Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
energetik ::
AC smo očitno zgradili za tuji tranzit. Bravo.
Še enkrat - na mejah bi morali omejevati tranzit na določeno št. vozil na uro. Pa če se birokrati v Bruslju postavijo na glavo.
Še enkrat - na mejah bi morali omejevati tranzit na določeno št. vozil na uro. Pa če se birokrati v Bruslju postavijo na glavo.
vires in numeris
WizzardOfOZ ::
Omejitev da lahko samo od 19 do 6 ure zjutraj vozi tranzit skozi državo. Čez dan pa prepoved.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Problem je tudi da je ta avtocesta načrtovana leta 1972. Takrat je bilo pa mnogo manj prometa. Nič pa nismo prilagajali povečevanju prometa, danes imaš pa očitno od kopra do lendave in obratno en pas v vsako stran zaseden samo in izključno s kamioni.
Bomo morali darsu zatežit, da denar za vinjete vrne, ker po enem pasu se lahko vozim po regionalki. Pa še hitreje je.
Bomo morali darsu zatežit, da denar za vinjete vrne, ker po enem pasu se lahko vozim po regionalki. Pa še hitreje je.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
solatko ::
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Zanimivo prebrat komentarje!
Vi bi pa izboljševali varnost samo z lovljenjem tistih, ki (redko) vozimo nad omejitvijo.
Zanimivo prebrat komentarje!
Vi bi pa izboljševali varnost samo z lovljenjem tistih, ki (redko) vozimo nad omejitvijo.
Delo krepa človeka
Tidule ::
Dalec od tega, v prvi vrsti se treba znebit kretenov, ki mislijo da je krsenje kateregakoli prometnega predpisa varno in zazeljeno.
Takoj za njimi so pa kreteni ki tako pocetje promovirajo po forumih.
Takoj za njimi so pa kreteni ki tako pocetje promovirajo po forumih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
energetik ::
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...Ne, najprej bi morali sankcionirati premalo varnostno in pa objestno vožno. In pa seveda tudi prepočasno (skakanje na prehitevalni - izsiljevanje).
Zanimivo prebrat komentarje!
Vi bi pa izboljševali varnost samo z lovljenjem tistih, ki (redko) vozimo nad omejitvijo.
Že 1 sekunda je znanstvena fantastika v konici na AC. Ampak če drugi nimajo varnostne, jaz svojo še povečam. Najprej na 2s, nato na 3s na radarju.
vires in numeris
ZveeZ ::
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...Ne, najprej bi morali sankcionirati premalo varnostno in pa objestno vožno. In pa seveda tudi prepočasno (skakanje na prehitevalni - izsiljevanje).
Zanimivo prebrat komentarje!
Vi bi pa izboljševali varnost samo z lovljenjem tistih, ki (redko) vozimo nad omejitvijo.
Že 1 sekunda je znanstvena fantastika v konici na AC. Ampak če drugi nimajo varnostne, jaz svojo še povečam. Najprej na 2s, nato na 3s na radarju.
Jaz raje zmanjsam na 20kmh, se ustavim, da unemu za mano j*** vse po spisku in pol greva skupaj na kavo.
val46 ::
Ampak je solatko še vedno večja legenda! Ti se ustaviš da mu j*** vse po spisku, on gre pa za njim, ko ga dotični prehiti! In postaneta best frenda...tko z modelom, kot z njegovo ženo
val46 ::
Seveda vemo. Ampak čisto vsakega linka, ki ga ti daš samo s tem namenom, da opravičuješ svoje "bedarije", ne mislim komentirat na tak način, kot si si ti zamislil da bom.
ZveeZ ::
solatko ::
Še vedno so vas polne bedarije, niti en konstruktiven post. Ponavljate se kot razglašeni papagaji, prometna varnost pa je vedno slabša.
Delo krepa človeka
ZveeZ ::
Še vedno so vas polne bedarije, niti en konstruktiven post. Ponavljate se kot razglašeni papagaji, prometna varnost pa je vedno slabša.
Pravi nekdo, ki ze vec kot tri leta razlaga eno in isto in vrti to temo v loopu.
Prometna varnost pa je vseeno vedno slabsa.
A nebi raje ukrepal ter sel za instruktorja voznje, da bi vsaj pescici novih voznikov razlozil kaj to je prilagojena hitrost? Pri nas, starih mackih tvoja teorija ne pali ker imamo prevec znanja, izkusenj in kilometrov.
