Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
c23po ::
Mislim, da se je MZI nedavno v eni oddaji izgovarjala tudi na porast prometa nad pričakovanji odkar je Šengen zajema še Hrvaško in sodelujoči so menda prikimovali.
Uf, nepricakovano - kot sneg pozimi. O njihovem vstopu so zaceli debatirati sele leta 2011, od takrat pa je minilo samo slabih 12 let, kar ni dovolj casa za razsiritev najbolj problematicnih delov/sticisc cest ...
Res je. V zadnjih 12-ih letih, ni zgrajena niti ena nova stezica in ni posodobljen niti en odsek kake pomembnejše ceste. Vse kar imamo je tukaj od vedno, zanič in bedno!
(bljak!)
Ahim ::
Mislim, da se je MZI nedavno v eni oddaji izgovarjala tudi na porast prometa nad pričakovanji odkar je Šengen zajema še Hrvaško in sodelujoči so menda prikimovali.
Uf, nepricakovano - kot sneg pozimi. O njihovem vstopu so zaceli debatirati sele leta 2011, od takrat pa je minilo samo slabih 12 let, kar ni dovolj casa za razsiritev najbolj problematicnih delov/sticisc cest ...
Res je. V zadnjih 12-ih letih, ni zgrajena niti ena nova stezica in ni posodobljen niti en odsek kake pomembnejše ceste. Vse kar imamo je tukaj od vedno, zanič in bedno!
(bljak!)
Od odsekov, katere bi zdaj sirili ž(no, vsaj do prejsnjega vikenda; zdaj jih ne bo treba, ker poplave) - dejansko ne. Dobro si to opazil
PacificBlue ::
Mislim, da se je MZI nedavno v eni oddaji izgovarjala tudi na porast prometa nad pričakovanji odkar je Šengen zajema še Hrvaško in sodelujoči so menda prikimovali.
Uf, nepricakovano - kot sneg pozimi. O njihovem vstopu so zaceli debatirati sele leta 2011, od takrat pa je minilo samo slabih 12 let, kar ni dovolj casa za razsiritev najbolj problematicnih delov/sticisc cest ...
Res je. V zadnjih 12-ih letih, ni zgrajena niti ena nova stezica in ni posodobljen niti en odsek kake pomembnejše ceste. Vse kar imamo je tukaj od vedno, zanič in bedno!
(bljak!)
Hm, v tem casu sem dobil asfalt do hise pa kup novih lokalnih(pa tudi eno drzavno cesto). Ne vem katere ljudi vi volite.
I’m out.
:3
:3
predi ::
GrimReaper3 ::
2 dni nazaj mi na AC kar naenkrat v ogledalu poblenda Dodge Viper 3. gen (8.3l V10 506HP), pa sem vozil 160, se umaknem desno. Potem takoj skočim za njim, 140-170 ni bil noben problem z mojim 1.6T 200 v peti prestavi, samo malenkost mi je ušel.
No zdaj vidim zakaj, ker moj ima prožnost v 5. in 6. res boljšo, ampak verjetno samo tam do enih 170:
https://zeperfs.com/en/duel6318-1034.htm
Ko vidi, da sem mogoče mislil da je moja Astra skoraj enako hitra (drugače seveda nisem, ampak se mi je samo zazdelo zabavno, da grem za njim), mi je moral pokazat kako to izgleda V10 in je pobremzal na 100, najprej mi ni bilo jasno kaj hoče, potem ko je pomahal z roko in začel pospeševat, sem pa isti trenutek tudi jaz, ampak ga kmalu ni bilo več.
Potem sem ga zaradi kolone spet ujel, nekaj je vozil po sredini ceste, ker ni vedel po katerem pasu bi šel, polna pa oba. Mar bi šel na vožnjo ob kaki drugi uri kot najbolj prometni 14-16h.
Potem mi je spet pobegnil, tudi v zelo gostem prometu se pozna razlika v moči, ker je lahko pospeševal do 200, moj pa ne gre zlahka čez 170.
Drugače pa dnevno vozi po gorenjski AC do 200 vedno max pospeševanje en moder Golf R, mimo Kranja tam okoli 6:30. Mu pa kar lepo uspeva hitra vožnja, ker ima avto tako hud pospešek, da ga skoraj ni junaka, ki se mu ne bi takoj umaknil, jaz sem se mu še vedno, mislim da je bil zdaj za mano že petič. Seveda ko je pred njim enkrat kolona 10 avtomobilov, se pa tudi tako ne da. Po desni pa ne prehiteva ali pa slalomira.
Ampak vseeno mora biti pri taki vožnji vmes precej sreče, ker samo znanje ti ne pomaga nič, če ti eden kar naenkrat zavije levo. Jaz pri vožnji 160 take brez problema predvidevam kdaj bodo zavili levo in jih spuščam naprej, pri 200 pa ne bi šlo prav dolgo.
Pa še dva dirkača se spomnim, en svetlo moder Focus 2. gen. ter bel Megane 3. gen. Nimam pojma kaj so to, bi rekel da čipani dizli. Ker včasih mi kar ni jasno kako en navaden avto lahko vozi BP 160-170, pospeške pa enake kot moj. Še kak razred manjši avto me je včasih presenetil, pa ne mislim športnega tipa Abarth 500, ampak povsem navaden. No ja, z zaletom gre vsak avto 160, moč se stestira tako kot jo je meni ta Viper.
