» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
299 / 307
»»

delavec44 ::

mirator je izjavil:

delavec44 je izjavil:


Zakaj je pa potem ta člen:

Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
1. če je voznik, ki vozi za njim, že začel prehitevati ali dal predpisan znak, da bo začel prehitevati;

Če po vaše, voznik za njim sploh ne sme prehitevati vozila, ker ta že vozi za nekom drugim?

Pelješ po neki regionalki in dohitevaš vozilo pred sabo. Ampak tebi se od zadaj bliža tretje vozilo. V trenutku, ko si se ti odločil prehitevati, je tebe začelo prehitevati vozilo za tabo. V tem primeru ti ne smeš prehitevati vozila pred sabo.
Če pa si prej začel ti prehitevati, pa mora vozilo za tabo počakati, da prehitevanje končaš ti.
In v takem primeru ne gre za kolono temveč posamezna vozila.


Seveda gre v nekem trenutku za kolono, če se 3 vozila dobijo na kupu, da se lahko med seboj prehitevajo. Nikjer v definiciji kolone ne piše koliko časa morajo voziti skupaj. Če so vsi tako črkobralski sem lahko tudi jaz.

To kar Matic piše, pa ne vem kako se navezuje na člen, ki sem ga citiral.

matic492 ::

Odgovarjal sem bolj kot ne na ta del:

Če po vaše, voznik za njim sploh ne sme prehitevati vozila, ker ta že vozi za nekom drugim?


Sicer pa sploh ne vem zakaj se tolko fokusiramo na tisti člen kjer piše kolona, je bolj preprosta rešitev:
6. če se po prehitevanju ne bi mogel varno vključiti na smerno vozišče oziroma na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem;


Če imamo kolono N vozil, kjer imajo vsi točno zakonsko predpisano varnostno razdaljo med vozili, potem jih ti ne smeš prehitevat že samo zaradi tega, ker se ne moreš varno vključiti nazaj, brez da bi moral ta, ki ga prehitevaš bremzat in narediti varnostno razdaljo.

Tako da je že samo tu konec debate, kolone ne smeš prehitevati, niti vse skupaj, niti enega po enega.

Kvečjemu bi ta specifičen člen, ki ga citiram, dovoljeval prehitevanje celotne kolone, ker potem imaš dovolj prostora, da se vrneš (pod predpostavko da imaš dovolj veliko vidno polje, da ne prehitevaš v škarjice itd itd.) Ampak prehitevanje več kot 2 vozil skupaj pa on drugi člen prepoveduje.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

solatko ::

maticb492 - Samo povej, kako boš vplival na počasne, če jih še policaji pustijo pri miru, saj se promet umiri, tisti idioti, ki prehitevajo kolono so pa kolateralna škoda skupaj z umrlimi, ki vozijo nasproti.

GupeM - Jaz sem že večkraT napisal, da nikoli ne prehitevam kolone, imam pa vedno povečano razdaljo, da lahko kdorkoli prehiti mene in to enostavno zato, ker nima smisla prehitevat 20+ vozil, saj ne moreš vseh, tako, da ne pridobiš nič. Je pa dejstvo, da prvi vozi v prekršku, večina za njim pa z veliko prekratko varnostno razdaljo in ob sredinski črti, namesto na sredi voznega pasu. Torej je varno prehitevanje nemogoče. Ne vem kako imaš nastavljena ogledala, jaz vidim prehitevanega ne cca 5m od mojega zadka, ko se vrnem na vozni pas je moja dolžnost, da prilagodim mojo razdaljo, tisti zadaj mora svojo.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Tvoja dolžnost je tudi, da tistemu, ki si ga prehitel in se vrinil pred njega, ne zmanjšaš njegove varnostne razdalje na nevarno. Kako naj on drži varnostno razdaljo, če se 5 m pred njim vrineš? Nemogoče. Še posebej, ker ti takrat ne pospešuješ, ker je pred tabo nov avtomobil in moraš celo zavirati oz vsaj spustiti plin.

In točno zato je prepovedano kakršnokoli prehitevanje v koloni, razen če si drugi v koloni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

matic492 ::

solatko je izjavil:

maticb492 - Samo povej, kako boš vplival na počasne, če jih še policaji pustijo pri miru, saj se promet umiri, tisti idioti, ki prehitevajo kolono so pa kolateralna škoda skupaj z umrlimi, ki vozijo nasproti.


Ne vem kaj hočeš da ti napišem? To da nekdo drug dela prekršek ni razlog, da lahko ti zato narediš nek drug prekšrek.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

delavec44 ::

GupeM je izjavil:

Tvoja dolžnost je tudi, da tistemu, ki si ga prehitel in se vrinil pred njega, ne zmanjšaš njegove varnostne razdalje na nevarno. Kako naj on drži varnostno razdaljo, če se 5 m pred njim vrineš? Nemogoče. Še posebej, ker ti takrat ne pospešuješ, ker je pred tabo nov avtomobil in moraš celo zavirati oz vsaj spustiti plin.

In točno zato je prepovedano kakršnokoli prehitevanje v koloni, razen če si drugi v koloni.