Mladina bo vzela vsako teorijo za sveto in bo pocakala na nocni cas, preden bo zacela krsiti predpise.
solatko ::
ZveeZ - Vsi ste super sposobni in varni pa vseeno se na naših cestah zgodi vsak dan veliko nesreč, katerih vzrok ni vožnja preko OH, temveč NPH.
Delo krepa človeka
nejc_nejc ::
Tidule ::
ZveeZ - Vsi ste super sposobni in varni pa vseeno se na naših cestah zgodi vsak dan veliko nesreč, katerih vzrok ni vožnja preko OH, temveč NPH.
Seveda se dogajajo nesrece, ker po cestah vozi tudi kup nesposobnezev, ki si domislja, da za njih prometni predpisi ne veljajo. In najbolj zabiti med njimi to potem se po forumih prodajajo.
nejc_nejc ::
https://n1info.si/novice/slovenija/kmal...
A ti kreteni v Bruslju nimajo bolj pametnega dela
A ti kreteni v Bruslju nimajo bolj pametnega dela
ZveeZ ::
solatko ::
ZveeZ - Kar nekaj je takih, ki se delajo pametne po prometnih forumih. Med njimi so tudi taki, ki sprašujejo, kako se izognit sankcijam ob tem, ko jih ujamejo v različnih situacijah (pijača, droga, prekrških novih voznikov,...) in začuda uporabne informacije na forumih tudi dobijo - kako izigrati sistem.
Delo krepa človeka
ZveeZ ::
ZveeZ - Kar nekaj je takih, ki se delajo pametne po prometnih forumih. Med njimi so tudi taki, ki sprašujejo, kako se izognit sankcijam ob tem, ko jih ujamejo v različnih situacijah (pijača, droga, prekrških novih voznikov,...) in začuda uporabne informacije na forumih tudi dobijo - kako izigrati sistem.
Nekaj v stilu, da potunkas sina, ko te dobi radar? Sem tudi sam zasledil take nasvete na forumu. Taki so tempirana bomba v prometu, se strinjam.
solatko ::
Tidule - Jaz striktno zagovarjam samo eno - PH, vam pa pač ni jasno, kaj to sploh je. Vsi ostali pa branite in delate nepomembne vse druge prekrške, vključno z varnostno razdaljo, katere se baje ne da držat, ker drugi vskočijo v prazen prostor. Varnostno razdaljo mora držat tisti zadaj in kje je problem prilagoditve le-te?
Kaj je narobe, če uporabljaš zakonska določila, naj bojo inkasanti na mestih, kjer se delajo prekrški in bojo lahko vse pokasiral.
Kaj je narobe, če uporabljaš zakonska določila, naj bojo inkasanti na mestih, kjer se delajo prekrški in bojo lahko vse pokasiral.
Delo krepa človeka
GupeM ::
Daj ne nakladaj. Na severni obvoznici zjutraj ob sedmih nimaš pogojev, da držiš varnostno razdaljo. Če bi v življenju prevozil kaj več kot 3 kilometre s kolesom, bi to vedel.
solatko ::
GupeM - Pri 50 ali manj, varnostna razdalja ni 75m. Tudi na Celovški je ob konicah nimaš, samo, če nisi zbran in ne zaviraš takrat kot drugi, si v primeru trka, kriv. Tudi zakon v takih primerih predpisuje karajšo, vendar nikakor manj, kot 1 sekundo in pričakuje, da boš v taki situaciji še posebej pazljiv, kaj se dogaja. Govorimo o normalnem prometu, ne o zastojih.
Delo krepa človeka
GupeM ::
Mislim, da so mi prometni in fizikalni zakoni veliko bolj jasni kot tebi. Tako kot tudi stanje na severni ljubljanski obvoznici ob sedmih zjutraj.
ZveeZ ::
Tidule - Jaz striktno zagovarjam samo eno - PH, vam pa pač ni jasno, kaj to sploh je. Vsi ostali pa branite in delate nepomembne vse druge prekrške, vključno z varnostno razdaljo, katere se baje ne da držat, ker drugi vskočijo v prazen prostor. Varnostno razdaljo mora držat tisti zadaj in kje je problem prilagoditve le-te?
Kaj je narobe, če uporabljaš zakonska določila, naj bojo inkasanti na mestih, kjer se delajo prekrški in bojo lahko vse pokasiral.
Ti zagovarjas samo PH, mi pa vse prometne predpise. Tudi PH.
m0LN4r ::
Temo ste odprli 2017 in edino kaj ste ugotovil, da napol nepokretni slepi starcki se kr ovirajo promet in se vedno niste zaceli graditi hitrejsih avtocest in magistral.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
solatko ::
ZveeZ - Če bi vedel kaj je PH, nebi pisal bedarij. Upoštevate prometne predpise kakor kdo, nihče pa ne vedno vseh, še policaji in redarji ne. Res ste prometne cvetke.
