» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
264 / 309
»»

Pithlit ::

Mah našemu kamenčku pač ni jasno da aktivacija hill hold nima nič s 'pravilnim ustavljanjem' in jo lahko vsak proizvajalec implementira mal po svoje. Meni je v Mitsubishi-ju L200 uspevalo po šolsko.
Life is as complicated as we make it...

Utk ::


Pri cliotu je bilo potrebno imeti v 1. ali R prestavi, da se je aktiviral.

Normalno, ker je to pomoč pri speljevanju, ne zategne pa s tem ročne. Če bi stvar delala tudi v leru, bi šel lahko ti ven iz avta, on bi pa moral držat zavoro cel dan dokler se ne vrneš. To pa ne more oz bi bilo slabo za sistem.
Tisti, ki imajo res vse avtomatsko, par minut držijo zavoro, potem pa avtomatsko zategne ročno, ampak to je že drug sistem, pa tudi dvomim da ima kater to v kombinaciji z ročnim menjalnikom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ZveeZ ::

Zakaj bi v leru moral drzat "cel dan"? Saj tudi v prestavi drzi le nekaj sekund, tudi ce ne speljujes.

Utk ::

Če imaš v prestavi boš težko zapustil vžgan avto, se ti ne zdi? V leru pa komot.

GupeM ::

Tidule ::

Scenarij A:
Hja, zdaj ce bi bil za volanoma nas solatar, potem je evidentno vozil s prilagojeno hitrostjo in histrejsemu od sebe omogocil, da ga je varno prehitel. Glede na to da se nikomur ni nic zgodilo je evidentno da so vsi vozili s PH.

Scenario B:
Ce pa nas solatar sedi v vozilu iz nasprotne smeri potem pa treba prehitevanem vozniku nemudoma odvzet voznisko in ga odstranit iz prometa, ker je bogega reveza za sabo sprovociral do te mere, da je sel prehitevat v skarje (opomba: samo laiku se zdi da je prvo nasproti vozece vozilo tovornjak. V resnici je bil pred njim solatko, ki je ze 2km nazaj varno zapeljal na travo, ker je predvideval kaj se bo zgodilo).

GupeM ::

Še nekaj podatkov, ki se jih na posnetku ne vidi:

1. Pred tem je znak za prepovedano prehitevanje.
2. Prehiteval je dva avtomobila, ne samo enega.

ZveeZ ::

Utk je izjavil:

Če imaš v prestavi boš težko zapustil vžgan avto, se ti ne zdi? V leru pa komot.

Kar pravim je to, da hillhold drzi max nekaj sekund. Torej se ustavis na klancu, spustis zavoro (noga na sklopki) in cakas. Par sekund kasneje zavora popusti in avto gre nazaj.
Ne caka, da bi speljal.

link_up ::

hill hold drzi pac par sekund...drugace pa pac pritisnes 2x, da bremza zeleno posveti in stojis cel dan. :)

ps: druga varjanta je ponavadi prisotna pri elektronskih rocnih zavorah...
In and Out

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: link_up ()

c23po ::

O vimeo.com
Talent (prehitevajoči, da ne bo nesporazuma) je vozil s prilagojeno hitrostjo in pri tem selektivno izbiral neumne predpise, ki jih ne bo upošteval.
Če je pri tem še znak za prepoved prehitevanja stalen (ni postavljen le začasno) je tudi talent prometni inženir, ki ni uredil horizontalne situacije signalizacije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

Utk ::

Kar pravim je to, da hillhold drzi max nekaj sekund.

Zato pa pravim, da to ne more funkcionirat v leru, ker v leru sigurno ne boš speljal, lahko pa greš ven iz avta in bi imel avto s tem problem.

c23po ::

Utk je izjavil:

Kar pravim je to, da hillhold drzi max nekaj sekund.

Zato pa pravim, da to ne more funkcionirat v leru, ker v leru sigurno ne boš speljal, lahko pa greš ven iz avta in bi imel avto s tem problem.

Drži. Če na mojem odprem vrata, ko hillhold drži, začne vse piskati in bliskati.