Kje piše ta dolžnost? Varnostno razdaljo je dolžen narediti tisti, ki vozi za tabo.

Pa v kolonah se itak kar naprej bremza.

Zakaj potem v zakonu ne piše kolone se ne sme prehitevati in pika?

Legon ::

delavec44 je izjavil:

matic492 je izjavil:

delavec44 je izjavil:

In če tudi prvi vozi počasi zaradi drugih razmer v prometu?



Ne smeš ga prehitevat. Pač mi govorimo o teoriji po črki zakona oziroma kje lahko dobiš kazen.

- Če je nekdo spredaj počasen, vozi pod omejitvijo in se zadaj nabira kolona, ga lahko prehiti samo drugi v vrsti (prehiti ga lahko - ker je spredaj človek počasen po lastni izbiri, razmere na cesti bi mu pa drugače omogočale hitrejšo vožnjo)
- Tretji v vrsti ga ne sme, zato ker drugi v vrsti vozi počasi zaradi razmer v prometu (počasen pred njim)
- Za četrega in nadaljne je jasno zakaj ne smejo
- Je pa tudi teoretično dejstvo, da ker prvi ovira promet, bi se ON moral sam izločit iz prometa. V praksi vemo da se to ne dogaja oziroma sem to videl samo pri traktorjih, ki se ustavijo na avtobusni in spustijo avte mimo.
*Oziroma bom tako rekel, nisem opazil umikanja na regionalnih cestah. Se mi pa velikokrat umikajo na raznih prelazih. Recimo ko grem čez Pohorje, ali pa čez kak drug prelaz in vidijo da voziš veliko hitreje, se ljudje velikokrat umaknejo. V avstriji nazadnje se mi je 4-5 avtov umaknilo kar se spomnem.
- Druga stvar je pa, da bi pač drugi v vrsti "moral" prehitet, ker je edini, ki lahko


Mogoče si predstavljaj da prvi v vrsti ni počasen avto, ampak ne vem, izredni prevoz, konjska vpreg,a kolesar itd...

V praksi pa vsi vemo kaj je, in ni treba razglabljat... drugi v vrsti noče prehitet, tretji mogoče hoče, pa nima dovolj konjev, pri četrtem in nadaljnih pa že skoraj nimajo več izbire, razen če se odločijo naredit prekršek.


Zakaj je pa potem ta člen:

Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
1. če je voznik, ki vozi za njim, že začel prehitevati ali dal predpisan znak, da bo začel prehitevati;


Če po vaše, voznik za njim sploh ne sme prehitevati vozila, ker ta že vozi za nekom drugim?

Vec razlogov. Recimo ta da to velja tudi na avtocesti. Pa tudi zato, ker se voznik nima kaj igrat policaja na cesti. To da vozilo za tabo krsi prometni predpis, ne pomeni da mu smes zapreti pot. Enako kot si v prekrsku se s prehitevalnega pasu ne umaknes nekomu, ki vozi nad omejitvijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

Legon ::

matic492 je izjavil:

Odgovarjal sem bolj kot ne na ta del:

Če po vaše, voznik za njim sploh ne sme prehitevati vozila, ker ta že vozi za nekom drugim?


Sicer pa sploh ne vem zakaj se tolko fokusiramo na tisti člen kjer piše kolona, je bolj preprosta rešitev:
6. če se po prehitevanju ne bi mogel varno vključiti na smerno vozišče oziroma na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem;


Če imamo kolono N vozil, kjer imajo vsi točno zakonsko predpisano varnostno razdaljo med vozili, potem jih ti ne smeš prehitevat že samo zaradi tega, ker se ne moreš varno vključiti nazaj, brez da bi moral ta, ki ga prehitevaš bremzat in narediti varnostno razdaljo.

Tako da je že samo tu konec debate, kolone ne smeš prehitevati, niti vse skupaj, niti enega po enega.

Kvečjemu bi ta specifičen člen, ki ga citiram, dovoljeval prehitevanje celotne kolone, ker potem imaš dovolj prostora, da se vrneš (pod predpostavko da imaš dovolj veliko vidno polje, da ne prehitevaš v škarjice itd itd.) Ampak prehitevanje več kot 2 vozil skupaj pa on drugi člen prepoveduje.


Pogoj za kolono so tri vozila, katerih hitrost je sooodvisna. Tako da dejansko situacija, kjer se drugo za drugim znajdejo tri vozila ni nujno takoj kolona. Recimo z 50km/h dohitevas traktor ki vozi 20 km/h. Ce ga lahko prehitim brez da sem moral prilagodit hitrost potem ne moremo govorit o tem da je moja hitrost odvisna od hitrosti traktorja. Zdaj pa dodaj tretje vozilo, ki vozi 90 km/h in ti bo mogoce jasno. Povsme mozno, je da imam torej tretje vozilo, ki me ze prehiteva, ko bi jaz zelel prehitet traktor in takrat moram pocakat. In takrat je dejansko prislo do situacije, ko je moja hitrost odvisna od traktroja (torej pride v igro prepoved prehitevanja vozil, ki vozijo pocasneje zaradi gostote prometa) in maslednji ne sme zacet ptehitevat amapak mora pocakat mene da prehitim traktor. In to je dejansko tudi edino pravilno.

matic492 ::

delavec44 je izjavil:


Kje piše ta dolžnost? Varnostno razdaljo je dolžen narediti tisti, ki vozi za tabo.

