» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
316 / 317
»»

socialec ::

Kdo ugotavlja, katera PH je za določenega človeka, če je za vsakega drugačna in bi naj bila neodvisna od zakonske omejitve hitrosti? Policaj v nesreči, ko je PH postala NPH? Pogrebnik, po možnosti še za tiste, čisto ničesar krive, samo žal na napačnem mestu ob napačnem času, in še z družino?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: socialec ()

mirator ::

Vsak mora zase vedeti, kakšna je, v določeni prometni situaciji, njegova lastna PH, ki pa jasno mora biti enaka ali manjša od OH dane prometne situacije. To je vsa filozofija.

socialec ::

In je ta filozofija tudi dosledna, da se PH (ne) spreminja s starostjo, vremenom, lastnostim avta, koles in ceste sam po sebi, psihičnim in fizičnim vplivom zdravil? Veliko faktorjev v tej enačbi, ki jih niti ni mogoče preveriti. V primeru, da človek preceni svojo PH (glede na število nesreč), kaj se zgodi po tej filozofiji - kdo je sploh odgovoren za nesrečo? Gre povzročitelj v zapor, prepiše vse premoženje (p)oškodovanim, je usmrčen na licu mesta? V resnici sploh ni potem omejitve, ki bi veljala za večino? Odstranimo vse tovrstne znake s ceste? Kaj sledi potem? Ok, razumem, mirator in solatko preživita, ostali pač ne. Ja ok, razumem, da bi vam ta filozofija bila všeč, ampak jaz, gospodje talentirani šoferji filozofi, vam ne zaupam glede lastne presoje, še glede veliko manjših stvari vam ne zaupam... Pa ne samo jaz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: socialec ()

mirator ::

socialec je izjavil:

In je ta filozofija tudi dosledna, da se PH (ne) spreminja s starostjo, vremenom, lastnostim avta, koles in ceste sam po sebi, psihičnim in fizičnim vplivom zdravil? Veliko faktorjev v tej enačbi, ki jih niti ni mogoče preveriti. V primeru, da človek preceni svojo PH (glede na število nesreč), kaj se zgodi po tej filozofiji - kdo je sploh odgovoren za nesrečo? Gre povzročitelj v zapor, prepiše vse premoženje (p)oškodovanim, je usmrčen na licu mesta? V resnici sploh ni potem omejitve, ki bi veljala za večino? Odstranimo vse tovrstne znake s ceste? Kaj sledi potem? Ok, razumem, mirator in solatko preživita, ostali pač ne. Ja ok, razumem, da bi vam ta filozofija bila všeč, ampak jaz, gospodje talentirani šoferji filozofi, vam ne zaupam glede lastne presoje, še glede veliko manjših stvari vam ne zaupam... Pa ne samo jaz.

In je ta filozofija tudi dosledna, da se PH (ne) spreminja s starostjo, vremenom, lastnostim avta, koles in ceste sam po sebi
Seveda se spreminja (tisti "ne" si dal v oklepaj, kar pomeni, da nič ne razumeš).
psihičnim in fizičnim vplivom zdravil
To je seveda povsem drug problem, se ti ne zdi?
V primeru, da človek preceni svojo PH
Potem bo slej kot prej povzročil nesrečo.
Ok, razumem, mirator in solatko preživita
Ne dajaj mene v isti koš s @solatkotom. Res je da ima prav glede prilagojene hitrosti glede na psihofizične in kognitivne sposobnosti voznika, kot tudi na lastnosti avta, nima pa prav, da zanika administrativne omejitve.

socialec ::

Sarkastičen sem bil s tistim (ne), mirator - še jasno sem indiciral.

Mimogrede, poglej definicijo :D

solatko ::

Legon - PH je zakonsko priporočilo, saj velja za čisto vsakega premikajočega osebka posebej. Tam, kjer gre nekdo lahko s kolesom 50+ bo drugi pri 30 padel. PH je odvisna od več komponent in od OH sploh nič, saj pravim, da morajo tudi vozniki na nujni vožnji, za katere omejitev ne velja v smislu prekrška, še kako uporabljati pojem PH in verjemi, da tudi ga. Samo njim je ta pojem vsaj malo jasen in tudi delajo na njem, ti pa pojma nimaš, razen zakonske razlage pojma PH povezane z OH pa, če prav ta nima nobenega vpliva. Če bi vsi vozili s PH, skoraj nebi bilo nesreč, ne glede na to, s kakšno hitrostjo bi potekal promet.
Športni vozniki še kako upoštevajo svoje limite, torej svoj PH, če zavozijo in prekoračijo svoje sposobnosti, se znajdejo v jarku ali na strehi, imajo pa olajševalno okoliščino, da praviloma dirkajo izven tekočega prometa.

socialec - Na žalost še ni načina, da bi UI vsakemu, ki se vsede za volan, nekdo ali nekaj izračunalo njegov PH. Zadeva je pač taka, če razložiš enostavno, da moraš imeti vozilo ves čas v popolni oblasti, hitrost pa prilagoditi temu, da lahko v vsaki pričakovani situaciji, varno ustaviš in to od začetka, do cilja vožnje. Preiskovalci pač ugotovijo, da si vozil s NPH, ko preiskujejo nesrečo pa naj gre za prehitro vožnjo, kratko varnsostno razdaljo, izgubo kontrole nad vozilom ali kaj drugega. Pa je nesreča lahko pod omejitvijo hitrosti ali čez, le, da tam dodajo tudi prekoračitev OH. Nesreča nikoli ne nastane zaradi neupoštevanja OH, temveč zaradi neupoštevanja PH, torej zaradi prekoračitve lastnih sposobnosti.

