» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
305 / 308
»»

c23po ::

Ok, strinjam se!
Kaj je sedaj z mojim vragecom. Lahko tudi jaz ali ne?
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

c23po - Glede na statistiko prometnih nesreč, seveda lahko in tudi to počneš, ne bodi bolj papeški od papeža.

Kdo ti to lahko sploh brani?
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Legon ::

O kakšni statistiki prometnih nesreč blodiš? Ravno statistika prometnih nesreč dokazuje, da velika večina udeležencev brez težav vozi tako s prilagojeno kot s solatasto hitrosjo, četudi nas ti vstrajno prepričuješ, da je to nekaj kar je rezervirano za elito z nadnaravnimi sposobnostmi.

solatko ::

c23po - Seveda lahko, kajti vragec zna biti zelo prepričljiv. Kdo ti pa lahko prepreči?

Legon - Nekaj tisoč nesreč se zgodi letno, če bi vsi vozili kot jaz in meni podobni, jih nebi bilo skoraj nič, stoprocentno pa ne s smrtnimi žrtvami. In tu ni nobenih nadnaravnih sposobnosti, samo vožnja s PH, če te seznanijo kaj je to in kako se v prometu to uporablja.
Delo krepa človeka

Legon ::

Glede na število prevoženih kilometrov in število vozil se na srečo zgodi relativno malo porometnih nesreč, še posebej takšnih z najhujšimi posledicami in to kljub temu, da so na cesti tebi podobni. Na srečo ste v manjšini in to nedvomno pozitivno vpliva na prometno varnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

mancini ::

Solatko se vedno sveto verjame, da je edini tukaj, ki ni povzrocil nesrece ali bil v njej udelezen.

Velika vecina voznikov ni bila se nikdar v nesreci. Kar pa ne pomeni, da se nam to ne more pripetit ze danes ali pa jutri.

Utk ::

Seveda je bil udeležen, samo on nikoli nič kriv, "majkemi".

delavec44 ::

Tudi kazni še ni dobil od policaja, razen za napačno parkiranje pa enkrat je moral v enem klancu čakati 1 uro.

c23po ::

solatko je izjavil:

c23po - Seveda lahko, kajti vragec zna biti zelo prepričljiv. Kdo ti pa lahko prepreči?

Legon - Nekaj tisoč nesreč se zgodi letno, če bi vsi vozili kot jaz in meni podobni, jih nebi bilo skoraj nič, stoprocentno pa ne s smrtnimi žrtvami. In tu ni nobenih nadnaravnih sposobnosti, samo vožnja s PH, če te seznanijo kaj je to in kako se v prometu to uporablja.

Dobro, Solatko. Recimo najprej nekaj o statistiki, ko jo stalno zlorabiš, pa o njej pojma nimaš. Djstva so takšna: ne nekaj tisoč, ampak približno 40 tisoč nesreč se zgodi letno na slovenskih cestah. Mogoče ti je podatek vzel sapo, vendar se pripravi, da ti jo vzame spet. 40 tisoč nesreč letno pomeni, da bo statistični voznik v na slovenskih cestah doživel nesrečo enkrat v šoferski karieri. Kakršno koli nesrečo, zviti pleh, razbito luč ali smrtni izid. Ker moramo razumeti statistiko, ki jo ti ne, moramo domnevati, da je v teh 40 tisoč nesreč 20 tisoč povzročiteljev in 20 tisoč "povzročenih". To, če znaš brati statistiko, pomeni, da povprečni povzrečitelj nesreče na naših cestah mora voziti vsaj 80 let, da bi postal povzročitelj. In to pomeni, dragi Solatko, da večina voznikov vozi točno toliko ali bolj varno, kot to počneš ti, da nisi prav nič posebnega. Si navadna statistična zaokrožitev in nič več. Predlagam, da nikoli več omenjaj statistike.

O zagovarjanju pravice vsakemu početi kar se mu zazdi: bega me, čemu se potem huduješ nad opicami, ki baje znamo samo obračati volan? Zakaj bi mi potemtakem ne smeli početi točno to, kar zagovarjaš: to kar hočemo?

