» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
260 / 309
»»

Tidule ::

Zakaj bi se ti limal za rit? Jaz, za razliko od tebe nimam patoloske potrebe da krsim prometne predpise, ogrozam ostale ali igram policaja na cesti. To je tvoja domena.

Meni je kristalno kasno da nad OH nimamo kaj sanjat o PH. In za razliko od tebe si ne domisljam, da z krsenjem prometnih predpisom kakorkoli pripomorem k varnosti v prometu.

Pa tudi nimam bolestne potrebe lagat po forumih in izmisljenih zgodbic okrog prodajat kot sveto resnico.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

ZveeZ ::

Meni se v glavi poraja vprasanje.
Zakaj bi kdorkoli in kadarkoli (izvzemajoc vozil na nujni voznji) vozil nad OH? Racionalen clovek tega ne pocne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

matic492 ::

ZveeZ je izjavil:

Meni se v glavi poraja vprasanje.
Zakaj bi kdorkoli in kadarkoli (izvzemajoc vozil na nujni voznji) vozil nad OH? Racionalen clovek tega ne pocne.


X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

IgorCardanof ::

Na avtocesto in z avtoceste vedno peljes pod 40, kot je omejitev?

Kaj pa ce bi dali onejitev raje samo 20, bi se tudi tega drzal?
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

matic492 ::

IgorCardanof je izjavil:

Na avtocesto in z avtoceste vedno peljes pod 40, kot je omejitev?

Kaj pa ce bi dali onejitev raje samo 20, bi se tudi tega drzal?



Pa v vsakem shopping centru vozi točno 10 km/h :))
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

IgorCardanof ::

Lahko pa razumes, da je nekdo te omejitve pac postavil. Niso optimalne, nekdo je imel nalogo, ej za te ceste poglej pa mal nastavi kok bi bla kje omejitev. In a res mislis, da so ti ljudje v vseh primerih nastavili najboljse mozne omejitve, ki omogocajo najboljso pretocnost in najvecno varnost?
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

ZveeZ ::

IgorCardanof je izjavil:

Na avtocesto in z avtoceste vedno peljes pod 40, kot je omejitev?

Kaj pa ce bi dali onejitev raje samo 20, bi se tudi tega drzal?

Jaz imam na stevcu 40 se pred znakom.

Tidule ::

Normalno, zakaj tocno bi peljal vec? Na tistih 500m izvoza/uvoza casovno popolnoma nic ne spremeni hitrejsa voznja. Imajo pa pri izvozih te omejitve pomembno vkogo tudi v tem, da clovek prilagodi svoje dojemanje hitrosti, potem zapelje z avtoceste.

Utk ::

Jaz imam na stevcu 40 se pred znakom.

A ti si tist kreten, ki fanatično zavira pred tem znakom, ali se pa že itak pelješ 80 po avtocesti? V vsakem primeru...

Še bolj mi grejo pa na jetra tisti, ki se na uvozu na avtocesto pricijazijo do avtoceste, potem se po tistem pasu ko bi treba pospeševat še zmeraj cijazijo, da se jim ne uspe vključit, in če se jim že ne uspe, bi se vsaj še malo zapeljali po odstavnem, ampak ne, na koncu pospeševalnega grejo not pa kaj bo bo, kot da je tista bela črta 2 metra visok betonski zid. Well done.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Tidule ::

IgorCardanof je izjavil:

Lahko pa razumes, da je nekdo te omejitve pac postavil. Niso optimalne, nekdo je imel nalogo, ej za te ceste poglej pa mal nastavi kok bi bla kje omejitev. In a res mislis, da so ti ljudje v vseh primerih nastavili najboljse mozne omejitve, ki omogocajo najboljso pretocnost in najvecno varnost?

Ne vem, vem pa da nakljucni forumski nakladac zagotovo ni bolj usposobljen da presoja, kaj je ustrezna omejitev hitrosti.

In to je cel point te debate. Ce dopustimo da vsak kreten prosto presoja kdaj in kateri prometni predpis bo uposteval, potem imamo na cesti kar imamo. In zato boste kekci, ki niste sposobni upostevat nekaj tako banalnega kot je omejitev hitrosti, prometna anomalija, pa se ce solatko se tako trudi oponasat Sheherezado.

Utk je izjavil:

Jaz imam na stevcu 40 se pred znakom.

A ti si tist kreten, ki fanatično zavira pred tem znakom, ali se pa že itak pelješ 80 po avtocesti? V vsakem primeru...

Še bolj mi grejo pa na jetra tisti, ki se na uvozu na avtocesto pricijazijo do avtoceste, potem se po tistem pasu ko bi treba pospeševat še zmeraj cijazijo, da se jim ne uspe vključit, in če se jim že ne uspe, bi se vsaj še malo zapeljali po odstavnem, ampak ne, na koncu pospeševalnega grejo not pa kaj bo bo, kot da je tista bela črta 2 metra visok betonski zid. Well done.