Pa v kolonah se itak kar naprej bremza.

Zakaj potem v zakonu ne piše kolone se ne sme prehitevati in pika?


Zato ker ne rabi pisat, ker je to podmnožica tega, kar zajemajo ostali členi. To je tako kot da bi rekel, zakaj v zakonu ne piše da ne smeš oropati bankomata. Ne smeš kradit in pika, ne rabi ti posebej pisat da ne smeš bankomata razstrelit in oropat.

In pa mislim da ni treba debatirat tega, da se ti ne smeš nobenemu vrinit v njegovo varnostno razdaljo, ker moraš ti tako vozit, da ne ogrožaš ostalih, kar ga pa, če se vrineš v njegovo varnostno razdaljo.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

delavec44 ::

Tudi piše, da se moraš po prehitevanju čim prej vrniti na izhodiščni vozni pas. Ne pa kalkulirati dodatne varnostne razdalje. Menda se strinjamo, da je nepotrebna vožnja po nasprotnem pasu bolj nevarna od tega, da prehitevani v nekem momentu izgubi varnostno. Pa ne pišem sedaj, da se mu uštuliš direktno pred nos in rabi zavirati.

Ta primerjava s krajo pa ravno potrjuje mojo tezo. Ne smeš krasti je poenostavitev in zajema vse podmnožice. Tako kot bi bila prepoved prehitevanja kolone poenostavitev in definicija vseh podmnožic sploh ne bi bila potrebna.

Zgodovina sprememb…

predi ::

Če moraš kalkulirat med prehitevanjem, si že v prekršku.

mirator ::

Tule je vse jasno in razumljivo napisano za vsakega, ki je končal vsaj OŠ (razen seveda za tiste, ki zase mislijo, da si predpise lahko krojijo po svoji presoji)

50. člen
(prehitevanje)
(1) Prehitevanje vozil je dovoljeno le po levi strani.
(2) Po desni je dovoljeno prehiteti le:
1. vozilo, ki zavija levo, če je voznik tega vozila dal predpisan znak in je zavzel na vozišču tak položaj, da se da zanesljivo sklepati, da bo zavil levo, in če je na njegovi desni strani dovolj prostora za prehitevanje;
2. vozilo, ki vozi na cesti v naselju, s smernim voziščem z dvema ali več prometnimi pasovi, po prometnem pasu, ki ni skrajno desni;
3. vozilo, ki vozi na ploščadi z več prometnimi pasovi, v katero se razširi smerno vozišče pred cestninsko postajo, na kateri je hitrost omejena na največ 60 km/h.
(3) Prehitevanje po desni strani ni dovoljeno na avtocesti in hitri cesti, razen na ploščadi iz 3. točke drugega odstavka tega člena.
(4) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.
(5) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.

51. člen
(varno prehitevanje)
(1) Voznik sme začeti prehitevati le, če ima na cesti dovolj prostora. S prehitevanjem ne sme ovirati udeleženca cestnega prometa, ki ga prehiteva.
(2) Pred prehitevanjem vozila, ki vozi pred njim po istem prometnem pasu, mora dati voznik predpisan znak, nato pa ga na primerni bočni razdalji prehiteti, pri čemer je primerna bočna razdalja pri prehitevanju kolesarjev, voznikov lahkih motornih vozil in voznikov mopedov, katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h, najmanj 1,5 m. Prehiteti mora brez oklevanja, po končanem prehitevanju pa se mora, razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi čim prej vrniti na izhodiščni prometni pas.
(3) Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo ali drugega udeleženca cestnega prometa, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.
(4) Voznik prehitevanega vozila ne sme povečevati hitrosti. Po potrebi mora zmanjšati hitrost in se pomakniti k desnemu robu vozišča in s svojim ravnanjem omogočiti vozniku, ki prehiteva čimprejšnjo zaključitev prehitevanja.
(5) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki pred prehitevanjem ne da predpisanega znaka iz drugega odstavka tega člena.
(6) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami prvega, drugega ali tretjega odstavka tega člena, razen voznika iz prejšnjega odstavka tega člena.
(7) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami četrtega odstavka tega člena.

