» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
294 / 308
»»

ginekk ::

c23po je izjavil:

Torej:
- po AC se je prepovedano sprehajati, vendar ni hudega, če si le raztegnem noge
- prav tako je grdo igrati odbojko, pingpong in badminton pa sta sprejemljiva
- v zastoju mi ni treba imeti vklopljenega radija, DARS mora obvestila talati promptno in sproti, od avta do avta
- prav je, da radovedneži posnamejo nesrečo in to takoj objavijo na Tiktoku, gre za obveščenost
- "meni je vroče" je zadosten razlog za ekscesno obnašanje, "meni je dolgčas" prav tako
- če imam v avtu otroka, mi ni treba skrbeti za vodo, deknico, plenice, obrok hrane, za to so tukaj gasilci
- če policaji ne utegnejo vzdrževati red takrat, ko se morajo ukvarjati z nesrečo, zahtevamo, da tega ne počnejo nikoli


Lol, upam da v zastoju nikoli ne uporabljaš telefona in da si tud non stop privezan. Kajti v nasprotnem primeru si zaslužiš kazen, to je jasno v prometu prepovedano.

Utk ::

Ja, pa tudi jest in pit ne sme, roke stalno na volanu 15 do treh.

WizzardOfOZ ::

matic492 je izjavil:

Nič ni treba uzakonit, sej vsi vemo da ne smeš hodit v nobene primeru po AC, praksa je pa nekaj drugega. In potem je absurdno je da so novinarji in nekateri v tej temi tu "zgroženi" nad dejanji ljudi, ker so si malo raztegnili noge. Saj je bilo sigurno par policajev tam na kraju nesreče, pa če bi hoteli bi lahko vsem tam potalali kazni (ali pa jim težili naj grejo nazaj v avte), pa so očitno bolj človeški ti policaji, kot nekateri keyboard warriorji.


Sej se lahko umakneš za ograjo. Je res treba med vozili in po pasovih postopat?

A ko je toča se tudi pod mostovi ustavljate?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

matic492 ::

Evo danes sem mel bližnje srečanje s pravimi talenti, pa mislim da once in a lifetime event

Najprej so meli svoj pas:


Potem se mi je skor v rit zabil, ker je kolona stala:




(zabil se je v grmovje in tablo, pa prepiknil si je gumo, ker sem kasneje vidu, da so prazne gume)

Nadaljeval po peš poti




Evo jih

X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

qwea ::

WizzardOfOZ je izjavil:

matic492 je izjavil:

Nič ni treba uzakonit, sej vsi vemo da ne smeš hodit v nobene primeru po AC, praksa je pa nekaj drugega. In potem je absurdno je da so novinarji in nekateri v tej temi tu "zgroženi" nad dejanji ljudi, ker so si malo raztegnili noge. Saj je bilo sigurno par policajev tam na kraju nesreče, pa če bi hoteli bi lahko vsem tam potalali kazni (ali pa jim težili naj grejo nazaj v avte), pa so očitno bolj človeški ti policaji, kot nekateri keyboard warriorji.


Sej se lahko umakneš za ograjo. Je res treba med vozili in po pasovih postopat?

A ko je toča se tudi pod mostovi ustavljate?


Ustavljamo se tudi ko je lep sončen dan, vabljeni na veselico tudi ta petek, lokacija obvoznica.

predi ::

@maticb492, tale na tvojih slikah je pa res poseben.

mancini ::

predi je izjavil:

@maticb492, tale na tvojih slikah je pa res poseben.

