» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
259 / 309
»»

Tidule ::

Torej po tvoje, jaz namreč poznam pojem PH, noben voznik na nujni vožnji ne vozi s PH, ker krši lastnosti ceste?
voznik ne nujni voznji lahko krsi tudi stevilne druge prometne predpise. Ti pa ne. Voznik na nujni voznji si ne domislja da z krsenjem prometnih predpisov pomaga pri prometni varnosti. Ti si tako zabit da v tak idiotizem verjames.

Cesta Proletarskih brigad je čisto navadna mestna štiripasovnica in je omejitev na njej 70,
torej si le priznal, da si slaboumni laznjivec, ko trdis da prehitro vozis samo prazni avtocesti?

Povsem enako je bilo ko si s sinovim avtodom poloznico. Niti nisi bil na avtocesti, niti ni bila cesta prazna.

Drugega kot lagat vec kot ocitno nisi sposoben.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

WizzardOfOZ ::

Koncept gradnje ljubljanske obvoznice je bil konec sedemdesetih let zastavljen pod povsem drugačnimi pogoji. Ljubljanski obroč je bil pravzaprav zasnovan kot sistem v obliki črke U. Avtocesta, ki je bila takrat tudi sestavni del vsejugoslovanskega avtocestnega omrežja, je bila zasnovana tako, da bi severna obvoznica služila kot vmesna tranzitna cesta za uporabnike, ki prihajajo iz Ljubljane ali pa iz njene ožje okolice, medtem ko so bile vzhodna, zahodna in južna obvoznica predvidene kot del avtocestnega sistema. Takrat, ko se je ljubljanski obroč načrtoval, avtocestni sistem niti ni bil zgrajen v celoti, prometa pa je bilo bistveno manj od 20 tisoč vozil povprečnega letnega dnevnega prometa (PLDP). Takrat je ta koncept seveda zadoščal.


Več boste gradili, več prometa boste ustvarili, je fama, ki se širi v javnosti. Tu velja preprosta enačba pretočnosti iz sedmega razreda osnovnošolske fizike. Neko količino prometa morate spraviti na neko površino v določenem času. Če tega ne boste naredili, bo začelo prihajati do zasičenega prometnega toka. To je enako kot obnašanje vode v ozki ali široki cevi. V ozki cevi se bo določena količina vode razlila na dveh metrih dolžine, v ekvivalentno širši cevi pa na 15 centimetrov. Sami ne moremo regulirati količine prometa, ki poteka po naših cestah, tudi če bi to želeli. Prvič zato, ker smo sestavni del dveh evropskih prometnih koridorjev, drugič pa zato, ker gre za prost pretok blaga, oseb in vozil. Na teh točkah ne moremo ustavljati prometa na način, da ga prepovemo ali preusmerimo.


https://siol.net/novice/slovenija/grego...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

GupeM ::

Imamo kakšno mnenje?

https://avto-magazin.metropolitan.si/za...

Jaz bi rekel sebično, ampak zares iznajdljivo. Prekrška pa s tem ni storil.

ZveeZ ::

GupeM je izjavil:

Imamo kakšno mnenje?

https://avto-magazin.metropolitan.si/za...

Jaz bi rekel sebično, ampak zares iznajdljivo. Prekrška pa s tem ni storil.

To delam jaz na tedenski bazi kjer do krozisca vodi dvopasovnica in vecina prometa gre v kroznem desno in se posledicno tam nabere kolona. Jaz se pripeljem po levem pasu in se razvrstim na notranjega, naredim krog ter se razvrstim na zunanjega in zapeljem na zeljen izhod, medtem ko kolona se vedno stoji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

Tidule ::

GupeM je izjavil:

Imamo kakšno mnenje?

https://avto-magazin.metropolitan.si/za...

Jaz bi rekel sebično, ampak zares iznajdljivo. Prekrška pa s tem ni storil.


Podobna fora kot, kadar je guzva za zavijanje levo, da v kriziscu zavijes desno, obrnes in gres naravnost skozi.

Zato je smiselno promet v tako obremenjenih kriziscih uredit z t.i. turbo rondoji, ki imajo namenske pasove.

IgorCardanof ::

Dokler se ne vrivaš, ne dela nič narobe. Tako da dobi plus za iznadljivost in pač prihrani na času.