Delo krepa človeka
ZveeZ ::
ZveeZ - Če bi vedel kaj je PH, nebi pisal bedarij. Upoštevate prometne predpise kakor kdo, nihče pa ne vedno vseh, še policaji in redarji ne. Res ste prometne cvetke.
Pa sej. Ne pisem bedarij in vem kaj je PH.
Cpp upostevamo v cim boljsi meri, predvsem pa zagovarjamo dosledno spostovanje vseh prometnih pravil in ne zagovarjamo nobenega prekrska, ceprav smo krvavi pod kozo in kdaj pa kdaj storimo napako.
Tukaj se razlikujemo s tabo.
Ti zagovarjas selektivno upostevanje cpp. Pravis da je ok krsiti OH, ko voznik oceni, da je to varno. Ker pac dojemas OH tako, kot pijancek omejitev promilov. "Jaz ze vem kje je meja. Se nikoli nisem povzrocil nesrece. Blablabla".
Poleg tega si veckrat pokazal nepoznavanje predpisov.
To je moj zadnji resen post namenjen tebi, ker sem po vseh teh letih dojel, da nisi sposoben razumeti kaj ti nekdo pojasnjuje in te je dosti bolj zabavno trollat.
c23po ::
solatko ::
ZveeZ - Ne ne veš kaj je PH v realnosti, nekako se ti zdi, da poznaš zakonsko tolmačenje tega pojma. Vsaka vožnja na prekratki varnostni razdalji je nespoštovanje PH, da o drugem sploh ne govorim. Jaz ne zagovarjam nobene kršitve, razlikujemo se pa v mnenju za katerim stojim, da je potrebno tudi pri kršitvi OH voziti s PH, nikjer ne trdim, da je kršitev OH pravilno in željeno dejanje, to ste mi podtaknili vi. Vi stalno zagovarjate prekrške, ki se tudi vam dogajajo vsak dan, od oviranja prometnega toka (tudi o tem nimate pojma), do nespoštovanja varnostne razdalje (baje se je ne da držati, ker se v prostor vrivajo drugi, za prilagajanje pa niste še slišal), do vseh drugih "blažjih" prekrških, samo da ni kršenje OH, še celo pijančke nekateri zagovarjate na tem forumu. Čas bi bil, da je zadnji, ker v vseh postih nisi napisal nič pametnega.
Delo krepa človeka
ZveeZ ::
Peesda si pa res poln samega sebe.
Lakotnik je ocitno imel prav, ko je trdil, da si dementen.
Kaj je PH vem, prav tako poznam tudi zakonsko definicijo PH.
Pri samemu tolmacenju definicije, se pac ne strinjamo glede OH, ali spada pod lastnosti ceste (jaz pravim, da ja) ali ne.
In tukaj nismo prisli na skupno tocko ze 3+ let.
Navedi mi en sam prekrsek, ki sem ga kadarkoli zagovarjal (sarkazem ne steje). En sam!
Oviranje prometnega toka: s tem si se pohvalil ti, s pretvezo prekratke varnostne si baje zmanjsal na absurdnih 20km/h. Imamo dovolj izkusenj, da vemo, da je tako zmanjsanje zgolj igranje policaja!
Prekratka varnostna: nikoli zagovarjal nic podobnega. Obstaja pa v tej temi post, kjer si trdil, da voznik z Lambotom, kljub lepljenju v rit pri hitrosti krepko cez OH, vozi s PH. S prekratko varnostno! To si izjavil ti!
Tako kot ostale prekrske, nisem nikoli zagovarjal manjsih in niti pijanckov.
Ti pa si veckrat zagovarjal voznjo preko OH. Nuff said!
Lakotnik je ocitno imel prav, ko je trdil, da si dementen.
Kaj je PH vem, prav tako poznam tudi zakonsko definicijo PH.
Pri samemu tolmacenju definicije, se pac ne strinjamo glede OH, ali spada pod lastnosti ceste (jaz pravim, da ja) ali ne.
In tukaj nismo prisli na skupno tocko ze 3+ let.
Navedi mi en sam prekrsek, ki sem ga kadarkoli zagovarjal (sarkazem ne steje). En sam!
Oviranje prometnega toka: s tem si se pohvalil ti, s pretvezo prekratke varnostne si baje zmanjsal na absurdnih 20km/h. Imamo dovolj izkusenj, da vemo, da je tako zmanjsanje zgolj igranje policaja!