Kake veze imajo taki slaboumni whataboutizmi? To da pripeljes po omejitvi do pospesevalnega pasa in da potem ustrezno posesis se ne izkljucuje.

Verjamem pa da je za nesposobne voznike sok, ko nekdo dejansko uposteva omejitev hitrosti in jih preseneti ko zavira pri tabli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Pithlit ::

Utk je izjavil:

Jaz imam na stevcu 40 se pred znakom.

A ti si tist kreten, ki fanatično zavira pred tem znakom, ali se pa že itak pelješ 80 po avtocesti? V vsakem primeru...

Še bolj mi grejo pa na jetra tisti, ki se na uvozu na avtocesto pricijazijo do avtoceste, potem se po tistem pasu ko bi treba pospeševat še zmeraj cijazijo, da se jim ne uspe vključit, in če se jim že ne uspe, bi se vsaj še malo zapeljali po odstavnem, ampak ne, na koncu pospeševalnega grejo not pa kaj bo bo, kot da je tista bela črta 2 metra visok betonski zid. Well done.

Sori, ampak tista bela črta dejansko je 2 metra visok betonski zid. Se pa strinjam z delom o pospeševanju.
Life is as complicated as we make it...

Mato989 ::

Tidule je izjavil:

IgorCardanof je izjavil:

Lahko pa razumes, da je nekdo te omejitve pac postavil. Niso optimalne, nekdo je imel nalogo, ej za te ceste poglej pa mal nastavi kok bi bla kje omejitev. In a res mislis, da so ti ljudje v vseh primerih nastavili najboljse mozne omejitve, ki omogocajo najboljso pretocnost in najvecno varnost?

Ne vem, vem pa da nakljucni forumski nakladac zagotovo ni bolj usposobljen da presoja, kaj je ustrezna omejitev hitrosti.

In to je cel point te debate. Ce dopustimo da vsak kreten prosto presoja kdaj in kateri prometni predpis bo uposteval, potem imamo na cesti kar imamo. In zato boste kekci, ki niste sposobni upostevat nekaj tako banalnega kot je omejitev hitrosti, prometna anomalija, pa se ce solatko se tako trudi oponasat Sheherezado.

Utk je izjavil:

Jaz imam na stevcu 40 se pred znakom.

A ti si tist kreten, ki fanatično zavira pred tem znakom, ali se pa že itak pelješ 80 po avtocesti? V vsakem primeru...

Še bolj mi grejo pa na jetra tisti, ki se na uvozu na avtocesto pricijazijo do avtoceste, potem se po tistem pasu ko bi treba pospeševat še zmeraj cijazijo, da se jim ne uspe vključit, in če se jim že ne uspe, bi se vsaj še malo zapeljali po odstavnem, ampak ne, na koncu pospeševalnega grejo not pa kaj bo bo, kot da je tista bela črta 2 metra visok betonski zid. Well done.

Kake veze imajo taki slaboumni whataboutizmi? To da pripeljes po omejitvi do pospesevalnega pasa in da potem ustrezno posesis se ne izkljucuje.

Verjamem pa da je za nesposobne voznike sok, ko nekdo dejansko uposteva omejitev hitrosti in jih preseneti ko zavira pri tabli.



Zaviranje pri tabli je neumnost... edini pravi način je ta da ko vidiš tablo spustiš gas in se avto počasi ustavlja... še bolj debilni so tisti ki se držijo table kot pijanc plota in mislijo da je treba ustavit promet in stisnit po bremzi pri tabli, kot da ne morejo še 10 metrov naprej počasi upoičasnjevat in tako zmanjšat CO2 izpuhe...

CPP je itak kriv za 50% izpuhov zaradi debilov ki bremzajo in pospešujejo... če moraš uporabljat bremzo med vožnjo si v 90% slab voznik... ali pa je drug na cesti kreten.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Sori, ampak tista bela črta dejansko je 2 metra visok betonski zid.

Vrni izpit:
Vsekakor je pomembno, da na pospeševalnem pasu dosežemo hitrost vsaj 80 kilometrov na uro, to je tudi najmanjša hitrost, s katero naj bi vozila tudi najpočasnejša vozila. Pred vključevanjem na avtocesto ali hitro cesto moramo ves čas imeti vklopljen smernik, najprej pa se moramo prepričati, da kakšno vozilo ne vozi po odstavnem pasu, če ja, na pospeševalnem pasu ostanemo do konca.

Če vam ne uspe pravočasno zaviti na vozni pas, ker vas pri tem ovira kakšno drugo vozilo, se ne ustrašite in se raje zapeljite še malo po odstavnem pasu, kar je bistveno bolj varno, kot da izsilite kakšno vozilo. A tega ne počnite pogosto.


https://zsam-celje.si/glavne-napake-na-...


