» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
253 / 307
»»

Tidule ::

HolyFuck1 je izjavil:

Tidule je izjavil:

Se mi je zdelo, da bo zakon prekompleksno ctivo zate.
ZPrCP; 45. Clen.; 1. Odstavek

Jaz tukaj ne vidim omejitve hitrosti, razen če mi pomagaš izbrskati še definicijo tehničnih in drugih lastnosti ceste.
Solatko ima prav, 100%.

Ce si tako zabit, da ne razumes da omejitev sodi med lastnosti ceste, potem je res skoda da se oglasas in delas bedaka iz sebe. Lahko pa namesto tega kaj preberes o merilih za kategorizacijo cest.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Pithlit ::

Neeeeeee omejitve so zaradi avtov! Tam kjer je za fičota 80, je za beemveja 240. Nima cesta nič s tem... Vi sploh pojma nimate kolk so avti napredovali. Eni imajo celo radarski tempomat da bolje zavirajo!

Jaz še kar vabim vse ki pravijo da nimamo kaj vozit počasneje od omejitev da se do mene pripeljejo. Brez skrbi, bom posnela ta šov. Omejitev je 30, what could go wrong.
Life is as complicated as we make it...

c23po ::

HolyFuck1 je izjavil:

Tidule je izjavil:

Se mi je zdelo, da bo zakon prekompleksno ctivo zate.
ZPrCP; 45. Clen.; 1. Odstavek

Jaz tukaj ne vidim omejitve hitrosti, razen če mi pomagaš izbrskati še definicijo tehničnih in drugih lastnosti ceste.
Solatko ima prav, 100%.

S Solatkom nimata prav. Ti sicer ne vidiš omejitve hitrosti, kar ne pomeni, da je v tem členu ni. Je!
in sicer v "tehničnih lastnostih ceste". Ena od tehničnih lastnosti je tudi maksimalna projektirana hitrost, ki z drugimi tehničnimi lastnostmi določi maksimalno hitrost, torej "omejitev", ki jo ne vidiš.

val46 ::

Ma sej veste kako je to...če ni napisano, pol ne obstaja. Isto kot v ameriki, kjer morajo na mikrovalovne dajat nalepke, da niso namenjene za sušenje hišnih ljubljenčkov! Sam res kako eni razmišljajo in v svoj prid razlagajo ej! A ko kupite krompir na tržnici ga jeste surovega? Z olupkom? Zakaj ne, če pa na vrečko od branjevke ni napisano, da ga je potrebno pred zaužitjem skuhat/ocvret/peči in še prej olupit?

predi ::

Vse piše, samo bralno razumevanje je potrebno. Lahko bi pa pisalo tudi na način, da razumejo tudi bolj preprosti ljudje. Taki, ki raje vidijo kakšno slikco in razpredelnico tu in tam. Zakonodaja, ki jo razume samo peščica posvečencev, pa še ti zgolj po urah vloženega truda vsak na svoj način, je sama sebi namen. Biblija v latinščini takorekoč.

donvito ::

Ponoči je na avtocestnem odseku Razdrto–Postojna pri naselju Hruševje osebno vozilo trčilo v dva divja prašiča, drugo vozilo pa se je ob izogibanju nesreči prevrnilo na streho, so sporočili s centra za obveščanje uprave za zaščito in reševanje.

Solatko bi to predvideval in ga/ju nonšalanto obvozil. 8-)

mirator ::

Za marsikoga bo tole mogoče zanimivo branje.
https://www2.ecpp.si/hitrost-previsoka-...

Pithlit ::

donvito je izjavil:

Ponoči je na avtocestnem odseku Razdrto–Postojna pri naselju Hruševje osebno vozilo trčilo v dva divja prašiča, drugo vozilo pa se je ob izogibanju nesreči prevrnilo na streho, so sporočili s centra za obveščanje uprave za zaščito in reševanje.

Solatko bi to predvideval in ga/ju nonšalanto obvozil. 8-)

Solatko bi šel vmes ker bi radarski tempomat rešil zadevo.
Life is as complicated as we make it...

Tidule ::

Solatko bi imel kar webra in BBQ omako ze v avtu. Predvidevanje pa to.

solatko ::

Tidule - Omejitve hitrosti ne sodijo med lastnosti ceste, temveč med želje politikov, županov, lokalne skupnosti,... velikokrat so omejitve višje, kot je tehnično možno peljati po tisti cesti (šoder, gladek asvalt, rušenje kamenja,....), velikokrat pa je omejitev enostavno nesmiselna Roška 50km/h- štiri pasovnica, kolesarsko in pločnik, strokovno utemeljitev prosim. Topniška od Linhartove do Dunajske 60km/h dvopasovnica, na vsakih nekaj m uvoz,.... strokovno utemeljitev prosim. Nehaj že nakladat o strokovnih odločitvah v našem prometu, ker ne odloča noben strokovnjak, oziroma tisti, ki odločajo, praviloma niso strokovnjaki. Še ob pripravi zakonov, se izogibajo strokovnjakov. Pojasni mi, zakaj je iz zakona izginila obveza pešcev o opozorilu, da nameravajo prečkat cestišče, o tem, da so se dolžni prepričat, da je prečkanje varno, če prav vsi strokovnjaki vedo, da se pešce in kolesarje v prometu najlažje spregleda? Vsi pravniki so strokovnjaki, zato se je v SLO spisala zakonodaja, ki onemogoča zapirat, oziroma obsodit barabe!

