Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
Tidule ::
Solatko ta idiotizem zagovarja ze ves cas. Skupaj s tisti, da so pijanci bolj varni vozniki ker povzrocijo manj nesrec in tem da treba parkirat 10km od hise in it pes domov, ker se najvec nesrec zgodi v okolici doma.
Pri Butalcih nic novega.
Pri Butalcih nic novega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
GupeM ::
No, tole pa je pravi talent (žal ni osamljen).
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/v-lj...
Solatko bo rekel, da je voznik vlaka peljal z neprilagojeno hitrostjo, saj ni mogel varno ustaviti, ker ni predvideval, da se mu tam lahko znajde avto.
Voznik avtomobila je pa sicer peljal s prilagojeno hitrostjo, ampak je napačne predpise selektivno (ne)upošteval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
solatko ::
c23po - Počasna vožnja ubija nasproti vozeče, tako je. V osemdesetih letih najhujša prometna nesreča na cesti ZG-LJ 7 mrtvih, zaradi prehitevanja počasne kolone, v kombiju, ki je tudi pehiteval.
Tidule - Poleg tega, da si neumen, moraš še lagat.
GupeM - Kaj danes na večino vpliva ciklon?
Trije prometni genialci, bravo.
Tidule - Poleg tega, da si neumen, moraš še lagat.
GupeM - Kaj danes na večino vpliva ciklon?
Trije prometni genialci, bravo.
Delo krepa človeka
ZveeZ ::
c23po ::
c23po - Počasna vožnja ubija nasproti vozeče, tako je...
Točno sem predvideval, zato pojasnimo tudi to Solatkovo zablodo.
Ne, počasna vožnja ne ubija! Ubija nepotrpežljivost tistega zadaj. Zaradi selektivnega upoštevanja predpisov je iz svojega mentalnega dosega odstranil pravilo "ne prehitevaj v koloni". Zato s svojo odločitvijo mori on in nihče drug.
Solatko ima prav, ko reče, da v koloni nikoli ne prehiteva in vozi na varni razdalji, obenem širi zablodo, da počasna vožnja ubija.
Tudi tisto zgodbo o kamionarju, ki je zapeljal v nasprotno smer na AC lahko umestimo v posledice selektivnega upoštevanja predpisov. Če se "naučiš", da je dovoljeno prevoziti polno črto, se ti v trenutku zmedenosti pri iskanju pravega prometnega pasu enostavno ne prižge alarm, da je kaj narobe. Z vztrajnim treningom si je ta alarm počasi uničil.
solatko ::
c23po - Kako boš preprečil, da se v počasni koloni najde idiot, ki take vožnje ne prenaša? To veste samo zagovorniki počasne vožnje, ki se nikoli niste našli v situaciji, ko vam po vašem pasu prileti nasproti tak debil.
Res je, nestrpneži niso za v promet, samo razložite, kako jih najti pred katastrofo, po njej je prepozno. Lahko pa take pojave preprečimo s striktnim kaznovanjem oviranja prometnega toka. Na primer, ko se iz Ribnice do gostilne Čot vozi kolona za kretenom, ki preko 60 km/h ne zmore in so redki odseki s prekinjeno črto zasedeni z nasproti vozečimi avtomobili. To pred parimi leti doživel osebno in moram povdarit, da tisti dan med seboj nismo imeli nestrpneža, ki bi prehiteval celo kolono v ovinke ali preko polne črte, kar pa je sila redko, saj se vsakokrat v takih kolonah najde nekdo, ki gre na silo. OVIRANJE PROMETNEGA TOKA UBIJA NASPROTI VOZEČE, kar se je in se dogaja skoraj pri vseh hudih prometnih nesrečah izven AC.
Dnevno pred mojim blokom na Kardeljevi preko polne črte obrača in zapelje na gasilsko ploščad na stotine avtomobilov, tudi policisti in to je selektivno spoštovanje cpp. Večina celo brez smerokazov.
Še enkrat, pametnjakoviči, povejte način, kako v počasni koloni izločit nestrpneže, preden poči, lažje je odstranit prvega v taki situaciji, če je tak selektivni uporabnik cpp, da se ne zaveda prekrška, ki ga počne, ko ima za seboj več kot dve vozili, ki bi glede na omejitve, lahko vozili hitreje in lahko zaradi tega pride do čelnega trčenja, voznika, ki nič hudega sluteč, pravilno vozi po svojem voznem pasu?
Pešec, ki stopi pred vozilo, katerega voznik ni opazil, bi ostal živ, če se nebi zanašal na prednost, ki jo vsekakor ima na prehodu za pešce. Kaznovanje voznika je za žrtev brezpredmetno.
Res ste tako ozkogledi, da sicer mizernih prekrškov ne vidite v možnih zelo hudih posledicah, ste pa vsi, brez izjem prepričani, da je nevarna samo prekoračitev hitrosti, če prav je vzrok za nesrečo, po statistiki, redka. Vse druge selektivne rabe cpp so veliko bolj nevarne pa se jih ne zavedamo, ker imamo enostavno premalo širšega prometnega znanja.
Res je, nestrpneži niso za v promet, samo razložite, kako jih najti pred katastrofo, po njej je prepozno. Lahko pa take pojave preprečimo s striktnim kaznovanjem oviranja prometnega toka. Na primer, ko se iz Ribnice do gostilne Čot vozi kolona za kretenom, ki preko 60 km/h ne zmore in so redki odseki s prekinjeno črto zasedeni z nasproti vozečimi avtomobili. To pred parimi leti doživel osebno in moram povdarit, da tisti dan med seboj nismo imeli nestrpneža, ki bi prehiteval celo kolono v ovinke ali preko polne črte, kar pa je sila redko, saj se vsakokrat v takih kolonah najde nekdo, ki gre na silo. OVIRANJE PROMETNEGA TOKA UBIJA NASPROTI VOZEČE, kar se je in se dogaja skoraj pri vseh hudih prometnih nesrečah izven AC.
Dnevno pred mojim blokom na Kardeljevi preko polne črte obrača in zapelje na gasilsko ploščad na stotine avtomobilov, tudi policisti in to je selektivno spoštovanje cpp. Večina celo brez smerokazov.