Če se nam ne uspe varno vključiti do konca pospeševalnega pasu, smemo nadaljevati vožnjo z nezmanjšano doseženo hitrostjo po odstavnem pasu. S smernimi utripalkami prosimo za pomoč, na vozni pas pa zapeljemo takoj, ko lahko.
https://www.dars.si/Varno_na_poti/Nasve...

Verjamem pa da je za nesposobne voznike sok, ko nekdo dejansko uposteva omejitev hitrosti in jih preseneti ko zavira pri tabli.

Ja, če zaviraš kot bedak iz 100 na 40 samo zarad neke table, si dejansko bedak. Narediš tako kot je napisal Mato, če že moraš it točno pri tabli 40.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ZveeZ ::

Utk je izjavil:

Jaz imam na stevcu 40 se pred znakom.

A ti si tist kreten, ki fanatično zavira pred tem znakom, ali se pa že itak pelješ 80 po avtocesti? V vsakem primeru...

Še bolj mi grejo pa na jetra tisti, ki se na uvozu na avtocesto pricijazijo do avtoceste, potem se po tistem pasu ko bi treba pospeševat še zmeraj cijazijo, da se jim ne uspe vključit, in če se jim že ne uspe, bi se vsaj še malo zapeljali po odstavnem, ampak ne, na koncu pospeševalnega grejo not pa kaj bo bo, kot da je tista bela črta 2 metra visok betonski zid. Well done.

Nisem

Tidule ::

Utk je izjavil:

Sori, ampak tista bela črta dejansko je 2 metra visok betonski zid.

Vrni izpit:
Vsekakor je pomembno, da na pospeševalnem pasu dosežemo hitrost vsaj 80 kilometrov na uro, to je tudi najmanjša hitrost, s katero naj bi vozila tudi najpočasnejša vozila. Pred vključevanjem na avtocesto ali hitro cesto moramo ves čas imeti vklopljen smernik, najprej pa se moramo prepričati, da kakšno vozilo ne vozi po odstavnem pasu, če ja, na pospeševalnem pasu ostanemo do konca.

Če vam ne uspe pravočasno zaviti na vozni pas, ker vas pri tem ovira kakšno drugo vozilo, se ne ustrašite in se raje zapeljite še malo po odstavnem pasu, kar je bistveno bolj varno, kot da izsilite kakšno vozilo. A tega ne počnite pogosto.


https://zsam-celje.si/glavne-napake-na-...


Če se nam ne uspe varno vključiti do konca pospeševalnega pasu, smemo nadaljevati vožnjo z nezmanjšano doseženo hitrostjo po odstavnem pasu. S smernimi utripalkami prosimo za pomoč, na vozni pas pa zapeljemo takoj, ko lahko.
https://www.dars.si/Varno_na_poti/Nasve...

Verjamem pa da je za nesposobne voznike sok, ko nekdo dejansko uposteva omejitev hitrosti in jih preseneti ko zavira pri tabli.

Ja, če zaviraš kot bedak iz 100 na 40 samo zarad neke table, si dejansko bedak. Narediš tako kot je napisal Mato, če že moraš it točno pri tabli 40.

Se vecji kreten si pa ce te preseti nekdo, ki vozi po omejitvi. Lahko pa da kak citat kje sem govoril sunkovitem zaviranju iz 100 na 40? Ker drugega kot podtikanja in whataboutizmov ze dolgo ni bilo v tej temi.

Avtoceste imajo na izvozih zaviralne pasove kjer vrez tezav in brez sunkovitega zaviranja normalen voznik lahko upocasni. Tako da sunkovito zaviranje v takih situacijah je domena tistih, ki niso sposobni upostevat OH in spremljat kaj se dogaja okoli njih.

Pithlit ::

Utk je izjavil:

Sori, ampak tista bela črta dejansko je 2 metra visok betonski zid.

Vrni izpit:
Vsekakor je pomembno, da na pospeševalnem pasu dosežemo hitrost vsaj 80 kilometrov na uro, to je tudi najmanjša hitrost, s katero naj bi vozila tudi najpočasnejša vozila. Pred vključevanjem na avtocesto ali hitro cesto moramo ves čas imeti vklopljen smernik, najprej pa se moramo prepričati, da kakšno vozilo ne vozi po odstavnem pasu, če ja, na pospeševalnem pasu ostanemo do konca.

Če vam ne uspe pravočasno zaviti na vozni pas, ker vas pri tem ovira kakšno drugo vozilo, se ne ustrašite in se raje zapeljite še malo po odstavnem pasu, kar je bistveno bolj varno, kot da izsilite kakšno vozilo. A tega ne počnite pogosto.


https://zsam-celje.si/glavne-napake-na-...