Sicer pa če imaš 200KM, vseeno kar redko najdeš koga, ki bi bil enakovreden ali boljši, recimo da 3 na leto. Nemcem se na morje tudi nikamor ne mudi, najpočasnejši brez prikolice gredo tudi 110, drugače pa 130.
No zdaj vidim zakaj, ker moj ima prožnost v 5. in 6. res boljšo, ampak verjetno samo tam do enih 170:
https://zeperfs.com/en/duel6318-1034.htm
Ko vidi, da sem mogoče mislil da je moja Astra skoraj enako hitra (drugače seveda nisem, ampak se mi je samo zazdelo zabavno, da grem za njim), mi je moral pokazat kako to izgleda V10 in je pobremzal na 100, najprej mi ni bilo jasno kaj hoče, potem ko je pomahal z roko in začel pospeševat, sem pa isti trenutek tudi jaz, ampak ga kmalu ni bilo več.
Potem sem ga zaradi kolone spet ujel, nekaj je vozil po sredini ceste, ker ni vedel po katerem pasu bi šel, polna pa oba. Mar bi šel na vožnjo ob kaki drugi uri kot najbolj prometni 14-16h.
Potem mi je spet pobegnil, tudi v zelo gostem prometu se pozna razlika v moči, ker je lahko pospeševal do 200, moj pa ne gre zlahka čez 170.
Drugače pa dnevno vozi po gorenjski AC do 200 vedno max pospeševanje en moder Golf R, mimo Kranja tam okoli 6:30. Mu pa kar lepo uspeva hitra vožnja, ker ima avto tako hud pospešek, da ga skoraj ni junaka, ki se mu ne bi takoj umaknil, jaz sem se mu še vedno, mislim da je bil zdaj za mano že petič. Seveda ko je pred njim enkrat kolona 10 avtomobilov, se pa tudi tako ne da. Po desni pa ne prehiteva ali pa slalomira.
Ampak vseeno mora biti pri taki vožnji vmes precej sreče, ker samo znanje ti ne pomaga nič, če ti eden kar naenkrat zavije levo. Jaz pri vožnji 160 take brez problema predvidevam kdaj bodo zavili levo in jih spuščam naprej, pri 200 pa ne bi šlo prav dolgo.
Pa še dva dirkača se spomnim, en svetlo moder Focus 2. gen. ter bel Megane 3. gen. Nimam pojma kaj so to, bi rekel da čipani dizli. Ker včasih mi kar ni jasno kako en navaden avto lahko vozi BP 160-170, pospeške pa enake kot moj. Še kak razred manjši avto me je včasih presenetil, pa ne mislim športnega tipa Abarth 500, ampak povsem navaden. No ja, z zaletom gre vsak avto 160, moč se stestira tako kot jo je meni ta Viper.
Sicer pa če imaš 200KM, vseeno kar redko najdeš koga, ki bi bil enakovreden ali boljši, recimo da 3 na leto. Nemcem se na morje tudi nikamor ne mudi, najpočasnejši brez prikolice gredo tudi 110, drugače pa 130.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()
WizzardOfOZ ::
GrimReaper3 je izjavil:
Nemcem se na morje tudi nikamor ne mudi, najpočasnejši brez prikolice gredo tudi 110, drugače pa 130.
Tudi jaz grem na dopust s 100 ali 110km/h po avtocesti. Nikamor se mi ne mudi, saj grem na dopust, kamor hočem priti spočit in ne živčna razvalina.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
MrStein ::
No, če se voziš 3 ali 5 ur tudi ni vseeno.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
ZveeZ ::
WizzardOfOZ ::
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
MrStein ::
Ja. Dopust je ležati na plaži, ne pa sedeti v avtu.
Če ti rad sediš v avtu, lahko, nimam nič proti. No, razen da zastoje povrozočaš...
Če ti rad sediš v avtu, lahko, nimam nič proti. No, razen da zastoje povrozočaš...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
matic492 ::
Kaj eni tu mislite, da takoj ko zategneš do 160, da si cel živčen in utrujen lol?
Jaz bi bil prej živčen in utrujen, če bi moral 110 vozit v koloni za nekom celo pot.
Jaz bi bil prej živčen in utrujen, če bi moral 110 vozit v koloni za nekom celo pot.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
ZveeZ ::
WizzardOfOZ ::
Ja. Dopust je ležati na plaži, ne pa sedeti v avtu.
Če ti rad sediš v avtu, lahko, nimam nič proti. No, razen da zastoje povrozočaš...
Nobenega zastoja. Vozim se po desnem pasu. Prehitevam pa kakšen kamion z vsaj 140 ali 150, pa potem spustim nazaj na 110, tako da ovira namreč nisem.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
matic492 ::
Ko bos kdaj prevozil kaj vec kot 200km v kosu, bos razumel.
Problem ni sama hitrost.
Sem naredil lani ~5500km v parih dneh vožnje, ker sva šla na dopust/roadtrip Maribor-italija-grčija-maribor
V enem kosu sem peljal iz makedonije do maribora in čez celo srbijo/hrvaško sem imel praktično tempomat vsaj 160km/h. Hočem rečt da hitrost vožnje != živčno divjanje. Verjetno je ogromno živčnih voznikov v kolonah v Ljubljano vsak delovni dan zjutraj, pa ne vozijo niti 80km/h.