Vendar je resnica drugačna. Mi, opice, ki znamo samo vrteti volan, znamo tudi krotiti naše vragece. Vi supervozniki pa imate občutek, da z denarjem lahko kupite pravico ne se krotiti. Ne zavedate se, da s denarjem kupujete tudi pravico ogrožati ostale na cesti. Ti za hitrost, drugi za alkohol, tretji za prehitevanje... Eni si pa lepo kupijo pravico pobijati na safariju. V Sarajevu.
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

delavec44 - Tako je v Črnem kalu 1h1/2, da je šel mimo prvi kamion, ki sem ga prehitel. Danes bi bil v tem primeru ob nekaj k€ in izpit, ker je tam polna črta, vendar se vse vidi in smo lepo vozili mimo skoraj stoječih ovir, saj nisem bil edini in tudi čakal nisem edini, nisem pa plačal niti Dinarja.

c23po - Če ni pomembno, oziroma je zanemarjujoče število prometnih nesreč, zakaj potem sploh teme o prometu na forumu? Ena nesreča z mrtvim ali težko poškodovanim, ki nastane zaradi nekoga, ki se ni naučil dovolj dobro sukat volan, je preveč! 109+ nesreč na dan je zate zanemarljiv podatek, veliko se jih zgodi celo tam, kjer grejo vsi v isto smer in nesreč praktično nebi smelo biti.
Zakaj, ob takih statističnih podatkih, me sploh kurcate za vožnjo 200+ na prazni AC ob ugodnih pogojih in z dobrim avtom?
Saj se po vaše, na naših cestah ne dogaja nič nevarnega, zakaj potem tak revolt ob vožnji preko OH, pijančkih, tistih brez vozniške, voznikov, ki na AC ne vozijo v pravo smer, saj po vaše je vse v redu, samo 109+ prometnih nesreč dnevno, kaj pa je to, ob količini prometa na naših cestah, zakaj sploh plačujemo policijo, da kasira po naših cestah?
Zakaj je sploh potreben vozniški izpit, saj bi se vsak lahko naučil vozit brez AŠ, saj še kakšna nesreča/dnevno, nebi preveč kvarila statistike.
Seveda, da bi se zavzemali za cca 4k nesreč/leto, 0-10 mrtvih/leto, max 100 poškodovanih/leto,... vam niti ne pride v mozak.
Delo krepa človeka

Aljaz198899 ::

A kdo ve, zakaj nemci v slo pozabijo vozit?
To je ze vsaj 100. primer v tem letu (dnevno nardim 190 v obe smeri).
Svaba se spravi prehitevat tovornjaka. Bremzam iz visje hitrosti na ene 135-140 (po stevcu, torej realno 125), ker izsili prednost. Prehiti tovornjaka in vsaj 2km vozi po levem pasu, ceprav je desni prazen.
In oni kao vozijo po njihovi avtocesti, kjer ni omejitev? Ta bi bil ze 2x mrtev, ce bi tako vozil po "autobahnu". Takih nemcev srecam nebroj vsak teden...

c23po ::

solatko je izjavil:

...Če ni pomembno, oziroma je zanemarjujoče število prometnih nesreč, zakaj potem sploh teme o prometu na forumu? Ena nesreča z mrtvim ali težko poškodovanim, ki nastane zaradi nekoga, ki se ni naučil dovolj dobro sukat volan, je preveč! 109+ nesreč na dan je zate zanemarljiv podatek, veliko se jih zgodi celo tam, kjer grejo vsi v isto smer in nesreč praktično nebi smelo biti.
Zakaj, ob takih statističnih podatkih, me sploh kurcate za vožnjo 200+ na prazni AC ob ugodnih pogojih in z dobrim avtom?
Saj se po vaše, na naših cestah ne dogaja nič nevarnega, zakaj potem tak revolt ob vožnji preko OH, pijančkih, tistih brez vozniške, voznikov, ki na AC ne vozijo v pravo smer, saj po vaše je vse v redu, samo 109+ prometnih nesreč dnevno, kaj pa je to, ob količini prometa na naših cestah, zakaj sploh plačujemo policijo, da kasira po naših cestah?
Zakaj je sploh potreben vozniški izpit, saj bi se vsak lahko naučil vozit brez AŠ, saj še kakšna nesreča/dnevno, nebi preveč kvarila statistike.
Seveda, da bi se zavzemali za cca 4k nesreč/leto, 0-10 mrtvih/leto, max 100 poškodovanih/leto,... vam niti ne pride v mozak.

