» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
292 / 308
»»

c23po ::

Da pač v njegovih očeh ne bi izpadel kot opica...
Ko se boš naslednjič cjazil v koloni premisli, ali bi enako ravnal, če bi vedel, da v avtu z nemško registrsko sedi gastarbajter zaposlen na gradbišču v Minhnu. Potem pa premisli, zakaj te ne briga ali pred mano (ki me vsak dan po desni prehitiš pri Naklem) lahko izpadeš opica. In na koncu premisli, zakaj pred seboj vsakič izpadeš opica.
Računalniki nimajo spominov.

Invictus ::

V večini nemških avtov v Sloveniji sedijo gastarbajterji. Pač nek Mujo ali Haso...

Pač poblendaš, pa se jih večina umakne. Če dobiš pravega Švaba, zna biti pa to problem...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Hatchback678 ::

Ta teden sem dobil tri voznike, verjetno starejše, ki so vozili nadvse nevarno, kakšnih 20 kilometrov vozili več ali manj po nasprotnem pasu tam maks do 60 kilometrov na uro.

Če to ni odvzem izpita ne vem kaj bi lahko bilo.

St235 ::

Post pred mojim je napisal verjetno dementen bedak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Hatchback678 ::

Verjetno si vozil pred menoj, pa je to edina "žaljivka" ki se jo kot nesposoben voznik spomniš.

St235 ::

Jaz sem uporabil besedo verjetno, ampak ocitno si se sam nasel v opisu.

Hatchback678 ::

Se nisem nič našel ampak sem pa 100% našel voznika, ki ogroža druge v prometu in se s tem celo strinja.

Pa lep pozdrav.

St235 ::

Hatchback678 je izjavil:

Se nisem nič našel ampak sem pa 100% našel voznika, ki ogroža druge v prometu in se s tem celo strinja.

Pa lep pozdrav.
hoces rec si verjetno nasel voznika? Saj ves tako kot se verjetno pogovarjam z debilom.

Hatchback678 ::

Zase vem, da nisem na kar namiguješ ampak zate pa trdim brez kakšnih problemov, da ti manjka kak kolešček v glavi.

St235 ::

Tako kot si vedel za ostale v prometu koliko so verjetno stari? Tako da ja, verjetno ti res kaj manjka v glavi.

Hatchback678 ::

Ja dva od njih sem videl, da sta precej stara za enega pač ne, ampak VERJETNO je večja verjetnost, da so takšni vozniki starejši?

Manjka pa tebi debil.

St235 ::

Tako kot je vecja verjetnost da si ti debil. Temu se rece projeciranje blodenj.

nejc_nejc ::

predi ::

Predstavljajte si, da to ni križišče Y, ampak pravokotno križišče s tremi kraki, v obliki črke T, v katerem vi vozite po prednostni cesti naravnost na stransko cesto, s katere prihaja modro vozilo, z desne pa vam prav tak po prednostni cesti prihaja rumeno. V tem primeru velja seveda desno pravilo
Mislim, lahko si T predstavljaš tudi tako, da gre prednostna naravnost, ti pa zavijaš levo na stransko.. Zakaj bi si ga moral predstavljat tako, kot si je zamislil izpraševalec?

mirator ::

Ne vem zakaj dilema? V tem primeru velja tako desno pravilo med mano in rumenim avtom (ker sta prednostni cesti enakovredni), kot prometni znaki in je popolnma vseeno po katerem pravilu se pelješ skozi križišče.
Prvi skozi križišče zapelje rumeni, potem jaz in zadnji modri avto.

predi ::

Ker bi ravnotako lahko veljalo pravilo srečanja namesto desnega pravila.

borut_p ::

mirator je izjavil:

Ne vem zakaj dilema? V tem primeru velja tako desno pravilo med mano in rumenim avtom (ker sta prednostni cesti enakovredni), kot prometni znaki in je popolnma vseeno po katerem pravilu se pelješ skozi križišče.
Prvi skozi križišče zapelje rumeni, potem jaz in zadnji modri avto.


Pismu jaz tudi ne vidim dileme.