Verjetno je mislil ponovit tistega s Teslo iz prejšnjega tedna

delavec44 ::

ginekk je izjavil:

c23po je izjavil:

Torej:
- po AC se je prepovedano sprehajati, vendar ni hudega, če si le raztegnem noge
- prav tako je grdo igrati odbojko, pingpong in badminton pa sta sprejemljiva
- v zastoju mi ni treba imeti vklopljenega radija, DARS mora obvestila talati promptno in sproti, od avta do avta
- prav je, da radovedneži posnamejo nesrečo in to takoj objavijo na Tiktoku, gre za obveščenost
- "meni je vroče" je zadosten razlog za ekscesno obnašanje, "meni je dolgčas" prav tako
- če imam v avtu otroka, mi ni treba skrbeti za vodo, deknico, plenice, obrok hrane, za to so tukaj gasilci
- če policaji ne utegnejo vzdrževati red takrat, ko se morajo ukvarjati z nesrečo, zahtevamo, da tega ne počnejo nikoli


Lol, upam da v zastoju nikoli ne uporabljaš telefona in da si tud non stop privezan. Kajti v nasprotnem primeru si zaslužiš kazen, to je jasno v prometu prepovedano.


On niti otroku posrane plenice ne bi zamenjal. Kaj če z nasprotne smeri ravno takrat en ograjo prebije. Je seveda po pravilih, da na AC je otrok pripet v stolčku.

Realno je pa seveda neumnost, da taki zastoji trajajo 4 ure in več. V roku pol ure bi morali urediti izvoz čez prvi priključek (ja v kontra smer). Pri nas pa še obveščanje šepa, tako da še tisti ki bi lahko šli dol ne grejo, ker ne vejo kaj jih čaka.

Zgodovina sprememb…

c23po ::

Spet eden, ki na cesti vidi samo sebe in se mu niti svita ne, kaj vse je potrebno postoriti v primeru hujše nesreče ter koliko je časa za to potrebno. Ravno tako se mu gladko jebe za varnost ekip za reševanje in niti ne pomisli, da cesta mora ostati odprta predvsem za odvoz ponesrečenih.

Še enkrat: "nisem vedel" je zadosten izgovor za vse, "nočem vedeti" je modus vivendi.
Računalniki nimajo spominov.

delavec44 ::

Spet eden, ki išče probleme, ne rešitev. Kako v tujini uspejo?

Odvaža se v smeri prometnega toka kjer imajo prazno AC. Ne v kontra smer po reševalnem pasu za katerega ne veš koliko je dolg in kdo ti ga zablokira. Prav tako je redka nesreča množična. Par poškodovanih pa menda odpeljejo prej kot v 4 urah.

c23po ::

delavec44 je izjavil:

...Realno je pa seveda neumnost, da taki zastoji trajajo 4 ure in več. V roku pol ure bi morali urediti izvoz čez prvi priključek (ja v kontra smer). Pri nas pa še obveščanje šepa, tako da še tisti ki bi lahko šli dol ne grejo, ker ne vejo kaj jih čaka.
Računalniki nimajo spominov.

delavec44 ::

Ne vem kaj ti ni jasno. Ponesrečence se odvaža v smeri prometnega toka. To si izpostavljal: "da cesta mora ostati odprta predvsem za odvoz ponesrečenih.".

Čakajoče pa rešiš v kontra smeri, po tem ko so vse reševalne enote že na kraju nesreče.

Zgodovina sprememb…

c23po ::

Realno je pa seveda neumnost, da taki zastoji trajajo 4 ure in več. V roku pol ure bi morali urediti izvoz čez prvi priključek (ja v kontra smer). Pri nas pa še obveščanje šepa, tako da še tisti ki bi lahko šli dol ne grejo, ker ne vejo kaj jih čaka.

Citiraj se še sam in poudari besedo ponesrečenec.
Drugače, lepo je da predlagaš rešitev. Problem je, da se s tem le vadiš iz godlje.