Če te kaj zjebe je pa to ~9 ur na trajektu hehe.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
MrStein ::
No, tule so mi tudi rekli, da je vožnja z enakomerno hitrostjo "dinamična" in "slaba", tako da...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Tidule ::
Ko bos kdaj prevozil kaj vec kot 200km v kosu, bos razumel.
Problem ni sama hitrost.
Sem naredil lani ~5500km v parih dneh vožnje, ker sva šla na dopust/roadtrip Maribor-italija-grčija-maribor
V enem kosu sem peljal iz makedonije do maribora in čez celo srbijo/hrvaško sem imel praktično tempomat vsaj 160km/h. Hočem rečt da hitrost vožnje != živčno divjanje. Verjetno je ogromno živčnih voznikov v kolonah v Ljubljano vsak delovni dan zjutraj, pa ne vozijo niti 80km/h.
Če te kaj zjebe je pa to ~9 ur na trajektu hehe.
Se en ki vozi s prstom po zemljevidu. Od Skopja do Maribora lahko samo sanjas, da bos vozil nad 160km/h brez da moras kar konkretno vijugat med avti in bremzat vsakih 100m. Tako da ja, na taki relaciju je hitra voznja 160+ enaka zivcnemu divjanju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
matic492 ::
Se en ki vozi s prstom po zemljevidu. Od Skopja do Maribora lahko samo sanjas, da bos vozil nad 160km/h brez da moras kar konkretno vijugat med avti in bremzat vsakih 100m. Tako da ja, na taki relaciju je hitra voznja 160+ enaka zivcnemu divjanju.
Okej :)
Kolekcija mušic od Aten do neke random bencinske na hrvaškem:
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
WizzardOfOZ ::
No, tule so mi tudi rekli, da je vožnja z enakomerno hitrostjo "dinamična" in "slaba", tako da...
Ker? Temopomat in s tem konstantna hitrost, dobra muzika in se pelješ. V čem je to slabo?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Tidule ::
Se en ki vozi s prstom po zemljevidu. Od Skopja do Maribora lahko samo sanjas, da bos vozil nad 160km/h brez da moras kar konkretno vijugat med avti in bremzat vsakih 100m. Tako da ja, na taki relaciju je hitra voznja 160+ enaka zivcnemu divjanju.
Okej :)
Kolekcija mušic od Aten do neke random bencinske na hrvaškem:
Kar nic ne spremeni glede tvoje pravljice o sprosceni voznji s tempomatom na 160 km/h+ s prstom po zemljevidu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
matic492 ::
Kar nic ne spremeni glede tvoje pravljice o sprosceni voznji s tempomatom na 160 km/h+ s prstom po zemljevidu.
Od Skopja do Beograda je bila gužva samo na MK-SRB meji. Vse ostalo ni bilo nič gužve - sploh po makedoniji sem dobesedno, brez pretiravanja, videl mogoče 50 avtov na avtocesti od Grške meje do Skopja, domačinov ni skoraj nič, ker si (očitno? ne vem) ne morejo privoščit avtoceste. Beograd ima valda gužvo na obvoznici. Od tam je spet gužva bila samo na meji in do zagreba skoraj nič.
Vožnja po AC v Makedoniji ti daje čuden občutek, kot da je nek zombie apocalypse. Voziš par minut skupaj brez da vidiš drug avto.
Je pa bilo to konec Oktobra v soboto/nedeljo.
Sicr pa je za mene sproščena vožnja tudi gonjenje čez prelaze pa naslednjo soboto grem na dirkališče, tako da so standardni različni, ne?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
IgorCardanof ::
Ti si se prišel v tole mal hvalit s svojim bemflom a?
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
c23po ::
Brati je treba, kaj je človek napisal.
Situacija nekega oktobra, ko gastarbajterji nimajo za cestnino, ma ne cestnino, za burek nimajo. Imel je tempomat na 160 in ni bilo gužve. Del na cesti ni bilo, ali pa tovornjakov tudi ni bilo. Od Skopja do Ljubljane. Nikjer ni napisal koliko časa se je vozil in koliko je na koncu znašala povprečna hitrost. Saj bo porekel, da je celo pot prevozil v 2 urah, vmes se je ustavil 16 krat po 45 minut.
Človek pravzaprav pojma nima. Svet se konča pri njegovem veličanstvu. "160 km&h != živčna vožnja". Vi, ostali, pa se mi izvolite umakniti, da ne postanem živčen. Če ste pa vi s tem kakorkoli vznemirjeni, se izvolite sploh ne pojaviti na cesti.
In sploh pojma nima (ali pa ima preklemansko srečo), ko razlaga o kolonah okoli Ljubljane in 80 km/h. Ma kurac! Ni je kolone okoli Ljubljane, ki bi se premikala hitreje od 20 km/h. Je 20 ali pa 120. Vmes ni nič!
(Razen, če se na obvoznici najdem jaz in prismuknjeno vozim po omejitvah. Sorry!)
Situacija nekega oktobra, ko gastarbajterji nimajo za cestnino, ma ne cestnino, za burek nimajo. Imel je tempomat na 160 in ni bilo gužve. Del na cesti ni bilo, ali pa tovornjakov tudi ni bilo. Od Skopja do Ljubljane. Nikjer ni napisal koliko časa se je vozil in koliko je na koncu znašala povprečna hitrost. Saj bo porekel, da je celo pot prevozil v 2 urah, vmes se je ustavil 16 krat po 45 minut.