Še enkrat, pametnjakoviči, povejte način, kako v počasni koloni izločit nestrpneže, preden poči, lažje je odstranit prvega v taki situaciji, če je tak selektivni uporabnik cpp, da se ne zaveda prekrška, ki ga počne, ko ima za seboj več kot dve vozili, ki bi glede na omejitve, lahko vozili hitreje in lahko zaradi tega pride do čelnega trčenja, voznika, ki nič hudega sluteč, pravilno vozi po svojem voznem pasu?
Pešec, ki stopi pred vozilo, katerega voznik ni opazil, bi ostal živ, če se nebi zanašal na prednost, ki jo vsekakor ima na prehodu za pešce. Kaznovanje voznika je za žrtev brezpredmetno.
Res ste tako ozkogledi, da sicer mizernih prekrškov ne vidite v možnih zelo hudih posledicah, ste pa vsi, brez izjem prepričani, da je nevarna samo prekoračitev hitrosti, če prav je vzrok za nesrečo, po statistiki, redka. Vse druge selektivne rabe cpp so veliko bolj nevarne pa se jih ne zavedamo, ker imamo enostavno premalo širšega prometnega znanja.
Delo krepa človeka
c23po ::
c23po - Kako boš preprečil, da se v počasni koloni najde idiot, ki take vožnje ne prenaša? ...
iz Ribnice do gostilne Čot vozi kolona za kretenom, ki preko 60 km/h ne zmore...
Se ne da preprečiti ne enega ne drugega. Rešitve so enostavne:
- Idiotu pustiš dovolj prostora, da se lahko vrne v kolono, preden mu zagusti.
- Voziš za počasnim kretenom, ki ne zmore preko 60 km/h od gostilne Čot do Ribnice, saj sploh ne moti prometnega toka. Google namreč pravi, da teh 29 km narediš v 29 minutah, kar je točno 60 km/h. Pa tudi, če bi za njim vozil samo 40 km/h celo pot (kar je neverjetna smola) bi za to pot potreboval 14,5 minut več. Velka reč!
Solatko je trdil:
...da je nevarna samo prekoračitev hitrosti, če prav je vzrok za nesrečo, po statistiki, redka...
To je prekleta izmišljotina! Statistike trdijo ravno nasprotno!
Solatko je trdil:
...OVIRANJE PROMETNEGA TOKA UBIJA NASPROTI VOZEČE,...
Jaz pa trdim, da ubija odločitev za nevarno prehitevanje in ne tisti, ki vozi počasi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()
Tidule ::
Z drugimi besedami, po solatkovi logiko se moramo vsi umaknit s ceste, da bo lahko on vozil kot mu pase. Pac egoisticen gnoj od cloveka, kakrsnih se na cesti ne manjka in v svojih zablodah dnevno krsijo prometne predpise ter ogrozajo vse okoli sebe,potem pa iscejo izgovore za svoje dusevne motnje v drugih.
Kalibri ::
Solatko ima agendo, da zagovarja agresorja, ne pa žrtev. Skozi leta mu tega še nismo dopovedali in mu tudi ne bomo.
Podobno kot cvilijo rusi, ko jih tepejo.
Kriva je baba v minikikli in talibani, ker se ne morejo vzdržati, zato je treba ženske v rjuhe okomotati, da jih reveži ne bi videli.
Podobno kot cvilijo rusi, ko jih tepejo.
Kriva je baba v minikikli in talibani, ker se ne morejo vzdržati, zato je treba ženske v rjuhe okomotati, da jih reveži ne bi videli.
solatko ::
c23po - Povej vsem, ki vozijo v počasni kolini, naj vozijo na sredini voznega pasu in pustijo dovolj prostora za to, da se eventualno prehitevajoči, lahko umakne. Pa si v praksi kdaj videl to ali so bili drug drugemu na odbijaču in čisto pri sredinski črti? Omejitve tam so med 90 in 70, ne 60.
Si tako pameten, da mi boš lahko v statistiki našel podatek smrtnih nesreč zaradi prekoračitve hitrosti v zadnjim 30.letih na slovenskih cestah. Pa da ne boš spet nekaj po svoje, vzrok vožnja preko omejitve hitrosti, na neprilagojena hitrost!
Ti že v naprej povem, da je teh veliko manj, kot tistih, ki so jih povzročili pešci in kolesarji, pa se premikajo čisto počasi.
Tidule - Samo nekdo z izredno nizkim IQ lahko iz mojih postov pride do tako bedastega zaključka. Ti sam dnevno kršiš prometne predpise, velikokrat sploh ne veš, da jih. Jaz selektivno kršim določen predpis samo tam in takrat, ko s tem ne ogrožam nikogar, sicer pa sem izredno varen in predvidljiv voznik, na katerega drugim ni potrebno pazit, ker enostavno na cesti ne počnem neumnosti.
Kalibri - Moja agenda je pazi nase in s tem v največji možni meri, paziš na druge. Ko sem peš, se vedno prepričam, če lahko stopim na cestišče, ne gleda na to ali imam prednost ali ne, ko sem na biciklu pazim kje kolesarim, v kižiščih opazujem, če me vozniki opazijo ne rinem z glavo skozi zid, tudi, če imam prednost in vso pravico, ko pa sem za volanom pa vedno vozim s prilagojeno hitrostjo in zato so vsi okoli mene in zaradi mene varni.
Kaj si hotel povedati z drugo in tretjo vrstico pa veš samo ti in kakšno ima to zvezo s temo tudi.
Si tako pameten, da mi boš lahko v statistiki našel podatek smrtnih nesreč zaradi prekoračitve hitrosti v zadnjim 30.letih na slovenskih cestah. Pa da ne boš spet nekaj po svoje, vzrok vožnja preko omejitve hitrosti, na neprilagojena hitrost!
Ti že v naprej povem, da je teh veliko manj, kot tistih, ki so jih povzročili pešci in kolesarji, pa se premikajo čisto počasi.
Tidule - Samo nekdo z izredno nizkim IQ lahko iz mojih postov pride do tako bedastega zaključka. Ti sam dnevno kršiš prometne predpise, velikokrat sploh ne veš, da jih. Jaz selektivno kršim določen predpis samo tam in takrat, ko s tem ne ogrožam nikogar, sicer pa sem izredno varen in predvidljiv voznik, na katerega drugim ni potrebno pazit, ker enostavno na cesti ne počnem neumnosti.