Če se nam ne uspe varno vključiti do konca pospeševalnega pasu, smemo nadaljevati vožnjo z nezmanjšano doseženo hitrostjo po odstavnem pasu. S smernimi utripalkami prosimo za pomoč, na vozni pas pa zapeljemo takoj, ko lahko.
https://www.dars.si/Varno_na_poti/Nasve...

Verjamem pa da je za nesposobne voznike sok, ko nekdo dejansko uposteva omejitev hitrosti in jih preseneti ko zavira pri tabli.

Ja, če zaviraš kot bedak iz 100 na 40 samo zarad neke table, si dejansko bedak. Narediš tako kot je napisal Mato, če že moraš it točno pri tabli 40.

Bom, takoj za tabo. Pa mimogrede, scenarija ki ga ti opisuješ jaz še nisem doživela. Mogoče zato ker ko vidim nekoga da se želi vključit na ac, se premaknem na prehitevalnega za tistih par sekund. Pa ne mi zdej z nekimi "kaj pa če je prehitevalni tolk zabit da tega ne moreš".

In ja, če vam še ni jasno se omejitev prične točno pri tabli. Vsak mora poskrbeti da se mimo table zapelje 40 ali manj, nikakor pa ne več. Ravno tako omejitev 50 preneha točno pri tabli za konec naselja, pa še kar se folk pritožuje nad policisti ki se 'skrivajo' za tablo in lovijo razne matote ko počasi pospešujejo da imajo ob tabli tistih od boha danih in zapovedanih 90.
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

Lahko pa da kak citat kje sem govoril sunkovitem zaviranju iz 100 na 40?

Lahko, tukaj: ko nekdo dejansko uposteva omejitev hitrosti in jih preseneti ko zavira pri tabli.
Ker jaz sem napisal "fanatično zavira pred tem znakom", ti si pa to zagovarjal, torej je edino logično, da si zagovarjal "fanatično zaviranje pred tablo". Ker si pač to komentiral.

Tako da sunkovito zaviranje v takih situacijah je domena tistih, ki niso sposobni upostevat OH in spremljat kaj se dogaja okoli njih.

Ja, in to so ponavadi tisti, ki zadnji moment vidijo neko tablo, čeprav bi morali vedet že 15 km prej, da bo tista tabla tam, in potem udri po bremzi.

Pa mimogrede, scenarija ki ga ti opisuješ jaz še nisem doživela.

Se pač bolj malo voziš očitno, ali si pa ti tista. Ne glede kolk je zabit vozni pas, pospeševalni je dovolj dolg, da pospešiš na njihovo hitrost, in če že vseeno ne gre, se pač voziš dalje po odstavnem. Če grejo hitro, bo tudi luknja, če se cijazijo, se že nekam vrineš.

Tidule ::

Bom, takoj za tabo. Pa mimogrede, scenarija ki ga ti opisuješ jaz še nisem doživela. Mogoče zato ker ko vidim nekoga da se želi vključit na ac, se premaknem na prehitevalnega za tistih par sekund. Pa ne mi zdej z nekimi "kaj pa če je prehitevalni tolk zabit da tega ne moreš".
tudi ce je prehitevalni poln lahko naredi nekaj povsem nepojmlivega za stevilne v tej temi: odmaknes nogo z gasa in omogocis vozilu na pospesevalnem pasu da se vkljuci.

Dokler kreteni verjamejo da visja hitrost pomeni vecjo pretocnost ni realno pricakovat da bo kaj drugace.

donvito ::


da ni to solatko pri 0.20? ;)

ZveeZ ::

Vazno da ni norec, ki vozi znotraj omejitev hitrosti:)

val46 ::

Ma ni...kje si ti videl solatkota v francoskem avtu? Zanj mora bit limuzina višjega cenovnega ranga stara minimalno 10 let, uvožena iz nemčije in nemške znamke...To pa zato, ker mu njegov kolega in en najboljših mehanikov kar jih obstaja zrihta dober deal in jo kupi :)) In on ne rine v gužvo...on bi bil tisti, ki bi po pospeševalnem tolk potegnu, da bi prehitel celo kolono vozil na voznem in se potem pred njih vrinil!

Pithlit ::

Mimogrede, upam da se znate tudi v, recimo, Italiji pravilno vključevati na ac. Ker ste že tolk grozno brihtni.
Life is as complicated as we make it...

predi ::

donvito je izjavil:

predi je izjavil:

Tale kar izžareva filozofijo vožnje po liniji najmanjšega odpora.
Frajer vozi z eno roko, ne vem zakaj si zameglil tablico, naj vidijo in najdejo bedaka.
Saj imam original. Čisto vsi, ki posnetek vidijo, ne rabijo vedet, kdo je.