Prekratka varnostna: nikoli zagovarjal nic podobnega. Obstaja pa v tej temi post, kjer si trdil, da voznik z Lambotom, kljub lepljenju v rit pri hitrosti krepko cez OH, vozi s PH. S prekratko varnostno! To si izjavil ti!
Tako kot ostale prekrske, nisem nikoli zagovarjal manjsih in niti pijanckov.
Ti pa si veckrat zagovarjal voznjo preko OH. Nuff said!
mirator ::
Pri samemu tolmacenju definicije, se pac ne strinjamo glede OH, ali spada pod lastnosti ceste (jaz pravim, da ja) ali ne.
Verjetno ne boste verjeli oz. ne boste hoteli verjeti, vendar ima glede tega solatko prav. OH ni lastnost ceste ampak je določena administrativno. Se pa v določenih primerih lahko izenači s projektno hitrostjo, ki pa jo definira lastnost ceste.
Npr. omejitev 30 km/h prav gotovo ni zaradi latnosti ceste (razen že so na njej umetne izbokline).
Jasno, ne glede kako je OH določena jo je treba upoštevati, če to prometne situacije dovoljujejo.
Tidule ::
Poglej si pravilnik, pa bos videl, da je OH prav lepo navedena med drugimi lastnostmi ceste. Ta idiotizem smo ze 100x predebebatiral. To da je OH dolocena administrativno ne izkljucuje tega, da je to lastnost ceste. Trdit da so obstajajo samo mehanske lastnosti ceste je pac neumnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
ZveeZ ::
Pri samemu tolmacenju definicije, se pac ne strinjamo glede OH, ali spada pod lastnosti ceste (jaz pravim, da ja) ali ne.
Verjetno ne boste verjeli oz. ne boste hoteli verjeti, vendar ima glede tega solatko prav. OH ni lastnost ceste ampak je določena administrativno. Se pa v določenih primerih lahko izenači s projektno hitrostjo, ki pa jo definira lastnost ceste.
Npr. omejitev 30 km/h prav gotovo ni zaradi latnosti ceste (razen že so na njej umetne izbokline).
Jasno, ne glede kako je OH določena jo je treba upoštevati, če to prometne situacije dovoljujejo.
A to, da se cesta nahaja tik ob šoli, ali pa tik ob promenadi, katera ni locena s plocnikom ampak le z talno oznacbo, ni lastnost ceste?
mirator ::
Poglej si pravilnik, pa bos videl, da je OH prav lepo navedena med drugimi lastnostmi ceste. Ta idiotizem smo ze 100x predebebatiral. To da je OH dolocena administrativno ne izkljucuje tega, da je to lastnost ceste. Trdit da so obstajajo samo mehanske lastnosti ceste je pac neumnost.Sem ti že enkrat napisal, priznam da si načitan predpisov, z realnostjo pa nimaš kaj dosti izkušenj.
.
Tebi pa marsikaj ni jasno.Pri samemu tolmacenju definicije, se pac ne strinjamo glede OH, ali spada pod lastnosti ceste (jaz pravim, da ja) ali ne.
Verjetno ne boste verjeli oz. ne boste hoteli verjeti, vendar ima glede tega solatko prav. OH ni lastnost ceste ampak je določena administrativno. Se pa v določenih primerih lahko izenači s projektno hitrostjo, ki pa jo definira lastnost ceste.
Npr. omejitev 30 km/h prav gotovo ni zaradi latnosti ceste (razen že so na njej umetne izbokline).
Jasno, ne glede kako je OH določena jo je treba upoštevati, če to prometne situacije dovoljujejo.
A to, da se cesta nahaja tik ob šoli, ali pa tik ob promenadi, katera ni locena s plocnikom ampak le z talno oznacbo, ni lastnost ceste?
Ampak, da ne bomo začeli nove že odigrane besedne vojne, vama ne želim spreminjati vajinega mišljenja, ker je to pač vajina opredelitev. Res pa ni treba, da na vsakega, ki misli drugače, reagirata žaljivo oz. mu vsiljevati svoje mnenje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mirator ()
LeQuack ::
Nova afera v javnem sektorju, sicer pričakovano ker pač javni sektor = korupcija.
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Nesreči na območju Sevnice, ki naj bi jo povzročila direktorica Policijske uprave Kranj Melita Močnik in v kateri je bil huje poškodovan pešec, kot kaže, ni botrovala prisotnost alkohola. Preizkus alkoholiziranosti ni pokazal prisotnosti alkohola, ji pa policisti po naših neuradnih informacijah niso odredili strokovnega odvzema krvi, kot je običajno v takšnih primerih. Še naprej naj bi tudi opravljala funkcijo direktorice PU Kranj.
