Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

GrimReaper4 ::
Seveda večkrat prakticiram tudi to, recimo če je tovornjak 500m pred izvozom. Če je 1 km, bom pa prehitel. Enako motorista, če vidim da mu hitrost pada proti 100.
Ker sem tudi že večkrat tako vozil za nekom, pa sem potem videl že 80 na števcu, kar pa postaja že nevarno.
Kakorkoli obračaš, boš imel na naših AC z omejevanjem na 135 po števcu veliko več problemov, kot če se ne omejuješ.
1. Zelo težko je prehitet že tiste, ki vozijo 120. Očitno se naj takih sploh ne bi prehitevalo. Čeprav avtobus pa lahko 100 na 90 prehiteva tovornjake.
2. Kot sem opisal imaš vedno problem, da te kak debil prehiti tako, da ti zapelje tik pred nos in ti s tem poviša pritisk.
Več kot 160 pa res ne rabiš za normalno vožnjo, to jaz samo če se kake dolge, prazne ravnine preveč vlečejo. Čeprav potem pa itak dohitiš naslednjo kolono in imaš spet enak problem. Enake probleme imaš, če celo pot voziš 160.
Samo za prehitevanja 160, drugače pa vožnja 120-140, je pa pomoje najlepša možna vožnja.
No saj drugače res lepo in prav, da vas ene 80% vozi lepo v okviru omejitev. Ker če kdaj gledaš, ko se najdeta 2, ki bi rada vozila 160+, ponavadi ne izgleda ravno lepo.
Ker sem tudi že večkrat tako vozil za nekom, pa sem potem videl že 80 na števcu, kar pa postaja že nevarno.
Kakorkoli obračaš, boš imel na naših AC z omejevanjem na 135 po števcu veliko več problemov, kot če se ne omejuješ.
1. Zelo težko je prehitet že tiste, ki vozijo 120. Očitno se naj takih sploh ne bi prehitevalo. Čeprav avtobus pa lahko 100 na 90 prehiteva tovornjake.
2. Kot sem opisal imaš vedno problem, da te kak debil prehiti tako, da ti zapelje tik pred nos in ti s tem poviša pritisk.
Več kot 160 pa res ne rabiš za normalno vožnjo, to jaz samo če se kake dolge, prazne ravnine preveč vlečejo. Čeprav potem pa itak dohitiš naslednjo kolono in imaš spet enak problem. Enake probleme imaš, če celo pot voziš 160.
Samo za prehitevanja 160, drugače pa vožnja 120-140, je pa pomoje najlepša možna vožnja.
No saj drugače res lepo in prav, da vas ene 80% vozi lepo v okviru omejitev. Ker če kdaj gledaš, ko se najdeta 2, ki bi rada vozila 160+, ponavadi ne izgleda ravno lepo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper4 ()

Legon ::
Kaj naj bi v takem primeru, opustil prehitevanje in zavil za njega?Kaj hujsega... pa to reveze ostanes brez erekcije cel mesec. Kaj bo Ancka rekla? pismo, bo se silikon razpadel zaradi neuporabe.

GrimReaper4 ::
No saj če pomislim, da sem imel pred prehitevanjem 105 in ga nisem mogel prehitet s 140, sigurno ni nadaljeval tako počasi, ampak je vmes pospešil do 130.
Opustiti prehitevanje na AC, ta je pa bosa. Meni tega sigurno ni treba, ker se ne omejujem na neke hitrosti.
Drugače imam še eno, vozim za avtošolo po krožnem, seveda on za krožnim vozi potem še 600 m 60/km/h, nasproti vedno kak avto, potem pa še križišče kjer je že eden stal na vključevanju. Pa ne da dejansko sedaj učijo tako vožnjo. Ker jaz vem da sem 2005 padel na predizpitni vožnji, ker na enem odseku nisem vedel ali je 50 ali 90 in sem potem vozil 60, kar je za oboje dovolj dobro, ampak ne pa na izpitu.
Za križiščem takoj prehitim, pa to sem imel noter takoj 130. Tako da res ne vem kje je tak problem dodati malo plina da prideš do tistih 90 ali vsaj minimalnih 80. Magari bi inštruktor dodal, saj ima svoja pedala.
Drugače pa tudi, ali za vožnjo 60 sploh rabiš neko vajo. Voziti pod štantgasom bi se moral naučiti v 5 minutah.
Opustiti prehitevanje na AC, ta je pa bosa. Meni tega sigurno ni treba, ker se ne omejujem na neke hitrosti.
Drugače imam še eno, vozim za avtošolo po krožnem, seveda on za krožnim vozi potem še 600 m 60/km/h, nasproti vedno kak avto, potem pa še križišče kjer je že eden stal na vključevanju. Pa ne da dejansko sedaj učijo tako vožnjo. Ker jaz vem da sem 2005 padel na predizpitni vožnji, ker na enem odseku nisem vedel ali je 50 ali 90 in sem potem vozil 60, kar je za oboje dovolj dobro, ampak ne pa na izpitu.
Za križiščem takoj prehitim, pa to sem imel noter takoj 130. Tako da res ne vem kje je tak problem dodati malo plina da prideš do tistih 90 ali vsaj minimalnih 80. Magari bi inštruktor dodal, saj ima svoja pedala.
Drugače pa tudi, ali za vožnjo 60 sploh rabiš neko vajo. Voziti pod štantgasom bi se moral naučiti v 5 minutah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper4 ()

GrimReaper4 ::
Drugače sem pa tole Avstrijko še pustil pri miru. Ampak da mi še eden tole naredi, mu zapeljem enako še jaz pred njega in spustim hitrost tudi pod 80. Potem ko hoče prehitet, pa po plinu v 3. in da vidimo če lahko prehiti, bi rabila vsaj 300 konj.
Pa imam čas se tako igrat vsaj 5 minut.
Sicer je tako igračkanje potem kontraproduktivno za moj cilj zmanjšati stres na vožnji nazaj, ampak ne začenjam jaz. P****, da se ne moreš peljat lepo 120-140 tistih 15 km brez da bi te kdo ujezil.
Pa imam čas se tako igrat vsaj 5 minut.
Sicer je tako igračkanje potem kontraproduktivno za moj cilj zmanjšati stres na vožnji nazaj, ampak ne začenjam jaz. P****, da se ne moreš peljat lepo 120-140 tistih 15 km brez da bi te kdo ujezil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper4 ()

c23po ::
GrimReaper4 je izjavil:
... vozim za avtošolo po krožnem, seveda on za krožnim vozi potem še 600 m 60/km/h, nasproti vedno kak avto, potem pa še križišče kjer je že eden stal na vključevanju. Pa ne da dejansko sedaj učijo tako vožnjo. Ker jaz vem da sem 2005 padel na predizpitni vožnji, ker na enem odseku nisem vedel ali je 50 ali 90 in sem potem vozil 60, kar je za oboje dovolj dobro, ampak ne pa na izpitu. ...
Razlika je 12 sekund. Če ti voziš 60 je dovolj dobro, če vajenec, pa je moteče.
Računalniki nimajo spominov.