MrStein ::

GupeM je izjavil:

To sem tudi jaz opazil, da ne deluje vedno, če je klanec le rahel. Če gre za bolj strm klanec, pa dela. Verjetno takrat podzavestno tudi zavoro bolj pritisnem?

Možno. Ampak to mi je takoj prodajalec rekel, da je potrebno "bolj pritisniti zavoro". Samo nič ne pomaga.

ZveeZ je izjavil:

Utk je izjavil:

Lahko bi malo več napisal v čem točno je problem. Pri ročnem menjalniku mora zadržat ko ti spustiš bremzo in še zmeraj držiš sklopko. Pri nekaterih bolj slabih avtih še to samo če je dovolj strm klanec.

Pri cliotu je bilo potrebno imeti v 1. ali R prestavi, da se je aktiviral.

Ja, pri mojem isto. Ampak kot sem rekel, te pogoje izpolnjujem. Pa vseeno v polovici primerov ne "prime".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Utk ::

Morda je premalo klanca. Poskusi na res strmem, če tam (zmeraj) prime.

MrStein ::

Hecno, da na pol cenejšem vozilu to dela brez težav. Vedno.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

In kater avto je to, morda ga pa kdo ima, in je to znan problem.

MrStein ::

Utk je izjavil:

Morda je premalo klanca. Poskusi na res strmem, če tam (zmeraj) prime.

Tam tudi ne, bi pa po občutku rekel, da tam bolj pogosto deluje.

Utk je izjavil:

In kater avto je to, morda ga pa kdo ima, in je to znan problem.

Renault Scenic

Sem na Renault forumu vprašal, pa noben ni nič povedal, tako da vprašanje.

c23po je izjavil:

MrStein je izjavil:


(ja, servis oziroma prodajalca sem tudi vprašal, bom povedal, če odgovorijo kaj zanimivega)

Odgovor servisa je tak, da te "s ku.ca skine". Zna biti, da je v igri tudi kak senzor za vzdolžni nagib vozia.

Najverjetneje. (prvi stavek)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

MrStein ::

Sicer je avto na servisu bil zaradi treh stvari, in za vsakega so rekli "Hja, to tak je, nič se ne da narediti. Oziroma nič ni treba narediti. To tak je."

Problemi:
- omenjen Hill Hold
- zadnji levi sedež se pri nagibu (za vstop potnika v tretjo vrsto sedežev) takoj povrne v najbolj zadnjo pozicijo, tako da ni mogoče postaviti nazaj v pokončen položaj, ker so noge potnika na poti (zanimivo, desni sedež pa dela OK, ampak servis pravi da je to "normalno")
- pri zapustitvi parkiranega in zaprtega vozila s ključem v žepu, bi se naj avtomatsko zaklenil, ampak nekje v enem od 10 poskusov se ne zaklene. Razlaga: nič za narediti, včasih "zaradi motenj" ne zazna ključa". (če je avto parkiran, z zaprtimi vrati in ni več ključa zaznanega, zakaj ne zaklene? Saj to je princip delovanja. Recimo če gre ključ stran, pa so vrata odprta, se ne zaklene. Če pa se pozneje vrata zapro, pa se zaklene.)

V glavnem kup izgovorov, kar je po mojih izkušnjah žal standard pri nas. (ne samo pri vozilih)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GupeM ::

c23po je izjavil:

O vimeo.com
Talent (prehitevajoči, da ne bo nesporazuma) je vozil s prilagojeno hitrostjo in pri tem selektivno izbiral neumne predpise, ki jih ne bo upošteval.
Če je pri tem še znak za prepoved prehitevanja stalen (ni postavljen le začasno) je tudi talent prometni inženir, ki ni uredil horizontalne situacije signalizacije.

