Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
solatko ::
Kalibri - Z leti postajaš predvsem izkušenejši in lahko boljši, ti pa zaradi starosti začnejo pešati določene lastnosti, zato se z leti pametni vozniki umirijo, ne iščejo več izzivov,.... Ob določenem trenutku pa pač morajo ugotoviti, da postaja njihova vožnja nevarna in morajo s tem prenehati. Vozniki, ki celo življenje vozijo slabo pa iz leta v leto voijo bolj nevarno pa se tega sploh ne zavedajo in to je slabo, ker s tem mečejo slabo luč na starejše voznike pa, če prav so nekateri še vedno vrhunski, kar se tiče varnosti.
ZveeZ - Kdaj ti bo jasno, da je PH čisto realna kategorija, ki jo poznaš ali pa je nikoli nisi in nima popolnoma nobene veze z OH, razen tam, kjer cestišče ne omogoča večje hitrosti, kjer pa že brez znakov, sam znižaš hitrost, da si v PH, kot je na prometnem znaku (razne smrtne točke in podobno) pa tudi ob različnih situacijah na njem (luknje, popravila, delo na cesti,....), na lepi ravni cesti, ob idealnem vremenu, z malo prometa in brez drugih posebnosti pa OH na PH, realno ne vpliva nič. Praktično ne more, ker ni ne tehnična ne fizična kategorija ampak samo na papirju in prometni signalizaciji določena adminstrativna upočasnitev prometa, velikokrat brez razloga, saj jih ne postavljajo prometni strokovnjaki.
S PH lahko voziš samo takrat, ko to zadevo poznaš in veš, kakšne so tvoje sposobnosti. Če si realen, bo tvoja hitrost večkrat pod OH, kot preko, da nebi ogrozil sebe in drugih. Če si sposobnejši je tvoja PH lahko veliko višja, kot pri nekem povprečnem vozniku, vozniku, ki ni v najboljšem psihofizičnem stanju, ravno tako na PH upliva vrsta vozila, tehnično stanje vozila, tovarniške karakteristike vozila,.... zato je to mimo zakonskih določil, čisto individualna stvar, odvisna od tvoje realne ocene sposobnosti in znanja, izkušenj in ostalih komponent, v nobenem primeru pa to ni reč, ki bi jo lahko kakorkoli določil administrativno, kot OH. Rezultat nepoznavanja ali precenjevanja svojih sposobnosti PH so prometne nesreče, lažje in najhujše.
ZveeZ - Kdaj ti bo jasno, da je PH čisto realna kategorija, ki jo poznaš ali pa je nikoli nisi in nima popolnoma nobene veze z OH, razen tam, kjer cestišče ne omogoča večje hitrosti, kjer pa že brez znakov, sam znižaš hitrost, da si v PH, kot je na prometnem znaku (razne smrtne točke in podobno) pa tudi ob različnih situacijah na njem (luknje, popravila, delo na cesti,....), na lepi ravni cesti, ob idealnem vremenu, z malo prometa in brez drugih posebnosti pa OH na PH, realno ne vpliva nič. Praktično ne more, ker ni ne tehnična ne fizična kategorija ampak samo na papirju in prometni signalizaciji določena adminstrativna upočasnitev prometa, velikokrat brez razloga, saj jih ne postavljajo prometni strokovnjaki.
S PH lahko voziš samo takrat, ko to zadevo poznaš in veš, kakšne so tvoje sposobnosti. Če si realen, bo tvoja hitrost večkrat pod OH, kot preko, da nebi ogrozil sebe in drugih. Če si sposobnejši je tvoja PH lahko veliko višja, kot pri nekem povprečnem vozniku, vozniku, ki ni v najboljšem psihofizičnem stanju, ravno tako na PH upliva vrsta vozila, tehnično stanje vozila, tovarniške karakteristike vozila,.... zato je to mimo zakonskih določil, čisto individualna stvar, odvisna od tvoje realne ocene sposobnosti in znanja, izkušenj in ostalih komponent, v nobenem primeru pa to ni reč, ki bi jo lahko kakorkoli določil administrativno, kot OH. Rezultat nepoznavanja ali precenjevanja svojih sposobnosti PH so prometne nesreče, lažje in najhujše.
Delo krepa človeka
Pithlit ::
Kalibri - Z leti postajaš predvsem izkušenejši in lahko boljši, ti pa zaradi starosti začnejo pešati določene lastnosti, zato se z leti pametni vozniki umirijo, ne iščejo več izzivov,.... Ob določenem trenutku pa pač morajo ugotoviti, da postaja njihova vožnja nevarna in morajo s tem prenehati. Vozniki, ki celo življenje vozijo slabo pa iz leta v leto voijo bolj nevarno pa se tega sploh ne zavedajo in to je slabo, ker s tem mečejo slabo luč na starejše voznike pa, če prav so nekateri še vedno vrhunski, kar se tiče varnosti.
ZveeZ - Kdaj ti bo jasno, da je PH čisto realna kategorija, ki jo poznaš ali pa je nikoli nisi in nima popolnoma nobene veze z OH, razen tam, kjer cestišče ne omogoča večje hitrosti, kjer pa že brez znakov, sam znižaš hitrost, da si v PH, kot je na prometnem znaku (razne smrtne točke in podobno) pa tudi ob različnih situacijah na njem (luknje, popravila, delo na cesti,....), na lepi ravni cesti, ob idealnem vremenu, z malo prometa in brez drugih posebnosti pa OH na PH, realno ne vpliva nič. Praktično ne more, ker ni ne tehnična ne fizična kategorija ampak samo na papirju in prometni signalizaciji določena adminstrativna upočasnitev prometa, velikokrat brez razloga, saj jih ne postavljajo prometni strokovnjaki.
S PH lahko voziš samo takrat, ko to zadevo poznaš in veš, kakšne so tvoje sposobnosti. Če si realen, bo tvoja hitrost večkrat pod OH, kot preko, da nebi ogrozil sebe in drugih. Če si sposobnejši je tvoja PH lahko veliko višja, kot pri nekem povprečnem vozniku, vozniku, ki ni v najboljšem psihofizičnem stanju, ravno tako na PH upliva vrsta vozila, tehnično stanje vozila, tovarniške karakteristike vozila,.... zato je to mimo zakonskih določil, čisto individualna stvar, odvisna od tvoje realne ocene sposobnosti in znanja, izkušenj in ostalih komponent, v nobenem primeru pa to ni reč, ki bi jo lahko kakorkoli določil administrativno, kot OH. Rezultat nepoznavanja ali precenjevanja svojih sposobnosti PH so prometne nesreče, lažje in najhujše.
Še enkrat. Če ti nisi kreten pol ni nihče. A znaš še kaj drugega kot vedno te iste nebuloze "jaz sem solatko in imam vedno prav" nabijat? In to kljub temu da si se že tolikokrat zlagal da sem jaz čisto fascinirana nad tem kako te še kar ni sram.