GupeM ::
On ni trol. Glede na njegov slog pisanja in zgodbice, ki jih pripoveduje, je le nekoliko mentalno moten. Deluje mi shizofren.

VelkBla ::
https://www.24ur.com/novice/slovenija/n...
"Čeprav Policija opozarja, da pravilno razvrščanje ob zastoju na avtocesti rešuje življenja, so v Zavodu reševalni pas objavili fotografijo, ki dokazuje, da so nekateri vozniki na avtocesti kljub popolni zapori obračali vozila in vozili v nasprotno smer po reševalnem pasu."
Kateri izgovor bo ponovno dober, da se takih voznikov ne da kaznovati?
"Čeprav Policija opozarja, da pravilno razvrščanje ob zastoju na avtocesti rešuje življenja, so v Zavodu reševalni pas objavili fotografijo, ki dokazuje, da so nekateri vozniki na avtocesti kljub popolni zapori obračali vozila in vozili v nasprotno smer po reševalnem pasu."
Kateri izgovor bo ponovno dober, da se takih voznikov ne da kaznovati?

Ganon ::
Dosmrtna prepoved vožnje in 10 tisoč evrov kazni, brez polovičke. Debili bodo ostali debili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ganon ()

GrimReaper4 ::
Da se čisto lepo peljat 220 in biti še vedno uvideven do ostalih. Ker ko sem videl, da se hoče eden vključiti in je eden ob njem na voznem pasu, sem zmanjšal na 160, da bi se lahko tisti na voznem umaknil na prehitevalnega, seveda v skrajnem primeru, ne kar tako. Da, jaz zmanjšam na 160 v nevarnih situacijah. Bi moral imeti res slabe zavore da v takem primeru ne bi mogel zmanjšati še na 120, če bi zavil pred mano. Obenem bi moral biti pa popolnoma nor, da bi v takem primeru nadaljeval s polnim plinom.
Tako da tiste z max 135 na naših AC, tudi na povsem praznih ravninah, so res nebuloze. Ne podpiram vožnje 220, itak še v življenju nisem videl da bi šel kdo toliko, ampak 160-180 je pa povsem normalna hitrost, če veš kdaj lahko toliko pelješ in nimaš kar tempomata na 180.
Malo sva potem še naprej vozila s Cliom 4 RS, sem imel spoštovanje do njega, ker se mi je zdela njegova vožnja kar v redu. Če bi videl da je kreten, bi ga pa spustil naprej. Čeprav prav lagodno ni v nobenem primeru imeti zadaj športni avto, čeprav z isto 200 konji kot moj, ampak moj je bolj sleeper kot pa ves z nalepkami polepljen Clio RS. Potem na križišču ko je bil na desni ustavljen en iz cestnega podjetja in je hotel Clio naravnost, jaz pa levo, je dal levi smernik in najprej okleval, potem pa opazil, da sem mu lepo pustil prostor za iti po srednjem pasu. Tako da se vse da lepo hitro in obenem uvidevno do ostalih. Saj na splošno je na žalost tako, da najbolje znamo voziti mi, ki vozimo hitro. Policaj se 2019 (uf, že 6 let je od tega) sicer ni strinjal z mano, da vozim dobro, ko sem prehiteval celo pot, ampak ok.
Eh, toliko o moji nestresni vožnji nazaj. Škoda ker si nisem pomeril utripa, ampak ene 70 je sigurno bil, če ne 80, na običajnih 60-65. No saj to prav, da te vsaj telo zadržuje nazaj, če že ne možgani, drugače bi lahko vedno vozil ful gas. Se pa vedno najde eden, ki me podraži, da grem voziti hitreje. Danes sem videl pisanega Clia 4 RS, sem si takoj rekel, da moram iti na polno.
Tako da tiste z max 135 na naših AC, tudi na povsem praznih ravninah, so res nebuloze. Ne podpiram vožnje 220, itak še v življenju nisem videl da bi šel kdo toliko, ampak 160-180 je pa povsem normalna hitrost, če veš kdaj lahko toliko pelješ in nimaš kar tempomata na 180.
Malo sva potem še naprej vozila s Cliom 4 RS, sem imel spoštovanje do njega, ker se mi je zdela njegova vožnja kar v redu. Če bi videl da je kreten, bi ga pa spustil naprej. Čeprav prav lagodno ni v nobenem primeru imeti zadaj športni avto, čeprav z isto 200 konji kot moj, ampak moj je bolj sleeper kot pa ves z nalepkami polepljen Clio RS. Potem na križišču ko je bil na desni ustavljen en iz cestnega podjetja in je hotel Clio naravnost, jaz pa levo, je dal levi smernik in najprej okleval, potem pa opazil, da sem mu lepo pustil prostor za iti po srednjem pasu. Tako da se vse da lepo hitro in obenem uvidevno do ostalih. Saj na splošno je na žalost tako, da najbolje znamo voziti mi, ki vozimo hitro. Policaj se 2019 (uf, že 6 let je od tega) sicer ni strinjal z mano, da vozim dobro, ko sem prehiteval celo pot, ampak ok.
Eh, toliko o moji nestresni vožnji nazaj. Škoda ker si nisem pomeril utripa, ampak ene 70 je sigurno bil, če ne 80, na običajnih 60-65. No saj to prav, da te vsaj telo zadržuje nazaj, če že ne možgani, drugače bi lahko vedno vozil ful gas. Se pa vedno najde eden, ki me podraži, da grem voziti hitreje. Danes sem videl pisanega Clia 4 RS, sem si takoj rekel, da moram iti na polno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper4 ()