Znak je tam postavljen stalno:
https://goo.gl/maps/hovx5tMuk75LMvVX6

Ne vem pa, o kakšni horizontalni signalizaciji ti govoriš. Neprekinjena črta? Je že bila debata, da neprekinjena črta nima nobene zveze s prepovedjo prehitevanja. Je pa to (vsaj včasih je bilo) eno od tricky vprašanj na izpitih CPP. Nekaj v stilu, kaj pomeni neprekinjana črta. En od možnih odgovorov je bil "prepovedano prehitevanje," kar je seveda napačen odgovor. Pravilen je, da je vožnja preko črte prepovedana.

matic492 ::

GupeM sarkazem detector ti je out of date :))
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

GupeM ::

Ne vem, če gre v tem primeru za sarkazem. Če ja, potem bo pa res treba updatad.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

GregiB ::

Dragi vozniki, ki se greste službeni car-pooling... Če se pripeljete v strnjeno naselje, vaš "potnik" vas pa ob 5:30 še ne čaka na parkingu... UGASNITE MOTOR... mater, dons zjutraj sem 20 min pod oknom poslušal idiota s prižganim avtom, potem pa "Sorry, sorry, k zamujam", pa sta se odpeljala... Ljudje še spijo...
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin

Utk ::

Napiši to še v temo "Zakaj so električni avti prava stvar"...tam je veliko takih, ki jim je všeč zvok mrzlega dizla ob pol 6h zjutraj.

blay44 ::

GupeM je izjavil:

.... eno od tricky vprašanj na izpitih CPP. Nekaj v stilu, kaj pomeni neprekinjana črta. En od možnih odgovorov je bil "prepovedano prehitevanje," kar je seveda napačen odgovor. Pravilen je, da je vožnja preko črte prepovedana.


Sej to. Zato pa imamo "najboljšo" prometno signalizacijo.
Jebanje namesto logike in učenja.
Narod se napifla in po letih vožnje sredi vasi sledi šok, enakovredne ceste?

solatko ::

Tidule - Samo idiot lahko trdi, da oviranje prometnega toka ni hud prekršek, zaradi katerega lahko na cesti v trenutku nastane cel kažin in samo tak lahko trdi, da tisti, ki vozi v prekršku, vsaj moralno ni kriv mrtvih pri čelnem trčenju, zaradi prehitevanja kolone, ki jo je povzročil. Toliko o tvojem spoštovanju cpp. Tako kot pri prehitrih, se to dogaja samo zaradi premajhne kontrole prometa. Pri nas tudi, če bi na kamerah opazovali vlačenje take kolone, policaji nebi reagirali, ker tak pacient pač umiri promet, tisti mrtvi pa so pač kolateralna škoda. Bodi raje tiho, saj vsak post, ki ga napišeš, prinaša večjo bedarijo. Ljudje na začetki počasne kolone BI SE MORALI UMAKNITI SAMI, ČE NI MOŽNOSTI VARNEGA PREHITEVANJA. Idiotov, ki bojo v takem primeru šli prehitevat, ne moreš opazit preden se spravijo k taki anomaliji.

GupeM - Daj povej kaj kadiš in ne spravi se za volan v takem stanju.
Delo krepa človeka

val46 ::

Solatko, ko pa ti oviraš prometni tok z vožnjo 20km/h kjer je omejitev 70km/h? A zate ta tvoja "ugotovitev" ne velja? Pa ne mi zdej spet s tem, da si varoval sebe, ker ti je majstr vozil 20cm za odbijačem. Če bi ti lepo vozil 70 takrat, bi tudi uni za tabo najbrž držal malo večjo varnostno razdaljo. Sam ne, ti si se odločil nekomu "polepšat dan" s tvojem pametovanjem in si to pač naredil. Še celo za njim si šel in ga na parkirišču podučil kako se mora vozit. In zdej sta najboljša prijatelja...vsakič k te vidi ti časti pijačo in je vsa srečen, da te lahko pozna!

ZveeZ ::

val46 je izjavil:

Solatko, ko pa ti oviraš prometni tok z vožnjo 20km/h kjer je omejitev 70km/h? A zate ta tvoja "ugotovitev" ne velja? Pa ne mi zdej spet s tem, da si varoval sebe, ker ti je majstr vozil 20cm za odbijačem. Če bi ti lepo vozil 70 takrat, bi tudi uni za tabo najbrž držal malo večjo varnostno razdaljo. Sam ne, ti si se odločil nekomu "polepšat dan" s tvojem pametovanjem in si to pač naredil. Še celo za njim si šel in ga na parkirišču podučil kako se mora vozit. In zdej sta najboljša prijatelja...vsakič k te vidi ti časti pijačo in je vsa srečen, da te lahko pozna!

