Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

scipascapa ::
Mar ni prepoved prehitevanje tovornjakov po celotnem delu AC? Včeraj LJ-Vrhnika konstatno prehitevanje.

ZveeZ ::
scipascapa je izjavil:
Mar ni prepoved prehitevanje tovornjakov po celotnem delu AC? Včeraj LJ-Vrhnika konstatno prehitevanje.
Afaik le tam kjer so table od 06 do 18ih. Nisem pa preprican ce so po celotni AC.

Tidule ::
Od jeseni 2021 velja prepoved na celotni avtocestni mrezi (razen kje so trije pasovi) od 6h do 18h.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()

GupeM ::
Od jeseni 2021 velja prepoved na celotni avtocestni mrezi (razen kje so trije pasovi) od 6h do 18h.
This. Mislim pa, da zadeva velja tudi za avtobuse??? Ali se motim? Vem pa, da avtobusi kar redno prehitevajo. Tovornjakarji se pa kar držijo prepovedi po mojih izkušnjah. Včasih kakšnega kje vidim, ampak res redko.

MrStein ::
Avtobusi vozijo hitreje (ne vem sicer če je to dovoljeno), kot tovornjaki, tako da...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Tidule ::
Od jeseni 2021 velja prepoved na celotni avtocestni mrezi (razen kje so trije pasovi) od 6h do 18h.
This. Mislim pa, da zadeva velja tudi za avtobuse??? Ali se motim? Vem pa, da avtobusi kar redno prehitevajo. Tovornjakarji se pa kar držijo prepovedi po mojih izkušnjah. Včasih kakšnega kje vidim, ampak res redko.
Ne, prepoved se nanaša na tovorna vozila z NDM nad 7,5 tone.

ginekk ::
scipascapa je izjavil:
Mar ni prepoved prehitevanje tovornjakov po celotnem delu AC? Včeraj LJ-Vrhnika konstatno prehitevanje.
Je, samo ni toliko nadzora izgleda. To redno počnejo tako tujci kot naši. Pač tvegajo kazen, podobno kot oni ki divjajo 200km/h.

Tidule ::
Ne ne, to so samo ultra sposobni vozniki, ki imajo zaradi svojih solatastih sposobnosti pravico, da selektivno izbirajo katere prometne predpise bodo upoštevali.

predi ::
V Sloveniji imamo veliko boljšo statistiko s pojasnili: https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...Ta je za 2020, ki nima ravno nekega stika z realnostjo zaradi Covid19. Statistika za 2021 je bolj pravi pokazatelj stanja. To je naravnost porazno. Najslabše v zadnjih petih letih. ~40% več smrti v primerjavi s prejšnjim letom, ki, kot že rečeno, ni ravno primerljivo. Vseeno 10% več kot povprečje zadnjih petih let.. Več je bilo alkohola, neuporabe pasu, itd. Motoristi so umirali po tekočem traku. Očitno se je ljudem malce odpelo po tistih zaprtjih.

ZveeZ ::
Od jeseni 2021 velja prepoved na celotni avtocestni mrezi (razen kje so trije pasovi) od 6h do 18h.
This. Mislim pa, da zadeva velja tudi za avtobuse??? Ali se motim? Vem pa, da avtobusi kar redno prehitevajo. Tovornjakarji se pa kar držijo prepovedi po mojih izkušnjah. Včasih kakšnega kje vidim, ampak res redko.
Za avtobuse ni nikjer nic omenjeno. Sicer pa avtobus ima najvisjo dovoljeno hitrost 100km/h.
Sleper 80km/h, mali tovornjak brez prikolice pa 90km/h.

DostMam ::
Prilimal sem ADAC sliko, kjer smo enake barve kot Cehi in Madzari. Temnejsi od Avstrijcev, ki so temnejsi od Nemcev in dodal se en link iz wiki.
Interpretacijo zakaj je tako, prepuscam DostMamu. Jaz sem samo pripomnil, da verjetno smo slabsi soferji, saj imamo pocasnejse ceste, ampak baje dobre. Divjakov tudi neki nimamo, se vozimo zelo pocasi.
To sklepam ker sem ze nekaj dni doli na cestah in nisem srecal nobenega divjaka, sem pa veliko sanjacev.
Razlika med avti tudi ne more biti, imamo dobre, tehnicno izpravne avte, povprecno z manj konji, kot sosedi s svetlejso barvo na sliki.
Pa tudi, ce bi hotel divjati, ne mores zares, ceste tega po naravi ne dopuscajo.
To je veliko bolj umirjena teza, na kateri se splača graditi debato. Zmotil me je instant sklep, da smo slabši vozniki na osnovi ene grafike iz katere je razvidno, da število žrtev v prometu narašča v koncentričnih krogih sorazmerno oddaljenosti od relativno varne Nemčije in Švice. Zato sem navedel boljši vir (hvala Prediju za še boljšega) iz katerega se da nekoliko bolje sklepati.
Žal, tudi podatki AVP-ja niso natančni. Ne upoštevajo recimo dejstva, da je Nemčija vir in cilj močnih migracij delavcev iz manj razvitih (ob)evropskih držav. Večina teh migrantov namenjenih na vzhod pa se vozi po naših avtocestah. In glej ga zlomka: ravno v "deželici tam doli", kjer so vsi predvsem "sanjači" imamo nesorazmerno veliko mrtvih na avtocestah.
Sledi sklep: bodisi podivjamo, ko zagledamo dva pasova, bodisi na število nesreč vplivajo TUDI migranti, ki se po naših avtocestah vozijo velikem številu in precej utrujeni.
Razlogi so, seveda, tudi drugje, vendar nikakor ne smemo tako čez palec obsoditi slovenskega šoferja, kako je zanič. (Sploh mi ni jasno zakaj bi, za boga milega, nemški šofer bil boljši.)