52. člen
(prepoved prehitevanja)
(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
1. če je voznik, ki vozi za njim, že začel prehitevati ali dal predpisan znak, da bo začel prehitevati;
2. če je voznik, ki vozi pred njim, že dal znak, da bo prehitel vozilo pred seboj ali zavil v levo, ali se je razvrstil za zavijanje v levo, razen kadar ga prehiteva v skladu z drugim odstavkom 50. člena tega zakona;
3. pod vrhom klanca, pred ovinkom ali v ovinku, kjer ni zadostne vidne razdalje, razen na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma;
4. v predoru, razen če sta smerni vozišči speljani vsako skozi svojo predorsko cev;
5. po odstavnem pasu;
6. če se po prehitevanju ne bi mogel varno vključiti na smerno vozišče oziroma na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem;
7. če smerno vozišče za vožnjo vozil v nasprotni smeri ni prosto v dolžini, ki je potrebna za prehitevanje;¸
8. ki zmanjšuje hitrost ali ustavlja pred prehodom za pešce, na katerem ali ob katerem so pešci;
9. ob zmanjšani vidljivosti, razen na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma;
10. vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu;
11. ko se približuje mestu, kjer se izvaja delo na cesti, na katerega je opozorjen s predpisano prometno signalizacijo;
12. na križišču, razen vozilo, ki zavija levo v skladu s 50. členom tega zakona, vozilo, ki vozi po prednostni cesti in vozilo, ki pri zeleni luči vozi preko križišča, na katerem je promet urejen s svetlobnimi prometnimi znaki;
13. na prehodu ceste čez železniško progo.
(2) V primerih iz 12. in 13. točke prejšnjega odstavka je dovoljeno prehiteti enosledno vozilo.
(3) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami 1., 2., 10., 11., 12. ali 13. točke prvega odstavka tega člena.
(4) Z globo 250 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami 5., 6. ali 9. točke prvega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 3 kazenske točke.
(5) Z globo 700 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami 3., 4., 7. ali 8. točke prvega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 9 kazenskih točk.

GupeM ::

delavec44 je izjavil:

Tudi piše, da se moraš po prehitevanju čim prej vrniti na izhodiščni vozni pas. Ne pa kalkulirati dodatne varnostne razdalje. Menda se strinjamo, da je nepotrebna vožnja po nasprotnem pasu bolj nevarna od tega, da prehitevani v nekem momentu izgubi varnostno. Pa ne pišem sedaj, da se mu uštuliš direktno pred nos in rabi zavirati.

Koliko pa je potem ta varna razdalja, če direktno pred nos ni ok? 1 m? 5 m? 15 m? Ne vem ... Razsvetli nas.

In pri običajnem prehitevanju je to seveda še nekako sprejemljivo, ker se po prehitevanju oddaljuješ od prehitevanega. Pri prehitevanju v koloni pa je težava v tem, da se po prehitevanju vrneš na svoj pas in moraš najmanj spustiti plin, najverjetneje pa celo zavirati in se od prehitevanega ne oddaljuješ.

Zdaj pa poglej še 1. odstavek 51. člena, ki ga je tik pred mano prilepil mirator:

(1) Voznik sme začeti prehitevati le, če ima na cesti dovolj prostora. S prehitevanjem ne sme ovirati udeleženca cestnega prometa, ki ga prehiteva.


S tem, ko mu odvzameš varnostno razdaljo in nato upočasniš, prehitevanega oviraš, pa če se na trepalnice postaviš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Utk ::

10. vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu;

Če bi to točko brali tako kot jo bi nekateri radi brali, potem bi lahko rekli, da če kolona vozil vozi z nezmanjšano hitrostjo, se pravi tolk kot je omejitev ali pa še več, potem se jo sme prehitevat, ker ta točka prepove prehitevanje samo pri zmanjšani hitrosti :)

c23po ::

delavec44 je izjavil:

Eni ste res smešni tu gor. Če se najdejo 3 jajcarji ali eni, ki ne znajo prehitevati, potem se moram 1 uro voziti za njimi in ne smem prehiteti? Komedija.

Vi sploh veste kako pogost pojav je kamion in 2 avta za njim, ki vozijo krepko pod omejitvijo.

Res je nekdo smešen. Smešen zato, ker je pripravljen si izmisliti kakršen koli za lase privlečen razlog, le da bi opravičil svoj prav kršiti pravila, ki mu ne ugajajo.
Najprej o jajcarjih. Teh preprosto ni. Ne obstajajo. Na cesti smo udeleženci v prometu. Enakopravni. Tako mlad mulc, ki je komaj naredil vozniško in gre vsak dan pol ure "uživat v vožnji", kot star ata, ki mora peljati ženo k specialistu v Ljubljano, saj so v lokalnem zdravstvenem domu zaprli ambulanto. Problem je, da tisti prvi agresivno zahteva izgon teh drugih le zaradi izpolnitve lastnega užitka.
Vozniki, ki ne znajo ali celo nočejo prehitevati so dejstvo v prometu. Takšne sta jih sproducirala sistem izobraževanja voznikov in prometna politika. Namen slednje je umirjanje prometa in zato avtošole poučujejo defenzivno vožnjo. Tudi prekinjene črte čedalje bolj izginevajo z regionalk in lokalnih cest. Torej: na voznike, ki nočejo prehitevati se je treba navaditi tako, kot na ostre ovinke.
Tista "1 ura" vožnje je anekdotična. To se ne zgodi. V Sloveniji nimamo 90 kilometrskega odseka, na katerem bi se tisti ata celo uro cjazil. Tudi če bi se ata odločil eno uro voziti do Ljubljane po regionalnih cestah (in bi se ravno tisti čas oni drugi, ki si ne upa prehitevati odločil točno isto, in bi se tudi delavec44 ob istem času na isti poti odločil prav tako), bi se po regionalkah, zaradi naselij, šol, nevarnih odsekov,... vozili s povprečno hitrostjo 50 km/h. Izguba na času bi bila minimalna, okoli 10%.
Kolona s kamionom in dvemi avtomobili je stalnica. Tisti, ki se ne vozimo samo do Hoferja jih srečamo več, vsak dan, na vsaki poti. Vsakič disciplinirano vozimo v koloni in glej ga zlomka: vsakič pripeljemo na cilj pravočasno in brez težav. No, resnici na ljubo, malo nam živčke kravžlajo delavci, zaradi katerih moramo pozorno spremljati tudi promet zadaj, a jebi ga. C'est la vie.
Torej: to ni komedija. To je zgodba, ki jo pišemo vsak dan na cestah. Epizode za črno kroniko pa prispevajo delavci44 in Solatkoti, ki si izbirajo kaj ne bodo upoštevali. Samo takrat zgodba ni več smešna...
Računalniki nimajo spominov.