Na nekem lokaciji pri nas je tipična situacija, da je zelo težko zaviti levo, ker je dosti prometa. Če pa zaviješ desno, je pa 200m naprej krožno križišče. Ampak folk pa kar ne dela tega manevra :|
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

Pithlit ::

IgorCardanof je izjavil:

Dokler se ne vrivaš, ne dela nič narobe. Tako da dobi plus za iznadljivost in pač prihrani na času.

Na nekem lokaciji pri nas je tipična situacija, da je zelo težko zaviti levo, ker je dosti prometa. Če pa zaviješ desno, je pa 200m naprej krožno križišče. Ampak folk pa kar ne dela tega manevra :|

Je treba nafto šparat!
Life is as complicated as we make it...

c23po ::

Solatko je napisal:
Jaz pišem o pojmu prilagojena hitrost in jo omenjam tudi v vožnji preko omejitve hitrosti, ...

Napaka, ne bi smel mešati enega z drugim.

Vi trdite, da se ne da voziti s PH, če ne voziš po OH, ...

In imamo prav.

Kje sem kdajkoli govoril o rem, da bi morali vsi s ceste dol, če ne morejo vozit na zgornji meji omejitev ...

Govoril si, ko si napisal:
...Seveda, ker se z AC ne morete umaknit na staro cesto in tam lepo peljati, po skoraj prazni 90-110 ...


...prometni predpisi, na katere se venomer zgovarjate, zapovedujejo, da se moraš umaknit, če se za teboj pojavita dva voznika, ki bi rada vozila hitreje (oviranje prometnega toka) ...

Zavajanje z načrtno selektivno izbiro le dela člena zakona.

omejitev hitrosti ne upliva na PRILAGOJENO HITROST slehrnika. Zadnji tvoj stavek pa potrjuje mojo tezo, da vsi spoštujemo prometne predpise selektivno, tudi pijančki (večina jih ne krši OH), ...

Napačna uporaba besede "selektivno". Sicer pa: kako to pomaga pri prometni varnosti, ki ti je tako pri srcu?

Pravico mi dela želja po moji varnosti, če me nekdo ogroža, mu bom to tudi razložil, sploh...

Ne smeš, nikoli, je nekulturno. To počnejo samo goveda s konca tvojega posta!

Izvajanje policijskega dela pa je, ko pacienti ne grejo s prehitevalnega pasu zato, ker vozijo 130 in se več po omejitvi ne sme...

Ni izvajanje policijskega dela. Je proti predpisom.

Dajte si fantje malo poštimat v glavah določene pojme, preden se spravite pisat.

Se strinjam! Velja za vse!

Dobri vozniki vemo, da ne zapeljemo v križišče, če ga ne bomo mogli zapustiti (tudi krožišče je samo križišče, malo drugačne oblike in nič drugega).

Se strinjam. Samo: kako dobri vozniki vidite čez cel tomačevski rondo in veste, da ga ne boste mogli pravočasno zapustiti? Jebi ga, shit happens.

In po navadi v prometnih konicah ne dela gnečo in zastoje ljubljansko govedo, temveč govedo, ki se vsako jutro pripelje in po šihtu odpelje iz LJ.

Seveda!Ljubljansko govedo ima nadnaravno sposobnost ne ustvarjati gužve!

In ne nazadnje: še ni odgovora na gentlemanski izziv glede vira za tvojo trditev:
...da je nevarna samo prekoračitev hitrosti, če prav je vzrok za nesrečo, po statistiki, redka...

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Ja, tretji pas ne bo rešil zastojev na vpadnicah, bo pa rešil zastoje vsako nedeljo in petek proti/iz primorski avtocesti, za tiste, ki grejo samo mimo Ljubljane. Ali pa iz štajerske smeri vsako jutro za tiste, ki grejo tudi samo mimo Ljubljane. Še bolje bi bilo naredit novo avtocesto okoli Ljubljane (ne cel krog, samo po eni ali drugi strani), ki bi imela vsaj 5x manj "prehodov" na obstoječo obvoznico, kot ima ta izhodov za Ljubljano, ampak dajmo ne fantazirat.

Toliko prometa pa to spet ni no.
Nista to dve miljonski mesti. Skupno mogoce pol miljona.
Posledicno ca. samo pol miljona avtov, ce bi vsi istocasno bli na AC.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

c23po ::

Saj ni treba ugibati. AC Ljubljana - Maribor je pogosto na meji svoje teoretične obremenitve. Nekih 130.000 vozil na dan, če se ne motim. Dodatni pas bi to mejo premaknil višje.