GupeM ::
https://www.24ur.com/novice/slovenija/n...
"Čeprav Policija opozarja, da pravilno razvrščanje ob zastoju na avtocesti rešuje življenja, so v Zavodu reševalni pas objavili fotografijo, ki dokazuje, da so nekateri vozniki na avtocesti kljub popolni zapori obračali vozila in vozili v nasprotno smer po reševalnem pasu."
Kateri izgovor bo ponovno dober, da se takih voznikov ne da kaznovati?
Zakaj? Če so le peljali s prilagojeno hitrostjo, ne vidim problema. Pa še prazen pas so imeli. Če pa ne bi bil prazen, bi pa itak po njem nasproti prišlo vozilo na nujni vožnji, z mnogo višjo, neprilagojeno hitrostjo.
Lp
solatko

GrimReaper4 ::
Spet en problem, niti ne prvič, tako da sem kar dobro točno to pričakoval.
In sicer sem hotel zaviti levo, iz desne pa začnejo uletavati trije.
Prvi zavije ob meni na ene 20 cm, si rečem ok, naj mu bo tokrat.
Druga ženska pa še bližje, tako da sem moral takoj po troblji. Tretji tudi ne prav dobro.
Ne vem kje je tak problem zaviti pravokotno. Saj drugače že ne moreš, če eden čaka že tik pred glavno.
Tukaj Špar Radovljica je enako.
Ne vem zakaj pa jaz nimam s tem problemov in z lahkoto pustim 1 meter prostora med zavijanjem. 10-20 cm, to je bolano, tudi če bi dobil od drugega pisno dovoljenje, ker še vedno reskiraš svoj avto. In to zakaj sploh točno? Meni ni povsem nič težje zaviti 90° kot pa na 45°. Mogoče malenkost in če bi bil sam na svetu bi res lahko zavijal na 45°.
Seveda jaz iščem rešitve takoj ko se znajdem v tako kočljivem položaju, ampak rikverc večkrat ne moreš, prav veliko desno pa tudi ne moreš, da bi naredil več prostora za tistega, ki zavija levo.
Zaupati kot še pri kakšnem drugem manevru v prometu, na žalost ne moreš nikomur, čeprav v CPP knjigah piše, da naj bi vožnja temeljila na medsebojnem zaupanju.
Jaz raje predvidevam, da nasprotni ne zna zavijat in v 80% primerih imam prav.
Res zanimivo, da imaš 100x manjšo verjetnost zaletet avto na AC pri 220, na regionalki pri 130 (ok, ne sme biti stranskih cest) kot pa ko stojiš na miru pri 0 km/h.
Tudi zanimivo, da če že ne šleparju, bi bolj zaupal vozniku avtobusa, da me ne zadane. Ker ta če bi videl da ne bo šlo, bi se vsaj ustavil in mi omogočil, da se mu umaknem bolj v desno.
Vozniki 4m dolgega avta pa ne zastopijo, da če gre mimo sprednji konec, da se še vedno lahko zahakljajo z zadkom.
In sicer sem hotel zaviti levo, iz desne pa začnejo uletavati trije.
Prvi zavije ob meni na ene 20 cm, si rečem ok, naj mu bo tokrat.
Druga ženska pa še bližje, tako da sem moral takoj po troblji. Tretji tudi ne prav dobro.
Ne vem kje je tak problem zaviti pravokotno. Saj drugače že ne moreš, če eden čaka že tik pred glavno.
Tukaj Špar Radovljica je enako.
Ne vem zakaj pa jaz nimam s tem problemov in z lahkoto pustim 1 meter prostora med zavijanjem. 10-20 cm, to je bolano, tudi če bi dobil od drugega pisno dovoljenje, ker še vedno reskiraš svoj avto. In to zakaj sploh točno? Meni ni povsem nič težje zaviti 90° kot pa na 45°. Mogoče malenkost in če bi bil sam na svetu bi res lahko zavijal na 45°.
Seveda jaz iščem rešitve takoj ko se znajdem v tako kočljivem položaju, ampak rikverc večkrat ne moreš, prav veliko desno pa tudi ne moreš, da bi naredil več prostora za tistega, ki zavija levo.
Zaupati kot še pri kakšnem drugem manevru v prometu, na žalost ne moreš nikomur, čeprav v CPP knjigah piše, da naj bi vožnja temeljila na medsebojnem zaupanju.
Jaz raje predvidevam, da nasprotni ne zna zavijat in v 80% primerih imam prav.
Res zanimivo, da imaš 100x manjšo verjetnost zaletet avto na AC pri 220, na regionalki pri 130 (ok, ne sme biti stranskih cest) kot pa ko stojiš na miru pri 0 km/h.
Tudi zanimivo, da če že ne šleparju, bi bolj zaupal vozniku avtobusa, da me ne zadane. Ker ta če bi videl da ne bo šlo, bi se vsaj ustavil in mi omogočil, da se mu umaknem bolj v desno.
Vozniki 4m dolgega avta pa ne zastopijo, da če gre mimo sprednji konec, da se še vedno lahko zahakljajo z zadkom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper4 ()