Kalibri - Moja agenda je pazi nase in s tem v največji možni meri, paziš na druge. Ko sem peš, se vedno prepričam, če lahko stopim na cestišče, ne gleda na to ali imam prednost ali ne, ko sem na biciklu pazim kje kolesarim, v kižiščih opazujem, če me vozniki opazijo ne rinem z glavo skozi zid, tudi, če imam prednost in vso pravico, ko pa sem za volanom pa vedno vozim s prilagojeno hitrostjo in zato so vsi okoli mene in zaradi mene varni.
Kaj si hotel povedati z drugo in tretjo vrstico pa veš samo ti in kakšno ima to zvezo s temo tudi.
Delo krepa človeka
solatko ::
ZveeZ - Ne tekmujem, se pa trudim, da ostanem živ in, da ostanejo živi tudi vsi okoli mene.
Delo krepa človeka
Tidule ::
Samo nekdo z izredno nizkim IQ lahko iz mojih postov pride do tako bedastega zaključka. Ti sam dnevno kršiš prometne predpise, velikokrat sploh ne veš, da jih. Jaz selektivno kršim določen predpis samo tam in takrat, ko s tem ne ogrožam nikogar, sicer pa sem izredno varen in predvidljiv voznik, na katerega drugim ni potrebno pazit, ker enostavno na cesti ne počnem neumnosti.To lahko izjavi samo patoloski laznjivec in narcis. V tocno tej temi si vsaj 10x dokazal da ne poznas prometnih predpisov, da ne razumes kaj pomeni beseda selektivno in da si ti tisti ki sistematicno krsi prometne predpise. Tako da temu primerno lahko samo v gostilni prodajas pravljice o tem kako dober voznik si.
Da o slaboumnem podtikanju bedastoc glede moje voznje sploh ne govorimo. Jaz sem po vseh tvojih definicijah idealen voznik. Ampak ta kriterij je za norce tvojega kova enostavno izpolnit, samo ziv moras prit na cilj pa, je bilo vse prilagojeno in varno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
c23po ::
Solatko, klasično: ne odgovori na vprašanja ampak zdrsne na drugo trditev, češ: glej kako so butasti, kako jih peljem scat. Toliko vprašanj imam, da jih leta in leta peljem v krog.
Res je, da Slovenci v koloni vozimo na prekratki razdalji, pogosto na odbijaču. Tiste vožnje na sredinski črti ne vidim pogosto, me pa tudi ne bi strašno motila. Naše ceste so načeloma dovolj široke za prehitevanje, tudi če nekdo vozi bolj po sredini. Res je tudi, da "proktologe" na cesti srečam dnevno, "zaspani" so bolj anekdotični. Ob tem me zanima, če si kaj spremenil mnenje glede tistega, ki je do Ribnice vozil s polževih 60 km/h, če je tam to povprečna hitrost. Je počasne, ni počasne ali boš to spregledal in čez pet postov spet začel mlatiti po teh raritetah na naših cestah?
Glede statistik tako: dovolj pameten sem, da tebi, ki še nikoli, prav nikoli nisi citiral nobenega vira za svoje "statistike" ne bom izpolnjeval želja po 10, 15 ali 30 letnih agregatnih podatkih o barvah udeleženih vozil. Verjetno jih niti ne bi znal pravilno uporabiti. Ti pa dam izziv: trdil si
Navedi samo en vir za to trditev: da je hitrost redek vzrok za prometne nesreče, pa bom zate zbral poročila koliko jih je na voljo, iz katerih boš lahko prebral kaj je najpogostejši vzrok za njih. Z veseljem!
Čakamo vir...
Res je, da Slovenci v koloni vozimo na prekratki razdalji, pogosto na odbijaču. Tiste vožnje na sredinski črti ne vidim pogosto, me pa tudi ne bi strašno motila. Naše ceste so načeloma dovolj široke za prehitevanje, tudi če nekdo vozi bolj po sredini. Res je tudi, da "proktologe" na cesti srečam dnevno, "zaspani" so bolj anekdotični. Ob tem me zanima, če si kaj spremenil mnenje glede tistega, ki je do Ribnice vozil s polževih 60 km/h, če je tam to povprečna hitrost. Je počasne, ni počasne ali boš to spregledal in čez pet postov spet začel mlatiti po teh raritetah na naših cestah?
Glede statistik tako: dovolj pameten sem, da tebi, ki še nikoli, prav nikoli nisi citiral nobenega vira za svoje "statistike" ne bom izpolnjeval želja po 10, 15 ali 30 letnih agregatnih podatkih o barvah udeleženih vozil. Verjetno jih niti ne bi znal pravilno uporabiti. Ti pa dam izziv: trdil si
...da je nevarna samo prekoračitev hitrosti, če prav je vzrok za nesrečo, po statistiki, redka...
Navedi samo en vir za to trditev: da je hitrost redek vzrok za prometne nesreče, pa bom zate zbral poročila koliko jih je na voljo, iz katerih boš lahko prebral kaj je najpogostejši vzrok za njih. Z veseljem!
Čakamo vir...
solatko ::
c23po - Eh bogi, bogi. Podal sem ti konkretno vprašanje - kolko nesreč je bilo zaradi prekoračitve OH in ne drugih vzrokov. Zato sem ti dal možnost 30.let, ker jih je tako malo, da bi jih v letni statistiki težko našel.
Vsi mešate neprilagojeno hitrost z omejitvijo hitrosti. Večina nesreč se zgodi v območju OH zaradi neprilagojene hitrosti, ne pa zaradi divjanja na cesti z hitrostmi, ki so extremno nad omejitvijo in ravno za te nesreče te sprašujem. Ohladi se, jih je glede na konstantne kršitve OH, zalo malo, če prav forenzično ravno ne ugotavljajo eventualne hitrosti ob trku pa se vidi po posledicah, ki so pri 180+ izredno lepo vidne, razlike pri razbitinah med 100 in 140 pa praktično ni.
Sprašujem te konkretno, koliko hudih nesreč na slovenskih cestah smo v 30.letih povzročili norci, ki si upamo divjati tudi preko 200 in nas imate za potencialne morilce, če prav pride en tak primer na nekaj let pa še to mlad nadebuden ali starejši tako ali drugače drogiran degen in se razkanta, ker nima pojma o vožnji pri extremnih hitrostih.
Vsi mešate neprilagojeno hitrost z omejitvijo hitrosti. Večina nesreč se zgodi v območju OH zaradi neprilagojene hitrosti, ne pa zaradi divjanja na cesti z hitrostmi, ki so extremno nad omejitvijo in ravno za te nesreče te sprašujem. Ohladi se, jih je glede na konstantne kršitve OH, zalo malo, če prav forenzično ravno ne ugotavljajo eventualne hitrosti ob trku pa se vidi po posledicah, ki so pri 180+ izredno lepo vidne, razlike pri razbitinah med 100 in 140 pa praktično ni.