Pa na hvaležnost žene tega novega prijatelja si pozabil:))

Tidule ::

solatko je izjavil:

Tidule - Samo idiot lahko trdi, da oviranje prometnega toka ni hud prekršek, zaradi katerega lahko na cesti v trenutku nastane cel kažin in samo tak lahko trdi, da tisti, ki vozi v prekršku, vsaj moralno ni kriv mrtvih pri čelnem trčenju, zaradi prehitevanja kolone, ki jo je povzročil. Toliko o tvojem spoštovanju cpp.

Zakaj spet slaboumno lazes in podtikas izjave? Ti si edini kreten v tej temi, ki se hvali s tem da je oviral prometni tok in si celo ponosen na tako idiotsko obnasanje na cesti. In ja, oviranje prometnega toka je prekrsek, tako kot prehitra voznja. In ti si tisti ki pocne oboje.

BI SE MORALI UMAKNITI SAMI, ČE NI MOŽNOSTI VARNEGA PREHITEVANJA

Se posebej ce cjazijo 20 km/h in igrajo policaje... ampak to so pac bedaki posebne sorte, ki jim ni pomoci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

solatko ::

val46 - Idiot, jaz prilagodim vožnjo razmeram na cesti, torej vozniku, ki ne ve, da varnostna razdalja pri 70 ni 2m.

Tidule - Kretenov, ki ne veste kaj je prilagajanje hitrosti razmeram na cesti , vas je več. Pazil sem sebe in tistega zadaj, saj vi pa itak ne opazujete prometa zadaj, velikokrat zaradi gledanje v ekran, še tistega spredaj ne. Vozniki ki vozijo pod omejitvijo in vlečejo za seboj kolono, SO V PREKRŠKU, istočasno pa baje umirjajo promet, kar se pa izniči, ko je v koloni bedak, ki bi vozil hitreje, ampak tisti prvi, je še vedno v PREKRŠKU in ta, ki tega ne zdrži NEBI PREHITEVAL, ČE BI BILA HITROST NORMALNA!!!!!!!!
Ravno zaradi te "umiritve" prometa, naši policaji tega ne sankcionirajo prav pogosto, razen takrat, ko se nahajajo v taki koloni!
Hebem vam selektivno izvajanje cpp!!!!!!
Delo krepa človeka

Tidule ::

Edini ki zagovarja selektivno upostevanje prometnih prepisov si ti.

Edini ki se hvali da ovira prometni tok si ti.

Edini ki po 300 straneh debate ne razume da PH nad OH ne obstaja si ti.

Tako da jebi svojo prazno glavo I se spravi cim prej s ceste

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

matic492 ::

Kregate se ko zagrizeni mesojedci proti enemu fanatičnemu veganu ;((
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

T440 ::

solatko je ko chuck norris.
Ko on vozi avto, takrat gume z vrtenjem ne premikajo avta naprej (zato je njegova hitrost vedno optimalna), on z gumami vpliva na hitrost vrtenja Zemlje pod njim. ker veliko vozi, to vpliva na vrtenje zemlje, zato je vsako četrto leto prestopno leto.

c23po ::

matic492 je izjavil:

Kregate se ko zagrizeni mesojedci proti enemu fanatičnemu veganu ;((

Zagrizenim mesojedcem nam na živec gre stalno podtikanje, kako so za vse krivi defenzivni, stari ali pač slabši povprečni vozniki. Kako promet mora biti v funkciji samo tistih temperamentnih. Tudi zgornji primer lepo kaže: tisti prvi je TRIKRAT KRIV, dočim tistega ki, pač ne more iz svoje kože moramo razumeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

solatko ::

Tidule - Najprej se nauči kaj prilagojena hitrost sploh je, potem pametuj.