Jaz in rumen sva na prednostni, kateremu jaz z zavijanjem levo prekrizam pot. Torej gre rumeni prej, potem jaz, potem levo vozilo.
Niti na kraj pameti mi ne pade, da bi krizal rumenemu pot

nejc_nejc ::

Ce komentirate mojo skico, clanek cajtnga
Kje je tu desno pravilo, ne vem.

GupeM ::

Tukaj lahko uporabiš tako desno pravilo, kot pravilo srečanja. V obeh primerih je izid enak.

Utk ::

Tu ni desnega pravila, ne glede kaj vsi strokovnjaki pravijo. Če bi bila cesta iztegnjena se prednost ne bi nič spremenila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

cvalsr ::

Ta teden sem dobil tri voznike, verjetno starejše, ki so vozili nadvse nevarno, kakšnih 20 kilometrov vozili več ali manj po nasprotnem pasu tam maks do 60 kilometrov na uro.

"Šta jedan, svi, i ova trojica - su vozili u pogrešnoj traci."

IgorCardanof ::

GupeM je izjavil:

Tukaj lahko uporabiš tako desno pravilo, kot pravilo srečanja. V obeh primerih je izid enak.


Ne morem nikamor vidt, kako bi tukaj bilo veljavno desno pravilo. Prav v vseh primerih gre za pravilo srecanja.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

GupeM ::

Saj se strinjam, pravilo srečanja je nekako bolj logično. Ampak tudi desno pravilo deluje.

Ti imaš na svoji desni rumeno vozilo, ki je na prednostni cesti, zato nimaš prednosti. Rumeno vozilo pa ima na svoji desni vozilo, ki je na stranski (kot da ga ni), zato ima prednost. Tako so mene učili. Se pa strinjam, da je pravilo srečanja bolj logično in lažje razumljivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

mirator ::

Vprašanje je bilo: ali med katerimi vozili velja desno pravilo?
Na razpolago pa štirje odgovori:
1. Da, med menoj in modrim avtomobilom
2. Da, med rumenim in modrim avtomobilom
3. Ne. Na tem križišču desno pravilo ne velja
4. Da, med menoj in rumenim avtomobilom.
Odgovor je možen samo št. 4, ker ne moreš reči da med mojim in rumenim vozilom ni desnega pravila, čeprav velja tudi pravilo srečanja. Samo pravilo srečaja ni bilo med ponujenimi odgvori, ne moreš pa reči, da desno pravilo ne velja.
Ampak kot že rečeno, vozi po enem izmed teh dveh pravil pa bo vse v redu (samo pazi, da te policaj po zavijanju ne vpraša po katerem pravilu si zavil:D:D).

predi ::

:D

mirator ::

Mogoče imam res dolgo "lajtngo", da še nisem ugotivil, da rad trolaš. Res ne vem, kaj si hotel s to skico dokazati ali samo pokazati? Mogoče je pa tudi, da dejansko ne poznaš prometnih predpisov in ti takšna konfiguracija križišča dela težave?
Daj vsak kakšen komentar k priloženi sliki.

St235 ::

IgorCardanof je izjavil:

GupeM je izjavil:

Tukaj lahko uporabiš tako desno pravilo, kot pravilo srečanja. V obeh primerih je izid enak.


Ne morem nikamor vidt, kako bi tukaj bilo veljavno desno pravilo. Prav v vseh primerih gre za pravilo srecanja.

Seveda je, ker y krizisce lahko intepretiras na dva nacina. Eden je da prednostna cesta poteka naravnost in se stranska prikljucuje z leve. Druga pa je, da zadevo obrnes v nasprotno smer in dobis prednotno cesto ki zavija desno in neoprednostno, ki gre naravnost. V slednjem primeru seveda velja desno pravilo, ce zelis iz prednostne ceste peljat naravnost na neprednosnto.

Se graficni prikaz https://images.app.goo.gl/PZfutwB4KyZ4b...