MrStein ::
Zakaj? Delaš na policiji?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GrimReaper4 ::
No no, 10 do 20 cm med vožnjo.....
Augenmasa?
Saj to sem že večkrat hotel preveriti koliko me varajo oči iz kabine, ampak ne vem kako bi se tega lotil.
Ampak jaz drugim nikoli ne zavijam tako, da bi se oni sploh morali spraševati koliko 10 cm sem jim pustil, ker je vedno vsaj 1m. Pri moji oceni 10-20 cm itak da je bilo lahko 20-40 cm, ampak to ne spremeni dejstva, da je bilo blizu.
Tudi na parkirišču, če nisem siguren, raje še enkrat popravim v rikverc, šele nato zavijem ob avtu.
Saj zato pa že 17 let nisem rabil ličarja.
Ali pa če na malo ožji cesti istočasno zavijava jaz desno, nasprotni levo, raje jaz počakam. Ker nimam izkušenj, da bi nasprotni zavil brez sekanja ali pa da bi on počakal mene. Mogoče je takih 10%, itak pa tudi 99% zame ne bi bilo dovolj.
Danes sem pri vključevanju iz Špar Radovljica levo na glavno spet moral popraviti v desno, da sem dal dovolj prostora kombiju, ki je zavijal levo iz glavne. Kar bi on moral je samo iti še 2m naprej in potem zaviti.
Sicer je pa enak problem na parkiriščih, če so ozka. Ljudje nimajo nobenega spoštovanja do tvojega avta in ti brez slabe vesti parkirajo na 20 cm, da prideš komaj noter. Ven pa sam v takem primeru ne bi znal drugače kot da naslonim vrata. Ampak v takem primeru se jaz raje vrnem tudi domov, če ne najdem drugje v bližini.
Jaz osebno spoštujem vse voznike. Zato nobenemu ne vozim za ritjo in nimam visoke hitrosti povsod kjer bi s tem lahko koga užalil s tem. Če je pa prazna ravnina in na desni redek promet pa mislim, da nikogar ne žalim ali ga kakorkoli prikrajšam, če potegnem do 180.
Tudi večkrat odstopim prostor na prehitevalnem, če vidim da bom olajšal vožnjo tistemu na voznem.
Sem dobro prepričan, da se da voziti hitro in nobenemu ne povzročati nelagodja.
Da nastejem pa kako mi v prometu ostali kažejo nespoštovanje:
-na AC se prehitro vrnejo na vozni pas. Jaz imam pravilo, da moram prehitevanega videti v srednjem ogledalu, pa še raje počakam kakšno sekundo
-če sem na kolesu do sedaj nisem imel niti ene 15 km vožnje, da me ne bi vsaj eden prehitel na 1 m ali celo 0,5 m

GrimReaper4 ::
Sem probal, pa je najbližje cut off. Pač tukaj pri Šparu v Radovljici, ko je konica (okoli 13h je že kar hudo), se je treba znati vključiti na glavno brez da bi cincal. Jaz ne rabim veliko prostora za vključiti. Bi bilo pa dobro če bi naredili tukaj krožno in še spodaj na glavnem križišču kjer je sploh veliko nesreč. Sicer ni čudno, ker folk uletava 90 skozi križišče namesto 50 kot je treba. V kontra smer proti Lescam kjer greš lahko kolikor ti da duša, pa cijazijo 50 v tisti sploh ne tako hud klanec.
Sicer zastopim zakaj delajo vse kontra kot jaz, ker imajo povsem drugo mišljenje, vedno razmišljajo samo koliko bodo prišparali in ne koliko bodo dobili užitka med vožnjo.
Ter passing quickly to make a point. Pač če nekdo cinca 60 na 90, potegnem potem še več kot bi drugače, da mu pokažem, da se da iti hitreje.
Sicer zastopim zakaj delajo vse kontra kot jaz, ker imajo povsem drugo mišljenje, vedno razmišljajo samo koliko bodo prišparali in ne koliko bodo dobili užitka med vožnjo.
Ter passing quickly to make a point. Pač če nekdo cinca 60 na 90, potegnem potem še več kot bi drugače, da mu pokažem, da se da iti hitreje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper4 ()