Kakšen je načrt za izvoz ponesrečencev midva ne veva. Mogoče mi boš dokazal, da tvoj modus vivendi ni "nočem vedeti". Pouči me!
Računalniki nimajo spominov.

fikus_ ::

Ce je prometna nesreca s smrtnim izidom je cesta zaprta najmanj 4 ure, ker je cela procedura zadaj.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

predi ::

Malner ::

Vozil sem med dvema tovornjakoma, ki sta bila približno 500 m narazen. Bil sem nekje na sredini in nikamor se mi ni mudilo. Levo od mene malo hitrejša kolona. Nekdo se je odločil kolono prehiteti po levi in ko se mi je približeval, je videl, da tistega v koloni ne bo prehitel. zapeljal se je na odstavni pas in me prehitel, potem pa v zadnjem trenutku z voznega pasu zapeljal na prehitevalnega nekomu tik pred avto in močno zavrl, da se ni zaletel v avto pred sabo.

delavec44 ::

Ga ni denarja, da vozim po slo avtocesti med dvema tovornjakoma.

Drugače pa verjetno misliš, da je prehiteval po desni, ne po levi. Kar si opisal je že skoraj standard (razen na odstavni še ne upa vsak).

Malner ::

Se opravičujem. Prehiteval je po desni. Je pa bolj varno voziti med dvem tovornjakoma, med katerima je 500 m razlike, kot pa imeti za sabo norca z 2 m varnostne.

Utk ::

Ga ni denarja, da vozim po slo avtocesti med dvema tovornjakoma.

Še en talent na cesti...

Legon ::

delavec44 je izjavil:

Ga ni denarja, da vozim po slo avtocesti med dvema tovornjakoma.


Torej ti 500m voziš po prehitevalnem pasu, čeprav nikogar ne prehitevaš? Ne vem ali trolaš, ali nimaš predstave koliko je 500m.

edi45 ::

Legon je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Ga ni denarja, da vozim po slo avtocesti med dvema tovornjakoma.


Torej ti 500m voziš po prehitevalnem pasu, čeprav nikogar ne prehitevaš? Ne vem ali trolaš, ali nimaš predstave koliko je 500m.


In kaj je tu spornega? Sam isto vozim večino časa po prehitevalnem, ker se mi ne da jajcat za vami, ki ovirate promet.

Utk ::

Normalno. Če si ti tist, ki ovira promet, potem te ne morejo ovirat drugi, to je sigurno res.

GupeM ::

Edi45 vedno vozi v koloni. Na čelu kolone, če smo natančni.

Utk ::

To razloži tisto, ko nekateri vozijo stalno v koloni, drugi pa nikoli nimajo nobenga pred seboj...

delavec44 ::

Legon je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Ga ni denarja, da vozim po slo avtocesti med dvema tovornjakoma.


Torej ti 500m voziš po prehitevalnem pasu, čeprav nikogar ne prehitevaš? Ne vem ali trolaš, ali nimaš predstave koliko je 500m.


Ja, prebral sem 50m. Če je 500m potem ne voziš med tovornjakoma, ampak voziš sam na desnem pasu.

matic492 ::

Jaz če se jajcam v koloni ali za kakšno počasnelo pade koncentracija in pozornost. Zato ponavadi prehitim vse pred sabo, takoj ko je možno.

Pa noben me ne bo prepričal, da so to bolj varni vozniki od mene. Zato pa vozijo tako počasi, ker niso pozorni na cesto.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

Legon ::

Voznik, ki mu pade koncentracija in pozornost zato, ker mora vozit za nekom, je težko dober voznik. Ravno tako, ne vidim logike, zakaj bi hitrost vozila vplivala na zbranost. Prej gre tukaj za neko iracionalno precenjevanje sposobnosti.

Utk ::

matic492 je izjavil:

Jaz če se jajcam v koloni ali za kakšno počasnelo pade koncentracija in pozornost. Zato ponavadi prehitim vse pred sabo, takoj ko je možno.

Pa noben me ne bo prepričal, da so to bolj varni vozniki od mene. Zato pa vozijo tako počasi, ker niso pozorni na cesto.

In kako bi to zgledalo, če bi vsi prehitevali vse pred seboj?
Potem si ti en tistih talentov, ki mora prehitet, tudi če se potem ne vozi praktično nič hitreje kot prej.