Life is as complicated as we make it...
kuall ::
iščem post, kjer je solatko napisal bedarijo, da ga krdelo hijen tako napada pa ga ne morem najti. aja saj res, to je samo hijenski nagon v slo tech povprečnežih. solatko lepo logično razlaga hijene se pa na trepalnice postavljajo in žalijo. v resnici pa noben ne razume drugega, o čem govori. ok ne morte se zmenit, kaj je PH. to je težko ocenit, če ne bi bili vsi skup taki debili bi se strinjali v tem, ima pa solatko bolj prav, da bolje bit ziher kot pa ne, če ne veš. to, da ljudje nimajo pojma o PH (PH=razmišljaj s svojo glavo, ne pa sledi pravilom kot bumbar, tudi v rdečo bi se šlo kdaj komot in jaz tudi to naredim, no peš, z avtom zelo redko, ker pač policajčki znajo bit smotani, samo zato, drgač bi ziher šel v rdečo) se najbolje vidi, ko je sneg na cesti, ko gredo budale kot da ni nič pa imaš avto v jarku na vsake toliko. debata je lep primer kakšno neprebavljivo sranje je tale forum.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Buggy ()
Pithlit ::
"nikoli nisem imel nesreče", "nikoli nisem na polno zaviral", "v milijon kilometrih z avtom". Da sam najbolj očitne povem. Takih pritlehnih, zavitih v celofan... ki grejo gladko mimo vseh ki so malenkost nepozorni in na te stvari ne pazijo, je pa še neprimerno več.
Ampak ja, verjamem da ne vidiš. Se sploh ne čudim. Lepo je ko nam nekdo da potrditev da je čist kul se na cesti mal zdivjat. Pa tud če je to sam nek solatko.
Ampak ja, verjamem da ne vidiš. Se sploh ne čudim. Lepo je ko nam nekdo da potrditev da je čist kul se na cesti mal zdivjat. Pa tud če je to sam nek solatko.
Life is as complicated as we make it...
Buggy ::
kuall odstrani se ponovno, ker si ze veckrat v svojo domisljiski superiornisti dokazal zgolj, da zivis v svojem rumenem mehurcku odtujeneme od realnosti
Pa ne me je jebat da taki ljudje dejansko dobivajo socialno podporo, SP included!
Ne rabim nikogar zagovarjat, ker se vec kot ocitno znajo sami, mi grejo pa tipi Kuall tako na kurec da boli. Tipicen rumen minjon
Pa ne me je jebat da taki ljudje dejansko dobivajo socialno podporo, SP included!
kuall odstrani se ponovno, ker si ze veckrat v svojo domisljiski superiornisti dokazal zgolj, da zivis v svojem rumenem mehurcku odtujeneme od realnosti
Pa ne me je jebat da taki ljudje dejansko dobivajo socialno podporo, SP included!
Ne rabim nikogar zagovarjat, ker se vec kot ocitno znajo sami, mi grejo pa tipi Kuall tako na kurec da boli. Tipicen rumen minjon
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
ZveeZ ::
Kalibri - Z leti postajaš predvsem izkušenejši in lahko boljši, ti pa zaradi starosti začnejo pešati določene lastnosti, zato se z leti pametni vozniki umirijo, ne iščejo več izzivov,.... Ob določenem trenutku pa pač morajo ugotoviti, da postaja njihova vožnja nevarna in morajo s tem prenehati. Vozniki, ki celo življenje vozijo slabo pa iz leta v leto voijo bolj nevarno pa se tega sploh ne zavedajo in to je slabo, ker s tem mečejo slabo luč na starejše voznike pa, če prav so nekateri še vedno vrhunski, kar se tiče varnosti.
ZveeZ - Kdaj ti bo jasno, da je PH čisto realna kategorija, ki jo poznaš ali pa je nikoli nisi in nima popolnoma nobene veze z OH, razen tam, kjer cestišče ne omogoča večje hitrosti, kjer pa že brez znakov, sam znižaš hitrost, da si v PH, kot je na prometnem znaku (razne smrtne točke in podobno) pa tudi ob različnih situacijah na njem (luknje, popravila, delo na cesti,....), na lepi ravni cesti, ob idealnem vremenu, z malo prometa in brez drugih posebnosti pa OH na PH, realno ne vpliva nič. Praktično ne more, ker ni ne tehnična ne fizična kategorija ampak samo na papirju in prometni signalizaciji določena adminstrativna upočasnitev prometa, velikokrat brez razloga, saj jih ne postavljajo prometni strokovnjaki.
S PH lahko voziš samo takrat, ko to zadevo poznaš in veš, kakšne so tvoje sposobnosti. Če si realen, bo tvoja hitrost večkrat pod OH, kot preko, da nebi ogrozil sebe in drugih. Če si sposobnejši je tvoja PH lahko veliko višja, kot pri nekem povprečnem vozniku, vozniku, ki ni v najboljšem psihofizičnem stanju, ravno tako na PH upliva vrsta vozila, tehnično stanje vozila, tovarniške karakteristike vozila,.... zato je to mimo zakonskih določil, čisto individualna stvar, odvisna od tvoje realne ocene sposobnosti in znanja, izkušenj in ostalih komponent, v nobenem primeru pa to ni reč, ki bi jo lahko kakorkoli določil administrativno, kot OH. Rezultat nepoznavanja ali precenjevanja svojih sposobnosti PH so prometne nesreče, lažje in najhujše.
Zato ti pravim, "let's agree to disagree".
Jaz razumem tvojo mantro glede PH in se z njo strinjam vse do OH, ker jaz jo razumem kot tehnicno lastnost vozisca, ti pac ne. PH je cisto realna "kategorija", ki je jasno definirana v zakonu. Lahko se z njo strinjamo ali pa ne, vseeno je uradno definirana.
In tukaj ne bomo nikoli prisli na skupno tocko. Predvsem ker sem mnenja, da v prometu nisi nikoli sam in drugi udelezenci od tebe pricakujejo spostovanje cpp.
Ce dam banalen primer, te pesec izven naselja opazi nekaj 100m stran in se odloci hitro preckat cesto. Ni pa pricakoval da vozis z 200kmh in bodisi pristane na haubi ali pa ti na travi.
iščem post, kjer je solatko napisal bedarijo, da ga krdelo hijen tako napada pa ga ne morem najti. aja saj res, to je samo hijenski nagon v slo tech povprečnežih. solatko lepo logično razlaga hijene se pa na trepalnice postavljajo in žalijo. v resnici pa noben ne razume drugega, o čem govori. ok ne morte se zmenit, kaj je PH. to je težko ocenit, če ne bi bili vsi skup taki debili bi se strinjali v tem, ima pa solatko bolj prav, da bolje bit ziher kot pa ne, če ne veš. to, da ljudje nimajo pojma o PH (PH=razmišljaj s svojo glavo, ne pa sledi pravilom kot bumbar, tudi v rdečo bi se šlo kdaj komot in jaz tudi to naredim, no peš, z avtom zelo redko, ker pač policajčki znajo bit smotani, samo zato, drgač bi ziher šel v rdečo) se najbolje vidi, ko je sneg na cesti, ko gredo budale kot da ni nič pa imaš avto v jarku na vsake toliko. debata je lep primer kakšno neprebavljivo sranje je tale forum.
Ojoj, uporabnik ki "uporablja" svojo glavo!