GupeM ::

Tidule je izjavil:

Podobna fora kot, kadar je guzva za zavijanje levo, da v kriziscu zavijes desno, obrnes in gres naravnost skozi.

Sem mislil dodat to, pa sem pozabil. Ja, to sem jaz pogosto delal na izvozu Ljubljana - Brod iz Gorenjse smeri proti Lj. Če so vsaj trije avti čakali na zavijanje levo, se je to splačalo storiti. Če jih je bilo manj, se je včasih splačalo, včasih si bil na istem. Redko na slabšem.

matic492 ::

Podobno je tu: https://goo.gl/maps/JRFPTQDjrpMbWTsE6

V levo zavijanje ponavadi uspeta zvozit 2 ali 3je avti, ker se ljudje nočejo vrivat, včasih nobeden, ker je kolona čez križišče pri rdeči luči. Ljudje prehitevajo po desnem pasu v levo, ali pa greš naravnost in obrneš avto pri kantah za smeti in potem desno (še google street view avto je imel kolono čez križišče lol)

Mislim da včasih bi nekateri vozniki potrebovali malo več sebičnosti oz. izsiljevanja prednosti, ker v takih situacijah kot so tu ob primernem času (16-17 ko grejo v vsi iz službe), si praktično moraš izsilit prednost, drugače lahko čakaš par minut in ne prideš nikamor.

EDIT: Zjeban url zarad foruma :D
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

WizzardOfOZ ::

c23po je izjavil:

Saj ni treba ugibati. AC Ljubljana - Maribor je pogosto na meji svoje teoretične obremenitve. Nekih 130.000 vozil na dan, če se ne motim. Dodatni pas bi to mejo premaknil višje.

Mi smo nad teoretičnimi obremenitvami. DARS namreč trdi, da je kapaciteta 66.000 vozil dnevno za vse naše avtoceste in hitre ceste

https://www.dars.si/Prometne_obremenitve
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

c23po ::

Saj, vir pravi "... na katerih znaša povprečni letni dnevni promet (PLDP) več kot 50 odstotkov ocenjene zmogljivosti ...". Lahko računaš tudi oddaljenost / število vozil / varnostna razdalja / projektirana hitrost * število voznih pasov ... in v vsakem primeru prideš do enakega sklepa: dodatni pas = večja pretočnost.

m0LN4r ::

Dodatni, loceni pas za tovornjake, bi ze resil marsikaj.
To je tranzit, ki se vozi samo cez Slo, da prevazajo robo po Evropi.
Takorekoc so dnevi, kjer se kolona sleperjev vlece od Mejnega prehoda Redic do Kopra.
Tam od MB naprej se jim pridruzi tranzit iz severovzhoda eu in pri LJ se tisti, ki grejo gor iz hrvaske...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mirator ::

Ta manever, da v gneči, ko hočeš ko iz neprednostne ceste želiš zaviti levo, pelješ ali naravnost ali desno in se kasneje vključiš z desne v prednostno cesto sem izumil že pred leti. Prekršek to ni ali pa je etično, je drugo vprašanje. Vsekakor bi takšna križišča bilo treba ali semaforizirati ali pa narediti krožišče.

predi ::

...

Kljub nenehnim opozorilom, naj se udeleženci v cestnem prometu obnašajo strpno in odgovorno ter naj spoštujejo cestnoprometne predpise, so policisti v zadnjih šestih dneh obravnavali 486 prometnih nesreč, v katerih so umrle tri osebe. V dvajsetih prometnih nesrečah so se udeleženci cestnega prometa hudo telesno poškodovali, v 102 primerih pa lahko telesno poškodovali. V prometnih nesrečah, v katerih so nastale hude telesne poškodbe, je bilo udeleženih šest kolesarjev, trije vozniki e-skirojev, osem voznikov motornih koles, trije vozniki osebnih avtomobilov in dva mopedista. V dvanajstih primerih je hitrost vplivala na nastanek prometne nesreče, v ostalih prometnih nesrečah pa so udeleženci v cestnem prometu nepravilno prehitevali, vozili po napačni strani vozišča in nepravilno zavijali. Poleg tega je bilo sedem udeležencev v teh prometnih nesrečah s hudimi telesnimi poškodbami pod vplivom alkohola. Kar v štirinajstih primerih pa so bili predvsem kolesarji, vozniki e-skirojev, motoristi in vozniki mopedov sami udeleženi v prometni nesreči. To pomeni, da so bodisi s svojo neprevidnostjo bodisi prekrškom povzročili prometno nesrečo, v kateri ni bil udeležen nihče drug, sami pa so se hudo hudo telesno poškodovali.