GrimReaper5 ::
10. road rage odkar imam ta preklet avto, čeprav bi se mu lahko izognil, bom skušal zraven ugotavljati kdaj.
Bom probal malo razčleniti, ker so ponavadi ob mojih zapisih komentarji, da ni dovolj berljivo.
1. Se hočem vključiti na AC. Jaz sem bil na pospeševalnem tik ob tovornjaku, tako da sem pospešil in zapeljal na vozni pas okoli 20 m za koncem pospeševalnega (PRVI MOŽEN IZOGIB VSEMU SKUPAJ, ampak tukaj še nisem mogel vedeti).
2. Ker sem videl, da je en bel Kangoo (če se prav spomnim 1. gen., čeprav ta je bil najmočnejši 1.9 dCi 80/84 KM, ki pa seveda ne gre nikamor, mogoče čipan na vsaj 110 KM? No saj vozil je hitro bolj na zalet kot pa na dobre pospeške) še daleč za mano, čeprav sem že takrat opazil, da se mu kar mudi, sem kaj kmalu zavil na prehitevalni pas z vsaj enih 140 (DRUGI MOŽEN IZOGIB VSEMU SKUPAJ, tukaj sem že malo več vedel s kom imam opravka).
3. Jaz sem potem hotel prehiteti naslednji tovornjak, ampak je dal eden pred mano smernik in kmalu potem začel zavijati levo, tako da sem ga spustil naprej. Potem sem še narahlo zaviral, da sem pustil več prostora do njega, ker jaz v nasprotju s Kangoojem ne vozim blizu ritim. Kangoo pa je priletel vzame in zaviral povsem zadnji trenutek in bi se kmalu zaletel. Takoj nato je mahal z rokami, češ kaj zaviram. Ja res zakaj, eden pred mano je ocenil, da nas je že preveč za njim in je bila to njegova zadnja možnost, da začne prehitevati tovornjak preden njega ne prehiti 20 avtomobilov.
Sam s tem nimam res nič problemov, ker sem tudi sam kdaj v takem položaju. Je bila pa ravno tukaj na istem mestu enkrat ena psiho baba, ki pa ji ni bilo všeč, da sem zapeljal na prehitevalnega. Na srečo babe niso taki psihiči, da bi šla potem obračunavati z mano.
4. Potem, ker imam 2x več konj, sem ga do naslednje kolone pustil vsaj 300 m za sabo. Potem smo bili malo nagneteni, eni so se začeli umikati desno, eden pa je še naprej vozil po prehitevalnem, vozni pa je bil prost in sem tudi jaz nadaljeval po prehitevalnem.
Mene taki ne zmotijo, ta v Kangoo-ju je imel pa že vsega skupaj dovolj in me je začel prehitevati po desni, jaz pa sem mu začel zapirati pot s premikom na vozni pas (GLAVNI MOŽEN IZOGIB VSEMU SKUPAJ, jaz bi moral samo ostati na prehitevalnem, ker sem imel pred sabo avto, me po vsej verjetnosti on potem ne bi šel blokirati in zavirati.
5. Potem mi je spet pospešil povsem do riti in me zadnji trenutek prehitel po odstavnem pasu, jaz pa sem takoj zmanjšal hitrost, da še rešim kar se je dalo rešiti. Potem mi je malo zaviral, ampak sem bil že dovolj za njim, da to ni bil problem.
6. Potem je zapeljal na izvoz, jaz pa tudi, ker sem ga hotel spustiti naprej ter sem mislil, da mi hoče na zaviralnem pasu samo zapreti pot in da hoče drugače naravnost.
7. Mene so potem že začeli prehitevati od zadaj, povečini po prehitevalnem. Ter obenem se je vključeval še eden po pospeševalnem. Potem sem zapeljal na vozni pas nevarno pred enim. Ampak takrat bi on že moral opaziti, da sem že mimo izvoza in grem lahko samo še levo na voznega.
Pa ravno sem govoril, da sem najhitrejši na Gorenjskem. Ampak ko se gre enkrat pri tem kdo je najhitrejši, kdo je večji psihič, pa očitno nisem največji. Včasih je to večjega pomena kot pa motoriziranost avta, sploh v gostem prometu kjer mu ne moreš pobegniti brez da bi prehiteval po voznem pasu ali celo po odstavnem pasu.
No saj to ste mi že govorili kaj bi bilo, če se bosta enkrat našla 2 taka patrona kot sem jaz. Ampak ta je bil še veliko večji, ker kot sem omenil mene nič ne vznemiri, če kdo zapelje pred mano na prehitevalnega ali če vozi dlje časa po prehitevalnem, vozni pa je prost. Pač vozim dovolj za njim na voznem in se sploh ne premikam na prehitevalnega. Ponavadi itak pride en drug hitrejši in ga spodi dol, jaz grem pa potem mimo.
Ne verjamem, da se mu je tako mudilo domov. To je čisti primer objestne vožnje.
Jaz mislim, da bi najbolje rešil situacijo, če bi med prehitevanjem tovornjaka, ko me je tisti pred mano izsilil, jaz lepo zavil desno za tovornjak. Saj to večkrat prakticiram, ampak takole ob 18:30 je pa kolona vozil praktično neskončna in bi moral potem jaz enega izsiliti, da bi prišel nazaj na prehitevalnega.
Da bi si zapomnil tablico (v takem primeru je to sicer zelo težko, ker moraš misliti na veliko drugih stvari, recimo kako se ga boš znebil) in šel na policijo, v tem primeru ne bi bilo pametno, ker sem tudi jaz naredil vsaj en prekršek. In sicer da sem ga med njegovim prehitevanjem po desni začel ovirati s premikom desno. Čeprav normalen človek bi me potem začel prehitevati po levi in ne po odstavnem.
Bom probal malo razčleniti, ker so ponavadi ob mojih zapisih komentarji, da ni dovolj berljivo.
1. Se hočem vključiti na AC. Jaz sem bil na pospeševalnem tik ob tovornjaku, tako da sem pospešil in zapeljal na vozni pas okoli 20 m za koncem pospeševalnega (PRVI MOŽEN IZOGIB VSEMU SKUPAJ, ampak tukaj še nisem mogel vedeti).
2. Ker sem videl, da je en bel Kangoo (če se prav spomnim 1. gen., čeprav ta je bil najmočnejši 1.9 dCi 80/84 KM, ki pa seveda ne gre nikamor, mogoče čipan na vsaj 110 KM? No saj vozil je hitro bolj na zalet kot pa na dobre pospeške) še daleč za mano, čeprav sem že takrat opazil, da se mu kar mudi, sem kaj kmalu zavil na prehitevalni pas z vsaj enih 140 (DRUGI MOŽEN IZOGIB VSEMU SKUPAJ, tukaj sem že malo več vedel s kom imam opravka).
3. Jaz sem potem hotel prehiteti naslednji tovornjak, ampak je dal eden pred mano smernik in kmalu potem začel zavijati levo, tako da sem ga spustil naprej. Potem sem še narahlo zaviral, da sem pustil več prostora do njega, ker jaz v nasprotju s Kangoojem ne vozim blizu ritim. Kangoo pa je priletel vzame in zaviral povsem zadnji trenutek in bi se kmalu zaletel. Takoj nato je mahal z rokami, češ kaj zaviram. Ja res zakaj, eden pred mano je ocenil, da nas je že preveč za njim in je bila to njegova zadnja možnost, da začne prehitevati tovornjak preden njega ne prehiti 20 avtomobilov.
Sam s tem nimam res nič problemov, ker sem tudi sam kdaj v takem položaju. Je bila pa ravno tukaj na istem mestu enkrat ena psiho baba, ki pa ji ni bilo všeč, da sem zapeljal na prehitevalnega. Na srečo babe niso taki psihiči, da bi šla potem obračunavati z mano.
4. Potem, ker imam 2x več konj, sem ga do naslednje kolone pustil vsaj 300 m za sabo. Potem smo bili malo nagneteni, eni so se začeli umikati desno, eden pa je še naprej vozil po prehitevalnem, vozni pa je bil prost in sem tudi jaz nadaljeval po prehitevalnem.
Mene taki ne zmotijo, ta v Kangoo-ju je imel pa že vsega skupaj dovolj in me je začel prehitevati po desni, jaz pa sem mu začel zapirati pot s premikom na vozni pas (GLAVNI MOŽEN IZOGIB VSEMU SKUPAJ, jaz bi moral samo ostati na prehitevalnem, ker sem imel pred sabo avto, me po vsej verjetnosti on potem ne bi šel blokirati in zavirati.
5. Potem mi je spet pospešil povsem do riti in me zadnji trenutek prehitel po odstavnem pasu, jaz pa sem takoj zmanjšal hitrost, da še rešim kar se je dalo rešiti. Potem mi je malo zaviral, ampak sem bil že dovolj za njim, da to ni bil problem.
6. Potem je zapeljal na izvoz, jaz pa tudi, ker sem ga hotel spustiti naprej ter sem mislil, da mi hoče na zaviralnem pasu samo zapreti pot in da hoče drugače naravnost.
7. Mene so potem že začeli prehitevati od zadaj, povečini po prehitevalnem. Ter obenem se je vključeval še eden po pospeševalnem. Potem sem zapeljal na vozni pas nevarno pred enim. Ampak takrat bi on že moral opaziti, da sem že mimo izvoza in grem lahko samo še levo na voznega.
Pa ravno sem govoril, da sem najhitrejši na Gorenjskem. Ampak ko se gre enkrat pri tem kdo je najhitrejši, kdo je večji psihič, pa očitno nisem največji. Včasih je to večjega pomena kot pa motoriziranost avta, sploh v gostem prometu kjer mu ne moreš pobegniti brez da bi prehiteval po voznem pasu ali celo po odstavnem pasu.
No saj to ste mi že govorili kaj bi bilo, če se bosta enkrat našla 2 taka patrona kot sem jaz. Ampak ta je bil še veliko večji, ker kot sem omenil mene nič ne vznemiri, če kdo zapelje pred mano na prehitevalnega ali če vozi dlje časa po prehitevalnem, vozni pa je prost. Pač vozim dovolj za njim na voznem in se sploh ne premikam na prehitevalnega. Ponavadi itak pride en drug hitrejši in ga spodi dol, jaz grem pa potem mimo.
Ne verjamem, da se mu je tako mudilo domov. To je čisti primer objestne vožnje.
Jaz mislim, da bi najbolje rešil situacijo, če bi med prehitevanjem tovornjaka, ko me je tisti pred mano izsilil, jaz lepo zavil desno za tovornjak. Saj to večkrat prakticiram, ampak takole ob 18:30 je pa kolona vozil praktično neskončna in bi moral potem jaz enega izsiliti, da bi prišel nazaj na prehitevalnega.
Da bi si zapomnil tablico (v takem primeru je to sicer zelo težko, ker moraš misliti na veliko drugih stvari, recimo kako se ga boš znebil) in šel na policijo, v tem primeru ne bi bilo pametno, ker sem tudi jaz naredil vsaj en prekršek. In sicer da sem ga med njegovim prehitevanjem po desni začel ovirati s premikom desno. Čeprav normalen človek bi me potem začel prehitevati po levi in ne po odstavnem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