mirator - Gre za realno stanje in v njem, moraš voziti s PH, ne glede na hitrost s katero voziš, zato omejitev hitrosti nima vpliva, si pa v prekršku a kljub temu lahko v PH.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

ZveeZ ::

Ze 5 let ena in ista debata enega osebka VS all others.

delavec44 ::

Solatko, ti si svojo PH kaj znižal s starostjo in povprečnim upadom refleksov in kognitivnih sposobnosti ali misliš, da si isto sposoben kot pred 10 ali 20 leti in da pridobljene izkušnje zbalansirajo ostalo?

GrimReaper3 ::

Ma to še jaz, ki večkrat vozim nevarno vem da ne špila.
Recimo v petek na gorenjski AC sem se odločil dati kar plin do konca v klanec proti izvozu Tržič ter izkoriščal vse 3 pasove, da sem vzdrševal hitrost 190.
Recimo grem na eni ravnini izven naselja 120 kar je 30 čez OH. V večini primerov se nič ne zgodi (v bistvu v moji 18-letni karieri se še ni), ampak ne more biti PH že zaradi razloga, da lahko kdo nasproti pa ni priseben in zavije levo proti meni. In v takih primerih je vsakih mojih 10 km/h več, bolj nevarnih. Saj zato načeloma ko je nasprotni promet vozim 90-100, 120 pa samo ko je prazno. Ampak to je vseeno deluded, da je to prilagojena hitrost.

Zgodovina sprememb…

ZveeZ ::

Vazno, da je sedaj PH ze samo "zakonsko priporocilo".

Legon ::

delavec44 je izjavil:

Solatko, ti si svojo PH kaj znižal s starostjo in povprečnim upadom refleksov in kognitivnih sposobnosti ali misliš, da si isto sposoben kot pred 10 ali 20 leti in da pridobljene izkušnje zbalansirajo ostalo?


Na srečo so jo znižal njegovi svojci, ki so ga že davno spravili na zaprt oddelek... Ker drugače tele zadnje mentalne gimnastike o zakonskem priporočilu ni mogoče razložit. Preprosto ni mogoče, da bi opravilno sposoben človek sestavil tak umotvor.

socialec ::

Solatko, ne razumem tega izraza neprilagojena hitrost... Bi morala policija/sodnik ugotovljati vsak najmanjši dejavnik, od razdraženosti zaradi vraščenega nohta naprej?

Kar se mene tiče in če bi me kdo vprašal, lahko tudi, da vozila nisi imel v oblasti, VNIVO; NPH je pa abstrakcija - neprilagojena hitrost v danih razmerah za izogib nesreče: NPHVDRZIN, ker če bi na mestu stal (hitrost=0), nesreče ne bi povzročil v tistem trenutku.

Meni tole deluje kot nekak nesporazum, ker ne verjamem, da smo tako na različnih bregovih glede CPP in varnosti v prometu. OH je pač tam kot nujno zakonsko usmerilo za večino, ni pa že kar zadostno za preprečitev nesreč! Verjetno tudi vsi vemo, kako je z (ne)upoštevanjem in plačevanjem kazni.

c23po ::

solatko je napisal:
Zadeva je pač taka, če razložiš enostavno, da moraš imeti vozilo ves čas v popolni oblasti, hitrost pa prilagoditi temu, da lahko v vsaki pričakovani situaciji, varno ustaviš ...
in pozabil dodati "ter upoštevaš prometne predpise, ki predpisujejo tudi OH".
Računalniki nimajo spominov.

c23po ::

Socialec je vprašal:
Bi morala policija/sodnik ugotovljati vsak najmanjši dejavnik, od razdraženosti zaradi vraščenega nohta naprej?
Jaz povzamem Solatka: Da, policija bi morala, po zgledu nemške policije, holistično in natančno preiskati ter točno določiti vzroke za nastanek vsake nesreče. Pri tem bi morala ignorirati omejitve hitrosti, saj je to samo administrativni termin. To bi bilo veliko bolje, kot da čas zapravljajo za meritve hitrosti in pisanje kazni.
Računalniki nimajo spominov.

recmajkemi ::

Dars ima povsod kamere,... ve se kdo je latnik avtomobila je to sprejemljivo pa čeprav za posebno priložnost? https://streamable.com/iwrgs7
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

delavec44 ::

Pa si ti že videl ločljivost darsovih kamer?

recmajkemi ::

Registrsko prepoznajo. ;)

Kako misliš, da se kontrolirajo vinjete?
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

Zgodovina sprememb…

delavec44 ::

Za vinjete so druge kamere in njih posnetki se izrecno ne smejo shranjevati, če ima avto vinjeto. Informacijski pooblaščenec ima veliko povedati glede tega. Poleg tega te kamere še zdaleč ne pokrivajo cele AC. Tudi nadzorne ne ampak jih je več.