c23po - Ti imaš pa še hujše od Tidule, on vsaj zagovarja administrativne omejitve z mešanjem strokovnjakov v to, ti pa že kar projektantom namenjaš funkcijo omejevalcev hitrosti. Bravo, res genij do genija.
Delo krepa človeka

Tidule ::

predi je izjavil:

Vse piše, samo bralno razumevanje je potrebno. Lahko bi pa pisalo tudi na način, da razumejo tudi bolj preprosti ljudje. Taki, ki raje vidijo kakšno slikco in razpredelnico tu in tam. Zakonodaja, ki jo razume samo peščica posvečencev, pa še ti zgolj po urah vloženega truda vsak na svoj način, je sama sebi namen. Biblija v latinščini takorekoč.

V bistvu je bizarno da sploh mora pisat, da je pri voznji potrebo upostevat omejitve hitrosti. Za norce, kot solatko, ki dnevno iscejo izgovore za ogrozanje ostalih udelezencev v prometu je pa takonl ali tako vseeno kaj pise, ker oni bodo vsako stvar interpretirali skladno s svojimi motnjami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Tidule ::

Omejitve hitrosti ne sodijo med lastnosti ceste, temveč med želje politikov, županov, lokalne skupnosti,...


Popolnoma brezpredmetno je kdo in zakaj je dolocil neko omejitev. Tisto sekundo, ko je omejitev za neko cesto dolocena je to lastnost tiste ceste. To da je neka lastnos dolocena arbitrarno ne spremeni dejstva da je se vedno lastnost.

Slaboumno nabijanje o tem, da je tworeticno mozno peljat vec, pa je samo odraz tega da bi spet rad debato odpelja nekam drugam, ker vidis da pojma nimas o cem govoris. Ker samo ti slaboumno poskusas mesat omejitev hitrosti z maksimalno hitrostjo ki jo neka cesta dopusca. Gre za dve razlicni stvari in zato ker je absolutna hitrost s katero se da peljat visja od omejitve, to ne pomeni da omejitev ne sodi med lastnosti ceste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Pithlit ::

Solatko, lepo te prosim da prideš k meni in mi pokažeš vožnjo s prilagojeno hitrostjo nad omejitvijo. Dopuščam možnost vožnje točno po omejitvi. Nikakor pa ne pod omejitvijo. Če mi dovoliš bi se usedla na sovoznikov sedež med to demonstracijo.
Life is as complicated as we make it...

nejc_nejc ::

@ solatko
c23po - Ti imaš pa še hujše od Tidule, on vsaj zagovarja administrativne omejitve z mešanjem strokovnjakov v to, ti pa že kar projektantom namenjaš funkcijo omejevalcev hitrosti. Bravo, res genij do genija.

Solatko, tle si ga pa mim pihnu totalno.

Že sam način, v vseh njenih možnih izvedbah, prevojnic, ti spremeni hitrost....da ne govorim o precnih nagibih...

solatko ::

nejc_nejc - Kaj hočeš povedat, da projektant napiše ta ovinek je možno speljati z 90 in potem odločevalci določijo to omejitev? Kako lahko nad omejitvijo vozijo vozniki na nujni vožnji in ne zletijo s ceste, se ne zaletavajo, jim ne pade avion na glavo in še za čuda, tehnična lastnost ceste, to dovoljuje, ampak smo na nujni vožnji.
Res slišim bedaste razlage o tem, da se lahko selektivno uporablja vse predpise, samo OH pa v nobenem primeru, si takoj na neprilagojeni hitrosti.
Dajte mi razližit, kako je lahko hitrost voznika na nujni vožnji prilagojena, vožnja šolanega voznika, tudi za ekstremne razmere in v odličnem, tehnično vrhunskem vozilu pa potencialno morilska, če prav ima ta voznik neprimerno več ur in km treningov, kot policisti, gasilci ali medicinski tehniki? Seveda je vožnja nad OH prekršek in je kazniva, če te ujame merilnik hitrosti, ni pa smrtno nevarna, kot trdite vi, če voznik lahko in zna hitreje voziti s prilagojeno hitrostjo primerno svojemu znanju, voznim razmeram in stanju vozila pa tudi eventualni varni zaustavitvi ob nevarnih situacijah. Dajem samo v primerjavo - vozniki na nujni vožnji, bolj ali manj usposobljeni za tak način vožnje v tekočem prometu in usposobljenega voznika na prazni AC z vozilom, ki je za višje hitrosti narejeno, česar ne moremo trditi za večino reševalnih vozil, niti gasilskih, niti policijskih Škod z najcenejšimi gumami s katerimi je uspel dobavitelj javnega naročila dobiti posel. Dejte končno enkrat razmislit kaj in o čem pišete.
Delo krepa človeka

nejc_nejc ::