Solatko, ni ni pomembno in zanemarjujoče. Pomembno je, da si ti omenil statistiko, o kateri pojma nimaš in ti je dokazano, da si statistično na ravni vseh nas opic. Vso to kramo pa vlečeš ven le zato, da bi zase opravičeval namišljene pravice, ki bi naj izhajale iz namišljene superiornosti.
Računalniki nimajo spominov.

c23po ::

Aljaz198899 je izjavil:

A kdo ve, zakaj nemci v slo pozabijo vozit?
To je ze vsaj 100. primer v tem letu (dnevno nardim 190 v obe smeri).
Svaba se spravi prehitevat tovornjaka. Bremzam iz visje hitrosti na ene 135-140 (po stevcu, torej realno 125), ker izsili prednost. Prehiti tovornjaka in vsaj 2km vozi po levem pasu, ceprav je desni prazen.
In oni kao vozijo po njihovi avtocesti, kjer ni omejitev? Ta bi bil ze 2x mrtev, ce bi tako vozil po "autobahnu". Takih nemcev srecam nebroj vsak teden...

Niso Nemci. Balkanci so.
Balkanc, ki se spravi prehitevati kamion potrebuje nekaj sekund, da pospeši do 130 km/h. Če ti priletiš za njim hitreje je to tvoj problem. Kaj uporabljaš za meritev svoje hitrosti je tvoj problem. On tega ne more vedeti. Ti moraš upoštevati možnost, da Balkanc uporablja homologirano napravo v svojem avtomobilu. Tudi če Balkanc vozi še 2 km po prehitevalnem, ga za teh 0,92 minute ni treba obesiti za jajca.
Takšnih Balkancev srečaš nešteto zato, ker voziš prhitro.
Računalniki nimajo spominov.

Utk ::

No, je pa vseeno zanimivo kako vsi ti "švicarji" in "nemci" pozabijo vozit ko pridejo čez Karavanke.
Gor se vseeno ne tako obnašajo, mislim da jih bi morali tudi mi počasi "integrirat".

predi ::

Sam sem med migriranjem z obale tudi videl dva Nemca na motorjih, ki sta kolono prehitevala kar čez izvoz in uvoz na avtocesti. Pa to sta bila na potovalnih motorjih, ne na skircah. Kvečjemu penzionista.

Ampak najhujši so Italjani. To nima blage veze o vožnji. En mi je na motorju na zadnjem dvopasovnem krožnem v Kopru proti Šmarjam kar z zunanjega na moj notranji pas zapeljal na izvozu. Kao prehiteva vzporedno vozeče vozilo na moji desni. Na izvozu, po polni črti. Kaj ti ni jasno, da mi na manj kot metru rineš pred nos, ko zapuščam križišče? Bi ga lahko zdrobil kot kreker pa še sam ni bil gor.

solatko ::

c23po - Pomembno je, da jih veliko krši predpise, rezultat je pa 109+ prometnih nesreč na naših cestah.
Delo krepa človeka

chucki ::

Utk je izjavil:

No, je pa vseeno zanimivo kako vsi ti "švicarji" in "nemci" pozabijo vozit ko pridejo čez Karavanke.
Gor se vseeno ne tako obnašajo, mislim da jih bi morali tudi mi počasi "integrirat".


Pri nas se 5 cigotov ne morjo zrihtat ne pa voznje po cestah.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

c23po ::

solatko je izjavil:

c23po - Pomembno je, da jih veliko krši predpise, rezultat je pa 109+ prometnih nesreč na naših cestah.

Drži! In z nebulozami o kršenju predpisov po prosti izbiri samo "popravljate" to stanje.
Hvala ti, Solatko, da sva prišla do konca te teme.
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

c23po - Saj sva bila že na začetku skupaj, samo ti bi po prosti presoji kaznoval samo eno vrsto prekrškov, druge pa ne, recimo striktno OH, redko pa oviranje prometnega toka. Kdaj je večja nevarnost pa odvisno od situacije.
Delo krepa človeka

Legon ::

Zakaj spet lazes? Ti si tisti ki trdi, da je skladno z lastnim kompleksom vecrednosti sprejmljivo selektivno krsenje prometnih predpisov.

Ostali smo ze davno povrdali, da treba sankcionirat vse krsitve in da nobeno krsenje porometnih predpisov ne prispeva k varnosti in da je vsako krsenje prometnih predpisov nezazeljena anomalija v prometu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

solatko ::

Legon - Zakaj lažeš in za to obtožuješ druge? Trdim, da nobeno kršenje predpisov ni dopustno, vendar se dogaja, selektivno pa bi kaznovali vi. Tudi nedajanje smerokaza ni dopustno, zlizane gume, uporaba telefona (klasična),.... Jaz sem samo priznal, kateri predpis sem zavestno kršil, ne, da to lahko počnem.
Delo krepa človeka

Legon ::

selektivno pa bi kaznovali vi.