h0d0r ::
Za avtobuse ni nikjer nic omenjeno. Sicer pa avtobus ima najvisjo dovoljeno hitrost 100km/h.
Sleper 80km/h, mali tovornjak brez prikolice pa 90km/h.
Ampak avtobus nima nobenih blokad in brez večjega problema potegne do 120. Enako kot vidiš počitniške prikolice z nalepko 100, gredo pa 120, če ne tudi 130.
Sem pa res videl ta teden dva šleparja z vklopljenim levim smernikom, prvi ga je vklopil ko je bil ob njem avto in je potem ko je videl da je preveč prometa za njim, prekinil manever. Drugi je pa danes meni dal smernik (v bistvu zdaj ko razmišljam, je kar vljudno ga spustit naprej, ker njemu pomeni čas več kot meni), ampak sem šel jaz še mimo, potem je šel pa prehitevat, niti ni naredil takega zamaška za mano kot bi si mislil, še ne za pol minute. In sicer je prehiteval tovorni tovornjak, tisti gredo pa res počasi, tudi 80, 100 na 80 se da prehitet v doglednem času.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: h0d0r ()

mirator ::
...
Ko pa iz regionalke prevozis mimo "birokratske" table za naselje se magicno spremeni v NPH vse kar je nad "birokratsko" omejitvijo 50km/h. Ceprav je 200km/h v Lambotu pickin dim tudi v dolocenih naseljih (deli naselij).
Ravno to je problem Solatkovega vernika. To prepričevanje, da prav vsak lahko določa mejo varnosti na osnovi tenke meje med srečo in nesrečo in lažnega prepričanja v svojo nadpovprečnost.
Varnost bi, posebej obiskovalci tehničnega foruma, morali razumeti drugače, tako kot npr. statiki ali elektrotehniki, ki postavijo varnostno mejo za red velikosti višje od sprejemljivega tveganja. Ne, ni prav! Ne morete Solatkovi verniki trditi, kako je varno vse do meje fizike in pri tem spregledati drugih strokovnjakov tako, da jim nonšalantno nalimate pridevnik "birokratsko". (Pa sploh pojma nimate, kaj je in čemu je potrebna birokracija.) Ko boste razumeli, da tista tabla dejansko in resnično spremeni režim prilagojene hitrosti, da vsak posameznik mora spoštovati predpise in ne sme pisati svojih, da samo z zakoni fizike ni možno opisovati varnosti prometa in da pri opisovanju varnosti sodeluje cela četa strok, takrat bo talentov na naših cestah veliko manj.
Solatko (in verniki): kako bi vi uredili regulacijo hitrosti? Kakšne homeopatske znake in opozorila bi postavili, da bi vsakem vozniku bilo jasno kaj je prilagojena hitrost? Kako bi vskladili nadobudnega mladca, ki na Zaloški (verjetno pravilno) ocenjuje, da je 130 km/h prilagojena hitrost, in ostarelo mamico, ki to isto Zaloško v tem primeru mora prečkati z najmanšo prilagojeno hitrostjo 45 km/h? Peš, seveda.
Tukaj je namig, zakaj se nekateri rajši odločimo za "birokratsko", ki pač naredi manj škode, kot "idiotsko".
No, tole si lepo zapisal.
Kar pa se tiče prilagojene hitrosti, je pa po moje povsem preprosta stvar. To hitrost, pri kateri v varnostni razdalji, glede na prometne razmere, ne pričakuješ kakršne koli ovire. To pomeni, če voziš 30 km/h (v lepem jasnem vremenu), potem lahko varno ustaviš, če se ti v razdalji ca 17 m pojavi nepričakovana ovira. Ali pa če voziš na AC recimo 200km/h in se v razdalji (v vidnem polju) 111 m ne pojavi nepričakovana ovira. Ali drugače povedano. V teh razdaljah ne sme biti nobenih hiš z direktnim dostopom na vozišče, nobenih križišč in nobenih uvozov na AC. Vse drugo je divjanje, ki ni prilagojena hitrost, čeprav ne pride do nesreče. To je samo ena in edina sreča za divjaka.

ZveeZ ::

Tidule ::
Prilagojena hitrost je se vedno samo in le tista, ki jo definira relavanten zakon in vedno vkljucuje tudi omejitev hitrosti (ne pa samo omejitev hitrosti, preden nasega solatarja bozjast vrze).
Vse ostalo so pobozne zelje in iskanje izgovorov za krsenje prometnih predpisov. In ko enkrat odpres to pandorino skrinico je samo stvar domislije, kaj vse si posameznik domislja, da lahko "varno" krsi. Za solatka je to hitrost, za Joskota telefon, za Marijo alkohol, za Francelna celave gume... in vsem je skupno, da zavestno krsijo prometne predpise in si domisljajo, da zaradi lastne superiornosti in ignorance to pocnejo "varno".
Vse ostalo so pobozne zelje in iskanje izgovorov za krsenje prometnih predpisov. In ko enkrat odpres to pandorino skrinico je samo stvar domislije, kaj vse si posameznik domislja, da lahko "varno" krsi. Za solatka je to hitrost, za Joskota telefon, za Marijo alkohol, za Francelna celave gume... in vsem je skupno, da zavestno krsijo prometne predpise in si domisljajo, da zaradi lastne superiornosti in ignorance to pocnejo "varno".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()