V glavnem po trenutni zakonodaji vse te kamere niso dovoljene za beleženje prekrškov temveč le za ugotavljanje nevarnih situacij. Podobno kot križiše lahko ima kamero pa je ne smejo uporabljati za sankcioniranje vožnje čez rdečo.

solatko ::

delavec44 - Sem kdaj omenjal kolikšna je moja PH ali govorim o tem, da vedno vozim v PH, torej tudi glede na reflekse, splošno počutje,.....
Se vidi, da nimaš pojma, kaj PH sploh je. Pa še kako se kamere v križiščih uporabljajo za sankcioniranje vožnje v rdečo, seveda, če lastnik ne poda sum v to, da je vozil tisti čas.

ZveeZ - Členi, ki so merljivi ali drugače določljivi (recimo vožnja po napačnem pasu), vsebujejo kazni, pri PH jih ni, torej je to samo priporočilo, ker je prekršek nemogoče določiti, saj je PH za vsakega voznika drugačna.

c23po - Če logično (kar je seveda nekaterim misija nemogoče) premisliš, v PH določene zakonske določbe, niso odločilne, saj moraš pri vsaki hitrosti obvladati vozilo in se v primeru pričakovanih situacij, varno ustavit ali problem varno obvoziti, torej OH ni pomemben, saj moraš to storiti zmeraj in ne mi rečt, da nesreče ne moreš preprečit, če voziš 1km/h preko OH in, da se ne boš razkantal, če voziš z NPH pri nižji hitrosti od omejitve. Ko vam bo jasno, da PH ni predpis, temveč dejstvo po katerem naj bi vozniki vozili vedno, bomo hitro ugotovili, da imam prav, saj večina prehitrih voznikov, vozi s svojo PH (so pač bolje usposobljeni, kot večina, tudi vozniki na nujni vožnji ali na dirkah). PH ni predpis, temveč način, kako morajo vozniki voziti, da se v veliki večini eliminira možnost prometnih nesreč, na žalost je še preveč voznikov, ki tega termina enostavno ne poznajo, oziroma precenjujejo svoje sposobnosti in prometnih situacij ne obvladujejo, zato toliko poka in zato imajo zavarovalnice toliko izplačil. Pri večini nesreč se težko določi hitrost in večina se jih zgodi v okviru OH.
Delo krepa človeka

ZveeZ ::

solatko je izjavil:


ZveeZ - Členi, ki so merljivi ali drugače določljivi (recimo vožnja po napačnem pasu), vsebujejo kazni, pri PH jih ni, torej je to samo priporočilo, ker je prekršek nemogoče določiti, saj je PH za vsakega voznika drugačna.

A ni ravno PH pickin dim dolociti in je zato vecina prekrskov pripisanih za NPH, ker je pac ocitno, da je bila hitrost neprilagojena.
Krsitev OH se pa tezje doloci po nesreci oz so potrebni forenziki.

Zgolj priporocilo ni, ce se voznjo z NPH kaznuje.

delavec44 ::

solatko je izjavil:

delavec44 - Sem kdaj omenjal kolikšna je moja PH ali govorim o tem, da vedno vozim v PH, torej tudi glede na reflekse, splošno počutje,.....
Se vidi, da nimaš pojma, kaj PH sploh je. Pa še kako se kamere v križiščih uporabljajo za sankcioniranje vožnje v rdečo, seveda, če lastnik ne poda sum v to, da je vozil tisti čas.


Jaz te resno nekaj vprašam, ti meni nazaj da nimam pojma. Hvala.

delavec44 ::

Pa še tole glede kamer za rdečo, da ne bo spet kdo nima pojma.


V Sloveniji trenutno ni vzpostavljenega sistema avtomatskega kaznovanja voznikov, ki prevozijo rdečo luč na semaforju. Čeprav so nekatera križišča opremljena s kamerami, te niso v lasti policije in niso namenjene za dokazovanje prometnih prekrškov. Policija lahko za dokazovanje prekrškov uporablja le naprave, ki jih ima uradno sistematizirane v uporabi.

V preteklosti so bile izvedene testne namestitve naprav za nadzor vožnje skozi rdečo luč, na primer v Ljubljani leta 2006, vendar takšni sistemi niso bili široko implementirani. V Mariboru je bilo zaznavanje prevoza rdeče luči predvideno v sklopu nadgradnje in avtomatizacije cestnega prometa, vendar trenutno takšnih sistemov ni v uporabi.

Policija sicer občasno izvaja poostrene nadzore nad upoštevanjem svetlobne prometne signalizacije, pri čemer lahko uporablja tudi video nadzorni sistem. V takih primerih lahko prekrškovni postopek uvedejo tudi zoper tiste kršitelje, ki takoj po storjenem prekršku niso bili ustavljeni.

Če ste priča vožnji skozi rdečo luč, lahko prekršek prijavite policiji, vendar morate biti pripravljeni aktivno sodelovati v postopku, saj ste ključna priča. To pomeni, da boste morda morali nastopiti tudi na sodišču.