...

https://www.policija.si/medijsko-sredis...

Hja, če vas pa nikjer ni in lahko vozniki počnejo karkoli se jim takrat pač utrne.

mirator ::

kako pa naj policaji vedo, kdaj in kje bo prišlo do nesreče? Če bodo pa stali na vsak km, bomo pa spet skakali, da smo policijska država. Bi pa res bilo dobro nekaj več policijskih akcij na leto, kjer bi izločali in kaznovali:
- pijane voznike
- voznike pod vplivom različnih substanc
- voznike, ki glede na gostoto prometa ne držijo pravilne varnostne razdalje
- voznike, ki vozijo slalom med voznim, prehitevalnim in odstavnim (počasnim) pasom
- voznike, ki delajo kolono, čeprav bi se lahko umaknili
V teh primerih bi tudi nesreč bilo manj. Samo to je utopija.

predi ::

Problem je, da niso prisotni nikjer, ne samo na mestih, kjer bi hipotetično prišlo do nesreče. Če jih je premalo, naj napore usmerijo v nadzor po drugačnem sistemu. Lahko bi za to delo naščuvali kar voznike same, tako kot to počnejo v tujini, s poenostavljanjem prijav incidentov in legalizacijo video-nadzora v cestnem prometu s strani fizičnih oseb.

MrStein ::

Ah, dobri stari "ovadi soseda!"...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

matic492 ::

Ja, probleme imamo že s policaji, ki pišejo brezvezne kazni (Maribor - telefon kazni), ti bi pa pustil še šerifom na cestah, da vse prijavljajo.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

predi ::

Jaz bi z veseljem prijavljal, ker na čisto vsaki daljši vožnji doživim svašta, kakor tudi vsak, ki se dosledno drži predpisov. Čas je že, da se Balkance odstrani iz naših cest.

cvalsr ::

Jaz bi z veseljem prijavljal, ker na čisto vsaki daljši vožnji doživim svašta,

Z veseljem sicer ne, ker ne želim tratiti časa s tem, a bi vseeno prijavljal vsaj najhujše primere - v samoobrambi! Ker taki slaboumneži za volanom ogrožajo tudi mojo varnost in življenje. Pa če se 'svobodneži' poščijete od jokcanja o policijski državi.

mirator ::

Pa saj vam nihče ne brani. Vi kar prijavljajte, samo ne pozabite, da je kriva ovadba tudi kazniva. Če mislite na dokaze s kamero v avtu in če ni šlo za neposredni posnetek prometne nesreče, kar pozabite.

cvalsr ::

Mirator, ja, ampak očitno bi bilo pred odgovorom priporočljivo prebrati:

Lahko bi za to delo naščuvali kar voznike same, tako kot to počnejo v tujini, s poenostavljanjem prijav incidentov in legalizacijo video-nadzora v cestnem prometu s strani fizičnih oseb.

mirator ::

Sem prebral, samo to so mokre sanje pravičnikov. Čeprav naših politikov ravno ne čislam pa verjamem, da tako levi kot desni premorejo modrost, da tega ne bodo dopustili.

LeQuack ::

Zakaj, a hočeš še naprej kršit zakone?
Quack !

IgorCardanof ::

mirator je izjavil:

Sem prebral, samo to so mokre sanje pravičnikov. Čeprav naših politikov ravno ne čislam pa verjamem, da tako levi kot desni premorejo modrost, da tega ne bodo dopustili.


Za hude prekrške se mi zdi čiz smiselno. Sam bi backfiralo, ko bi te folk prijavljal, ker si šel po avtocesti 170.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

matic492 ::

Na zavarovalnici mi je rekel, da sprejemjo dashcam video kot dokaz.

Ni mi pa še na kraj pameti prišlo, da bi koga prijavljal policiji, pa imam dashcam že par let.

IgorCardanof je izjavil:

Za hude prekrške se mi zdi čiz smiselno. Sam bi backfiralo, ko bi te folk prijavljal, ker si šel po avtocesti 170.