Lažeš kot pes teče. Daj citat al STFU.

Trdim, da nobeno kršenje predpisov ni dopustno,

Hvala za pismo izjavo, da namerno in povsem po nepotrebnem ogorožaš ostale udeležence v prometu z nedopustnim kršenje prometnih predpisov.

GregiB ::

Pekleti kšeftarji z avti... pred 2 letoma so mi ob hiši postavili blokovsko naselje... nei nek problem, malo bolj živahno, po drugi strani pa je moja bajturina malo več vredna, saj je lokacija zdaj "bližje centra"... Ampak...

Zgleda v bloku živi nek hendler z avti, saj je včeraj bil na parkingu pred blokom parkiran nek Audi z KP registrsko (sem na območju CE... spare me)... avto je bil zakurblam debelo uro... Sem že mislil nekaj vreči vanj... na nedeljo... Za popizdit... Ne vem, kaj je tip delal... akumulator polnil???
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin

solatko ::

Legon - Samo ti veš, koga sem ogrožal na prazni AC.
Delo krepa človeka

c23po ::

solatko je izjavil:

Legon - Samo ti veš, koga sem ogrožal na prazni AC.

...z zlizanimi gumami na neregistriranem avtu...
Računalniki nimajo spominov.

Legon ::

solatko je izjavil:

Legon - Samo ti veš, koga sem ogrožal na prazni AC.

Ker ni citata lahko upravičeno sklepamo, da si se sprijaznil z dejstvo da lažeš kot pes teče. Hvala, za pojasnilo.

Kar se pa prazne avtoceste tiče, a to so jo samo za tebe zaprli ali si se spet gladko zalgal?

solatko ::

Legon - Ti si res potreben belega, a je kriza, carina preveč zapleni?
Delo krepa človeka

solatko ::

Evo klasičen primer neprilagojene hitrosti na nujni vožnji, fant pač precenil svoje sposobnosti.

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Delo krepa človeka

ginekk ::

Jaz se sploh ne čudim nesrečam na avtocesti. Nazadnje ko sem šel iz obale, predvčerajšnjim so mi vsaj trije šli v rit na tako razdaljo, da niti njihovih luči nisem več videl v retrovizorju.

Pa to so ponavadi kakšna stara TDI jajca s 150konji, ki jih pustim zadaj v trenutku.

Takisto v obratno smer, kamper slovenske registracije vozi 100km/h po prehitevalnem in mu ne kapne se umaknit nikakor, med tem ko grem lahko mimo po voznem pasu in je hkrati desni (tretji pas) čisto prazen.

Pogledam kdo sedi notri osebka, dva mlada, ona z nogam na armaturki mota čik, voznik pa bogsigavedi kaj je sanjal.

Legon ::

solatko je izjavil:

Legon - Ti si res potreben belega, a je kriza, carina preveč zapleni?

Kje je citat? Al bos se bos spet delal neumnega, ko smo te dobili na lazi?

Vem da je tezko razumet, ampak ko tako lazes kot ti, si pac samo se dvorni norcek in opozorilo ostalim udelezencem v prometu kako se ne vozi.

solatko je izjavil:

Evo klasičen primer neprilagojene hitrosti na nujni vožnji, fant pač precenil svoje sposobnosti.

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Klasicen primer laznjivca, ki upa da se bo z gaslightingom izvlekel iz lastnega dreka. Fant, malo si precenil svoje spsobnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

c23po ::

solatko je izjavil:

Evo klasičen primer neprilagojene hitrosti na nujni vožnji, fant pač precenil svoje sposobnosti.

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

V članku piše "prekratka razdalja". Za to ga bodo oglobili, ne zaradi hitrosti. Pa prosim, ne spet z razlago, da je "neprilagojena hitrost" skupni imenovalec za vsako nesrečo. Ni.
Računalniki nimajo spominov.

fikus_ ::

Pri neki hitrosti je dobro imeti neko varnostno razdaljo, da lahko reagiraš na nepredvideno situacijo in s tem preprečiš prometno nesrečo.

V zgornjem primeru nujna vožnja (prižgane luči in sirena) "opravičuje" (zelo verjetno) višjo hitrost od omejitve, kazen bo pa dobil za prekratko varnostno razdaljo.

Pred leti je bilo nekaj podobnega za reševalca na motorju, ki je imel kar težko nesrečo na nujni vožnji, zraven je pa dobil še kazen.