Ovce se ti klanjamo!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()
Tidule ::
iščem post, kjer je solatko napisal bedarijo, da ga krdelo hijen tako napada pa ga ne morem najti. aja saj res, to je samo hijenski nagon v slo tech povprečnežih. solatko lepo logično razlaga hijene se pa na trepalnice postavljajo in žalijo. v resnici pa noben ne razume drugega, o čem govori. ok ne morte se zmenit, kaj je PH. to je težko ocenit, če ne bi bili vsi skup taki debili bi se strinjali v tem, ima pa solatko bolj prav, da bolje bit ziher kot pa ne, če ne veš. to, da ljudje nimajo pojma o PH (PH=razmišljaj s svojo glavo, ne pa sledi pravilom kot bumbar, tudi v rdečo bi se šlo kdaj komot in jaz tudi to naredim, no peš, z avtom zelo redko, ker pač policajčki znajo bit smotani, samo zato, drgač bi ziher šel v rdečo) se najbolje vidi, ko je sneg na cesti, ko gredo budale kot da ni nič pa imaš avto v jarku na vsake toliko. debata je lep primer kakšno neprebavljivo sranje je tale forum.
PH je definiran v zakonu in po definiciji ne more bit nad OH. In to je to, vse naprej so slaboumne blodnje, ki nimajo nic z PH.
Ahim ::
mirator ::
Če prekoračiš omejitev hitrosti si pač v prekršku (lahko sicer tudi voziš z neprilagojeno hitrostjo pod omejitvijo, če ne obvladaš vozila). Ampak ves čas si vozila s prilagojeno hitrostjo tako glede na cesto, prometne razmere in lastne kognitivne sposobnosti.
Spet mesas prilagojeno in solatasto hitrost. Eno je zakonsko definiran pojem in skladno z definicijo ne more bit nad OH, drugo pa so pac trenutni navdihi gostilniskih debaterjev. To da si ti izmislis neko definicijo tako kot ustreza tvoji pravljici, nima nic z realnostjo.
Lej, niti ne vem, niti me ne briga kakšna je solatasta hitrost, termin pa si vpeljal ti. In če kdo kaj meša, se meša kup stvari in pojmov v tvoji glavi. Saj nam je vsem jasno, da če prekoračiš dovoljeno hitrost, ta hitrost ni prilagojena dovoljeni hitrosti, je pa, kot smo nekateri že večkrat poudarili, kar pa ti očitno ne znaš ali ne moreš razločevati oz. doumeti, še vedno lahko prilagojena prometnim razmeram in psihofizičnim ter kognitvnim sposobnostim posameznika. Seveda si v vsakem primeru, če prekoračiš dovoljeno hitrost v prekršku. In konec koncev je za realnost povsem postranskega pomena, ali je OH lastnost cest ali administrativna določitev, preprosto je njena prekoračitev prekršek.
In čas bi že bil, da se s solatkotom preusmerita na svoja zs, nam drugim pa pustita prostor za obdelavo resničnih talentov na cesti, ki jih kar mrgoli.
Pithlit ::
Jaz ne vem od kje vam ideja da je kakršnakoli hitrost ki ni v skladu z zakonom... prilagojena.
Skozi Sinjo Gorico lahko greš komot do absolutnega maksimuma kar ti avto dopušča: povsem ravna, široka, pregledna cesta, z zelo dobrim asfaltom. Po vaše povsem prilagojeno.
Skozi Sinjo Gorico lahko greš komot do absolutnega maksimuma kar ti avto dopušča: povsem ravna, široka, pregledna cesta, z zelo dobrim asfaltom. Po vaše povsem prilagojeno.
Life is as complicated as we make it...
solatko ::
Pithlit - Ko boš našla mojo izjavo, da je cool malo se zdivjat, se slišiva ponovno. Moja izjava je edino to - vedno je potrebno voziti s PH, tudi takrat, ko se krši OH in vi nakladate iz dneva v dan, da se nad OH ne more voziti s PH, konkretno razlago, razen napadanja in zmerjanja pa iz vaših ust ne bom slišal. Na žalost vas veliko meša PH, kot realno kategorijo v reallife-u z neko administrativno razlago, kaj naj bi PH sploh bila. Vsak inštruktor vam lahko tehnično razloži, kaj je bistvo in smisel PH in kaj ima pri tem OH, ravno na primeru voznikov na nujni vožnji, ki jih celo zakon zavezuje, da morajo kljub kršitvi, oziroma za njih neveljavnosti nekaterih cpp pravil, voziti s PH, torej tako, da vozilo cel čas obvladajo in, da so sposobni tudi ustavit v primeru pričakovane neprijetne situacije. Prejšnji teden smo lahko brali, kako to izgleda, če policist ponoči ne pričakuje, da je lahko na cesti tudi vinjen voznik, ki vozila na nujni vožnji ne opazi in se je s polno hitrostjo zaletel, ter tako v bolnišnico spravil 3 ljudi. Če so podani vsi parametri, lahko in tudi moraš, če se nočeš razlimat! Veš nekateri niso sposobni vozit s PH niti pod omejitvijo pa bi morali in nebi smelo biti nobene nesreče pod OH, ker zakon veleva vožnjo s PH, kar prepreči tudi možnosti nastanka prometne nesreče. Pa je v realnosti tako?
ZveeZ - PH ni jasno definirana v zakonu, ker je za vsakega voznika specifična, razlaga pa je administrativna in tako nepomembna za sam pojem PH. PH mora bit ali pa pride do trka zaradi NPH pa tudi to ni povezano z OH, ker potem nebi bilo nobene nesreče v okviru OH pa jih je večina. Zakaj tako vztrajate na tej administrativni razlagi, če se zadeva odvija v prometu in v glavah voznikov, katerih nihče ne pozna polne definicije tega. Zakon vam veleva, da morate imeti vozilo ves čas vožnje, v oblasti, torej, da vozilo vozite vi in ne vozilo vas, z vsemi dodatki, ki spadajo v termin PH, torej tudi, kadar vozite preko OH, mora bit vožnja še vedno kontrolirana in s tem varna. Tega ne in ne more obvladat noben voznik, ki se je naučil uporabljati vozilo samo v običajni avto šoli, ker tega tam niti nimajo časa niti želje, bodoče vozniike to naučiti in jim vbiti v glavo, saj bi potem vozniški izpit potreboval nekaj sto ur učenja. Še večina inštruktorjev tega pojma nima naštudiranega v celoti pa tudi vozniki, ki vozijo velikokrat na nujni vožnji ne, ker imajo enostavno premalo ur učenja za seboj. Kadeti v prej 4 letni policijski šoli, so bili v tem, veliko boljši in bolj usposobljeni, še posebej motoristi.
Tidule - Če bi bilo tako, bi bile prometne nesreče samo pri tistih, ki kršijo OH pa ni ravno tako. Tisti ki gremo hitreje pa bi bili razlimani, tudi vsi vozniki na nujni vožnji.