Človek pravzaprav pojma nima. Svet se konča pri njegovem veličanstvu. "160 km&h != živčna vožnja". Vi, ostali, pa se mi izvolite umakniti, da ne postanem živčen. Če ste pa vi s tem kakorkoli vznemirjeni, se izvolite sploh ne pojaviti na cesti.
In sploh pojma nima (ali pa ima preklemansko srečo), ko razlaga o kolonah okoli Ljubljane in 80 km/h. Ma kurac! Ni je kolone okoli Ljubljane, ki bi se premikala hitreje od 20 km/h. Je 20 ali pa 120. Vmes ni nič!
(Razen, če se na obvoznici najdem jaz in prismuknjeno vozim po omejitvah. Sorry!)
GrimReaper3 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
GrimReaper3 je izjavil:
Nemcem se na morje tudi nikamor ne mudi, najpočasnejši brez prikolice gredo tudi 110, drugače pa 130.
Tudi jaz grem na dopust s 100 ali 110km/h po avtocesti. Nikamor se mi ne mudi, saj grem na dopust, kamor hočem priti spočit in ne živčna razvalina.
Sem probal že vse različne hitrosti in vsaj v rush hour je 160 še najmanj problematično in naporno. 130-140 moraš vedno nekaj menjati pas ter vsakič preverjati mrtev kot, komu se pa da.
100-120 večinoma samo po desnem pasu pomeni da ti bo redno eden zapeljal pred tabo. Vsi pa vemo kako ostali vozijo, niso uvidevni tako da bi se še malo peljali naprej, morajo zaviti 1m pred tabo. Sploh so problematični taki ki prehitevajo s samo 120, taki so raje bolj uvidevni do tistih za sabo na prehitevalnem, ampak morali bi biti nekako do obojih enakovredno. Zadnje čase sem opazil kar nekaj primerov ko so zapeljali tik pred tovornjak, ne vem če jim je bilo to ravno všeč, ker sem enkrat že videl enega poblendati takemu.
Pri 160 te bosta dohitela pa samo eden ali dva na vsakih 100km.
Seveda je pa tudi 160 naporno. Daleč najmanj naporno ti je od 22:30 naprej, ko so vsi že iz šihta. Takrat ni dosti razlike ali voziš 130 ali 160. Je pa res da so naše zakonske omejitve postavljene ravno pri hitrosti, ki je najbolj mirna. Pač 120 ali manj je pa že spet problem, da se vleče kot čreva. Več od 160 je pa tudi na prazni cesti bolj naporno. Res pa da je prazna cesta samo ponoči in je že zaradi tega bolj strah vozit hitro, podnevi na povsem prazni cesti tudi 200 ne bi smelo biti nič bolj naporno kot 130. 50, 90 in 130 je meni najbolj optimalno, če hočem priti najbolj miren na cilj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()
matic492 ::
In sploh pojma nima (ali pa ima preklemansko srečo), ko razlaga o kolonah okoli Ljubljane in 80 km/h. Ma kurac! Ni je kolone okoli Ljubljane, ki bi se premikala hitreje od 20 km/h. Je 20 ali pa 120. Vmes ni nič!
(Razen, če se na obvoznici najdem jaz in prismuknjeno vozim po omejitvah. Sorry!)
Je res ja, nerad hodim v Ljubljano oz. se izognem, če lahko. Nazadnje sem bil verjetno 4-5 mesecev nazaj v LJ.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Kalibri ::
GrimReaper3 je izjavil:
Nimam pojma kaj so to, bi rekel da čipani dizli. Ker včasih mi kar ni jasno kako en navaden avto lahko vozi BP 160-170, pospeške pa enake kot moj. Še kak razred manjši avto me je včasih presenetil, pa ne mislim športnega tipa Abarth 500, ampak povsem navaden. No ja, z zaletom gre vsak avto 160, moč se stestira tako kot jo je meni ta Viper.
No, tvoja astra ni nek presežek.
LeQuack ::
Ja. Dopust je ležati na plaži, ne pa sedeti v avtu.
Če ti rad sediš v avtu, lahko, nimam nič proti. No, razen da zastoje povrozočaš...
Napaka je že da si izbereš da se boš vozil več ur na dopust.
Quack !
mirator ::
Neverjetno kako radi nasedate troll maker-jem. Seveda je daleč v vodstvu edini in samo vsemogočni edini (kdor sodeluje v temi Talenti, bo vedel za koga gre) potem pa se tu in tam pojavijo kakšni sezonci, kot je npr. GreemReaper3 s svojimi klonskimi nicki, pa sedaj matic492 itd
Ampak, res se mi je že zgodilo, da sem od Ljubljane do obale vozil tudi 4 ure. Samo, to so bile res izjeme. Drugače pa moram reči, da mi gre kar dobro ca dobro uro. Izjeme so pa predvsem, ne zardi del na cesti, temveč nespametnih voznikov, ki povzročajo prometne nesreče. In za te nesreče ni kriva ne prehitra, ne prepočasna vožnja, temveč nepozornost voznikov med vožnjo. Seveda so tudi izjeme, počena guma, divjad na cesti, nasproti vozeče vozilo itd, vendar so relativno redke.
Kar se tiče ljubljanske obvoznice, pa se manj kot 60 km/h že dolgo nisem vozil. Sem pa opazil, da se veliko voznikov, tam kjer je delovišče, ne upa voziti po zoženem prehitevalnem pasu ali pa se, pa si ne upa prehiteti vozila na desni strani.