GrimReaper5 ::
Daleč najlažje se pa izogneš road ragu, če voziš lepo po omejitvah. Potemtakem si težko ravno ti tarča psihičem. Čeprav če ne bi bilo mene, ne vem kaj bi on delal tistemu, ki je mene izsilil pred prehitevanjem tovornjaka in bi v tem primeru izsilil njega.
Sicer meni osebno spploh ni bilo izsiljevanje, ker je nakazal svojo prošnjo s smernikom.
Raje pa ne ugibam koliko za mano je bil najbližje, obakrat je izgledalo da mi je praktično slonel na odbijaču. Tako blizu za mano enega v ogledalu, že pred semaforjem, kaj šele pri ene 120 km/h, še nisem videl.
Pa pred kratkim sem ravno razmišljal, da se ti na AC težko zgodi večja nesreča, ker gredo vsi v isto smer. Saj tudi v tem primeru ni videti, da bi bilo lahko kaj več kot počen moj zadnji odbijač in njegov sprednji. Oba s skoraj enako hitrostjo, on kvečjem 5 km/h več, ter da gresta oba v isto smer, res ne more biti nekaj več kot za 1000EUR škode za zamenjavo odbijača. Da bi priletel eden z 200, drugi pa začel prehitevati tovornjak s 100, tukaj smo pa potem pri tem zakaj so dobre omejitve. Jaz sicer ali grem 160, 180 ali 200 imam vedno prilagojeno hitrost.
Eh, zdaj smo pa spet pri tem da ne more biti prilagojena pri toliko čez omejitvijo. Ampak če ne bi bila, bi imel jaz že 100x stolčen avto. Je prilagojena, ampak seveda ne na tolk sigurno kot bi bila, če bi vozil max 130.
Nalet več vozil v slabšem vremenu, tisto je pa veliko huje.
Sicer meni osebno spploh ni bilo izsiljevanje, ker je nakazal svojo prošnjo s smernikom.
Raje pa ne ugibam koliko za mano je bil najbližje, obakrat je izgledalo da mi je praktično slonel na odbijaču. Tako blizu za mano enega v ogledalu, že pred semaforjem, kaj šele pri ene 120 km/h, še nisem videl.
Pa pred kratkim sem ravno razmišljal, da se ti na AC težko zgodi večja nesreča, ker gredo vsi v isto smer. Saj tudi v tem primeru ni videti, da bi bilo lahko kaj več kot počen moj zadnji odbijač in njegov sprednji. Oba s skoraj enako hitrostjo, on kvečjem 5 km/h več, ter da gresta oba v isto smer, res ne more biti nekaj več kot za 1000EUR škode za zamenjavo odbijača. Da bi priletel eden z 200, drugi pa začel prehitevati tovornjak s 100, tukaj smo pa potem pri tem zakaj so dobre omejitve. Jaz sicer ali grem 160, 180 ali 200 imam vedno prilagojeno hitrost.
Eh, zdaj smo pa spet pri tem da ne more biti prilagojena pri toliko čez omejitvijo. Ampak če ne bi bila, bi imel jaz že 100x stolčen avto. Je prilagojena, ampak seveda ne na tolk sigurno kot bi bila, če bi vozil max 130.
Nalet več vozil v slabšem vremenu, tisto je pa veliko huje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

val46 ::
Pa ti kdaj prebereš kar napišeš? Če ne, poskusi prosim. Če pa ja, pol pa ne vem kaj je s tabo narobe, da se še kar voziš po naših cestah. Ker s takimi umotvori kot nam jih ti tle predstavljaš, si sam še za na avtobus ali vlak. Niti peš te ne bi spustil na cesto, brez da te en ne drži za roko majke mi...