c23po - Zaradi mene lahko počneš na cesti kar hočeš, če ne ogrožaš in oviraš drugih, ki bi radi samo prišli iz točke A v točko B, vse ostalo so vaše dogme in prepričanja. Tisti prvi je v PREKRŠKU, ki ga vi vsi tolerirate. Samo to vam razlagam že nekaj let, moj prekršek je nevaren samo zame pa tudi to ne, ker vem kaj in kako se stvari streže. Ne ogrožam nikogar in pazim nase, tisti prvi pa se vozi, kot, da ostalih udeležencev ni, ravno tako ravnajo vsi tisti, ki se več ukvarjajo z drugimi stvarmi, kot vožnjo samo, pijančki, vsi ki ne dajejo smerokazov,.... ogoržajo vse okoli sebe, izsiljujejo, vozijo po napačni smeri, imajo prekratko varnostno razdaljo,.... in potem sem jaz slab voznik, ko potegnem čez omejitev na prazni cesti pa kaj je z vami, ljudje. Menda nekaj po vseh prevoženih km in 55.letnem udejstvovanju v prometu, brez nesreče z mojo krivdo po vaših kriterijih za tipkovnico, predstavljam slabega voznika, če prav nimate pojma o osnovi, ki je PRILAGOJENA HITROST.

Potrditev mojih postov je v številu prometnih nesreč na slovenskih cestah.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

GupeM ::

solatko je izjavil:

Tisti prvi je v PREKRŠKU

V prekršku si bil ti, ko si na cesti, kjer je omejitev 70 km/h NAMENOMA zmanjšal hitrost na 20 km/h. In tak prekršek je nevaren za vse udeležence v prometu, ne samo zate. Ja, slab voznik si.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Utk ::

Tako je, in tist za njim ni vozil s prekratko varnostno razdaljo, ampak je vozil s prilagojeno varnostno razdaljo. Kako vem? Ker se ni zabil v solatkota.

predi ::

Na tem posnetku bi se recimo moral voznik spredaj nemudoma umakniti hitrejšemu vozniku zadaj, ker prvi slednjemu s počasno vožnjo povzroča hudo stisko (blag epileptični napad) in ga praktično sili v nevarno prehitevanje (vsaj dvakrat, morda trikrat):

Ampak, ker je vozil s prilagojeno hitrostjo, je voznik zadaj večkrat uspešno rešil voznika pred sabo pred potencialno nevarno situacijo. Vozniku spredaj več kot očitno manjka izkušenj, ki jih je drugi voznik pridobil s posebnimi tečaji za profesionalne voznike in seveda na dirkališčih po vsem svetu. Zelo verjetno ima (drugi) boljšo predizpozicijo za dobrega voznika zapisano že svojih genih. Njegovi neposredni predniki so skoraj zagotovo izumitelji koles in krogov nasploh.

To ni odgovor Neimenovanemu. Njegovih prispevkov ne berem, priznam pa, da prispevki drugih dostikrat lepo orišejo prav prispevke Neimenovanega. Brez njega bi verjetno tema umrla.

Pithlit ::

solatko je izjavil:

Tidule - Najprej se nauči kaj prilagojena hitrost sploh je, potem pametuj.

Prilagojena hitrost po ne eni definiciji ne more biti hitrejša od omejitve hitrosti.

Dej si to preberi dok ti tvoja koleščka ne zagrabijo ti teslo zagamano. Nehi utrujat s tem ker si tečen kot podrepna muha ki serije po francoski solati.
Life is as complicated as we make it...

solatko ::

GupeM - Prilagodil sem vožnjo razmeram na cesti, pač tistim za menoj, ki so ravno tako pomembne. To vam ne bo nikoli jasno, tako kot vam ni jasno, da PH ni administrativna kategorija in kot taka, v njej OH ne obstoja, ker moraš v vsaki hitrosti voziti tako, da v popolnosti obvladaš vozilo, razmere na cesti in, da lahko varno ustaviš ob pričakovanih dogodkih (jaz dodajam tudi nepričakovanih, že natreniranih). Kaj je tu pomembna OH veste samo pajaci, ki osnov PH ne poznate, samo zato tolikokrat poka na naših cestah, ker ste sami poznavalci predpisov, katerih ne zastopite ali se jih ne držite ali za njih sploh ne veste.