Vrstni red vozil pa je seveda v obeh primerih enak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

predi ::

@mirator, poanta moje cursed dopolnilne table je v tem, da ima verjetno tisti inštruktor, ki sem ga citiral, kar prav. Znak za prednostno cesto se v nesemaforiziranih križiščih postavi, če prednostna cesta NE poteka naravnost (glej pravilnik, znak 2103). Kar bi lahko pomenilo, da se križišča ne sme preoblikovati na drug način, kot da ovinek prednostne spremeniš v pravi kot (samo v smeri ostrejšega kota). Torej je lahko med vozili na enakem prednostnem nivoju v igri izključno desno pravilo, če gre za tako označeno križišče, kot ga prikazuje članek, čeprav nam zadevo možgani optimizirajo v "naravnost" in "srečanje".

A imam prav? Lahko, da se mi samo blede od vročine. :))

St235 ::

Treba je gledat celoten kontekst vprasanja, kakor tudi zakaj po mnenju bralca ni desnega pravila. In njegova logika, da desno pravilo ne more veljat, ker so postavljeni prometni znaki je v celi zadevi najbolj zgresena.

Zgodovina sprememb…

donvito ::

solatko ::

Čemu v takem križišču velja desno pravilo, je jasno samo S-T-jevim prometnim strokovnjakom.
Delo krepa človeka

predi ::

St235 je izjavil:

Treba je gledat celoten kontekst vprasanja, kakor tudi zakaj po mnenju bralca ni desnega pravila. In njegova logika, da desno pravilo ne more veljat, ker so postavljeni prometni znaki je v celi zadevi najbolj zgresena.
Ok, ampak potem sem jaz v zmoti omenil, da bi lahko šlo tudi za pravilo srečanja, pa par drugih je tudi delilo to prepričanje. Zdaj imam pred sabo brošuro AVP-ja, Kdo ima prednost?, stran 23 in 24, kjer je eksplicitno zapisano, da na križišču, kjer prednostna cesta poteka v loku (zavija), ne velja pravilo srečanja. Velja lahko samo desno pravilo. Na žalost ne piše zakaj, ampak brez razloga tega že niso pisali.

predi ::

solatko ::

Desno pravilo velja na enakovrednih cestah, torej pri poteku prednostne ceste, kot je na slikah, pri Y križiščih do take situacije ne more priti.
Delo krepa človeka

mirator ::

solatko je izjavil:

Desno pravilo velja na enakovrednih cestah, torej pri poteku prednostne ceste, kot je na slikah, pri Y križiščih do take situacije ne more priti.

Zakaj?
(najbrž retorično vprašanje)

WizzardOfOZ ::

A Y in T križišča so različna, tudi če imajo enako signalizacijo? :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

c23po ::

mirator je izjavil:

solatko je izjavil:

Desno pravilo velja na enakovrednih cestah, torej pri poteku prednostne ceste, kot je na slikah, pri Y križiščih do take situacije ne more priti.

Zakaj?
(najbrž retorično vprašanje)

Solatko, kaj je z Y-križiščem, kjer so vse ceste enakovredne?
Mirator, retorično vprašanje ni enako neodgovorjenem vprašanju. Retorično vprašanje zastavi govorec in na njega ne pričakuje odgovora.

WizzardOfOZ je izjavil:

A Y in T križišča so različna, tudi če imajo enako signalizacijo? :))

To bomo izvedli iz Solatkove razlage Y-križišča...
Računalniki nimajo spominov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

mirator ::

c23po je izjavil:

mirator je izjavil:

solatko je izjavil:

Desno pravilo velja na enakovrednih cestah, torej pri poteku prednostne ceste, kot je na slikah, pri Y križiščih do take situacije ne more priti.

Zakaj?
(najbrž retorično vprašanje)

Mirator, retorično vprašanje ni enako neodgovorjenem vprašanju. Retorično vprašanje zastavi govorec in na njega ne pričakuje odgovora.

Mislim, da sem ti že enkrat odgovoril, da je včasih biti pametneje, če si tiho.
Ne bodi nestrpen in pusti času čas, da vidimo ali bo moje vprašanje res izvenelo kot retorično, ali pa me bo solatko demantiral in podal razumen odgovor.

c23po ::

Ne! Ne moreš sumiti ali je vprašanje retorično. Kot govorec to moraš vedeti. Pač, zafrknil si se z napačnim izrazom. Bi bil tiho, pa bi bilo.
Sedaj bom jaz enega "retoričnega": si torej za debato, kjer naj bodo sogovorniki tiho, ko ga ti mimo ustreliš?
Računalniki nimajo spominov.