Očitno bodo pometli pod preprogo, to da nekoga skoraj ubiješ je drugorazredna tema za te ljudi.
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Nesreči na območju Sevnice, ki naj bi jo povzročila direktorica Policijske uprave Kranj Melita Močnik in v kateri je bil huje poškodovan pešec, kot kaže, ni botrovala prisotnost alkohola. Preizkus alkoholiziranosti ni pokazal prisotnosti alkohola, ji pa policisti po naših neuradnih informacijah niso odredili strokovnega odvzema krvi, kot je običajno v takšnih primerih. Še naprej naj bi tudi opravljala funkcijo direktorice PU Kranj.
Očitno bodo pometli pod preprogo, to da nekoga skoraj ubiješ je drugorazredna tema za te ljudi.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
Tidule ::
Poglej si pravilnik, pa bos videl, da je OH prav lepo navedena med drugimi lastnostmi ceste. Ta idiotizem smo ze 100x predebebatiral. To da je OH dolocena administrativno ne izkljucuje tega, da je to lastnost ceste. Trdit da so obstajajo samo mehanske lastnosti ceste je pac neumnost.Sem ti že enkrat napisal, priznam da si načitan predpisov, z realnostjo pa nimaš kaj dosti izkušenj.
.
Tebi pa marsikaj ni jasno.Pri samemu tolmacenju definicije, se pac ne strinjamo glede OH, ali spada pod lastnosti ceste (jaz pravim, da ja) ali ne.
Verjetno ne boste verjeli oz. ne boste hoteli verjeti, vendar ima glede tega solatko prav. OH ni lastnost ceste ampak je določena administrativno. Se pa v določenih primerih lahko izenači s projektno hitrostjo, ki pa jo definira lastnost ceste.
Npr. omejitev 30 km/h prav gotovo ni zaradi latnosti ceste (razen že so na njej umetne izbokline).
Jasno, ne glede kako je OH določena jo je treba upoštevati, če to prometne situacije dovoljujejo.
A to, da se cesta nahaja tik ob šoli, ali pa tik ob promenadi, katera ni locena s plocnikom ampak le z talno oznacbo, ni lastnost ceste?
Ampak, da ne bomo začeli nove že odigrane besedne vojne, vama ne želim spreminjati vajinega mišljenja, ker je to pač vajina opredelitev. Res pa ni treba, da na vsakega, ki misli drugače, reagirata žaljivo oz. mu vsiljevati svoje mnenje.
Ugotovis da si zinil neumnost in potem igras uzaljenega otroka. Ne, ni stvar najine opredelitev, ne ni stvar menenja. Ampam je enostavno zakonsko definirano dejstvo, ki poleg mehanskih lastnosti doloca se kup drugih tudi administrativnih lastnosti, ki priticejo nekem odseku ceste.
Nova afera v javnem sektorju, sicer pričakovano ker pač javni sektor = korupcija.
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Nesreči na območju Sevnice, ki naj bi jo povzročila direktorica Policijske uprave Kranj Melita Močnik in v kateri je bil huje poškodovan pešec, kot kaže, ni botrovala prisotnost alkohola. Preizkus alkoholiziranosti ni pokazal prisotnosti alkohola, ji pa policisti po naših neuradnih informacijah niso odredili strokovnega odvzema krvi, kot je običajno v takšnih primerih. Še naprej naj bi tudi opravljala funkcijo direktorice PU Kranj.
Očitno bodo pometli pod preprogo, to da nekoga skoraj ubiješ je drugorazredna tema za te ljudi.
Rofl, to pa je afera stoletja. Niso 3x preverili, da je res trezna ampak so tako kot za ostale udelezence prometnih nesrecz golj opravili alkotest. Res koruptivno dejanje najhujse vrste.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
c23po ::
...
Verjetno ne boste verjeli oz. ne boste hoteli verjeti, vendar ima glede tega solatko prav. OH ni lastnost ceste ampak je določena administrativno...
Smešno je napisati "ne boste hoteli verjeti", če nočeš verjeti, da je v pravilniku o graditvi cest omejitev hitrosti navedena kot lastnost. OH je lastnost ceste. Zanima me pa, kaj je narobe s temi "administrativno" določenimi lastnostmi ceste. Teh nam ni treba upoštevati? Tudi potek ceste je administrativno določen z nekim odlokom. Kaj naj sedaj s tem. Vozim kjer čem?
LeQuack ::
Rofl, to pa je afera stoletja. Niso 3x preverili, da je res trezna ampak so tako kot za ostale udelezence prometnih nesrecz golj opravili alkotest. Res koruptivno dejanje najhujse vrste.