Ampak, res se mi je že zgodilo, da sem od Ljubljane do obale vozil tudi 4 ure. Samo, to so bile res izjeme. Drugače pa moram reči, da mi gre kar dobro ca dobro uro. Izjeme so pa predvsem, ne zardi del na cesti, temveč nespametnih voznikov, ki povzročajo prometne nesreče. In za te nesreče ni kriva ne prehitra, ne prepočasna vožnja, temveč nepozornost voznikov med vožnjo. Seveda so tudi izjeme, počena guma, divjad na cesti, nasproti vozeče vozilo itd, vendar so relativno redke.
Kar se tiče ljubljanske obvoznice, pa se manj kot 60 km/h že dolgo nisem vozil. Sem pa opazil, da se veliko voznikov, tam kjer je delovišče, ne upa voziti po zoženem prehitevalnem pasu ali pa se, pa si ne upa prehiteti vozila na desni strani.
matic492 ::
Oh yeah, a to pomeni da sm na kakem leaderboardu? :D
Resno vprašanje, kaj je tako težko verjet v moji objavi? A je že bil kdo v Makedoniji čez vikend in od juga Srbija do Beograda, da lahko trdi nasprotno, da je avtocesta polna in da voziš v koloni konstantno? Ali je težko verjet da se zapelješ dlje od Zadra na dopust? Sploh pa nima nobene veze, to sem samo zato napisal, ker je rekel, da še nisem nikoli vozil dolge ture. Če je avtocesta dovolj prazna, nisi nič bolj živčen pri 160 km/h, kot bi bil pri 110 km/h - to je bil moj point.
Živčen si pa, če se lepiš na rit vsem pred sabo in hočeš vozit 200kmh+
Resno vprašanje, kaj je tako težko verjet v moji objavi? A je že bil kdo v Makedoniji čez vikend in od juga Srbija do Beograda, da lahko trdi nasprotno, da je avtocesta polna in da voziš v koloni konstantno? Ali je težko verjet da se zapelješ dlje od Zadra na dopust? Sploh pa nima nobene veze, to sem samo zato napisal, ker je rekel, da še nisem nikoli vozil dolge ture. Če je avtocesta dovolj prazna, nisi nič bolj živčen pri 160 km/h, kot bi bil pri 110 km/h - to je bil moj point.
Živčen si pa, če se lepiš na rit vsem pred sabo in hočeš vozit 200kmh+
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
IgorCardanof ::
Hm ja, če je tisti na voznem pasu uvideven in se postavi čisto na desno, potem kar gre. Čim pa se vozi bolj proti sredini pasu, pa se je neprijetno voziti mimo. Tako da pač, se zadnje čase tudi sam tam raje dam na vozni pas pa je to to.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
matic492 ::
IgorCardanof je izjavil:
Hm ja, če je tisti na voznem pasu uvideven in se postavi čisto na desno, potem kar gre. Čim pa se vozi bolj proti sredini pasu, pa se je neprijetno voziti mimo. Tako da pač, se zadnje čase tudi sam tam raje dam na vozni pas pa je to to.
What? Saj ne voziš tovornjaka lol
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
IgorCardanof ::
Neprijetno je. In če ni potrebe, da bi se izpostavljal, zakaj bi se? So mi pa res pogumni tisti, ki so na taki cesti prehitevali tovornjake (takrat ko so še lahko vozili tam). Tam imaš pa res mogoče na levi in na desni na vsaki strani po 10cm prostora.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: IgorCardanof ()
IgorCardanof ::
Bi te rad videl odpeljat celoten odsek na severni obvoznici odvozit s tvojim bemflom po prehitevalnem pasu, pa da neprestano prehitevaš voznike na voznem pasu, kakorkoli pač vozijo.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
matic492 ::
IgorCardanof je izjavil:
Bi te rad videl odpeljat celoten odsek na severni obvoznici odvozit s tvojim bemflom po prehitevalnem pasu, pa da neprestano prehitevaš voznike na voznem pasu, kakorkoli pač vozijo.
A to je tam kjer imate gradbišče? Ne vem, nisem dnevni migrant in ko napišem AC mislim štajerska avtocesto oz. vse krake, brez obvoznice, ki ima itak nižjo omejitev in večjo gostoto prometa.
Se pa strinjam da ni prijetno prehitevat če naredijo ozke pasove na gradbiščih.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
WizzardOfOZ ::
Ja. Dopust je ležati na plaži, ne pa sedeti v avtu.
Če ti rad sediš v avtu, lahko, nimam nič proti. No, razen da zastoje povrozočaš...
Napaka je že da si izbereš da se boš vozil več ur na dopust.
To je dopust. Greš pač tja, kjer ti odgovarja. Meni pa ni problem vozit 7 ur do nekega cilja, kjer sem potem 3 tedne in uživam.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
c23po ::
...Resno vprašanje, kaj je tako težko verjet v moji objavi? A je že bil kdo v Makedoniji čez vikend in od juga Srbija do Beograda, da lahko trdi nasprotno, da je avtocesta polna in da voziš v koloni konstantno?...