Čeprav obstajajo pobude za uvedbo avtomatskih sistemov za kaznovanje vožnje skozi rdečo luč, trenutno takšni sistemi v Sloveniji še niso implementirani.

solatko ::

ZveeZ - NPH je pač določen ob prometni nesreči, ki je nebi bilo, če bi vozil s PH. Zato je PH bolj kot priporočilo za to, da bi bilo nesreč manj. Če bi vozniki vedeli kaj to sploh je, nikoli nebi vozili na prekratki varnostni razdalji in to je samo ena stvar, je pa tega še kar nekaj.

delavec44 - Oprosti, če bi vedel, nebi postavljal takih vprašanj in še omeniš, da je to resno vprašanje. Torej nimaš pojma, kako voziti, da bo to s PH. V MB je kar nekaj kamer, na katerih sliko, dobiš domov položnico, ni avtomatsko, so pa vsi temelji, da ti lahko policaj napiše kazen.
Delo krepa človeka

c23po ::

Če logično premisliš po Solatkovo, večina prehitrih voznikov, vozi s svojo PH in so zato bolje usposobljeni, kot večina tistih, ki niso prehitri. Usposobljenost pridobiš s pritiskom na gas.
Računalniki nimajo spominov.

delavec44 ::

solatko je izjavil:

delavec44 - Oprosti, če bi vedel, nebi postavljal takih vprašanj in še omeniš, da je to resno vprašanje. Torej nimaš pojma, kako voziti, da bo to s PH.


Ja lej, sem upal da se bom kaj naučil, pa zgleda ne.

Legon ::

solatko je izjavil:

ZveeZ - NPH je pač določen ob prometni nesreči, ki je nebi bilo, če bi vozil s PH. Zato je PH bolj kot priporočilo za to, da bi bilo nesreč manj. Če bi vozniki vedeli kaj to sploh je, nikoli nebi vozili na prekratki varnostni razdalji in to je samo ena stvar, je pa tega še kar nekaj.

delavec44 - Oprosti, če bi vedel, nebi postavljal takih vprašanj in še omeniš, da je to resno vprašanje. Torej nimaš pojma, kako voziti, da bo to s PH. V MB je kar nekaj kamer, na katerih sliko, dobiš domov položnico, ni avtomatsko, so pa vsi temelji, da ti lahko policaj napiše kazen.


Razumem da si prezabit, da bi razumel cestno prometne predpise, amapak da ti še povsem poljuden članek, ki ga je citiral delavec44 dela probleme, je pa samo in le pomilovanja vredno.

Če ne drugega smo dobili še desttisočo stvar v prometu o kateri Solatko pojma nima. https://www.zurnal24.si/avto/koliko-kam...

Idiotizmu, da je PH priporočilo, pa se niti v gostilni več ne smejijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

solatko ::

Legon - Ti veš, kakšna je tvoja PH pri vseh vožnjah, ki jih opraviš? Jaz vem in se tega držim, tudi takrat, ko se vozim preko OH. V življenju še nisem zaviral na polno, saj to pomeni, da sem svojo PH prekoračil, držim varnostno razdaljo v + in nikoli ne prehitevam, če so v vidnem polju ovire (avto, kolesar, vozilo na stranski cesti, ki se namerava vključiti,....), vedno sem psihofizično sposoben vožnje, če nisem, se poslužujem drugih načinov,... in to vse spada v PH.
Ja, je priporočilo, ker se ne da določit in sankcionirat. Vozniki ne delajo skoraj nič, da bi spoznali svoje limite in s tem svojo PH. Med vožnjo se ukvarjajo z vsem drugim, samo s samo vožnjo bolj malo, zato je dnevno toliko trkov in težjih nesreč. Če te na cesti veliko stvari preseneti in moraš močno zavirat, voziš na zgornji meji svoje PH ali včasih še preko. Če te, kot pešca povozi avto, pač nisi spoštoval svoje PH, saj nisi bil skoncentriran na promet in nisi opazil, da te je voznik, enostavno spregledal,.....
Delo krepa človeka

Legon ::

A mislis da bo ta slaboumen rant kakorkoli sporemenil dejstvo da si nesposoben voznik, ki pojma nima o cestno prometnih predpisih? Ali pa da bo to kakrkoli spremenilo dejstvo, da se nikoli ne bodo izpolnile tvoje mokre sanje o voznji vozila na njuni voznji?

Pa hvala za ta nov idiotizem o pescih. Me res zanima kako pogosto je kot vzrok nesrece neprilagojena hitrost pesca, ampak tebe prosit za vir, je kot gorenca prosil za euro.

Jao, ampak kako zabit moras bit da po 300 straneh se vedno trdis, da zate zakonske definicje ne veljajo. Poleg tebe se Milosevic izpade visek intelekta.

Kakorkoli pac jokas, je ta tema ziv dokaz kako pojma nimas o prometnih predpisih in to, da so te koncno hospitalizirali na polju je vsekakor pozitivno doprineslo k prometni varnsoti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

c23po ::

Meni je čisto jasno: Solatko je le poistovetil "prilagojena hitrost" in "karma". Ko izraza v njegovih sestavkih zamenjam, postanejo popolnoma smiselni. Zadeva obstaja, te tepe po glavi, le določiti se jo ne da in tudi sankcionirat ne. Ona sankcionira tebe. Aha, tudi inkasanti na cesti(*) sodijo v PH/karmo.