Ti res njim verjameš da so alkotest naredili? Kako si lahko tako naiven. To so komot ponaredili, ker pač si ščitijo hrbet. Če bi bila preiskava krvi bi težje prikrili.
Quack !
c23po ::
Saj je enostavno: če je policist pri ugotavljanju dejstev nesreče delal malomarno, bo šef posebne enote odredil ukrepe proti malomarnemu policistu. Če ne bo, bo pa minister proti njem. Če ne bo ta, bo interpelacija.
PS: Evgenija, pomagaj!
PS: Evgenija, pomagaj!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()
Tidule ::
Rofl, to pa je afera stoletja. Niso 3x preverili, da je res trezna ampak so tako kot za ostale udelezence prometnih nesrecz golj opravili alkotest. Res koruptivno dejanje najhujse vrste.
Ti res njim verjameš da so alkotest naredili? Kako si lahko tako naiven. To so komot ponaredili, ker pač si ščitijo hrbet. Če bi bila preiskava krvi bi težje prikrili.
Normalno, zraven so pa se tri marsovce v skrinjo skrili in zazgal dokaze o ravni zemlji in reptilih, ki nam vladajo.
rosomah ::
pa pejte se solit!!!!
ph ni nikoli preko oh!!!!!!!!!!! (pa ne zdaj: saj vem; v prekršku sem {blush})
pa nabijajte kar hočete!
ph ni nikoli preko oh!!!!!!!!!!! (pa ne zdaj: saj vem; v prekršku sem {blush})
pa nabijajte kar hočete!
solatko ::
ZveeZ - Kdaj ti bo jasno, da administrativna lastnost ceste ne more uplivat na PH, saj bi potem vsi na nujni vožnji vozili nevarno pa ni tako, saj vsi še kako vozijo na mejah svojih zmožnosti,... PH je realna količina in ne nek administrativni konstrukt in je za vsakega voznika specifična, ne glede na OH. Kot pravim, jasno ti je administrativno tolmačenje PH, realno pa nimaš pojma, tako kot večina udeležencev v prometu, zato toliko nesreč zaradi NPH. Že pri mojem primeru ti ni jasna definicija PH, saj moje prilagajanje hitrosti zadaj vozečemu vozniku, smatraš kot oviranje prometa, res bi bil čas, da nehaš komentirat zadeve, katere se ti ne sanjajo. Glede Lambota nakladaš, kot tudi druge zadeve v zvezi z mojimi posti ali pa prilimaj link. V nobenem primeru ne trpim vožnje pod varnostno razdaljo in sem že večkrat omenil, da jo sam vzdržujem tudi v primeru počasne kolone, da se lahko pred mene komot umakne nekdo, ki prehiteva kolono. Vi pa imate probleme s tem.
Tidule - Administrativno, vendar tudi tisti, ki vozijo preko OH, MORAJO upoštevati PH!!!!!!!! OH razen administrativno ne upliva, razen, ko je ta postavljena zaradi tehničnih karakteristik ceste. Govorimo o PH, kjer administativne odločitve niso pomembne, so pa pomembne dejanske razmere v prometu, počutje, vreme, gostota prometa, možnost neprijetnih situacij, zbranost, izkušnje, stanje vozila,... ne glede na to ali je omejitev 30 ali 130. Gre za obvladanje vozila in prometa v povezavi s tem, da je potrebno v vsakem primeru vozilo varno ustavit, če pride do pričakovanih nevarnih situacij. Kaj ima tukaj OH boš pa ti razložil. Ker ljudje ne vedo kakšna je njihova PH se dogajajo prometne nesreče z najhujšimi posledicami ali samo materilno škodo, ne glede na OH. Pred leti ni bilo omejitev 30 skoraj nikjer in je bila po vaše PH v razponu od 40-70km/h, sedaj pa zaradi OH ne more biti več? Lahko je še vedno, tako kot je bila prej, vendar si v prekršku, kar je pa popolnoma druga kategorija. Tudi kadar si v prekršku, moraš še vedno voziti s PH, če nočeš poleg prekrška še karambol ali kaj hujšega. Pri definiciji PH niso nikjer omenjeni prekrški. Tudi, če greš čez polno črto,.., moraš še vedno voziti s PH.