Resno vprašanje, resen odgovor: objava se bere tako, kot bi avtocesta bila prazna in bi (skoraj) celo pot vozil 160. To, seveda ni res. Vedno me preseneča, kako nekateri ne znajo praveriti povprečne hitrosti, ampak mislijo, da (skoraj) celo pot vozijo z maksimalno. Moja izkušnja: povprečna hitrost na daljši poti je približno 80% tiste na tempomatu. Če si prizadevaš voziti hitreje, je procent še manjši. Torej je, verjetno, tvoja povprečna hitrost bila nekih 125 km/h. Zavidljivo. Za resno debato tudi to: če nečem nasprotujemo, še ne pomeni, da trdimo nekaj popolnoma nasprotnega. Še najmanj to, da si celo pot vozil v koloni. Ni črno, ni belo, je 50 sivih odtenkov vmes.
...Če je avtocesta dovolj prazna, nisi nič bolj živčen pri 160 km/h, kot bi bil pri 110 km/h - to je bil moj point.
Živčen si pa, če se lepiš na rit vsem pred sabo in hočeš vozit 200kmh+
Vedno imam občutek, da berem poste egoistov, ki še na cesti morajo lastno počutje stalno držati na nivoju nirvane. (Berz zamere, to verjetno ne gre nate.) Vendar: ni važno, ali si oz. nisi samo ti živčen pri neki hitrosti. Pomembno je, kako s svojim obnašanjem vplivaš na ostale okoli sebe. Saj si napisal "dovolj prazna" avtocesta. Torej ni popolnoma prazna, so tudi drugi udaležanci. Žal je navada tistih, ki pripeljejo s 160, zmanjšati hitrost tik za vozilom pred seboj. Nestrpno blendajo, zahtevajo prosto pot, rinejo po desni... Ko me tak dohiti, ne vem ali je nabrit kot ris in zna voziti kot Verstappen, ali je živčna razvalina, ki se mi bo zdaj-zdaj zaletela v rit.
Čisto pošteno: si vsakega, ko si ga dohitel na prehitevalnem pasu prehitel po predpisih in predvsem kulturno? Varnostna razdalja, levi žmigavc, potrpežljivost? Če si, kapa dol. Če boš v prihodnje, poklon!
Ajde, srečno!
Tidule ::
si vsakega, ko si ga dohitel na prehitevalnem pasu prehitel po predpisih in predvsem kulturno? Varnostna razdalja, levi žmigavc, potrpežljivost?
Ni, saj je ze v prvem postu povedal da je bilo 160+ na tempomatu. To pa na cesti beograd Zagreb niti pod razno ni kompatibilnom s tem kar si vprasal.
matic492 ::
Resno vprašanje, resen odgovor: objava se bere tako, kot bi avtocesta bila prazna in bi (skoraj) celo pot vozil 160. To, seveda ni res. Vedno me preseneča, kako nekateri ne znajo praveriti povprečne hitrosti, ampak mislijo, da (skoraj) celo pot vozijo z maksimalno. Moja izkušnja: povprečna hitrost na daljši poti je približno 80% tiste na tempomatu. Če si prizadevaš voziti hitreje, je procent še manjši. Torej je, verjetno, tvoja povprečna hitrost bila nekih 125 km/h. Zavidljivo. Za resno debato tudi to: če nečem nasprotujemo, še ne pomeni, da trdimo nekaj popolnoma nasprotnega. Še najmanj to, da si celo pot vozil v koloni. Ni črno, ni belo, je 50 sivih odtenkov vmes.
Absolutno, saj nisem nikjer napisal povprečna hitrost, tako da se strinjam, jaz imam pač v glavi da je bilo toliko na tempomatu, je pa daleč od povprečne. Seveda sem tudi za tunele npr. bremzal, ker tam so največkrat radarji, in tam pač greš 115. Se pa na takšni dolgi turi pozna razlika, če daš v tempomat (ob priliki) 160 namesto 130. Kazen je zanemarljiva oziroma ne vem če imam srečo, ampak nikjer še nisem dobil kazni na avtocesti, razen v avstriji, pa še tisto je bilo na omejitvi 100 na gradbišču.
Vedno imam občutek, da berem poste egoistov, ki še na cesti morajo lastno počutje stalno držati na nivoju nirvane. (Berz zamere, to verjetno ne gre nate.) Vendar: ni važno, ali si oz. nisi samo ti živčen pri neki hitrosti. Pomembno je, kako s svojim obnašanjem vplivaš na ostale okoli sebe. Saj si napisal "dovolj prazna" avtocesta. Torej ni popolnoma prazna, so tudi drugi udaležanci. Žal je navada tistih, ki pripeljejo s 160, zmanjšati hitrost tik za vozilom pred seboj. Nestrpno blendajo, zahtevajo prosto pot, rinejo po desni... Ko me tak dohiti, ne vem ali je nabrit kot ris in zna voziti kot Verstappen, ali je živčna razvalina, ki se mi bo zdaj-zdaj zaletela v rit.
Čisto pošteno: si vsakega, ko si ga dohitel na prehitevalnem pasu prehitel po predpisih in predvsem kulturno? Varnostna razdalja, levi žmigavc, potrpežljivost? Če si, kapa dol. Če boš v prihodnje, poklon!
Mja, 160 ni ravno neka raketna hitrost, kot tukaj opisuješ (iz 160 na 130 zabremzaš zelo hitro) Perfekten ni noben, ja, včasih poblendam, če kdo zaspi na pasu in bi se že zdavnaj lahko umaknil, ampak na splošno se ljudje umikajo in ni problemov s tem. Kot rečeno se 90% časa na slovenskih avtocestah vozim med vikendom, ko je tovornjakov zelo malo ali sploh nič.... če se vozite v prometnih konicah potem vem in razumem da nimate enakih pogledov in vas mogoče to šokira.