(*) Ki te sicer ustavijo, pa ne kaznujejo, ker občudujejo tvoje močno, zgledno vzdrževano vozilo, tvoje izkušnje in znanstva z Miheličem ter poznavanje karme, seveda.
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

Legon - Ker si pač malo zaostal, sem ti moral razložiti, da vsako premikanje zahteva prilagojeno hitrost, da se ne poškoduješ in kaj je boljšega, kot navadna hoja, ki jo obvlada večina zemljanov. Ne govorim o veljavnosti ali neveljavnosti definicij, govorim o tem, da OH ni odločilen faktor pri PH. Ti morda znaš kak predpis več, nimaš pa pojma, kaj vse zajema prilagojena hitrost in kaj v praksi to sploh je osebno zate in za vse ostale. Na žalost, v prometu ne vozijo predpisi, temveč ljudje, ki svojo PH poznajo in se je držijo in tisti, ki sploh ne vedo kaj je to, poznajo pa zakonsko definicijo in takih vas je največ, zato toliko prometnih nesreč vsak dan, posledica NPH, ampak vsaka čast OH pa poznate in morda tudi upoštevate, že varnostna razdalja pa vam je španska vas in še kako vpliva na PH.

c23po - Tvoj IQ pa je zelo blizu cone 30.
Delo krepa človeka

c23po ::

solatko je izjavil:

...
c23po - Tvoj IQ pa je zelo blizu cone 30.

Solatko, midva z mojim IQ-jem tudi tebi voščiva dober večer.
Računalniki nimajo spominov.

Legon ::

Ne govorim o veljavnosti ali neveljavnosti definicij, govorim o tem, da OH ni odločilen faktor pri PH.

Nihce en trdi da je odlocilen faktor. Je pa eden od faktorjev in me veseli da si koncno tudi ti to dojel.

Ti morda znaš kak predpis več, nimaš pa pojma, kaj vse zajema prilagojena hitrost in kaj v praksi to sploh je osebno zate in za vse ostale.
Salaboumno posplosujes, ker ti v obupu revezu ne ostane drugega. Jaz zelo dobro vem kaj je prilagojena hitrost in zato tudi vem da je del prilagojene hitrosti tudi OH. Seveda pa to, da vozis pod OH ne pomeni da vozis s PH, kot mi slaboumno poskusas podatknit. Eni pac nismo kreteni za volanom in se dejansko trudimo upostevat VSE faktorje, ki vplivajo na PH. Eni ste pa pac opice, ki tiscijo na gas in upajo na najbolje.

že varnostna razdalja pa vam je španska vas in še kako vpliva na PH.
vir ali citat za ta debilizem? Zate ze vemo da nisi sposben upostevat prometnih predpisov in potem na sina valis kazni, vozis po travi in gozis ostalim udelezencem v prometu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

c23po ::

Legon - Ker si pač malo zaostal, sem ti moral razložiti, da vsako premikanje zahteva karmo, da se ne poškoduješ in kaj je boljšega, kot navadna hoja, ki jo obvlada večina zemljanov. Ne govorim o veljavnosti ali neveljavnosti definicij, govorim o tem, da OH ni odločilen faktor pri karmi. Ti morda znaš kak predpis več, nimaš pa pojma, kaj vse zajema karma in kaj v praksi to sploh je osebno zate in za vse ostale. Na žalost, v prometu ne vozijo predpisi, temveč ljudje, ki svojo PH poznajo in se je držijo in tisti, ki sploh ne vedo kaj je to, poznajo pa zakonsko definicijo in takih vas je največ, zato toliko prometnih nesreč vsak dan, posledica karme, ampak vsaka čast OH pa poznate in morda tudi upoštevate, že varnostna razdalja pa vam je španska vas in še kako vpliva na karmo.
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

Legon - Me veseli, da vsaj en na SLO-TEH-u vozi s PH, če prav ne ve kaj to sploh pomeni.
Čisto mimo grede en zaključek, do katerega sem prišel preko vajinih kretenizmov, v Nemčiji na odsekih brez omejitve hitrosti, vsi udeleženci vozijo s PH, sej nihče ne prekorači OH, ker jo ni. Pa misliš, da je to res?
Torej iz tega sklepam, da OH nima prav nobenega vpliva na PH, če to gledamo kot način vožnje in obnašanja v prometu, saj moraš vozit s PH tudi tam, kjer omejitve sploh ni, če bi bila tako pomembna, potem, po vaše tam vsi vozijo s PH in ne poznajo prometnih nesreč zaradi NPH ali pa ne upoštevajo kakšno od komponent, ki so pomembne za vožnjo s PH.

c23po - Svoj IQ pokažeš že s tem, da, če nimaš kaj pametnega za povedat, citiraš drugega, samo. da se oglasiš.
Delo krepa človeka

donvito ::

solatko je izjavil:

Legon - Me veseli, da vsaj en na SLO-TEH-u vozi s PH, če prav ne ve kaj to sploh pomeni.
Čisto mimo grede en zaključek, do katerega sem prišel preko vajinih kretenizmov, v Nemčiji na odsekih brez omejitve hitrosti, vsi udeleženci vozijo s PH, sej nihče ne prekorači OH, ker jo ni. Pa misliš, da je to res?
Torej iz tega sklepam, da OH nima prav nobenega vpliva na PH, če to gledamo kot način vožnje in obnašanja v prometu, saj moraš vozit s PH tudi tam, kjer omejitve sploh ni, če bi bila tako pomembna, potem, po vaše tam vsi vozijo s PH in ne poznajo prometnih nesreč zaradi NPH ali pa ne upoštevajo kakšno od komponent, ki so pomembne za vožnjo s PH.

c23po - Svoj IQ pokažeš že s tem, da, če nimaš kaj pametnega za povedat, citiraš drugega, samo. da se oglasiš.