Če bi hitrost na cesti omejil na max. htrost, ki jo cesta dopušča, bi bilo premalo bolniških postelj.
Ja in projektant ti z geometrijo cedste omejuje hitrost.

mirator ::

Moderatorji, se vam ne zdi, da bi bil že čas za zaklep te teme? Nič novega ni več ampak samo trolanje ene in iste stvari.

solatko ::

mirator - Saj ti ni potrebno sodelovat, še več, tudi odpirat ti je ni treba.
Delo krepa človeka

val46 ::

solatko je izjavil:

nejc_nejc - Kaj hočeš povedat, da projektant napiše ta ovinek je možno speljati z 90 in potem odločevalci določijo to omejitev? Kako lahko nad omejitvijo vozijo vozniki na nujni vožnji in ne zletijo s ceste, se ne zaletavajo, jim ne pade avion na glavo in še za čuda, tehnična lastnost ceste, to dovoljuje, ampak smo na nujni vožnji.
Res slišim bedaste razlage o tem, da se lahko selektivno uporablja vse predpise, samo OH pa v nobenem primeru, si takoj na neprilagojeni hitrosti.
Dajte mi razližit, kako je lahko hitrost voznika na nujni vožnji prilagojena, vožnja šolanega voznika, tudi za ekstremne razmere in v odličnem, tehnično vrhunskem vozilu pa potencialno morilska, če prav ima ta voznik neprimerno več ur in km treningov, kot policisti, gasilci ali medicinski tehniki? Seveda je vožnja nad OH prekršek in je kazniva, če te ujame merilnik hitrosti, ni pa smrtno nevarna, kot trdite vi, če voznik lahko in zna hitreje voziti s prilagojeno hitrostjo primerno svojemu znanju, voznim razmeram in stanju vozila pa tudi eventualni varni zaustavitvi ob nevarnih situacijah. Dajem samo v primerjavo - vozniki na nujni vožnji, bolj ali manj usposobljeni za tak način vožnje v tekočem prometu in usposobljenega voznika na prazni AC z vozilom, ki je za višje hitrosti narejeno, česar ne moremo trditi za večino reševalnih vozil, niti gasilskih, niti policijskih Škod z najcenejšimi gumami s katerimi je uspel dobavitelj javnega naročila dobiti posel. Dejte končno enkrat razmislit kaj in o čem pišete.


Povej kdaj je kdo od nas(izvzemši tebe,Molnarja, morda še kakega GR2-btw, kje se je zgubil, da se nič več ne oglasi, pa še tam pa tam kakega trola, ki se slučajno oglasi) razlagal o selektivnem upoštevanju predpisov? Ti non stop to počneš, ko trdiš da je treba vse ostalo spoštovat, omejitve hitrosti pa ni potrebno. Sam pravi avto moraš imet za to, pa dovolj velike cohones!

Kar se pa tiče tistega, zakaj recimo policaji, gasilci in reševalci prekoračijo OH na nujni vožnji, nekdo ki je usposobljen in ima za to primeren avto pa ne sme? Ti res moram povedat zakaj? Al se sam norca delaš, da tega ne veš?

mirator ::

mirator je izjavil:

Moderatorji, se vam ne zdi, da bi bil že čas za zaklep te teme? Nič novega ni več ampak samo trolanje ene in iste stvari.
Načeloma imaš povsem prav.Če nekoga tema ne zanima, potem pač naj ne sodeluje v njej. Vidiš, enako mislim tudi jaz. Ampak samo za teme, ki so specifične, kar pa "talenti na slovenskih cestah" ni. Zame je ta tema zelo zanimiva, ker nekako lahko pridem (čeprav je vzorec zaradi trolov, izredno majhen) do razumevanja ravnanj nekaterih voznikov.

solatko je izjavil:

mirator - Saj ti ni potrebno sodelovat, še več, tudi odpirat ti je ni treba.
Načeloma imaš povsem prav.Če nekoga tema ne zanima, potem pač naj ne sodeluje v njej. Vidiš, enako mislim tudi jaz. Ampak samo za teme, ki so specifične, kar pa "talenti na slovenskih cestah" ni. Zame je ta tema zelo zanimiva, ker nekako lahko pridem (čeprav je vzorec zaradi trolov, izredno majhen) do razumevanja ravnanj nekaterih voznikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

solatko ::

