avtom, ki zmorejo normalne hitrosti 150-170.
Včeraj mi je eden se cijazil 50 na cesti do AC, potem na pospeševalnem ne vem če je prišel do 100. Ma ta me je pa resno oviral, sem še resno razmišljal, da bi ga prehitel kar naprej po desni po odstavnem pasu, ampak mi tukaj na Slo-Tech pravijo, da se tako ne vozi.
No saj res je, da bi moral v takem primeru zaviti levo ene 100m pred njim, da se naredi boljša preglednost mineštre, ki je nastala zaradi tega počasneta, drugače imaš nevarnost, da ti vmes eden iz prehitevalnega zavije ravno vate. Ravno zaradi tega sem ga potem raje prehitel pravilno po levi.
Samo 1km pa sem verjetno izgubil točno 1 minuto zaradi tega. Ma kupiš si avto s 7s do 100 in gre povsem dobro za naš promet.
Da se voziš 50 izven AC in 100 po AC moraš imeti drugače res veliko živcev, mene utruja že 70 izven AC in 120 po AC.
Kdo je torej problem? Vozniki, ki začnejo prehitevati počasi in do kvečjem 120, tako da se medtem za njimi začne delati kolona. Če bi prvi prehitel prvega 100 voznika tako da ga naslednji medtem ne bi ujel in tako naprej, se prehitevalni pas ne bi smel basati.
Vozniki 130 in 140? Verjetno enak problem kot vozniki 120, ker to še vedno ni dovoljšnja hitrost, da bi prehitel enega pri 100 in ne bi oviral naslednjega za tabo.
Tako da naj se vsi ti 120-140 vozniki vozijo za tistimi 100 vozniki in tovornjaki ter prepustijo prehitevalni pas pravim avtom, ki zmorejo normalne hitrosti 150-170.
Včeraj mi je eden se cijazil 50 na cesti do AC, potem na pospeševalnem ne vem če je prišel do 100. Ma ta me je pa resno oviral, sem še resno razmišljal, da bi ga prehitel kar naprej po desni po odstavnem pasu, ampak mi tukaj na Slo-Tech pravijo, da se tako ne vozi.
No saj res je, da bi moral v takem primeru zaviti levo ene 100m pred njim, da se naredi boljša preglednost mineštre, ki je nastala zaradi tega počasneta, drugače imaš nevarnost, da ti vmes eden iz prehitevalnega zavije ravno vate. Ravno zaradi tega sem ga potem raje prehitel pravilno po levi.
Samo 1km pa sem verjetno izgubil točno 1 minuto zaradi tega. Ma kupiš si avto s 7s do 100 in gre povsem dobro za naš promet.
Da se voziš 50 izven AC in 100 po AC moraš imeti drugače res veliko živcev, mene utruja že 70 izven AC in 120 po AC.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()

val64 ::
No ja, realno gledano, ko se nabere preveč prometa, bosta hočeš nočeš 2 vozna pasova brez prehitevalnega. Desni verjetno 90, levi 100, lahko tudi obratno, lahko še precej nižje hitrosti ali pa popolni zastoj, če je še več prometa. Tisto kar sem pisal prej je problem bolj v normalnem prometu, vedno se najde en 120 voznik, ki popolnoma zabaše cesto.
Vem sicer kje je problem, da tak "mora" začeti prehitevati, ker sem šel tudi sam zadnjič za enim, in to nimaš na števcu 120, ampak 120, 110, 100, 120. Takega jaz samo prehitim, ampak jaz ne cincam, ampak potegnem do 150, potem pa zapeljem pred njega. Za res dobro prehitevanje rabiš +50 njegove hitrosti.
Vem sicer kje je problem, da tak "mora" začeti prehitevati, ker sem šel tudi sam zadnjič za enim, in to nimaš na števcu 120, ampak 120, 110, 100, 120. Takega jaz samo prehitim, ampak jaz ne cincam, ampak potegnem do 150, potem pa zapeljem pred njega. Za res dobro prehitevanje rabiš +50 njegove hitrosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: val64 ()

c23po ::
Ker je cel post bedarija, bom citiral samo največjo bedarijo:
Torej: 95% voznikov naj se stlači na en vozni pas zato, da bo 5% imelo prosto pot za svoje "prave avte"?
...Tako da naj se vsi ti 120-140 vozniki vozijo za tistimi 100 vozniki in tovornjaki ter prepustijo prehitevalni pas pravim avtom, ki zmorejo normalne hitrosti 150-170.
Torej: 95% voznikov naj se stlači na en vozni pas zato, da bo 5% imelo prosto pot za svoje "prave avte"?
Računalniki nimajo spominov.

fikus_ ::
Seveda je bil.
Ampak tisti pred njim ravno tako...
Si mislil naposa ti "Seveda je dee-bil."
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!