solatko ::
GupeM - Avtobusi imajo omejitev 100 in niso omenjeni.
Tidule - Se ti spet dogaja, potem boš pa tako izjavo v naslednji temi preložil na mojo grbo. Kaj je z vami, vam cepljenje res tako škoduje? Seveda imaš zopet prav, če prav mi nihče še ni odgovoril, kako je lahko v SLO na podobnih cestah, v MB na štiripasovnicah omejitev 70, v LJ pa 60 in zaradi česa (razen birokratske ureditve) v MB pomeni PH v LJ na skoraj identični cesti pa NPH. Pri obeh hitrostih je PH, če odgovarja vsem ostalim kriterijem. Še vedno trdim, da omejitev hitrosti ne more vplivat na PH, temveč prilagajanje hitrosti razmeram, počutju, stanju cestišča, osebnemu počutju, stanju vozila,... kje se nahajo OH pa veste samo vi, saj moraš velikokrat voziti pod OH, da zadostiš kriterijem PH. Sicer pa brez veze omenjati to kategorijo, dokler vam ni jasno, za kaj gre. Je pa vežen predvsem to, da vozilo ves čas obvladaš in, da lahko ob pričakovanem dogodku, varno ustaviš. Pri 200 v naselju, ne moremo govorit o PH, temveč o sreči divjaka, da ni naletel na oviro. Motorist na Zaloški, ki se je zaletel v rešilca, ni imel PH, če prav ga je rešilec izsilil in ravno to bi moral motorist predvidevati v vsakem križišču, da ga pač lahko, nekdo tudi izsili.
ZveeZ - Šleper 90, cisterna z nevarno tekočino 80.
h0d0r - Še kako imajo blokade, vendar jih lahko izklopijo, kar pa je kaznivo.
Tidule - Se ti spet dogaja, potem boš pa tako izjavo v naslednji temi preložil na mojo grbo. Kaj je z vami, vam cepljenje res tako škoduje? Seveda imaš zopet prav, če prav mi nihče še ni odgovoril, kako je lahko v SLO na podobnih cestah, v MB na štiripasovnicah omejitev 70, v LJ pa 60 in zaradi česa (razen birokratske ureditve) v MB pomeni PH v LJ na skoraj identični cesti pa NPH. Pri obeh hitrostih je PH, če odgovarja vsem ostalim kriterijem. Še vedno trdim, da omejitev hitrosti ne more vplivat na PH, temveč prilagajanje hitrosti razmeram, počutju, stanju cestišča, osebnemu počutju, stanju vozila,... kje se nahajo OH pa veste samo vi, saj moraš velikokrat voziti pod OH, da zadostiš kriterijem PH. Sicer pa brez veze omenjati to kategorijo, dokler vam ni jasno, za kaj gre. Je pa vežen predvsem to, da vozilo ves čas obvladaš in, da lahko ob pričakovanem dogodku, varno ustaviš. Pri 200 v naselju, ne moremo govorit o PH, temveč o sreči divjaka, da ni naletel na oviro. Motorist na Zaloški, ki se je zaletel v rešilca, ni imel PH, če prav ga je rešilec izsilil in ravno to bi moral motorist predvidevati v vsakem križišču, da ga pač lahko, nekdo tudi izsili.
ZveeZ - Šleper 90, cisterna z nevarno tekočino 80.
h0d0r - Še kako imajo blokade, vendar jih lahko izklopijo, kar pa je kaznivo.
Delo krepa človeka

CopiumRovte ::
Vsi v tej temi, ki se pogovarjate o prilagojeni hitrosti, ste sami bedaki.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: GupeM ()

ZveeZ ::

Tidule ::
soaltko in vir? bo prej kaj pametnega povedal, kot dal vir za svoje nebuloze. Drugače pa je spet dokazal, da pač pojma nima o prometnih predpisih.

Tidule ::
Še vedno trdim, da omejitev hitrosti ne more vplivat na PH, temveč prilagajanje hitrosti razmeram, počutju, stanju cestišča, osebnemu počutju, stanju vozila,... kje se nahajo OH pa veste samo vi, saj moraš velikokrat voziti pod OH, da zadostiš kriterijem PH
In če se na glavo postaviš to ne spremeni dejstva, da prilagojena hitost vključuje po zakonski definiciji tudi omejitev hitrosti. Seveda ne vključuje samo omejitve hitrosti in ja pogosto moraš vozit pod omejitvijo, če hočeš vozit s prlagojeno hitrostjo. Ne moreš pa vozit nad omejitvijo in sanjat o tem, da voziš s prilagojeno hitrostjo. No, lahko če si Solatko in nimaš pojma o prometnih predpisih.
Pri 200 v naselju, ne moremo govorit o PH, temveč o sreči divjaka, da ni naletel na oviro.
Zakaj? Povej mi kje v tvoji definiciji karkoli preprečuje "varno" vožnjo z 200 km/h skozi nasleje? Kot si sam večkrat poudaril, če je vozil s hitrostjo, ki je omogočala da je prišel od točke a do b brez da bi se zaletel je več kot očitno po tvoji idiotski logiki, vozil s prilagojeno hitrostjo saj je ustavil pred vsemi pričakovanimi in nepričakovanimi ovirami.
Kot povedano zgoraj, tvoja logiki in popolno nepoznavanje prometnih predpisov je recept za katastrofo na cesti, ker idiotizme, ki jih prodajaš lahko apliciraš na popolnoma vse prometne predpise (še posebej, če jih sploh ne poznaš) in sanjaš o tem kako varno voziš in kako so vse skupaj samo idiotske biraorkratske omejitve. Vse kar rabiš je dovolj velik ego, da verjameš lastnim idiotizmom.
Motorist na Zaloški, ki se je zaletel v rešilca, ni imel PH, če prav ga je rešilec izsilil in ravno to bi moral motorist predvidevati v vsakem križišču, da ga pač lahko, nekdo tudi izsili.Ti pač ocenjuješ prilagojeno hitrost za nazaj in seveda imaš vedno prav. Če bi motorist tisto križišče prevozil brez nesreče bi pa po tvoji blodnji avtomatično bila prilagojena hitrost. Hindsight is 20/20.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()

LeQuack ::
Dinamični vozniki hočejo ubiti tudi otroke ki hodijo po prehodu za pešce:
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/vozn...
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/vozn...
Quack !

matic492 ::
Definitivno ni bil dinamičen, gledal je ali v telefon, ali pa je ena mela mini krilo gor v nasprotno smer, da je spregledal celo skupino otrok

X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Tidule ::
Al pa je ocenil, da ima kot super voznik prednost in da se mu morajo pešci umaknit. Kaj pa je ta bela kraca na cesti drugega kot brezveza birokratska ureditev.

GupeM ::
Seveda imaš zopet prav, če prav mi nihče še ni odgovoril, kako je lahko v SLO na podobnih cestah, v MB na štiripasovnicah omejitev 70, v LJ pa 60 in zaradi česa (razen birokratske ureditve) v MB pomeni PH v LJ na skoraj identični cesti pa NPH.
Mogoče imajo stanovalci v LJ slabša okna, pa jih hrup dirkačev bolj moti. Mogoče je asfalt slabši. Mogoče je onesnaženost v LJ večja, pa je zato hitrost nižja, da je manj onesnaženja. Mogoče je v LJ na tej cesti večja verjetnost intervencijskih vozil ...
In ja, tudi primerna hitrost vožnje glede na okolje spada pod prilagojeno hitrost. Nenazadnje je vožnja s krosarco po gozdu lahko zelo varna in počasna, pa kljub temu prepovedana zaradi uničevanja gozda in povzročanja hrupa.
Ni vse tako črno-belo. Če zgleda podobno, še ne pomeni da je isto. Lahko ti pa jaz prodam nekaj pozlačenih železnih palic za ceno zlatih. Saj izgledajo enako.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

mirator ::
To križišče je semaforizirano. Po vsej verjetnosti je iz daljave lovil zeleno luč, medtem se mu je prižgala tako rumena kot rdeča, otrokom pa zelena. Torej neprilagojena hitrost in prepočasna reakcija. Na srečo ni bilo težjih poškodb.
Me je GupeM prehitel. Moj post se nanaša na nesrečo.
Me je GupeM prehitel. Moj post se nanaša na nesrečo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mirator ()