St235 ::

Sam še palestinci in izraelci skupaj zapojejo kumbaja, pa bomo od solatka dobili razumen odgovor podkpreljen s čim drugim kot demenco.

c23po je izjavil:

Ne! Ne moreš sumiti ali je vprašanje retorično. Kot govorec to moraš vedeti. Pač, zafrknil si se z napačnim izrazom. Bi bil tiho, pa bi bilo.
Sedaj bom jaz enega "retoričnega": si torej za debato, kjer naj bodo sogovorniki tiho, ko ga ti mimo ustreliš?


Vsako vprašanje, ki zahteva od solatka, da poda razlago in vir je po definiciji retorično.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

mirator ::

c23po je izjavil:

Ne! Ne moreš sumiti ali je vprašanje retorično. Kot govorec to moraš vedeti. Pač, zafrknil si se z napačnim izrazom. Bi bil tiho, pa bi bilo.
Sedaj bom jaz enega "retoričnega": si torej za debato, kjer naj bodo sogovorniki tiho, ko ga ti mimo ustreliš?

Odgovarjam ti samo iz vljudnosti.
Prvič tvoj odgovor na moj post, ki mimogrede sploh ni bil namanjen tebi (seveda ti ne kratim pravice, da na njega tudi odgovoriš, vendar bi pričakoval vsebinski odgovor), je bil off-topic.
Drugič, če že hočeš biti forumski učitelj, potem vsaj podaj vse definicije retoričnega vprašanja.
Tretjič, očitno ti provokativno vprašanje ni jasno.
Četrtič, sarkazem je zate španska vas.
Petič, tukaj se pogovarjamo o prometnih situacijah, pa s svojmi posti nisi zmogel dodati kakšne dodatne vrednosti.
Šestič, če ne boš imel konkretne replike na prometno situacijo, sem s tabo debato, ki si jo začel ti končal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

solatko ::

Najparej mi razložite, kdaj lahko v Y križišču pride do križanja poti? V T križišču lahko pride do križanja, desno pravilo mi pa ni jasno, kako bi ga uporabil v Y križiščih. Na Y križiščih je po navadi tako, da se cesta razdeli v dve cesti in je ena označena kot prednostna, druga pa je neprednostna in tam veljajo znaki, enakovrednega križišča Y še nisem videl, praviloma je prometni znak, ki pokaže, kateri krak od Y je prednostni in kateri ni. V MB je kar nekaj takih križišč in se točno ve kako in kaj, brez desnega pravila, drugo pa je potek prednostne v pravokotni ovinek, kjer lahko pride do križanja poti (točke trčenja) in se v primeru dveh vozil na prednostni ali neprednostni upošteva desno pravilo (velja tako za prednostno, kot neprednostno cesto, ko vozila sekajo pot druga drugemu na za njih enakovrednih delih, torej dva na prednostni ali dva na neprednostni cesti, do česar pa pri Y kižišču ne more priti).
Delo krepa človeka

Utk ::

Najprej bi morali vedet, tudi samooklicani "strokovnjaki" od kod pride desno pravilo. Desno pravilo je logična posledica pravila srečanja. Če pravokotni enakovredni cesti iztegneš, da nista pravokotni, ampak ravni, je čist logično, da ima prednost tist, ki mu ne sekaš poti. Ko je cesta pravokotna, si je to pravilo "srečanja" težje predstavljat (ni, ampak večina ljudi je zabitih), in jim enostavno rečeš, da ima desni prednost. Ja seveda jo ima, ker mu drugače sekaš pot. Ne glede kam greš, ali naravnost ali pa zavijaš levo. Če greš desno, problema itak ni.