Absolutno ni možno niti 160 peljat od Maribora proti Ljubljani med delovnimi dnevi zjutraj in po 17ih. Se spomnem na prejšnji firmi, ko sem bil Junior sem se 3 dni vozil v Ljubljansko pisarno in sem rabil 3-4 ure za pot v obe smeri, domov sem prišel med 18-19. Sploh si ne morem predstavljat da bi moral to trpet vsak dan.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
IgorCardanof ::
Situacija:
Pred tabo na voznem pasu tovornjak, na prehitevalnem pasu nek voznik, ki vozi recimo 100 ali 110. Naprej od tovornjaka je potem 1km luknje. Gres prehitevat tovornjak, kar pomeni da se peljes 100 oz 110 za avtom, ki je ze na prehitevalnem pasu. Ko oba uspesno prehitita tovornjak, se ta voznik ne umakne nazaj na vozni pas. Ti kot boljsi voznik, se po prehitevanju umaknes nazaj na vozni pas, ker je ogromno prostora pred naslednjo oviro.
Sedaj pa, ali je narobe peljati mimo voznika na prehitevalnem pasu? On nadaljuje svojo pot pri 110, ti seveda lahko na prostem voznem pasu pospesis do 130 in ga dohitis in prehitis.
Vem, po CPP naj bi bilo to narobe, kaj vi naredite v tej situaciji? Se postavite za voznika na prehitevalnem pasu in mu tezite toliko casa dokler se ne umakne na vozni pas?
Sam osebno se tu kar raje odpeljem mimo po voznem pasu. Ne gre za klasicno prehitevanje, ker ne menjam pasu takoj nazaj na prehitevalni pas, pac pa nadaljujem svojo voznjo po voznem pasu.
Pred tabo na voznem pasu tovornjak, na prehitevalnem pasu nek voznik, ki vozi recimo 100 ali 110. Naprej od tovornjaka je potem 1km luknje. Gres prehitevat tovornjak, kar pomeni da se peljes 100 oz 110 za avtom, ki je ze na prehitevalnem pasu. Ko oba uspesno prehitita tovornjak, se ta voznik ne umakne nazaj na vozni pas. Ti kot boljsi voznik, se po prehitevanju umaknes nazaj na vozni pas, ker je ogromno prostora pred naslednjo oviro.
Sedaj pa, ali je narobe peljati mimo voznika na prehitevalnem pasu? On nadaljuje svojo pot pri 110, ti seveda lahko na prostem voznem pasu pospesis do 130 in ga dohitis in prehitis.
Vem, po CPP naj bi bilo to narobe, kaj vi naredite v tej situaciji? Se postavite za voznika na prehitevalnem pasu in mu tezite toliko casa dokler se ne umakne na vozni pas?
Sam osebno se tu kar raje odpeljem mimo po voznem pasu. Ne gre za klasicno prehitevanje, ker ne menjam pasu takoj nazaj na prehitevalni pas, pac pa nadaljujem svojo voznjo po voznem pasu.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
ZveeZ ::
IgorCardanof je izjavil:
Situacija:
Pred tabo na voznem pasu tovornjak, na prehitevalnem pasu nek voznik, ki vozi recimo 100 ali 110. Naprej od tovornjaka je potem 1km luknje. Gres prehitevat tovornjak, kar pomeni da se peljes 100 oz 110 za avtom, ki je ze na prehitevalnem pasu. Ko oba uspesno prehitita tovornjak, se ta voznik ne umakne nazaj na vozni pas. Ti kot boljsi voznik, se po prehitevanju umaknes nazaj na vozni pas, ker je ogromno prostora pred naslednjo oviro.
Sedaj pa, ali je narobe peljati mimo voznika na prehitevalnem pasu? On nadaljuje svojo pot pri 110, ti seveda lahko na prostem voznem pasu pospesis do 130 in ga dohitis in prehitis.
Vem, po CPP naj bi bilo to narobe, kaj vi naredite v tej situaciji? Se postavite za voznika na prehitevalnem pasu in mu tezite toliko casa dokler se ne umakne na vozni pas?
Sam osebno se tu kar raje odpeljem mimo po voznem pasu. Ne gre za klasicno prehitevanje, ker ne menjam pasu takoj nazaj na prehitevalni pas, pac pa nadaljujem svojo voznjo po voznem pasu.
S takimi je potrebno ravnati ekstremno previdno, saj so taki vozniki izredno nepredvidljivi.
Osebno bi ga pocasi dohiteval po voznem, se pomaknil skrajno desno in cim hitreje pospesil mimo (da te opazi, ko si ze pred njim).
Ce te opazi "prehitro" se ti zna "umakniti" direkt pred tabo na vozni, oz vate, ce si ravno ob njegovem boku.
Sem imel primer, ko sem dohitel voznika, ki je vozil okoli 80kmph po prehitevalnem.
Prehiteval ni nikogar, pred njim sta bila oba pasa prazna. Nekaj casa sem vztrajal za njim, pol sem obupal in se razvrstil na vozni pas. Ko sem bil skoraj ob njegovem boku (mogoce razdalja enega avtomobila za njim), se je on nenadoma odlocil zamenjati pas. Brez smerokaza.
Se dobro, da ga nisem sel prehitevat.
Je pa bil za volanom en zelo star moski (80+ I guess).
Pac.. previdno.