val46 - Vsi uporabljamo cestne predpise selektivno, udeleženci v prometu nismo samo kot vozniki! Nekateri zato, ker vseh ne poznajo, drugi zato, ker pač kakšnega obrnejo malo po svoje in nekatere namerno, čisto vsi, od pešcev naprej. Kdaj in kje sem omenil, da OH ni potrebno spoštovat, če je jaz včasih ne in to celo priznam, vi ste pač anglčki, ki kršite vse drugo, OH pa nikoli, če verješ.
Saj ne razumeš, kaj hočem povedat. Vozniki na nujni vožnji morajo, kljub temu, da vozijo preko omejitve hitrosti, včasih tudi 100%-ov preko, upoštevati prilagojeno hitrost, saj bi v primeru, da ni tako, velikokrat v takih razmerah hudo pokalo. Vi govorite o tem, kakšna nevarnost je vožnja nad omejitvijo in smo tisit, ki to gdaj storimo, kljub usposobljenosti in vozilom, ki so za to dovolj varni tudi pri ustavljanju, najmanj potencialni morilci in nikakor ne moremo vozit s prilagojeno hitrostjo, torej nimamo vozila pod kontrolo, temveč izzivamo usodo (to smo počeli, ko smo nabirali izkušnje na poligonih in testnih stezah), vožnja s prilagojeno hitrostjo pomeni ravno to, da ima voznik avto v popolni kontroli pa naj bo to voznik provide na nujni vožnji med normalnim prometom ali solatko na prazni AC v suhem in lepem vrem
Samo nekaj primerov, ko so policisti vozili krepko preko OH na nujni vožnji, solatko takole ni nikoli vozil, niti ne tako, kot debili katere so lovili.
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
https://www.24ur.com/novice/crna-kronika
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

mirator - Zakaj potem jamraš?
Delo krepa človeka

Tidule ::

Se vedno uporabljas besede ki jih nisi sposoben razumet. Nic drugace kot se vedno blodis o prometu, pa ceprav ti osnove niso jasne. Ker kako tocno po tvoje izgleda selektivno krsenje predpisov, ki jih ne poznas?

val46 ::

Torej ti res moram razložit, zakaj oni smejo in velikokrat morajo na nujni vožnji prekoračit omejitve hitrosti, en "pacient" z dobrim avtom pa ne sme! Vozila na nujni vožnji so v prvi vrsti opremljene s svetlobnimi signali in sireno. Ti, pa ni pomembno, ali si v tvoji VW Jetti, ali pa ferrariju za pol miljona eurov, tega nimaš! In s tem ko tega nimaš, te ostali udeleženci ne morejo opazit in ti zato dat prosto pot, kot se daja vozilom na nujni vožnji. Veš solatko, jaz ko vidim rešilca, policiste, ali gasilni avto z prižganimi lučmi in sireno, se lepo pristavim in odmaknem k desnemu robu cestišča. Na kraj pameti mi pa ne pride, da bi isto počel enemu prepotentnežu v "mrcini" od avta, ki želi mimo mene leteti 200 na uro ali še več! Zdaj razumeš zakaj oni smejo, ti pa ne smeš? Če ti je tolk do tega in maš vse to znanje, zakaj nisi potem šel počet nekaj takega za si služit kruh? Sm te že vprašal, pa si spet nekaj po svoje začel nakladat...

ZveeZ ::

Ce v treh, stirih letih ni razumel, ne bo nikoli.

Utk ::

Če bi kdaj videli rešilca, bi opazili, da zelo redko divjajo. Ne mečkajo, ne vozijo pa niti na polno, če ni res nujno. Bedaki vozijo na polno stalno.

Tidule ::

Predvsem pa ima vozilo na nujni voznji UTEMELJEN RAZLOG, da krsi prometne predpise in dodatno ogroza ostale udelezence v prometu. Za razliko od samooklocanih serifov in norcev ala Solatko.

In kot druzba smo se odlocili, da vozniki na nujni voznjinl to lahko, zato ker je korist vecja od tveganja, medtem ko bedaki pac ne smejo, ker njihov ego ni vreden pocenenga grosa.

Predvsem pa si velika vecina voznikov na nujni voznji ne domislja, da je njihovo ravnanje varno. In zato solatko v zivljenju ni bil sposoben za taksno sluzbo in mu je ostalo samo se, da vozi s prstom po zemljevidu.

delavec44 ::

Pa ni tako redko, da so tudi vozila na nujni vožnji udeležena v nesreči.

Tidule ::

delavec44 je izjavil:

Pa ni tako redko, da so tudi vozila na nujni vožnji udeležena v nesreči.


kar je v bistvu normalno in pričakovano. Vozniki vozil na nujni vožnji so samo ljudje in so še vedno podvrženi fizikalnim pravilom. V Solatkolandu bi bilo drugače, ampak s prstom po zemljevidu se bolj malo naredi.

val46 ::

delavec44 je izjavil:

Pa ni tako redko, da so tudi vozila na nujni vožnji udeležena v nesreči.