WizzardOfOZ ::

delavec44 je izjavil:

Legon je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Ga ni denarja, da vozim po slo avtocesti med dvema tovornjakoma.


Torej ti 500m voziš po prehitevalnem pasu, čeprav nikogar ne prehitevaš? Ne vem ali trolaš, ali nimaš predstave koliko je 500m.


Ja, prebral sem 50m. Če je 500m potem ne voziš med tovornjakoma, ampak voziš sam na desnem pasu.


Če je tok razdalje med dvema kamionoma, imaš čisti mir, ker večina piči mimo po levem pasu in niti noče zapeljat na desni pas, ker se potem ne morejo vključit nazaj na levi pas.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Malner ::

WizzardOfOZ je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Legon je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Ga ni denarja, da vozim po slo avtocesti med dvema tovornjakoma.


Torej ti 500m voziš po prehitevalnem pasu, čeprav nikogar ne prehitevaš? Ne vem ali trolaš, ali nimaš predstave koliko je 500m.


Ja, prebral sem 50m. Če je 500m potem ne voziš med tovornjakoma, ampak voziš sam na desnem pasu.


Če je tok razdalje med dvema kamionoma, imaš čisti mir, ker večina piči mimo po levem pasu in niti noče zapeljat na desni pas, ker se potem ne morejo vključit nazaj na levi pas.


Takim ni problem zapeljati nazaj na prehitevalni pas. Dovolj je 10 m med dvema avtoma.

solatko ::

Kdor se ne zna razvrščat na AC nebi smel biti lastnik vozniškega dovoljenja, na žalost med našimi vozniki ne manjka takih in začuda vsi trdijo - hitrost ubija, nobenega pa ne boš slišal, da ubija neznanje.
Delo krepa človeka

delavec44 ::

Čudno potem, da so še vedno Nemci, Avstrijci, Švicarji, Italijani največji kamperji na levem pasu. Naš se umakne vsaj ko mu poblendaš, zgornji pa ni šans dokler ni on pripravljen.

c23po ::

Spet izbruh hitrizmov.
Solatko pač striktno uveljavlja pravico do (prilagojene) hitrosti. Za to je pripravljen trditi, da "hitrost ubija" ne piše na nobeni strokovni spletni strani. Policije recimo, ali AMZS, ali zavarovalnic, ali... Ker jim ne prizna strokovnosti. Če bi dostopne vire bral, bi vedel kaj pišejo tudi o neznanju.
Edi45, ki se mu ne da jajcat za nami, ki oviramo promet, živi v pravljičnem svetu. Tam je on idealno bitje, vsi drugi pa bi se morali zgledovati po njemu. In, predvsem bi se morali umakniti s ceste, ko se tam prezentira Njihova Presvetlost.
Na koncu pa še prebereš cvetko, da je 10 m med dvema avtomobiloma dovolj, da se vrneš na desni pas. Čez leto bomo šli na referendum o uzakonitvi te zahteve, menda?

Da ne bo pomote: trdim le, da so Nemci, Avstrijci, Švicarji, Italijani, ki naj bi bili "največji kamperji na levem pasu" izmišljotina(*). Trdim, da so počasneti na prehitevalnem pasu rariteta in podaljšajo potovalni čas le za nekaj promilov. Trdim, da se s strpno vožnjo še vedno pride daleč in ustrezno hitro.

(*) Še več: moj občutek je, da večina njih podivja, ko prestopijo na to stran Karavank. Domnevam tudi, da njihova nacionalnost nima kaj zveze z registrsko tablico. Dokazov pa nimam.
Računalniki nimajo spominov.

Invictus ::

solatko je izjavil:

Kdor se ne zna razvrščat na AC nebi smel biti lastnik vozniškega dovoljenja, na žalost med našimi vozniki ne manjka takih in začuda vsi trdijo - hitrost ubija, nobenega pa ne boš slišal, da ubija neznanje.