Sej to že danes delajo... kolikor vem so tistega debila, ki je vozil 250 po obvoznici po odstavnem pasu izsledili.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

IgorCardanof ::

Med 250 s slalomom med prehitevalnim in odstavnim pasom in 170 po avtocesti je huda razlika :)

Torej ti ne bi prijavljal ljudi tudi za najhujše prekrške kot so recimo vožnja čez rdečo luč? Pa to da se ti vrine 10 cm pred tabo na avtocesti ker lovi izvoz? Pa še kar nekaj drugih.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

matic492 ::

IgorCardanof je izjavil:

Med 250 s slalomom med prehitevalnim in odstavnim pasom in 170 po avtocesti je huda razlika :)


Ja ja, to itak, sej to sem mislil.

IgorCardanof je izjavil:

Torej ti ne bi prijavljal ljudi tudi za najhujše prekrške kot so recimo vožnja čez rdečo luč? Pa to da se ti vrine 10 cm pred tabo na avtocesti ker lovi izvoz? Pa še kar nekaj drugih.


Problem je da v današnjih časih ne moreš ravno zaupat posnetki, ker lahko na youtubu najdeš tutorial kako modificirat kaj takega... zato niti nima smisla. Pa to bi se potem vleklo po sodišču kakem verjetno, kjer bi moral ti kot prijavitelj še govoriti kot priča. Že če se na karkoli pritožiš potem vlečejo policaje po sodiščih.

Če že kaj, potem se bi vožnja čez rdečo luč morala reševat z namenskimi kamerami.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

mirator ::

LeQuack je izjavil:

Zakaj, a hočeš še naprej kršit zakone?

Kje pa piše, da kršim zakone, če sem proti vsesplošnemu prijavljanju ali ovajanju?

matic492 je izjavil:

Na zavarovalnici mi je rekel, da sprejemjo dashcam video kot dokaz.

To je v redu, ker ti je nekdo naredil ali škodo ali še kaj hujšega in služi za tvoj dokaz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

Tidule ::

mirator je izjavil:

Pa saj vam nihče ne brani. Vi kar prijavljajte, samo ne pozabite, da je kriva ovadba tudi kazniva. Če mislite na dokaze s kamero v avtu in če ni šlo za neposredni posnetek prometne nesreče, kar pozabite.

A ti sploh ves kaj je kriva ovadba, ali uporabljas besedne zveze, ki jim nisi dorasel?

solatko ::

ZveeZ - Ne boš verjel, toda s tem fantom se večkrat dobimo na kavici in prizna, da ga na tako lep in kulturen način, še nihče v življenju ni podučil, kako so njegova prepričanja in navade, lahko v prometu zelo nevarna zadeva, od takrat drži varnostno razdaljo in je tudi za družbo čisto prijeten fant pa še žena (takrat je bila zraven) pravi, da je postal bolj varen voznik in, da se je od takrat, prav lepo voziti z njim.
Ne ni bilo drugega načina, ker se je dejansko obnašal nemogoče.

Tidule - Ne govorim o tem, kaj jaz lahko in česa ne smem, vsaj tebi ne, ker še nisi pokazal nobene take lastnosti, razen nekaj insinuacij in površno poznavanje predpisov in realnosti v prometu, so pametnejši od tebe, od katerih sem se učil in se še vedno. Govorim o tem, da morajo tudi VOZNIKI NA NUJNI VOŽNJI upoštevati pravilo PRILAGOJENE HITROSTI in nikakor ne smejo voziti preko svojih sposobnosti, nič drugega, zaradi česar bi ti slabo spal.