Ni ne. In ravno to hočem solatkotu dopovedat. Še njim, ki verjamem da so vsaj en malček usposobljeni, plus to, da jih ostali udeleženci v prometu že na daleč lahko opazijo, se zgodi prometna nesreča. In pol nam naš solatko zatrjuje, da hitrost ni nevarna, da pri 200km/h se ti nič ne more zgoditi če si vedno na varni strani prilagojene hitrosti, itd itd itd...Solatko resnično ne more razumet, da večje kot je hitrost, večja je verjetnost da do nesreče sploh pride...da o teži posledic pri takih hitrostih niti ne začnem.

c23po ::

/S
Ne in ne! Solatko bi povedal, da so ti, ki so z modrimi lučkami povzročili nesrečo, špricali pouk ali preprosto kupili spričevalo za protoklarnega voznika.
/s
Tisto o pričakovanem tveganju in koristi mi je všeč. Še najbolje razloži Solatkovo dilemo.
Sploh mi je všeč, ko ta, ki nikoli, ampak res nikoli ni pokazal na noben vir za svoje konstrukte, vzvišeno zahteva znanstvene razlage.
Še vedno menim, da Solatko manipulira naivne temperamentneže, da plačujejo namesto njega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

Mato989 ::

IgorCardanof je izjavil:

Po moji teoriji so omejitve take kot so iz vec razlogov:

Prvi razlog je to, da mora omejitev omogocat varno voznjo tudi se najbolj invalidnim voznikom na cesti. Jasno je, nekateri vozijo bolje, drugi slabse. In omejitev mora omogocat varno voznjo tudi tisti najslabsi skupini voznikov. Lahko bi imeli cesto, kjer se 80% voznikov brez problema vozi 90, ampak 20% pa nikakor ne. V tem primeru moras to omejitev zmanjsat.

Drugi razlog je pa "Priming". Ce imas ti omejitev 40 z avtoceste, se bo folk pocutil, da je ful hitr ce potem dejansko tu vozi 60. Ce pa bi bila recimo omejitev 60, bi pa folk psiholosko isto vozil malo cez omejitev in bi recimo vozil 70-80.

Tako da zakljucek je, da je popolnoma korektno voziti do neke mere preko omejitve, ker so te omejitve namerno postavljene nizje kot dejansko cesta omogoca.


Ne, v tem primeru moraš 20% pobrat vozniško... ne pa da vsak v SLO dobi vozniško
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Tidule ::

c23po je izjavil:

/S
Ne in ne! Solatko bi povedal, da so ti, ki so z modrimi lučkami povzročili nesrečo, špricali pouk ali preprosto kupili spričevalo za protoklarnega voznika.
/s
Tisto o pričakovanem tveganju in koristi mi je všeč. Še najbolje razloži Solatkovo dilemo.
Sploh mi je všeč, ko ta, ki nikoli, ampak res nikoli ni pokazal na noben vir za svoje konstrukte, vzvišeno zahteva znanstvene razlage.
Še vedno menim, da Solatko manipulira naivne temperamentneže, da plačujejo namesto njega.


V bistvu osnovna napaka Solatkovih blodenj je v tem, da on vedno definira prilagojeno hitrost za nazaj. Torej, ko prideš živ na cilj in se ti ni nič zgodilo si vozil s prilagojeno hitrostjo. Ker ve da je taka definicija naravnost idiotska potem začne nabijat o svojih nadnaravnih sposobnostih predvidevanja.

m0LN4r ::

Obratno se tudi dela,
ni prisel ziv = neprilagojeno
Press
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::

Tidule - Ko opravljaš teoretični del izpita, skoraj moraš poznati večino predpisov, da izpit opraviš. Če bi ga šel ponavljat čez nekaj dni, ga z enakim znanjem nebi opravil, ker si avtomatično tiste, za katere meniš, da niso pomembni (razne opozorilne table, zimske gume, ketne, različne situacije za 1,2 ali 3 točke), izločil iz spomina, zato jih praktično v naprej ne boš uporabljal ali upošteval, ker se ti zdi nepomembno. Nekateri celo menijo, da smerokaza ni potrebno dajati vedno,.... To je ta selektivni spomin, ki je značilen za vsa človeška učenja in dogajanja. Nekaj se posamezniku zdi pomembno, drugo pač ne. Če misliš, da ti je čisto vse, kar si v življenju spoznal, se naučil, doživel,.. tako pomembno, da si moraš čisto vse zapomniti, potem si genialc, ki ima neomejen prostor v svojih možganih. Ko se določenih zadev naučiš bolje od povprečja pa se zavedaš, da določena pravila lahko zavestno kršiš in boš še vedno prišel do zadovoljivih rezultatov, ki ne bojo na račun drugih.
Kljub utemeljenosti, lahko vozi samo tako, da ne ogroža drugih, za kar bi vsaj pri reševalcih morali bit precej bolje usposobljeni, saj nosijo na prodaj svojo in druge glave. Tudi poste bereš selektivno, o tem, da z vedno prilagojeno hitrostjo, ne moreš prit v situacijo, da bi kogar koli ogrozil, zato posledic take vožnje, niti ne opaziš, samo voznik VEDNO pride cel na cilj. Za nazaj pa lahko ugotoviš, da voznik ni upošteval vseh definicij PH in čisto nič drugega.