Tidule ::
Umaknem se na vozni pas in pustim radarskemu tempomatu da dela svoje in se popolnoma nic ne obremenjumem s tem da mi je kot "boljsemu" vozniku kratena sveta pravica da vozim kolikor mi pase.
Zakaj tocno naj bi ogrozal sebe on druge na cesti zato, ker si domislam da sem boljsi? Tudi tisste pol minute kasneje konbom prispel na cilj ne opravici takega ravnanja.
Nekdo ki zaradi nepozornosti k?ampira na prehitevalnem pasu, lahko prav tako nanadoma nepozorno zapelje na vozni pas, brez da bi se prepriracal da je prazen. Zakaj bi se torej tam nastavljal?
Zakaj tocno naj bi ogrozal sebe on druge na cesti zato, ker si domislam da sem boljsi? Tudi tisste pol minute kasneje konbom prispel na cilj ne opravici takega ravnanja.
Nekdo ki zaradi nepozornosti k?ampira na prehitevalnem pasu, lahko prav tako nanadoma nepozorno zapelje na vozni pas, brez da bi se prepriracal da je prazen. Zakaj bi se torej tam nastavljal?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
mirator ::
Takšne situacije so zelo neprijetne. Prehitevanje po desni je pač prepovedano in se ga lotiš na svojo odgovornost in smolo, da te ravno takrat zaloti policaj.
Problem je v tem, da tisti počasne ni ravno brihtne glave in zato tudi precej nepredvidljiv. Pri desnem prehitevanju lahko pride do prometne nesreče in če bi že ne bilo kaj hujšega, bo ta počasnež nenadoma postal zelo brihten.
Jaz običajno v takih primerih, naredim menever da grem po prehitevanju tovornjaka takoj nazaj na vozni pas in zopet na prehitevalnega za počasnežem. Običajno potem le zakapira, da ga biksa in se umakne.
Problem je v tem, da tisti počasne ni ravno brihtne glave in zato tudi precej nepredvidljiv. Pri desnem prehitevanju lahko pride do prometne nesreče in če bi že ne bilo kaj hujšega, bo ta počasnež nenadoma postal zelo brihten.
Jaz običajno v takih primerih, naredim menever da grem po prehitevanju tovornjaka takoj nazaj na vozni pas in zopet na prehitevalnega za počasnežem. Običajno potem le zakapira, da ga biksa in se umakne.
solatko ::
c23po - Upam, da veš vsaj to, kakšne so omejitve na ljubljanski obvoznici.
mirator - Seveda, ker se z AC ne morete umaknit na staro cesto in tam lepo peljati, po skoraj prazni 90-110, razen tista tri, štiri naselja, kjer je omejitev. Od Logatca naprej se pelješ kot gospod, malo problem Postojna, ko prideš do Razdrtega pa imaš do Kopra samo še 4 krajše dele z omejitvijo 50. V KP se pripelješ kot gospod, spočit in max uro in pol, po omejitvah +5-10.
IgorCardanof - Lepo bi bilo, če bi pogledal, kaj za take primere pravi zakon. Na AC je prehitevanje po desni strogo prepovedano, razen, kadar je celotna kolona na voznem pasu hitrejša od tiste na prehitevalnem.
mirator - Seveda, ker se z AC ne morete umaknit na staro cesto in tam lepo peljati, po skoraj prazni 90-110, razen tista tri, štiri naselja, kjer je omejitev. Od Logatca naprej se pelješ kot gospod, malo problem Postojna, ko prideš do Razdrtega pa imaš do Kopra samo še 4 krajše dele z omejitvijo 50. V KP se pripelješ kot gospod, spočit in max uro in pol, po omejitvah +5-10.
IgorCardanof - Lepo bi bilo, če bi pogledal, kaj za take primere pravi zakon. Na AC je prehitevanje po desni strogo prepovedano, razen, kadar je celotna kolona na voznem pasu hitrejša od tiste na prehitevalnem.
Delo krepa človeka
T440 ::
c23po - Upam, da veš vsaj to, kakšne so omejitve na ljubljanski obvoznici.
mirator - Seveda, ker se z AC ne morete umaknit na staro cesto in tam lepo peljati, po skoraj prazni 90-110, razen tista tri, štiri naselja, kjer je omejitev. Od Logatca naprej se pelješ kot gospod, malo problem Postojna, ko prideš do Razdrtega pa imaš do Kopra samo še 4 krajše dele z omejitvijo 50. V KP se pripelješ kot gospod, spočit in max uro in pol, po omejitvah +5-10.
IgorCardanof - Lepo bi bilo, če bi pogledal, kaj za take primere pravi zakon. Na AC je prehitevanje po desni strogo prepovedano, razen, kadar je celotna kolona na voznem pasu hitrejša od tiste na prehitevalnem.
Solatko, nekaj nisi v formi danes! Kako misliš strogo prepovedano??
Če voziš po voznem pasu s prilagojeno hitrostjoTM potem lahko prehitevaš tudi po njem, doh.
S prilagojeno hitrostjoTM lahko vendar delaš vse, ne?
predi ::
Ne prehitevam po desni. Dostikrat dohitim koga po voznem pasu, ko ta vozi po prehitevalnem, ampak ga nikoli ne prehitim po desni. Grem za njega, vozim s prižgano utripalko in tudi poblendam, če je potrebno. Če tudi to ne pomaga, se pomaknem nazaj na vozni pas in počakam, da svoje delo opravi kak nestrpnež. Jih je povsod dovolj.