delavec44 ::

Da se vam da cele romane pisati. Vožnja za jajcarjem je utrujajoča. Mene ne zanima prihranek na času ampak mi je pa pomembno, da lepo tekoče vozim.
Jaz bom vozil enako kot do sedaj vključno z vsemi prekrški, ki jih zavedno in nezavedno delam. Mi je pa sedaj bolj jasno glede na komentarje nekaterih v tej temi kaj se drugim voznikom dogaja v glavi.

Invictus ::

Sam sem na srečo tako malo na regionalkah, da požrem tisto jajcanje...

Drugače pa prehitim, sam če ocenim, da je varno...

Kaj se folku dogaja v glavi, me ne zanima, ker je ponavadi navadno sranje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Buggy ::

No, jaz sem pa na ragionalki kar vecino casa voznje in ni tako grozno. Ce imas strnjeno kolono pac sledis prometu, ker s prehitevanjem in skakanjem ne naredis nic koristnega.
Imas pa, jaz temu recem "otocke", treh/stirih vozil s cjazenjem obcutno pod omejitvijo in bremzanjem za vsak drek. Praviloma to situacijo prehitim, takoj ko so za to ustrezni pogoji.
Seveda je moc avtomobila pri tem bistvenega pomena, saj si mimo za cas posla - hitro in varno, nato nadaljujes voznjo kot je predvidena za trenutne razmere, naj bo to poletje ali zima :P

matic492 ::

delavec44 je izjavil:

Mi je pa sedaj bolj jasno glede na komentarje nekaterih v tej temi kaj se drugim voznikom dogaja v glavi.


Kaj si ugotovil iz te debate glede dogajanja v naših glavavh lol?

Glede na napisano, jaz in ti oba narediva prekršek in takšno kolono prehitiva. Edina razlika med nama je, da si ti racionaliziraš nekaj glede tega ali je prekršek ali ne. Jaz pač vem da je prekršek.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

c23po ::

Najprej si črkpbralsko bral zakon:

delavec44 je izjavil:

Seveda gre v nekem trenutku za kolono, če se 3 vozila dobijo na kupu, da se lahko med seboj prehitevajo. Nikjer v definiciji kolone ne piše koliko časa morajo voziti skupaj. Če so vsi tako črkobralski sem lahko tudi jaz.

...Potem si se obregnil ob Gödelov teorm:

delavec44 je izjavil:

...Tako kot bi bila prepoved prehitevanja kolone poenostavitev in definicija vseh podmnožic sploh ne bi bila potrebna.

... in si na koncu prostodušno priznal:

delavec44 je izjavil:

...Jaz bom vozil enako kot do sedaj vključno z vsemi prekrški, ki jih zavedno in nezavedno delam...

da te pravzaprav boli kurac za vse ostale. Važno je, da se ti imaš fajn.

Hvala ti!
Računalniki nimajo spominov.

delavec44 ::

Rad bi vas razumel z vašo sfaljeno logiko pa ne gre. Za tebe (brezmadežni trol) me še posebej boli.

Zgodovina sprememb…

Legon ::

Po tejle izjavi:

Seveda gre v nekem trenutku za kolono, če se 3 vozila dobijo na kupu, da se lahko med seboj prehitevajo. Nikjer v definiciji kolone ne piše koliko časa morajo voziti skup


Se clovek resno vprasa cigava logika je sfaljena. Ker zakon je precej jasen glede tega kdaj so vozila v koloni.

delavec44 ::

Še to. Tisti, ki ga najbolj boli k. za ostale je prvi v koloni, ki krši zakon in se ne umakne na prvem primernem mestu. On je vzrok in to rešujte. Ostali so le posledica.

Legon ::

delavec44 je izjavil:

Še to. Tisti, ki ga najbolj boli k. za ostale je prvi v koloni, ki krši zakon in se ne umakne na prvem primernem mestu. On je vzrok in to rešujte. Ostali so le posledica.