val46 - Torej ti moram še n-tič razložiti, da morajo tudi vozniki na nujni vožnji spoštovati termin PRILAGOJENE HITROSTI, sicer tega posla nebi mogli in smeli uporabljat!
Vendar po vaši logiki, vsi, ki vozijo preko omejitve ne morejo voziti s PH, tu je bistvo razumevanja prometa med menoj in vami. En pacient LAHKO vozi hitreje, vendar je v prekršku in pomembno je samo to ali vozilo pri tem obvlada ali pa je neotesan norec ali opica, ki se je naučil/a pritiskati na gas.
Evo situacijo, ki je zaradi neizkušenosti z upravljanjem takega vozila in neprilagojeno hitrostjo povzročila tole katastrofo
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
O teh stvareh vam jaz bluzim in trolam. To se nebi smelo dogajat na cestah, nikoli.

c23po - Solatko bi ugotovil, da voznik vozila na nujni vožnji ni upošteval pravila o prilagojeni hitrosti, glede na njegove sposobnosti, stanje ceste in prometnih razmer, čisto nič drugega.
Delo krepa človeka

ZveeZ ::

m0LN4r je izjavil:

Obratno se tudi dela,
ni prisel ziv = neprilagojeno
Press

Tako je!

300kmph po ravni, prazni cesti, v nocnem casu.

Razliko med PH in NPH naredi en mali nepredvidljiv pojav, na katerega voznik nima vpliva (npr pristanek fazana na vozni pas).

In to solatko zagovarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

m0LN4r ::

Ma cuj, lahko tudi komet pade na cesto ali pa potres pretrga vozisce in se konca usodno, pa zaradi tega se nihce ne vozi 0km/h
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::

ZveeZ - Zakaj vedno postavljate redke primere, ki se morda kdaj na svetu tudi zgodijo, niso pa med PRIČAKOVANIMI situacijami, o katerih govori termin prilagojene hitrosti, veliko nepričakovanih pa se da natrenirat na urah in vajah varne vožnje, zato se pametni na tem področju tudi dodatno usposabljajo, ravno zaradi nepričakovanih situacij in možnih reagiranji na le-te, predvsem za svojo varnost in s tem varnost drugih.
Delo krepa človeka

ZveeZ ::

m0LN4r je izjavil:

Ma cuj, lahko tudi komet pade na cesto ali pa potres pretrga vozisce in se konca usodno, pa zaradi tega se nihce ne vozi 0km/h

Ne ne, ni poanta v hitrosti.
Poanta je v definiciji PH, ces, da ce se ni nic zgodilo, je bila hitrost prilagojena. Ce bi pa pri istih pogojih nastala zgolj ena mala spremenljivka (fazan), bi govorili o NPH.
Dejstvo pa je, da je taka hitrost NPH v vsakem primeru, ker voznik ne utegne reagirat na NOBENO spremenljivko.

solatko je izjavil:

ZveeZ - Zakaj vedno postavljate redke primere, ki se morda kdaj na svetu tudi zgodijo, niso pa med PRIČAKOVANIMI situacijami, o katerih govori termin prilagojene hitrosti, veliko nepričakovanih pa se da natrenirat na urah in vajah varne vožnje, zato se pametni na tem področju tudi dodatno usposabljajo, ravno zaradi nepričakovanih situacij in možnih reagiranji na le-te, predvsem za svojo varnost in s tem varnost drugih.

Pri 250-300kmph ne utegnes reagirati niti na pricakovane ovire. Npr ovira (kos gume tovornjaka), luknja na voznem pasu..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

cvalsr ::

Ne, v tem primeru moraš 20% pobrat vozniško... ne pa da vsak v SLO dobi vozniško

Itak da nisi razumel - nisi hotel razumeti tistega odebeljeno napisanega zgoraj.
Ceste so namenjene vsem, ne samo najbolj tistim, ki si domišljajo da so nadljudje. Za tiste, ki mislijo da so supersposobni, so dirkališča. Tam bo večina hitro videla, kako se moti.
Mogoče bi pa morali 20% tule pišočim manj sposobnim prepovedati objavljanje, se strinjaš? Da ne bi smetili s svojo zabitostjo. Bi se znebili Solatkota, tebe in še koga.
Solatkotove objave že dolgo dosledno preskakujem, bi ga pa nekaj vprašal: Kako da tak iber-super šofer ni šel vozit formule 1? Ali pa vsaj relija?
Bom še odgovoril namesto njega: Kdor nima v glavi, ima v gobcu.

Tidule ::

To je ta selektivni spomin, ki je značilen za vsa človeška učenja in dogajanja.