Če voziš 150km/h na avtocesti, si morilec, če voziš 120km/h in buljiš v mobitel, je pa vse v redu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WizzardOfOZ ::

Policija naj postavi še vsaj 5000 naprav za preverjanje varnostne razdalje, potem pa naj oglobi vse, ki imajo premajhno. Se bodo ljudje hitro naučili vozit z varnostno razdaljo in se tudi ne bo težko prestavljat iz enega na drugi pas.

Naslednji korak pa 110km/h omejitev za vse. Tudi avtobuse in tovornjake. Če pa tovornjaki ne morejo, pa naj gredo na vlake, da ne bodo oviral prometnega toka.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

edi45 ::

Utk je izjavil:

Normalno. Če si ti tist, ki ovira promet, potem te ne morejo ovirat drugi, to je sigurno res.


Ne, nimam se časa in živcev jajcat za vami, panoramskimi vozniki, ki se vozite max 110 po desnem pasu. Tako pa 180 tempomat pa gremo (če razmere dopuščajo seveda). Ampak se mi zdi brezveze umikat (če ni nobenega za mano) in potem nazaj na prehitevalnega, če sem lahko skoz na prehitevalnem.

Utk ::

Kolk km letno pa narediš po avtocesti?

edi45 ::

Utk je izjavil:

Kolk km letno pa narediš po avtocesti?


Lani sem naredil 43 tisoč km. Kakšnih 30 tisoč službeno, ostalo privat.

Miki N ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Če pa tovornjaki ne morejo, pa naj gredo na vlake, da ne bodo oviral prometnega toka.


Ampak tovornjaki SO ta "prometni tok" - v bistvu si ti na njihovem teritoriju, "makroekonomsko" gledano. ;)

Invictus ::

Najeti Kitajce, da naredijo hitro železnico od Kopra do Madžarske meje, pa bodo ceste prazne...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

edi45 je izjavil:

Utk je izjavil:

Kolk km letno pa narediš po avtocesti?


Lani sem naredil 43 tisoč km. Kakšnih 30 tisoč službeno, ostalo privat.

30,000 službenih km ti plača firma, da se voziš s svojim bmwjem? Je to res službenih, ali je to "v službo"? Ker to je razlika...

edi45 ::

Utk je izjavil:

edi45 je izjavil:

Utk je izjavil:

Kolk km letno pa narediš po avtocesti?


Lani sem naredil 43 tisoč km. Kakšnih 30 tisoč službeno, ostalo privat.

30,000 službenih km ti plača firma, da se voziš s svojim bmwjem? Je to res službenih, ali je to "v službo"? Ker to je razlika...


Do službe so navadni potni, to je cca 12 tisoč km letno, ostalo pa službena potovanja. Nimam pa BMWja. No vsaj zaenkrat še ne :))

Legon ::

Invictus je izjavil:

solatko je izjavil:

Kdor se ne zna razvrščat na AC nebi smel biti lastnik vozniškega dovoljenja, na žalost med našimi vozniki ne manjka takih in začuda vsi trdijo - hitrost ubija, nobenega pa ne boš slišal, da ubija neznanje.

Če voziš 150km/h na avtocesti, si morilec, če voziš 120km/h in buljiš v mobitel, je pa vse v redu...

Kdo tocno trdi da je vse v redu ce se bulji v telefon? Jaz nisem ene izjave zasledil ki bi to zagovarjala? Je pa kar nekaj izjav, ki pretepa slamnate moze, zato da se isce izgovore za krsitev drugih prometnih predpisov.

c23po ::

edi45 je izjavil:

Utk je izjavil:

Normalno. Če si ti tist, ki ovira promet, potem te ne morejo ovirat drugi, to je sigurno res.