WizzardOfOZ ::
Dinamični vozniki hočejo ubiti tudi otroke ki hodijo po prehodu za pešce:
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/vozn...
Danes srečal dinamičnega kolesarja. Vozil je 1.5m od roba ceste. PO NASPROTNI STRANI CESTE!
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

fikus_ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Dinamični vozniki hočejo ubiti tudi otroke ki hodijo po prehodu za pešce:
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/vozn...
Danes srečal dinamičnega kolesarja. Vozil je 1.5m od roba ceste. PO NASPROTNI STRANI CESTE!
Nemci bi rekli, da je "gajstefarer".
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

GenZNPC ::
Uff. Zdaj pa se lahk razpisem.
Prevozil sem avtoceste (vceri in danes) od prekmurja do kopra, se isti dan nazaj do maribora in gor v bavarsko, ter naslednje jutro spet preko graz, maribor, do pule.
Da opisem avtocesto Koper - LJ - MB
Moram rect prav ste imeli, to je en kup zivcnih norcev in "policajev" da ni primerjave.
Mogoce je krivo, da sem se peljal med 16:00- 19:00
Divjaki? Ja in ne. Enostavno ni nobene kulture harmonije na cesti. Vsak se bi vozil kak mu pase, noben ne popusti, nista.
Videl sem toliko agresivnih prehitevanj v skarjice, kot jih v 5-7 letih skupaj gori nisem videl. IN TO PO DESNI!
Varnostna razdalja? Dobesedno neobstojeca. Delno so krivi kamioni, ki se en drugemu v riti vozijo, ampak vseeno. Fuck.
Pa nebi rekel, da je to bmw ampak vsi po vrsti.
Najnevarnejse, polek prehitevanja po desni1, brezglavo ven na prehitevalnega, tik pred avto, ki je ze na prehitevalnem.
Jaz sem bil talo srecen, ko sem pri MB zavil proti Grazu. Direkt sprostitev od teh madmaxov.
Tam od CE-MB se stvar umiri, ampak okoli LJ, WTF people.
PS: Pa ko sem ze mislil, da je policija prisla red delat, se mi je provida v tunelu pri omejitvi 100 prilimala na rit, enako kot kak drug kretön in nato nadaljevali svojo pot na kavico v koper nad omejitvami skupaj z "divjaki" - in pol naj folk pricakuje voznjo po omejitvah?
Iz Passaua do Graza se da prevozit cisto lepo z aktivnim tempomatom, brez poseganja v pedale.
Slovenska avtocesta? Neizvedljivo. Se na najkrajsi nastavitvi za razmak in sport prilagajanje, se folk vriva.
Na severu imam brez tezav celo pot nastavljeno na comfort in 2. stopnjo razmaka.
Zdaj mi je povsem jasno zakaj vsak dan poka na AC prinas, smrtno ali nesmrtno.
PS: Je pa res, da dva pasa za ta celoten tranzit tovornjakov + bolgari, romuni, ki sibajo v Italijo tudi nic ne pomaga pri vsem tem.
Lp,
Prevozil sem avtoceste (vceri in danes) od prekmurja do kopra, se isti dan nazaj do maribora in gor v bavarsko, ter naslednje jutro spet preko graz, maribor, do pule.
Da opisem avtocesto Koper - LJ - MB
Moram rect prav ste imeli, to je en kup zivcnih norcev in "policajev" da ni primerjave.
Mogoce je krivo, da sem se peljal med 16:00- 19:00
Divjaki? Ja in ne. Enostavno ni nobene kulture harmonije na cesti. Vsak se bi vozil kak mu pase, noben ne popusti, nista.
Videl sem toliko agresivnih prehitevanj v skarjice, kot jih v 5-7 letih skupaj gori nisem videl. IN TO PO DESNI!
Varnostna razdalja? Dobesedno neobstojeca. Delno so krivi kamioni, ki se en drugemu v riti vozijo, ampak vseeno. Fuck.
Pa nebi rekel, da je to bmw ampak vsi po vrsti.
Najnevarnejse, polek prehitevanja po desni1, brezglavo ven na prehitevalnega, tik pred avto, ki je ze na prehitevalnem.
Jaz sem bil talo srecen, ko sem pri MB zavil proti Grazu. Direkt sprostitev od teh madmaxov.
Tam od CE-MB se stvar umiri, ampak okoli LJ, WTF people.
PS: Pa ko sem ze mislil, da je policija prisla red delat, se mi je provida v tunelu pri omejitvi 100 prilimala na rit, enako kot kak drug kretön in nato nadaljevali svojo pot na kavico v koper nad omejitvami skupaj z "divjaki" - in pol naj folk pricakuje voznjo po omejitvah?
Iz Passaua do Graza se da prevozit cisto lepo z aktivnim tempomatom, brez poseganja v pedale.
Slovenska avtocesta? Neizvedljivo. Se na najkrajsi nastavitvi za razmak in sport prilagajanje, se folk vriva.
Na severu imam brez tezav celo pot nastavljeno na comfort in 2. stopnjo razmaka.
Zdaj mi je povsem jasno zakaj vsak dan poka na AC prinas, smrtno ali nesmrtno.
PS: Je pa res, da dva pasa za ta celoten tranzit tovornjakov + bolgari, romuni, ki sibajo v Italijo tudi nic ne pomaga pri vsem tem.
Lp,
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