Tidule - Administrativno, vendar tudi tisti, ki vozijo preko OH, MORAJO upoštevati PH!!!!!!!! OH razen administrativno ne upliva, razen, ko je ta postavljena zaradi tehničnih karakteristik ceste. Govorimo o PH, kjer administativne odločitve niso pomembne, so pa pomembne dejanske razmere v prometu, počutje, vreme, gostota prometa, možnost neprijetnih situacij, zbranost, izkušnje, stanje vozila,... ne glede na to ali je omejitev 30 ali 130. Gre za obvladanje vozila in prometa v povezavi s tem, da je potrebno v vsakem primeru vozilo varno ustavit, če pride do pričakovanih nevarnih situacij. Kaj ima tukaj OH boš pa ti razložil. Ker ljudje ne vedo kakšna je njihova PH se dogajajo prometne nesreče z najhujšimi posledicami ali samo materilno škodo, ne glede na OH. Pred leti ni bilo omejitev 30 skoraj nikjer in je bila po vaše PH v razponu od 40-70km/h, sedaj pa zaradi OH ne more biti več? Lahko je še vedno, tako kot je bila prej, vendar si v prekršku, kar je pa popolnoma druga kategorija. Tudi kadar si v prekršku, moraš še vedno voziti s PH, če nočeš poleg prekrška še karambol ali kaj hujšega. Pri definiciji PH niso nikjer omenjeni prekrški. Tudi, če greš čez polno črto,.., moraš še vedno voziti s PH.
Delo krepa človeka
GupeM ::
Pri samemu tolmacenju definicije, se pac ne strinjamo glede OH, ali spada pod lastnosti ceste (jaz pravim, da ja) ali ne.
Verjetno ne boste verjeli oz. ne boste hoteli verjeti, vendar ima glede tega solatko prav. OH ni lastnost ceste ampak je določena administrativno. Se pa v določenih primerih lahko izenači s projektno hitrostjo, ki pa jo definira lastnost ceste.
Npr. omejitev 30 km/h prav gotovo ni zaradi latnosti ceste (razen že so na njej umetne izbokline).
Jasno, ne glede kako je OH določena jo je treba upoštevati, če to prometne situacije dovoljujejo.
Ti sploh veš, kaj si napisal? Sploh veš, kaj vse je določeno administrativno, pa bi brez tega imeli kaos, če se tega ne bi držali. Vsi STOP znaki in znaki za križišče s prednostno cesto. Vsi semaforji, vsa krožišča oz smer vožnje v njih. Celo smer vožnje na avtocesti. Pa še in še. Ampak, saj vemo kako vozite. Ob treh ponoči, ko ni nikjer nikogar, greste na ljubljanski obvoznici od izvoza Bežigrad do izvoza Tomačevo pač po napačni strani obvoznice, v Tomačevem pa potem lepo levo proti Trzinu. Zakaj bi pa vozil na drugo stran obvoznice, pa potem še tri četrt kroga delal na krožišču Tomačevo, če pa lahko vse to naredim ne da bi šel preko obvoznice, pa še v Tomačevem naredim manj kot četrt kroga. Veš koliko goriva s tem prihranim, pa še manj onesnažujem... Ob treh ponoči itak ni nikogar nikjer in je to povsem varno...
GupeM ::
Ne, zmotil me je prvi odstavek, da OH ni lastnost ceste. Vse zgoraj našteto so lastnosti ceste, vključno z OH.
ZveeZ ::
ZveeZ - Kdaj ti bo jasno, da administrativna lastnost ceste ne more uplivat na PH, saj bi potem vsi na nujni vožnji vozili nevarno pa ni tako, saj vsi še kako vozijo na mejah svojih zmožnosti,... PH je realna količina in ne nek administrativni konstrukt in je za vsakega voznika specifična, ne glede na OH. Kot pravim, jasno ti je administrativno tolmačenje PH, realno pa nimaš pojma, tako kot večina udeležencev v prometu, zato toliko nesreč zaradi NPH. Že pri mojem primeru ti ni jasna definicija PH, saj moje prilagajanje hitrosti zadaj vozečemu vozniku, smatraš kot oviranje prometa, res bi bil čas, da nehaš komentirat zadeve, katere se ti ne sanjajo. Glede Lambota nakladaš, kot tudi druge zadeve v zvezi z mojimi posti ali pa prilimaj link. V nobenem primeru ne trpim vožnje pod varnostno razdaljo in sem že večkrat omenil, da jo sam vzdržujem tudi v primeru počasne kolone, da se lahko pred mene komot umakne nekdo, ki prehiteva kolono. Vi pa imate probleme s tem.
Na vecino posta ti ne bom odgovoril, ker sem ti ze velikokrat ponovil eno in isto glede PH. Let's agree to disagree.
Tudi post s prehitro voznjo Lambota, za katero si ti trdil, da vozi s PH ne bom iskal. Nimam casa.