Solatko, čeprav se piše skupaj.

delavec44 ::

Solatko misli, da ima monopol nad PH. Drugače si komentarjev "vsaj en na forumu" ne morem razlagati.

Kaj pa če voziš manj kot je tvoja PH, tako kot večina sposobnih defenzivnih voznikov? Je to še vedno PH ali dobi kakšen drug naziv? Je treba vedno voziti na limiti?

Vedno se lahko zgodi nepredvidljiva situacija kjer ti PH bolj malo pomaga. Če imaš tu rezervo, je priporočljivo. Pri manjših hitrostih so posledice ali možnosti reševanja situacije vedno boljše kot pri večjih.

Zgodovina sprememb…

delavec44 ::

solatko ::

delavec44 - Skoraj ni voznika, ki bi poznal svojo PH in bi skoz vozil na 100%, večinoma na 60-70%, tako, da imajo še ogromno rezerve.
Morda je delal samomor.
Delo krepa človeka

Legon ::


Čisto mimo grede en zaključek, do katerega sem prišel preko vajinih kretenizmov, v Nemčiji na odsekih brez omejitve hitrosti, vsi udeleženci vozijo s PH, sej nihče ne prekorači OH, ker jo ni
kako si prisel do tako idiotskega zakljucka po tem ko sem eksplocitno zapisal, da je OH samo eden od elementov PH? Res me zanima kaj je tvoja mozganska celica razmisljala, da je nekaj tako neumnega napisala? Se enkrat, pa ceprav vem, da si preneumen da bi lahko razumel: Ce vozis nad OH potem ne vozis s PH. Ce vozis pod OH, to ni zadosten pogoj (je pa nujen) da vozis s PH.
Torej iz tega sklepam, da OH nima prav nobenega vpliva na PH, če to gledamo kot način vožnje in obnašanja v prometu, saj moraš vozit s PH tudi tam, kjer omejitve sploh ni, če bi bila tako pomembna, potem, po vaše tam vsi vozijo s PH in ne poznajo prometnih nesreč zaradi NPH ali pa ne upoštevajo kakšno od komponent, ki so pomembne za vožnjo s PH.
to da si idiot, ki ne razume kaj pomeni PH ze vemo. Ravno tako kot vemo, da si nesposoben voznik, ki niti prometnih oredpisov ne pozna, se pa slaboumno hvali, da je tako dober voznik, da mora vozit po travi, valid odgovornost za svoja dejanja na sina in nadlegovat ostale udelezence v prometu. Se je tvoja mozganska celica kdaj v zivljenju vorqsal zakaj je na planetu manj kot ena tisocinka promila cest kjer ni omejitve hitrosti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

c23po ::

solatko je izjavil:

...
c23po - Svoj IQ pokažeš že s tem, da, če nimaš kaj pametnega za povedat, citiraš drugega, samo. da se oglasiš.

Ali pa s tem, da se ponavljaš kot pokvarjena plošča.
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

Legon - Res si tako pameten, da je normalna razprava s teboj nemogoča. Če je OH odločilen za vožnjo s PH, naj bo po tvoje in vsi, ki prekoračijo OH za vsaj 1km/h, niti slučajno ne morejo vozit s PH. Kjer omejitve slučajno ni (D AB) so pa vsi v PH. Vsi vozniki na nujni vožnji, v momentu, ko prekoračijo OH so avtomatsko v NPH, saj s PH po mnenju strokovnjakov, ne morejo vozit, ker kršijo administrativno določilo, ki za njih ne velja, jih pa zakon vseeno zavezuje, da vozijo s PH. Ko boste črkobralci spoznali, da za določena dogajanja v RL ne moreš uporabljati določila birokratov, ki so velikokrat neživljenska in praktično neizvodljiva, bo pa bolje. Seveda v primeru, ko se boste določenih stvari naučili in razumeli.
Kar se tiče moje vožnje po travi in nadlegovanja voznikov, je bilo to ravno v zvezi s PH in preprečevanjem prometnih nesreč, v primeru sina pa pač uporabe zakonov in predpisov, česar črkobralci še dolgo ne boste dojeli in se raje zaletavate in plačujete kazni, tudi takrat, ko se je temu mogoče čisto lahko izogniti.

c23po - ? Navadno odgovarjam nekomu in če se trditve ponavljajo, se tudi odgovori.
Delo krepa človeka

Legon ::

Res je, vsak, ki vozi nad OH po definiciji ne more vozit s PH. In to razumejo vsi razen enega debila v tej temi.

Al hoces sedaj slaboumno sugerirat, da vsakic, ko nekdo vozi z NPH pride do prometne nesrece?