ZveeZ - PH ni jasno definirana v zakonu, ker je za vsakega voznika specifična, razlaga pa je administrativna in tako nepomembna za sam pojem PH. PH mora bit ali pa pride do trka zaradi NPH pa tudi to ni povezano z OH, ker potem nebi bilo nobene nesreče v okviru OH pa jih je večina. Zakaj tako vztrajate na tej administrativni razlagi, če se zadeva odvija v prometu in v glavah voznikov, katerih nihče ne pozna polne definicije tega. Zakon vam veleva, da morate imeti vozilo ves čas vožnje, v oblasti, torej, da vozilo vozite vi in ne vozilo vas, z vsemi dodatki, ki spadajo v termin PH, torej tudi, kadar vozite preko OH, mora bit vožnja še vedno kontrolirana in s tem varna. Tega ne in ne more obvladat noben voznik, ki se je naučil uporabljati vozilo samo v običajni avto šoli, ker tega tam niti nimajo časa niti želje, bodoče vozniike to naučiti in jim vbiti v glavo, saj bi potem vozniški izpit potreboval nekaj sto ur učenja. Še večina inštruktorjev tega pojma nima naštudiranega v celoti pa tudi vozniki, ki vozijo velikokrat na nujni vožnji ne, ker imajo enostavno premalo ur učenja za seboj. Kadeti v prej 4 letni policijski šoli, so bili v tem, veliko boljši in bolj usposobljeni, še posebej motoristi.
Tidule - Če bi bilo tako, bi bile prometne nesreče samo pri tistih, ki kršijo OH pa ni ravno tako. Tisti ki gremo hitreje pa bi bili razlimani, tudi vsi vozniki na nujni vožnji.
Delo krepa človeka
solatko ::
Ena zgodbica od danes. Sem bil v Velenju pri neki žlahti in sem se ob 21,30h vračal proti MB, prehitel v bližini Celja nekaj bolj počasnih, potem pa je bila cesta, kolikor je segal pogled, popolnoma prazna. Dohiti me en Q8 s tujo registracijo se odpelje mimo mene s kakšnih 150 na mojih 135 po navigaciji in potem pospeši, tako, da se je začel oddaljevati, kot, da bi bil jaz parkiran ob cesti. Sigurno je dosegel hitrost preko 200 in to popolnoma varno. Mogoče bo jutri v novicah, če so zopet merili na kakšnem mostičku, vendar, razen kršitve OH ni storil čisto nič narobe. Meni se enostavno ne da več pritiskat na gas in zato sem peljal še vedno lagano sportski med 130 in 150, lahko pa bi b.p. šel tudi čez 200.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Ganon ::
Še v naselju pritisni do 110km/h, če ti tvoje sokolje oko to odobri. Razen kršitve OH, ne boš storil čisto nič narobe.
karafeka ::
Čist tako iz firbca, kako zgleda pri 200 na uri varno ustavljanje, če nagaziš na kako gručo nevednih migrantov, ki se šetajo po avtocesti v temi in v temnih oblačilih brez kresničk, ker pač ne vejo kje so?
matic492 ::
Čist tako iz firbca, kako zgleda pri 200 na uri varno ustavljanje, če nagaziš na kako gručo nevednih migrantov, ki se šetajo po avtocesti v temi in v temnih oblačilih brez kresničk, ker pač ne vejo kje so?
Še bolj stisneš po gasu?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
Tidule ::
Če prekoračiš omejitev hitrosti si pač v prekršku (lahko sicer tudi voziš z neprilagojeno hitrostjo pod omejitvijo, če ne obvladaš vozila). Ampak ves čas si vozila s prilagojeno hitrostjo tako glede na cesto, prometne razmere in lastne kognitivne sposobnosti.
Spet mesas prilagojeno in solatasto hitrost. Eno je zakonsko definiran pojem in skladno z definicijo ne more bit nad OH, drugo pa so pac trenutni navdihi gostilniskih debaterjev. To da si ti izmislis neko definicijo tako kot ustreza tvoji pravljici, nima nic z realnostjo.
Lej, niti ne vem, niti me ne briga kakšna je solatasta hitrost, termin pa si vpeljal ti. In če kdo kaj meša, se meša kup stvari in pojmov v tvoji glavi. Saj nam je vsem jasno, da če prekoračiš dovoljeno hitrost, ta hitrost ni prilagojena dovoljeni hitrosti, je pa, kot smo nekateri že večkrat poudarili, kar pa ti očitno ne znaš ali ne moreš razločevati oz. doumeti, še vedno lahko prilagojena prometnim razmeram in psihofizičnim ter kognitvnim sposobnostim posameznika. Seveda si v vsakem primeru, če prekoračiš dovoljeno hitrost v prekršku. In konec koncev je za realnost povsem postranskega pomena, ali je OH lastnost cest ali administrativna določitev, preprosto je njena prekoračitev prekršek.
In čas bi že bil, da se s solatkotom preusmerita na svoja zs, nam drugim pa pustita prostor za obdelavo resničnih talentov na cesti, ki jih kar mrgoli.
Se 100ic, prilagojena histrost je definirana v zakonu. Definicija pravi da ne more bit nad OH. Vse ostalo so blodnje talentiov na cesti, ki vas res mrgoli.
PH ni jasno definirana v zakonuseveda je, samo kaj ko nisi pismen, da bi to lahko sam prebral in se raje zanasas na gostilniske definicije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
Tidule ::
Čist tako iz firbca, kako zgleda pri 200 na uri varno ustavljanje, če nagaziš na kako gručo nevednih migrantov, ki se šetajo po avtocesti v temi in v temnih oblačilih brez kresničk, ker pač ne vejo kje so?
Ce pogledas stare idiotizme gnile solate, je svoj cas blodil o tem da prestavis v tretjo in avto cudezno klubuje pravilom fizike.
Vsem z vec kot dvema mozganskima celicama pa je jasno da varno in 200km/h v cestnem prometu ne obstaja.
Zakon vam veleva, da morate imeti vozilo ves čas vožnje, v oblasti, torej, da vozilo vozite vi in ne vozilo vas, z vsemi dodatki, ki spadajo v termin PH, torej tudi, kadar vozite preko OH, mora bit vožnja še vedno kontrolirana in s tem varna.zakon veleva, da je to treba delat v okviru OH, opice, ki drugega kot gas pritiskat ne znate, pa si morate izmisljat pravljice opravicite svojo nesposobnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
HolyFuck1 ::
Tidule ::
(PH=razmišljaj s svojo glavo, ne pa sledi pravilom kot bumbar, tudi v rdečo bi se šlo kdaj komot in jaz tudi to naredim, no peš, z avtom zelo redko, ker pač policajčki znajo bit smotani, samo zato, drgač bi ziher šel v rdečo)
To je kretenizem, ki odlicno povzema zakaj je solatkovo nabijanje skodljivo. Ker si z njim vsak debil lahko opravici kakrsno koli krsenje prometnih predpisov.
solatko ::
karafeka - Prav pogosta težava na SLO AC.
Tidule - Potem pa razloži, kako se lahko definira, če je PH za vsakega v enaki situaciji, drugačen? Res si genialec. Nekoč so se ljudje zgražali, ker je šel vlak hitreje, kot konjska vprega. Ja vožnja v Abarth fičotu je bila pri 200 res posebno doživetje, že pri BMW 2002Tii pa nič posebnega. Zakon veleva vožnjo s PH, OH pa dodajate vi, ker vam ne gre v glavo, da vozniki na nujni vožnji to opravljajo v skladu s svojim PH, kljub temu, da gre krepko preko OH pa še v normalnem prometu, ne na prazni AC. S čim ti opravičuješ vsakodnevno kršenje predpisov? Sicer pa govorimo o PH in ne OH. Če bi poznal delovanje bencinskih in dizel motorjev v povezavi s klasičnimi menjalniki nebi pisal debilizmov in bi na klancu dol vozil v nižji prestavi, kot jo rabiš za gor, tako so nas učii inštruktorji, pred ABS in avtomatskimi menjalniki, razen pri Wanklowem motorju.