WizzardOfOZ ::
a nisi verjel, ko smo to govorili, ane?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

solatko ::
Tidule - Niste mi povedali še niti enega pametnega razloga, zakaj je na podobnih cestah v MB PH v LJ NPH, če voziš 70? Samo zaradi administrativne odločitve, vožnja ne postane neprilagojena, je pa lahko prekršek - prekoračitev OH z določeno golobo. Kaj se pa spremeni na področju fizike, ki je odločujoč dejavnik za varno zaustavitev pa mi ne znate povedat, ker je dejstvo, da na PH OH ne vpliva.
PH tudi slučajno ne more biti splošno določena, ampak je za vsakega voznika, ob vsakem prevoženem metru drugačna. Ko vam bo to jasno, bomo prišli bliže, sicer pa se držite svojih buč, kot v temah o covid-u. Vozniki vemo, kaj pomenijo bele črte na cesti, ni pa rečeno, da kakšen ne more naredit napake, tudi, če pelje pod omejitvijo in je sicer previden. Morda sonce v oči,.... se dogaja vsem, ki za volanom niso zbrani, samo večina prehodov je takrat praznih. Kolikokrat bi bil povožen, če sam nebi zaustavil koraka, niti ne vem, se pa zavedam, da moram kot pešec paziti predvsem nase, kot voznik pa na druge, če hočem še nekaj časa živeti nepoškodovan pa predpisi gor ali dol.
(Voznik sme voziti vozilo s tako hitrostjo, da ga lahko stalno obvladuje in ustavi pred oviro, ki jo lahko pričakuje. Hitrost vožnje mora prilagoditi stanju ceste, gostoti prometa, vremenskim razmeram, vidljivosti in preglednosti ceste, stanju vozila in tovora tako, da lahko v vidni razdalji vozilo ustavi.)
LeQuack - Kako si prišel do tega? Čisto vsak dan napišete kakšno bučo, ki z varnostjo v prometu nima nikakršne zveze.
GupeM - Zakaj kot mačka okoli vrele kaše, če ste polni znanja o varnosti v prometu. Hočem popolnoma enostaven odgovor, zakaj je na eni od dveh podobnih cest, hitrost 70 enkrat prilagojena in drugič ne, če je razlika samo v administrativni odločitvi o omejitvi hitrosti? Kaj se spremeni v fiziki, če po obeh cestah voziš 70? Ne zanima me OH, temveč to, zakaj je nekrat PH, drugič ne, ne glede na omejitev, če trdite, da preko omejitve ne moreš voziti PH. Kaj je tisto, kar naredi iz PH, NPH? PH je individualna hitrost, pri kateri lahko zadostiš vsem zahtevam take vožnje - definicija je malo višje v oklepaju, prepisana iz priročnika AŠ.
PH tudi slučajno ne more biti splošno določena, ampak je za vsakega voznika, ob vsakem prevoženem metru drugačna. Ko vam bo to jasno, bomo prišli bliže, sicer pa se držite svojih buč, kot v temah o covid-u. Vozniki vemo, kaj pomenijo bele črte na cesti, ni pa rečeno, da kakšen ne more naredit napake, tudi, če pelje pod omejitvijo in je sicer previden. Morda sonce v oči,.... se dogaja vsem, ki za volanom niso zbrani, samo večina prehodov je takrat praznih. Kolikokrat bi bil povožen, če sam nebi zaustavil koraka, niti ne vem, se pa zavedam, da moram kot pešec paziti predvsem nase, kot voznik pa na druge, če hočem še nekaj časa živeti nepoškodovan pa predpisi gor ali dol.
(Voznik sme voziti vozilo s tako hitrostjo, da ga lahko stalno obvladuje in ustavi pred oviro, ki jo lahko pričakuje. Hitrost vožnje mora prilagoditi stanju ceste, gostoti prometa, vremenskim razmeram, vidljivosti in preglednosti ceste, stanju vozila in tovora tako, da lahko v vidni razdalji vozilo ustavi.)
LeQuack - Kako si prišel do tega? Čisto vsak dan napišete kakšno bučo, ki z varnostjo v prometu nima nikakršne zveze.
GupeM - Zakaj kot mačka okoli vrele kaše, če ste polni znanja o varnosti v prometu. Hočem popolnoma enostaven odgovor, zakaj je na eni od dveh podobnih cest, hitrost 70 enkrat prilagojena in drugič ne, če je razlika samo v administrativni odločitvi o omejitvi hitrosti? Kaj se spremeni v fiziki, če po obeh cestah voziš 70? Ne zanima me OH, temveč to, zakaj je nekrat PH, drugič ne, ne glede na omejitev, če trdite, da preko omejitve ne moreš voziti PH. Kaj je tisto, kar naredi iz PH, NPH? PH je individualna hitrost, pri kateri lahko zadostiš vsem zahtevam take vožnje - definicija je malo višje v oklepaju, prepisana iz priročnika AŠ.
Delo krepa človeka

GenZNPC ::
Se posipam, nisem si nikol mislil da je to tak teksas na AC.
Res grozno, ampak omejitve nimajo nicns tem, nervozni so vsi in nastete manevre delajo prakticno vsi.
Da se pa peljes 130 pa moras imeti sreco ali pa it pozno zvecer.
Jaz vidim tu kot edino resitev tretji pas, sej se uni k se vozjo 100, 110, 120 isto jebejo v glavo.
To da je pa prevec, prevec tovornjakov pa je od kdaj?
Res grozno, ampak omejitve nimajo nicns tem, nervozni so vsi in nastete manevre delajo prakticno vsi.
Da se pa peljes 130 pa moras imeti sreco ali pa it pozno zvecer.
Jaz vidim tu kot edino resitev tretji pas, sej se uni k se vozjo 100, 110, 120 isto jebejo v glavo.
To da je pa prevec, prevec tovornjakov pa je od kdaj?
skibidi

ZveeZ ::
Hočem popolnoma enostaven odgovor, zakaj je na eni od dveh podobnih cest, hitrost 70 enkrat prilagojena in drugič ne, če je razlika samo v administrativni odločitvi o omejitvi hitrosti? Kaj se spremeni v fiziki, če po obeh cestah voziš 70? Ne zanima me OH, temveč to, zakaj je nekrat PH, drugič ne, ne glede na omejitev, če trdite, da preko omejitve ne moreš voziti PH. Kaj je tisto, kar naredi iz PH, NPH? PH je individualna hitrost, pri kateri lahko zadostiš vsem zahtevam take vožnje - definicija je malo višje v oklepaju, prepisana iz priročnika AŠ.
No ce govorimo o podobnih cestah, ne pa o eni in isti, kateri bi npr jutri postavili tablo z nizjo omejitvijo, bi ti rekel tako:
- PH je tista hitrost, ki je prilagojena tako trenutnim razmeram, kot tudi tehnicnim specifikacijam vozisca. Omejitev hitrosti je tehnicna (ne FIZICNA!) specifikacija. Kaj se zgodi tako dramaticnega, ko jo prekoracis? Ostalim soudelezencem se priblizujes hitreje kot oni to (upraviceno) pricakujejo in lahko pride do kocljivih situacij.
Ce govorimo o cesti kjer bi npr jutri znizali omejitev pa tako: povprecen in tudi nadpovprecen voznik NE POZNA vseh razlogov za znizano omejitev na dolocenem odseku. Razlogiv je lahko vec. Lahko je povecan promet iz stranskih cest, lahko je povecano stevilo pescev, lahko spolzek asfalt, lahko grbine, lahko nepregledno vkljucevanje iz dovoza, lahko je zaradi hrupa emisij itd...
Pretocnost/hitrost pac ni in nikoli ne bo bila prioriteta st. 1. Varnost (za vse udelezence) pa ja.