Vozila na nujni vožnji oz. vozniki le teh so še vedno odgovorni za svoja dejanja v prometu.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Utk ::

Policaji se stalno vozijo 30 centi za ritjo. Ker za njih fizika ne velja.

mirator ::

c23po je izjavil:


V članku piše "prekratka razdalja". Za to ga bodo oglobili, ne zaradi hitrosti. Pa prosim, ne spet z razlago, da je "neprilagojena hitrost" skupni imenovalec za vsako nesrečo. Ni.

Če je prekratka razdalja, je tudi hitrost prevelika. In če je hitrost pevelika, je tudi neprilagojena.

c23po ::

mirator je izjavil:

c23po je izjavil:


V članku piše "prekratka razdalja". Za to ga bodo oglobili, ne zaradi hitrosti. Pa prosim, ne spet z razlago, da je "neprilagojena hitrost" skupni imenovalec za vsako nesrečo. Ni.

Če je prekratka razdalja, je tudi hitrost prevelika. In če je hitrost prevelika, je tudi neprilagojena.

Seveda, drži! Lahko gremo naprej: če je hitrost neprilagojena, je očitno voznik nezbran. Nezbran je zaradi...

Gre za to, da Solatko trdi, kako je za prav vsako nesrečo edini vzrok neprilagojena hitrost. Iz tega nadaljuje z obveznim vsakoletnim dodatnim šolanjem pri inštruktorjih, ki izpit naredijo pred njim...
Računalniki nimajo spominov.

Legon ::

In seveda mora potem dodat še zajetno zalogo laži. Nič novega.

solatko ::

Legon - Kakšen citat bi rad?
Kako pa bi ti poimenoval dotično prometno nesrečo, kot vožnja z NPH policista.

c23po - Saj skoz trdim, da nimate pojma, kaj pomeni PH. Ravno to, da moraš vozit tako hitro, da lahko v pričakovani situaciji vozilo varno ustaviš. Ti nikoli ne boš imel razčiščenih pojmov o prometu, razen vožnje po napačnistrani vozišča, izsiljevanje prednosti,.. je večina nesreč posledica NPH, predvsem na AC, kjer se peljejo vsi v isto smer in nesreč praktično nebi smelo biti.
Delo krepa človeka

Legon ::

Kaj se sedaj slaboumno sprenevedaš?

Citat za tole laž čakamo: Trdim, da nobeno kršenje predpisov ni dopustno, vendar se dogaja, selektivno pa bi kaznovali vi.

Dajmo citat na plano, ali pa nehaj neprestano lagat. Bo šlo, ali se boš spet potuhnil v luknjo?

solatko ::

Legon - Kaj se sprenevedaš, vsi bi strogo kaznovali samo prekoračitev OH, ostalo je manj pomembno, vsaj iz vaših komentarjev tako kaže. Zaradi tega, ste me proglasili za nevarnost na cesti, beri lastne komentarje, kakšen citat neki?
Delo krepa človeka

Legon ::

Izjavil si, da zagovarjam selektivno kaznovanje, kar je debela laž. Zakaj še kar lažeš? Kje je kakšne citat, da sem kadarkoli trdil, da je treba kaznovat samo prehitro vožnjo? Si ga sposoben dat? Al se boš končno sprijaznil z dejstvom, da si patološki lažnivec?

In ja, patološki lažnivci, ki si domišljate da imate pravico svobodno izbirat katere prometne predpise boste upoštevali ste nevarnost na cesti.

In kot že rečeno, daj citat na plano kje sem kadarkoli zagovarjal kakršnokoli kršenje prometnih predpisov ali pa se spelji lagat nazaj v lokalno gostilno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

blay44 ::

Gremo eno resno. Sem v desetih minutah videl precej zbeganih šoferjev.

Danes zjutraj sem bil priča, no slučajno sem med čakanjem opazoval kako je en avtobus zapeljal iz glavne ljubljanske avtobusne postaje naravnost pred enega osebnega. Sicer je uspel ustaviti, sta se pa z voznikom avtobusa nekaj užgala. Matr. Sem misli, da ga bo že vsekal. Pa se je obvladal in z avtom odpeljal naprej. Je pa to čudno križišče. Smo pol razpravljali ali ima tukaj, pri izvozu iz avtobusne avtobus prednost pred vozili, ki so že na križišču ali ne?
Po mojem tukaj ne gre za postajališče na cesti in mora avtobus počakati. Je pe prisotno tudi drugačno mnenje.

delavec44 ::