Tidule - Potem pa razloži, kako se lahko definira, če je PH za vsakega v enaki situaciji, drugačen? Res si genialec. Nekoč so se ljudje zgražali, ker je šel vlak hitreje, kot konjska vprega. Ja vožnja v Abarth fičotu je bila pri 200 res posebno doživetje, že pri BMW 2002Tii pa nič posebnega. Zakon veleva vožnjo s PH, OH pa dodajate vi, ker vam ne gre v glavo, da vozniki na nujni vožnji to opravljajo v skladu s svojim PH, kljub temu, da gre krepko preko OH pa še v normalnem prometu, ne na prazni AC. S čim ti opravičuješ vsakodnevno kršenje predpisov? Sicer pa govorimo o PH in ne OH. Če bi poznal delovanje bencinskih in dizel motorjev v povezavi s klasičnimi menjalniki nebi pisal debilizmov in bi na klancu dol vozil v nižji prestavi, kot jo rabiš za gor, tako so nas učii inštruktorji, pred ABS in avtomatskimi menjalniki, razen pri Wanklowem motorju.
Delo krepa človeka
Pithlit ::
Ti je že bilo razloženo. Vključno z vsemi zakonskimi členi.
Ampak ja, go ful retard.
Ampak ja, go ful retard.
Life is as complicated as we make it...
solatko ::
Pithlit - Vsak predpis in zakon je splošna postavka, PH pa je individualna kategorija in kako boš to definirala, da se bom lahko jaz ali pa ti obnašala v tej smeri?
Prosim res kakšnega pametnega, da razloži, če je to mogoče.
Prosim res kakšnega pametnega, da razloži, če je to mogoče.
Delo krepa človeka
Utk ::
Nekaj oftopic. Pogosto se govori, da so problem na avtocesti tisti, ki na levem pasu kampirajo s 105 na uro. Zadnjič sem malo opazoval in opazil, da to v bistvu ni vsa resnica. Ko je gost promet, pač bo zmeraj nekdo prehiteval s 110, tudi če nek kombi, in takrat 110 niti ni slaba hitrost, pogosto gre še veliko manj. Ko je nek srednje gost promet, bojo taki za sabo imeli 2, 3 avte, potem se že umaknejo, ampak to v resnici ni tako pogosto, da bi bil problem. Pravi problem so tisti, ki se lepijo na rit takim, ki prehitevajo s čisto normalno hitrostjo, 130, 140, ker prisilijo tega, da zavira in se umika med kamione, ker zdaj mu pa res pade hitrost že na prehitevalnem na 110 ali pa še manj, tist, ki je za njim, pa zmanjša še bolj. In to je veliko pogostoje od tistih, ki po levem vozijo 105 in ne jebejo žive sile.
Tako, skrivnost rešena. Se pa ne slepim, da bi bedaki, ki se nabijajo na rit pri 140, 150, karkoli od tega razumeli.
Tako, skrivnost rešena. Se pa ne slepim, da bi bedaki, ki se nabijajo na rit pri 140, 150, karkoli od tega razumeli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Pithlit ::
Pithlit - Vsak predpis in zakon je splošna postavka, PH pa je individualna kategorija in kako boš to definirala, da se bom lahko jaz ali pa ti obnašala v tej smeri?
Prosim res kakšnega pametnega, da razloži, če je to mogoče.
Jap. Full retard.
Life is as complicated as we make it...
Tidule ::
Pithlit - Vsak predpis in zakon je splošna postavka, PH pa je individualna kategorija in kako boš to definirala, da se bom lahko jaz ali pa ti obnašala v tej smeri?
Prosim res kakšnega pametnega, da razloži, če je to mogoče.
Definirani so osnovni parametri. Eden od njih je OH. Ko si nad OH si po zakonski definiciji izven PH.
O voznikih na nujni voznji je bilo tudi ze 100 povedano, da so posebna kategorija, ki ima pravico krsit prometne predpise.
Zdaj pa veselo full retard mode dalje.
Nekaj oftopic. Pogosto se govori, da so problem na avtocesti tisti, ki na levem pasu kampirajo s 105 na uro. Zadnjič sem malo opazoval in opazil, da to v bistvu ni vsa resnica. Ko je gost promet, pač bo zmeraj nekdo prehiteval s 110, tudi če nek kombi, in takrat 110 niti ni slaba hitrost, pogosto gre še veliko manj. Ko je nek srednje gost promet, bojo taki za sabo imeli 2, 3 avte, potem se že umaknejo, ampak to v resnici ni tako pogosto, da bi bil problem. Pravi problem so tisti, ki se lepijo na rit takim, ki prehitevajo s čisto normalno hitrostjo, 130, 140, ker prisilijo tega, da zavira in se umika med kamione, ker zdaj mu pa res pade hitrost že na prehitevalnem na 110 ali pa še manj, tist, ki je za njim, pa zmanjša še bolj. In to je veliko pogostoje od tistih, ki po levem vozijo 105 in ne jebejo žive sile.
Tako, skrivnost rešena. Se pa ne slepim, da bi bedaki, ki se nabijajo na rit pri 140, 150, karkoli od tega razumeli.
Absolutno, zato je bilo ze velikokrat tudi v tej temi povedano, da je vsaka anomalija v prometu, ne glede na to kako varno si posamezen debil domislja, da krsi prometne predpise, nezazeljena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
solatko ::
Tidule - Se strinjam, da si po zakonski definiciji izven PH, tako kot jo tolmačijo razlagalci cestno prometnih predpisov, v realnem svetu pa moraš bit v PH ne glede na hitrost, tudi takrat, ko si na večkratniku OH ali pa poka zaradi NPH. Torej, dokler si v območju PH je tvoja vožnja zate in za vse druge varna. Nikakor pa ne MOREŠ vozit v naselju 100+ in smatrat, da si na PH, ker je možnost pričakovanih situacij tolikšna in tako pogosta, da pri tej hitrosti ne moreš varno ustavit niti če si dirkač ali rally voznik ali celo voznik na nujni vožnji, zato velikokrat poka, ko se policisti spravijo nekoga lovit v naseljenem kraju. V normalnih državah takega ustavijo z drugimi sredstvi, oziroma druga patrulja, ki naredi blokado ali stinger.
Vožnja s prekratko varnostno razdaljo ni PH, nikoli.
Vožnja s prekratko varnostno razdaljo ni PH, nikoli.
Delo krepa človeka
Pithlit ::
Vožnja s prekratko varnostno razdaljo ni PH, nikoli.
A je kdo kdaj rekel da je? No, razen tebe. Pa, mimogrede, tudi varnostna razdalja je definirana.
Life is as complicated as we make it...
mirator ::
Ni kaj, zmagali ste. Moja opozorila moderatorjem so lanski sneg, zato veelo nakladajte eno in isto še kar naprej v nedogled. Mogoče vam celo uspeti priti v Guinness-ovo knjigo. Uživajte v OH, PH, NPH.