Res je, še vedno ne razumeš kaj beseda selektivno pomeni.

o tem, da z vedno prilagojeno hitrostjo, ne moreš prit v situacijo, da bi kogar koli ogrozil, zato posledic take vožnje, niti ne opaziš, samo voznik VEDNO pride cel na cilj.
In ta definicija lahko vedno drži samo za pretekslost. In to je osnovni problem tvojih blodenj, ker si domišljaš da imaš nadnaravne sposobnosti in potem to apliciraš na prihodnost. V realnosti, pa se vsak ne glede na hitrost in sposobnosti lahko znajde v situaciji, ko grejo stvari narobe. In višja kot je hitrost večja je verjetnost za to in hujše so posledice. In zato je po zakonsk idefiniciji prilagojene hitrosti predvidena tudi maksimalna hitrost, ki je za nek odsek še dopustna.

Ko se določenih zadev naučiš bolje od povprečja pa se zavedaš, da določena pravila lahko zavestno kršiš in boš še vedno prišel do zadovoljivih rezultatov, ki ne bojo na račun drugih.
Dunning-Kruger efekt v vsej svoji velikosti. Še malo pa boš citiran na wiki, kot šolski primer.

solatko ::

ZveeZ - Si prepričan v svojo trditev? Kolikokrat si se peljal 250+ v življenju?

cvalsr - Tudi tisti najnesposobnejši bi morali upoštevati vse predpise, saj to pričakujejo vsi udeleženci od njih pa jih ne in zato jih tisti, ki bolj obvladajo vozne sposobnosti, še bolj pazijo, tisti manj usposobljeni pa jih povozijo ali se v njih zaletijo, ker ne vedo, katera je njihova prilagojena hitrost.

Tidule - Ravno zato, ker poznam in se zavedam predvsem svojih sposobnosti, mi ni bili nikoli v življenju potrebno zavirati na polno, česar pa ti ne boš nikoli razumel, ker v papirologiji to ni napisano. Ko se vsedem za volan, druge stvari zame ne obstojajo, samo koncentracija na tisto kar počnem, z vsemi mojimi živjenskimi izkušnjami in s prepričanjem, da so vsi drugi v prometu, idioti, na katere moram pazit. Na cesti nikoli ne vozim na polno, kolikor bi lahko, temveč ob 100%-ni koncentraciji, največ do 70%-ov možnega, tako, da imam v vsaki situaciji najmenj 30%-ov rezerve. Cesta ni poligon in dirka, kjer greš na 110% -ov zardi rezultata in te nekdo za to plačuje.
Delo krepa človeka

predi ::

cvalsr je izjavil:

Solatkotove Neimenovanega objave že dolgo dosledno preskakujem
+1, k sreči uporablja takšen format odgovarjanja, da ga lažje zaznaš že s perifernim vidom.

Pithlit ::

solatko je izjavil:

Ravno zato, ker poznam in se zavedam predvsem svojih sposobnosti, mi ni bili nikoli v življenju potrebno zavirati na polno

Vsakomur ki ne vozi ravno nekih 30km samo na lepo, sončno nedeljo, je kristalno jasno da si se sedaj grdo, grdo zlagal.
Life is as complicated as we make it...

link_up ::

dej no, dons ti avto na polno zavira s samo micenim pritskom na zavoro. :)
In and Out

Tidule ::

Pithlit je izjavil:

solatko je izjavil:

Ravno zato, ker poznam in se zavedam predvsem svojih sposobnosti, mi ni bili nikoli v življenju potrebno zavirati na polno

Vsakomur ki ne vozi ravno nekih 30km samo na lepo, sončno nedeljo, je kristalno jasno da si se sedaj grdo, grdo zlagal.


ne ne, se kar strinjam z njim. Tudi jaz še nikoli nisem rabil na polno bremzat, ko sem vozil s prtsom po zemljevidu.

ZveeZ ::

solatko je izjavil:

ZveeZ - Si prepričan v svojo trditev? Kolikokrat si se peljal 250+ v življenju?

Sem.
V cestnem prometu le parkrat. Pac mladost - norost.
Vozil sem tudi 110 pri omejitvi 10, pa tega ne odobravam niti ne zagovarjam, se manj pa trdim, da je bila taka hitrost prilagojena.

Zbil sem tudi fazana pri 130kmh (ponoci, prazna cesta in to v casih ko je bila cesta resnicno prazna, dandanes je to redek pojav) na hitri cesti, kjer je bila (je se zmeraj) omejitev 80.
Pristal je pred mano, jaz nisem niti trznil, ne z bremzo ne z volanom, ker sem vedel, da je pokojni.
Na avtu niti praske, niti perja. Hitrost pa ni bila prilagojena.

solatko ::

Pithlit - Ugotovljeno je, da se največ nesreč zgodi v bližini bivališča, ko vozniki prešaltajo na vožno na pamet, pade jim koncentracija in refleksi, to se zgodi nenamerno pač tu pa vse poznam, me ne more nič presenetiti. Sto procentna skoncentriranost pomeni od takrat, ko vtakneš ključ v ključavnico, do trenutka, ko ga spraviš v žep, če tega ne zmoreš, niti ne moreš voziti s PH. Res ste zbrani sami genialni teoretiki.

link_up - oglasi se pri mehaniku, da ti uredi zavore!