Utk ::

Mimogrede, upam da se znate tudi v, recimo, Italiji pravilno vključevati na ac. Ker ste že tolk grozno brihtni.

Jaz se znam, kolk mrtvih bi tam povzročli tisti, ki se zapelejo s 40 na pospeševalni pas, ki je dolg 20 metrov, na koncu je pa dobesedno betonski zid, me pa prav zanima...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrStein ::

Veste kaj, dajmo na prometni tok 110km/h na 100m dolžine omejitev 60 km/h brez razloga.

(prekmursko/štajerska avtocesta)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

predi ::

Utk je izjavil:

Mimogrede, upam da se znate tudi v, recimo, Italiji pravilno vključevati na ac. Ker ste že tolk grozno brihtni.

Jaz se znam, kolk mrtvih bi tam povzročli tisti, ki se zapelejo s 40 na pospeševalni pas, ki je dolg 20 metrov, na koncu je pa dobesedno betonski zid, me pa prav zanima...
Moj avto je dokaj povprečen in iz 40 na ~110 nimam kakšnih posebnih problemov pospešiti tudi na takšnih uvozih. Zakaj misliš, da to ni možno? Pokaži nam konkretni primer. Na misel mi pride samo en tak (s "steno"), pri Arji vasi proti MB, kjer pa omejitev ni predpisana z znakom za izrecno odredbo. Na voljo imaš 400 m, od tega 200 m samo pospeševalni. Kje si videl uvoz, ki ima pred pospeševalnim omejitev 40 km/h in 20 m za vključitev pred steno?

GupeM ::

Mato989 je izjavil:

Zaviranje pri tabli je neumnost... edini pravi način je ta da ko vidiš tablo spustiš gas in se avto počasi ustavlja... še bolj debilni so tisti ki se držijo table kot pijanc plota in mislijo da je treba ustavit promet in stisnit po bremzi pri tabli, kot da ne morejo še 10 metrov naprej počasi upoičasnjevat in tako zmanjšat CO2 izpuhe...

CPP je itak kriv za 50% izpuhov zaradi debilov ki bremzajo in pospešujejo... če moraš uporabljat bremzo med vožnjo si v 90% slab voznik... ali pa je drug na cesti kreten.

Se strinjam, da je to neumnost. Ampak samo zaradi CO2 izpuhov. Prometa pa s takšnim zaviranjem ne bi smel ustaviti, saj ti, ki voziš za njim, si že zdavnaj dal nogo z gasa in počasi že zaviraš, še preden je tisti pred tabo pri tabli. Tako da se je med vama že ustvarila velika varnostna razdalja in tebi ni potrebno naglo zavirati. In ne, 10 metrov po tabli nimajo več kaj upočasnejvat. Upočasnjevati moraš PRED tablo.

Utk ::

predi je izjavil:

Utk je izjavil:

Mimogrede, upam da se znate tudi v, recimo, Italiji pravilno vključevati na ac. Ker ste že tolk grozno brihtni.

Jaz se znam, kolk mrtvih bi tam povzročli tisti, ki se zapelejo s 40 na pospeševalni pas, ki je dolg 20 metrov, na koncu je pa dobesedno betonski zid, me pa prav zanima...
Moj avto je dokaj povprečen in iz 40 na ~110 nimam kakšnih posebnih problemov pospešiti tudi na takšnih uvozih. Zakaj misliš, da to ni možno? Pokaži nam konkretni primer. Na misel mi pride samo en tak (s "steno"), pri Arji vasi proti MB, kjer pa omejitev ni predpisana z znakom za izrecno odredbo. Na voljo imaš 400 m, od tega 200 m samo pospeševalni. Kje si videl uvoz, ki ima pred pospeševalnim omejitev 40 km/h in 20 m za vključitev pred steno?

V Italiji. Ker si ti omenila Italijo. Sicer tam to ni prava avtocesta, ampak glih tako se vozijo 100 in več.

predi ::

Utk je izjavil:

predi je izjavil:

Utk je izjavil:

Mimogrede, upam da se znate tudi v, recimo, Italiji pravilno vključevati na ac. Ker ste že tolk grozno brihtni.

Jaz se znam, kolk mrtvih bi tam povzročli tisti, ki se zapelejo s 40 na pospeševalni pas, ki je dolg 20 metrov, na koncu je pa dobesedno betonski zid, me pa prav zanima...
Moj avto je dokaj povprečen in iz 40 na ~110 nimam kakšnih posebnih problemov pospešiti tudi na takšnih uvozih. Zakaj misliš, da to ni možno? Pokaži nam konkretni primer. Na misel mi pride samo en tak (s "steno"), pri Arji vasi proti MB, kjer pa omejitev ni predpisana z znakom za izrecno odredbo. Na voljo imaš 400 m, od tega 200 m samo pospeševalni. Kje si videl uvoz, ki ima pred pospeševalnim omejitev 40 km/h in 20 m za vključitev pred steno?