To je nekaja kar lahko s solatkom v gostilni razpravljata. V resni debati je vsakomur jasno, da je vsak sam odgovoren za svoje ravnanje in ne glede na to kako prvi vozi, to ni izgovor za tvoje krsenje predpisov.
Ljudje, ki niso sposobni vozit v koloni, brez da dozivljajo taksne ali drugacne izpade in traume, po mojem mnenju niso zreli za udejstvovanje v prometu.

fikus_ ::

delavec44 je izjavil:

Še to. Tisti, ki ga najbolj boli k. za ostale je prvi v koloni, ki krši zakon in se ne umakne na prvem primernem mestu. On je vzrok in to rešujte. Ostali so le posledica.


Taksen zakon je bil pred let, celo predvidene kazni, so pa to ze spremenili. Zagotovo lahko trdim, da kazni za "oviranje" ni vec, kot je bilo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

delavec44 ::

Legon je izjavil:

Po tejle izjavi:

Seveda gre v nekem trenutku za kolono, če se 3 vozila dobijo na kupu, da se lahko med seboj prehitevajo. Nikjer v definiciji kolone ne piše koliko časa morajo voziti skup


Se clovek resno vprasa cigava logika je sfaljena. Ker zakon je precej jasen glede tega kdaj so vozila v koloni.


Lej, ko ti dohitiš vozilo se le redko zgodi, da ga boš na delu kjer lahko varno prehitevaš. Torej v nekem trenutku v večini primerov postane hitrost vozil soodvisna in posledično kolona.

Legon ::

fikus_ je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Še to. Tisti, ki ga najbolj boli k. za ostale je prvi v koloni, ki krši zakon in se ne umakne na prvem primernem mestu. On je vzrok in to rešujte. Ostali so le posledica.


Taksen zakon je bil pred let, celo pradvidene kazni, so pa to ze zpremenili. Zagotovo lahko trdim, da kazni za "oviranje" ni vec, kot je bilo.

Imas kaksen konreten vir za tole? Cist iz navade vprasam, ker imas tradicijo podajanja neresnicnih informacij.

delavec44 je izjavil:

Legon je izjavil:

Po tejle izjavi:

Seveda gre v nekem trenutku za kolono, če se 3 vozila dobijo na kupu, da se lahko med seboj prehitevajo. Nikjer v definiciji kolone ne piše koliko časa morajo voziti skup


Se clovek resno vprasa cigava logika je sfaljena. Ker zakon je precej jasen glede tega kdaj so vozila v koloni.


Lej, ko ti dohitiš vozilo se le redko zgodi, da ga boš na delu kjer lahko varno prehitevaš. Torej v nekem trenutku v večini primerov postane hitrost vozil soodvisna in posledično kolona.

In dodana vrednost k debati je?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

delavec44 ::

Legon je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Še to. Tisti, ki ga najbolj boli k. za ostale je prvi v koloni, ki krši zakon in se ne umakne na prvem primernem mestu. On je vzrok in to rešujte. Ostali so le posledica.

To je nekaja kar lahko s solatkom v gostilni razpravljata. V resni debati je vsakomur jasno, da je vsak sam odgovoren za svoje ravnanje in ne glede na to kako prvi vozi, to ni izgovor za tvoje krsenje predpisov.
Ljudje, ki niso sposobni vozit v koloni, brez da dozivljajo taksne ali drugacne izpade in traume, po mojem mnenju niso zreli za udejstvovanje v prometu.


Kaj sedaj mešaš odgovornost zraven. Seveda sem jaz odgovoren. Vzrok in posledica je pa še vedno. Če njega ne bi bilo, ostali ne bi rabili prehitevati.

Legon ::

delavec44 je izjavil:

Legon je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Še to. Tisti, ki ga najbolj boli k. za ostale je prvi v koloni, ki krši zakon in se ne umakne na prvem primernem mestu. On je vzrok in to rešujte. Ostali so le posledica.

To je nekaja kar lahko s solatkom v gostilni razpravljata. V resni debati je vsakomur jasno, da je vsak sam odgovoren za svoje ravnanje in ne glede na to kako prvi vozi, to ni izgovor za tvoje krsenje predpisov.
Ljudje, ki niso sposobni vozit v koloni, brez da dozivljajo taksne ali drugacne izpade in traume, po mojem mnenju niso zreli za udejstvovanje v prometu.


Kaj sedaj mešaš odgovornost zraven. Seveda sem jaz odgovoren. Vzrok in posledica je pa še vedno. Če njega ne bi bilo, ostali ne bi rabili prehitevati.


Ce pa ostalih ne bi bilo, ga pa nihce ne bi rabil prehitet. Vzrok in posledica.

delavec44 ::

Če ostalih ne bi bilo, on ne bi bil v prekršku. Če pa so, pa je.

fikus_ ::

Imas kaksen konreten vir za tole? Cist iz navade vprasam, ker imas tradicijo podajanja neresnicnih informacij

Tole tvoje pisanje jemljem kot provokacijo. če bos pisal na primeren način, ti mogoce odgovorim.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Legon ::

Kako ti jemljes je popolnoma brezpredmetno. V argumentirani debatib se pricakuje, da je posameznik sposoben predlozit ustrezne dokaze za svoje trditve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

fikus_ ::

Se vedno enako.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Legon ::

delavec44 je izjavil:

Če ostalih ne bi bilo, on ne bi bil v prekršku. Če pa so, pa je.