Utk ::
Sem že 3x napisal, da je celo v Italiji lepše vozit po AC kot pri nas.
Razni švabi pa tudi ne dvigujejo povprečja. Ali so pa res sami balkanci v resnici.
Razni švabi pa tudi ne dvigujejo povprečja. Ali so pa res sami balkanci v resnici.

predi ::
Na družbenem omrežju Tiktok je zakrožil posnetek moškega, ki se z električnim skirojem pelje po obvoznici. Na policiji o primeru niso bili obveščeni, a pravijo, da se takšni posnetki vse pogosteje pojavljajo na družbenih omrežjih...[N1info.si]
Pred časom sem videl brazilca, ki se je na e-skiroju po cesti med Europarkom in Dravo vozil vsaj 50 km/h. V kratkih hlačah in rokavih brez čelade, podobno kot tale.

scipascapa ::
Se posipam, nisem si nikol mislil da je to tak teksas na AC.
Res grozno, ampak omejitve nimajo nicns tem, nervozni so vsi in nastete manevre delajo prakticno vsi.
Da se pa peljes 130 pa moras imeti sreco ali pa it pozno zvecer.
Jaz vidim tu kot edino resitev tretji pas, sej se uni k se vozjo 100, 110, 120 isto jebejo v glavo.
To da je pa prevec, prevec tovornjakov pa je od kdaj?
že skoz, kulture ni, kaznovanja ni.

solatko ::
ZveeZ - Večnia omejitev hitrosti je politična in ne tehnična, saj celo nekatere ceste ne omogočajo zaradi tehničnih značilnosti vožnjo z politično določeno omejitvijo hitrosti, drugje pa bi bila varna hitrost lahko mnogo višja.
scipascapa - Kaj ti bo kultura, če več kot pol voznikov ne zna vozit, poleg tega pa počnejo še vse drugo za volanom, samo vozijo ne. Kultura je lahko tam, kjer je večina ljudi pri stvari, torej z glavo v promtu, oziroma pri stvari, ki jo trenutno počnejo.
scipascapa - Kaj ti bo kultura, če več kot pol voznikov ne zna vozit, poleg tega pa počnejo še vse drugo za volanom, samo vozijo ne. Kultura je lahko tam, kjer je večina ljudi pri stvari, torej z glavo v promtu, oziroma pri stvari, ki jo trenutno počnejo.
Delo krepa človeka

Tidule ::
Vsi prometni predpisi so posledica politične odločitve in ne tehničnih značilnosti cest. Tako, da res ne vem kaj bi rad povedal? V določenih okoliščinah tehnične značilnosti ceste omogočajo, da se da povsem varno peljat mrtvo pijan, ali peljat s telefonom v roki, pa tudi brez vozniškega izpita lahko varno voziš glede na tehnične značilnosti cestišča, pa brez smernikov tudi...
Vse to so pač samo blodnje ostarelih nespsobnih voznikov, ki si domišljate da veste več kot ostali in svoje nepoznavanje prometnih predpisov in nesposobnost za volanom kompenzirate z otresanjem jezika po gostilnah.
Vse to so pač samo blodnje ostarelih nespsobnih voznikov, ki si domišljate da veste več kot ostali in svoje nepoznavanje prometnih predpisov in nesposobnost za volanom kompenzirate z otresanjem jezika po gostilnah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()

mirator ::
Sem že nekajkrat zapisal, da so zakoni in predpisi kompromisi. Kompromis v Zakonu o pravilih cestnega prometa pa zajema:
- poprečne kognitivne sposobnosti voznikov v določenem starostnem obdobju,
- projektne hitrosti (ki vsebujejo tudi nekaj varnostnih uteži),
- odseke s pričakovanimi nepredvidenimi ovirami (križišča, priključki in odcepi, bližine šol in avtobusnih postaj, itd)
- povečano število nesreč na določenih mestih,
- in verjetno še marsikaj.
Seveda je vsak zakon tudi političen, saj ga mora potrditi parlament, ki pa je politično telo. To pa seveda ne pomeni, da se predpise lahko krši, kakor si kdo izmisli. No ja, seveda lahko, kar so dokaz naši talenti. Dokler ne povzročijo nesreče ali dokler jih ne ujame prometna policija, si pač privoščijo. Tukaj normlni vozniki nimamo kaj. Zato tudi še enkrat ponavljam. Pusti nervozneža, divjaka, ritovoznika dalje in potem nadaljuj umirjeno vžnjo dalje. Vsekakor se igrati pravičnika, češ saj ne smeš voziti hitreje, kot določajo predpisi in celo uporaba raznih opozorilnih metod, kot je pritisk na bremzo, pranje šip, kazanje sredinca itd. samo še poveča frustriranost nestrpneža in možnost karambola.
- poprečne kognitivne sposobnosti voznikov v določenem starostnem obdobju,
- projektne hitrosti (ki vsebujejo tudi nekaj varnostnih uteži),
- odseke s pričakovanimi nepredvidenimi ovirami (križišča, priključki in odcepi, bližine šol in avtobusnih postaj, itd)
- povečano število nesreč na določenih mestih,
- in verjetno še marsikaj.
Seveda je vsak zakon tudi političen, saj ga mora potrditi parlament, ki pa je politično telo. To pa seveda ne pomeni, da se predpise lahko krši, kakor si kdo izmisli. No ja, seveda lahko, kar so dokaz naši talenti. Dokler ne povzročijo nesreče ali dokler jih ne ujame prometna policija, si pač privoščijo. Tukaj normlni vozniki nimamo kaj. Zato tudi še enkrat ponavljam. Pusti nervozneža, divjaka, ritovoznika dalje in potem nadaljuj umirjeno vžnjo dalje. Vsekakor se igrati pravičnika, češ saj ne smeš voziti hitreje, kot določajo predpisi in celo uporaba raznih opozorilnih metod, kot je pritisk na bremzo, pranje šip, kazanje sredinca itd. samo še poveča frustriranost nestrpneža in možnost karambola.