Sprašujem te konkretno, koliko hudih nesreč na slovenskih cestah smo v 30.letih povzročili norci, ki si upamo divjati tudi preko 200 in nas imate za potencialne morilce, če prav pride en tak primer na nekaj let pa še to mlad nadebuden ali starejši tako ali drugače drogiran degen in se razkanta, ker nima pojma o vožnji pri extremnih hitrostih.
Delo krepa človeka
GupeM ::
A si ti fuknjen, al ja?
Normalno, da pri takšnih hitrostih ni nesreč. Vsak namreč zavira pred trkom, zato je ob trku hitrost "samo" še 130 km/h ali manj. Zato so ti posledice pri 100 km/h znane. Če bi vozil po omejitvi, bi bila pa hitrost ob trku 40, pa nam ne bi bilo treba v koloni čakat, da pogrebna služba odpelje udeležene.
Normalno, da pri takšnih hitrostih ni nesreč. Vsak namreč zavira pred trkom, zato je ob trku hitrost "samo" še 130 km/h ali manj. Zato so ti posledice pri 100 km/h znane. Če bi vozil po omejitvi, bi bila pa hitrost ob trku 40, pa nam ne bi bilo treba v koloni čakat, da pogrebna služba odpelje udeležene.
val46 ::
Ma sej ne moreš verjet kaj bereš tu gor ej! Solatko verjetno misli da vsak ki gre 200km/h, se tudi dejansko zakanta pri 200km/h...še več, še doda gas takrat, ker misli da bo tistega k se mu približuje kar preskočil.
In ti si podal konkretno vprašanje c23po-ju? Kolk konkretnih vprašanj smo pa mi že podali tebi? Pa še kar naprej eno in isto nabijaš, kak vir za tvoje trditve, pa ne moreš ravno podat? Vse kar podaš je občasno kak link do 24h.si, k nima nobene veze z realnostjo, sploh če poznaš kakšnega novinarja na njihovem portalu ;) Aja ne, ti poznaš izključno protokolarne voznike, staroste dirkanja v sloveniji in novinarje na avtomagazinu. Če to drži, lahko njih povprašaš po kakem linku, kateri bo tvoje nakladanje podkrepil. Če ne, ne verjamem!
In ti si podal konkretno vprašanje c23po-ju? Kolk konkretnih vprašanj smo pa mi že podali tebi? Pa še kar naprej eno in isto nabijaš, kak vir za tvoje trditve, pa ne moreš ravno podat? Vse kar podaš je občasno kak link do 24h.si, k nima nobene veze z realnostjo, sploh če poznaš kakšnega novinarja na njihovem portalu ;) Aja ne, ti poznaš izključno protokolarne voznike, staroste dirkanja v sloveniji in novinarje na avtomagazinu. Če to drži, lahko njih povprašaš po kakem linku, kateri bo tvoje nakladanje podkrepil. Če ne, ne verjamem!
Runner71 ::
Že samo za tole 'ki si upamo divjati tudi preko 200' če te kje srečam ti primažem ene par okoli kepe..pa se boš definitivno zavrtel okoli svoje lastne osi hitreje od 200 na uro....
c23po - Eh bogi, bogi. Podal sem ti konkretno vprašanje - kolko nesreč je bilo zaradi prekoračitve OH in ne drugih vzrokov. Zato sem ti dal možnost 30.let, ker jih je tako malo, da bi jih v letni statistiki težko našel.
Vsi mešate neprilagojeno hitrost z omejitvijo hitrosti. Večina nesreč se zgodi v območju OH zaradi neprilagojene hitrosti, ne pa zaradi divjanja na cesti z hitrostmi, ki so extremno nad omejitvijo in ravno za te nesreče te sprašujem. Ohladi se, jih je glede na konstantne kršitve OH, zalo malo, če prav forenzično ravno ne ugotavljajo eventualne hitrosti ob trku pa se vidi po posledicah, ki so pri 180+ izredno lepo vidne, razlike pri razbitinah med 100 in 140 pa praktično ni.
Sprašujem te konkretno, koliko hudih nesreč na slovenskih cestah smo v 30.letih povzročili norci, ki si upamo divjati tudi preko 200 in nas imate za potencialne morilce, če prav pride en tak primer na nekaj let pa še to mlad nadebuden ali starejši tako ali drugače drogiran degen in se razkanta, ker nima pojma o vožnji pri extremnih hitrostih.
GupeM ::
Že samo za tole 'ki si upamo divjati tudi preko 200' če te kje srečam ti primažem ene par okoli kepe..pa se boš definitivno zavrtel okoli svoje lastne osi hitreje od 200 na uro....
Ne boš. On obvlada Kung fu, karate, kickbox, jiu jutsu, krav maga in aikido. Tako da, če ne treniraš tek na dom, bi se ti zavrtel z 200 km/h.
c23po ::
Solatko, kar sem obljubil, bom naredil. Vendar si ti prvi na potezi. Trdil si
Navedi samo en vir za to trditev: da je hitrost redek vzrok za prometne nesreče, pa se bom jaz tudi potrudil. So statistike točno za tisto, kar si zahteval v tistem postu. Pa še nekaj nam povej o povprečni hitrosti med Čotom in Ribnico.
Čakamo...
...da je nevarna samo prekoračitev hitrosti, če prav je vzrok za nesrečo, po statistiki, redka...
Navedi samo en vir za to trditev: da je hitrost redek vzrok za prometne nesreče, pa se bom jaz tudi potrudil. So statistike točno za tisto, kar si zahteval v tistem postu. Pa še nekaj nam povej o povprečni hitrosti med Čotom in Ribnico.
Čakamo...
donvito ::
Že samo za tole 'ki si upamo divjati tudi preko 200' če te kje srečam ti primažem ene par okoli kepe..pa se boš definitivno zavrtel okoli svoje lastne osi hitreje od 200 na uro....
Ne boš. On obvlada Kung fu, karate, kickbox, jiu jutsu, krav maga in aikido. Tako da, če ne treniraš tek na dom, bi se ti zavrtel z 200 km/h.
solatko v akciji:
mancini ::
https://maribor24.si/kronika/policija-s...