Zakaj spet blodis o vozilih na nujni voznji? Ta vlak je odpeljal ko si prvic pogrnil na psiho testih.

česar črkobralci še dolgo ne boste dojeli in se raje zaletavate
bilko debilko, kdo od naju je bil udelezen v vec prometnih nesrecah? Zase vem, da je se nisem imel. Zate pa tudi da si ze dvakrat ril po travnikih. Tako, da zaletavate se predvsem radi debili, ki pojma nimate o voznji in prometnih predpisih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

socialec ::

Ne razumem, tukaj debatirate, da bi se administrativno določeno OH nasploh odstranilo? Samo v Sloveniji, v EU ali širše? Samo na avtocesti? Kaj pa regionalke? In po mestnih ulicah? Pa to bi veljalo za vse, od prve minute vozniškegai izpita, ali za samo določene voznike z določenimi vozili? Če bi ugotovili, da se je število nesreč zmanjšalo, super, predlagatelj dobi predsedništvo - tudi v tem primeru brez omejitve trajanje mandata? Tako je bilo nekoč v SFRJ, brez administrativnih OH, če že ni bilo omejitve trajanja mandata? Kaj pa, če bi se število nesreč povečalo, kaj pa potem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: socialec ()

solatko ::

Legon - Ti vračem debilko, po tvoji logiki, ne moreš vozit s PH, če prekoračiš administrativno omejitev, torej tudi na nujni vožnji, kaj pa kjer te administrativne omejitve ni? PH je sestavljena iz logičnih komponent, v kateri ni prostora za neke administrativne pojme, saj so lahko iz denva v dan spremenjeni ali pa na podobnih poteh precej različni. Včasih so imeli kraji omejitev od 40-60, potem je bilo nekako dogovorjeno 50, dodali so cone 10 in 30, a prej se je povsod vozilo s precej višjo hitrostjo (omejitvijo) in ni bilo ravno veliko nesreč. In ti mi razloži, kako so se tehnično spemenile okoliščine zaradi katerih je vožnja s 50 v coni 30 NPH, če je ta omejitev veljala dolga desetletja in nesreč ni bilo?
Po tvoje vozniki na nujni vožnji vozijo s PH samo takrat, ko se držijo omejitve, ki za njih sicer ne velja, ampak zakon jim veleva, da morajo voziti s PH, daj enkrat razloži strokovno in ne tako na počez, s trditvijo, da imam pač manjvrednostni kompleks, zaradi psiho testov.
Dejstvo je, da ne boš imel prometne nesreče, če voziš s PH, ne glede na hitrost s katero se giblješ, če upoštevaš vse komponente PH, v katero administrativne določbe ne sodijo, ker je to realna kategorija, ki je osebna in ne splošno določljiva za vse.
Z vožnjo na travo sem pač rešil svojo rit in življenja družine, pred vozilom na mojem voznem pasu, ki je prehitevalo počasnejšo kolono. Če nebi bilo trave, bi zamenjal pas in se zaletel v nasproti vozečega, ker je bil ta veliko počasnejši in bi bile posledice trka veliko lažje. Je namreč ogromna razlika med 100+ in 60-70 pri čelnem trku. Kaj bi v teh dveh primerih neredil ti, me ne briga, jaz sem svoje in nekaj drugih življenj s tem rešil in zato sem danes še živ in v 60.-ih letih še nisem povzročil težav (da bi morali zaradi mene zavirati ali bežati na travo), niti prometne nesreče in nikoli nisem imel kasko zavarovanja, niti na precej dražjih vozilih, kot je povprečje.
Delo krepa človeka

socialec ::

Legon, je že kdo resnično predlagal slovenski vladi, da odstrani tiste OH eksplicitne okrogle znake, rdeče obrobljene in z vpisano številko? Krajevnim tablam pa da odstranijo en ali več črnih robov? Saj pa vsak voznik pozna svojo PH na avtocesti, regionalki, ulici, administrativne omejitve so menda čisto brez smisla ali kaj. Ima EU kakšen ekivalent, npr. predlagam.komisiji.eu? Me zanima odziv... Raje se ne hecaj, da ne znižajo že obstoječih adminstrativnih OH, je veliko bolj verjetno :D Res, čemu o tem debatirate in jemljete pozornost povprečnim ljudem, na katere solatko gleda prezirljivo? Ok, solatko je mogoče res upravičeno nadčlovek z nadrefleksi in z ekstremno dragim nadavtom, to je jasno - govorim za ostale, ki nismo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: socialec ()

Legon ::

Nope, imamo samo debila v tej temi, ki si domislja da lahko prosto izbira katere prometne predpise bo izbiral in pri tem je celo tako nor da verjame da s tem prispeva k varnosti v prometu.