Utk - Kaj vam je, da morate dodajati neumnosti na neumnosti?

predi - Si lahko še večji bedak?

Pithlit - Prilagojena hitrost je definicija po kateri naj bi vozniki vozili varno in upoštevali vse parametre, ki vplivajo na fizikalne in druge značilnosti vožnje, na kaj vpliva ADMINISTRATIVNA OMEJITEV HITROSTI pri PH pa mi ni do sedaj še nihče razložil. Tudi če voziš 300km/h se boš razkantal, če ne voziš po definiciji prilagojene hitrosti - torej, da obvladaš vozilo in si sposoben ob kritični situaciji varno ustavit, nekateri tega ne zmorejo pri 10km/h, zato pod kolesi konča kak otrok.
Delo krepa človeka

Tidule ::

seveda nam je jasno. Ko se ti obnašaš kot kreten na cesti takrat je to zato, ker je to varno in prilagojeno. Ko enako počnejo drugi pa seveda pojma nimajo in jih treba odstanit iz prometa.

Drugače povedano popolnoma vsak kreten, ki ovira prometni tok, lahko trdi da to dela zato, ker je to zanj bolj varno in se je prilagodil razmeram na cesti. Popolnoma vsak kreten lahko vozi 200 skozi naselje in trdi, da je to varno in prilagojeno razmeram na cesti. Popolnoma vsak kreten lahko prehiteva v škarje in trdi, da ga je v to prislil počasni voznik pred njim.

Vsem vam je pa skupna samo in le ena stvar: Da ste nesposobni vozniki, ki nimate kaj delat na cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

solatko ::

Tidule - Nikogar ni potrebno odstranit iz prometa, če ne ogorža drugih in osebno ne ogrožam nikogar, se pa prilagajam tudi počasnim v koloni (vozim desno, držim varnostno razdaljo in mi na misel ne pride, da bi prehiteval kolono, ki je praviloma stisnjena in večina se drži ob sredinski črti, ker imajo namen prehitevat). Temu se reče vožnja s prilagojeno hitrostjo. Ravno tako se umaknem skrajno desno, če za seboj vidim motorista.
Torej ti bi odstranil vse voznike ki znajo vozit in pustil tiste, ki nonstop kršijo veliko predpisov in predstavljajo nevarnost za vse druge, zato ker ne obvladajo vozila niti toliko, da nebi ovirali prometa. Nikjer nisem trdil, da je v redu dirkanje, ni pa v določenih situacijah to niti malo nevarno početje, če tak voznik to obvlada in ne ogroža drugih, za kaznovanje pa so določeni drugi in ne razpravljalci na forumu, ki bi nespoštovanje predpisov nekaterim tolerirali (tudi sebi), drugim pa bi zaplenili vozilo, vzeli dovoljenje in jih za dolgo časa spravili v zapor. Ste pač genialci, ki v teoriji obvladate vse, v praksi pa tega niti znate, niti nočete spoštovat. Res ste vsi zapeli za OH, če prav je največ nesreč ravno zaradi NPH v mejah omejitev, nič vas ne motijo pijančki in narkomančki za volanom, ki povzročijo tretjino mrtvih na naših cestah, zapejate za kršilce OH, ki so krivi morda za eno, dve smrti letno, praviloma svoje zaradi ekstremno hitre vožnje, za katero niso usposobljeni. To je tako, kot bi se odločili vse moške spremenit v evenuhe, da bi preprečili posilstva.
In še ena zanimivost na tvoje trditve, "nesposobnni vozniki" praviloma ne povzročamo nesreč, sposobni pa vsak dan nekaj 10.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Prilagodil sem vožnjo razmeram na cesti

Tako kot tisti prvi v koloni, ki dela gužvo, za katerega ti praviš, da je moralno odgovoren za nesrečo.