c23po - Saj boste vedno imeli prav, dokler se ne seznanite, kaj prilagojena hitrost sploh je in zakaj jo zakon sploh omenja. Voziti moraš s tako hitrostjo, da vozilo celo pot obvladaš in, da si sposoben varno ustaviti v primeru pričakovane rizične situacije - kje ti vidiš tukaj kakršno koli omembo omejitve hitrosti? Gre pa za prilagajanje hitrosti vremenskim situacijam, lastenmu počutju, stanju vozila in ceste, gostoti prometa,.. spet nobene omembe omejitve hitrosti. Kaj pa tam, kjer konstrukcija ne dovoljuje hitros, ki je dovoljena - to je pač tisto, da moraš prilagoditi hitrost, kar pa pomeni, da dva voznika v enaki situaciji, nista sposobna odsek prevoziti z enako hitrostjo, ampak jo lahko nekdo, ki je manj izkušen, ima slabše vozilo, ni spočit,.... hitro prekorači in pride v situacijo NPH in posledično prometne nesreče. V nobeni situaciji, od teh, ki so bistvene za PH ni omembe nikakršne hitrosti, zato vedno povdarjam, da se morajo teh pravil držati tudi vsi, ki morajo ali pač hočejo voziti hitreje, kot je omejitev, kar je po vašem prepričanju, nemogoče. Torej suma sumarum, vsi ki vozijo nado omejitvi vozijo z NPH in predstavljajo hudo nevarnost v prometu, torej posledično prepovemo nujno vožnjo, ker se ne da teoretično in praktično voziti na ta način, varno in so smrtne nesreče zaradi tega v velikem porastu.
Ali ste popolni nepoznavalci realnega dogajanja v prometu (dodatno šolanje vseh, ki bi se morda znašli v situaciji, da morajo voziti hitreje in kršiti določene predpise) ali priznanje, da tudi pri prekoračitvi OH, lahko obstoja PH (seveda od primera do primera). In ne se zopet razpisati o meni, temveč se soočite z realnimi situacijami v prometu, moje situacije pa zadovoljivo in za druge udeležence varno, rešujem sam iz dneva v dan.

MrStein - Lahko bi delali tako, kot to počnejo v tujini v prometno razvitih državah, nadzor se spremlja preko kamer, postavitev policistov pa je taka, da le redki hujši prekrški ostanejo brez obravnave, ustavijo te nekaj km stran od prekrška, ti razližijo kakšna je cena in tudi to, da bo s posnetkom (za nejeverne Tomaže) zadeva nekoliko dražja. Ne rabiš na vsakem vogalu policaja, promet se spremlja v dežurni sobi, vsi prekrški so posneti in najbližja patrulja samo ustavi prekrškarja in zadeva je opravljena, brez, da bi kdorkoli trdil, da se nahaja v policijski državi. Samo snemanje in pošiljanje položnic lastnikom vozil je slaba tolažba, ker ni nujno, da lastnik dejansko svoje vozilo tudi vozi. Pred več leti, je kolegova babica dobila kazen za prekršek na motorju pri svojih 96.-ih letih (imela je pač pogoj uvoza motorja, kolega pa ne). Smeha na ta račun je bilo na sodišču obilo.

maticb492 - Pojdi v Italijo in telefoniraj, boš videl kaj so "brezvezne kazni". Danes ima že skoraj vsako vozilo radio z BT, samo, če imaš preklopni telefon ga tisti zunaj ne vidijo, če ga nimaš pri ušesu. Sicer pa Nemci delujejo na tem, da bi se preprečilo kakršno koli telefoniranje v vozilih, tudi sopotnikom, verjetno ne brezveze.

predi - A nebi raje pazil kaj počneš ti?

No pa za intermezo vprašanje, koliko voznikov ste v svojem življenju spravili ob vozniško dovoljenje, jaz sem prijavil dva dobra kolega, ki nista hotela poklicati taxi po popivanju in sta vztrajala, da bosta sama vozila? Nista prišla prav daleč, ampak še vedno predaleč, saj bi se na še tako kratki vožnji v njunem stanju, lahko zgodila tragedija, kakršnih se na naših cestah ni zgodilo prav malo, sploh ob kakšnih ohcetih ali proslavljanjih polnih obletnic. In, da mi ne bo kdo omenil, da nikoli ni sedel v družbah, kjer se ga je kdo napil in korajžno odpeljal proti domu. Morda se je večino vaših znancev v takih primerih srečno pripeljali domov, samo tu je govor o pravičnikih, ki bi prijavljali neznance, saj grem stavit, da znancev nebi prijavil nihče od vas.

Sicer sem imel pa ta teden kar pester, v sredo po 18. vožnja iz MB v LJ, brez gneče in b.p., četrtek zjutraj Fiesa, prijetno kopanje, dobro in relativno poceni kosilo, popoldne nepričakovan obisk prijetnih klobučnjakov, zvečer vožnja v LJ, petek dopoldne iz LJ v TS po nakupih in na pizzo, dober kapučino, tudi za zmerno ceno, popoldne pa proti LJ, od Logatca do LJ počasni koloni, občasno stanje, ob prihodu Ljubljana skoraj prazna (okoli 16.-te ure), potem pa še vožnja v MB med 120-140 brez kakršnih koli problemov, malo gostejši promet.
Delo krepa človeka

Tidule ::

V vseh teh blodnjah se vedno nisi razlozil zakaj tako rad lazes.