Tidule ::
Vožnja s prekratko varnostno razdaljo ni PH, nikoli.edini, ki je v tej temi zagovarjal voznjo s prekratko varnostno razdajo je nesposobnez po imenu solatko. Al bomo spet ugotovili da tudi to kaj je varnostna razdaja ne ves? In si bos spet iz riti potegnil neko gostilnisko definicijo?
Me pa veseli, da se pocasi zacenjas zavedat da je OH lastnost ceste in da definicija PH jasno vsebuje tudi OH.
solatko ::
Tidule - Definicija neke komponente je eno, izvajanje le-tega v praksi pa je lahko samo lastnost voznika ali to obvlada ali ne, ne glede na OH. Po vaše, vsi vozniki na nujni vožnji, vozijo z NPH, kar pa ni in ne more biti res. Še enkrat - PH je za vsakega voznika drugačna in zakonodaja tega niti slučajno ne more pokrit. Po administrativni definiciji pa lahko, da imate prav, v realnosti je pa pri hitrosti, ki lahko upliva na PH, samo lastnost ceste, kakšno maksimalno hitrost omogoča.
Še vedno čakam razlago, kako lahko OH v realnosti upliva na PH in s čim.
Še vedno čakam razlago, kako lahko OH v realnosti upliva na PH in s čim.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Pithlit ::
Tidule - Definicija neke komponente je eno, izvajanje le-tega v praksi pa je lahko samo lastnost voznika ali to obvlada ali ne, ne glede na OH. Po vaše, vsi vozniki na nujni vožnji, vozijo z NPH, kar pa ni in ne more biti res. Še enkrat - PH je za vsakega voznika drugačna in zakonodaja tega niti slučajno ne more pokrit. Po administrativni definiciji pa lahko, da imate prav, v realnosti je pa pri hitrosti, ki lahko upliva na PH, samo lastnost ceste, kakšno maksimalno hitrost omogoča.
Še vedno čakam razlago, kako lahko OH v realnosti upliva na PH in s čim.
Dej se odstrani no. Sej nimaš 5 let da se tko obnašaš. Smo ti najmanj 100x povedali pa še kr nabijaš.
Life is as complicated as we make it...
Tidule ::
Tidule - Definicija neke komponente je eno, izvajanje le-tega v praksi pa je lahko samo lastnost voznika ali to obvlada ali ne, ne glede na OH. Po vaše, vsi vozniki na nujni vožnji, vozijo z NPH, kar pa ni in ne more biti res. Še enkrat - PH je za vsakega voznika drugačna in zakonodaja tega niti slučajno ne more pokrit. Po administrativni definiciji pa lahko, da imate prav, v realnosti je pa pri hitrosti, ki lahko upliva na PH, samo lastnost ceste, kakšno maksimalno hitrost omogoča.
Še vedno čakam razlago, kako lahko OH v realnosti upliva na PH in s čim.
PH je v vsaki situaciji za vsakega voznika drugacna. Za nikogar pa ni nad OH. In zakonodaja to dobro pokriva, samo kaj ko si nepismen.
To kaj cesta maksimalno omogoca nima nic z cestnim prometom, to so samo mokre sanje nesposobnega voznika, kot si ti. Tako kot pac sanjas da bi kdaj lahko sedel za volan vozila na nujni voznji, pa si na psihotestih pogorel. In kot ze nestetokrat povedano, vozniki na nujni voznji imajo posebna pooblastila, ki jim dovolijo krsiti prometne predpise.
solatko ::
Tidule - Če bi ti bilo jasno, kako se dela voznike v posebnih priložnostih, bi vedel, da imajo tudi te vozniki svoj PH, katerega se morajo držat, da pazijo sebe in predvsem druge, tudi, ko vozijo PREKO OMEJITVE HITROSTI, kar pa je po vaši butasti logiki, nemogoče. Nikoli nisem imel želje bit voznik na nujnih vožnjah, so plače veliko prenizke, sem se pa pripravljal za testnega voznika tovarniških ekip in vožnjo VIP oseb pa so me predvsem dohodki, ki so bili zato ponujeni, prepričali, da sem počel nekaj drugega, kjer pa sem vseeno veliko preživel v avtomobilih visokega razreda, tako, da kar se mene tiče, sem kar zadovoljen s svojo kariero. Psiho testi so najmanjši problem, bolj je važna vrsta izobrazbe ali policist ali medicinski tehnik, sem pač v tehnični in komercialni smeri.
Delo krepa človeka
5ygmq ::
Vsi imamo svoj PH, ki je lahko normalno višji od OH, saj tudi cesta ni zasnovana, da če pelješ 1 m/s hitreje od OH, da te ven zabriše ali da te kak tok strese ali laserski žarek prereže. OH po CPP so tam z razlogom - če že ne omejujejo absolutno za pilote reaktivcev pa vsaj ostale navadne šoferje, ki so verjetno manj spretni od najboljših šoferjev v Sloveniji in širše. Je to res tako težko razumeti?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 5ygmq ()
Tidule ::
Se enkrat, PH je samo znotraj OH. Ce vozis preko PH se ne pomeni, da se bos nujno tudi zaletel, se pa verjetnost za to po nepotrebnem povecuje.
Ce pa smo nazaj pri logiki, da je vsaka hitrost s katero prides ziv na cilj prilagojena, potem pa bo treba pocakat, da tablete poustijo preden nadaljujemo.
Voznik na nujni voznji lahko krsi prometne predpise. Za to smo se odlocili, ker dodana vrednost, ki jo njegovo ravnanje prinasa, odtehta tveganja.
Ce pa smo nazaj pri logiki, da je vsaka hitrost s katero prides ziv na cilj prilagojena, potem pa bo treba pocakat, da tablete poustijo preden nadaljujemo.
Voznik na nujni voznji lahko krsi prometne predpise. Za to smo se odlocili, ker dodana vrednost, ki jo njegovo ravnanje prinasa, odtehta tveganja.
5ygmq ::
Mislim, da solatko to vse dobro ve, samo malo se hoče považiti, da je menda super sposoben voznik z nadčloveškimi refleksi v pregrešno dragem in visoko performančnem avtu in da se poserje na CPP pravila. Namesto, da bi vsaj tiho bil, tu še druge šoferje nagovarja v neupoštevanje CPP.
c23po ::
Promet po Solatkovo
V daljni deželi Saladland, preko sedem gora in toliko morja, so prebivalci aktivno brali čudovito temo Talenti na slovenskih cestah na sicer povprečnem forumu slo-tech. Očarali so jih prispevki Solatka, ki je edini ugotovil, kako temeljito poenostaviti prometne predpise. Pa ne samo njih! Solatkove ideje so vplivale na temeljne predpostavke in razumevanje ureditve prometa v Saladlandu, zato so se odločili ukrepati.
Zapleteni sistem prometnih pravil, zakon o cestnem prometu, sistem pridobivanja vozniških dovoljenj, komplikacije glede projektiranja infrastrukture, vse se je dalo poenostaviti z enostavnim pravilom: morate voziti s prilagojeno hitrostjo. To je postalo edino merilo varnosti prometa.
Dogovorili so se za zelo enostaven sistem prometnih pravil. Pravzaprav eno samo pravilo: voznik mora upoštevati Prilagojeno Hitrost (PH), ki je določena kot hitrost, pri kateri ne povzroči prometne nesreče. Novi zakon je, zaradi genialne poenostavitve na PH, izenačil pojem nezgode in nesreče, saj je eno in drugo padlo v kategorijo neupoštevanja PH. Seveda se PH razlikuje od voznika do voznika in predstavlja neodtujljivo ustavno pravico vsakega posameznika, ki se udeležuje v prometu.