Če bi tisti model za tabo izgubil živce, te probal prehiteti po desni oz med tabo in kolono na desni, pa bi ga odneslo direkt čez prehod za pešce, kjer bi bila skupina otrok iz vrtca, bi bil tudi ti moralno odgovoren za to.

solatko ::

GupeM - Samo tebi je jasno, kako se prehiteva na mestni štiripasovnici ob strnjenem prometu na desnem pasu in hitrosti 40-50 in praznem levem pasu, s hitrostjo 70 in pripravljenostjo, da lahko kadar koli pred mene zapelje voznik s 40 in imam zadaj pacienta na dveh metrih. Jaz bi hitrost brez problema zmanjšal, tisti zadaj še dojel nebi kaj se dogaja, ko bi bil v moji riti, zato moja prilagoditev hitrosti njegovi varnostni razdalji in čisto nič drugega, predhodni vklop smerokazov, rahlega pritiska na zavoro (da so posvetile luči), ni reagiral in povečal razdaljo, temveč je pričel blendati, potem, ko sem zavil proti Supernovi je on tam, kjer se pas razširi za levo (sedaj je ta del zaprt) pa je poleg luči uporabil še hupo, sem šel za njim, da sva razčistila njegov problem (kulturno na lep način in s kavico v Pikapolonci, skupaj z njegovo punco). Bil je potreben samo njegov manever zmanjšanja hitrosti, da se ustvari dovolj velika varnostna razdaLja in lepo bi se do krožišča pripeljala s 70, tako pa sva se z 20.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Če bi pri vseh teh manevrih model izgubil živce in se namenoma zabil vate, tebe pa bi vrglo v skupino otrok, ki bi ravno takrat prečkali cesto, bi bil TI!!! moralno odgovoren za nesrečo. Ali če bi modelu dopizdilo, bi stopil iz avta, vzel pištolo in postrelil tvojo familijo, zraven pa še koga, bi bil ti odgovoren za to. Vsaj moralno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Tidule ::

Res ste vsi zapeli za OH, če prav je največ nesreč ravno zaradi NPH v mejah omejitev, nič vas ne motijo pijančki in narkomančki za volanom, ki povzročijo tretjino mrtvih na naših cestah, zapejate za kršilce OH, ki so krivi morda za eno, dve smrti letno, praviloma svoje zaradi ekstremno hitre vožnje, za katero niso usposobljeni.
Edini, ki je zapel za OH si ti. Whataboutizmi tega ne bodo spremenili.

Ste pač genialci, ki v teoriji obvladate vse, v praksi pa tega niti znate, niti nočete spoštovat.
edini v tej temi, ki si domišlja da je nezmotljiv in obvlada vse si ti.

Torej ti bi odstranil vse voznike ki znajo vozit in pustil tiste, ki nonstop kršijo veliko predpisov in predstavljajo nevarnost za vse druge, zato ker ne obvladajo vozila niti toliko, da nebi ovirali prometa.
Voznike, ki na omejitev 70 km/h vozijo 20 km/h in na parkiriščih obračnavajo z drugimi vozniki, zraven pa niti omejitev hitrosti niso sposobni spoštovati je vsekakor smiselno odstranit iz prometa. To da si domišljajo, da so njihovi prekrški upravičeni je samo še dodaten argument za to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

c23po ::

Solatko, enkrat moraš prestopiti mejo svojega peskovnika in razumeti: tisti prvi je v prekršku, in ga vsi moramo tolerirati, saj drugače ne more biti. Dela škodo, ki je majhna, nepomembna. Tistega tretjega, ki zaradi neučakanosti ogroža okoli sebe pa tudi toleriramo, tako pač mora biti, ne toleriramo pa tebe, ki minimiziraš njegovo krivdo. S pisavo sem ti gor poskusil razložiti: ni KRIV PRVI in bogi, bogi tretji, ampak je prvi pač tam, TRETJI JE PA IDIJOT.
Tisti, ki idiota zagovarja, zagovarja tudi tezo, da so zakone napisala budala, zato si lahko izberemo, katera pravila ne bomo spoštovali. Zagovarja tezo, da ceste projektirajo kreteni, ki so se šolali na likovnem krožku in imajo glih 5 minut časa za "z znaki afne guncat". Zagovarja tezo, da si omejitve na cestah izmišljajo pokvarjeni politiki (ker so vsi politiki itak pokvarjeni) skupaj z lokalnimi šerifi, saj enim in drugim niti ne pade na pamet, da bi kaj drugega počeli (magari kradli zase), ampak so izvoljeni, da narod zajebavajo. Zagovarja tudi tezo, da bi si sam izbiral kazni, ki so "moške" in jih je pripravljen plačati, tiste druge pa bi rajši ne, saj mu jih nalima UI. In zagovarja tezo, da so tečaj za protokolarnega voznika, nekaj let druženja v moto klubu in dva globoko hvaležna vajenca tam, popolne reference za vrhunskega strokovnjaka za urejanje prometa in ocenjevanje ter odganjanje manj sposobnih voznikov na ponavljanje tečajev.