V Italiji. Ker si ti omenila Italijo. Sicer tam to ni prava avtocesta, ampak glih tako se vozijo 100 in več.
Še vedno ga ne vidim. Pokaži.

Pithlit ::

Utk je izjavil:

Mimogrede, upam da se znate tudi v, recimo, Italiji pravilno vključevati na ac. Ker ste že tolk grozno brihtni.

Jaz se znam, kolk mrtvih bi tam povzročli tisti, ki se zapelejo s 40 na pospeševalni pas, ki je dolg 20 metrov, na koncu je pa dobesedno betonski zid, me pa prav zanima...

Nobenega. Razen seveda če cpp niti videli niso.

Utk je izjavil:

predi je izjavil:

Utk je izjavil:

Mimogrede, upam da se znate tudi v, recimo, Italiji pravilno vključevati na ac. Ker ste že tolk grozno brihtni.

Jaz se znam, kolk mrtvih bi tam povzročli tisti, ki se zapelejo s 40 na pospeševalni pas, ki je dolg 20 metrov, na koncu je pa dobesedno betonski zid, me pa prav zanima...
Moj avto je dokaj povprečen in iz 40 na ~110 nimam kakšnih posebnih problemov pospešiti tudi na takšnih uvozih. Zakaj misliš, da to ni možno? Pokaži nam konkretni primer. Na misel mi pride samo en tak (s "steno"), pri Arji vasi proti MB, kjer pa omejitev ni predpisana z znakom za izrecno odredbo. Na voljo imaš 400 m, od tega 200 m samo pospeševalni. Kje si videl uvoz, ki ima pred pospeševalnim omejitev 40 km/h in 20 m za vključitev pred steno?

V Italiji. Ker si ti omenila Italijo. Sicer tam to ni prava avtocesta, ampak glih tako se vozijo 100 in več.

Pssst, druga oseba...
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

GupeM ::

predi je izjavil:

Utk je izjavil:

Mimogrede, upam da se znate tudi v, recimo, Italiji pravilno vključevati na ac. Ker ste že tolk grozno brihtni.

Jaz se znam, kolk mrtvih bi tam povzročli tisti, ki se zapelejo s 40 na pospeševalni pas, ki je dolg 20 metrov, na koncu je pa dobesedno betonski zid, me pa prav zanima...
Moj avto je dokaj povprečen in iz 40 na ~110 nimam kakšnih posebnih problemov pospešiti tudi na takšnih uvozih. Zakaj misliš, da to ni možno? Pokaži nam konkretni primer. Na misel mi pride samo en tak (s "steno"), pri Arji vasi proti MB, kjer pa omejitev ni predpisana z znakom za izrecno odredbo. Na voljo imaš 400 m, od tega 200 m samo pospeševalni. Kje si videl uvoz, ki ima pred pospeševalnim omejitev 40 km/h in 20 m za vključitev pred steno?

Če se najde kakšen hitrejši šlepar na pasu za počasna vozila, zna bit Logatec kar zajeban. Še posebej, če si v šibkejšem, polno natovorjenem avtu:
https://goo.gl/maps/z1C8F1yNT7HCZGw1A

Utk ::

Pssst, druga oseba...

Pardon.

MrStein ::

Debato o tem smo imeli že pred let. Na marsikaterem priključku je pospešiti na "delovno" hitrost, sploh s kakimi "redno vzdrževanimi mlinčki", isto kot videti ptico feniks (ali racionalno debato na sloteku).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

To ni noben problem niti izgovor. Pospešiš kolk lahk in se voziš dokler se ne moreš vključit. V čem je problem?

predi ::

GupeM je izjavil:

Če se najde kakšen hitrejši šlepar na pasu za počasna vozila, zna bit Logatec kar zajeban. Še posebej, če si v šibkejšem, polno natovorjenem avtu:
https://goo.gl/maps/z1C8F1yNT7HCZGw1A
Ta pospeševalni je dolg 100 m in omejitev ni 40 km/h. Ne pravim sicer, da ni problematičen.

Utk ::

Omejitev je 40.

Ampak ni se je treba fanatično držat do konca. Ne glede kaj pravijo forumski črkobralci zakonov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

predi ::

Spet 200 m pospeševalnega... A opaziš vzorec?