Normalno, ustavne pravice državljani ne dobijo z rojstvom. Z zakonom so določili dolgoletni večstopenjski sistem izobraževanja s posebnim poudarkom na mentorstvu izkušenih mojstrov vozniškega poklica nad kandidati. Sistem efikasno izloči vse, ne samo nesposobne, ampak tudi potencialno nesposobne kandidate in na ceste pripusti le 10 ali 20 procentov tistih najsposobnejših, za katere se zanesljivo ugotovi, da bodo v vsakem trenutku in vsaki prometni situaciji zagotavljali vrhunsko varnost zase, predvsem pa za druge udeležence v prometu. Skratka, v prometu sodeluje samo nacionalni cvet in ponos. Nekoliko težav je bilo z zanemarljivo večino tistih, ki so izpit izgubili. Napotili so jih na druge vidike javnega prevoza, ki - seveda - ne poteka po cestah, saj bi tam bil samo motnja. Viri so sicer skopi, a so jih menda odslovili z: "Jebite se!"
Zaradi genialne poenostavitve na PH so v tej daljni deželi popolnoma poenostavili tudi sistem kazni. Odpadli so vsi členi zakonov, ki so prepovedovali ali velevali to in ono. Popolnoma vsako situacijo se sedaj da poenostaviti na PH in je zato njihov zakon o prekrških postal sila enostaven. Recimo, vse člene, ki regulirajo parkiranje vozil so enostavno povzeli z enim samim: vsako parkiranje v neskladju s PH je prepovedano. Z razširitvijo tega pojma na parkiranje na prehitevalnem pasu z ometanjem prometnega toka dikcija člena zakona postala preprosto genialna.
Z omejitvami hitrosti (OH) so na začetku imeli težavo. Osnovni postulat, PH namreč, je implicitno izničil potrebo po OH, vendar je s tem grozila nevarnost, da bi visokokvalificirani udeleženci v prometu izgubili sidro za ugotavljanje svoje superiornosti. Zato je zakonodajalec obdržal to kategorijo z izrecno dikcijo, da je OH dovoljeno prekršiti, če je s tem upoštevano spoštovanje PH. Policijskim patruljam so priključili dokazane strokovnjake - najboljše prostovoljne mentorje - z izrecnim navodilom, da morajo vsakega kršilca hitrosti obravnavati holistično in v celoti ter ga, ob upoštevanju PH pohvaliti za odlično ravnanje v prometu. Posledično so nezakonite (in moralno zavržne) postale vse avtomatične naprave za kontrolo hitrosti, saj niso imele možnosti holističnega pristopa.
Zaradi te unikatne domislice s poenostavitvijo je sicer službo izgubil marsikateri projektant cest. Ustavno sodišče Saladlanda je namreč odločilo, da je njihovo delo v nasprotju z ustavo in naravnimi zakoni ter svoboščinami najboljših voznikov. Obenem je strokovna zbornica velikih mentorjev odločila, da so vsi tisti neumni parametri, s katerimi so nestrokovno in samovoljno morili, lepo podani z enim sami, genialnim dejstvom: PH. Njihov poklic so z zakonom prepovedali. Menda so tudi njih odslovili kot one gor.
Tako so v Saladlandu končno prišli do regionalnih cest in avtocest, ki so zares namenjene le tistem prvinskem in elementarnem namenu: neskončnem užitku neovirane vožnje.
V daljni deželi Saladland, preko sedem gora in toliko morja, so prebivalci aktivno brali čudovito temo Talenti na slovenskih cestah na sicer povprečnem forumu slo-tech. Očarali so jih prispevki Solatka, ki je edini ugotovil, kako temeljito poenostaviti prometne predpise. Pa ne samo njih! Solatkove ideje so vplivale na temeljne predpostavke in razumevanje ureditve prometa v Saladlandu, zato so se odločili ukrepati.
Zapleteni sistem prometnih pravil, zakon o cestnem prometu, sistem pridobivanja vozniških dovoljenj, komplikacije glede projektiranja infrastrukture, vse se je dalo poenostaviti z enostavnim pravilom: morate voziti s prilagojeno hitrostjo. To je postalo edino merilo varnosti prometa.
Dogovorili so se za zelo enostaven sistem prometnih pravil. Pravzaprav eno samo pravilo: voznik mora upoštevati Prilagojeno Hitrost (PH), ki je določena kot hitrost, pri kateri ne povzroči prometne nesreče. Novi zakon je, zaradi genialne poenostavitve na PH, izenačil pojem nezgode in nesreče, saj je eno in drugo padlo v kategorijo neupoštevanja PH. Seveda se PH razlikuje od voznika do voznika in predstavlja neodtujljivo ustavno pravico vsakega posameznika, ki se udeležuje v prometu.
Normalno, ustavne pravice državljani ne dobijo z rojstvom. Z zakonom so določili dolgoletni večstopenjski sistem izobraževanja s posebnim poudarkom na mentorstvu izkušenih mojstrov vozniškega poklica nad kandidati. Sistem efikasno izloči vse, ne samo nesposobne, ampak tudi potencialno nesposobne kandidate in na ceste pripusti le 10 ali 20 procentov tistih najsposobnejših, za katere se zanesljivo ugotovi, da bodo v vsakem trenutku in vsaki prometni situaciji zagotavljali vrhunsko varnost zase, predvsem pa za druge udeležence v prometu. Skratka, v prometu sodeluje samo nacionalni cvet in ponos. Nekoliko težav je bilo z zanemarljivo večino tistih, ki so izpit izgubili. Napotili so jih na druge vidike javnega prevoza, ki - seveda - ne poteka po cestah, saj bi tam bil samo motnja. Viri so sicer skopi, a so jih menda odslovili z: "Jebite se!"
Zaradi genialne poenostavitve na PH so v tej daljni deželi popolnoma poenostavili tudi sistem kazni. Odpadli so vsi členi zakonov, ki so prepovedovali ali velevali to in ono. Popolnoma vsako situacijo se sedaj da poenostaviti na PH in je zato njihov zakon o prekrških postal sila enostaven. Recimo, vse člene, ki regulirajo parkiranje vozil so enostavno povzeli z enim samim: vsako parkiranje v neskladju s PH je prepovedano. Z razširitvijo tega pojma na parkiranje na prehitevalnem pasu z ometanjem prometnega toka dikcija člena zakona postala preprosto genialna.
Z omejitvami hitrosti (OH) so na začetku imeli težavo. Osnovni postulat, PH namreč, je implicitno izničil potrebo po OH, vendar je s tem grozila nevarnost, da bi visokokvalificirani udeleženci v prometu izgubili sidro za ugotavljanje svoje superiornosti. Zato je zakonodajalec obdržal to kategorijo z izrecno dikcijo, da je OH dovoljeno prekršiti, če je s tem upoštevano spoštovanje PH. Policijskim patruljam so priključili dokazane strokovnjake - najboljše prostovoljne mentorje - z izrecnim navodilom, da morajo vsakega kršilca hitrosti obravnavati holistično in v celoti ter ga, ob upoštevanju PH pohvaliti za odlično ravnanje v prometu. Posledično so nezakonite (in moralno zavržne) postale vse avtomatične naprave za kontrolo hitrosti, saj niso imele možnosti holističnega pristopa.