Pa ne more razumeti, da nam je kristalno jasno, kaj je prilagojena hitrost.
In nima jajc pokazati to "strahotno statistiko" števil nesreč na slovenskih cestah.

(Če je Bog tega poslal na ceste, da skrbi za varnost in življenja nas ostalih, potem pa je Einstein definitivno mimo udaril s tistimi kockami.)

c23po ::

Predlagam, da enkrat za vselej zapremo zgodbo o obvladovanju tistih na 2 m od odbijača. Na tem linku piše vse.

val46 ::

solatko je izjavil:

val46 - Idiot, jaz prilagodim vožnjo razmeram na cesti, torej vozniku, ki ne ve, da varnostna razdalja pri 70 ni 2m.

Tidule - Kretenov, ki ne veste kaj je prilagajanje hitrosti razmeram na cesti , vas je več. Pazil sem sebe in tistega zadaj, saj vi pa itak ne opazujete prometa zadaj, velikokrat zaradi gledanje v ekran, še tistega spredaj ne. Vozniki ki vozijo pod omejitvijo in vlečejo za seboj kolono, SO V PREKRŠKU, istočasno pa baje umirjajo promet, kar se pa izniči, ko je v koloni bedak, ki bi vozil hitreje, ampak tisti prvi, je še vedno v PREKRŠKU in ta, ki tega ne zdrži NEBI PREHITEVAL, ČE BI BILA HITROST NORMALNA!!!!!!!!
Ravno zaradi te "umiritve" prometa, naši policaji tega ne sankcionirajo prav pogosto, razen takrat, ko se nahajajo v taki koloni!
Hebem vam selektivno izvajanje cpp!!!!!!

Ma hebem jaz tebi...ne sam selektivno izvajanje cpp, še kaj drugega zraven! A si res tolk butast, da ne vidiš kako v enem samem stavku negiraš sam sebe? Oz če ti voziš 20 na omejitvi 70 je to prilaganje razmeram na cesti, če pa kdo drug to isto počne, je pa v prekršku, ker vlači za sabo kolono? Koji si ti faktor, da lahko sodiš zakaj vlači tisti kolono za seboj? Kaj pa če mu je tisti za njim tik za odbijačem in s tem samo prilagaja hitrost razmeram na cesti? In ščiti sebe ter unega zadaj? A zdaj razumeš zakaj ti tolikokrat rečem, da imaš dvojna merila v prometu? Al se prov morava dobiti nekje na enem parkingu, da ti objasnim?

predi ::

c23po je izjavil:

Predlagam, da enkrat za vselej zapremo zgodbo o obvladovanju tistih na 2 m od odbijača. Na tem linku piše vse.
Ne. Vozi se tako, kot se voziš vedno, za ostalo pa naj poskrbijo nadzorni organi s pooblastili, ki jih vsi skupaj za to plačujemo.

WizzardOfOZ ::

Namesto policajev na cesti, bi komot imeli par deset avtomobilov s kamerami, ki bi pokrivale 360 stopinj okoli avta in bi samo snemal vse bedarije, ki jih vozniki počnejo, potem pa naslednji dan to pogleda ekipa, ki potala kazni za vse prekrške.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
««
264 / 309
»»