Tidule - Zaviranje na polno pomeni, da si nekaj opazil zadnji moment in imaš samo to srečo, da tisti zadaj ni bil preblizu in da si vozil z NPH. Če imaš vedno dovolj varnostne razdalje in dobro predvidevanje, kje ti lahko nekaj prileti na cesto, ne rabiš nikoli zavirat na polno. Bi pa bio dobro za ostale, da bi se ti dejansko vozil samo s prstom po zemljevidu ali v kakšni arkadni igri, ker o real life-u nimaš pojma in misliš, da se vse vrti po pravnih aktih, ki jih morda poznaš ali pa tudi ne.

ZveeZ - Tudi jaz sem se le nekajkrat in to ne, ko je bila mladost-norost, temveč takrat, ko sem se take hitrosti navadil in jo obvladal na terenih, kjer je to početje sorazmerno varno (čisto varno ni nikjer, ker pač človek za take hitrosti ni narejen, recimo 99,8% varno). Kolikor je meni znano farzan ni ravno nočna ptica pa pri 130 niti nisi videl, da ni bila sova ali kakšna druga ujeda, ki lovi ponoči.
Nisem zgazil niti mačke v življenju pa, če prav so včasih kar brezglavo letale čez cesto, vendar je to v bližini naselja, to pričakovano ali po tvoje, ne? Sem se pa večkrat umikal divjim živalim, posebej proti Kočevju in Sodražici,... nikoli pa nič živega, večjega od mesarske muhe zadel ali zgazil, morda kakšno žabo, ko imajo selitve preko ceste in se jih praktično ne moreš niti pri 40 izognit.
Bi pa bil nepričakovan dogodek mačka na AC ali kaj podobnega, tudi otrok sredi AC bi me morda presenetil, nebi ga pa zgazil.
Delo krepa človeka

Pithlit ::

solatko je izjavil:

Pithlit - Ugotovljeno je, da se največ nesreč zgodi v bližini bivališča, ko vozniki prešaltajo na vožno na pamet, pade jim koncentracija in refleksi, to se zgodi nenamerno pač tu pa vse poznam, me ne more nič presenetiti. Sto procentna skoncentriranost pomeni od takrat, ko vtakneš ključ v ključavnico, do trenutka, ko ga spraviš v žep, če tega ne zmoreš, niti ne moreš voziti s PH. Res ste zbrani sami genialni teoretiki.

In kaj ima to tvoje pametovanje veze s tem da se lažeš kot pes teče? Ne prvič, ne zadnjič.
Life is as complicated as we make it...

Tidule ::

Ugotovljeno je, da se največ nesreč zgodi v bližini bivališča,...

Spet smo pri najbolj idiotski argumentaciji možno. Ja, največ nesreč se zgodi v okolici doma. Pa ne zaradi idiotizmov, ki jih ti trosiš, ampak zaradi preprostega dejstva, da se največ kilometrov naredi v okolici doma. To je na nivoju idiotizma, ko si trdil da največ nesreč povzročijo trezni in tisti, ki vozijo po omejitvah. No shit, še dobro da je tako, ker drugače bi imel bistveno večje probleme v prometu, kot forumske pametnjakoviče, ki vozijo s prtom po zemljevidu.

Bi pa bio dobro za ostale, da bi se ti dejansko vozil samo s prstom po zemljevidu ali v kakšni arkadni igri, ker o real life-u nimaš pojma in misliš, da se vse vrti po pravnih aktih, ki jih morda poznaš ali pa tudi ne.
Kot že večkrat povedano, o tem kako vozim pojma nimaš. Je pa iz avijona jasno, ko beremo tvoje zapise, kako slab in nesposoben voznik si ti, pa če ne vem kakšne pravljice prodajaš. Da o tvojem nepoznavanju osnovnih fizikalnih pravil in praktično neobstojem znanju o prometnih predpisih sploh ne govorimo.

Če imaš vedno dovolj varnostne razdalje in dobro predvidevanje, kje ti lahko nekaj prileti na cesto, ne rabiš nikoli zavirat na polno.
ja normalno, kristalno kroglo globo v rit, pa veselo naprej s prstom po zemljevidu.

donvito ::

Pithlit je izjavil:

solatko je izjavil:

Ravno zato, ker poznam in se zavedam predvsem svojih sposobnosti, mi ni bili nikoli v življenju potrebno zavirati na polno

Vsakomur ki ne vozi ravno nekih 30km samo na lepo, sončno nedeljo, je kristalno jasno da si se sedaj grdo, grdo zlagal.

Jaz mu pa verjamem, on zapelje na travo ali v graben. :))
««
253 / 307
»»