Tukaj se je zaletel z 200 v zadnji del kamiona.
Ker zivis v Mb se moras spomnit ko so se mladi nogometasi Mb zaleteli s 160 v kriziscu pri Merkuru.
Kako ni nesrec z visokimi hitrostmi in podal sem ti samo te iz tvoje okolice
Tukaj se je zaletel z 200 v zadnji del kamiona.
Ker zivis v Mb se moras spomnit ko so se mladi nogometasi Mb zaleteli s 160 v kriziscu pri Merkuru.
Kako ni nesrec z visokimi hitrostmi in podal sem ti samo te iz tvoje okolice
Runner71 ::
Ma zarad mene lahko trenira kako se burek peče.....LOL...in očitno jih še nikol ni dobil, al kako???
Že samo za tole 'ki si upamo divjati tudi preko 200' če te kje srečam ti primažem ene par okoli kepe..pa se boš definitivno zavrtel okoli svoje lastne osi hitreje od 200 na uro....
Ne boš. On obvlada Kung fu, karate, kickbox, jiu jutsu, krav maga in aikido. Tako da, če ne treniraš tek na dom, bi se ti zavrtel z 200 km/h.
Pithlit ::
https://maribor24.si/kronika/policija-s...
Tukaj se je zaletel z 200 v zadnji del kamiona.
Ker zivis v Mb se moras spomnit ko so se mladi nogometasi Mb zaleteli s 160 v kriziscu pri Merkuru.
Kako ni nesrec z visokimi hitrostmi in podal sem ti samo te iz tvoje okolice
To je zato ker niso imeli radarskega tempomata.
Life is as complicated as we make it...
val46 ::
Že samo za tole 'ki si upamo divjati tudi preko 200' če te kje srečam ti primažem ene par okoli kepe..pa se boš definitivno zavrtel okoli svoje lastne osi hitreje od 200 na uro....
Ne boš. On obvlada Kung fu, karate, kickbox, jiu jutsu, krav maga in aikido. Tako da, če ne treniraš tek na dom, bi se ti zavrtel z 200 km/h.
Seveda obvlada...se jih je naučil pravilno izgovarjat Pa s Chuck Norrisom in Mike Tysonom so skupaj hodili na pivo. Sam solatko je pil sok, ker je moral potem se peljat še tistih 300m do doma od vaške gostilne
Ahim ::
solatko ::
GupeM - Pri večini hudih nesreč ni znakov zaviranja, se prileti s polno brzino.
val46 - Vi trdite, da tisti, ki včasih na prazni cesti vozijo 200+ povzročijo ogromno prometnih nesreč in veliko mrtvih, jaz trdim, da temu ni tako. Dejte se že zment ali hitrost ubija ali ne ravno pogosto.
Runner71 - Madona, še en hudokurčen pravičnik. Sem bral od enga tazga, ki po slovenskih cestah klofta voznike, ki vozijo hitro.
c23po - Za vsako nesrečo je kriva NEPRILAGOJENA HITROST, kar pa ne pomeni, da je bila preko omejitev hitrosti. Ta dva pojma vam nista jasna. Pri prilagojeni hitrosti, do nesreče ne more prit, ne glede na to, kakšna je le-ta. Zakaj me sprašuješ o povprečni hitrosti, če gre za popolnoma drugo zadevo - oviranje prometnega toka, ko voznik brez posebnega razloga, vleče za seboj kolono nekaj deset vozil s 60, na odseku, kjer je OH 90?
Povprečna hitrost na tej cesti je zelo različna, glede na čas v katerem se po njej voziš. Ob konicah je okoi 30km/h in rabiš do Ribnice krepko več kot uro.
mancini - To tudi jaz trdim, da ne more vsak in povsod voziti hitro, včasih je glede na znanje in tehnično stanje vozil, še 130 veliko preveč. Pogovarjamo se o hitri vožnji na PRAZNI AC, ne na nekaj idiotov, ki to počnejo v normalnem prometu in katerih nekaj video posnetkov je bilo podanih tudi na tem forumu. Gre za podobne primere, kot sta bili tisti dve novički z ljubljanske obvoznice, posnetki radarja ponoči na prazni cesti. Tukaj bi se nekateri radi pogovarjali o hruškah v povezavi z raketnimi motorji in ne samo o enem ali drugem. Podobna tem dvem pojmom je samo približno podobna hitrost, niti podobni vozniki, niti podobni avtomobili, niti podobne situacije, jaz vedno omenjam prilagojeno hitrost, torej mora bit skozi vidna razdalja brez ovir, na kateri se lahko varno ustavi. Vožnja na naših polnih cestah z 160+ je pač idiotizem, ki si ga privoščijo predvsem tisti, ki vozit sploh ne znajo, imajo pa dovolj denarja, da si kupijo vozilo, ki ga ne obvladajo.
val46 - Vi trdite, da tisti, ki včasih na prazni cesti vozijo 200+ povzročijo ogromno prometnih nesreč in veliko mrtvih, jaz trdim, da temu ni tako. Dejte se že zment ali hitrost ubija ali ne ravno pogosto.
Runner71 - Madona, še en hudokurčen pravičnik. Sem bral od enga tazga, ki po slovenskih cestah klofta voznike, ki vozijo hitro.
c23po - Za vsako nesrečo je kriva NEPRILAGOJENA HITROST, kar pa ne pomeni, da je bila preko omejitev hitrosti. Ta dva pojma vam nista jasna. Pri prilagojeni hitrosti, do nesreče ne more prit, ne glede na to, kakšna je le-ta. Zakaj me sprašuješ o povprečni hitrosti, če gre za popolnoma drugo zadevo - oviranje prometnega toka, ko voznik brez posebnega razloga, vleče za seboj kolono nekaj deset vozil s 60, na odseku, kjer je OH 90?