Utk ::

Prej smo govorili o Italiji, kjer imaš hitre ceste z zelo kratkimi pospeševalnimi pasovi, vozijo se pa glih tako 100 in gor. Vidiš vzorec? Še zmeraj ne znaš brat...

predi ::

Pa saj sem te prosil, da pokažeš primer, potem pa si sam dal primorsko avtocesto? Ne razumem.

donvito ::

predi je izjavil:

donvito je izjavil:

predi je izjavil:

Tale kar izžareva filozofijo vožnje po liniji najmanjšega odpora.
Frajer vozi z eno roko, ne vem zakaj si zameglil tablico, naj vidijo in najdejo bedaka.
Saj imam original. Čisto vsi, ki posnetek vidijo, ne rabijo vedet, kdo je.
Saj me ne briga kdo je, tudi ne bi vedel, če bi videl tablice. Point je v tem, da je treba take bedake kaznovat, ker malo je manjkalo, pa bi zbil kolesarja pri zavijanju ali, da bi kdo prišel v krožnega, ko je šel kontra. Drugič mogoče ne bo imel take sreče.

c23po ::

Kaj je narobe s fanatičnim, sunkovitim ali kakršnim koli zaviranjem? Če voziš kot je treba, se cepcu pred seboj lahko samo režiš, kako je cepec. Ni mi jasno, kako te to lahko spravi iz tira. Če te že, nisi za cesto.

Še za Solatka:
Promet ni pravljica temveč hudo resna zadeva, zato si vsak nadobudni voznik protokolarnega vozila ne bi smel vzeti pravico nagovarjati druge k sistematičnem nespoštovanju predpisov.
In, seveda: še ni odgovora na gentlemanski izziv glede vira za tvojo trditev:
... da je nevarna samo prekoračitev hitrosti, če prav je vzrok za nesrečo, po statistiki, redka ...

WizzardOfOZ ::

Pithlit je izjavil:

Mimogrede, upam da se znate tudi v, recimo, Italiji pravilno vključevati na ac. Ker ste že tolk grozno brihtni.


Kaj pa je tako norega v Italiji? Meni se zdi, da po avtocesti lepše vozijo, kot bomo pri nas znali kadarkoli.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

predi je izjavil:

Pa saj sem te prosil, da pokažeš primer, potem pa si sam dal primorsko avtocesto? Ne razumem.

Nauči se brat, vse si pomešal.

Pithlit ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Mimogrede, upam da se znate tudi v, recimo, Italiji pravilno vključevati na ac. Ker ste že tolk grozno brihtni.


Kaj pa je tako norega v Italiji? Meni se zdi, da po avtocesti lepše vozijo, kot bomo pri nas znali kadarkoli.

Nič. Govorila sem o vključevanju. Ker Italija je mal posebna kar se tega tiče in pospeševalnega pasu ne poznajo. Oni sicer nek pas imajo, ampak je dolg enih 50m. In če se ti ne uspe vključiti na ac, se moraš ustaviti in počakati. No, lahko greš po odstavnem naprej... Sam upaj da te orožniki ne vidijo ker boš brez avta ostal.

In ja, načeloma so bolj kulturni. Mogoče zato ker so navajeni nesposobnih voznikov (recimo unih ki se učijo vozit avto z enim od staršev na sopotnikovem zicu). Mogoče tudi zato ker je tovornjakom striktno prepovedano po prehitevalnem vozit. Pa zato ker se lahko po desni mimo peljejo (ne smejo pa prehitevat)... Pa konec koncev tudi zato ker so dosti bolj tolerantni med sabo in nihče ne gre full solatko mode ko nekdo nekje mal zajebe. Je pa res da njim avto načeloma ne predstavlja statusnega simbola ampak je kos pleha ki jim omogoča premikanje med točkami a, b, c in d.

Pri nas pa Boh ne daj da se slučajno razvrstiš narobe v krožnem ker je ni variante da bi ti kdo pustil tiste 2m prednosti da nazaj ven zlezeš (vsaj ne brez hupanja, blendanja in groženj). Se pa strinjam da je včasih zabavno kake Italijane gledat kako stojijo na koncu naših pospeševalnih. Mogoče se pa kdo še starih cestninskih spomni pa kakega od teh ki je vzvratno rinil od enega okenca do drugega (tudi to ni tako zelo nepričakovano v it).
Life is as complicated as we make it...

Tidule ::

Utk je izjavil:

predi je izjavil:

Pa saj sem te prosil, da pokažeš primer, potem pa si sam dal primorsko avtocesto? Ne razumem.

Nauči se brat, vse si pomešal.

Predvsme ti mesas stvari. V primeru, ki si ga dal (in ni isti uvoz kot je bilo pred tem govora) brez vsake tezave peljes skozi ovinek 40 in ob vstopu na pospesevalni pas brez tezav dosezes potovalno hitrost. Tako da ne vem kako neposoben si, da v konkretnem primeru moras krsit prometne predpise.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

predi ::

Utk je izjavil:

predi je izjavil:

Pa saj sem te prosil, da pokažeš primer, potem pa si sam dal primorsko avtocesto? Ne razumem.
Nauči se brat, vse si pomešal.
Primer pa še vedno ni. Mislim, da je očitno, kam pes taco moli.