Kako si lahko dobil kazen s sinovim avtomobilom, ce nad omejitvijo vozis samo na prazni avtocesti?

Kako se ti je lahko nekdo zalimal na rit pri 75 km/h ce nad omejitvijo vozis samo na prazni avtocesti?

Kako je lahko oviranje prometnega toka najhnujsi mozen prekrsek, saj sili boge psihopate v neprevidno prehitevanje, ce pa ti tocno to ti pocel, medtem ko slaboumno igral policaja?

In se glede zadnje blodnje: vozniki vozil na njuni voznji lahko krsijo prometne predpise, vkjucno s PH. Ker tudi ce vozis nad PH ni nujno da pride do nesrece. In s slednjim, da te spomnim preden spet zacnes lagat, si se v tej temi ze veckrat strinjal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

GupeM ::

mirator je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Zakaj, a hočeš še naprej kršit zakone?

Kje pa piše, da kršim zakone, če sem proti vsesplošnemu prijavljanju ali ovajanju?

matic492 je izjavil:

Na zavarovalnici mi je rekel, da sprejemjo dashcam video kot dokaz.

To je v redu, ker ti je nekdo naredil ali škodo ali še kaj hujšega in služi za tvoj dokaz.

Aha, v redu je šele takrat, ko pride do škode/poškodbe. Kaj pa preventiva? Jaz raje iz prometa odstranim norce, ki mi potencialno lahko s 70 km/h lahko povozijo otroka v coni 30. Al je bolje, da jih odstranim potem, ko mi bojo otroka že povozili?

WizzardOfOZ ::

matic492 je izjavil:

Na zavarovalnici mi je rekel, da sprejemjo dashcam video kot dokaz.


Samo kot dokaz, da tebe razbremeni krivde, če bi te kdo hotel "namočit".

GupeM je izjavil:


Aha, v redu je šele takrat, ko pride do škode/poškodbe. Kaj pa preventiva? Jaz raje iz prometa odstranim norce, ki mi potencialno lahko s 70 km/h lahko povozijo otroka v coni 30. Al je bolje, da jih odstranim potem, ko mi bojo otroka že povozili?


To bo moral pa vsak prvo pred svojim pragom pomest. Sem pa za to, da je na cestah več policajev, ki bodo vse polovili. Tudi prepočasne, ki sedaj ovirajo normalni tok po cestah.

(sem se zadnjič vozil ene pol ure s 40km/h po zaviti cesti s stalnim nasprotnim tokom vozil, da se ni dalo prehitet, ker je nekdo vozil zelo "previdno", umaknit se pa nikakor ni hotel. Pri omejitvi 90km/h seveda).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

mirator ::

Tidule je izjavil:

mirator je izjavil:

Pa saj vam nihče ne brani. Vi kar prijavljajte, samo ne pozabite, da je kriva ovadba tudi kazniva. Če mislite na dokaze s kamero v avtu in če ni šlo za neposredni posnetek prometne nesreče, kar pozabite.

A ti sploh ves kaj je kriva ovadba, ali uporabljas besedne zveze, ki jim nisi dorasel?

Pa ti razloži, če se že oglašaš.

Tidule ::

mirator je izjavil:

Tidule je izjavil:

mirator je izjavil:

Pa saj vam nihče ne brani. Vi kar prijavljajte, samo ne pozabite, da je kriva ovadba tudi kazniva. Če mislite na dokaze s kamero v avtu in če ni šlo za neposredni posnetek prometne nesreče, kar pozabite.

A ti sploh ves kaj je kriva ovadba, ali uporabljas besedne zveze, ki jim nisi dorasel?

Pa ti razloži, če se že oglašaš.

Najprej bleknes neumnsot potem pa naj drugi razlagamo. Pomilovanja vredno.

Prvo kot prvo za krivo ovadbo (v kontekstu kot ti omenjas) je predpogoj, da posameznik zavestno nanznani kakznivo dejanje, ceprav ve da se ni zgodilo oziroma ve da ga ovadeni ninstoril. To da ne more dokazat, ali da se dokaz izloci niti pod razno ni osnova za krivo ovadbo.