Povprečna hitrost na tej cesti je zelo različna, glede na čas v katerem se po njej voziš. Ob konicah je okoi 30km/h in rabiš do Ribnice krepko več kot uro.
mancini - To tudi jaz trdim, da ne more vsak in povsod voziti hitro, včasih je glede na znanje in tehnično stanje vozil, še 130 veliko preveč. Pogovarjamo se o hitri vožnji na PRAZNI AC, ne na nekaj idiotov, ki to počnejo v normalnem prometu in katerih nekaj video posnetkov je bilo podanih tudi na tem forumu. Gre za podobne primere, kot sta bili tisti dve novički z ljubljanske obvoznice, posnetki radarja ponoči na prazni cesti. Tukaj bi se nekateri radi pogovarjali o hruškah v povezavi z raketnimi motorji in ne samo o enem ali drugem. Podobna tem dvem pojmom je samo približno podobna hitrost, niti podobni vozniki, niti podobni avtomobili, niti podobne situacije, jaz vedno omenjam prilagojeno hitrost, torej mora bit skozi vidna razdalja brez ovir, na kateri se lahko varno ustavi. Vožnja na naših polnih cestah z 160+ je pač idiotizem, ki si ga privoščijo predvsem tisti, ki vozit sploh ne znajo, imajo pa dovolj denarja, da si kupijo vozilo, ki ga ne obvladajo.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: mancini ()
GupeM ::
GupeM - Pri večini hudih nesreč ni znakov zaviranja, se prileti s polno brzino.
Vir prosim. Pa ne en primer... Množico primerov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
Tidule ::
val46 - Vi trdite, da tisti, ki včasih na prazni cesti vozijo 200+ povzročijo ogromno prometnih nesreč in veliko mrtvih, jaz trdim, da temu ni tako. Dejte se že zment ali hitrost ubija ali ne ravno pogosto.solatar, zakja spet lazes? Daj en citat kjer kdorkoli trdi da tisti, ki na prazni cesti vozijo 200 povzrocijo ogromno nesrec. Pri 200 kmh se zgodi malo nesrec, ker je izredno malo (glede na celotno stevilo vozniko) takih ki tako hitro vozijo. Ogromno nesrec se zgodi v okviru OH, treznim in v blizini doma. Samo si ti prezabit, da bi razumel zakaj je tako, in potem vleces idiotske zakljucke.
Kar mi trdimo je, da nimas kaj vozit 200km/h, ker prvo kot prvo nikoli ne mores vedet, da je cesta res prazna (tvojim blodnjam o kristalni krogliv nihce vec ne nasede) in drugo kot drugo zato ker si pri OH bolj varen, ker so to hitrosti, ki jih drugi udelezenci od tebe pricakujejo in ker so moznosti odziva na nepricakovano boljse in posledice ko gre kaj narobe manjse.
Zdaj pa veselo lazi in delaj bedaka iz sebe se naprej.
mancini ::
mancini - To tudi jaz trdim, da ne more vsak in povsod voziti hitro, včasih je glede na znanje in tehnično stanje vozil, še 130 veliko preveč. Pogovarjamo se o hitri vožnji na PRAZNI AC.
Moj link je tocno to, hitra voznja po prazni AC, razen da je bil en kamion na desnem pasu.
Seveda po tvoji statistiki teh nesrec ni
c23po ::
Solatko je napisal:
...in spet dokazal da trmasto noče razumeti, da sta nam (drugim) pojma glede neprilagojene in dovoljene hitrosti kristalno jasna. Solatko s tem "argumentom" trmasto hoče zagovarjažti pravico do kršenja predpisov.
V ihti dokazovati "oviranje prometnega toka" - ki je tako priljubljen razlog za opravičevanje prekoračitve hitrosti - si Solatko dovoli biti absolutni razsodnik. Avtoritativno zatrdi, da tisti počasne "brez posebnega razloga" vleče kolono nekaj deset... Najprej: o njegovih razlogih Solatko pojma nima. Pravilno bi bilo, da bi si vzel čas in premislil o možnih razlogih. Mogoče je človek vozil s prilagojeno hitrostjo? Potem: lahko bi absolutno presodil, da je pri povprečni hitrosti 60 km/h na odseku ceste dolgem 29 km (skoraj) popolnoma vseeno če nekdo vozi samo 60, ali spreminja ritem glede na omejitve.
(odricanje od odgovornosti: Seveda, počasne bi se moral umakniti na primernem mestu. O tem ni debate.)
Vsekakor, Solatku se zahvaljujem za razlago ribniškega primera, še vedno pa pričakujem odgovor na gentlmenski izziv glede vira za njegovo trditev:
Pa ne zato, ker sem siten (sicer priznam, sem) ampak zato, da mu bom lahko posredoval merodajne statistike, na katere se bo potem lahko merodajno skliceval.
Čakam vir...
Za vsako nesrečo je kriva NEPRILAGOJENA HITROST, kar pa ne pomeni, da je bila preko omejitev hitrosti. Ta dva pojma vam nista jasna. Pri prilagojeni hitrosti, do nesreče ne more prit, ne glede na to, kakšna je le-ta. Zakaj me sprašuješ o povprečni hitrosti, če gre za popolnoma drugo zadevo - oviranje prometnega toka, ko voznik brez posebnega razloga, vleče za seboj kolono nekaj deset vozil s 60, na odseku, kjer je OH 90?
Povprečna hitrost na tej cesti je zelo različna, glede na čas v katerem se po njej voziš. Ob konicah je okoi 30km/h in rabiš do Ribnice krepko več kot uro.
...in spet dokazal da trmasto noče razumeti, da sta nam (drugim) pojma glede neprilagojene in dovoljene hitrosti kristalno jasna. Solatko s tem "argumentom" trmasto hoče zagovarjažti pravico do kršenja predpisov.
V ihti dokazovati "oviranje prometnega toka" - ki je tako priljubljen razlog za opravičevanje prekoračitve hitrosti - si Solatko dovoli biti absolutni razsodnik. Avtoritativno zatrdi, da tisti počasne "brez posebnega razloga" vleče kolono nekaj deset... Najprej: o njegovih razlogih Solatko pojma nima. Pravilno bi bilo, da bi si vzel čas in premislil o možnih razlogih. Mogoče je človek vozil s prilagojeno hitrostjo? Potem: lahko bi absolutno presodil, da je pri povprečni hitrosti 60 km/h na odseku ceste dolgem 29 km (skoraj) popolnoma vseeno če nekdo vozi samo 60, ali spreminja ritem glede na omejitve.
(odricanje od odgovornosti: Seveda, počasne bi se moral umakniti na primernem mestu. O tem ni debate.)
Vsekakor, Solatku se zahvaljujem za razlago ribniškega primera, še vedno pa pričakujem odgovor na gentlmenski izziv glede vira za njegovo trditev:
...da je nevarna samo prekoračitev hitrosti, če prav je vzrok za nesrečo, po statistiki, redka...