Zaradi te unikatne domislice s poenostavitvijo je sicer službo izgubil marsikateri projektant cest. Ustavno sodišče Saladlanda je namreč odločilo, da je njihovo delo v nasprotju z ustavo in naravnimi zakoni ter svoboščinami najboljših voznikov. Obenem je strokovna zbornica velikih mentorjev odločila, da so vsi tisti neumni parametri, s katerimi so nestrokovno in samovoljno morili, lepo podani z enim sami, genialnim dejstvom: PH. Njihov poklic so z zakonom prepovedali. Menda so tudi njih odslovili kot one gor.
Tako so v Saladlandu končno prišli do regionalnih cest in avtocest, ki so zares namenjene le tistem prvinskem in elementarnem namenu: neskončnem užitku neovirane vožnje.
kuall ::
imam superiornostni kompleks in sem zrel za kakšno ustanovo
Kuallove izjave vedno nasmejijo. Njegovo trollanje (ali pa zaostalost) je neprecenljivo.
Tale kopriva mora bit en butthurt user, ki sem ga enkrat ponizal v debati. Jype, burek, buggy, smolvejl? Kandidatov dost.
predi ::
V kaki vukojebini jaz to živim, da še generalni državni tožilec ne spoštuje reda?
Drago Šketa se je odločil za odstop, saj bi njegovo ravnanje lahko okrnilo ugled državnotožilske organizacije.Tip se ima zdaj celo za "nekaj več", ker je takoj odstopil. Prekleti talent.
https://vecer.com/kronika/generalni-drz...
ZveeZ ::
Hja no..
Vsi smo krvavi pod kozo in ta tip je vsaj prevzel odgovornost za svoj kiks.
Zelo verjetno se ni niti zavedal, da je "toliko" spil. Ker za 0,37 promila sta dovolj dve pivi.
Ja ja.. se strinjam, da alkohol in voznja ne gresta skupaj, ampak vsi mi kot druzba, sprejemamo, da je varno/moralno/sprejemljivo, da se vsedemo za volan tudi ce neki malega spijemo (do 0,24 promila). Ce nebi, bi ze zdavnaj uvedli omejitev 0,0.
Vsi smo krvavi pod kozo in ta tip je vsaj prevzel odgovornost za svoj kiks.
Zelo verjetno se ni niti zavedal, da je "toliko" spil. Ker za 0,37 promila sta dovolj dve pivi.
Ja ja.. se strinjam, da alkohol in voznja ne gresta skupaj, ampak vsi mi kot druzba, sprejemamo, da je varno/moralno/sprejemljivo, da se vsedemo za volan tudi ce neki malega spijemo (do 0,24 promila). Ce nebi, bi ze zdavnaj uvedli omejitev 0,0.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()
Tidule ::
V taki vukojebini, kjer morajo bit vsi (razen forumskih nakladacev) popolni. Ce pa naredijo napako pa se jih nabija na kriz ne glede na to kako ravnajo. Ce ne bi odstopil, bi bil pogrom da ne sprejema odgovornosti, ce pa odstopi se pa najdejo kekci, ki nabijajo, da si domislja, da je nekaj vec, ker je sprejel odgovornost za svoje ravnanje.
In potem se cudimo zakaj se vsak, ki je vsaj pol spsosoben, izogiba javne funkcije kot hudic kriza.
In potem se cudimo zakaj se vsak, ki je vsaj pol spsosoben, izogiba javne funkcije kot hudic kriza.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
ZveeZ ::
Mene bolj zanima kako/zakaj pridejo taki podatki v javnost?
Ko/ce jaz napiham neki malega, ne izve nihce.
Ko/ce jaz napiham neki malega, ne izve nihce.
predi ::
Tidule, sam še nikoli nisem vozil pod vplivom. Zakaj tega ne morem pričakovati od nekoga, ki je del organov, ki kaznujejo ljudi zaradi enakega početja - vsaj med tem ko opravlja svoj mandat? Ta človek je navadna sramota, brez kakršne koli integritete in pravzaprav hrbtenice. Takšnih ne potrebujemo na položajih. Tip bi moral biti vzor vsem drugim. Odgovornost bi sprejel tako, da sploh ne bi sedel vinjen za volan, ne z odstopom, ko ga dobijo.
Utk ::
Odgovornost bi sprejel tako, da sploh ne bi sedel vinjen za volan, ne z odstopom, ko ga dobijo.
Se pravi, bi moral odstopit že ko je pomislil, da bi teoretično lahko nekega dne nekaj napihal?
mirator ::
V taki vukojebini, kjer morajo bit vsi (razen forumskih nakladacev) popolni. Ce pa naredijo napako pa se jih nabija na kriz ne glede na to kako ravnajo. Ce ne bi odstopil, bi bil pogrom da ne sprejema odgovornosti, ce pa odstopi se pa najdejo kekci, ki nabijajo, da si domislja, da je nekaj vec, ker je sprejel odgovornost za svoje ravnanje.
In potem se cudimo zakaj se vsak, ki je vsaj pol spsosoben, izogiba javne funkcije kot hudic kriza.
Tokrat se pa s tabo v celoti strinjam.
predi ::
Tipično manevriranje polovičarjev. Če piješ, ne sedeš za volan. Če si se pripeljal s svojim vozilom, ne piješ alkohola in imaš dovolj jajc zavrniti, ko ga nekdo ponuja. Če teh jajc nimaš, si zrihtaš prevoz preden sploh prideš na lokacijo.
mirator ::
Tidule, sam še nikoli nisem vozil pod vplivom. Zakaj tega ne morem pričakovati od nekoga, ki je del organov, ki kaznujejo ljudi zaradi enakega početja - vsaj med tem ko opravlja svoj mandat? Ta človek je navadna sramota, brez kakršne koli integritete in pravzaprav hrbtenice. Takšnih ne potrebujemo na položajih. Tip bi moral biti vzor vsem drugim. Odgovornost bi sprejel tako, da sploh ne bi sedel vinjen za volan, ne z odstopom, ko ga dobijo.
Predi, saj poznaš tisto "naj prvi vrže vame kamen...".
Sicer se strinjam s tabo. Ima dovolj visoko plačo, da bi si lahko privoščil taksi. Res pa je tudi, da je v nasprotju z nekaterimi našimi poslanci in javnimi uslužbenci napako takoj priznal in ustrezno reagiral. Kar spomni se npr Gašparja ali pa Voduškove, pa še nekaj jih je bilo, ki so napihali, ker so jedli "polnjene čokoladne bombone " ali pa se jim je naredila v želodcu fermentacija, ker so jedli grozdje, o odstopu pa niti pomislili niso.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mirator ()
predi ::
Točno to, da ga ljudje zagovarjate, pove marsikaj o naši družbi. Kamnov lahko v tem primeru zmečem, kolikor hočem. Ne razumem, zakaj takšno zgražanje nad solatkom, ki tudi "gre čez, ampak se obvladuje", tukaj pa opravičevanje v enaki meri nesprejemljivega početja. Saj kar težko verjameš tem dvojnim vatlom.