GrimReaper5 ::
Si ti prebral? Ne rečem da sem jaz vozil lepo, ampak to kar je delal Kangoo je pa 10x huje. Ampak seveda, zdaj se mene prikazuje, da sem hujši, kar pa ni res. Še enkrat si preberi. Sem pa točno vedel kakšen bo komentar.
Recimo če probam po procentih. Kangoo je 100% psihič, tega ne moreš zanikati in upam da ne boš probal zanikati. Samo to kar je delal danes je za takojšnji odvzem izpita. Ti recimo da si 0%, jaz sem 30%. Pa ne v tem primeru, ker se mi ne zdi, da je bil tisti nepremišljen umik na desno pred njim res tako huda stvar. Priznam da ni bil umik, ampak izključno namen zaprtja njegovega prehitevanja.
Priznam tudi, da sem jaz v preteklosti vozil objestno, prehitevanja po desni in tudi po odstavnem, saj sem vse to pisal tukaj. Amapk zdaj že dolgo nimam nobene želje ali potrebe prehitet po desni.
Da bi kot ta Kangoo vozil tako blizu nekomu in da bi moral tako močno zavirati pa nikoli, jaz še enkrat nisem rabil močneje zavirati.
In zate je to seveda enako.
Se pa tudi samo iz tega primera dobro vidi, da kdor je v preteklosti vozil objestno, tega ne more spremeniti, pa če se še tako hudo trudi in četudi vozi lepo celih 10 let. Jaz osebno sicer kvečjem 6 mesecev, potem se spet kaj ponovi. Nekje globoko v sebi bo imel vedno nekaj zakoreninjeno.
Ja, prav, strinjam se, jaz ne bi smel imeti izpita. Problem je, ker zate samo jaz ne, ostalih 5% vseh voznikov, ki ga tudi ne bi smeli imeti, so pa zate kar OK. Ne, samo jaz ne.
Recimo če probam po procentih. Kangoo je 100% psihič, tega ne moreš zanikati in upam da ne boš probal zanikati. Samo to kar je delal danes je za takojšnji odvzem izpita. Ti recimo da si 0%, jaz sem 30%. Pa ne v tem primeru, ker se mi ne zdi, da je bil tisti nepremišljen umik na desno pred njim res tako huda stvar. Priznam da ni bil umik, ampak izključno namen zaprtja njegovega prehitevanja.
Priznam tudi, da sem jaz v preteklosti vozil objestno, prehitevanja po desni in tudi po odstavnem, saj sem vse to pisal tukaj. Amapk zdaj že dolgo nimam nobene želje ali potrebe prehitet po desni.
Da bi kot ta Kangoo vozil tako blizu nekomu in da bi moral tako močno zavirati pa nikoli, jaz še enkrat nisem rabil močneje zavirati.
In zate je to seveda enako.
Se pa tudi samo iz tega primera dobro vidi, da kdor je v preteklosti vozil objestno, tega ne more spremeniti, pa če se še tako hudo trudi in četudi vozi lepo celih 10 let. Jaz osebno sicer kvečjem 6 mesecev, potem se spet kaj ponovi. Nekje globoko v sebi bo imel vedno nekaj zakoreninjeno.
Ja, prav, strinjam se, jaz ne bi smel imeti izpita. Problem je, ker zate samo jaz ne, ostalih 5% vseh voznikov, ki ga tudi ne bi smeli imeti, so pa zate kar OK. Ne, samo jaz ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

GrimReaper5 ::
Aja, še nekaj, ko sem videl da mi maha z rokami in da sem ga hudo ujezil, bi moral zapeljati desno takoj za tovornjakom, jaz sem mu pa skušal pobegniti.
Sicer pa pravim, da je bilo verjetno 5 možnosti za izogib obema incidentoma skupaj. Za samo prvega pač nekaj manj, ampak vseeno bi lahko naštel in sem jih naštel 3.
Problem so tudi tvoji odgovori, ki so vedno enaki enovrstični in s tem poveš enako kot če ne bi nič. Vem da neko razčlenjevanje zahteva več časa, ki vem da ga niti nisem vreden, ampak vseeno bi se lahko malo bolj potrudil kot pa klasično vrni izpit in pojdi na avtobus.
Sicer kak nasvet je takemu res težko dati, to moram vedno razmisliti sam pri sebi. Itak da je najlažje, če sploh nisi psihič, ampak če si, so pa tudi rešitve, vsaj boljše kot pa če bi vedno in vsak dan vozil objestno.
Mislim da je pri meni dobro že to, da grem sploh razmišljat kaj sem delal narobe. Ti resno misliš, da je ta v Kangooju kaj razmišljal po tem?
Izpit bo obdržal tudi ta s Kangoojem. Pa če je zame čudež, da se nisem zaletel od 2008, je za tega, ki je bil verjetno še vsaj 5 let starejši, še 10x večji.
Sicer pa pravim, da je bilo verjetno 5 možnosti za izogib obema incidentoma skupaj. Za samo prvega pač nekaj manj, ampak vseeno bi lahko naštel in sem jih naštel 3.
Problem so tudi tvoji odgovori, ki so vedno enaki enovrstični in s tem poveš enako kot če ne bi nič. Vem da neko razčlenjevanje zahteva več časa, ki vem da ga niti nisem vreden, ampak vseeno bi se lahko malo bolj potrudil kot pa klasično vrni izpit in pojdi na avtobus.
Sicer kak nasvet je takemu res težko dati, to moram vedno razmisliti sam pri sebi. Itak da je najlažje, če sploh nisi psihič, ampak če si, so pa tudi rešitve, vsaj boljše kot pa če bi vedno in vsak dan vozil objestno.
Mislim da je pri meni dobro že to, da grem sploh razmišljat kaj sem delal narobe. Ti resno misliš, da je ta v Kangooju kaj razmišljal po tem?
Izpit bo obdržal tudi ta s Kangoojem. Pa če je zame čudež, da se nisem zaletel od 2008, je za tega, ki je bil verjetno še vsaj 5 let starejši, še 10x večji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