Legon ::

solatko je izjavil:

Legon - Ti vračem debilko, po tvoji logiki, ne moreš vozit s PH, če prekoračiš administrativno omejitev, torej tudi na nujni vožnji, kaj pa kjer te administrativne omejitve ni? PH je sestavljena iz logičnih komponent, v kateri ni prostora za neke administrativne pojme, saj so lahko iz denva v dan spremenjeni ali pa na podobnih poteh precej različni. Včasih so imeli kraji omejitev od 40-60, potem je bilo nekako dogovorjeno 50, dodali so cone 10 in 30, a prej se je povsod vozilo s precej višjo hitrostjo (omejitvijo) in ni bilo ravno veliko nesreč. In ti mi razloži, kako so se tehnično spemenile okoliščine zaradi katerih je vožnja s 50 v coni 30 NPH, če je ta omejitev veljala dolga desetletja in nesreč ni bilo?
Po tvoje vozniki na nujni vožnji vozijo s PH samo takrat, ko se držijo omejitve, ki za njih sicer ne velja, ampak zakon jim veleva, da morajo voziti s PH, daj enkrat razloži strokovno in ne tako na počez, s trditvijo, da imam pač manjvrednostni kompleks, zaradi psiho testov.
Dejstvo je, da ne boš imel prometne nesreče, če voziš s PH, ne glede na hitrost s katero se giblješ, če upoštevaš vse komponente PH, v katero administrativne določbe ne sodijo, ker je to realna kategorija, ki je osebna in ne splošno določljiva za vse.
Z vožnjo na travo sem pač rešil svojo rit in življenja družine, pred vozilom na mojem voznem pasu, ki je prehitevalo počasnejšo kolono. Če nebi bilo trave, bi zamenjal pas in se zaletel v nasproti Javozečega, ker je bil ta veliko počasnejši in bi bile posledice trka veliko lažje. Je namreč ogromna razlika med 100+ in 60-70 pri čelnem trku. Kaj bi v teh dveh primerih neredil ti, me ne briga, jaz sem svoje in nekaj drugih življenj s tem rešil in zato sem danes še živ in v 60.-ih letih še nisem povzročil težav (da bi morali zaradi mene zavirati ali bežati na travo), niti prometne nesreče in nikoli nisem imel kasko zavarovanja, niti na precej dražjih vozilih, kot je povprečje.

Se vedno nisi odgovoril na enostavno vprasanje ali voznja z NPH avtomaticno pomeni prometno nesreco? Ko bos odgovoril na to bodo tvoje blodnje samo se pomilovanja vredne.

In ne glede kolikokrat se slaboumno zlazes se zakonska definicija PH ne bo spremenila. To da si ti prezabit, da bi poznal prometne predpise, ti ne daje pravice da si izmisljas definicije za termine, ki so jasno definirani v zakonu.

In ja, nesposobni vozniki se pac pogosto znajdete v situacijah, ko morate "resevat zivljenja" s tem da zletite s ceste.

nejc_nejc ::

Jest mislm,da glede na zgornja čreva, na cestah_vseh, uvedemo sistem pred NAPOLEONOM. Tovornjski zaradi utrditve novega sistema med vozniki, lahko cel teden uporabljajo nov način. Ostala vozila se jim priključijo 6 dan....

Zgodovina sprememb…

GrimReaper3 ::

delavec44 je izjavil:

Evo, spet NPH.

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Jaz grem tukaj večkrat s kolesom. Je kar nevarna cesta, ker me je že ena stara mama zbila bočno z avtom pri 18 letih. Sicer se pa to ni popravilo do danes, bi rekel, da vsaj 30% voznikov ne zna prehiteti kolesarja in gredo mimo na samo 0,5-1 m bočne razdalje. V bistvu nekateri sploh ne prehitevajo, ker gredo naravnost kot če kolesarja ne bi bilo, zato sem rekel gredo mimo.
Taki katerim je bolj pomembno, da vzdržujejo svojo hitrost, čeprav enako prehitijo tudi na povsem prazni cesti, namesto da bi jim bila bolj pomembna varnost kolesarja, bi morali vsem po vrsti pobrati izpite.

Oprostite, ampak da greš v moker desni ovinek predvidevam da vsaj 120 (druga možnost so zlizane ali stare gume in 100 km/h), ter pazi to, ti gre nasproti avtobus, in ne prilagodiš ustrezno hitrosti (ene 80 bi bilo več kot varno), to je pa preprosto naravna selekcija.

50m pred odcepom za Vrbnje je drugače tabla 70 za 800 m, do ležečega policaja pred Novo Vasjo, enako v smeri v kateri je šel avtobus, od ležečega naprej.
Ta desni ovinek je nekje 250 m pred ležečim. Zmanjkalo mu je torej samo toliko in bi bil na varnem.

Sicer se pa vidi kakšen krš avto je bil. Ni to za dirkati. Od feryza bi šel tukaj verjetno 140 kot po tračnicah. Sem vozil enkrat za sodelavcem z E46 330d, to je šel v najbolj zavite S ovinke 80, nisem mogel verjeti očem. Sem imel že kako nizko Alfo, pa ni šla več kot 60 skozi take S ovinke.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Legon - NPH se določi izključno, ko se zgodi nesreča, ni pa vse kar je na cesti v PH. Sposobni vozniki nevarne situacije rešimo na najvarnejši način, nesposobni so pa v kronikah prometnih nesreč. Vsekakor od črkobralskih bedakov ne moreš pričakovati realnega razmišljanja.

Pa malo o "strokovnosti" postavljanja znakov OH
https://www.24ur.com/novice/slovenija/2...
Delo krepa človeka
««
316 / 317
»»