ZveeZ ::
ZveeZ - Večnia omejitev hitrosti je politična in ne tehnična, saj celo nekatere ceste ne omogočajo zaradi tehničnih značilnosti vožnjo z politično določeno omejitvijo hitrosti, drugje pa bi bila varna hitrost lahko mnogo višja.
Si potrdil mojo teorijo, da noben voznik ne pozna vseh razlogov za omejitve na dolocenih odsekih. Niti ti ne. Ce ti ne razumes, zakaj ni na posameznih odsekih varno peljati hitreje od omejitev, ne pomeni da razloga ni oz da je le "politicni".
Upam pa, da si vsaj razumel, da je omejitev hitrosti, katero je lahko morda celo dolocil politik, vseeno tehnicna lastnost ceste. Tega ne mores zanikat. In zato je vsaka hitrost nad omejitvijo neprilagojena in pika. Taka je pac definicija, ki si jo je verjetno tudi izmislil politik.
Ce niti tako osnovnih stvari ne razumes, se o prometu (kaj sele o varnosti v prometu) nimava kaj pogovarjati.
Ce zelis res biti tako dober in varen voznik, kot si domisljas, se bos moral se malo izobraziti.

GupeM ::
GupeM - Zakaj kot mačka okoli vrele kaše, če ste polni znanja o varnosti v prometu. Hočem popolnoma enostaven odgovor, zakaj je na eni od dveh podobnih cest, hitrost 70 enkrat prilagojena in drugič ne, če je razlika samo v administrativni odločitvi o omejitvi hitrosti? Kaj se spremeni v fiziki, če po obeh cestah voziš 70? Ne zanima me OH, temveč to, zakaj je nekrat PH, drugič ne, ne glede na omejitev, če trdite, da preko omejitve ne moreš voziti PH. Kaj je tisto, kar naredi iz PH, NPH? PH je individualna hitrost, pri kateri lahko zadostiš vsem zahtevam take vožnje - definicija je malo višje v oklepaju, prepisana iz priročnika AŠ.
Zato, ker sta cesti podobni, ne enaki.
Tudi Lambo iz tvojega famoznega videa in yugo koral 45 sta podobna. Oba imata volan in 4 kolesa. Pa še zdaleč nista enaka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

GenZNPC ::
Mene je najbolj fasciniralo, ker sem bil misljenja, da pretiravate.
Pa sem se predvceraj na lastne oci preprical, da je res groza in imate prav.
Nekako "kaj pa bos ti meni" + "ti ze jaz pokazem" mentaliteta je bila prisotna v vsakem avtu ne glede na hitrost.
Ce si imel prevec varnostne, so skakali levo desno in se vrivali.
Noben nima strpnosti pocakati 5 sekund.
Decki res, nisem si mislil.
Kaos je pa ker se vsi neki na random vozijo. Recimo ko grem cez AT ali DE ima veliko vec avtov nekako skupno podobno hitrost ali tempomate nevem, ter razmako med avti so astronomski v primerjavi z nasimi.
Ko folk v DE prehiteva lagano, recimo 140 je med avti tok placa, da ne mors verjet. V LJ bi se vsaj stirje vrinli, ce treba.
Hjao hjao.
Pa sem se predvceraj na lastne oci preprical, da je res groza in imate prav.
Nekako "kaj pa bos ti meni" + "ti ze jaz pokazem" mentaliteta je bila prisotna v vsakem avtu ne glede na hitrost.
Ce si imel prevec varnostne, so skakali levo desno in se vrivali.
Noben nima strpnosti pocakati 5 sekund.
Decki res, nisem si mislil.
Kaos je pa ker se vsi neki na random vozijo. Recimo ko grem cez AT ali DE ima veliko vec avtov nekako skupno podobno hitrost ali tempomate nevem, ter razmako med avti so astronomski v primerjavi z nasimi.
Ko folk v DE prehiteva lagano, recimo 140 je med avti tok placa, da ne mors verjet. V LJ bi se vsaj stirje vrinli, ce treba.
Hjao hjao.
skibidi

Tidule ::
In kar je najbolj ironicno je to da si pri tem vsi po vrsti domisljajo, da so upraviceni do taksnega ravnanja in krsenja prometnih predpisov, zaradi svoje superiornosti in nadnaravnih sposobnosti.

WizzardOfOZ ::
Mene je najbolj fasciniralo, ker sem bil misljenja, da pretiravate.
Pa sem se predvceraj na lastne oci preprical, da je res groza in imate prav.
Nekako "kaj pa bos ti meni" + "ti ze jaz pokazem" mentaliteta je bila prisotna v vsakem avtu ne glede na hitrost.
Ce si imel prevec varnostne, so skakali levo desno in se vrivali.
Noben nima strpnosti pocakati 5 sekund.
Decki res, nisem si mislil.
Kaos je pa ker se vsi neki na random vozijo. Recimo ko grem cez AT ali DE ima veliko vec avtov nekako skupno podobno hitrost ali tempomate nevem, ter razmako med avti so astronomski v primerjavi z nasimi.
Ko folk v DE prehiteva lagano, recimo 140 je med avti tok placa, da ne mors verjet. V LJ bi se vsaj stirje vrinli, ce treba.
Hjao hjao.
Veš kaj je najbolj fascinantno? Da ko slovenec pride v AT ali DE, vozi brez problema s prometnim tokom in ne dela sranja, ki ga v sloveniji vsakodnevno počne. Ampak samo da slovenec čez mejo pride, se spremeni metaliteta v vožnji in slovenec postane zgleden voznik, medtem ko doma tega ne zmore in ego ven udari.

Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()

solatko ::
mirator - Ne filozofiraj, moje vprašanje je kratko in jasno. Hočem samo vedeti, kaj se spremeni v danem primeru, da je enkrat PH in drugič NPH, razen administrativne omejitve hitrosti na podobnih cestah.
GupeM - Bravo, spet brca mimo. Ne gre za eno cesto, temveč za primerjavo vseh štiri pasovnic v LJ in MB. Recimo cesta Proletarskih brigad v MB ima veliko več življenja ob sebi, kot Zaloška pa je v MB 70, v LJ 60. Celo semaforji so bolj na gosto v MB.
ZveeZ - Če jo določi politika, ne more bit tehnična lastnost. Zame je tehnična lastnost hitrost, pri kateri je vožnja zaradi fizikalnih in konstrukcijskih ureditev, še varna in to je na štiripasovnici veliko višja, od politično dovoljenih 60km/h, oziroma še nekaj let nazaj bedastih 50km/h. Ne trdim, da pravil ni potrebno upoštevati, trdim pa to, da se da voziti s PH tudi pri hitrosti višji od predpisane omejitve, je pa pač na policiji, da tako vožnjo sankcionira, ne morete pa apriori trdit, da se na tak način ne da vozit s prilagojeno hitrostjo, oziroma, da zaradi kršitve predpisa OH, ta ne more bit prilagojena razmeram v prometu in stanju vozišča. Po nekod je cesta tako nevarna, da voziš z NPH, če greš tako hitro, kot so politiki postavili omejitev, torej gredo zadeve tudi v drugo stran, ni vedno PH tudi, če greš do omejitve. Sicer pa sem v letih in bom s svojo vožnjo v naslednjih letih, verjetno zaključil in upam, oziroma se trudim, da brez ene praske zaradi mene, kako bo z vami, ki ste polni teorije in pomanjkljivim praktičnim znanjem pa ne vem. Ne skrbi, za enkrat se še vedno tata-mata za večino udeležencev v prometu, ne glede na to ali sem na biciklu, peš ali kot voznik.
Tidule - Ne dečko, enostavno so nesposobni varno sodelovat v prometu in bi jim morali zaradi zdravstvene nesposobnosti, poleg drugega, vzeti izpit, oziroma ga sploh nebi smeli narediti.
WizzardOfOZ - Tam se pač vozniki obnašajo bolj prilagodljivo in veliko bolje obvladajo vozniške spretnosti, morda zaradi pogostih, sicer manjših kazni, ker je kontrola prometa pač nekaj razredov višja, kot pri nas, če prav te ustavijo manjkrat, kot pri nas. Infra sttukturo imajo pač opremljeno s kamerami in enostavno zajebavanja ni, se pa te isti vozniki popolnoma spremenijo, ko pridejo na "domače" ceste proti jugu in Turčiji.
GupeM - Bravo, spet brca mimo. Ne gre za eno cesto, temveč za primerjavo vseh štiri pasovnic v LJ in MB. Recimo cesta Proletarskih brigad v MB ima veliko več življenja ob sebi, kot Zaloška pa je v MB 70, v LJ 60. Celo semaforji so bolj na gosto v MB.
ZveeZ - Če jo določi politika, ne more bit tehnična lastnost. Zame je tehnična lastnost hitrost, pri kateri je vožnja zaradi fizikalnih in konstrukcijskih ureditev, še varna in to je na štiripasovnici veliko višja, od politično dovoljenih 60km/h, oziroma še nekaj let nazaj bedastih 50km/h. Ne trdim, da pravil ni potrebno upoštevati, trdim pa to, da se da voziti s PH tudi pri hitrosti višji od predpisane omejitve, je pa pač na policiji, da tako vožnjo sankcionira, ne morete pa apriori trdit, da se na tak način ne da vozit s prilagojeno hitrostjo, oziroma, da zaradi kršitve predpisa OH, ta ne more bit prilagojena razmeram v prometu in stanju vozišča. Po nekod je cesta tako nevarna, da voziš z NPH, če greš tako hitro, kot so politiki postavili omejitev, torej gredo zadeve tudi v drugo stran, ni vedno PH tudi, če greš do omejitve. Sicer pa sem v letih in bom s svojo vožnjo v naslednjih letih, verjetno zaključil in upam, oziroma se trudim, da brez ene praske zaradi mene, kako bo z vami, ki ste polni teorije in pomanjkljivim praktičnim znanjem pa ne vem. Ne skrbi, za enkrat se še vedno tata-mata za večino udeležencev v prometu, ne glede na to ali sem na biciklu, peš ali kot voznik.
Tidule - Ne dečko, enostavno so nesposobni varno sodelovat v prometu in bi jim morali zaradi zdravstvene nesposobnosti, poleg drugega, vzeti izpit, oziroma ga sploh nebi smeli narediti.
WizzardOfOZ - Tam se pač vozniki obnašajo bolj prilagodljivo in veliko bolje obvladajo vozniške spretnosti, morda zaradi pogostih, sicer manjših kazni, ker je kontrola prometa pač nekaj razredov višja, kot pri nas, če prav te ustavijo manjkrat, kot pri nas. Infra sttukturo imajo pač opremljeno s kamerami in enostavno zajebavanja ni, se pa te isti vozniki popolnoma spremenijo, ko pridejo na "domače" ceste proti jugu in Turčiji.
Delo krepa človeka

mirator ::
mirator - Ne filozofiraj, moje vprašanje je kratko in jasno. Hočem samo vedeti, kaj se spremeni v danem primeru, da je enkrat PH in drugič NPH, razen administrativne omejitve hitrosti na podobnih cestah.
Seveda je zate vse, kar s tvojimi blodnjami ni skladno, filozofiranje. Če pa bi uporabil svojo inteligenco, s katero se hvališ, potem bi odgovor na svoje vprašanje lahko razbral že v nekaj postih. Samo to tvojemu bluzenju ne ustreza.

WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ - Tam se pač vozniki obnašajo bolj prilagodljivo in veliko bolje obvladajo vozniške spretnosti, morda zaradi pogostih, sicer manjših kazni, ker je kontrola prometa pač nekaj razredov višja, kot pri nas, če prav te ustavijo manjkrat, kot pri nas. Infra sttukturo imajo pač opremljeno s kamerami in enostavno zajebavanja ni, se pa te isti vozniki popolnoma spremenijo, ko pridejo na "domače" ceste proti jugu in Turčiji.
Kaj si povedal? Da ko slovenec prečka mejo z avstrijo postane boljši voznik, ki bolj prilagodljivo vozi in bolje obvlada vozniške spretnosti?
Nehaj nakladat. Vozniška kultura je na istem psu, kot pri nas. Nadzora je tam več in prej dobiš kazen, kot pri nas, ko so tako visoke, da plačaš enkrat na 10 let za vseh 10 let nazaj.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!