Kaj niso spremenili, da niti iz avtobusne nima več prednosti?

delavec44 ::

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Zgleda ima še vedno prednost, ni pa absolutna.

c23po ::

solatko je izjavil:

Legon - Kakšen citat bi rad?
Kako pa bi ti poimenoval dotično prometno nesrečo, kot vožnja z NPH policista.

c23po - Saj skoz trdim, da nimate pojma, kaj pomeni PH. Ravno to, da moraš vozit tako hitro, da lahko v pričakovani situaciji vozilo varno ustaviš. Ti nikoli ne boš imel razčiščenih pojmov o prometu, razen vožnje po napačnistrani vozišča, izsiljevanje prednosti,.. je večina nesreč posledica NPH, predvsem na AC, kjer se peljejo vsi v isto smer in nesreč praktično nebi smelo biti.

Solatko nikoli več ne bo citiral ali navedel vira. Poizkusil je že, se osmešil in ne bo nikoli več.
Nesrečo lahko poimenuješ kakor hočeš, vendar so strokovnjaki, ki so jo raziskali, kot vzrok ugotovili nezadostno razdaljo. Menda bomo verjeli njim in ne tebi.

Glede ostalega pisanja, poizkusimo še enkrat in počasi:
- S teboj se strinjam v definiciji prilagojene hitrosti.
- S teboj se ne strinjam, da je prilagojena hitrost lahko višja od dovoljene.
- Ne strinjam se z domislico tistega tvojega inštruktorja izpred 35 let, da je vzrok vseh nesreč neprilagojena hitrost.
- Ne strinjam se s populistično zlorabo statistike, ki se začne tako:
razen vožnje po napačnistrani vozišča, izsiljevanje prednosti,.. je večina nesreč posledica NPH
Torej, navedeš dva vzroka, dodaš pikice (očitno je vzrokov več), nato BANG! Ugotoviš veliko večino nesreč, ki pašejo v tvojo agendo. Ko vprašamo po virih, smo na začetku. Solatko ne citira!
Računalniki nimajo spominov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

predi ::

blay44 je izjavil:

Gremo eno resno. Sem v desetih minutah videl precej zbeganih šoferjev.

Danes zjutraj sem bil priča, no slučajno sem med čakanjem opazoval kako je en avtobus zapeljal iz glavne ljubljanske avtobusne postaje naravnost pred enega osebnega. Sicer je uspel ustaviti, sta se pa z voznikom avtobusa nekaj užgala. Matr. Sem misli, da ga bo že vsekal. Pa se je obvladal in z avtom odpeljal naprej. Je pa to čudno križišče. Smo pol razpravljali ali ima tukaj, pri izvozu iz avtobusne avtobus prednost pred vozili, ki so že na križišču ali ne?
Po mojem tukaj ne gre za postajališče na cesti in mora avtobus počakati. Je pe prisotno tudi drugačno mnenje.
Boš moral bolj natančno pokazat kje se to dogaja (StreetView).

GupeM ::

Kako? V Ljubljani avtobusi samo na enem koncu zapeljejo na cesto z glavne avtobusne postaje.

14 Trg Osvobodilne fronte
https://maps.app.goo.gl/2UyXjA8SwQQ8h9t...

blay44 ::

Evo sem zdajle malo bolj pogledal ta križišče. Avtobusarji imajo semafor in znak "stranska cesta" pa kr rinejo v rdečo in na cesto. Verjetno je bil un primer isti, kjer se je za osebnim nabrala kar lepa kolonica.

GupeM ::

Po mojih izkušnjah izpred cca 15 let, tam nihče ne rine skozi rdečo. Problem pa je, da vozniki, ki grejo po glavni cesti, kar rinejo, čeprav ne morejo zapustiti križišča. Potem pa nastane štala. Avtobusa ima zeleno, križišče pa zabasano. Zapelje naprej, tistim na glavni cesti se prižge zelena in izgleda, kot da je avtobusa zapeljal v rdečo.

Ja, po pravilih v takšnem primeru tudi avtobusar ne bi smel zapeljati v križišče. Ampak potem lahko tam stoji od 7ih zjutraj do 5ih popoldne.

blay44 ::

Ne morem trditi kako je bilo. Odvijalo pa se je hitro in brez vmesnega ustavlanja.
Verjetno zato potem norija in kokodakanje.
Ima avtobus pri uvozu na prednostno cesto, prednost ali ne? Po moje itak, da ne!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: blay44 ()

GupeM ::

Normalno da ne.
««
305 / 308
»»