Ne, nimam se časa in živcev jajcat za vami, panoramskimi vozniki, ki se vozite max 110 po desnem pasu. Tako pa 180 tempomat pa gremo (če razmere dopuščajo seveda). Ampak se mi zdi brezveze umikat (če ni nobenega za mano) in potem nazaj na prehitevalnega, če sem lahko skoz na prehitevalnem.

Ti že ne narediš toliko kilometrov v tem času, kot trdiš. Če jih, potem se v službo in iz nje voziš po noči, ko gostota prometa dovoli 180 km/h (kar seveda ni v redu). Ni pa jasno zakaj te moti tistih par počasnetov, če so na desnem pasu. Če se v službo voziš v špicah, potem očitno Vaša Presvetlost živi v domišljijskem svetu.
Računalniki nimajo spominov.

edi45 ::

c23po je izjavil:

edi45 je izjavil:

Utk je izjavil:

Normalno. Če si ti tist, ki ovira promet, potem te ne morejo ovirat drugi, to je sigurno res.


Ne, nimam se časa in živcev jajcat za vami, panoramskimi vozniki, ki se vozite max 110 po desnem pasu. Tako pa 180 tempomat pa gremo (če razmere dopuščajo seveda). Ampak se mi zdi brezveze umikat (če ni nobenega za mano) in potem nazaj na prehitevalnega, če sem lahko skoz na prehitevalnem.

Ti že ne narediš toliko kilometrov v tem času, kot trdiš. Če jih, potem se v službo in iz nje voziš po noči, ko gostota prometa dovoli 180 km/h (kar seveda ni v redu). Ni pa jasno zakaj te moti tistih par počasnetov, če so na desnem pasu. Če se v službo voziš v špicah, potem očitno Vaša Presvetlost živi v domišljijskem svetu.


Večino časa, ko je gneča in razna dela na cestah, se ne moreš vozit hitro ja, to drži, ampak ko razmere dopuščajo pa se. So pa kratki odseki, med glavno prometno špico ko se lahko pelješ tudi več če imaš srečo. Kazni na AC so itak smešno nizke. 2 leti nazaj sem se slikal pri 172kmh in dobil samo 120EUR torej polovička 60EUR. Brez pik. Trenutni avto mi javlja za stacionarne radarje, tudi navadil sem se že, kje so. Čeprav je samo škatla brez radarja ne tvegam, grem samo 145kmh po števcu mimo. Včasih malo cvikam pri določenih nadvozih, mostih čez AC, kjer sem že videl da merijo. Če grem kam ponoči pa da je prazna cesta, je skoraj kot na autobahnu. :D Sploh mimo Celja

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: edi45 ()

IgorCardanof ::

Norec!

Za 170km/h na avtocesti ponavadi že beremo članke na rtvslo ali 24ur "XYZ divjal s 170km/h po avtocesti"
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

matic492 ::

Do 179km/h ni pik in samo 60eur ja, tako da jaz tudi ponavadi samo do tja nekje potegnem. Nisem pa še nikoli kazni plačal na AC.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

WizzardOfOZ ::

Jaz že sedaj na drugem avtu ne vem, koliko je končna hitrost. Ja, na papirju je napisana, probal pa še nisem, pa čeprav sem bil z obema na avtocestah brez omejitve v Nemčiji. Ni potrebe po takih hitrostih. Vzameš si čas, ključek z dobro muziko in se umirjeno pripelješ na cilj in stopiš spočit iz avta.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

matic492 ::

Lol, 180 je še daleč od končnih hitrosti še navadnega Cliota danes.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

c23po ::

Ok. Vsak po svoje. Vendar: a sem jaz, ki prehitevam z le 130 km/h po prehitevalnem pasu motnja v prometu?
Namreč: za razliko od tistih legendarnih počasnetov, ki jih srečam en krat tedensko (ali manj), ne mine dan, da bi ne nekega tvojega blendajočega somišljenca dobil na zadek. Nazadnje me je eden celo hotel ustaviti in predavati kar na višnjegorkem klancu.
Računalniki nimajo spominov.
««
294 / 308
»»