GrimReaper5 ::
Če se že gremo samodiagnozo (čeprav nekaj mi je prvič do sedaj kar dobro napisala psihologinja za transplanatacijo), poleg vsaj meni očitne socialne anksioznosti, imam vsaj še ADHD pri odraslih. Tole sem bral novembra in sem se kar nasmejal kako dobro so me zadeli v vseh točkah:
https://www.center-motus.si/adhd-pri-od...
Tudi prvo in tretje se prenaša na promet. Čeprav to se da naučiti, da hodiš pravočasno. Ampak tudi sedaj ko, sem včasih še vedno pozen za kakšno minuto in potem malo hitreje vozim, ampak vsaj nisem za 50min kot pa recimo lansko leto. In tako se mi ni treba iti vsaj desnih prehitevanj in drugih bolj nevarnih manevrov.
Avtizem? Verjetno tudi. Po meni bi itak lahko pisali učbenike tako glede fizičnega kot psihičnega zdravja.
V bistvu glede na ChatGPT kar imam:
Bolj kot da sem jaz kriv sam sebi pri tem, je kriv sistem, ki ne zna takih prepoznati.
https://www.center-motus.si/adhd-pri-od...
-hiper-pozornost (intenzivna pozornost, usmerjena na določeno stvar, zaradi katere se posameznik popolnoma izgubi v času)
-impulzivnost (značilna so nepremišljena dejanja, npr. nakupi, ki si jih težko privoščijo ali kršitve prometnih predpisov)
-težave z upravljanjem časa (odlašanje pri pomembnih opravilih, zamujanje, ignoriranje rokov)
Tudi prvo in tretje se prenaša na promet. Čeprav to se da naučiti, da hodiš pravočasno. Ampak tudi sedaj ko, sem včasih še vedno pozen za kakšno minuto in potem malo hitreje vozim, ampak vsaj nisem za 50min kot pa recimo lansko leto. In tako se mi ni treba iti vsaj desnih prehitevanj in drugih bolj nevarnih manevrov.
Avtizem? Verjetno tudi. Po meni bi itak lahko pisali učbenike tako glede fizičnega kot psihičnega zdravja.
V bistvu glede na ChatGPT kar imam:
-Difficulty with back-and-forth conversations
-Challenges understanding non-verbal cues (eye contact, facial expressions)
-Preference for solitude or different ways of connecting socially
-Repeating the same movements, sounds, or phrases (called “stimming”)
-Intense focus on specific topics or hobbies
-Need for routines and predictability; distress with change
-Over- or under-reactivity to sounds, lights, textures, smells, or pain
-Can affect eating, clothing choices, or comfort in different environments
Other Possible Traits:
-Strong memory or attention to detail
-Unique learning styles (e.g., visual thinking)
-Anxiety or challenges with executive functioning (planning, switching tasks)
Bolj kot da sem jaz kriv sam sebi pri tem, je kriv sistem, ki ne zna takih prepoznati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

Utk ::
Sej smo te prepoznali že pred 10 leti. Da preveč dajaš za avto, ne samo denarja, tudi "energije". Pri 25ih je to še nekak, potemnpa postane zelo hitro zelo bedno. Get a life. Ampak taki nasveti tu niso zaželjeni. 30, tudi 40, letnike je treba ujčkat kot da imajo 3 leta.
Če te doma gledajo vsak dan in te ne brcnejo v rit, kaj točno pričakuješ od "sistema"? Tudi če imaš zaresno bolezen in si nočeš sam pomagat, ti noben "sistem" ne bo prišel na dom in te zdravil.
Toše je drug tak primer. Še hujši, ti imaš vsaj neko službo. Čeprav je bi moral že zdavnaj zamenjat...
Če te doma gledajo vsak dan in te ne brcnejo v rit, kaj točno pričakuješ od "sistema"? Tudi če imaš zaresno bolezen in si nočeš sam pomagat, ti noben "sistem" ne bo prišel na dom in te zdravil.
Toše je drug tak primer. Še hujši, ti imaš vsaj neko službo. Čeprav je bi moral že zdavnaj zamenjat...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

GrimReaper5 ::
Bom na koncu probal sam sebi odgovoriti, drugič če vidiš kakšno raketo pri 160 ali več, bolje da ga spustiš naprej. Povsem se izogniti road ragerjem, da jih ne boš srečal npr. 10 let, je sicer dokaj nemogoče. Verjetno tudi če voziš vedno 90 za tovornjaki. Seveda višja hitrost, večjo možnost imaš da boš koga zjezil. Pri 90, tudi če si popolnoma sam na voznem, ne bi smel nikogar zjeziti.
Sicer mi še vedno ni jasno kako gre en Kangoo 160, ampak eden ima tudi Kangooja in sem ga že srečal na AC in sem bil kar presenečen kako gre to lahko 160. Saj itak da končno imajo tudi 170, ampak iti 160 s cca. 100 KM ali z 200 KM je popolnoma druga stvar.
Sicer mi še vedno ni jasno kako gre en Kangoo 160, ampak eden ima tudi Kangooja in sem ga že srečal na AC in sem bil kar presenečen kako gre to lahko 160. Saj itak da končno imajo tudi 170, ampak iti 160 s cca. 100 KM ali z 200 KM je popolnoma druga stvar.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

LeQuack ::
Ko bodo drugje po svetu že vsi na samovozečih avtih, bomo tu na balkanu še vedno povzročali nesreče v VW dizlih z odstranjenim DPF.
Quack !

GrimReaper5 ::
Na AC od Radovljice do Kranja je pa res že tako povišan promet, da skoraj bolje če greš po regionalki čez Podbrezje.
Pri tako gostem prometu se ne da več zagotoviti varnosti. Šlo bi, če bi vsi vedeli kaj je to varnostna razdalja. Pravijo, da je kdo preblizu, če mu ne vidiš tablice. Ma jaz sem mu videl samo vetrobransko steklo in nič pleha od havbe. Saj pravim, to je moralo biti na 10 cm.
Pa še zdaj ne vem kaj se je sploh čudil in zakaj je moral zavirati na silo zadnjo sekundo. Mene je videl že 500m prej, da sem pred njim. Zaviral sem pa povsem narahlo, saj mi ni bil namen pustiti 100m do avta pred sabo, ampak normalnih 20m. Nikakor pa nisem zaviral, da bi ga oviral.
Sicer so pa nekateri tudi že smotani s tem premikom na prehitevalni pas izza tovornjaka. Ne moreš tega tako delati. Jaz čakam tudi minuto, če ni prosto, ne pa da grem kar levo.
Pri tako gostem prometu se ne da več zagotoviti varnosti. Šlo bi, če bi vsi vedeli kaj je to varnostna razdalja. Pravijo, da je kdo preblizu, če mu ne vidiš tablice. Ma jaz sem mu videl samo vetrobransko steklo in nič pleha od havbe. Saj pravim, to je moralo biti na 10 cm.
Pa še zdaj ne vem kaj se je sploh čudil in zakaj je moral zavirati na silo zadnjo sekundo. Mene je videl že 500m prej, da sem pred njim. Zaviral sem pa povsem narahlo, saj mi ni bil namen pustiti 100m do avta pred sabo, ampak normalnih 20m. Nikakor pa nisem zaviral, da bi ga oviral.
Sicer so pa nekateri tudi že smotani s tem premikom na prehitevalni pas izza tovornjaka. Ne moreš tega tako delati. Jaz čakam tudi minuto, če ni prosto, ne pa da grem kar levo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()