Poanta je v tem, da imaš v danih situacijah vedno dovolj prostora na pospeševalnih pasovih, pa naj bo to pri nas ali drugod po Evropi. Prehitri vozniki (oz. polovičarji, kakor vam ljubkovalno vsem skupaj pravim) pa imate s tem, zaradi izkrivljene percepcije, hude težave - ker pravilno pač sploh ne zmorete več. Vse kar ti lahko svetujem je, da enkrat na daljši poskusiš voziti točno tako, kot se od tebe pričakuje, rez izjeme. Boš videl, da gre, četudi te bo pri tem oviralo polno takšnih, ki bodo vozili, tako kot sam voziš običajno. Ne bo pa lahko.

Tidule ::

Utk je izjavil:

Omejitev je 40.

Ampak ni se je treba fanatično držat do konca. Ne glede kaj pravijo forumski črkobralci zakonov.

To je solski primer slaboumnega podtikanja, ker si dal drug uvoz kot tisti o katerem je bilo govora. In to je pac nivo debate, ki ste ga revezi sposobni, ko je treba iskat izgovore za idiotsko obnasanje na cesti.

Utk ::

To je solski primer slaboumnega podtikanja, ker si dal drug uvoz kot tisti o katerem je bilo govora. In to je pac nivo debate, ki ste ga revezi sposobni, ko je treba iskat izgovore za idiotsko obnasanje na cesti.

Se pravi, se treba zakonov držat samo na tistem uvozu, na drugem pa ne?

V primeru, ki si ga dal (in ni isti uvoz kot je bilo pred tem govora) brez vsake tezave peljes skozi ovinek 40 in ob vstopu na pospesevalni pas brez tezav dosezes potovalno hitrost.

Jaz lahko, nekateri pa očitno ne. Na tistem uvozu sem bil že tolikokrat, da bi lahko knjigo napisal kaj vse vidiš.

WizzardOfOZ je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Mimogrede, upam da se znate tudi v, recimo, Italiji pravilno vključevati na ac. Ker ste že tolk grozno brihtni.


Kaj pa je tako norega v Italiji? Meni se zdi, da po avtocesti lepše vozijo, kot bomo pri nas znali kadarkoli.

Seveda se lepše vozijo, ampak prestavi te slovenske talente v Italijo pa boš videl kaj bo nastalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ZveeZ ::

Utk je izjavil:

To ni noben problem niti izgovor. Pospešiš kolk lahk in se voziš dokler se ne moreš vključit. V čem je problem?

Koper
https://maps.app.goo.gl/EgCGhDZVdofbUUA...

Na tem uvozu/izvozu rabis ene 200+ konjev, da se lahko vkljucis s hitrostjo prometnega toka.
Tukaj se vozniki mecejo ven tudi s 40/50kmph, ker pac vec ne gre zaradi izvoza takoj zraven (avti pred teboj na "pospesevalnem" zavirajo).
Poleti je zaradi turistov ta uvoz zaprt. Cez leto pa se ga izogibam kot vernik argumentov :)

Tidule ::

Utk je izjavil:

To je solski primer slaboumnega podtikanja, ker si dal drug uvoz kot tisti o katerem je bilo govora. In to je pac nivo debate, ki ste ga revezi sposobni, ko je treba iskat izgovore za idiotsko obnasanje na cesti.

Se pravi, se treba zakonov držat samo na tistem uvozu, na drugem pa ne?

A smo spet pri slaboumnih whataboutizmih? kje se rekel, da se na drugem uvozu ni treba držat omejitve? Ampak najprej moraš bit dovolj iteligenten da veš koliko je tam omejitev. In glede na to, da si moral podtaknil drug uvoz, to zelo veliko pove.

Utk je izjavil:



V primeru, ki si ga dal (in ni isti uvoz kot je bilo pred tem govora) brez vsake tezave peljes skozi ovinek 40 in ob vstopu na pospesevalni pas brez tezav dosezes potovalno hitrost.

Jaz lahko, nekateri pa očitno ne. Na tistem uvozu sem bil že tolikokrat, da bi lahko knjigo napisal kaj vse vidiš.



In zakaj potem jokaš, če moraš peljat skozi ovinek 40? To, da nekdo ni sposoben ustrezno pospešit, ni izgovor, da lahko ti voziš nad omejitvijo. Človek bi misli, da bo ravno superšoferjem to mala malica, pa je ves čas samo jokanje, kako se jim dela krivica, ker se nočemo strinjat s tem, da jim nadnaravne sposobnosti dovoljujejo kršenje prometnih predpisov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()
««
260 / 309
»»