In? Kaj ima to s tem, kdo in kdaj lahko prehiteva?

fikus_ je izjavil:

Se vedno enako.

Hvala za potrditev, da nimas dokazov za svoje trditve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

fikus_ ::

Zakaj bi nekomu iskal dokaze, e provociraš?!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Legon ::

Kot ze receno, ker to zahteva argumentirana debata. Drugace imamo kup takih ali drugacnih gostilniskih izjav, kot je tole o spremembi sankcioniranja prvega v koloni.

Ce je zate to, da moras za svoje izjave dejansko predstavit konkretne vire, provociranje, pa je to v prvi vrsti tvoj problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

fikus_ ::

Sem ti enkrat ze odgovarjal "izza šanka", dovolj je bilo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Legon ::

Si ze potrdil, da nimas konkretnih virov za svoje izjave, ni se treba ponavljat in gremo lahko nazaj na temo.

mirator ::

@delavec44
ali mi lahko, glede na tvoje gledanje prehitevanja kolone razjasniš situacijo, ko v trenutku, ko ti začneš prehitevati kolono (ker ti je prekipelo jajcanje) se iz kolone iz enakega vzroka kot ti, tik pred tabo izstreli x voznik, ker je pač pričakoval, da si kolone ne upa prehitevati nihče? In če pride do karambola, bosta obadva vzrok za zastoj prometa. Od kje vama ta pravica?
Pa sploh me zanima, kaj toliko težiš s tem svojim prav. Če prehitevaš, pač prehitevaš. Na forumu nismo policaji, povemo pa svoje mnenje. Ali ga po tvoje mogoče ne smemo?

delavec44 ::

Ne, jaz nikjer nič ne težim. Adijo.

solatko ::

GupeM - Spet nekaj na pamet, kakšno dolžnost imaš, da tistemu zadaj omogočiš varnostno, ti moraš svojo, on pa svojo. Kaj vse bom prebral na S-T? Takšna, da prehitevanemu ni potrebno zavirati, ko se vključiš pred njega, itak si hitrejši pa mora vzpostavit varnostno razdaljo, če imaš ti spredaj drugo vozilo. Ti moraš ravno tako vzpostavit varnostno, če ga ne moreš varno prehiteti.

c23po - Najprej se poduči, kaj pomeni defenzivna vožnja, to vsekakor ni vožnja 20+ pod omejitvijo v normalnih pogojih. Poglej koliko je mest za prehitevanje na relaciji Ribnica - Ljubljana in koliko te lahko upočasni nekdo, ki tam vozi konstantno 60, tam kjer je pa dovoljeno prehitevanje pa imaš promet nasproti. Ja lahko gre tudi več kot pol ure in, če se ti to zna dogajat vsak dan, je muka. Promet zadaj moraš spremljati ravno tako, kot spredaj, so vsaj nas v 70.-ih učili inštruktorji. Solatko kolon ne prehiteva tudi posamezna vozila ne! Solatko ni problem ali ovira na cesti in predvsem pazi nase in s tem na druge, ko pa je sam na cesti pazi nase in zato vozi s prilagojeno hitrostjo. In vedno je prišel do cilja, včasih malo hitreje, kot drugi.

Buggy - Tudi s fički smo čisto varno prehitevali take situacije, saj je v tretji tudi fičko kar dobro potegnil, četrta je šla pa komot 120 pri najšvohnejšem modelu.

delavec44 - Vedno moraš prilagodit vožnjo razmeram na cesti, torej tudi počasnetu. Če greš ti prehitevat strnjeno kolono (tudi s 500 konji), ogrožaš vse, ki prihajajo nasproti in zaradi takih, sem sam moral 2x iz vozišča na travo (ker je šlo), sicer bi zavil levo in trčil v počasneta, ker ob trčenju s prehitevanim, se danes nebi pogovarjali. Pa sta bila oba z vozili preko 300KS.

Legon - Na žalost se najdejo tudi taki in zato je bilo v zgodovini slovenskega prometa kar nekaj izredno težkih nesreč z več mrtvimi.

fikus_ - Kazen za oviranje prometa je še vedno ampak skoraj ni policaja, ki bi s ceste nagnal za nekaj časa počasno vozilo, razen, če se v koloni nekaj časa cijazi tudi sam. Se mi zdi, da je 120€, premalo za nesposobnost upravljanja vozila in možne posledice take vožnje!
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Spet nekaj na pamet, kakšno dolžnost imaš, da tistemu zadaj omogočiš varnostno, ti moraš svojo, on pa svojo. Kaj vse bom prebral na S-T? Takšna, da prehitevanemu ni potrebno zavirati, ko se vključiš pred njega, itak si hitrejši pa mora vzpostavit varnostno razdaljo, če imaš ti spredaj drugo vozilo. Ti moraš ravno tako vzpostavit varnostno, če ga ne moreš varno prehiteti.