In kot drugo, prometni prekrski niso kazniva dejanja.

mirator ::

Če bi namesto
A ti sploh ves kaj je kriva ovadba, ali uporabljas besedne zveze, ki jim nisi dorasel?
takoj napisal
Prvo kot prvo za krivo ovadbo (v kontekstu kot ti omenjas) je predpogoj, da posameznik zavestno nanznani kakznivo dejanje, ceprav ve da se ni zgodilo oziroma ve da ga ovadeni ninstoril. To da ne more dokazat, ali da se dokaz izloci niti pod razno ni osnova za krivo ovadbo.

In kot drugo, prometni prekrski niso kazniva dejanja.
, bi se ti lepo zahvalil za razlago, čeprav to ne pomeni, da si mi povedal kaj novega. Tako pa tisto pomilovanje kar zase obdrži, se mi zdi, da si ga bolj potreben.

Tidule ::

Bogi revcek, blejas v tri dni potem si pa uzaljen.

Ce ti pa nisem povedal nic novega si pa samo se bolj pomilovanja vreden s svojim poskusom slaboumnega zavajanja.

solatko ::

Tidule - zato, ker je v MB na podobni cesti omejitev 70, na Zaloški pa 60, bilo je za groznih 7km/h prehitro, grozno kakšen ubijalec! Zato, ker števec laže točno za 5km/h, še kakšno neumno vprašanje? Ker si pač mentalno zaostal, ne veš, da prehitevanje ni možno na dveh voznih pasovih, mestne štiri pasovne ceste, če je en pas poln, tudi umik ni možen, edini način, da narediš vožnjo varno je ta, da počasi znižuješ hitrost. Če voziš nad PH (zato toliko nesreč vsak dan) igraš prometni lotto, česar pa vozniki, ki vozijo na nujni vožnji, praviloma ne počnejo in se kar lepo držijo lastne PH. Nikakor ali samo neumni vozijo preko PH in takrat morajo kamioni v jarek, da takega bedaka rešijo. Nikoli se nisem strinjal glede vožnje nad PH, ampak včasih imate srečo, saj če ne poznaš lastne PH večkrat voziš nad svojim limitom pa sploh ni potrebe po kršenju OH. Veliko je voženj pod OH, če hočeš biti v PH, tebi to nikoli ne bo jasno, ker pojma nimaš, kaj PH sploh je.
Preberi kdaj svoje poste in se malo zamisli, preden zmerjaš druge.
Delo krepa človeka

Tidule ::

Hvala, da si koncno javno priznal, da drugega kot lagat ne zmores in da je tvoje blodenje o praznih cestah samo pravljica. Si pac samo se en v vrsti revezev, ki se ni sposoben obvladat za volanom in si za opravicevanje lastne nesposobnosti izmislja 500 razlicnih pravljic.

solatko ::

Tidule - Si pozabil vzet tablete ali je zmanjkalo belga?
Delo krepa človeka

Tidule ::

glede takih in drugačnih substanc, si bistveno večji eskpert od mene, glede na to kakšne vse nebuloze prodajaš.
Kak napreduje prodajanje pravljic? Si veliki beli šerif še kje naredil red? Rešil poln avtobus novorojenčkov z vožnjo po travniku?

Al si spet samo kakšno nedolžno žrtev z oviranjem prometa pripravil, do tega, da je povzročila čelno trčenje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

predi ::

Tale kar izžareva filozofijo vožnje po liniji najmanjšega odpora.

donvito ::

predi je izjavil:

Tale kar izžareva filozofijo vožnje po liniji najmanjšega odpora.

Frajer vozi z eno roko, ne vem zakaj si zameglil tablico, naj vidijo in najdejo bedaka.

ZveeZ ::

Pocakajte, da ga dobi v roke solatko.. ;)

Pithlit ::

Aja to ni solatko? Pa saj se je vse izšlo. In cesta je prazna. Torej je vozil s prilagojeno hitrostjo poleg super predvidevanja.
Life is as complicated as we make it...

solatko ::

Tidule - Kaj tebe sploh trese? Ti je zmanjkalo materiala za pojme OH, PH in NPH? Bluziš na polno, si bil morda preveč na soncu?
Morda boš doživel razsvetlitev, če se mi boš preveč nalimal v rit pri normalni vožnji in boš ugotovil, da promet ni pravljica temveč hudo resna zadeve, ki nekatere neprilagojene odpelje na drugi svet, ne da bi prej spoznali, da so idioti. Manj boleče je, če ti nekdo pove kaj se sme in česa ne, kot zagovor pri Sv. Petru.
Delo krepa človeka
««
259 / 309
»»