Bom ti pa odgovoril glede tvoje situacije s 20km/h in zakaj menim, da si zmanjsal na tako absurdno nizko hitrost le zaradi (kontra) provokacije.
Pri voznji po omejitvi, se ti nekdo prilepi v rit. Ok, zmanjsas hitrost zaradi lastne varnosti. Do tu vse jasno.
Zmanjsat hitrost, na hitrost kolesarja, 20km/h pa je pretiravanje.
Zakaj? Ker ti ni potrebno ustvariti 2s razdalje med tabo in tistim za teboj, ker ko si zacel zmanjsevati, si si pred seboj ustvaril ogromno razdaljo (buffer cono) in bi v primeru ovire lahko ne zavrl na polno temvec postopoma, da bi tudi tisti za teboj, kljub prekratki varnostni, varno ustavil.
In ce imas res toliko izkusenj, kot pravis, to tudi dobro ves.
Tudi na AC ne zmanjsas na 20km/h, ko se ti nekdo prilepi v rit in se nimas kam umakniti, ampak zmanjsas hitrost za toliko, da si ustvaris pred seboj toliko varnostne razdalje, da je za oba dovolj.
Ti si pa lahko dopovedujes kar hoces ampak vem, kaj pisem. Sem tako ze "resil" odbijac zadaj vozecega, ko je na regionalki, tik po nepreglednem ovinku, vozilo stalo sredi ceste. Ustavil sem se 10cm od vozila zaradi tistega zadaj (sem spremljal kdaj se bo ustavil). Ce bi ustavil prej (recimo za dolzino avtomobila), bi me nabasal.
solatko ::
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Evo primera, ko voznik na nujni vožnji ni upošteval PH. V takem primeru, voznik mora pričakovati, da ga voznik, ki ima zeleno, morda ne bo upošteval, ne pa, da se s polno hitosjo zabije, saj so bili poškodovani trije. Tudi to morajo policisti pričakovati (glede na število ujetih), da vsi vozniki, sploh ponoči, niso trezni.
ZveeZ - Varnostna razdalja 2m zadostuje, da ne pride do težjih poškdb vozila ali oseb z 20km/h. V nobenem primeru ob nujnem zaviranju, tisti zadaj nebi vozila ustavil pravočasno, tudi pri tej hitrosti. Zato nehaj srati o oviranju prometnega toka (smo podobne teme kar nekajkrat predelali na tečajih in ti lahko zagotovim, da na 2m-eh vozila ob nujnem zaviranju ne ustaviš). Ko se zadaj posvetijo lučke, si že v odbijaču. Zavirat bi moral istočasno, kot voznik spredaj! To je nemogoče, razen, če oviro vidiš in zaviraš morda že prej. Pri 50 je dodobra zmečkan zadek. To kar si ti opisal ni ustavljanje na silo, zaradi nekoga, ki ti skoči pred vozilo. Zadaj se nima kaj limat na odbijač, ne glede na tip vozila. Opisal sem extremen primer, ki se mi je zgodil enkrat, drugače se na opozorilne smerokaze, praviloma vsi malo umaknejo.
Evo primera, ko voznik na nujni vožnji ni upošteval PH. V takem primeru, voznik mora pričakovati, da ga voznik, ki ima zeleno, morda ne bo upošteval, ne pa, da se s polno hitosjo zabije, saj so bili poškodovani trije. Tudi to morajo policisti pričakovati (glede na število ujetih), da vsi vozniki, sploh ponoči, niso trezni.
ZveeZ - Varnostna razdalja 2m zadostuje, da ne pride do težjih poškdb vozila ali oseb z 20km/h. V nobenem primeru ob nujnem zaviranju, tisti zadaj nebi vozila ustavil pravočasno, tudi pri tej hitrosti. Zato nehaj srati o oviranju prometnega toka (smo podobne teme kar nekajkrat predelali na tečajih in ti lahko zagotovim, da na 2m-eh vozila ob nujnem zaviranju ne ustaviš). Ko se zadaj posvetijo lučke, si že v odbijaču. Zavirat bi moral istočasno, kot voznik spredaj! To je nemogoče, razen, če oviro vidiš in zaviraš morda že prej. Pri 50 je dodobra zmečkan zadek. To kar si ti opisal ni ustavljanje na silo, zaradi nekoga, ki ti skoči pred vozilo. Zadaj se nima kaj limat na odbijač, ne glede na tip vozila. Opisal sem extremen primer, ki se mi je zgodil enkrat, drugače se na opozorilne smerokaze, praviloma vsi malo umaknejo.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()