Daj ne sanjaj, no. Seveda je potrebno. Sicer se lahko stalno vrivamo eden pred drugega.

solatko ::

GupeM - Saj se, zato se promet sploh odvija, saj se po tvoje nihče s stranske ulice nebi smel vrint in bi lahko čakal cel dan, da se med avtomobili vzpostavi dvojna varnostna razdalja. Kako si pameten, kaj jemlješ? Ti moram še narisat, da boš zastopil?
Delo krepa človeka

T440 ::

zato da solatku ni treba cel dan čakati v stranski ulici, je človeštvo njega dni izumilo semaforje.

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Saj se, zato se promet sploh odvija, saj se po tvoje nihče s stranske ulice nebi smel vrint in bi lahko čakal cel dan, da se med avtomobili vzpostavi dvojna varnostna razdalja. Kako si pameten, kaj jemlješ? Ti moram še narisat, da boš zastopil?

Iz katere riti si pa zdaj potegnil vključevanje s stranske ulice, če govorimo o prehitevanju?

Na vsak način bi rad imel prav, pa si do zdaj še vedno imel narobe. V celi temi. Zdaj pa se prosim odstrani, jaz te imam dovolj.

Buggy ::

Buggy - Tudi s fički smo čisto varno prehitevali take situacije, saj je v tretji tudi fičko kar dobro potegnil, četrta je šla pa komot 120 pri najšvohnejšem modelu.


hehe...ves kaj, sem vozil hrosca, ki je nekak na nivoju ficka, nekak nebi glih primerjal kako lahko prehitis varno kolono, ko imas 300KM in od 80-120 4s in si mimo ali pa s fickom kjer mogoce 120kmh dosezes na ravnini ob svetem nikoli, mogoce ko se cesta spusca :))

https://zeperfs.com/en/duel6116-6634.htm

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

c23po ::

solatko je izjavil:

...c23po - Najprej se poduči, kaj pomeni defenzivna vožnja, to vsekakor ni vožnja 20+ pod omejitvijo v normalnih pogojih. Poglej koliko je mest za prehitevanje na relaciji Ribnica - Ljubljana in koliko te lahko upočasni nekdo, ki tam vozi konstantno 60, tam kjer je pa dovoljeno prehitevanje pa imaš promet nasproti. Ja lahko gre tudi več kot pol ure in, če se ti to zna dogajat vsak dan, je muka. ...

Solatko, tujke so ti res tuje. Vsakič, ko kakšno uporabiš, mimo udariš. Če bi vsaj ne bil tako patronističen (tujka!) bi ti človek še spregledal. Ker si pa zamudil, bom pa jaz tebe poučil: Defenzivna vožnja nima prav nič opraviti s hitrostjo. Kaj je to si lahko prebereš na tem linku. Najbrž bo spletna stran neke mariborske avtošole zadosti dober vir tudi zate. Če pa ti najdeš drugega, ki vsebuje komponento ustrezno visoke hitrosti, me prosim pouči. (Ma, od kod mu sploh ideja, da jaz ne bi vedel kaj je to defenzivna vožnja?)
O relaciji Ribnica - Ljubljana smo v tej temi že razpravljali in sicer v istem kontekstu (tujka!), le da si pozabil. Za osvežitev spomina: počasne, ki te bo na tej relaciji upočasnil za več kot pol ure, mora po celi poti voziti povprečno s 30 km/h. To se še ni zgodilo in se prav gotovo ne dogaja vsak dan. Ta počasne je anekdotičen, tujke ti delajo težave in si si spet izmislil.

To še ni vse! Najprej si meni repliciral (tujka!) z izmišljotino o pol ure, nato pa delavcu razlagaš, kako moramo počasnete imati radi:

solatko je izjavil:

...delavec44 - Vedno moraš prilagodit vožnjo razmeram na cesti, torej tudi počasnetu. ...

Da se razumemo: s to mislijo se popolnoma strinjam. Le butasto se mi zdi takšno shizofreno (tujka!) soljenje pameti samo zaradi soljenja.
Računalniki nimajo spominov.

Buggy ::

Jaz vozim regionalko relacijo Kocevje - LJ

Nic kar bi bilo problem..sem pa zalosten, da drzava na tej relaciji ne ukrepa...ocitno smo premalo glasni?
Skofljice in kolone se losam seveda preko Turjaka (super cesta za test gum) raje vec km kot pa stanje v koloni, kjer ratam zivcen.

Cesto oz priklop na obvoznico so pa obljubljal vsi politicni pezdeti, zato sem nehal upat...itaq delam od doma zdej po vecini.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

c23po ::

Ni država kriva. Civilna iniciativa, žabice, metulji... Progo so le uredili.
Računalniki nimajo spominov.

Buggy ::

Progo? Imas v mislih zeleznico? So uredili parcialno, kot lejmerji seveda.
Na dolocenih postajah otroci iz vukojebine, ki se morajo do postaje javnega prevoza (avtobus/vlak) pripeljati 10km nimajo parkirisca pred postajam, ker je vse polno.

Tamalga moram jaz odpeljat samo zato ker nima kje avta pustit, ce gre na faks po 8 uri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()
««
299 / 307
»»