Ok, druga stvar bi bila če bi imel križišče 3-4 enakovrednih cest, tu se stvar s srečanji zakomplicira, in šele tu ima desno pravilo nek pravi smisel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

solatko ::

Utk - Najprej veljajo oznake prednosti, če je ta cesta enakovredna in taka, da prihaja do križanj, se uporablja pravilo desnega. Se spomnim časov, ko so bila vsa križišča v BTC-ju enakovredna pa tudi inštruktorji AŠ nisi poznali desnega pravila, ker so bila pač vsa križišča v ljubljani kategorizirana in opremljena z znaki ali semaforji. Tam je denvno pokalo in se kregalo, kdo je kriv. Sedaj so pač krožišča in teh problemov ni več. Na Kavčičevi je križišče s Središko enakovrednih cest (prej je bila Kavčičeva prednostna), se vedno nasmejim, ko vidim, da folku desno pravilo ni jasno.
Delo krepa človeka

Invictus ::

solatko je izjavil:

Najparej mi razložite, kdaj lahko v Y križišču pride do križanja poti? V T križišču lahko pride do križanja, desno pravilo mi pa ni jasno, kako bi ga uporabil v Y križiščih. Na Y križiščih je po navadi tako, da se cesta razdeli v dve cesti in je ena označena kot prednostna, druga pa je neprednostna in tam veljajo znaki, enakovrednega križišča Y še nisem videl, praviloma je prometni znak, ki pokaže, kateri krak od Y je prednostni in kateri ni. V MB je kar nekaj takih križišč in se točno ve kako in kaj, brez desnega pravila, drugo pa je potek prednostne v pravokotni ovinek, kjer lahko pride do križanja poti (točke trčenja) in se v primeru dveh vozil na prednostni ali neprednostni upošteva desno pravilo (velja tako za prednostno, kot neprednostno cesto, ko vozila sekajo pot druga drugemu na za njih enakovrednih delih, torej dva na prednostni ali dva na neprednostni cesti, do česar pa pri Y kižišču ne more priti).

Zavijanje na levo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

Invictus - Najprej mi pokaži Y križišče enakovrednih cest v SLO, potem bomo debatirali dalje.

Situacija o kateri razpravljamo je čisto jasna
https://n1info.si/magazin/fotografija-k...
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

predi ::

Utk je izjavil:

Najprej bi morali vedet, tudi samooklicani "strokovnjaki" od kod pride desno pravilo. Desno pravilo je logična posledica pravila srečanja. Če pravokotni enakovredni cesti iztegneš, da nista pravokotni, ampak ravni, je čist logično, da ima prednost tist, ki mu ne sekaš poti. Ko je cesta pravokotna, si je to pravilo "srečanja" težje predstavljat (ni, ampak večina ljudi je zabitih), in jim enostavno rečeš, da ima desni prednost. Ja seveda jo ima, ker mu drugače sekaš pot. Ne glede kam greš, ali naravnost ali pa zavijaš levo. Če greš desno, problema itak ni.

Ok, druga stvar bi bila če bi imel križišče 3-4 enakovrednih cest, tu se stvar s srečanji zakomplicira, in šele tu ima desno pravilo nek pravi smisel.
Obe različni pravili potrebujemo ravno za razrešitev večine konfliktov na križišču enakovrednih cest...

Utk ::

Ja, tam kjer so 3 ali več enakovredni kraki. V tistem primeru iz slike je desno pravilo odveč.

Pa tudi tam kjer so 3, 4 enakovredni kraki, se bi z malo logike dalo izpeljat desno pravilo iz pravila srečanja. Če ne bi bilo tako, bi lahko v teoriji imeli levo pravilo namesto desnega, pa se to ne bi izšlo, ker bi prišlo v konflikt s pravilom srečanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

predi ::

To kar praviš je veliko bolj zapleteno od tega, kar predstavi ta brošura AVP-ja, del katere sem pripopal zgoraj. V bistvu se da večino križišč ločiti po tem ali velja eno pravilo, drugo pravilo oz. oboje hkrati. Bom probal še ta del pripet, samo na mobilcu gre to počasi. V glavnem, sam ju ne bi enačil ali izpeljeval enega iz drugega.

predi ::

««
292 / 308
»»