Pa ne zato, ker sem siten (sicer priznam, sem) ampak zato, da mu bom lahko posredoval merodajne statistike, na katere se bo potem lahko merodajno skliceval.
Čakam vir...
WizzardOfOZ ::
En dober komentar:
https://siol.net/novice/slovenija/grego...
Da bo promet v Sloveniji naraščal do razsežnosti, kot smo jim priča danes, je stroka opozarjala že pred 15 leti. Kljub temu se za širitev prometne infrastrukture in graditev dodatnih pasov, tudi za posodobitev infrastrukture za javni potniški promet, v zadnjih desetih, 15 letih ni naredilo ničesar, je do državne prometne politike kritičen prometni strokovnjak Gregor Ficko.
https://siol.net/novice/slovenija/grego...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
solatko ::
Tidule - Pa kako si lahko tako zabit, vedno razlagam na PRAZNI AC, ne v normalnem prometu. Kaj je z vami, da nihče več ne razume slvoensko? Vi trdite eno, jaz drugo in? Vsi, ki vozijo 200+ bi se po vašem morali razkantat pa se ne in..? Za to, da nas umirijo so plačani policaji in, ko nes ujamejo, plačamo, prekršek, kot vsak drugi.
mancini - Cesta ni bila prazna!
c23po - Od kje tebi misel, da imam pravico krštiti predpise, ravno tako je nimaš ti pa jih vseeno dnevno kršiš. Pa je tebi vsaj malo jasno, da vlačenje kolone za seboj, s hitrostjo nižjo od omejitve je in bo prekršek - oviranje prometnega toka, razlog ni važen, lahko si enostavno želi voziti počasi, vendar mora dat prostor hitrejšim in opravičila za konstantno kršenje istega prekrška ni opravičljivo v nobenem primeru. Spet selektivno razmišljanje, nekdo lahko brez sankcij zadržuje nekaj deset vozil, drugi pa naredi smrtni greh, če na prazni AC potegne hitreje, kljub temu, da je lahko prvi vzrok za masaker na cesti, če se nekdo spravi prehitevat to kolono, tisti na prazni cesti pa ogroža samo sebe in svojo denarnico.
Naša statistika je pač pomanjkljiva, tako kot tudi raziskovanje nesreč, saj nimaš podatka, kakšne so bile hitrosti ob trku, so pa posledice pri nesrečah pri višjih hitrostih 180+ drugačne, kot do 130. V nemški statistiki imajo tudi kategorijo, po kateri je vzrok za nesrečo visoka hitrost, ne samo neprilagojena in ravno ta kategorija ni med problematičnimi, zato AB odseki brez omejitve ostajajo, ker je to promet, se podobni podatki po prometno razvitejših državah podatki ne morejo kaj bistveno razlikovati. Za tiste nesreče, kjer je znano, da je bila hitrost res ekstremna, se slovenski časopisi na dolgo in široko razpišejo in takih ni bilo ravno veliko. Pri motoristih ja, pri avtomobilih pač ne.
Ravno tako nimaš statističnega podatka, kolikokrat je za nesrečo kriva cesta, oziroma cestno podjetje.
mancini - Cesta ni bila prazna!
c23po - Od kje tebi misel, da imam pravico krštiti predpise, ravno tako je nimaš ti pa jih vseeno dnevno kršiš. Pa je tebi vsaj malo jasno, da vlačenje kolone za seboj, s hitrostjo nižjo od omejitve je in bo prekršek - oviranje prometnega toka, razlog ni važen, lahko si enostavno želi voziti počasi, vendar mora dat prostor hitrejšim in opravičila za konstantno kršenje istega prekrška ni opravičljivo v nobenem primeru. Spet selektivno razmišljanje, nekdo lahko brez sankcij zadržuje nekaj deset vozil, drugi pa naredi smrtni greh, če na prazni AC potegne hitreje, kljub temu, da je lahko prvi vzrok za masaker na cesti, če se nekdo spravi prehitevat to kolono, tisti na prazni cesti pa ogroža samo sebe in svojo denarnico.
Naša statistika je pač pomanjkljiva, tako kot tudi raziskovanje nesreč, saj nimaš podatka, kakšne so bile hitrosti ob trku, so pa posledice pri nesrečah pri višjih hitrostih 180+ drugačne, kot do 130. V nemški statistiki imajo tudi kategorijo, po kateri je vzrok za nesrečo visoka hitrost, ne samo neprilagojena in ravno ta kategorija ni med problematičnimi, zato AB odseki brez omejitve ostajajo, ker je to promet, se podobni podatki po prometno razvitejših državah podatki ne morejo kaj bistveno razlikovati. Za tiste nesreče, kjer je znano, da je bila hitrost res ekstremna, se slovenski časopisi na dolgo in široko razpišejo in takih ni bilo ravno veliko. Pri motoristih ja, pri avtomobilih pač ne.
Ravno tako nimaš statističnega podatka, kolikokrat je za nesrečo kriva cesta, oziroma cestno podjetje.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Tidule ::
c23po - Od kje tebi misel, da imam pravico krštiti predpise, ravno tako je nimaš ti pa jih vseeno dnevno kršiš.
A primitivec, se vedno nisi ugotovil, da si ti eden redkih v tej temi, ki se hvali s tem kako krsi prometne predpise? In zraven celo trdis da to lahko pocnes zaradi svojih nadnaravnih sposobnosti? Seveda pa zraven slaboumno vse okoli sebe obsojas da krsimo prometne predpise.
Se enkrat: ti si trenutno eden in edini, ki zagovarja krsenje prometnih predpisov in se javno hvalis, da to pocnes dnevno.
Tidule - Pa kako si lahko tako zabit, vedno razlagam na PRAZNI AC, ne v normalnem prometu.
Hvala da si potrdil mojo ugotovitev, da vozis samo s prstom po zemljevidu. Namrec samo takrat si lahko 100% da je cesta prazna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
Pithlit ::
Kdaj točno pa je ac prazna? Jaz tega namreč še nisem doživela. Solatko očitno to kar redno doživlja.
Life is as complicated as we make it...
gaoZjQP ::
WizzardOfOZ je izjavil:
En dober komentar:
Da bo promet v Sloveniji naraščal do razsežnosti, kot smo jim priča danes, je stroka opozarjala že pred 15 leti. Kljub temu se za širitev prometne infrastrukture in graditev dodatnih pasov, tudi za posodobitev infrastrukture za javni potniški promet, v zadnjih desetih, 15 letih ni naredilo ničesar, je do državne prometne politike kritičen prometni strokovnjak Gregor Ficko.
https://siol.net/novice/slovenija/grego...
Mislim, da se je MZI nedavno v eni oddaji izgovarjala tudi na porast prometa nad pričakovanji odkar je Šengen zajema še Hrvaško in sodelujoči so menda prikimovali.
matic492 ::
Kdaj točno pa je ac prazna? Jaz tega namreč še nisem doživela. Solatko očitno to kar redno doživlja.
Ćez vikend oz. takrat ko tovornjaki ne smejo vozit je načeloma prazna (razen ko se vsi vozijo na morje). Vsaj na štajerskem koncu.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Pithlit ::
To da 200m pred tabo in za tabo ni nikogar ne pomeni da je ac prazna. Ampak ok. Če ni tovornjakov je prazna? Prvič slišim. Sam da vas kaj ne preseneti.
Life is as complicated as we make it...
matic492 ::
To da 200m pred tabo in za tabo ni nikogar ne pomeni da je ac prazna. Ampak ok. Če ni tovornjakov je prazna? Prvič slišim. Sam da vas kaj ne preseneti.
Ni se treba delat idiota, v primerjavi z delovnimi dnevi na rush-hour je prazno, nisem napisal da vozim 250 ali karkoli drugega.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
gaoZjQP ::
Ni se treba delat idiota, v primerjavi z delovnimi dnevi na rush-hour je prazno, nisem napisal da vozim 250 ali karkoli drugega.
Nisi ti sicer 'dvojni daljinec'? Mogoče je tisti MoeLester... Sam sem samo 'enojni daljinec' in za lastne prevoze izbiram čas izven rush hour. Kako me prepoznate na avtocesti? Edino osebno vozilo, ki vozi ob začetku tedna proč od urbanih centrov s penzionistično hitrostjo, ja, tista ovira na voznem pasu, ki jo mogoče občasno kolnete, sem jaz :-)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gaoZjQP ()
matic492 ::
Nisi ti sicer 'dvojni daljinec'? Mogoče je tisti MoeLester... Sam sem samo 'enojni daljinec' in za lastne prevoze izbiram čas izven rush hour. Kako me prepoznate na avtocesti? Edino osebno vozilo, ki vozi ob začetku tedna proč od urbanih centrov s penzionistično hitrostjo, ja, tista ovira na voznem pasu, ki jo mogoče občasno kolnete, sem jaz :-)
Ne razumem niti malo kaj si napisal, too much acid?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
gaoZjQP ::
Nisi ti sicer 'dvojni daljinec'? Mogoče je tisti MoeLester... Sam sem samo 'enojni daljinec' in za lastne prevoze izbiram čas izven rush hour. Kako me prepoznate na avtocesti? Edino osebno vozilo, ki vozi ob začetku tedna proč od urbanih centrov s penzionistično hitrostjo, ja, tista ovira na voznem pasu, ki jo mogoče občasno kolnete, sem jaz :-)
Ne razumem niti malo kaj si napisal, too much acid?
Daljinec = 'delavec' na daljavo, acid nič - sem delavec na daljavo, delam lahko tudi direktno izpod figovca na Lastovem, če je potrebno (pa ni). V urbanih centrih me med tednom ni, mogoče med vkendom. Med tednom se peljem proč ampak počasi, ker kdo bo gledal to džunglo tam. Ker si menda iz MB, lahko stvar kdaj dorečemo kdaj med tednom, jaz častim, če bomo kakšno 'poslovno svetovanje' dogovorili :-)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gaoZjQP ()
matic492 ::
Daljinec = 'delavec' na daljavo, acid nič - sem delavec na daljavo, delam lahko tudi direktno izpod figovca na Lastovem, če je potrebno (pa ni). V urbanih centrih me med tednom ni, mogoče med vkendom. Med tednom se peljem proč ampak počasi, ker kdo bo gledal to džunglo tam. Ker si menda iz MB, lahko stvar kdaj dorečemo kdaj med tednom, jaz častim, če bomo kakšno 'poslovno svetovanje' dogovorili :-)
Ah. Ja, delam od doma že ene 2 leti, prej pa v pisarni 15 minute stran (peš)
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
c23po ::
...Ravno tako nimaš statističnega podatka, kolikokrat je za nesrečo kriva cesta, oziroma cestno podjetje.
Ko bo odgovor na gentlmenski izziv glede vira za tvojo trditev:
...da je nevarna samo prekoračitev hitrosti, če prav je vzrok za nesrečo, po statistiki, redka...
ti bom posredoval tudi te statistike, za katere misliš. da ne obstajajo.
Čakam vir...
mancini ::
LeQuack ::
WizzardOfOZ je izjavil:
En dober komentar:
Da bo promet v Sloveniji naraščal do razsežnosti, kot smo jim priča danes, je stroka opozarjala že pred 15 leti. Kljub temu se za širitev prometne infrastrukture in graditev dodatnih pasov, tudi za posodobitev infrastrukture za javni potniški promet, v zadnjih desetih, 15 letih ni naredilo ničesar, je do državne prometne politike kritičen prometni strokovnjak Gregor Ficko.
https://siol.net/novice/slovenija/grego...
Zdaj je treba pozabit na investicije v to za naslednjih 10 let zaradi posledic poplav.
Quack !
WizzardOfOZ ::
Lih sedaj bo treba investirat. Sedaj, ko smo videli, da lahko tudi avtocesto zalije in nam bo zaradi tega EU zatežila, da moramo to popravit in uredit, da bo povezava do vzhodne evrope potekala nemoteno.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
GupeM ::
Ahim ::
Mislim, da se je MZI nedavno v eni oddaji izgovarjala tudi na porast prometa nad pričakovanji odkar je Šengen zajema še Hrvaško in sodelujoči so menda prikimovali.
Uf, nepricakovano - kot sneg pozimi. O njihovem vstopu so zaceli debatirati sele leta 2011, od takrat pa je minilo samo slabih 12 let, kar ni dovolj casa za razsiritev najbolj problematicnih delov/sticisc cest ...
nejc_nejc ::
Včeraj mi je dilear rentacara razlagal mnenje tujih uporabnikov.
Za vse razen "pogojno" AC, zelo dobra izkušnja s slo vozniki na naših cestah.
Za vse razen "pogojno" AC, zelo dobra izkušnja s slo vozniki na naših cestah.